Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
AK48hamas
1. div
1. div
Indlæg: 489
Tilmeldt: 30. okt 2012, 12:13

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af AK48hamas » 23. jul 2017, 23:50

Nu kom jeg lige paa verdens bedste ide. Hvad med en hovedstaerk angriber? En der eventuelt kunne spille ved siden af Pohl. En som vi kunne smide en lang bold op paa i kampe som den idag saa vi ikke loeber ind i kontra angreb? Altsaa vi behoever ikke sparke den lange bold hele tiden, men det VILLE SGU DA FOR FANDEN VAERE RART MED NOGET ANDET.

Tyskeren
Allstar
Allstar
Indlæg: 1958
Tilmeldt: 18. jul 2005, 12:26

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Tyskeren » 24. jul 2017, 00:04

Gaarde kan ikke være bekendt KUN og hente to spillere til startopstillingen,når man kigger på det elendige spil vi leverede i foråret... Pallesen og Okore - fint nok. Men der skal mindst hentes 2 spillere mere!

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af FIDEL » 24. jul 2017, 00:08

troelsh skrev:Norske Ola Kamara kunne være en mand vi holder øje med, god fysik, god på låget og massere af mål.
Kun et halvt år tilbage af sin kontrakt.

Ham kendte jeg ikke til. Men han kan nok sagtens finde en større klub, hvor han kan tjene flere penge end hos os.
Jeg er ked af at sige det, men hvis ikke vi kan tiltrække kvalitet fra udlandet til angrebet må Gaarde altså alligevel hente noget ind til angrebet fra den danske liga fra en mindre klub. Det kunne være Pål Kirkevold eller Finnbogason. Vi er ihvertfald nødt til at få nyt blod til angrebet - en angriber der er mere effektiv end Pohl.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af FIDEL » 24. jul 2017, 00:15

Tyskeren skrev:Gaarde kan ikke være bekendt KUN og hente to spillere til startopstillingen,når man kigger på det elendige spil vi leverede i foråret... Pallesen og Okore - fint nok. Men der skal mindst hentes 2 spillere mere!
Jeg er af den mening at der skal hentes mindst 3 mere ind.. Jeg forstår slet ikke, at Wieghorst TØR at spille denne sæson med vores nuværende Centrale forsvarere... Vi mangler altså en styrmand dernede.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af frederikshavneren » 24. jul 2017, 00:41

FIDEL skrev:
Tyskeren skrev:Gaarde kan ikke være bekendt KUN og hente to spillere til startopstillingen,når man kigger på det elendige spil vi leverede i foråret... Pallesen og Okore - fint nok. Men der skal mindst hentes 2 spillere mere!
Jeg er af den mening at der skal hentes mindst 3 mere ind.. Jeg forstår slet ikke, at Wieghorst TØR at spille denne sæson med vores nuværende Centrale forsvarere... Vi mangler altså en styrmand dernede.
Nu er det jo ikke Wieghorst der har ansvaret for trupsammensætningen, det er Gaardes ansvar.

swfc
Landshold
Landshold
Indlæg: 913
Tilmeldt: 8. jul 2005, 18:11
Geografisk sted: Midthimmerland

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af swfc » 24. jul 2017, 00:56

frederikshavneren skrev:
FIDEL skrev:
Tyskeren skrev:Gaarde kan ikke være bekendt KUN og hente to spillere til startopstillingen,når man kigger på det elendige spil vi leverede i foråret... Pallesen og Okore - fint nok. Men der skal mindst hentes 2 spillere mere!
Jeg er af den mening at der skal hentes mindst 3 mere ind.. Jeg forstår slet ikke, at Wieghorst TØR at spille denne sæson med vores nuværende Centrale forsvarere... Vi mangler altså en styrmand dernede.
Nu er det jo ikke Wieghorst der har ansvaret for trupsammensætningen, det er Gaardes ansvar.
Det er vanvittigt hvis Gaarde ikke spørger Wieghorst om hvem han ønsker sig
AaB i hjertet

OmkringAarhus
2. div
2. div
Indlæg: 205
Tilmeldt: 11. nov 2014, 09:50
Favoritspiller: Larsen

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af OmkringAarhus » 24. jul 2017, 06:05

AK48hamas skrev:Nu kom jeg lige paa verdens bedste ide. Hvad med en hovedstaerk angriber? En der eventuelt kunne spille ved siden af Pohl. En som vi kunne smide en lang bold op paa i kampe som den idag saa vi ikke loeber ind i kontra angreb? Altsaa vi behoever ikke sparke den lange bold hele tiden, men det VILLE SGU DA FOR FANDEN VAERE RART MED NOGET ANDET.
Jeg gætter sgu på, at vi henter Bendtner!

