Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6375
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gaarde6 » 22. aug 2017, 15:03

FIDEL skrev:
Gaarde6 skrev:
Remark skrev:
Gaarde6 skrev:
Remark skrev:Ro på!

Jeg kan ikke mindes et mere aktivt transfervindue end dette.

Truppen er i kvalitet klart til top 6, og til Gaardes og Bestyrelsens ros må det være, at man helt og aldeles erkender fejlagtige vinduer i sommeren 14, 15 og især 16. Særligt sidste to sæsoner har vist, at overgangen fra mesterhold til tophold ikke er en selvfølge, såfremt der ikke betales for kvalitet på spillerfronten.

Jeg tror vi må forvente et par afgange inden vinduet lukker. Og af større navne bør det være Meilinger og Sylvestr.

Jeg er derfor fuld af fortrøstning om, at den her trup nok skal levere. Jo før, des bedre.
Øh vi har ikke vundet i en menneskealder.
Vi scorer ikke ret mange mål. Vi spiller os ikke frem til ret mange chancer.
Vi kan ikke holde målet rent. Vi var dårlige sidste sæson og er startet endnu værre i denne sæson!
Vores forsvar er stadig ikke komplet. Vi mangler kantspillere med fart.
Truppen er overhovedet ikke til top 6 (endnu) Det viser både stillingen og resultaterne vist meget godt.
2 indkøb mere. Så er truppen komplet og holdet kan spilles sammen.
Hvis ikke de kommer er jeg rimelig sikker på vi kommer til (fortsat) at lide under de samme sygdomme: Svært ved at holde nullet og svært ved at skabe chancer.
Kvaliteten af truppen er til top 6. Potentialet er slet ikke forløst, men lad os nu se om det ikke rykker meget snart
Jeg er lodret uenig.
Vores trup er bedre end den præsterer p.t
Men ser os ikke stærke nok til at være fast top 6 hold.
Vi har et par store huller i truppen, som vil gøre det svært at holde nullet og svært at skabe chancerne.
præcis som det har været tilfældet det sidste års tid. HÅBER Yann kan være spilleren, som kan spille kanten og give os værktøjet, til at skabe chancerne. Er han ikke tiltænkt den rolle, kommer vi til at mangle en kant.
Forsvaret skal bare forstærkes! længere er den simpelthen ikke.
Modtanderne skaber uhyggelig mange chancer på os og vi mangler så meget en leder i midterforsvaret. Selv en KEP ville pynte helt vamvittigt på vores hold.
Jeg synes også vi har et par huller, men jeg vil ikke give dig ret i at modstanderne skaber uhyggeligt mange chancer imod os. Det er vel egentlig kun imod Sønderjyske, FCN og Hobro, at man kan sige det defensivt ikke var iorden. Men kampene imod FCK, OB og Horsens var jo godkendt defensivt. Holdet mangler stadig at finde balancen på en farlig offensiv og solid defensiv.
Det er jo også halvdelen af kampene vi ikke kan holde modstanderne væk. I det hele taget var det vel et mindre mirakel at vi fik point mod Hobro.
Med den rette forstærkning i form af en leder til forsvaret, vil vi komme til at stå meget stærkere.
Kunne være fantastisk med en solid defensiv base. Det har vi ikke haft i lang tid. Personligt har jeg altid en følelse af at modstandern kan komme til chancer og score mål på os. Det fortæller 5 clean sheets i 30 kampe jo egentlig også at de kan :-(

Brugeravatar
Krage
1. div
1. div
Indlæg: 304
Tilmeldt: 16. maj 2010, 20:05
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Krage » 22. aug 2017, 19:10

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/AaB- ... millioner/

Havde forventet at AaB lavede overskud det første halve år grundet salg af basso og mæhle, men havde ikke forventet at de mener hele 2017 giver 20 mill i overskud.
Dvs vores transfers her i sommeren alligevel ikke har været alt for voldsomme på vores budget.

