Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1633
Tilmeldt: 2. feb 2013, 22:45
Favoritspiller: Kasper Risgård
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Erasmus Montanus » 3. jul 2017, 10:38

Filip Lesniak

Defensiv midtbane: 36 kampe
Central forsvarsspiller 11 kampe
Venstre back: 2 kampe

Han kan være tiltænkt flere pladser. Og han har samme højde som Cannavaro. Jeg siger det bare.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Til alle udefrakommende: AaB-fans er ikke alle som AllanKasketten/Sukkermus eller Vladimir/Nissum fra bold.dk.

Brugeravatar
556
1. div
1. div
Indlæg: 372
Tilmeldt: 7. jul 2005, 10:54
Geografisk sted: 2000

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af 556 » 3. jul 2017, 10:38

Funky skrev:
Gaarde6 skrev:Vild med Pallesen købet.
Forstår INTET af Filip købet (hvis det har noget på sig) Det er vel den position, hvor vi er bedst dækket ind?
Nu har/får vi tre spillere til samme plads, med force i det defensive.
Mangler 1000 gange så meget på kanterne og den offensive del, hvor chancerne skal skabes fra.
Som andre peger på, så er han måske tiltænkt forsvaret.
Jeg tror nu at Lesniak et tiltænkt 8'er positionen. Kan man blive skiftet ind for Dembele for Spurs kan man nok også udvikle sig til en fin 8'er i Superligaen.
-Nej tak til plastikbaner i Superligaen

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9615
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Buzz Killington » 3. jul 2017, 10:39

doukas skrev:
Buzz Killington skrev:
FIDEL skrev:
doukas skrev:
De Fem skrev:
doukas skrev:- Særligt i sidste sæson fremstod Kristoffer Pallesen som en af Alka Superligaens bedste på sin position, og vi er meget tilfredse med at have opnået en aftale med ham og Viborg F.F. om et skifte.

Javel ja... Og Holgersson er en spillende midterforsvarer..... Kan pege på mindst 7-8 højrebacks, som var bedre end Pallesen i sidste sæson.
Larsson
Ankersen
Rømer
Mæhle offensivt, men ikke defensivt

Hvem mangler jeg?
Johnny Thomsen
Mads "Mini" Pedersen
Rasmus Nissen
Johnny Thomsen..seriøst?
Mini spiller da vb.
Der er vist også to fra samme hold på den liste, hvilket undergraver pointen en smule.
Ja, er heller ikke ligefrem imponeret af Rømer, men her er en opdateret liste

Larsson
Ankersen
Nissen
Mæhle
Thomsen
Bartolec
Gammelby
(Brandrup)
Doe sgu' tossi
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4343
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Kristian » 3. jul 2017, 10:39

doukas skrev:- Særligt i sidste sæson fremstod Kristoffer Pallesen som en af Alka Superligaens bedste på sin position, og vi er meget tilfredse med at have opnået en aftale med ham og Viborg F.F. om et skifte.

Javel ja... Og Holgersson er en spillende midterforsvarer..... Kan pege på mindst 7-8 højrebacks, som var bedre end Pallesen i sidste sæson.
Kom i gang tak!?
------------------
mvh Kristian

lapal89
Drenge
Drenge
Indlæg: 28
Tilmeldt: 3. jul 2017, 10:34

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af lapal89 » 3. jul 2017, 10:40

Lesniak bliver angiveligt præsenteret senere idag. Hører fra flere at han blev spottet i Aalborg igår.

Sendt fra min HUAWEI VNS-L31 med Tapatalk

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 3000
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af raekkeettre » 3. jul 2017, 10:40

De Fem skrev:
Erasmus Montanus skrev:Skal Filip Lesniak spille i midten af vores kommende tremandsforsvar? 1.76, nuvel, men dygtig spiller, der åbenbart kan spille stopper. Vi er jo godt dækket ind på den defensive midtbane. Eller er MC og Abildgaard tiltænkt nye roller i den kommende sæson?
Tror efterhånden at Abildgaard er tiltænkt en rolle i en anden klub. Han virker til at være langt nede på listen.
Jeg tror måske mere, du skal se det som, at vi skifter til 3-5-2 og derfor har brug for 3 centrale midtbane spillere - 2 Def Midt, som jo er Pølsen og MC og så måske Filip/Abildgaard - den offensive midt kan så være Risgaard eller Flores, alt efter hvem er klar og hvor offensive vi skal være. Dog tror jeg også der er flere der har nævnt Abildgaard som en venstre forsvarsspiller i et 3 mandsforsvar, i konkurrence med Blåbjerg.

