Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Johs
Drenge
Drenge
Indlæg: 35
Tilmeldt: 17. maj 2017, 13:27
Favoritspiller: Steve Olfers

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Johs » 29. jun 2017, 02:33

swfc skrev:
Bohemka skrev:https://www.fotbollskanalen.se/holland- ... -svensson/

Er Mattias Johansson mon over vores hylde? Højre back, 25 år, svensker, landsholdsmeriteret, fast mand i AZ - og transferfri.
Bare ud fra det du skriver vil jeg sige ja. Men der kan være 100 parametre vi ikke kender noget til
Han har så vidt jeg har husker siddet på bænken siden ham Svensson fra Norge kom til februar, som skulle have gjort det super godt. I forgående sæsons efterår skulle han vist have været meget ordinær. Men ja. Hvis han som artiklen nævner er linket til Bursaspoor, kan vi nok ikke helt følge med. Mener også, at han er nævnt herinde tidligere.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af frederikshavneren » 29. jun 2017, 03:40

Pollack2 skrev:
Jakobsen skrev:Jeg synes desværre det lyder noget lottokupon agtigt og lugter af en spiller man har fundet i en database fremfor en hvor man har gjort et godt forarbejde. Der skal bestemt stadig en Okore eller lignende og til stopper nr. 2 havde jeg bestemt også foretrukket noget mere driftssikkert f.eks. Reese eller Kanstrup
Det er præcist, det billede der tegner sig af Gaardes strategi: Uden scoutere og uden netværk, må han stole på agenter (jf. Holger), databaser og guderne må vide, hvor ellers han får sin information fra. Når man ikke vil betale det, det koster at hente danske spillere i DK, så er det lottokuponer og tvivlsomme projekter man står tilbage med. Måske det er på tide at ansætte en scout, der faktisk undersøger markedet ordentligt.
Jeg kan huske at Gaarde til et preseason arrangement for sæsonkortholdere fortalte om Blomquist handlen. Her fortalte Gaarde at han så vidt det var muligt forsøgte at undgå at rådspørge agenter da disse har deres egen agenda, istedet havde Gaarde spurgt diverse scouts om Blomquist.

Ang. Holger så sagde Backe god for ham hvis jeg husker rigtigt

AK48hamas
1. div
1. div
Indlæg: 490
Tilmeldt: 30. okt 2012, 12:13

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af AK48hamas » 29. jun 2017, 05:28

frederikshavneren skrev:
Pollack2 skrev:
Jakobsen skrev:Jeg synes desværre det lyder noget lottokupon agtigt og lugter af en spiller man har fundet i en database fremfor en hvor man har gjort et godt forarbejde. Der skal bestemt stadig en Okore eller lignende og til stopper nr. 2 havde jeg bestemt også foretrukket noget mere driftssikkert f.eks. Reese eller Kanstrup
Det er præcist, det billede der tegner sig af Gaardes strategi: Uden scoutere og uden netværk, må han stole på agenter (jf. Holger), databaser og guderne må vide, hvor ellers han får sin information fra. Når man ikke vil betale det, det koster at hente danske spillere i DK, så er det lottokuponer og tvivlsomme projekter man står tilbage med. Måske det er på tide at ansætte en scout, der faktisk undersøger markedet ordentligt.
Jeg kan huske at Gaarde til et preseason arrangement for sæsonkortholdere fortalte om Blomquist handlen. Her fortalte Gaarde at han så vidt det var muligt forsøgte at undgå at rådspørge agenter da disse har deres egen agenda, istedet havde Gaarde spurgt diverse scouts om Blomquist.

Ang. Holger så sagde Backe god for ham hvis jeg husker rigtigt
Som vi har diskuteret foer saa var Holgersen paa plads i April maaned hvilket betyder at han ikke var en panikloesning til sidst i transfervinduet. Det er det som er saa grotesk. Gaarde har tydeligvis ikke scoutet paa Holgersen, men set en kontraktloes svensk landsholdsspiller og saa ringet til Backe der godkender.

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/AaB- ... sdirigent/

Gamen

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gamen » 29. jun 2017, 05:39

AK48hamas skrev:
Som vi har diskuteret foer saa var Holgersen paa plads i April maaned hvilket betyder at han ikke var en panikloesning til sidst i transfervinduet. Det er det som er saa grotesk. Gaarde har tydeligvis ikke scoutet paa Holgersen, men set en kontraktloes svensk landsholdsspiller og saa ringet til Backe der godkender.

