Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
AalBoyeBK
1. div
1. div
Indlæg: 391
Tilmeldt: 29. jan 2009, 14:53

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af AalBoyeBK » 27. aug 2017, 19:55

I sidste uge startede han på trods af at Toutouh, Amankwaa og Thomsen var klar. At han skulle have så lav status hos Ståle synes jeg ikke der er meget der tyder på. Men de har godt nok mange kantspillere, og kunne vel godt bruge lidt transferindtægter, så det kan vel ikke udelukkes.

san
2. div
2. div
Indlæg: 247
Tilmeldt: 1. dec 2008, 16:42
Favoritspiller: Matovac

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af san » 27. aug 2017, 22:08

Jakobsen skrev: Det vi med sikkerhed ved er, at vi har en spiller der har nægtet at træne og spille fordi hans klub ikke accepterede buddet og en spiller med sådan en karakter er ikke værd at samle på.
det fremhævede ved vi med sikkerhed ? hvem er vi og er i sikker på det kun er det?
jeg har ingen problemer med folk der tidligere har strejket, arbejder med en del der har gjort det :thumbsup:
men de er så ikke pro fodboldspillere som skal ha en helt anden karakter :danmarkfan:
Er man gammel hvis ens far, så sin første AaB kamp i 1933 som 14 årig :cool:

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Jesper Schmidt » 27. aug 2017, 22:59

AalBoyeBK skrev:I sidste uge startede han på trods af at Toutouh, Amankwaa og Thomsen var klar. At han skulle have så lav status hos Ståle synes jeg ikke der er meget der tyder på. Men de har godt nok mange kantspillere, og kunne vel godt bruge lidt transferindtægter, så det kan vel ikke udelukkes.
Præcist den del tror jeg kan blive vores chance, især nu hvor Falk er tilbage. De har simpelthen ikke en ret god balance i deres trup, og mangler kvalitet andre steder på banen, især set i forhold til kanterne hvor de har det til overflod, med (som jeg ser det) Verbic og Falk som de klare førstevalg... Thomsen og Toutouh som lige så klare valg i anden række. Alene de 4 er altså en rigtig fin besætning til to pladser, også selv om man skal spille EL. Hvis de mangler transfermidler til at kunne lappe de andre huller de har i truppen, så ville et salg af Kusk ikke være noget som ville svække dem så meget, set i forhold til den indtægt de vil kunne få. Han er vel faktisk den eneste spiller i deres trup som kan være et pænt transferbeløb værd, og som ikke er ekstremt vigtig for dem. Derudover er vi jo ikke ligefrem at se som en direkte konkurrent til dem i øjeblikket.

Vi får se, under alle omstændigheder er det da påfaldende at han sparedes i dag, og det så var pga. en småskade eller ej, med tanke på at det var sidste kamp inden vinduet lukker.

boldspiller
Junior
Junior
Indlæg: 66
Tilmeldt: 3. jun 2017, 16:08
Favoritspiller: Jeppe Curth.

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af boldspiller » 27. aug 2017, 23:25

Jeg tror simpelthen ikke, Ståle vil sælge Kusk til en "konkurrent".
Modsat Okore, som jeg tror, Ståle havde givet helt op på, kan han stadig se potentialet i Kusk, som han derfor hellere vil sende til ex Sverige, hvis FCK mangler midler.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Funky » 27. aug 2017, 23:28

boldspiller skrev:Jeg tror simpelthen ikke, Ståle vil sælge Kusk til en "konkurrent".
Modsat Okore, som jeg tror, Ståle havde givet helt op på, kan han stadig se potentialet i Kusk, som han derfor hellere vil sende til ex Sverige, hvis FCK mangler midler.
Sådan som det kører for FCK, så er det måske heller ikke nu, de er mest villige til at sælge ud. Det kan endda være, de er lidt trætte af at have solgt Okore.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3246
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Brodernumsi » 27. aug 2017, 23:34

Gaarde burde kigge på Christian Jacobsen fra Sønderjyske. Skrev godt nok under i januar, så koster nok lidt, men mon ikke han er billigere end Kusk.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Jesper Schmidt » 27. aug 2017, 23:45

Funky skrev:
boldspiller skrev:Jeg tror simpelthen ikke, Ståle vil sælge Kusk til en "konkurrent".
Modsat Okore, som jeg tror, Ståle havde givet helt op på, kan han stadig se potentialet i Kusk, som han derfor hellere vil sende til ex Sverige, hvis FCK mangler midler.
Sådan som det kører for FCK, så er det måske heller ikke nu, de er mest villige til at sælge ud. Det kan endda være, de er lidt trætte af at have solgt Okore.
Jeg tror også kun de vil sælge, hvis de mangler transferkroner, og har brugt lønbudgettet. Jeg synes det lyder til at være tilfældet, og de har godt nok brug for at hente noget til andre positioner.

