Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
Rasmus
Superliga
Superliga
Indlæg: 742
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:46

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Rasmus » 7. aug 2017, 14:19

Gamen skrev:Martin Pusic muligvis på vej til Hammarby.
Fedt :thumbsup:
/ Rasmus

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gaarde6 » 7. aug 2017, 14:21

Jakobsen skrev:
Gaarde6 skrev:
Tyskeren skrev:Gaarde - kig lige her...

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... fra-israel

Vi mangler stadig en forsvarsspiller!!
Gaarde tror allerede nu vi har et top 6 hold. Nu leder han efter en angriber og når han finder sådan en. Så er jeg overbevist om at Gaarde og ledelsen tror vi er home safe. Kan ikke forstå man kan være så blind! Men tror simpelthen ikke vi får andet end en angriber! Det på trods af vi har bevist i 20-30 kampe at vi har lang vej til målet om at være fast top 6 hold.
Nej desværre - er Gaarde tilsyneladende blind for vi mangler kvalitet i forsvaret. Det var ren og skær held vi ikke kom bagud da Mads Greve tørrede Kasper P og skød på stolpen. Det behøves ikke en gang være tip top hylde A, men en solid hylde B i sig selv ville dælme gøre underværker.
Der mangler en forsvarsspiller (Thelander) En kreativ kant/10'er (Kusk) og selvfølgelig en angriber (Pusic)

Enig i at der ikke engang behøver at gå på øverste hylde for at forstærke os mærkbart på alle pladserne.

Men angriberen SKAL være hylde AA

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af MrBangDK » 7. aug 2017, 14:23

Gamen skrev:Martin Pusic muligvis på vej til Hammarby.
Det vil være dejligt at få ham ud af ligningen..
Ska' vi hak'?

Gamen

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gamen » 7. aug 2017, 14:41

For lige at uddybe, så folk ikke bare tror at jeg slynger noget tilfældigt ud, så var Pusic på plads til Hammarbys kamp mod Häcken i går, sammen med sportschefen Jesper Jansson.

Og jeg vil da sige, at hvis Hammarby kan lande Martin Pusic, så er det næppe på løn og transfer vi må se os slået. Nok nærmere på at vi, takket være dårlig ledelse, ikke er specielt sportsligt attraktive længere.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af FIDEL » 7. aug 2017, 14:43

Gamen skrev:For lige at uddybe, så folk ikke bare tror at jeg slynger noget tilfældigt ud, så var Pusic på plads til Hammarbys kamp mod Häcken i går, sammen med sportschefen Jesper Jansson.

Og jeg vil da sige, at hvis Hammarby kan lande Martin Pusic, så er det næppe på løn og transfer vi må se os slået. Nok nærmere på at vi, takket være dårlig ledelse, ikke er specielt sportsligt attraktive længere.
Det er vi ikke nej.
Men er der virkelig ingen herinde der har hørt noget om hvor Gaarde var ude at se fodbold igår??

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af MrBangDK » 7. aug 2017, 14:48

Gamen skrev:For lige at uddybe, så folk ikke bare tror at jeg slynger noget tilfældigt ud, så var Pusic på plads til Hammarbys kamp mod Häcken i går, sammen med sportschefen Jesper Jansson.

Og jeg vil da sige, at hvis Hammarby kan lande Martin Pusic, så er det næppe på løn og transfer vi må se os slået. Nok nærmere på at vi, takket være dårlig ledelse, ikke er specielt sportsligt attraktive længere.
Eller måske at AaB ikke er interesserede i Pusic - det kunne jo være en mulighed.
Ska' vi hak'?

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3535
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af hje1980 » 7. aug 2017, 14:49

MrBangDK skrev:
Gamen skrev:For lige at uddybe, så folk ikke bare tror at jeg slynger noget tilfældigt ud, så var Pusic på plads til Hammarbys kamp mod Häcken i går, sammen med sportschefen Jesper Jansson.

