Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Legum Magister
Landshold
Landshold
Indlæg: 806
Tilmeldt: 14. jul 2017, 22:40
Favoritspiller: Sir Stanley Matthews

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Legum Magister » 11. aug 2017, 17:36

Buzz Killington skrev:
Bohemka skrev:Hvad med en type som Juan Agudelo? 24 år, amerikansk landsholdsangriber, 1,85 høj, var forbi Stoke og Utrecht i 2014, men har spillet i New England Revolution siden 2015. Kunne måske være fristet af et nyt europæisk eventyr?
Han får omkring 3 mio om året, og betaler vel ikke ret meget i skat, og MLS har en noget højere status i dag, end da vi hentede e.g. Rolfe. Så det er meget usikkert om han kan lokkes tilbage til kontinentet. Desuden ville ville fra dag-et være i toppen af lønhierarkiet til sammeløntrin, ca. 1 million over Wurtz og Flores pr år, men nok ikke langt fra Okore. Jeg syntes dog ikke hans scoringssnit er tilstrækkeligt imponerende i den liga til at retfærdiggøre sådan en udgift. Jeg kender dog ikke spilleren, og der er måske en Movsisyan gemt i ham.
Lige præcis mht. skat, vil der næppe være et problem, da Massachusetts har en høj delstatsindkomstskat, som når den lægges sammen med den føderale indkomstskat er højere, end indkomstbeskatningen på forskerordningen (der er en grund til at staten kaldes "Taxachusetts"). Når det så er sagt vil han sikkert fortsat sprænge lønhierakiet, hvilket jeg er enig med dig i, at hans stats ikke berettiger til.

Hvis vi skal sprænge de normale lønrammer og foretage os noget vildt og TOTALT UREALISTISK ville jeg foretrække Francesco Caputo; men vi får bare ikke en bomber fra Serie B, selv ikke fra ydmyge Virtus Entella, til at skifte til AaB. Vi ender sikkert med Mos, som så igen kan bevise, at han ikke brænder igennem i Superligaen..

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2070
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Kokkefar » 11. aug 2017, 18:41

Gaarde6 skrev:
binderup skrev:Hvem har gode nyheder til weekenden? :aabfan:
Jeg har købt 1100g bland selv.. Tæller den? :P
Er det på bud?

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af MrBangDK » 11. aug 2017, 19:07

binderup skrev:Hvem har gode nyheder til weekenden? :aabfan:
Er på Herlev Stadion og se Herlev mod Kastrup. Der er mange potentielle udviklingsspillere!! Så jo, masser af gode nyheder til os alle.. Herlev fører i øvrigt 1-0
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gaarde6 » 11. aug 2017, 19:09

Kokkefar skrev:
Gaarde6 skrev:
binderup skrev:Hvem har gode nyheder til weekenden? :aabfan:
Jeg har købt 1100g bland selv.. Tæller den? :P
Er det på bud?
Nyheden bliver bedre og bedre.. 7.95 :thumbsup:

Johs
Drenge
Drenge
Indlæg: 35
Tilmeldt: 17. maj 2017, 13:27
Favoritspiller: Steve Olfers

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Johs » 11. aug 2017, 19:15

Gaarde6 skrev:
Kokkefar skrev:
Gaarde6 skrev:
binderup skrev:Hvem har gode nyheder til weekenden? :aabfan:
Jeg har købt 1100g bland selv.. Tæller den? :P
Er det på bud?
Nyheden bliver bedre og bedre.. 7.95 :thumbsup:
Hvorhenne?

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gaarde6 » 11. aug 2017, 19:37

Johs skrev:
Gaarde6 skrev:
Kokkefar skrev:
Gaarde6 skrev:
binderup skrev:Hvem har gode nyheder til weekenden? :aabfan:
Jeg har købt 1100g bland selv.. Tæller den? :P
Er det på bud?
Nyheden bliver bedre og bedre.. 7.95 :thumbsup:
Hvorhenne?
Når Gaarde ikke fortæller hans hemmeligheder. Så gør jeg heller ikke!
Nordjyske spurgte mig om det samme. Der bliver ikke fortalt noget herfra.