Og med over 120 i egenkapital burde der så ikke være plads til nogle ret voldsomme forstærkninger endnu?
Mon Gaarde virkelig bare synes truppen er komplet eller er det forhåbentlig bare et spil?
Jeg ønsker mig ihvertfald fortsat Kusk (omend måske kun en hed drøm) og en makker til Okore med lederevner.

Krydser fingre for flere selvom det umiddelbart ikke ser sådan ud (der er jo også allerede kommet mange til)
Billede

KJ
Superliga
Superliga
Indlæg: 644
Tilmeldt: 11. jul 2005, 11:47
Geografisk sted: 2100 København Ø

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af KJ » 22. aug 2017, 19:15

Lettere off-topic, men konsekvenserne af årets tilgange viser sig først for alvor næste regnskabsår, hvor vi ikke/næppe vil have de samme transferindtægter.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Pastorius » 22. aug 2017, 19:26

KJ skrev:Lettere off-topic, men konsekvenserne af årets tilgange viser sig først for alvor næste regnskabsår, hvor vi ikke/næppe vil have de samme transferindtægter.
Hvad havde du forventet af transferindtægter på det her tidspunkt for et år siden?
Med venlig Hilsen
--
Robert

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6390
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af FlæskeFrank » 22. aug 2017, 19:35

Krage skrev:Og med over 120 i egenkapital burde der så ikke være plads til nogle ret voldsomme forstærkninger endnu?
Hvis du læste transfertråden efter, så giver dit udsagn jo ingen som helst mening.

1) Ingen gode spillere vil til AaB
2) AaB vil konsekvent ikke bruge penge på indkøb og kun bruge indavlede spillere som er født på træningsbanen
3) Alle de spillere AaB henter er i bedste fald lottokuponer, alle andre er blot fejlkøb
- FlæskeFrank

KJ
Superliga
Superliga
Indlæg: 644
Tilmeldt: 11. jul 2005, 11:47
Geografisk sted: 2100 København Ø

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af KJ » 22. aug 2017, 20:44

Mæhle var en stor og behagelig overraskelse som jer ikke havde set komme.

Bassogog havde jeg forudset :-) Se fx mit indlæg af 30. september 2015, hvor jeg som den første forudsagde, at han ville blive den nye Pione Sisto. I forhold til transferindtægter ramte jeg plet.

Selvfølgelig kan der komme overraskende salg. Hvis Ramkilde først kommer ind omkring startopstillingen kan han hurtigt ryge. Et par tyske klubber følger ham. Ellers tør jeg ikke komme med nogen gæt på de næste salg.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Jesper Schmidt » 22. aug 2017, 20:50

KJ skrev:Mæhle var en stor og behagelig overraskelse som jer ikke havde set komme.

Bassogog havde jeg forudset :-) Se fx mit indlæg af 30. september 2015, hvor jeg som den første forudsagde, at han ville blive den nye Pione Sisto. I forhold til transferindtægter ramte jeg plet.

Selvfølgelig kan der komme overraskende salg. Hvis Ramkilde først kommer ind omkring startopstillingen kan han hurtigt ryge. Et par tyske klubber følger ham. Ellers tør jeg ikke komme med nogen gæt på de næste salg.
Det kunne godt være Flores kom i spil til et salg, men ellers har vi jo faktisk hentet i hvert fald 3-4 spillere som godt kunne have videresalgspotentiale hvis tingene spiller: Okore, Lesniak, Rinne og Safranko.

Brugeravatar
Krage
1. div
1. div
Indlæg: 304
Tilmeldt: 16. maj 2010, 20:05
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Krage » 22. aug 2017, 20:54

FlæskeFrank skrev:
Krage skrev:Og med over 120 i egenkapital burde der så ikke være plads til nogle ret voldsomme forstærkninger endnu?
Hvis du læste transfertråden efter, så giver dit udsagn jo ingen som helst mening.