Og jeg vil da sige, at hvis Hammarby kan lande Martin Pusic, så er det næppe på løn og transfer vi må se os slået. Nok nærmere på at vi, takket være dårlig ledelse, ikke er specielt sportsligt attraktive længere.
Eller måske at AaB ikke er interesserede i Pusic - det kunne jo være en mulighed.
Stop nu med at ødelægge en god sviner... ;-)

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Buzz Killington » 7. aug 2017, 14:52

MrBangDK skrev:
Gamen skrev:For lige at uddybe, så folk ikke bare tror at jeg slynger noget tilfældigt ud, så var Pusic på plads til Hammarbys kamp mod Häcken i går, sammen med sportschefen Jesper Jansson.

Og jeg vil da sige, at hvis Hammarby kan lande Martin Pusic, så er det næppe på løn og transfer vi må se os slået. Nok nærmere på at vi, takket være dårlig ledelse, ikke er specielt sportsligt attraktive længere.
Eller måske at AaB ikke er interesserede i Pusic - det kunne jo være en mulighed.
Det er nok heller ikke uvæsentligt at han efter forskerordningens udløb kan hoppe over på ekspertskatten i Sverige.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Gamen

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gamen » 7. aug 2017, 15:12

Buzz Killington skrev: Det er nok heller ikke uvæsentligt at han efter forskerordningens udløb kan hoppe over på ekspertskatten i Sverige.
Det er sandt, men det udligner nok ikke helt lønforskellene mellem Allsvenskan og Superligaen. Lad os lige huske på, nr. 2-10 på listen over de 10 bedst lønnede i Allsvenskan sidste sæson fik fra 1,5 mio. om året og ned til 1 mio./årligt.
Og inden folk farer i blækhuset og siger at jeg ikke har styr på tallene, så er det fra offentligt tilgængelige skattelister og derfor ikke til diskussion.
Det er 25 % der gøres skattefri hvert år i tre år - vil tro at det nogenlunde udligner sig selv, hvis man sammenligner med hvad vi giver af toplønninger i Superligaen.

Gamen

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gamen » 7. aug 2017, 15:13

MrBangDK skrev:
Eller måske at AaB ikke er interesserede i Pusic - det kunne jo være en mulighed.
Det har vi været tidligere i dette vindue, og jeg kan absolut ikke forestille mig hvad Gaarde ville lave til reservekamp i Kjellerup, hvis ikke det var for at lure på Pusic.

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af De Fem » 7. aug 2017, 15:20

Så kan I godt holde Kult-shakerne kolde og damerne varme:

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/broc ... am-afsked/

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Hanga » 7. aug 2017, 15:37

De Fem skrev:Så kan I godt holde Kult-shakerne kolde og damerne varme:

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/broc ... am-afsked/
Nu er vi jo godt nok desperate efter en angriber, så det er svært at være kræsen, men jeg vil alligevel tillade mig at håbe på noget bedre.

Brock-Madsen er ikke en specielt god afslutter, han lever meget på sin fysik. Jeg er med på at han har leveret fornuftigt i Zwolle, men det er i mine øjne ikke en spiller med topscorer potentiale.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

KJ
Superliga
Superliga
Indlæg: 644
Tilmeldt: 11. jul 2005, 11:47
Geografisk sted: 2100 København Ø

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af KJ » 7. aug 2017, 15:58

Ang. Pusic er det givet, at AaB kunne have matchet enhver løn, som Hammarby har tilbudt. Det er ikke pointen. Pointen er at AaB opererer med nogle økonomiske mål og kriterier, som man ønsker at overholde.

Gamen fortsætter med at svine alle i AaB til. Og slynger om sig med uigennemtænkte økonomiske "analyser". Men hvis man tror, at Pusic har lagt vægt på noget som helst andet end "til udbetaling"-beløbet på lønsedlen, er man naiv. :cheers:

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Forza » 7. aug 2017, 16:06

Hanga skrev:
De Fem skrev:Så kan I godt holde Kult-shakerne kolde og damerne varme:

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/broc ... am-afsked/
Nu er vi jo godt nok desperate efter en angriber, så det er svært at være kræsen, men jeg vil alligevel tillade mig at håbe på noget bedre.

Brock-Madsen er ikke en specielt god afslutter, han lever meget på sin fysik. Jeg er med på at han har leveret fornuftigt i Zwolle, men det er i mine øjne ikke en spiller med topscorer potentiale.
Havde Lynge været her endnu ville det være en klassisk signing fra hans side på en fri transfer.

