Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
boldspiller
Junior
Junior
Indlæg: 66
Tilmeldt: 3. jun 2017, 16:08
Favoritspiller: Jeppe Curth.

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af boldspiller » 20. jul 2017, 11:51

Gamen skrev:
boldspiller skrev: Og mht angriber tror jeg, at vi må væbne os med tålmodighed. De angribere, man vil have, vil sandsynligvis ikke til AaB - endnu. Der skal løbe tid af klokken i forhold til vinduet, før AaB kan sikre sig den rette offensive tilgang. Det føler jeg mig ret sikker på.
Den tilgang er ligeså farlig, som den umiddelbart virker rationel. Udbuddet bliver mindre dag for dag, og opvejes slet ikke af de muligheder der er til stede i de sidste dage inden transfervinduet lukker. Desuden er der et segment af klubber som KUN kan tillade sig at tænke sådan, så mængden af konkurrenter om spillernes gunst stiger markant op mod vinduets lukning, hvilket naturligvis gør at det er spillerens marked - klubberne bliver desperate og det er derfor sjældent en billig løsning at sikre sig den rette spiller i de sidste timer. AaB har trods alt penge til at agere her og nu.

Desuden koster det point at vi ikke har en kølig afslutter oppe foran, det må vi bare erkende. Sidste sæson havde de manglende point været flere millioner værd. Så jeg tror ikke at AaB tør tage chancen, og så vil jeg i øvrigt lige indskyde at Gaardes stil ligger meget langt fra Lynges. Hovedparten af de seneste spillere vi har hentet er alle nogen vi har hentet efter grundige samtaler og langvarige bejlerier, og ikke hovsa-handler hvor vi lige lander en af ren tilfældighed.
Præcis. Og fordi der er lavet grundigt forarbejde, tror jeg, at de venter til, at den - eller de - rigtige er klar til at komme til AaB.

Selvfølgelig ligger der en fare, det er jeg med på. Men ikke desto mindre tror jeg, at det er fremgangsmåden for den - eller de - sidste indkøb.

Gamen

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gamen » 20. jul 2017, 11:51

boldspiller skrev: Thelander kommer ikke til at ske. De glasben tør Gaarde ikke investere en krone i.
Klubbens dyreste investering i lang tid har haft en alvorlig korsbåndsskade for 4 år siden, og blev i Villa-tiden igen opereret for efterveer relateret hertil, så jeg ved ikke om Gaarde ikke tør binde an med spillere der har været en del skadet.

Gamen

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gamen » 20. jul 2017, 11:54

boldspiller skrev: Præcis. Og fordi der er lavet grundigt forarbejde, tror jeg, at de venter til, at den - eller de - rigtige er klar til at komme til AaB.

Selvfølgelig ligger der en fare, det er jeg med på. Men ikke desto mindre tror jeg, at det er fremgangsmåden for den - eller de - sidste indkøb.
Har det været tilfældet med Okore? Lesniak? Holgersson? Nej. Der er absolut intet der tilsiger, at vi skulle vente en hel måned med at hente en angriber, når det er bydende nødvendigt at vi får kvalitet ind her og nu. Vi kan ikke bruge en spiller, der først er spillet ind 10-15 kampe inde i sæsonen til noget som helst. Enhver idiot kan se, at vores scoringsproblemer er åbenlyse og har været det i en lang periode nu. Vi står noteret for 16 mål i de seneste 21 kampe. Det koster mål, hvilket koster point, hvilket koster penge. Og AaB holder ikke til endnu en sæson udenfor top 6, hvilket investeringerne op til denne sæson er et klokkeklart vidnesbyrd om.

boldspiller
Junior
Junior
Indlæg: 66
Tilmeldt: 3. jun 2017, 16:08
Favoritspiller: Jeppe Curth.

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af boldspiller » 20. jul 2017, 11:56

Gamen skrev:
boldspiller skrev: Præcis. Og fordi der er lavet grundigt forarbejde, tror jeg, at de venter til, at den - eller de - rigtige er klar til at komme til AaB.