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/AaB- ... sdirigent/
Backe gik nærmere i rette med den beskrivelse af Holgersson som Gaarde kom med.

Gaarde kontaktede allerede Holgersson tidligt: http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... holgersson

Tror man har haft fat i Mattias Lindström. For nogle dage siden var der et interview med ham, hvor han kommenterede på hvorvidt Holgersson ville passe til Hammarby. Her svarede han (og jeg var nærmest rystet), at han var en helt fantastisk leder på og udenfor banen, der tog ansvar i omklædningsrummet.
I så fald er det ikke noget vi har set i AaB, ej heller udenfor banen.

Her er passagen:
Jag vet att Jesper (Jansson) gillar Holgersson. Det gör jag också. Han är en spelare som, oavsett om han spelar eller inte, är guld värd att ha i en trupp just för lagmoral, vinnarmentalitet och att svetsa samman ett lag. Han är så pass viktig för en grupp så det är magiskt.

Jansson hävdade att han inte var där.
– Men det vore ett bra namn för Hammarby, utan tvekan. Han har en power och pondus när han spelar och har varit ute runtom i världen och skaffat sig rutin. Framför allt är han en ledare både på och utanför planen. Jag vet inte hur många teambuildingsmöten, spelarmöten, analyser och enkäter Holgersson hade i Helsingborg men det var nog minst en varje vecka. Och det gick alldeles utmärkt.

Är det en spelare Hammarby behöver?
– Kanske inte fotbollsmässigt, de har lite liknande spelartyper. Men jag vet att alla behöver en sådan ledare i omklädningsrummet.

Brugeravatar
Bohemka
2. div
2. div
Indlæg: 162
Tilmeldt: 28. jun 2007, 14:56
Geografisk sted: Strandhusene/Ticino

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Bohemka » 29. jun 2017, 06:34

Gamen skrev:
AK48hamas skrev:
Som vi har diskuteret foer saa var Holgersen paa plads i April maaned hvilket betyder at han ikke var en panikloesning til sidst i transfervinduet. Det er det som er saa grotesk. Gaarde har tydeligvis ikke scoutet paa Holgersen, men set en kontraktloes svensk landsholdsspiller og saa ringet til Backe der godkender.

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/AaB- ... sdirigent/
Backe gik nærmere i rette med den beskrivelse af Holgersson som Gaarde kom med.

Gaarde kontaktede allerede Holgersson tidligt: http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... holgersson

Tror man har haft fat i Mattias Lindström. For nogle dage siden var der et interview med ham, hvor han kommenterede på hvorvidt Holgersson ville passe til Hammarby. Her svarede han (og jeg var nærmest rystet), at han var en helt fantastisk leder på og udenfor banen, der tog ansvar i omklædningsrummet.
I så fald er det ikke noget vi har set i AaB, ej heller udenfor banen.

Her er passagen:
Jag vet att Jesper (Jansson) gillar Holgersson. Det gör jag också. Han är en spelare som, oavsett om han spelar eller inte, är guld värd att ha i en trupp just för lagmoral, vinnarmentalitet och att svetsa samman ett lag. Han är så pass viktig för en grupp så det är magiskt.

Jansson hävdade att han inte var där.
– Men det vore ett bra namn för Hammarby, utan tvekan. Han har en power och pondus när han spelar och har varit ute runtom i världen och skaffat sig rutin. Framför allt är han en ledare både på och utanför planen. Jag vet inte hur många teambuildingsmöten, spelarmöten, analyser och enkäter Holgersson hade i Helsingborg men det var nog minst en varje vecka. Och det gick alldeles utmärkt.

Är det en spelare Hammarby behöver?
– Kanske inte fotbollsmässigt, de har lite liknande spelartyper. Men jag vet att alla behöver en sådan ledare i omklädningsrummet.
Du fredsens, Lindström er jo forelsket! Hvis han gav Gaarde samme udgave, så kan jeg godt forstå man kunne begå den fejl at betragte Holgersson som en kommende leder i AaB's omklædningsrum.
This Heaven Gives Me Migraine

DobbeltA
1. div
1. div
Indlæg: 387
Tilmeldt: 30. maj 2017, 20:53
Geografisk sted: 9330

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af DobbeltA » 29. jun 2017, 06:42

