Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Forza » 19. aug 2017, 12:25

Erasmus Montanus skrev:
Martino skrev:
Kokkefar skrev: Det her lyder spændende. Var det Dobblet_A, der også skrev man skulle holde øje med reservekampen på mandag?
Super. Jeg har sågar tid til at se kampen på mandag tror jeg. Stoler på Gaarde ved hvad han laver.
Fantastisk!
Så forventer jeg et fyldestgørende referat.

Det kan godt være, det ikke er spillere fra øverste hylde, når de skal testes for reserverne, men jeg glæder mig nu alligevel. Jeg er nok også større fan af tilgangen af den unge slovak, end så mange andre er.
Jeg er helt enig. Han er en type vi ikke har og jeg tror han kan passe godt med Pohl oppe foran. Så kan Risgård også (endelig) ryge ned på midtbanen igen.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Pollack2
Allstar
Allstar
Indlæg: 1243
Tilmeldt: 26. jun 2008, 23:06

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Pollack2 » 19. aug 2017, 12:36

Martino skrev:Stoler på Gaarde ved hvad han laver.
Måske et lidt polemisk spørgsmål, men hvad giver dig konkret anledning til at stole på Gaarde? For mig at se, virker langt de fleste køb samt udtalelser netop til, at han ikke aner, hvad han egentlig laver...

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Martino » 19. aug 2017, 12:42

Pollack2 skrev:
Martino skrev:Stoler på Gaarde ved hvad han laver.
Måske et lidt polemisk spørgsmål, men hvad giver dig konkret anledning til at stole på Gaarde? For mig at se, virker langt de fleste køb samt udtalelser netop til, at han ikke aner, hvad han egentlig laver...
Synes han har lavet spændende indkøb so far i dette vindue. Pallesen var måske ikke en jeg havde valgt, men lader tvivlen komme ham til gode. Gaardes store fejl er hans valg af trænere.
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
AaB1978
Allstar
Allstar
Indlæg: 2338
Tilmeldt: 19. jul 2005, 13:40
Geografisk sted: Foran fjerneren

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af AaB1978 » 19. aug 2017, 13:02


Danni
Landshold
Landshold
Indlæg: 790
Tilmeldt: 8. maj 2007, 12:47
Favoritspiller: Nomvethe og Jimmy
Geografisk sted: Vejgaard

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Danni » 19. aug 2017, 13:05

Jeg synes også, det lyder spændende uden at vide noget gennemgående om ham. En spiller som ham, kunne sagtens være i kikkerten på større klubber. En upcoming spiller er fedt. Det vil jeg hellere end et kendt navn, som sandsynligvis ikke bliver bedre og hvis han har kvaliteten (hvilket jeg må sige, jeg ikke ved en bjælde om), så skal man altså ikke være ked af, at han kommer fra den slovakiske liga. Det er den hylde vi kan købe upcoming spillere fra. FCK køber jo også en Verbic i Celje og Pavlovic i Cukaricki.
Længe leve arbejderklassen!

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Forza » 19. aug 2017, 13:06

Når hans klub ikke lader ham spille weekendens kamp må skiftet være meget tæt. Mon det er en lejekontrakt med en købsklausul eller en fast kontrakt. Jeg håber på det sidste.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Forza » 19. aug 2017, 13:31

Uden at kende noget til klubben stillede de i sidste kamp op med Safranko som ene angriber. Håber dog stadig det er tiltænkt at han skal spille ved siden af Pohl.

Efter 4 kampe i denne sæson har han endnu ikke scoret.

Hermed link til deres opstilling:
https://www.transfermarkt.com/dac-dunaj ... erein/4529
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Forza » 19. aug 2017, 13:35

Ifølge Claus Jensen fra Nordjyske skulle prisen ligge på 2,5 mio for Safranko.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af BassogogsVen » 19. aug 2017, 13:44

Forza skrev:Uden at kende noget til klubben stillede de i sidste kamp op med Safranko som ene angriber. Håber dog stadig det er tiltænkt at han skal spille ved siden af Pohl.

Efter 4 kampe i denne sæson har han endnu ikke scoret.