Så bliver der nok ikke råd til en kant og en ekstra stopper...

AK48hamas
1. div
1. div
Indlæg: 489
Tilmeldt: 30. okt 2012, 12:13

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af AK48hamas » 24. jul 2017, 06:37

OmkringAarhus skrev:
AK48hamas skrev:Nu kom jeg lige paa verdens bedste ide. Hvad med en hovedstaerk angriber? En der eventuelt kunne spille ved siden af Pohl. En som vi kunne smide en lang bold op paa i kampe som den idag saa vi ikke loeber ind i kontra angreb? Altsaa vi behoever ikke sparke den lange bold hele tiden, men det VILLE SGU DA FOR FANDEN VAERE RART MED NOGET ANDET.
Jeg gætter sgu på, at vi henter Bendtner!

Så bliver der nok ikke råd til en kant og en ekstra stopper...
Vi skal bare have spiller sponsorater ligesom Aalborg Pirates. Nicklas Bendtner, sponsoreret i samarbejde med Diskotek Monkey Club og Claus' Koereskole.

Brugeravatar
Flower
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 24. apr 2008, 14:32
Favoritspiller: Soren Evigglad
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Flower » 24. jul 2017, 09:00

AK48hamas skrev:
OmkringAarhus skrev:
AK48hamas skrev:Nu kom jeg lige paa verdens bedste ide. Hvad med en hovedstaerk angriber? En der eventuelt kunne spille ved siden af Pohl. En som vi kunne smide en lang bold op paa i kampe som den idag saa vi ikke loeber ind i kontra angreb? Altsaa vi behoever ikke sparke den lange bold hele tiden, men det VILLE SGU DA FOR FANDEN VAERE RART MED NOGET ANDET.
Jeg gætter sgu på, at vi henter Bendtner!

Så bliver der nok ikke råd til en kant og en ekstra stopper...
Vi skal bare have spiller sponsorater ligesom Aalborg Pirates. Nicklas Bendtner, sponsoreret i samarbejde med Diskotek Monkey Club og Claus' Koereskole.
Monkey club er lukket......
- Winning doesn't really matter as long as you win.

Brugeravatar
Ham der Emil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1524
Tilmeldt: 7. jul 2005, 13:45
Favoritspiller: David Beckham og Martin P
Geografisk sted: 50939

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Ham der Emil » 24. jul 2017, 10:49

Så er Thelander historien på Tipsbladet, som også skriver, at Ene kan være på vej til Panathinaikos.

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... il-england
Et Hjerte - En Klub

Pollack2
Allstar
Allstar
Indlæg: 1243
Tilmeldt: 26. jun 2008, 23:06

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Pollack2 » 24. jul 2017, 11:56

Ham der Emil skrev:Så er Thelander historien på Tipsbladet, som også skriver, at Ene kan være på vej til Panathinaikos.

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... il-england
Ene til Panathinaikos - med hans ego og deres mandskabsbehandling, kan det kun blive en græsk tragedie...

boldspiller
Junior
Junior
Indlæg: 66
Tilmeldt: 3. jun 2017, 16:08
Favoritspiller: Jeppe Curth.

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af boldspiller » 24. jul 2017, 13:08

Hvad med Brock-Madsen?

Han er stor og kan faktisk sagtens score mål, selvom han ikke viste så meget i Randers i sin tid (imo).

http://www.birminghammail.co.uk/sport/f ... s-13376081

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gaarde6 » 24. jul 2017, 14:08

boldspiller skrev:Hvad med Brock-Madsen?

Han er stor og kan faktisk sagtens score mål, selvom han ikke viste så meget i Randers i sin tid (imo).

http://www.birminghammail.co.uk/sport/f ... s-13376081
Jeg så gerne vi fik en stor og stærk angriber. Bla til at true på dødbold. Men brok Madsen er godt nok hverken god med fødderne eller låget.
Ham ser jeg godt nok ikke noget som helst i.

På trods af han måske er et hoved mindre er pusic meget bedre på hovedstød og meget stærkere med bolden end brok madsen.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14623
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Hanga » 24. jul 2017, 15:01

Gaarde6 skrev:
boldspiller skrev:Hvad med Brock-Madsen?