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Martino » 12. aug 2017, 18:57

Hver gang jeg ser Lyngby spille bliver jeg sgu imponeret over Bror Blume - vi skulle have kapret ham da han ikke var fast starter. Han har evnerne til at diktere tempoet på midten - lidt ligesom Mistrati fra Hobro. Begge har virkelig leveret med pil op det seneste år.
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gaarde6 » 12. aug 2017, 19:10

Martino skrev:Hver gang jeg ser Lyngby spille bliver jeg sgu imponeret over Bror Blume - vi skulle have kapret ham da han ikke var fast starter. Han har evnerne til at diktere tempoet på midten - lidt ligesom Mistrati fra Hobro. Begge har virkelig leveret med pil op det seneste år.
Har ikke set så meget Lyngby i denne sæson.
I sidste sæson så han spændende ud.
Nu ser jeg lige FCK mod Horsens.
Gaarde skal simpelthen få hentet kusk! Ja jeg ved godt at han ikke bare kan gøre det. Men for pokker det er vanvittigt, at lige meget hvor mange spillere FCK mangler. Så sidder kusk bare stadig udenfor.
Han er vel 6-7 valg efterhånden. Det kan da ikke passe han vil blive ved med at rådne op på den bænk!?

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af alithebeast » 12. aug 2017, 19:21

Gaarde6 skrev:
Martino skrev:Hver gang jeg ser Lyngby spille bliver jeg sgu imponeret over Bror Blume - vi skulle have kapret ham da han ikke var fast starter. Han har evnerne til at diktere tempoet på midten - lidt ligesom Mistrati fra Hobro. Begge har virkelig leveret med pil op det seneste år.
Har ikke set så meget Lyngby i denne sæson.
I sidste sæson så han spændende ud.
Nu ser jeg lige FCK mod Horsens.
Gaarde skal simpelthen få hentet kusk! Ja jeg ved godt at han ikke bare kan gøre det. Men for pokker det er vanvittigt, at lige meget hvor mange spillere FCK mangler. Så sidder kusk bare stadig udenfor.
Han er vel 6-7 valg efterhånden. Det kan da ikke passe han vil blive ved med at rådne op på den bænk!?
Mon ikke bare Ku$k gladeligt stopper pengene i lommen hver måned, og får en dulle af en art til at pille splinterne ud af røven?
Hader København!

Brugeravatar
Njak
Landshold
Landshold
Indlæg: 766
Tilmeldt: 9. jul 2005, 15:38
Geografisk sted: Voldum

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Njak » 12. aug 2017, 19:24

Gad godt vide hvad en spiller som Sanneh fra Horsens kan koste at hente. Han er mit bedste bud på en klar forstærkning fra suppen, som burde være realistisk hvis ikke de større ligaer har fået øjnene op for ham. Alderen, talentet og lederskabet er der. Sanneh kombineret med Skov og Wilczek ville jeg gå i Koma d. 1/9. Spændt på hvad der dukker op de næste 3 uger

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gaarde6 » 12. aug 2017, 19:44

alithebeast skrev:
Gaarde6 skrev:
Martino skrev:Hver gang jeg ser Lyngby spille bliver jeg sgu imponeret over Bror Blume - vi skulle have kapret ham da han ikke var fast starter. Han har evnerne til at diktere tempoet på midten - lidt ligesom Mistrati fra Hobro. Begge har virkelig leveret med pil op det seneste år.
Har ikke set så meget Lyngby i denne sæson.
I sidste sæson så han spændende ud.
Nu ser jeg lige FCK mod Horsens.
Gaarde skal simpelthen få hentet kusk! Ja jeg ved godt at han ikke bare kan gøre det. Men for pokker det er vanvittigt, at lige meget hvor mange spillere FCK mangler. Så sidder kusk bare stadig udenfor.
Han er vel 6-7 valg efterhånden. Det kan da ikke passe han vil blive ved med at rådne op på den bænk!?
Mon ikke bare Ku$k gladeligt stopper pengene i lommen hver måned, og får en dulle af en art til at pille splinterne ud af røven?
Jo det kan godt være.
Han har bare alderen til en tur til udlandet igen.
Den chance får han næppe ved at sidde på bænken der over i flere sæsoner.
Men ja pengene ruller selvfølgelig ind på kontoen hver måned.

