Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5224
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Jakobsen » 9. aug 2017, 09:32

Kristian60 skrev:Bashkim Kadrii? Hans amerikanske lejer, Minnesota United vil angiveligt af med ham, og han får vel næppe græs-tid i FCK?
Nej tak. Evigt skadet og han er derudover mere kant end en egentlig angriber. Han ender sikkert i en anden dansk klub og det vil blive hypet, men jeg tror ikke på ham. Han har siddet stille for længe. Både den forkerte type og han ville ikke skabe noget instant impact.
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6093
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af FIDEL » 9. aug 2017, 09:56

hikopAaB skrev:
FIDEL skrev:
hikopAaB skrev:Lad noget ske nu :aabfan:
Ved du noget din skiderik? Du har vist før skrevet noget der ikke holdt vand. Noget med en mørk spiller tror jeg.
Jeg ved at der bliver arbejdet på at få en angriber i hus, og at det er en stærk angriber, ikke fra superligaen.

Det var Masango jeg havde nævnt herinde, men kun at Randers var i forhandlinger med en anden klub, og jeg håbede det var AaB, og det var det så ikke. Det var en bundklub i Holland, men forhandlingerne gik i hårdknude, hvorfor ved jeg ikke :cheers:
Fair nok. Det er altid spændende med rygter, og Masango så jeg gerne i AaB, men den er vel lukket nu?? :cheers:

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6406
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af FlæskeFrank » 9. aug 2017, 10:13

Jeg må desværre melde mig i koret af de sure gamle mænd, hvis ikke der er landet en angriber inden Hobro-kampen.
- FlæskeFrank

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6093
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af FIDEL » 9. aug 2017, 10:17

Det vil ikke overraske mig hvis AaB er ude efter Gustav Engvall. Han har været på lån til Djurgården fra Bristol city. Så en 1-årig lejekontrakt med købsoption...ja tak!

Ellers kunne vi forhåbentligt være ude efter Sam Johnson.

En anden realistisk signing, men også lidt skuffende signing kunne være Mostaffa Abdelloue.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9618
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Buzz Killington » 9. aug 2017, 10:18

FlæskeFrank skrev:Jeg må desværre melde mig i koret af de sure gamle mænd, hvis ikke der er landet en angriber inden Hobro-kampen.
Han (eller hun) vil næppe være klar til at starte i så fald, så du kan roligt vende mundvigene nedad allerede. :D
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6406
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af FlæskeFrank » 9. aug 2017, 10:25

Buzz Killington skrev:
FlæskeFrank skrev:Jeg må desværre melde mig i koret af de sure gamle mænd, hvis ikke der er landet en angriber inden Hobro-kampen.
Han (eller hun) vil næppe være klar til at starte i så fald, så du kan roligt vende mundvigene nedad allerede. :D
Jeg forventer ikke en startplads, men uvisheden æder sjæle. Der vil dog være en del angribere, som er fitte og gode nok og som man muligvis nok ville lade spille fra start selvom de ikke kender systemet til bunds. En type som Brock-Madsen ville f.eks. ikke overraske mig, hvis han blev skrevet med fredag og så spillede kampen. Han har jo været en del af opstarten og truppen i hans klub. Pusic derimod vil jeg måske være lidt mere tvivlende overfor - altså det fysiske og mentale ståsted, da han jo ikke virker til at være en del af FCM.
- FlæskeFrank

hikopAaB
Drenge
Drenge
Indlæg: 27
Tilmeldt: 18. jul 2017, 11:52
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af hikopAaB » 9. aug 2017, 10:35

FIDEL skrev:
hikopAaB skrev:
FIDEL skrev:
hikopAaB skrev:Lad noget ske nu :aabfan:
Ved du noget din skiderik? Du har vist før skrevet noget der ikke holdt vand. Noget med en mørk spiller tror jeg.
Jeg ved at der bliver arbejdet på at få en angriber i hus, og at det er en stærk angriber, ikke fra superligaen.