Men iøvrigt - fra at FCK vil sælge er der jo et stykke vej til at det lige er os som ender med at købe.

Vogelmeister
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 86
Tilmeldt: 11. sep 2007, 11:49
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Vogelmeister » 28. aug 2017, 07:02

Ståle udtaler til Bold.dk

"Træneren siger videre, at han er tilfreds med truppen, som den ser ud lige nu, men at han har en enkelt kantspiller for meget"

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Buzz Killington » 28. aug 2017, 07:06

Vogelmeister skrev:Ståle udtaler til Bold.dk

"Træneren siger videre, at han er tilfreds med truppen, som den ser ud lige nu, men at han har en enkelt kantspiller for meget"
Ingen grund til at sige det hvis der ikke er en kantspiller på vej ud. Lad os håbe det er Kusk og at endestationen er os.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

9800
Superliga
Superliga
Indlæg: 721
Tilmeldt: 17. apr 2014, 11:23
Favoritspiller: Wurtz

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af 9800 » 28. aug 2017, 07:20

Buzz Killington skrev:
Vogelmeister skrev:Ståle udtaler til Bold.dk

"Træneren siger videre, at han er tilfreds med truppen, som den ser ud lige nu, men at han har en enkelt kantspiller for meget"
Ingen grund til at sige det hvis der ikke er en kantspiller på vej ud. Lad os håbe det er Kusk og at endestationen er os.
Jeg kan sige at det var MEGET tæt på, og den var egentlig død, men måske der var en grund til at han ikke var med i weekenden? Nogen der har hørt at han har været skadet?

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Buzz Killington » 28. aug 2017, 07:33

9800 skrev:
Buzz Killington skrev:
Vogelmeister skrev:Ståle udtaler til Bold.dk

"Træneren siger videre, at han er tilfreds med truppen, som den ser ud lige nu, men at han har en enkelt kantspiller for meget"
Ingen grund til at sige det hvis der ikke er en kantspiller på vej ud. Lad os håbe det er Kusk og at endestationen er os.
Jeg kan sige at det var MEGET tæt på, og den var egentlig død, men måske der var en grund til at han ikke var med i weekenden? Nogen der har hørt at han har været skadet?
Den er legitim jf. Holdnyt.dk, men om det er røgslør aner jeg ikke. FCK har vel intet behov for at dække over et salg hvis de vitterligt havde i sinde a komme af med spilleren.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af De Fem » 28. aug 2017, 08:48

Ifølge Ekstra Bladet har FCK betalt FCM 2,6 millioner kroner for den tidligere Superliga-topscorer, der havde blot fire måneder tilbage af sin kontrakt og derfor kunne hentes gratis til nytår.

Derudover kan FCM få yderligere 1,1 millioner kroner ud af handlen via diverse klausuler.
Gætter på, at nogle herinde havde krævet Gaardes nosser ristet på et spyd, hvis de havde købt ham til den pris. Det er jo Pallesen-penge ;)

FCK har en mærkelig scoting når det kommer til angribere. Men i det mindste er han ikke nordmand.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af FIDEL » 28. aug 2017, 10:07

Der skulle angiveligt være et par SL-klubber ude efter André Riel. Jeg tror vi er én af dem såfremt han ikke koster over 5 mill.
Jeg er mere skeptisk over om vi er tæt på at lande Kusk. Rolim er vel hentet for at spille som enten 10´er eller kant og Flores skal også helst spille, så jeg tror ikke helt på Kusk.
Vi har naturligvis brug for mere kreativitet/ideer i spillet, men vi har dælme også brug for skarpe angribere. Safranko skal nok komme, og ham og Pohl supplementerer hinanden rigtig godt. Dog er Pohl alt alt for uskarp foran kassen - så det vil give god mening at hente Riel, der har nogle af de samme kompetencer som Pohl - hurtighed, aggressivitet, løb i dybden. Og så har Riel et bedre skud og mere kynisme end Pohl. Men Riel er vant til at spille på hurtige omstillinger i Helsingør, så han skal nok lige bruge en periode med tilvænning.