Pollack2 skrev:
Jakobsen skrev:Jeg synes desværre det lyder noget lottokupon agtigt og lugter af en spiller man har fundet i en database fremfor en hvor man har gjort et godt forarbejde. Der skal bestemt stadig en Okore eller lignende og til stopper nr. 2 havde jeg bestemt også foretrukket noget mere driftssikkert f.eks. Reese eller Kanstrup
Det er præcist, det billede der tegner sig af Gaardes strategi: Uden scoutere og uden netværk, må han stole på agenter (jf. Holger), databaser og guderne må vide, hvor ellers han får sin information fra. Når man ikke vil betale det, det koster at hente danske spillere i DK, så er det lottokuponer og tvivlsomme projekter man står tilbage med. Måske det er på tide at ansætte en scout, der faktisk undersøger markedet ordentligt.
Nu er det vel næppe Gaardes ansvar alene, at AaB er en klub uden ansatte scouts. En stor del af ansvaret for sådan en beslutning må være bestyrelsens og Stephan Schors' i højere grad end Gaarde. Ligesom den stramme lønpolitik, der har været kørt (og som betød at vi mistede Dalsgaard på en fri transfer) også må tilskrives niveauet over Gaarde. Jeg siger ikke at Gaarde er den perfekte sportdirektør, men han kan vel kun købe spillere for det budget han får stillet til rådighed, ligesom han ikke kan betjene sig af scouts, hvis AaB har valgt ikke at have nogle ansat.

AK48hamas
1. div
1. div
Indlæg: 490
Tilmeldt: 30. okt 2012, 12:13

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af AK48hamas » 29. jun 2017, 10:13

Jeg ved ikke hvordan det fungerer i praksis. I Randers har de en person som modtager alle tilbudte spillere, vi snakker op til 100 henvendelser om dagen. Det er så hans opgave at filtrere alt igennem og kun sende de spillere videre til Michael Gravgaard som er interessante.

Har Gaarde sådan en medarbejder? Jeg ved det ikke.

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Mogens » 29. jun 2017, 10:14

DobbeltA skrev:
Pollack2 skrev:
Jakobsen skrev:Jeg synes desværre det lyder noget lottokupon agtigt og lugter af en spiller man har fundet i en database fremfor en hvor man har gjort et godt forarbejde. Der skal bestemt stadig en Okore eller lignende og til stopper nr. 2 havde jeg bestemt også foretrukket noget mere driftssikkert f.eks. Reese eller Kanstrup
Det er præcist, det billede der tegner sig af Gaardes strategi: Uden scoutere og uden netværk, må han stole på agenter (jf. Holger), databaser og guderne må vide, hvor ellers han får sin information fra. Når man ikke vil betale det, det koster at hente danske spillere i DK, så er det lottokuponer og tvivlsomme projekter man står tilbage med. Måske det er på tide at ansætte en scout, der faktisk undersøger markedet ordentligt.
Nu er det vel næppe Gaardes ansvar alene, at AaB er en klub uden ansatte scouts. En stor del af ansvaret for sådan en beslutning må være bestyrelsens og Stephan Schors' i højere grad end Gaarde. Ligesom den stramme lønpolitik, der har været kørt (og som betød at vi mistede Dalsgaard på en fri transfer) også må tilskrives niveauet over Gaarde. Jeg siger ikke at Gaarde er den perfekte sportdirektør, men han kan vel kun købe spillere for det budget han får stillet til rådighed, ligesom han ikke kan betjene sig af scouts, hvis AaB har valgt ikke at have nogle ansat.
Jeg er enig i, at ansvaret ikke er Gaardes alene, MEN... som sportsdirektør har han vel det overordnede, sportslige ansvar, hvorunder også hører ansættelse af andet end spillere, men også folk, som på anden vis kan bidrage til sportslig succes. Her snakker vi naturligvis ikke om en administrativ kontordame, men eksempelvis en scout, som kan give større garanti for minimering af fejlkøb.

Der er bragt mange spillere op, som kunne være interessante, men der er megen snak i pressen. Enten er man uhyre dygtige til at holdene kortene tæt til sig, hvilket jeg håber, eller også må vi stadig vente spændt på at se, HVEM der bliver præsenteret som nye spillere.

For nu at holde mig lidt til emnet, så kaster jeg (igen) Søren Rieks op som muligt emne. Flere år i udlandet, stor profil i IFK, forholdsvis målfarlig, dansk, og 30 år, hvorfor det må formodes, at der sagtens kan være 3-4 gode år tilbage i ham. IFK er mig bekendt i store økonomiske problemer, så helt urealistisk er det vel ikke?
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1625
Tilmeldt: 2. aug 2009, 14:58
Geografisk sted: DK

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Halil » 29. jun 2017, 10:21

Ind med de tyske knægter og Pallesen.