Det var Masango jeg havde nævnt herinde, men kun at Randers var i forhandlinger med en anden klub, og jeg håbede det var AaB, og det var det så ikke. Det var en bundklub i Holland, men forhandlingerne gik i hårdknude, hvorfor ved jeg ikke :cheers:
Fair nok. Det er altid spændende med rygter, og Masango så jeg gerne i AaB, men den er vel lukket nu?? :cheers:
Masango er helt lukket

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gaarde6 » 9. aug 2017, 10:43

Jeg er helt med på at Pusic deler vandene herinde. Kan også godt forstå, hvorfor. Jeg har ham stadig som en af de aller øverste på min ønskeseddel.
Er helt sikker på vi i udlandet kan finde noget, som også kan være kanon at få til klubben!

Men jeg må indrømme at jeg nærmest krummer tæer, når der bliver snakket Riel eller Brock Madsen herinde.
Jeg vil godt nok håbe at Gaarde kigger på en højre hylde end sådan to spillere! Kan ikke se dem lave 10 mål for os på en sæson.
Er heller ikke varm på Mos. Men han er bestemt bedre end de to andre, som aldrig har bevist sig på Superliga niveau.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6093
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af FIDEL » 9. aug 2017, 11:00

Gaarde6 skrev:Jeg er helt med på at Pusic deler vandene herinde. Kan også godt forstå, hvorfor. Jeg har ham stadig som en af de aller øverste på min ønskeseddel.
Er helt sikker på vi i udlandet kan finde noget, som også kan være kanon at få til klubben!

Men jeg må indrømme at jeg nærmest krummer tæer, når der bliver snakket Riel eller Brock Madsen herinde.
Jeg vil godt nok håbe at Gaarde kigger på en højre hylde end sådan to spillere! Kan ikke se dem lave 10 mål for os på en sæson.
Er heller ikke varm på Mos. Men han er bestemt bedre end de to andre, som aldrig har bevist sig på Superliga niveau.
Jeg tror også at der kigges på en højere hylde end Brock, Mos og Riel. Men det kan selvfølgelig ende ud med at alle andre angrebsemner før disse 3 ikke er til at hente ind.
Mit bud hvem der kigges på er: G. Engvall, S. Johnson, B. Sigurdarson, B. Sadik og Mos.

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Martino » 9. aug 2017, 11:02

Gaarde6 skrev:Jeg er helt med på at Pusic deler vandene herinde. Kan også godt forstå, hvorfor. Jeg har ham stadig som en af de aller øverste på min ønskeseddel.
Er helt sikker på vi i udlandet kan finde noget, som også kan være kanon at få til klubben!

Men jeg må indrømme at jeg nærmest krummer tæer, når der bliver snakket Riel eller Brock Madsen herinde.
Jeg vil godt nok håbe at Gaarde kigger på en højre hylde end sådan to spillere! Kan ikke se dem lave 10 mål for os på en sæson.
Er heller ikke varm på Mos. Men han er bestemt bedre end de to andre, som aldrig har bevist sig på Superliga niveau.
Nu har du snakket om Pusic hele sommeren ;) Anyway, jeg tror stadig vi venter på en spiller kommer til overs i en tysk eller engelsk klub og så slår til og prøver at præstere med hvad vi har indtil. Top 6 har jeg min tvivl om, men skulle vi slå Hobro og få vendt stimen er det måske muligt. Jeg er glad bare vi ikke rykker ned i år.
Riel fik hjemve i Vendsyssel hvorfor han må være udelukket. Kadrii er stort nej tak og det samme er Brock-Madsen. Vi skal finde en ala Sylvestr(nu bon'ede den ikke ud), altså en spiller som er god nok til suppen men ikke helt er god nok til bundesliga bold eller lign. Det var samme recept der skaffede os Prica.
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gaarde6 » 9. aug 2017, 11:09

Martino skrev:
Gaarde6 skrev:Jeg er helt med på at Pusic deler vandene herinde. Kan også godt forstå, hvorfor. Jeg har ham stadig som en af de aller øverste på min ønskeseddel.
Er helt sikker på vi i udlandet kan finde noget, som også kan være kanon at få til klubben!