Jeg håber AaB er interesseret i ham. Vores hold skriger efter en angriber med en god fysik og højde der kan fylde i boksen og hjælpe os på standardsituationer.

Han har samtidig en alder samt en erfaring fra England og superligaen der gør at jeg sagtens kan se ham få succes i AaB!
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Forza » 7. aug 2017, 16:09

Forza skrev:
Hanga skrev:
De Fem skrev:Så kan I godt holde Kult-shakerne kolde og damerne varme:

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/broc ... am-afsked/
Nu er vi jo godt nok desperate efter en angriber, så det er svært at være kræsen, men jeg vil alligevel tillade mig at håbe på noget bedre.

Brock-Madsen er ikke en specielt god afslutter, han lever meget på sin fysik. Jeg er med på at han har leveret fornuftigt i Zwolle, men det er i mine øjne ikke en spiller med topscorer potentiale.
Havde Lynge været her endnu ville det være en klassisk signing fra hans side på en fri transfer.

Jeg håber AaB er interesseret i ham. Vores hold skriger efter en angriber med en god fysik og højde der kan fylde i boksen og hjælpe os på standardsituationer.

Han har samtidig en alder samt en erfaring fra England og superligaen der gør at jeg sagtens kan se ham få succes i AaB!
Desværre tyder det ikke på det er den vej vinden glæder for ham: http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder/br ... -udlandet/

Men vi så jo med Okore at det kan ske alligevel.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Gamen

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gamen » 7. aug 2017, 16:10

KJ skrev:Ang. Pusic er det givet, at AaB kunne have matchet enhver løn, som Hammarby har tilbudt. Det er ikke pointen. Pointen er at AaB opererer med nogle økonomiske mål og kriterier, som man ønsker at overholde.

Gamen fortsætter med at svine alle i AaB til. Og slynger om sig med uigennemtænkte økonomiske "analyser". Men hvis man tror, at Pusic har lagt vægt på noget som helst andet end "til udbetaling"-beløbet på lønsedlen, er man naiv. :cheers:
Nu har man jo ikke lagt skjul på at man har sat rigeligt af, også til at finde en angriber. Så selvfølgelig vil vi kunne være Hammarby overlegen på det punkt. De er ikke engang tæt på vores samlede lønniveau.

Det er sørgeligt, at din patetiske hetz mod min person aldrig finder ende. Det er snart sagt det eneste du beskæftiger dig med herinde.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Jesper Schmidt » 7. aug 2017, 16:25

Gamen skrev: Nu har man jo ikke lagt skjul på at man har sat rigeligt af, også til at finde en angriber. Så selvfølgelig vil vi kunne være Hammarby overlegen på det punkt. De er ikke engang tæt på vores samlede lønniveau.
Det bør vel også fortælle os at AaB ikke er interesset i Pusic, eller at Pusic ikke er interesseret i AaB. Jeg gætter på det første.

KJ
Superliga
Superliga
Indlæg: 644
Tilmeldt: 11. jul 2005, 11:47
Geografisk sted: 2100 København Ø

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af KJ » 7. aug 2017, 16:28

Gamen, det er ikke din person - jeg aner ikke hvem du er - men derimod kvaliteten i dine indlæg, jeg er kritisk over for. Hvorfra ved du for eksempel, at AaBs samlede lønniveau er langt over Hammarbys? Det er den slags, der er voldsomt irriterende, og som sådan også forstyrrende for debatten, idet du forsøger at få debatten til at foregå på forkerte præmisser.

Jeg har endnu ikke oplevet, at du har haft ret i nogen analyse af spilleres kvaliteter eller de økonomiske forudsætninger for andre klubber. Til gengæld er du enormt påståelig. Dine analyser viser altid, at AaB bruger flest penge og har dårlige spillere, og at alle andre klubber stort set ikke bruger penge og har fantastiske spillere.