En anden billig spiller det vil give god mening at hente er Mos fra Aalesund. Han har snart kontraktudløb, er rutineret, hurtig og vil supplementere Safranko godt tror jeg.
Det vil ikke overraske mig at Gaarde henter Mos eller Riel.

KJ
Superliga
Superliga
Indlæg: 644
Tilmeldt: 11. jul 2005, 11:47
Geografisk sted: 2100 København Ø

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af KJ » 28. aug 2017, 10:12

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/fck- ... s-om-zeca/

Med Zeca har FCK seks særdeles kompetente kantspillere (Zeca, Toutouh, Kusk, Falk, Thomsen, Amankwa). De får næppe solgt Toutouh i dette vindue. Hvem som helst af de ses ville være en markant forstærkning af os, men det er vel kun Kusk, som er realistisk. Men var der ikke folk herinde, som for få måneder siden hårdnakket afviste, at Kusk var interesseret i AaB? Noget med kæreste og lejlighed i KBH?

Brugeravatar
Silvermoon
1. div
1. div
Indlæg: 426
Tilmeldt: 6. jul 2005, 21:59
Geografisk sted: Terndrup

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Silvermoon » 28. aug 2017, 10:16

Lad os bare købe kusk tilbage nu og om et år henter vi lige Thomsen tilbage :thumbsup:

white splash
Allstar
Allstar
Indlæg: 1346
Tilmeldt: 31. jan 2006, 12:47
Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af white splash » 28. aug 2017, 10:22

KJ skrev:http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/fck- ... s-om-zeca/

Med Zeca har FCK seks særdeles kompetente kantspillere (Zeca, Toutouh, Kusk, Falk, Thomsen, Amankwa). De får næppe solgt Toutouh i dette vindue. Hvem som helst af de ses ville være en markant forstærkning af os, men det er vel kun Kusk, som er realistisk. Men var der ikke folk herinde, som for få måneder siden hårdnakket afviste, at Kusk var interesseret i AaB? Noget med kæreste og lejlighed i KBH?
Du glemmer Verbic, som nok er deres bedste kant pt.
1 2 3 Jimmy er en mur!

KJ
Superliga
Superliga
Indlæg: 644
Tilmeldt: 11. jul 2005, 11:47
Geografisk sted: 2100 København Ø

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af KJ » 28. aug 2017, 10:27

jeg glemte Verbic (!) men har til gengæld erfaret at ham Zeca nok skal spille på midten.

Gamen

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gamen » 28. aug 2017, 10:40

KJ skrev: Men var der ikke folk herinde, som for få måneder siden hårdnakket afviste, at Kusk var interesseret i AaB? Noget med kæreste og lejlighed i KBH?
Han har været træt af sin situation siden nytår, men nu er han meget hooked på at vende hjem. AaB har længe udvist interesse, men har ikke fået deres bud accepteret. Vi må håbe det ændrer sig. Kusk har samme udfordring som Rasmus Falk (og Helenius for den sags skyld) - de er relativt introverte typer, der er meget glade for deres familie.

Historien om Rasmus Falk er jo, at han fravalgte langt større og bedre klubber, med højere løn, fordi han havde brug for at være sammen med sin familie stort set hver dag. Mener også at de er flyttet med til Kbh eller i hvert fald har erhvervet sig noget derovre. Han er tryghedsnarkoman i helt ekstrem grad.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Jesper Schmidt » 28. aug 2017, 10:43

Buzz Killington skrev:
Vogelmeister skrev:Ståle udtaler til Bold.dk

"Træneren siger videre, at han er tilfreds med truppen, som den ser ud lige nu, men at han har en enkelt kantspiller for meget"
Ingen grund til at sige det hvis der ikke er en kantspiller på vej ud. Lad os håbe det er Kusk og at endestationen er os.
Jeg tror det er Kusk, det eneste alternativ er vel Touhtouh, men ham kan de jo også bruge centralt. Jeg tror nu også at Kusk har kigget på sin karriereplan, og set at nu skal han altså til at spille fodbold hver eneste weekend i 90 min.

Brugeravatar
jernskjorten
Allstar
Allstar
Indlæg: 1307
Tilmeldt: 7. feb 2009, 11:43
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af jernskjorten » 28. aug 2017, 10:51

Gamen skrev:...Kusk har samme udfordring som Rasmus Falk (og Helenius for den sags skyld) - de er relativt introverte typer, der er meget glade for deres familie.
...
Goddamn freaks!

Låst