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4440
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af doukas » 3. jul 2017, 10:41

Synes det er helt vildt, at folk køber Gaardes vrøvl om, at Pallesen skulle have været en af de bedste højrebacks i sidste sæson.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5209
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Jakobsen » 3. jul 2017, 10:42

doukas skrev:
Buzz Killington skrev:
FIDEL skrev:
doukas skrev:
De Fem skrev:
doukas skrev:- Særligt i sidste sæson fremstod Kristoffer Pallesen som en af Alka Superligaens bedste på sin position, og vi er meget tilfredse med at have opnået en aftale med ham og Viborg F.F. om et skifte.

Javel ja... Og Holgersson er en spillende midterforsvarer..... Kan pege på mindst 7-8 højrebacks, som var bedre end Pallesen i sidste sæson.
Larsson
Ankersen
Rømer
Mæhle offensivt, men ikke defensivt

Hvem mangler jeg?
Johnny Thomsen
Mads "Mini" Pedersen
Rasmus Nissen
Johnny Thomsen..seriøst?
Mini spiller da vb.
Der er vist også to fra samme hold på den liste, hvilket undergraver pointen en smule.
Ja, er heller ikke ligefrem imponeret af Rømer, men her er en opdateret liste

Larsson
Ankersen
Nissen
Mæhle
Thomsen
Bartolec
Gammelby
(Brandrup)

Brandup - arrrrrrh - det er da topmålet af leverpostej.
Enig i at Larsson og Ankersen er klart bedre og Nissen er også bedre end Palle.
Johnny Thomsen var bedre for et par år siden, men han er blevet mere anonym.
Gammelby har haft en god sæson, men jeg synes ikke man kan sige han er bedre end Pallesen.
FCNs Bartolec ved jeg ikke nok om.
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

Gamen

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gamen » 3. jul 2017, 10:43

556 skrev: Jeg tror nu at Lesniak et tiltænkt 8'er positionen. Kan man blive skiftet ind for Dembele for Spurs kan man nok også udvikle sig til en fin 8'er i Superligaen.
8'er positionen? Hvad får dig til at tro det? Vi kan jo også bare fortsætte omskolingscirkusset, og så flytte MC op på 8'er positionen...

Gamen

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gamen » 3. jul 2017, 10:45

Klubber fra Tjekkiet, Rusland, Slovakiet og Championship skulle have været ude efter Lesniak. Han går nok ikke til bankelev-løn.

san
2. div
2. div
Indlæg: 247
Tilmeldt: 1. dec 2008, 16:42
Favoritspiller: Matovac

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af san » 3. jul 2017, 10:46

Gamen skrev:Klubber fra Tjekkiet, Rusland, Slovakiet og Championship skulle have været ude efter Lesniak. Han går nok ikke til bankelev-løn.
men er han god nok til AaB ?
Er man gammel hvis ens far, så sin første AaB kamp i 1933 som 14 årig :cool:

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4343
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Kristian » 3. jul 2017, 10:48

doukas skrev:
Buzz Killington skrev:
FIDEL skrev:
doukas skrev:
De Fem skrev:
doukas skrev:- Særligt i sidste sæson fremstod Kristoffer Pallesen som en af Alka Superligaens bedste på sin position, og vi er meget tilfredse med at have opnået en aftale med ham og Viborg F.F. om et skifte.

Javel ja... Og Holgersson er en spillende midterforsvarer..... Kan pege på mindst 7-8 højrebacks, som var bedre end Pallesen i sidste sæson.
Larsson
Ankersen
Rømer
Mæhle offensivt, men ikke defensivt

Hvem mangler jeg?
Johnny Thomsen
Mads "Mini" Pedersen
Rasmus Nissen
Johnny Thomsen..seriøst?
Mini spiller da vb.
Der er vist også to fra samme hold på den liste, hvilket undergraver pointen en smule.
Ja, er heller ikke ligefrem imponeret af Rømer, men her er en opdateret liste

Larsson
Ankersen
Nissen
Mæhle
Thomsen
Bartolec
Gammelby
(Brandrup)
Godt man ikke altid er enig, for det er vi dælme ikke her :-)
------------------
mvh Kristian

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Pastorius » 3. jul 2017, 10:49

Forza skrev: Nej men med Würtz og Magnus Christensen er vi faktisk godt rustet på den defensive midtbane.