Hermed link til deres opstilling:
https://www.transfermarkt.com/dac-dunaj ... erein/4529
To deciderede angribere er et must p.t. Det dur simpelthen ikke med én, der skal ligge og jagte det hele. Bliver det Sifreddo, håber jeg også, at det bliver i et makkerpar med Pohl, så vi kan få noget mere offensiv tyngde.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

AalBoyeBK
1. div
1. div
Indlæg: 391
Tilmeldt: 29. jan 2009, 14:53

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af AalBoyeBK » 19. aug 2017, 13:45

Kokkefar skrev:
Jakobsen skrev:
Brodernumsi skrev:
Kokkefar skrev: Det her lyder spændende. Var det Dobblet_A, der også skrev man skulle holde øje med reservekampen på mandag?
Hvis en angriber først skal testes hos reserverne, er det næppe en hylde-A spiller.
Hvorherrebevares - man kan da ikke udtale man er kredsen og så diske op med to spillere der først skal teste på reserveholdet. Tror næppe spillere der aktuelle for Bundesligaen lige tænker de skal et smut forbi Hornevej og testes på reserveholdet. Det ligner Gaarde er gået i panik.
Jeg tænker det samme. Min tillid til Gaarde er i hvert fald dalende på baggrund af de sidste par uger. Dette vindue startede ellers så fint.
Det er måske lige hurtigt nok i tager sådan et tweet for gode varer. Nægter simpelthen at tro på at en type som Safranko skal spille en prøvekamp inden han signer. Han lyder som en 3-4 mio. spiller, og hvilken interesse skulle hans nuværende arbejdsgiver have i at lade ham prøvetræne?

Måske kan det være at man regner med at han er signet til den tid, og derfor kan få lidt kamptræning?

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Hanga » 19. aug 2017, 13:53

Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Tyskeren
Allstar
Allstar
Indlæg: 1958
Tilmeldt: 18. jul 2005, 12:26

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Tyskeren » 19. aug 2017, 13:57

Safranko? Endnu en ung lottokupon som jo reelt ikke har bevist sit værd.. Satme ikke forstærkning man havde håbet på!

Gamen

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gamen » 19. aug 2017, 14:22

Ikke voldsomt dyrt for en spiller som Safranko. Jeg mener stadig, at det vil være en relativt god handel for AaB.

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2475
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af troelsh » 19. aug 2017, 14:25

Ved tilgangen af Sloth, Helenius, Meilinger, Sylvestr osv. Var stemningen helt i top herinde, nu er den mildt sagt mere lunken, han må blive en succes! ;)

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1627
Tilmeldt: 2. feb 2013, 22:45
Favoritspiller: Kasper Risgård
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Erasmus Montanus » 19. aug 2017, 14:40

Han bliver bedre end Prica.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Til alle udefrakommende: AaB-fans er ikke alle som AllanKasketten/Sukkermus eller Vladimir/Nissum fra bold.dk.

san
2. div
2. div
Indlæg: 247
Tilmeldt: 1. dec 2008, 16:42
Favoritspiller: Matovac

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af san » 19. aug 2017, 14:42

troelsh skrev:Ved tilgangen af Sloth, Helenius, Meilinger, Sylvestr osv. Var stemningen helt i top herinde, nu er den mildt sagt mere lunken, han må blive en succes! ;)
:thumbsup:
ja han har jo ikke bevist hans værd,modsat ovenstående og deres succes... bob bob bob
Er man gammel hvis ens far, så sin første AaB kamp i 1933 som 14 årig :cool:

Brugeravatar
benz
Allstar
Allstar
Indlæg: 1901
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:03

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af benz » 19. aug 2017, 14:52

Efterlyser en holdningsændring når AaB henter eller er på vej til at hente nye spillere.

Kan ikke huske hvornår de fleste AaB-fans har forholdt sig kritisk til indkøb. Husker kun ord som spændende og generalt ros.

Vi har brug for en bomber. 11 mål i 48 kampe på et lavere niveau end i Danmark? Hvad er det lige der gør ham så spændende? Chancen for det er endnu et flop af Gaarde er stor.

Det er vel en agent der har ringet til Gaarde og sagt interesse fra Slavia Prague og to landskampe for Slovakiet der har fået ham til handling. Siden de fleste indkøb under Gaarde er blevet flops forholder jeg mig yderst skeptisk og forventer nok et flop. Det går kun en vej for AaB sportsligt og tilskuerfronten og det er desværre ned.

san
2. div
2. div
Indlæg: 247
Tilmeldt: 1. dec 2008, 16:42
Favoritspiller: Matovac

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af san » 19. aug 2017, 15:03

benz skrev:Efterlyser en holdningsændring når AaB henter eller er på vej til at hente nye spillere.

Kan ikke huske hvornår de fleste AaB-fans har forholdt sig kritisk til indkøb. Husker kun ord som spændende og generalt ros.