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gaarde6 » 12. aug 2017, 19:45

Njak skrev:Gad godt vide hvad en spiller som Sanneh fra Horsens kan koste at hente. Han er mit bedste bud på en klar forstærkning fra suppen, som burde være realistisk hvis ikke de større ligaer har fået øjnene op for ham. Alderen, talentet og lederskabet er der. Sanneh kombineret med Skov og Wilczek ville jeg gå i Koma d. 1/9. Spændt på hvad der dukker op de næste 3 uger
Skov ryger ikke til AaB. Det nægter jeg at tro på.
Han næste destination burde være til en klub i udlandet.
Med hensyn til Sanneh. Måske han ligner Okore lidt for meget? Med tanke på Horsens præstationer i øjeblikket.
Så står der nok også et par udenlandske klubber klar.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Hanga » 12. aug 2017, 20:00

Gaarde6 skrev:
Njak skrev:Gad godt vide hvad en spiller som Sanneh fra Horsens kan koste at hente. Han er mit bedste bud på en klar forstærkning fra suppen, som burde være realistisk hvis ikke de større ligaer har fået øjnene op for ham. Alderen, talentet og lederskabet er der. Sanneh kombineret med Skov og Wilczek ville jeg gå i Koma d. 1/9. Spændt på hvad der dukker op de næste 3 uger
Skov ryger ikke til AaB. Det nægter jeg at tro på.
Han næste destination burde være til en klub i udlandet.
Med hensyn til Sanneh. Måske han ligner Okore lidt for meget? Med tanke på Horsens præstationer i øjeblikket.
Så står der nok også et par udenlandske klubber klar.
Helt enig - hvad skulle Skov dog tage til AaB for nu? Hvis han skal skifte til en anden dansk klub skal det da være til top 3.
Sanneh er en fin spiller og jeg forstår ikke at han stadig er i Horsens. Men han er en spiller med klare styrker og mangler. God i dueller, god i luften osv., men dårlig teknisk og på bolden generelt. Vi har fået duelspilleren i Okore, og hvis vi skal have en forsvarer mere (hvilket vi ikke får dette vindue), så skal det gerne være en der kan lidt med bolden. For som vi så mod Nordtyskerne, så er vi ret nemme at lukke ned hvis man stiller sig dybt.

Wilczek kan jeg godt se idéen i, for han er en målscorer type. Kan ikke noget særligt men står rigtig ofte det rigtige sted og er en kold afslutter.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Njak
Landshold
Landshold
Indlæg: 766
Tilmeldt: 9. jul 2005, 15:38
Geografisk sted: Voldum

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Njak » 12. aug 2017, 20:31

Hanga skrev:
Gaarde6 skrev:
Njak skrev:Gad godt vide hvad en spiller som Sanneh fra Horsens kan koste at hente. Han er mit bedste bud på en klar forstærkning fra suppen, som burde være realistisk hvis ikke de større ligaer har fået øjnene op for ham. Alderen, talentet og lederskabet er der. Sanneh kombineret med Skov og Wilczek ville jeg gå i Koma d. 1/9. Spændt på hvad der dukker op de næste 3 uger
Skov ryger ikke til AaB. Det nægter jeg at tro på.
Han næste destination burde være til en klub i udlandet.
Med hensyn til Sanneh. Måske han ligner Okore lidt for meget? Med tanke på Horsens præstationer i øjeblikket.
Så står der nok også et par udenlandske klubber klar.
Helt enig - hvad skulle Skov dog tage til AaB for nu? Hvis han skal skifte til en anden dansk klub skal det da være til top 3.
Sanneh er en fin spiller og jeg forstår ikke at han stadig er i Horsens. Men han er en spiller med klare styrker og mangler. God i dueller, god i luften osv., men dårlig teknisk og på bolden generelt. Vi har fået duelspilleren i Okore, og hvis vi skal have en forsvarer mere (hvilket vi ikke får dette vindue), så skal det gerne være en der kan lidt med bolden. For som vi så mod Nordtyskerne, så er vi ret nemme at lukke ned hvis man stiller sig dybt.