1) Ingen gode spillere vil til AaB
2) AaB vil konsekvent ikke bruge penge på indkøb og kun bruge indavlede spillere som er født på træningsbanen
3) Alle de spillere AaB henter er i bedste fald lottokuponer, alle andre er blot fejlkøb
Kan godt være at jeg er for naiv, men man har vel lov at håbe?
Billede

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6390
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af FlæskeFrank » 22. aug 2017, 22:02

Krage skrev:
FlæskeFrank skrev:
Krage skrev:Og med over 120 i egenkapital burde der så ikke være plads til nogle ret voldsomme forstærkninger endnu?
Hvis du læste transfertråden efter, så giver dit udsagn jo ingen som helst mening.

1) Ingen gode spillere vil til AaB
2) AaB vil konsekvent ikke bruge penge på indkøb og kun bruge indavlede spillere som er født på træningsbanen
3) Alle de spillere AaB henter er i bedste fald lottokuponer, alle andre er blot fejlkøb
Kan godt være at jeg er for naiv, men man har vel lov at håbe?
:danmarkfan: :danmarkfan: :danmarkfan: :danmarkfan:

Mht. næste store salg, så skal man huske på, at vi nu har nogle nationaliteter, som har en reel chance for at komme med til næste års slutrunde. Det kan jo pludselig give nogle uventede navne.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Elscorpio » 22. aug 2017, 23:16

FlæskeFrank skrev:
Krage skrev:Og med over 120 i egenkapital burde der så ikke være plads til nogle ret voldsomme forstærkninger endnu?
Hvis du læste transfertråden efter, så giver dit udsagn jo ingen som helst mening.

1) Ingen gode spillere vil til AaB
2) AaB vil konsekvent ikke bruge penge på indkøb og kun bruge indavlede spillere som er født på træningsbanen
3) Alle de spillere AaB henter er i bedste fald lottokuponer, alle andre er blot fejlkøb
Der er jeg enig med dig.

Alle de spillere der er blevet hentet i dette vindue, er det kun Okore man kender af navn, men der må være en grund til FCK ville af med ham.

Jeg tror ikke på Gaarde får flere chancer i flere transfervinduer, hvis vi bliver nedrykningskandidat, hvilket jeg tror sker. Hvem skal lige løfte dette hold?

Vores trup er bare blevet dårligere og dårligere siden guldsæsonen 2014. Det er jammerligt, dødkedeligt og forudseeligt spil vi præsterer inde på banen.

Man kan ikke forvente at vores ungdomsårgange er landsholdsmateriale hvert år.

Rextherunt
Landshold
Landshold
Indlæg: 772
Tilmeldt: 31. okt 2005, 13:05
Geografisk sted: Østjylland

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Rextherunt » 22. aug 2017, 23:32

Uanset hvad så skal man altså lige huske på at man ikke kan skifte 70% af et hold og så tro at det bare spiller derudaf fra dag 1. De kommer ikke til at være spillet ordentligt sammen før efter nytår. Så i den periode må vi bare håbe på at vi kan skrabe nok point sammen til at vi ikke ender i nedrykningspillet når vi kommer dertil. Syns det vi har gang i minder utroligt meget om det ex. AGF lige har været igennem. De skiftede mere eller mindre hele holdet inkl. træner. Det er jo det samme som vi er igang med nu... og det er vel først i den her sæson de er spillet sammen.
Det handler IKKE om at vinde...det handler om at YDMYGE!!

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5174
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Jakobsen » 22. aug 2017, 23:54