Vi har brug for en bomber. 11 mål i 48 kampe på et lavere niveau end i Danmark? Hvad er det lige der gør ham så spændende? Chancen for det er endnu et flop af Gaarde er stor.

Det er vel en agent der har ringet til Gaarde og sagt interesse fra Slavia Prague og to landskampe for Slovakiet der har fået ham til handling. Siden de fleste indkøb under Gaarde er blevet flops forholder jeg mig yderst skeptisk og forventer nok et flop. Det går kun en vej for AaB sportsligt og tilskuerfronten og det er desværre ned.
kritisks Wtf er du først kommet ind på transferønsker sommer 2017 efter 300 sider ?? tror 290 af de foregående sider er med ret kritiske AaB fans. du skyder efter de få positive men glæder mig da til at se de nye i aktion
:danmarkfan:
Er man gammel hvis ens far, så sin første AaB kamp i 1933 som 14 årig :cool:

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1627
Tilmeldt: 2. feb 2013, 22:45
Favoritspiller: Kasper Risgård
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Erasmus Montanus » 19. aug 2017, 15:07

benz skrev:Efterlyser en holdningsændring når AaB henter eller er på vej til at hente nye spillere.

Kan ikke huske hvornår de fleste AaB-fans har forholdt sig kritisk til indkøb. Husker kun ord som spændende og generalt ros.

Vi har brug for en bomber. 11 mål i 48 kampe på et lavere niveau end i Danmark? Hvad er det lige der gør ham så spændende? Chancen for det er endnu et flop af Gaarde er stor.

Det er vel en agent der har ringet til Gaarde og sagt interesse fra Slavia Prague og to landskampe for Slovakiet der har fået ham til handling. Siden de fleste indkøb under Gaarde er blevet flops forholder jeg mig yderst skeptisk og forventer nok et flop. Det går kun en vej for AaB sportsligt og tilskuerfronten og det er desværre ned.
Han er årets talent i ligaen
Han scorede 10 mål og lavede 5 assists i 30 kampe sidste år for midterklubber, på trods af at han foruden et klubskifte midt i sæsonen også blev brugt som kantspiller i flere kampe.
Han er 22 år.
Han har en god størrelse og lader til at kunne med begge ben og hovedet.
Landsholdsspiller for Slovakiet.

Derfor er han spændende.

EDIT: Selvfølgelig skal man være kritisk, men det var ikke det, dit spørgsmål gik på.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Til alle udefrakommende: AaB-fans er ikke alle som AllanKasketten/Sukkermus eller Vladimir/Nissum fra bold.dk.

Brugeravatar
benz
Allstar
Allstar
Indlæg: 1901
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:03

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af benz » 19. aug 2017, 15:13

Erasmus Montanus skrev:
benz skrev:Efterlyser en holdningsændring når AaB henter eller er på vej til at hente nye spillere.

Kan ikke huske hvornår de fleste AaB-fans har forholdt sig kritisk til indkøb. Husker kun ord som spændende og generalt ros.

Vi har brug for en bomber. 11 mål i 48 kampe på et lavere niveau end i Danmark? Hvad er det lige der gør ham så spændende? Chancen for det er endnu et flop af Gaarde er stor.

Det er vel en agent der har ringet til Gaarde og sagt interesse fra Slavia Prague og to landskampe for Slovakiet der har fået ham til handling. Siden de fleste indkøb under Gaarde er blevet flops forholder jeg mig yderst skeptisk og forventer nok et flop. Det går kun en vej for AaB sportsligt og tilskuerfronten og det er desværre ned.
Han er årets talent i ligaen
Han scorede 10 mål og lavede 5 assists i 30 kampe sidste år for midterklubber, på trods af at han foruden et klubskifte midt i sæsonen også blev brugt som kantspiller i flere kampe.
Han er 22 år.
Han har en god størrelse og lader til at kunne med begge ben og hovedet.
Landsholdsspiller for Slovakiet.

Derfor er han spændende.

EDIT: Selvfølgelig skal man være kritisk, men det var ikke det, dit spørgsmål gik på.
Har vi brug for en kantspiller? Vi har brug for en der kan lave mål og det er han ret tydeligt ikke særligt god til med 11 mål i 48 kampe. Den slovakiske liga er måske på niveau med den danske 1. division. Ville det bedste talent i 1. division kunne gøre forskellen for os? Jeg tvivler.

Han har spillet 2 landskampe for Slovakiet ja. Sylvestr har spillet 6!

Denne mand er IKKE spændende.

Låst