Det bliver voldsomt behageligt at råwe Pallesen navn ud gentagende gange, når han flænser højrekanten op med sine farlige løb og sender den knivskarpt ind i feltet.

PALLESEN!

PALLESEN!

PALLESEN!

jubel
Uden Synd Ingen Frelse

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6390
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af FlæskeFrank » 29. jun 2017, 10:27

Mogens skrev:IFK er mig bekendt i store økonomiske problemer, så helt urealistisk er det vel ikke?
Undskyld mig, men har vi ikke hørt den sang i mange år ?! Brøndby og FCM er jo også i store økonomiske problemer, de har vel ikke haft overskud i dette årtusinde, men de er her stadig og med et større budget end os.

Og hvis de var så fattige, så ville jeg nok gå efter andre navne først end Rieks, f.eks. Thomas Rogne eller Mathias Bjärsmyr til forsvaret.
- FlæskeFrank

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Mogens » 29. jun 2017, 10:30

Nogen der følger med i norsk fodbold, og ved lidt om Erling Knudtzon fra Lillestrøm? Hvis han er 9´er er han næppe målfarlig nok, trods en fin sæsonstart med 5 mål i 2 kampe. Hvis han er midtbane kunne han måske være spændende. Han er lynhurtig, og kan tydeligvis godt score mål, selvom det nok ikke er spidskompetencen.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

Breezer
2. div
2. div
Indlæg: 199
Tilmeldt: 7. aug 2016, 23:37

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Breezer » 29. jun 2017, 10:31

FlæskeFrank skrev:
Mogens skrev:IFK er mig bekendt i store økonomiske problemer, så helt urealistisk er det vel ikke?
Undskyld mig, men har vi ikke hørt den sang i mange år ?! Brøndby og FCM er jo også i store økonomiske problemer, de har vel ikke haft overskud i dette årtusinde, men de er her stadig og med et større budget end os.

Og hvis de var så fattige, så ville jeg nok gå efter andre navne først end Rieks, f.eks. Thomas Rogne eller Mathias Bjärsmyr til forsvaret.
Nu har alle klubber ikke nødvendigvis en rigmand som dækker ethvert underskud.

Gamling
Superliga
Superliga
Indlæg: 631
Tilmeldt: 8. jul 2005, 21:48
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: København

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gamling » 29. jun 2017, 10:31

Belært af den manglende succes med de tidlige signings sidste år (Holger, Sloth og meilinger) er Gaarde i år vendt tilbage til strategien fra den sidste del af Lynge perioden. Så nu henter vi evt forstærkninger lige inden midnat den dag sommervinduet smækker.
Så alle kan godt lade F5 knappen hvile de næste 2 måneder.

Gamen

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gamen » 29. jun 2017, 10:32

FlæskeFrank skrev:
Undskyld mig, men har vi ikke hørt den sang i mange år ?! Brøndby og FCM er jo også i store økonomiske problemer, de har vel ikke haft overskud i dette årtusinde, men de er her stadig og med et større budget end os.

Og hvis de var så fattige, så ville jeg nok gå efter andre navne først end Rieks, f.eks. Thomas Rogne eller Mathias Bjärsmyr til forsvaret.
Øh nej, du kan slet ikke sammenligne IFK's situation med Brøndby og FCM.

Bjärsmyr er i øvrigt over the hill, og har ikke skyggen af det niveau han havde for 5-7 år tilbage.

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Mogens » 29. jun 2017, 10:33

FlæskeFrank skrev:
Mogens skrev:IFK er mig bekendt i store økonomiske problemer, så helt urealistisk er det vel ikke?
Undskyld mig, men har vi ikke hørt den sang i mange år ?! Brøndby og FCM er jo også i store økonomiske problemer, de har vel ikke haft overskud i dette årtusinde, men de er her stadig og med et større budget end os.