Selvfølgelig ligger der en fare, det er jeg med på. Men ikke desto mindre tror jeg, at det er fremgangsmåden for den - eller de - sidste indkøb.
Har det været tilfældet med Okore? Lesniak? Holgersson? Nej. Der er absolut intet der tilsiger, at vi skulle vente en hel måned med at hente en angriber, når det er bydende nødvendigt at vi får kvalitet ind her og nu. Vi kan ikke bruge en spiller, der først er spillet ind 10-15 kampe inde i sæsonen til noget som helst. Enhver idiot kan se, at vores scoringsproblemer er åbenlyse og har været det i en lang periode nu. Vi står noteret for 16 mål i de seneste 21 kampe.
Skal jeg ridse forløbet med Okore op?
AaB byder - FCK siger ja - Okore siger nej tak, vil lige se andre bud først - AaB: ok, vi venter på markedet - Okore i kovending tidligere end forventet siger ja tak.

Gamen

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gamen » 20. jul 2017, 12:03

boldspiller skrev: Skal jeg ridse forløbet med Okore op?
AaB byder - FCK siger ja - Okore siger nej tak, vil lige se andre bud først - AaB: ok, vi venter på markedet - Okore i kovending tidligere end forventet siger ja tak.
Det kan meget vel være bluff anvendt i forhandlingerne mod AaB. Lad mig lige minde om at Okore var på rundvisning og til møde på Hornevej fredagen inden han tog på ferie, og 1 uge til halvanden efter han er tilbage har han så skrevet under med AaB. Mig bekendt har han ikke besøgt alle mulige andre klubber. Samtalerne med ham har desuden varet længe. Men det ændrer ikke på at AaB tidligt indikererede at de var klar på at lægge det nødvendige beløb, så han kunne sikres tidligt i stedet for at lade handlen vente på sig. Det er ikke en tilfældighed at de tre spillere vi har hentet bliver hentet så de mere eller mindre alle kan komme med på klubbens sidste træningslejr inden sæsonstart, og f.eks. ikke blev hentet i næste uge.
AaB har brug for et hold der er klar fra start, derfor nægter jeg simpelthen at tro på at man venter 1 måned med den allervigtigste handel af alle. Den sportslige ledelse har da åbent indikeret at det er et presserende behov her og nu.

Legum Magister
Landshold
Landshold
Indlæg: 806
Tilmeldt: 14. jul 2017, 22:40
Favoritspiller: Sir Stanley Matthews

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Legum Magister » 20. jul 2017, 13:29

Gamen skrev:Og AaB holder ikke til endnu en sæson udenfor top 6, hvilket investeringerne op til denne sæson er et klokkeklart vidnesbyrd om.
Hvad mener du præcis konsekvenserne af, endnu en sæson uden for medaljeslutspillet vil medføre?

Vil sponsorerne trække sig, vil spillertruppen alle forlange at blive solgt, vil tilskuerne boykotte stadion, hvad er det du mener, når du taler om "at holde til"?

Jeg spørger, fordi det trods alt ikke er urealistisk, at AaB ender på en 7.-10. plads, og i betragtning af, hvor ringe holdet præsterede i sidste sæson, hvor vi vel retfærdigvis skal være glade for, at vi ikke endte med at skulle spille nervepirrende nedrykningskampe, mener jeg ikke, at man skal male fanden på vægen ved tanken om, at det måske tager et par sæsoner før AaB er tilbage i toppen af Superligaen.

Gamen

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gamen » 20. jul 2017, 13:51

Legum Magister skrev: Hvad mener du præcis konsekvenserne af, endnu en sæson uden for medaljeslutspillet vil medføre?

Vil sponsorerne trække sig, vil spillertruppen alle forlange at blive solgt, vil tilskuerne boykotte stadion, hvad er det du mener, når du taler om "at holde til"?