Skal jeg nævne Randers' serbiske angriber - som du roste til skyerne, og som knap nok kan slå Mayron George af holdet, og i øvrigt ligger i krig med Randers' fans... Bare et eksempel på din manglende viden og ufattelige påståelighed.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5105
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Jakobsen » 7. aug 2017, 16:33

Forza skrev:
Forza skrev:
Hanga skrev:
De Fem skrev:Så kan I godt holde Kult-shakerne kolde og damerne varme:

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/broc ... am-afsked/
Nu er vi jo godt nok desperate efter en angriber, så det er svært at være kræsen, men jeg vil alligevel tillade mig at håbe på noget bedre.

Brock-Madsen er ikke en specielt god afslutter, han lever meget på sin fysik. Jeg er med på at han har leveret fornuftigt i Zwolle, men det er i mine øjne ikke en spiller med topscorer potentiale.
Havde Lynge været her endnu ville det være en klassisk signing fra hans side på en fri transfer.

Jeg håber AaB er interesseret i ham. Vores hold skriger efter en angriber med en god fysik og højde der kan fylde i boksen og hjælpe os på standardsituationer.

Han har samtidig en alder samt en erfaring fra England og superligaen der gør at jeg sagtens kan se ham få succes i AaB!
Desværre tyder det ikke på det er den vej vinden glæder for ham: http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder/br ... -udlandet/

Men vi så jo med Okore at det kan ske alligevel.
Kan ikke se Brock-Madsen er manden. Han ville være et fint supplement, hvis ikke vi havde den ungdomsstrategi vi har, men en mand der i sin seniorkarriere scorer i cirka hver 5. kamp kan ikke gå ind og være den angriber der løfter vores offensiv og fører an. Vi skal jo netop have en angriber som Pohl kan udvikle sig i skyggen af - det er ikke Brock Madsen. Så meget bedre end Pohl er han ikke. Brock Madsen havde været et spændende projekt for 3-4 år siden, men en 24 årig med de stats bør ikke være et transfermål for os. Det vil være en checkmark signing fremfor en spiller der reelt løfter os.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Gamen

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gamen » 7. aug 2017, 16:37

KJ skrev:Gamen, det er ikke din person - jeg aner ikke hvem du er - men derimod kvaliteten i dine indlæg, jeg er kritisk over for. Hvorfra ved du for eksempel, at AaBs samlede lønniveau er langt over Hammarbys? Det er den slags, der er voldsomt irriterende, og som sådan også forstyrrende for debatten, idet du forsøger at få debatten til at foregå på forkerte præmisser.

Jeg har endnu ikke oplevet, at du har haft ret i nogen analyse af spilleres kvaliteter eller de økonomiske forudsætninger for andre klubber. Til gengæld er du enormt påståelig. Dine analyser viser altid, at AaB bruger flest penge og har dårlige spillere, og at alle andre klubber stort set ikke bruger penge og har fantastiske spillere.

Skal jeg nævne Randers' serbiske angriber - som du roste til skyerne, og som knap nok kan slå Mayron George af holdet, og i øvrigt ligger i krig med Randers' fans... Bare et eksempel på din manglende viden og ufattelige påståelighed.
Jeg følger begge klubber meget tæt, og Hammarby har knap nok midler til en anstændig førsteholdstrup. De har satset på et par store profiler i dette vindue, men er nødt til at supplere op med U-spillere, for at have tilstrækkeligt med spillere til kamptruppen. Men det gør ikke deres lønniveau særligt højt - de arbejder målrettet med at konsolidere økonomien i stedet, så de ikke behøver at frygte en nedrykning. Noget det nye stadion og deres første store salg i flere år (Aidoo) bidrager til.
Og igen, se til lønniveauet i Allsvenskan. Du kan finde masser af artikler om det på fotbollskanalen og/eller fotbolldirekt.

Nå, jeg var nu ellers en af dem der ramte meget godt plet med AaB's indkøb sidste år... Min karakteristik af Holgersson var væsentligt tættere på end Gaarde's.

Djurdjic var en stor profil både i Haugesund, Helsingborg og i Malmö, for to sidstnævnte særligt i deres europæiske kampagner mod langt større klubber - at det ikke spiller for ham på et disharmonisk Randers-hold, hvor hverken Pourié, George eller Djurdjic har slået til, var næppe til at forudsige. Og ingen siger heller at det ikke ville kunne have været anderledes i AaB. Hans meritter var, og er, til mere.

Låst