Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Forza » 31. aug 2017, 16:05

Gaarde6 skrev:
Køllen I Møllen skrev:
Funky skrev:Bare et gæt: Kusk vil lige se, om der dukker noget andet op i udlandet først. Ellers ringer telefonen måske ude på Hornevej her ud på aftenen...
Vi er nogle der stadig husker da Peter Rasmussen vendte hjem fra Stuttgart for at skrive under med Brøndby. Naturligvis før mobiltelefoner lf internet og den slags. På forsiden af Aalborh stiftstidende stod med store, fede bogstaver at Peter Rasmussen skrev under med Brøndby. Men på side 2 under "Seneste nyheder" var så en rettelse, han havde fortrudt i sidste øjeblik og skrev istedet under med AaB.

Så intet er afgjort før midnat. Lad os håbe at kusk laver en Peter Rasmussen.
Nu vil jeg meget nødig tage æren for Rasmussens valg af AaB ;)
Men jeg ringede til ham da jeg hørte det med Brøndby. Tog en telefonbog og ringede til alle Peter Rasmussen jeg kunne finde.
Efter 8-10 opkald var der bid. Blev lidt paf og anede ikke engang, hvad jeg skulle sige.
Fik bare fremstammet at han forhåbentlig ikke tog til Brøndby.
Det kunne han så berolige mig med at han ikke gjorde :D
Kan huske jeg tog et AaB flag og løb op og ned af vejen hjemme ved de gamle.
Naboerne kom ud for at høre om AaB havde scoret siden jeg løb og skreg på den måde :D
Fantastik :aabfan:

Du kan da passende ringe til Kusk og få ham til at vende rundt på en tallerken så ;)
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

KJ
Superliga
Superliga
Indlæg: 644
Tilmeldt: 11. jul 2005, 11:47
Geografisk sted: 2100 København Ø

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af KJ » 31. aug 2017, 16:11

Det kan godt være Gaarde ikke er verdens bedste sportsdirektør, men Gravgaard.... Han er både elendig og pinlig i alt hvad han foretager sig. At invitere et tv-hold med ned i omklædningsrummet i en tid, hvor holdet er i dyb krise, er decideret dumt.

Gravgaard vil skulle æde en kamel på størrelse med Eiffeltårnet, hvis han lod os købe Masango for de eur 200.000, der nævnes. Jeg vil tro, at det er det "princip", han fabler om.

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af De Fem » 31. aug 2017, 16:16

Funky skrev:
Gaarde6 skrev:Jeg må godt nok sige jeg er rystet hvis vinduet er lukket nu for os!
Gaarde selv, erkender jo (ved at byde på Kusk og Thomsen) at holdet ikke er stærkt nok. Eller ihvertfald at der er mangler. Og alligevel lukker han vinduet!!?
Jeg tror simpelthen ikke på at er rigtigt. Jeg er sikker på der kommer en spiller mere!
Undskyld men man kan ikke være så dum og stædig, at man pludselig ikke vil have nogen, fordi første valget sagde nej!! Så må han fandme finde en anden. Hullerne på holdet lapper sgu da ikke sig selv.
Gaarde minder mig mere og mere om Wenger. Stædig som bare fanden! Tror ens trup og hold er godt nok! Om så vi rykkede i serie 4 er jeg sikker på Gaarde vil stå og påstå at truppen er god nok til top 6 i superligaen!
Du får sikkert rig mulighed for at gå amok - men vent nu lige de sidste 8-9 timer. Gaarde sagde også, holdet var på plads, før det kom frem, at han gik efter Kusk/Thomsen.
Der sidder nogle drenge og venter på den slår 00:01 og så skal CAPS LOCK bare hamres i bund.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Jesper Schmidt » 31. aug 2017, 16:27

Tyskeren skrev:Enig i det med Gaardes manglende netværk. Man kunne høre da Ole Nielsen var i Ripodsten, at han gjorde meget ud af at et netværk er yderst vigtigt. Jeg frygter bare at Gaarde ikke har det netværk? Og med god grund - hvor skulle han have det fra? Det er jo begrænset hvad vi har set til spillere fra Udinese i Aalborg.. Magter bare ikke at hans manglende kvalifikationer nu virkelige skriger til himlen!
Han har vel Lynges netværk. Hvorfor skulle han ikke have det?