Jeg spørger, fordi det trods alt ikke er urealistisk, at AaB ender på en 7.-10. plads, og i betragtning af, hvor ringe holdet præsterede i sidste sæson, hvor vi vel retfærdigvis skal være glade for, at vi ikke endte med at skulle spille nervepirrende nedrykningskampe, mener jeg ikke, at man skal male fanden på vægen ved tanken om, at det måske tager et par sæsoner før AaB er tilbage i toppen af Superligaen.
Jeg skrev ikke rent økonomisk, men burde måske have præciseret det lidt nærmere. AaB's selvforståelse og naturligvis også målsætningen (ifølge den strategiplan man har fulgt siden 2015) holder ikke til endnu en sæson udenfor medaljeslutspillet (og slet ikke nede omkring top 10), når man har fastholdt målsætningen om at være en del af toppen af dansk fodbold. Som jeg har haft skrevet før, så har man haft rig lejlighed til at revidere den målsætning ud fra de givne omstændigheder, men det har man altså valgt ikke at gøre. Ergo skal man stadigvæk bedømmes ud fra den. Endnu en sæson markant udenfor det gode selskab må naturligvis medføre, at man er nødt til at meddele omverdenen at det ikke holder længere.
Desuden har det seneste halvandet år kostet så meget på tilskuerfronten, at klubben får svært ved at trække entusiasmen omkring AaB op igen hvis det fortsætter. Stemningen i byen omkring klubben er ikke specielt god - det eneste der hjælper her er resultater, og at AaB henter spillere der præsterer.
Vores tilskuersnit på hjemmebane var sidste sæson det laveste siden 1993/94-sæsonen.

Med de investeringer AaB har foretaget i spillertruppen op til denne sæson, så forstår jeg til fulde hvis man forventer en top 6. Man har allokeret ekstra penge til lønbudgettet jf. sidste uges nedjustering, og har investeret et ikke-ubetydeligt millionbeløb i transfers og lønninger, og det endda inden vi har landet dette vindues formodet største udgift - en målscorer. Man har tilmed foretaget et, for AaB, meget usædvanligt skridt og ophævet en spillers kontrakt med den udgift dette medfører for at sikre balancen i truppen.

Legum Magister
Landshold
Landshold
Indlæg: 806
Tilmeldt: 14. jul 2017, 22:40
Favoritspiller: Sir Stanley Matthews

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Legum Magister » 20. jul 2017, 14:12

Gamen skrev:
Legum Magister skrev: Hvad mener du præcis konsekvenserne af, endnu en sæson uden for medaljeslutspillet vil medføre?

Vil sponsorerne trække sig, vil spillertruppen alle forlange at blive solgt, vil tilskuerne boykotte stadion, hvad er det du mener, når du taler om "at holde til"?

Jeg spørger, fordi det trods alt ikke er urealistisk, at AaB ender på en 7.-10. plads, og i betragtning af, hvor ringe holdet præsterede i sidste sæson, hvor vi vel retfærdigvis skal være glade for, at vi ikke endte med at skulle spille nervepirrende nedrykningskampe, mener jeg ikke, at man skal male fanden på vægen ved tanken om, at det måske tager et par sæsoner før AaB er tilbage i toppen af Superligaen.
Jeg skrev ikke rent økonomisk, men burde måske have præciseret det lidt nærmere. AaB's selvforståelse og naturligvis også målsætningen (ifølge den strategiplan man har fulgt siden 2015) holder ikke til endnu en sæson udenfor medaljeslutspillet (og slet ikke nede omkring top 10), når man har fastholdt målsætningen om at være en del af toppen af dansk fodbold. Som jeg har haft skrevet før, så har man haft rig lejlighed til at revidere den målsætning ud fra de givne omstændigheder, men det har man altså valgt ikke at gøre. Ergo skal man stadigvæk bedømmes ud fra den. Endnu en sæson markant udenfor det gode selskab må naturligvis medføre, at man er nødt til at meddele omverdenen at det ikke holder længere.
Desuden har det seneste halvandet år kostet så meget på tilskuerfronten, at klubben får svært ved at trække entusiasmen omkring AaB op igen hvis det fortsætter. Stemningen i byen omkring klubben er ikke specielt god - det eneste der hjælper her er resultater, og at AaB henter spillere der præsterer.
Vores tilskuersnit på hjemmebane var sidste sæson det laveste siden 1993/94-sæsonen.