Men jeg må indrømme at jeg nærmest krummer tæer, når der bliver snakket Riel eller Brock Madsen herinde.
Jeg vil godt nok håbe at Gaarde kigger på en højre hylde end sådan to spillere! Kan ikke se dem lave 10 mål for os på en sæson.
Er heller ikke varm på Mos. Men han er bestemt bedre end de to andre, som aldrig har bevist sig på Superliga niveau.
Nu har du snakket om Pusic hele sommeren ;) Anyway, jeg tror stadig vi venter på en spiller kommer til overs i en tysk eller engelsk klub og så slår til og prøver at præstere med hvad vi har indtil. Top 6 har jeg min tvivl om, men skulle vi slå Hobro og få vendt stimen er det måske muligt. Jeg er glad bare vi ikke rykker ned i år.
Riel fik hjemve i Vendsyssel hvorfor han må være udelukket. Kadrii er stort nej tak og det samme er Brock-Madsen. Vi skal finde en ala Sylvestr(nu bon'ede den ikke ud), altså en spiller som er god nok til suppen men ikke helt er god nok til bundesliga bold eller lign. Det var samme recept der skaffede os Prica.
Kommer til at snakke om ham til han er HELT UDE af billedet :thumbsup:
Og så er jeg ikke engang sikker på jeg stopper :D

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gaarde6 » 9. aug 2017, 11:38

Sad lige og lurede lidt på de forskellig kæder på holdet.
Jeg har valgt Helsingør, Brøndby og FCK fra da vi økonomisk er milevidt fra de tre klubber.

I midterforsvaret råder vi over: Okore, Blåbjerg og KP.

I FCN hedder de: Gregor (Er han solgt?) Tranberg og Mads Pedersen.
I Horsens: Sanneh, Ludwig og Mathias Nielsen.
I SønderjyskE: Marc Pedersen, Kees Luijckx og Stefan Gartenmann
I OB: KEP, Tingager og Tverskov.
I Hobro: Yaw-Ihle Amankwah, Justesen og Rasnus Minor.
I FCM: Kian Hansen, Zsolt Korcsmár og Kristian Riis.
I AGF: Backman, Pierre Kanstrup og Mikkel Rask/Alexander Juel.
I Silkeborg: Simon Jakobsen, Flinta og Tobias Salquist.
I Lyngby: Tauber, Hallgrimur Jonasson og Thomas Sørensen.
I Randers: Agesen, Jonas Bager og Kasper Enghardt.

Er jeg den eneste, som synes vores midterforsvar SKRIGER efter en forstærkning mere?!
Okore i form ville kunne gå ind i på alle holde der er listet her. KP og Blåbjerg ville jeg kun kunne presse ind i FCN og måske Silkeborg.
Jeg synes det er skræmmende, når man ser det sort på hvidt.

Man kunne lave den samme med angrebet, men der er vi heldigvis på jagt!

Brugeravatar
rummanden
1. div
1. div
Indlæg: 489
Tilmeldt: 11. jul 2006, 13:00
Geografisk sted: Langå

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af rummanden » 9. aug 2017, 12:04

Slynger lige et navn ud.
Kristoffer Lind fra Kjellerup if. Jeg er godt klar over at det er en spiller fra 2 division. Men vi har før bevist at spillere fra lavere rækker kan slå igennem i superligaen
Han er angriber og scorede 5 mål sidste sæson (14 kampe) plus 2 mål i pokalen.
Han er kun 22 år, og derfor ikke er færdigudviklet.
Jeg tænker ikke at han skal starte i a truppen med det sammen, men på sigt :aabfan:
Dem der ikk syntes at det er fuldt fortjent at AaB er Danske mestre 2008, vil jeg mene at de skal holde sig langt over på den anden side af storbæltsbroen de næste mange mange år.
Citat Carsten Werge

Gamen

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gamen » 9. aug 2017, 12:37

For lige at få lukket et par emner herinde...