Rextherunt skrev:Uanset hvad så skal man altså lige huske på at man ikke kan skifte 70% af et hold og så tro at det bare spiller derudaf fra dag 1. De kommer ikke til at være spillet ordentligt sammen før efter nytår. Så i den periode må vi bare håbe på at vi kan skrabe nok point sammen til at vi ikke ender i nedrykningspillet når vi kommer dertil. Syns det vi har gang i minder utroligt meget om det ex. AGF lige har været igennem. De skiftede mere eller mindre hele holdet inkl. træner. Det er jo det samme som vi er igang med nu... og det er vel først i den her sæson de er spillet sammen.
Ja det er også det der skræmmer mig, at vi opfører os som AGF på transfermarkedet. Og her tænker jeg især på de mange udenlandske spillere. Det handler jo ikke kun om deres indviduelle niveau selvom det er en kæmpe ubekendt, men det handler også om et hold der skal kunne fungere som en enhed og vi allerede før dette vindue manglede spillere der kan gå forrest og det får vi primært i danske og nordiske spillere med en hvis erfaring.
Derfor bekymrer den her trupsammensætning mig virkelig ifht. at nå top 6 og hvis det glipper at undgå nedrykning. Hvem pokker skal lige gå ind og gå forrest og tage lederskab på det her hold udover Würtz og Risgård. Selvfølgelig skal alle spillerne tage ansvar, men hvor meget ansvar du kan tage afhænger også af din erfaring og modenhed og de udenlandske spiller skal sandsynligvis bruge en del tid på bare at falde til. Derfor havde jeg virkelig håbet, at vi havde fået en enkelt eller to rutineret skandinavisk spiller. Pallesen havde jeg forventet mere af her, men han virker pt. som en der har svært ved at finde sit spil og jeg er lidt i tvivl om hvorvidt Okore er ledertypen.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6390
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af FlæskeFrank » 23. aug 2017, 00:03

Jeg synes, at der, hvor vi havde problemer i sidste sæson har man forsøgt at hente den fornødne kvalitet.

Forsvaret er blevet tilsat Okore. Det virker godt, men ikke uden skønhedsfejl.

Central midtbane har fået Lesniak, som bare virker rigtig god. Det må aflaste Würtz og Risgård og derfor ikke gør de to uundværlige.

Angrebet, her er der kommet en angriber ind i denne uge, som virker i min optik mere som et Lesniak-indkøb end et Sylvestr-indkøb. Altså et godt køb.

Det største problem med holdet er i mine øjne, at holdet mangler selvtillid i uhørt grad. Og det kan ikke indkøbes, men en sejr over AGF vil hjælpe en del.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5174
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Jakobsen » 23. aug 2017, 00:49

FlæskeFrank skrev:Jeg synes, at der, hvor vi havde problemer i sidste sæson har man forsøgt at hente den fornødne kvalitet.

Forsvaret er blevet tilsat Okore. Det virker godt, men ikke uden skønhedsfejl.

Central midtbane har fået Lesniak, som bare virker rigtig god. Det må aflaste Würtz og Risgård og derfor ikke gør de to uundværlige.

Angrebet, her er der kommet en angriber ind i denne uge, som virker i min optik mere som et Lesniak-indkøb end et Sylvestr-indkøb. Altså et godt køb.

Det største problem med holdet er i mine øjne, at holdet mangler selvtillid i uhørt grad. Og det kan ikke indkøbes, men en sejr over AGF vil hjælpe en del.
Jeg har svært ved at se man kan sammenligne Lesniak og Safranko. Lesniak kommer fra et miljø der er cirka 10 hylder over AaB og har været der i flere år i en international kultur i en af Europas bedste klubber. At Lesniak derfor kan tage til AaB og gå ind på holdet hurtigt er derfor ikke en kæmpe overraskelse. Jeg er med på, at han ikke har spillet specielt meget på deres førstehold, men han har trods alt været i den her kultur hver eneste dag og har sikkert en balast der er meget bedre end vores egne ungdomsspillere. Safranko har kun spillet i Slovakiet i en helt anden kultur end den danske og kun spillet i deres liga som er ringere end Superligaen. At det vil tage ham noget tid at integrere sig i Danmark er derfor kun forventeligt og det kan man ikke klandre Safranko. Han skal lære at begå sig og spille i et helt andet miljø end i en Slovakisk midterklub.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2085
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Kokkefar » 23. aug 2017, 05:40

Jakobsen skrev:
FlæskeFrank skrev:Jeg synes, at der, hvor vi havde problemer i sidste sæson har man forsøgt at hente den fornødne kvalitet.