Med de investeringer AaB har foretaget i spillertruppen op til denne sæson, så forstår jeg til fulde hvis man forventer en top 6. Man har allokeret ekstra penge til lønbudgettet jf. sidste uges nedjustering, og har investeret et ikke-ubetydeligt millionbeløb i transfers og lønninger, og det endda inden vi har landet dette vindues formodet største udgift - en målscorer. Man har tilmed foretaget et, for AaB, meget usædvanligt skridt og ophævet en spillers kontrakt med den udgift dette medfører for at sikre balancen i truppen.
Fair nok, var lidt bekymret om, at du evt. sad inde med en viden om utilfredse sponsorer etc. (koldsved på en sommerdag). Og i forhold til målsætning m.v. forstår jeg hvad du mener.

Brugeravatar
AaB 85 95 99 08
Landshold
Landshold
Indlæg: 892
Tilmeldt: 19. jul 2013, 09:06
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: København

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af AaB 85 95 99 08 » 20. jul 2017, 17:24

Status på vinduet her tre dage før kamp nr. 2:

Mæhle, Holgersson, Sloth, Ene, Grønning og Lusic ud.

Pallesen, Okore, Lesniak og Lansing ind plus nogle unge spillere op.

Der er altså et stykke vej endnu, før man kan sige, at vi går markant styrket ud af det her vindue. Lesniak er helt ubeskrevet, og vi er så godt som helt uden offensiv, efter at også vinter-indkøbet Sylvestr var et flop. Og det er fuldstændig stille på Hornevej.

Det er især irriterende endnu engang at skulle sende et hold på banen, uden superliga-klasse offensivt, fordi det har været et problem i flere år nu.
Fodbold skal ses med hjertet!

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Buzz Killington » 20. jul 2017, 17:35

AaB 85 95 99 08 skrev:Status på vinduet her tre dage før kamp nr. 2:

Mæhle, Holgersson, Sloth, Ene, Grønning og Lusic ud.

Pallesen, Okore, Lesniak og Lansing ind plus nogle unge spillere op.

Der er altså et stykke vej endnu, før man kan sige, at vi går markant styrket ud af det her vindue. Lesniak er helt ubeskrevet, og vi er så godt som helt uden offensiv, efter at også vinter-indkøbet Sylvestr var et flop. Og det er fuldstændig stille på Hornevej.

Det er især irriterende endnu engang at skulle sende et hold på banen, uden superliga-klasse offensivt, fordi det har været et problem i flere år nu.
Kan vi så blive enige om at det var relevanskvoten du endeligt opfyldte der mht. at nævne vores angrebsproblemer? Jeg tror folk har fattet hvad du mener, og siden synspunktet er ret universelt både herinde og på Hornevej er der ingen grund til mere spam.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4320
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Kristian » 20. jul 2017, 17:43

AaB 85 95 99 08 skrev:Status på vinduet her tre dage før kamp nr. 2:

Mæhle, Holgersson, Sloth, Ene, Grønning og Lusic ud.

Pallesen, Okore, Lesniak og Lansing ind plus nogle unge spillere op.

Der er altså et stykke vej endnu, før man kan sige, at vi går markant styrket ud af det her vindue. Lesniak er helt ubeskrevet, og vi er så godt som helt uden offensiv, efter at også vinter-indkøbet Sylvestr var et flop. Og det er fuldstændig stille på Hornevej.

Det er især irriterende endnu engang at skulle sende et hold på banen, uden superliga-klasse offensivt, fordi det har været et problem i flere år nu.
Bare lige en lille reminder til dig..
Der er stadig tid på klokken og jeg går ud fra at du gerne vil have ovenstående erstattet med bedre spillere.

Derfor må du vente lidt endnu før du "måske" kan poste et positivt indlæg herinde.
------------------
mvh Kristian

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af FlæskeFrank » 20. jul 2017, 17:50

Læste om Enevoldsen fortsat gerne ville til USA, men sommervinduet var lidt tricky på den konto.