Mathias Ranégie til Häcken sæsonen ud, og indenfor få timer offentliggøres det også at Gustav Engvall støder til Djurgården sæsonen ud.

For dem der spekulerer i Björn Sigurdarson - glem det. Molde skal ikke sælge spillere, og han er deres bedste bud på en topscorer. Urealistisk for AaB.

Sam Johnson er formentlig også urealistisk, og hvis han skal handles så skal det ske inden fredag hvor det kinesiske transfervindue lukker. Wuhan Zall vil have 4 mio. for et lån for resten af sæsonen, jf. svenske aviser.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7872
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Forza » 9. aug 2017, 12:41

rummanden skrev:Slynger lige et navn ud.
Kristoffer Lind fra Kjellerup if. Jeg er godt klar over at det er en spiller fra 2 division. Men vi har før bevist at spillere fra lavere rækker kan slå igennem i superligaen
Han er angriber og scorede 5 mål sidste sæson (14 kampe) plus 2 mål i pokalen.
Han er kun 22 år, og derfor ikke er færdigudviklet.
Jeg tænker ikke at han skal starte i a truppen med det sammen, men på sigt :aabfan:
Hvad skulle AaB dog få ud af at hente ham?

Truppen skriger efter en klasse angriber. På den længere bane har man meget tiltro til Ramkilde. Desuden er 5 mål i 15 kampene 2. Division da absolut ikke noget at råbe hurra for.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5224
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Jakobsen » 9. aug 2017, 12:43

Forza skrev:
rummanden skrev:Slynger lige et navn ud.
Kristoffer Lind fra Kjellerup if. Jeg er godt klar over at det er en spiller fra 2 division. Men vi har før bevist at spillere fra lavere rækker kan slå igennem i superligaen
Han er angriber og scorede 5 mål sidste sæson (14 kampe) plus 2 mål i pokalen.
Han er kun 22 år, og derfor ikke er færdigudviklet.
Jeg tænker ikke at han skal starte i a truppen med det sammen, men på sigt :aabfan:
Hvad skulle AaB dog få ud af at hente ham?

Truppen skriger efter en klasse angriber. På den længere bane har man meget tiltro til Ramkilde. Desuden er 5 mål i 15 kampene 2. Division da absolut ikke noget at råbe hurra for.
Vi skal da ikke have flere udviklingsspillere - dem har vi rigeligt af.
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

san
2. div
2. div
Indlæg: 247
Tilmeldt: 1. dec 2008, 16:42
Favoritspiller: Matovac

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af san » 9. aug 2017, 13:06

Gamen skrev:For lige at få lukket et par emner herinde...

Mathias Ranégie til Häcken sæsonen ud, og indenfor få timer offentliggøres det også at Gustav Engvall støder til Djurgården sæsonen ud.

For dem der spekulerer i Björn Sigurdarson - glem det. Molde skal ikke sælge spillere, og han er deres bedste bud på en topscorer. Urealistisk for AaB.

Sam Johnson er formentlig også urealistisk, og hvis han skal handles så skal det ske inden fredag hvor det kinesiske transfervindue lukker. Wuhan Zall vil have 4 mio. for et lån for resten af sæsonen, jf. svenske aviser.
Er det kinesiske transfervindue ikke ligegyldigt hvis vores er åbent ? I Norge henter de da spillere i Dk efter vores vindue er lukket :)
Er man gammel hvis ens far, så sin første AaB kamp i 1933 som 14 årig :cool:

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Martino » 9. aug 2017, 13:09

Gaarde6 skrev:
Martino skrev:
Gaarde6 skrev:Jeg er helt med på at Pusic deler vandene herinde. Kan også godt forstå, hvorfor. Jeg har ham stadig som en af de aller øverste på min ønskeseddel.
Er helt sikker på vi i udlandet kan finde noget, som også kan være kanon at få til klubben!