Forsvaret er blevet tilsat Okore. Det virker godt, men ikke uden skønhedsfejl.

Central midtbane har fået Lesniak, som bare virker rigtig god. Det må aflaste Würtz og Risgård og derfor ikke gør de to uundværlige.

Angrebet, her er der kommet en angriber ind i denne uge, som virker i min optik mere som et Lesniak-indkøb end et Sylvestr-indkøb. Altså et godt køb.

Det største problem med holdet er i mine øjne, at holdet mangler selvtillid i uhørt grad. Og det kan ikke indkøbes, men en sejr over AGF vil hjælpe en del.
Jeg har svært ved at se man kan sammenligne Lesniak og Safranko. Lesniak kommer fra et miljø der er cirka 10 hylder over AaB og har været der i flere år i en international kultur i en af Europas bedste klubber. At Lesniak derfor kan tage til AaB og gå ind på holdet hurtigt er derfor ikke en kæmpe overraskelse. Jeg er med på, at han ikke har spillet specielt meget på deres førstehold, men han har trods alt været i den her kultur hver eneste dag og har sikkert en balast der er meget bedre end vores egne ungdomsspillere. Safranko har kun spillet i Slovakiet i en helt anden kultur end den danske og kun spillet i deres liga som er ringere end Superligaen. At det vil tage ham noget tid at integrere sig i Danmark er derfor kun forventeligt og det kan man ikke klandre Safranko. Han skal lære at begå sig og spille i et helt andet miljø end i en Slovakisk midterklub.
Og alligevel har lesniak kun 1 U21-kamp, mens Safranko allerede har fået debut på A-landsholdet. Måske er han rent faktisk god. Du vil nok ikke tro det når du ved han er hentet af Gaarde, men det kunne jo være.

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Martino » 23. aug 2017, 06:32

Jakobsen skrev:
FlæskeFrank skrev:Jeg synes, at der, hvor vi havde problemer i sidste sæson har man forsøgt at hente den fornødne kvalitet.

Forsvaret er blevet tilsat Okore. Det virker godt, men ikke uden skønhedsfejl.

Central midtbane har fået Lesniak, som bare virker rigtig god. Det må aflaste Würtz og Risgård og derfor ikke gør de to uundværlige.

Angrebet, her er der kommet en angriber ind i denne uge, som virker i min optik mere som et Lesniak-indkøb end et Sylvestr-indkøb. Altså et godt køb.

Det største problem med holdet er i mine øjne, at holdet mangler selvtillid i uhørt grad. Og det kan ikke indkøbes, men en sejr over AGF vil hjælpe en del.
Jeg har svært ved at se man kan sammenligne Lesniak og Safranko. Lesniak kommer fra et miljø der er cirka 10 hylder over AaB og har været der i flere år i en international kultur i en af Europas bedste klubber. At Lesniak derfor kan tage til AaB og gå ind på holdet hurtigt er derfor ikke en kæmpe overraskelse. Jeg er med på, at han ikke har spillet specielt meget på deres førstehold, men han har trods alt været i den her kultur hver eneste dag og har sikkert en balast der er meget bedre end vores egne ungdomsspillere. Safranko har kun spillet i Slovakiet i en helt anden kultur end den danske og kun spillet i deres liga som er ringere end Superligaen. At det vil tage ham noget tid at integrere sig i Danmark er derfor kun forventeligt og det kan man ikke klandre Safranko. Han skal lære at begå sig og spille i et helt andet miljø end i en Slovakisk midterklub.
Den slovakiske liga er altså slet ikke så dårlig som folk herinde gør den til - eller også har folk for høje tanker om superligaen.