Hvis Wieghorst mener han kan bruges OG med vores noget antalsmæssige angrebsbesætning, så kunne jeg godt leve med en ½ års forlængelse med Enevoldsen. Han skulle jo være skadesfri.

Jeg ved, at I er nogle som bare sidder og venter på sådan et forslag, så I kan skyde det ned. Men jeg kunne godt se perspektivet i det. :cheers:
- FlæskeFrank

Brugeravatar
AaB 85 95 99 08
Landshold
Landshold
Indlæg: 892
Tilmeldt: 19. jul 2013, 09:06
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: København

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af AaB 85 95 99 08 » 20. jul 2017, 18:32

Buzz Killington skrev:
AaB 85 95 99 08 skrev:Status på vinduet her tre dage før kamp nr. 2:

Mæhle, Holgersson, Sloth, Ene, Grønning og Lusic ud.

Pallesen, Okore, Lesniak og Lansing ind plus nogle unge spillere op.

Der er altså et stykke vej endnu, før man kan sige, at vi går markant styrket ud af det her vindue. Lesniak er helt ubeskrevet, og vi er så godt som helt uden offensiv, efter at også vinter-indkøbet Sylvestr var et flop. Og det er fuldstændig stille på Hornevej.

Det er især irriterende endnu engang at skulle sende et hold på banen, uden superliga-klasse offensivt, fordi det har været et problem i flere år nu.
Kan vi så blive enige om at det var relevanskvoten du endeligt opfyldte der mht. at nævne vores angrebsproblemer? Jeg tror folk har fattet hvad du mener, og siden synspunktet er ret universelt både herinde og på Hornevej er der ingen grund til mere spam.
Hvis folk på Hornevej godt kan se, at den sportslige ledelse ikke har kunnet løse vores angrebsproblemer i flere år, burde de da agere på det. Jeg synes, det er OK at blive ved med at fremhæve, når der er nogen i vores klub, som ikke gør det godt nok.
Fodbold skal ses med hjertet!

aaballday
1. div
1. div
Indlæg: 390
Tilmeldt: 19. jul 2016, 19:35

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af aaballday » 20. jul 2017, 18:37

Folk må simpelthen have noget tålmodighed. Har sagt det før og siger det gerne igen. Offensive kræfter og især målscorer hænger ikke på træerne. Dem med mål i støvlerne har jo ikke AaB for øje til at starte med - de afsøger markedet for at lede efter den bedste klub, det bedste økonomiske tilbud osv osv. De skal blive desperate nok til at vælge AaB "til" og ikke "fra". Det sker først langt senere i vinduet og derfor skal vi væbne os med tålmodighed, så AaB får den fornødne kvalitet (og så hbe på Pohl finder målformen indtil da).

martinaalborg
Allstar
Allstar
Indlæg: 1258
Tilmeldt: 12. jun 2007, 11:11
Favoritspiller: Søren Thorst
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af martinaalborg » 20. jul 2017, 18:47

aaballday skrev:Folk må simpelthen have noget tålmodighed. Har sagt det før og siger det gerne igen. Offensive kræfter og især målscorer hænger ikke på træerne. Dem med mål i støvlerne har jo ikke AaB for øje til at starte med - de afsøger markedet for at lede efter den bedste klub, det bedste økonomiske tilbud osv osv. De skal blive desperate nok til at vælge AaB "til" og ikke "fra". Det sker først langt senere i vinduet og derfor skal vi væbne os med tålmodighed, så AaB får den fornødne kvalitet (og så hbe på Pohl finder målformen indtil da).
Håber godtnok at du får ret i det første....
For det der med Pohl... Det tror jeg slet ikke på...det vil altid være lige ved og næsten med ham...

martinaalborg
Allstar
Allstar
Indlæg: 1258
Tilmeldt: 12. jun 2007, 11:11
Favoritspiller: Søren Thorst
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af martinaalborg » 20. jul 2017, 18:50

FlæskeFrank skrev:Læste om Enevoldsen fortsat gerne ville til USA, men sommervinduet var lidt tricky på den konto.