Wilczek kan jeg godt se idéen i, for han er en målscorer type. Kan ikke noget særligt men står rigtig ofte det rigtige sted og er en kold afslutter.
Helt enig i Skov nok næppe kommer til AaB. Hvis man skulle finde argumenter for der skulle være en mikroskopisk chancen skulle det være han kunne se AaB som et lidt større udstillingsvindue end Silkeborg og en bedre løn samt muligheden for at komme væk fra den klamme kunststofplæne. Det er selvfølgelig en drøm med Skov og næppe noget som sker :P

Udlandet har nok øje på Sanneh - sikkert også et par af de større klubber herhjemme, men hvis ikke tror jeg det handler om AaB selvfølgelig er interesseret, men også hvor meget man vil smide. Horsens mangler i forvejen spillere og går næppe billigt af med ham. Dog tillader jeg mig at antager prisen for Mads Bech til Brentford kan være et pejlemærke for hvilke bud Horsens tager imod. Er Sanneh spilleren AaB vil sprænge banken for? Næppe, men Sanneh og Okore ville efter min mening give en stor defensiv sikkerhed med mulighed for både Pallesen og Ahlmann bedre forudsætninger for at komme fremad, hvor begges forcer ligger. Under alle omstændigheder ser jeg ikke (bortset fra Okore) en bedre central forsvarsspiller i AaB end Sanneh, så ville trods nogle mangler mene det ville være en klar forstærkning.

Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1606
Tilmeldt: 2. aug 2009, 14:58
Geografisk sted: DK

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Halil » 13. aug 2017, 20:05

Nå. Viborg er startet svagt i 1. Div.

Måske Gaarde skulle afpresse dem.
Uden Synd Ingen Frelse

LordMessi
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 94
Tilmeldt: 29. jan 2011, 17:17
Geografisk sted: Ørsø, Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af LordMessi » 13. aug 2017, 20:06

Halil skrev:Nå. Viborg er startet svagt i 1. Div.

Måske Gaarde skulle afpresse dem.
For at få hvad?

white splash
Allstar
Allstar
Indlæg: 1346
Tilmeldt: 31. jan 2006, 12:47
Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af white splash » 13. aug 2017, 20:11

LordMessi skrev:
Halil skrev:Nå. Viborg er startet svagt i 1. Div.

Måske Gaarde skulle afpresse dem.
For at få hvad?
For at de skal købe Pohl selvfølgelig.... ;)
1 2 3 Jimmy er en mur!

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af De Fem » 13. aug 2017, 20:13

LordMessi skrev:
Halil skrev:Nå. Viborg er startet svagt i 1. Div.

Måske Gaarde skulle afpresse dem.
For at få hvad?
Gætter på Reese eller muligvis en fusion.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af FlæskeFrank » 13. aug 2017, 23:39

Hvis vi betaler løn til Lars Søndergaard stadig, så må Viborg også gerne overtage den udgift. Nederlaget i dag til Viborg må betyde, at de skal hente en træner meget snart.
- FlæskeFrank

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Forza » 14. aug 2017, 00:04

FlæskeFrank skrev:Hvis vi betaler løn til Lars Søndergaard stadig, så må Viborg også gerne overtage den udgift. Nederlaget i dag til Viborg må betyde, at de skal hente en træner meget snart.
Mener vi stoppede med at betale ham løn denne sommer.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Låst