Hvis rygtet passer, og han rent faktisk skriver under på en 3-årig kontrakt når han lige at spille sig i form inden vi skal sælge ham billigt grundet kontraktudløb.

Jeg ser hellere vi bruger vores penge på midterforsvaret, kanterne samt angrebet og en potentiel målmand hvis Larsen forsvinder.
Med al respekt... medmindre der er et eller andet helt galt med ham som man ikke kan læse af omtale, så er en spiller i periferien af PL altså en klasse over stort set alle vores spillere.

Würtz spiller ikke alle kampe - hvadenten det så bliver pga af karantæne eller skader.

Det her ser rigtig interessant ud, synes jeg.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13671
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Funky » 3. jul 2017, 10:49

doukas skrev:Synes det er helt vildt, at folk køber Gaardes vrøvl om, at Pallesen skulle have været en af de bedste højrebacks i sidste sæson.
Ja det gør du tydeligvis, når man ser på, hvem du ranker højere. Der mangler vel ikke mange højre backs fra de øvrige ligaklubber på din liste.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1633
Tilmeldt: 2. feb 2013, 22:45
Favoritspiller: Kasper Risgård
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Erasmus Montanus » 3. jul 2017, 10:50

doukas skrev:Synes det er helt vildt, at folk køber Gaardes vrøvl om, at Pallesen skulle have været en af de bedste højrebacks i sidste sæson.
Enig. Det bliver han først i den kommende sæson. :aabfan:
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Til alle udefrakommende: AaB-fans er ikke alle som AllanKasketten/Sukkermus eller Vladimir/Nissum fra bold.dk.

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af De Fem » 3. jul 2017, 10:50

Gamen skrev:Klubber fra Tjekkiet, Rusland, Slovakiet og Championship skulle have været ude efter Lesniak. Han går nok ikke til bankelev-løn.
Det er på den anden side meget fedt, at AaB bliver valgt til (så meget for stemning) og at Wieghorst fremhæves som en af grundene.

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4440
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af doukas » 3. jul 2017, 10:51

Kristian skrev:
doukas skrev:
Buzz Killington skrev:
FIDEL skrev:
doukas skrev:
De Fem skrev:
Larsson
Ankersen
Rømer
Mæhle offensivt, men ikke defensivt

Hvem mangler jeg?
Johnny Thomsen
Mads "Mini" Pedersen
Rasmus Nissen
Johnny Thomsen..seriøst?
Mini spiller da vb.
Der er vist også to fra samme hold på den liste, hvilket undergraver pointen en smule.
Ja, er heller ikke ligefrem imponeret af Rømer, men her er en opdateret liste

Larsson
Ankersen
Nissen
Mæhle
Thomsen
Bartolec
Gammelby
(Brandrup)
Godt man ikke altid er enig, for det er vi dælme ikke her :-)
Men er du så enig med Gaarde i at "i sidste sæson fremstod Kristoffer Pallesen som en af Alka Superligaens bedste på sin position,?"
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4440
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af doukas » 3. jul 2017, 10:53

Funky skrev:
doukas skrev:Synes det er helt vildt, at folk køber Gaardes vrøvl om, at Pallesen skulle have været en af de bedste højrebacks i sidste sæson.
Ja det gør du tydeligvis, når man ser på, hvem du ranker højere. Der mangler vel ikke mange højre backs fra de øvrige ligaklubber på din liste.
Nej, netop - Pallesen var utrolig leverpostej sidste sæson.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

AalBoyeBK
1. div
1. div
Indlæg: 391
Tilmeldt: 29. jan 2009, 14:53

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af AalBoyeBK » 3. jul 2017, 10:54

Synes det lyder fremragende med Lesniak! En spiller der har fået minutter for Spurs i sidste sæson, lyder til at være rigtig dygtig. Jeg tror også helt sikkert at han er tiltænkt en plads ved siden af RW, så han kommer til at konkurrere med Risgård i første omgang, medmindre man laver om i systemet. Han lyder som en mand, der kan blive en stor profil.

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4440
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af doukas » 3. jul 2017, 10:55

Jeg går ud fra, at folk er ramt efter devisen, hvis man ikke kan få den man elsker, må man elske den man kan få.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Låst