Jeg ser ikke de forskellige nationaliteter eller alderssammensætningen i truppen, som særlig store problemer. Jeg mener det helt store problem er vores/trænerens spillestil. Den er alt for langsom og omstændig, og kan ikke fungere med så få spillere der evner at sætte en mand mod mand.
Jeg savner Winsnes

SuperAaBAllez
Miniput
Miniput
Indlæg: 2
Tilmeldt: 23. aug 2017, 07:56

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af SuperAaBAllez » 23. aug 2017, 08:13

Det er da godt nok helt vildt, hvor godt det går finansielt: 1. halvår 2017 har givet et transferoverskud på 38,6 mio., gjort op af transferindtægter på 56 mio.!!!! og transferomkostninger på 17 mio.

Men alligevel ender man med at hente spillere, som slet ikke er på øverste hylde (ud over Okore, som for mig at se er en kanonsigning, samt Lesniak, der kan blive rigtig god). Det er da for lavt, at man ikke kan bruge min. 10 mio. kr. yderligere på at hente kvalitetsspillere, der kan komme direkte ind på holdet og udfordre de nuværende "B-spillere" - og dermed også med tanke på at skille sig af med alt "deadwood", der bare ikke giver nok til holdet :@

Det kan, selvfølgelig, også være fordi de prominente kvalitetsnavne simpelthen ikke ville til AaB - men nægter jeg at tro, når man kigger på klubbens generelle status og historik med mesterskaber indenfor de sidste 10 år. Uanset hvad må man pege på ledelsen, der præsenterer det ene kanonresultat efter det andet, og vælger at holde på pengene. Noget er at excellere finansielt, men hvad betyder det for en fodboldklub som AaB, der skal kunne spille med i top 5 hvert år!

Vi må se, hvad der sker i resten af 2017, der er ikke andet for end at være optimistiske :aabfan:

Gamen

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gamen » 23. aug 2017, 08:40

Jakobsen skrev: At Lesniak derfor kan tage til AaB og gå ind på holdet hurtigt er derfor ikke en kæmpe overraskelse.
Det ved jeg da ikke om det ikke er. Han kunne øjensynligt ikke spille sig til en fast plads på holdet for et tjekkisk midterhold sidste sæson... Lad os lige se tiden (og Safranko) an. Jeg er stadigvæk positiv, og sammenlignet med poacheren Wilczek ser han ud til at kunne klart mere.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Yankee » 23. aug 2017, 08:55

Gamen skrev:
Jakobsen skrev: At Lesniak derfor kan tage til AaB og gå ind på holdet hurtigt er derfor ikke en kæmpe overraskelse.
Det ved jeg da ikke om det ikke er. Han kunne øjensynligt ikke spille sig til en fast plads på holdet for et tjekkisk midterhold sidste sæson... Lad os lige se tiden (og Safranko) an. Jeg er stadigvæk positiv, og sammenlignet med poacheren Wilczek ser han ud til at kunne klart mere.
Hvis vi primært kommer til afslutninger med knæet som i fredags, så havde Wilczek altså været et perfekt match. Der kan man tale om en spidskompetence.

Freddie
Allstar
Allstar
Indlæg: 1788
Tilmeldt: 15. jun 2007, 08:18

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Freddie » 23. aug 2017, 09:42

SuperAaBAllez skrev: .... alligevel ender man med at hente spillere, som slet ikke er på øverste hylde (ud over Okore, som for mig at se er en kanonsigning, samt Lesniak, der kan blive rigtig god). Det er da for lavt, at man ikke kan bruge min. 10 mio. kr. yderligere på at hente kvalitetsspillere, der kan komme direkte ind på holdet og udfordre de nuværende "B-spillere" - og dermed også med tanke på at skille sig af med alt "deadwood", der bare ikke giver nok til holdet :@

Det kan, selvfølgelig, også være fordi de prominente kvalitetsnavne simpelthen ikke ville til AaB - men nægter jeg at tro, når man kigger på klubbens generelle status og historik med mesterskaber indenfor de sidste 10 år. Uanset hvad må man pege på ledelsen, der præsenterer det ene kanonresultat efter det andet, og vælger at holde på pengene.

Måske hænger det sammen med noget så overflødigt som spillerbudget og lønstruktur?

Låst