Men jeg må indrømme at jeg nærmest krummer tæer, når der bliver snakket Riel eller Brock Madsen herinde.
Jeg vil godt nok håbe at Gaarde kigger på en højre hylde end sådan to spillere! Kan ikke se dem lave 10 mål for os på en sæson.
Er heller ikke varm på Mos. Men han er bestemt bedre end de to andre, som aldrig har bevist sig på Superliga niveau.
Nu har du snakket om Pusic hele sommeren ;) Anyway, jeg tror stadig vi venter på en spiller kommer til overs i en tysk eller engelsk klub og så slår til og prøver at præstere med hvad vi har indtil. Top 6 har jeg min tvivl om, men skulle vi slå Hobro og få vendt stimen er det måske muligt. Jeg er glad bare vi ikke rykker ned i år.
Riel fik hjemve i Vendsyssel hvorfor han må være udelukket. Kadrii er stort nej tak og det samme er Brock-Madsen. Vi skal finde en ala Sylvestr(nu bon'ede den ikke ud), altså en spiller som er god nok til suppen men ikke helt er god nok til bundesliga bold eller lign. Det var samme recept der skaffede os Prica.
Kommer til at snakke om ham til han er HELT UDE af billedet :thumbsup:
Og så er jeg ikke engang sikker på jeg stopper :D
Hehe, fair nok. Jeg håber ikke han kommer til AaB.
Jeg savner Winsnes

mqv
Miniput
Miniput
Indlæg: 3
Tilmeldt: 7. apr 2015, 10:09
Favoritspiller: Peter Rasmussen

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af mqv » 9. aug 2017, 13:26

Med tanke på, at vi tidligere (i hvert fald med Jeppe Curth og Michael Jakobsen) hentede unge danske talenter i udlandet. Kunne man så ikke overveje at kigge den vej, evt. blot hente dem på en lejeaftale.

Frederik Fisker Nielsen (som vist er kontraktløs) - https://www.transfermarkt.de/frederik-f ... ler/293291
Emil Riis Jakobsen - https://www.transfermarkt.com/emil-riis ... ler/293325
Justin Shaibu - https://www.transfermarkt.de/justin-sha ... ler/321884
Elias Fritjof Grænge Sørensen - https://www.transfermarkt.com/elias-sor ... ler/422930
Oliver Urso (vist også kontraktløs) - https://www.transfermarkt.de/oliver-urs ... ler/390719
Lasse Sørensen - https://www.transfermarkt.com/lasse-sor ... ler/357967
Andreas Thorsen - https://www.transfermarkt.com/andreas-t ... ler/449562

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5224
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Jakobsen » 9. aug 2017, 13:34

mqv skrev:Med tanke på, at vi tidligere (i hvert fald med Jeppe Curth og Michael Jakobsen) hentede unge danske talenter i udlandet. Kunne man så ikke overveje at kigge den vej, evt. blot hente dem på en lejeaftale.

Frederik Fisker Nielsen (som vist er kontraktløs) - https://www.transfermarkt.de/frederik-f ... ler/293291
Emil Riis Jakobsen - https://www.transfermarkt.com/emil-riis ... ler/293325
Justin Shaibu - https://www.transfermarkt.de/justin-sha ... ler/321884
Elias Fritjof Grænge Sørensen - https://www.transfermarkt.com/elias-sor ... ler/422930
Oliver Urso (vist også kontraktløs) - https://www.transfermarkt.de/oliver-urs ... ler/390719
Lasse Sørensen - https://www.transfermarkt.com/lasse-sor ... ler/357967
Andreas Thorsen - https://www.transfermarkt.com/andreas-t ... ler/449562
Måske, men hvad pokker skal vi med flere udviklingsspillere? Bevares finder vi den næste Grønkjær skal vi selvfølgelig slå til, men jeg kan simpelthen ikke se truppen kan rumme flere udviklingsprojekter for unge spillere. Det vi har brug for lige nu er spillere der gør instant impact og erne inden løbet er kørt ifht. top 6. Den eneste jeg har hørt om på listen er Frederik Frisker, som hvis prøvetrænede hos en større klub end Forrest.
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

Låst