Han er stor og kan faktisk sagtens score mål, selvom han ikke viste så meget i Randers i sin tid (imo).

http://www.birminghammail.co.uk/sport/f ... s-13376081
Jeg så gerne vi fik en stor og stærk angriber. Bla til at true på dødbold. Men brok Madsen er godt nok hverken god med fødderne eller låget.
Ham ser jeg godt nok ikke noget som helst i.

På trods af han måske er et hoved mindre er pusic meget bedre på hovedstød og meget stærkere med bolden end brok madsen.
Jeg så heller ikke det store i ham da han var i Randers.
Han har dog scoret 10 mål i 25 kampe for Zwolle, og det er jo meget pænt.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af FIDEL » 24. jul 2017, 18:05

Brock Madsen nej tak. Så hellere Ola kamara, Sam Johnson eller Pekhart.

Johs
Drenge
Drenge
Indlæg: 35
Tilmeldt: 17. maj 2017, 13:27
Favoritspiller: Steve Olfers

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Johs » 24. jul 2017, 18:23

Allan Gaarde udtaler:
- Det, vi søger, er primært en offensiv forstærkning. Det kan så være en angriber eller en kant. I hvert fald en, som kan være med til at skabe nogle flere mål. Det sagt i respekt for, at vi har stor tillid til, at de angribere og de spillere, vi har på de positioner, også har den kvalitet, som skal til.

Skal "primært" forstås således, at en offensiv forstærkning er førsteprioritet, men der også ledes efter forstærkninger i andre kæder, eller er det blot endnu et af Gaardes famøse fyldeord?

AaB-Jones
Allstar
Allstar
Indlæg: 1373
Tilmeldt: 7. jan 2006, 19:41

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af AaB-Jones » 24. jul 2017, 18:35

FIDEL skrev:Brock Madsen nej tak. Så hellere Ola kamara, Sam Johnson eller Pekhart.
Pekhart signede desværre i Israel i går.. Ellers spændende navne - er der noget, der tyder på, at Kamara skulle væte til at trække væk fra USA, hvor han har fin succes?

Brugeravatar
emenike
Landshold
Landshold
Indlæg: 778
Tilmeldt: 7. jul 2013, 12:58
Favoritspiller: Joakim Mæhle

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af emenike » 24. jul 2017, 18:54

Johs skrev:Allan Gaarde udtaler:
- Det, vi søger, er primært en offensiv forstærkning. Det kan så være en angriber eller en kant. I hvert fald en, som kan være med til at skabe nogle flere mål. Det sagt i respekt for, at vi har stor tillid til, at de angribere og de spillere, vi har på de positioner, også har den kvalitet, som skal til.

Skal "primært" forstås således, at en offensiv forstærkning er førsteprioritet, men der også ledes efter forstærkninger i andre kæder, eller er det blot endnu et af Gaardes famøse fyldeord?
Tror det skal tolkes som at det er en angriber/kantspiller man vil gå efter i første omgang, og så kan der evt. ses efter andre mulige forstærkninger hvis nu der skulle åbne sig en mulighed for en god spiller. Håber det f.eks. kunne være en rutineret makker til Okore nede i forsvaret a la Even Hovland eller Vegard Forren der begge står uden klubber. Men jeg føler dog også, ligesom Gaarde, at det er en offensiv forstærkning som burde være førsteprioritet i øjeblikket.
Immer für AaB, immer für Aalborg!

Remark
1. div
1. div
Indlæg: 397
Tilmeldt: 19. feb 2009, 11:35
Geografisk sted: Amager

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Remark » 24. jul 2017, 18:59

Jeg mener ikke een offensiv forstærkning er nok.

For bare to år siden havde vi Spalvis, Enevoldsen, Jønnson og Helenius til at spille på toppen.

Kvalitativt og kvantitativt er vi meget langt fra lige nu.

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gaarde6 » 24. jul 2017, 19:13

Remark skrev:Jeg mener ikke een offensiv forstærkning er nok.

For bare to år siden havde vi Spalvis, Enevoldsen, Jønnson og Helenius til at spille på toppen.

Kvalitativt og kvantitativt er vi meget langt fra lige nu.
Og vi havde Thomsen og kusk til kanterne.
Thelander og kep til midterforsvaret.

Så nej! Det vil være at skyde sig selv i foden, hvis ikke Gaarde henter 3 spillere til startopstillingen!

Henter han kun en mand er mit gæt at vi Ikke når top 6.
Gætter på vi ender fra 7-10 med kun en forstærkning mere.

Låst