Hvis Wieghorst mener han kan bruges OG med vores noget antalsmæssige angrebsbesætning, så kunne jeg godt leve med en ½ års forlængelse med Enevoldsen. Han skulle jo være skadesfri.

Jeg ved, at I er nogle som bare sidder og venter på sådan et forslag, så I kan skyde det ned. Men jeg kunne godt se perspektivet i det. :cheers:

Der er ingen perspektiv i ENE succesen er desværre steget ham til hovedet ligesom sidst...
Det er brændærgeligt for han er en kanon-fodboldspiller....men der går lidt Bendtner i den...

LordMessi
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 94
Tilmeldt: 29. jan 2011, 17:17
Geografisk sted: Ørsø, Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af LordMessi » 20. jul 2017, 18:50

aaballday skrev:Folk må simpelthen have noget tålmodighed. Har sagt det før og siger det gerne igen. Offensive kræfter og især målscorer hænger ikke på træerne. Dem med mål i støvlerne har jo ikke AaB for øje til at starte med - de afsøger markedet for at lede efter den bedste klub, det bedste økonomiske tilbud osv osv. De skal blive desperate nok til at vælge AaB "til" og ikke "fra". Det sker først langt senere i vinduet og derfor skal vi væbne os med tålmodighed, så AaB får den fornødne kvalitet (og så hbe på Pohl finder målformen indtil da).
Jeg er helt enig. Det er jo sådan transfervinduet virker.

At vores sæson så går igang imens vinduet er åbent - ja sådan er det jo.

Kunne stadig godt tænke mig at vide hvad Pusic i Holland præcist faldt på. Økonomi formentlig - men tallene tænker jeg mere på.

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4320
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Kristian » 20. jul 2017, 19:12

en.m.wikipedia.org/wiki/Rasmus_Thelander

Hvis man skal tro hvad Wiki siger, så ligner Thelander en ny mand i Reading.
------------------
mvh Kristian

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af FIDEL » 20. jul 2017, 19:16

Kristian skrev:en.m.wikipedia.org/wiki/Rasmus_Thelander

Hvis man skal tro hvad Wiki siger, så ligner Thelander en ny mand i Reading.
Pis!

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Buzz Killington » 20. jul 2017, 19:30

AaB 85 95 99 08 skrev:
Buzz Killington skrev:
AaB 85 95 99 08 skrev:Status på vinduet her tre dage før kamp nr. 2:

Mæhle, Holgersson, Sloth, Ene, Grønning og Lusic ud.

Pallesen, Okore, Lesniak og Lansing ind plus nogle unge spillere op.

Der er altså et stykke vej endnu, før man kan sige, at vi går markant styrket ud af det her vindue. Lesniak er helt ubeskrevet, og vi er så godt som helt uden offensiv, efter at også vinter-indkøbet Sylvestr var et flop. Og det er fuldstændig stille på Hornevej.

Det er især irriterende endnu engang at skulle sende et hold på banen, uden superliga-klasse offensivt, fordi det har været et problem i flere år nu.
Kan vi så blive enige om at det var relevanskvoten du endeligt opfyldte der mht. at nævne vores angrebsproblemer? Jeg tror folk har fattet hvad du mener, og siden synspunktet er ret universelt både herinde og på Hornevej er der ingen grund til mere spam.
Hvis folk på Hornevej godt kan se, at den sportslige ledelse ikke har kunnet løse vores angrebsproblemer i flere år, burde de da agere på det. Jeg synes, det er OK at blive ved med at fremhæve, når der er nogen i vores klub, som ikke gør det godt nok.
Nu skal jeg ikke belære dig om retningslinjerne herinde, men det ville være interessant hvis du kunne tage din antipati overfor Gaarde et al og give den udløb i nogle interessant vinkler eller argumenter, i stedet for bare at poste de samme gentagelser. Hvis du samtidig kunne anlægge dig en smule reel selvkritik oveni, ville det bare være super.

/slut herfra
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Låst