Og hvis de var så fattige, så ville jeg nok gå efter andre navne først end Rieks, f.eks. Thomas Rogne eller Mathias Bjärsmyr til forsvaret.
muligvis, men mig bekendt har de ikke en sugardaddy? At jeg ikke nævner nogle af de andre skyldes ene og alene manglende kendskab. Jeg følger ikke med i svensk fodbold, men ved bare, at Rieks er deroppe og gør det godt. Derfor var det oplagt, at foreslå ham på baggrund af de få oplysninger og den spage viden, som jeg ligger inde med. Den ene udelukker vel ikke de andre, så hvis du mener, at de to andre ville være gode folk, så gerne indover med alle 3 for min skyld. Så har vi ikke langt i mål.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

Brugeravatar
AaB 85 95 99 08
Landshold
Landshold
Indlæg: 892
Tilmeldt: 19. jul 2013, 09:06
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: København

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af AaB 85 95 99 08 » 29. jun 2017, 10:35

Gamling skrev:Belært af den manglende succes med de tidlige signings sidste år (Holger, Sloth og meilinger) er Gaarde i år vendt tilbage til strategien fra den sidste del af Lynge perioden. Så nu henter vi evt forstærkninger lige inden midnat den dag sommervinduet smækker.
Så alle kan godt lade F5 knappen hvile de næste 2 måneder.
Den strategi har altid været risikabel. Og den dur da slet ikke, med mindre man har en kampdygtig trup, der er nogenlunde på plads, så det, man henter i slutningen, kun er ekstra creme på kagen. Lige nu skal vi have 3 mand ind akut for ikke at lyde som komiske Ali ift. ambitionen om top 6, og ca. 5 mand ind generelt i løbet af vinduet - alle fra eller meget tæt på hylde A.

Jeg er med på, at den nuværende situation skyldes de seneste års katastrofale ageren i transfervinduerne, men vi kan altså ikke strække den meget længere. Der er kun et par uger til sæsonstart!!!
Fodbold skal ses med hjertet!

Gamen

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gamen » 29. jun 2017, 10:56

Mogens skrev: muligvis, men mig bekendt har de ikke en sugardaddy? At jeg ikke nævner nogle af de andre skyldes ene og alene manglende kendskab. Jeg følger ikke med i svensk fodbold, men ved bare, at Rieks er deroppe og gør det godt. Derfor var det oplagt, at foreslå ham på baggrund af de få oplysninger og den spage viden, som jeg ligger inde med. Den ene udelukker vel ikke de andre, så hvis du mener, at de to andre ville være gode folk, så gerne indover med alle 3 for min skyld. Så har vi ikke langt i mål.
De har en lokal rigmand, der skyder lidt penge i klubben, men så sent som for knap et år siden måtte de sælge hele deres træningsanlæg, og lade rigmanden købe noget af det tilbage igen. Nils et-eller-andet - han ejer hovedsponsoren Prioritet Finans.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6390
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af FlæskeFrank » 29. jun 2017, 11:12

Mogens skrev:Nogen der følger med i norsk fodbold, og ved lidt om Erling Knudtzon fra Lillestrøm? Hvis han er 9´er er han næppe målfarlig nok, trods en fin sæsonstart med 5 mål i 2 kampe. Hvis han er midtbane kunne han måske være spændende. Han er lynhurtig, og kan tydeligvis godt score mål, selvom det nok ikke er spidskompetencen.
Jeg læste på VG, at Martin Ramsland fra Sogndal var en af de spændende angribere i ligaen. Han er 24 år og udløb til vinter. Var det en spillestil som Diego Costa
Fryktelig vond og irriterende å spille mot. Har kraft til å holde på ballen, og gjennombruddskraft til å storme i angrep. Eliteseriens mest effektive (mål/avslutninger).
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Pastorius » 29. jun 2017, 11:26

FlæskeFrank skrev:
Mogens skrev:IFK er mig bekendt i store økonomiske problemer, så helt urealistisk er det vel ikke?
Undskyld mig, men har vi ikke hørt den sang i mange år ?! Brøndby og FCM er jo også i store økonomiske problemer, de har vel ikke haft overskud i dette årtusinde, men de er her stadig og med et større budget end os.

Og hvis de var så fattige, så ville jeg nok gå efter andre navne først end Rieks, f.eks. Thomas Rogne eller Mathias Bjärsmyr til forsvaret.
Det er en misforståelse at BIF og FCM er i økonomiske problemer. Der er ikke for alvor noget pres i nogen af klubberne på at holde udgifterne nede.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Gamling
Superliga
Superliga
Indlæg: 631
Tilmeldt: 8. jul 2005, 21:48
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: København

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gamling » 29. jun 2017, 11:31

Både at vi skulle få 3 ind inden sæsonstart og 5 ind i alt er ønsketænkning. Vi får måske 3, men først sidst i vinduet.
Gamling
"Ib Simonsen forever"

Låst