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gaarde6 » 31. aug 2017, 16:28

Forza skrev:
Gaarde6 skrev:
Køllen I Møllen skrev:
Funky skrev:Bare et gæt: Kusk vil lige se, om der dukker noget andet op i udlandet først. Ellers ringer telefonen måske ude på Hornevej her ud på aftenen...
Vi er nogle der stadig husker da Peter Rasmussen vendte hjem fra Stuttgart for at skrive under med Brøndby. Naturligvis før mobiltelefoner lf internet og den slags. På forsiden af Aalborh stiftstidende stod med store, fede bogstaver at Peter Rasmussen skrev under med Brøndby. Men på side 2 under "Seneste nyheder" var så en rettelse, han havde fortrudt i sidste øjeblik og skrev istedet under med AaB.

Så intet er afgjort før midnat. Lad os håbe at kusk laver en Peter Rasmussen.
Nu vil jeg meget nødig tage æren for Rasmussens valg af AaB ;)
Men jeg ringede til ham da jeg hørte det med Brøndby. Tog en telefonbog og ringede til alle Peter Rasmussen jeg kunne finde.
Efter 8-10 opkald var der bid. Blev lidt paf og anede ikke engang, hvad jeg skulle sige.
Fik bare fremstammet at han forhåbentlig ikke tog til Brøndby.
Det kunne han så berolige mig med at han ikke gjorde :D
Kan huske jeg tog et AaB flag og løb op og ned af vejen hjemme ved de gamle.
Naboerne kom ud for at høre om AaB havde scoret siden jeg løb og skreg på den måde :D
Fantastik :aabfan:

Du kan da passende ringe til Kusk og få ham til at vende rundt på en tallerken så ;)
Ham har jeg skam allerede skrevet til :thumbsup:

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gaarde6 » 31. aug 2017, 16:29

Jesper Schmidt skrev:
Gaarde6 skrev:
Køllen I Møllen skrev:
Funky skrev:Bare et gæt: Kusk vil lige se, om der dukker noget andet op i udlandet først. Ellers ringer telefonen måske ude på Hornevej her ud på aftenen...
Vi er nogle der stadig husker da Peter Rasmussen vendte hjem fra Stuttgart for at skrive under med Brøndby. Naturligvis før mobiltelefoner lf internet og den slags. På forsiden af Aalborh stiftstidende stod med store, fede bogstaver at Peter Rasmussen skrev under med Brøndby. Men på side 2 under "Seneste nyheder" var så en rettelse, han havde fortrudt i sidste øjeblik og skrev istedet under med AaB.

Så intet er afgjort før midnat. Lad os håbe at kusk laver en Peter Rasmussen.
Nu vil jeg meget nødig tage æren for Rasmussens valg af AaB ;)
Men jeg ringede til ham da jeg hørte det med Brøndby. Tog en telefonbog og ringede til alle Peter Rasmussen jeg kunne finde.
Efter 8-10 opkald var der bid. Blev lidt paf og anede ikke engang, hvad jeg skulle sige.
Fik bare fremstammet at han forhåbentlig ikke tog til Brøndby.
Det kunne han så berolige mig med at han ikke gjorde :D
Kan huske jeg tog et AaB flag og løb op og ned af vejen hjemme ved de gamle.
Naboerne kom ud for at høre om AaB havde scoret siden jeg løb og skreg på den måde :D
Haha, det er satme i orden. Og skulle det være bare en smule din skyld, så tak ;)

Stakkels de andre Peter Rasmussen'er iøvrigt haha
Ja de forstod sgu ikke rigtigt, når jeg spurgte efter den "rigtige" Peter Rasmussen :D

hikopAaB
Drenge
Drenge
Indlæg: 27
Tilmeldt: 18. jul 2017, 11:52
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af hikopAaB » 31. aug 2017, 16:33

bongo1234 skrev:Mod det er Gaarde der har været her ? :

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... -end-penge
Det er AaB der har budt på Masango, fra kilde tæt på Randers :)

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Forza » 31. aug 2017, 16:37

hikopAaB skrev:
bongo1234 skrev:Mod det er Gaarde der har været her ? :

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... -end-penge
Det er AaB der har budt på Masango, fra kilde tæt på Randers :)
Passer mig fint de har afvist. Manden er en omvandrende tikkende bombe. Samtidig har han selv udtalt at han kun vil spille i Sydafrika.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Forza » 31. aug 2017, 16:40

I den seneste udgave af Ridpodsten afviser Hobros sportsdirektør i øvrigt at AaB har henvendt sig på Pål.

Der var jo en bruger herinde der med "sikkerhed" viste at det var tilfældet tidligere i vinduet.

Så husk at tage alt med et gran salt.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Jesper Schmidt » 31. aug 2017, 16:43

Jeg læser mellem linjerne på Sivebæks udtale her, at det var AaB og FCK som ikke kunne blive enige, ellers ved jeg ikke hvorfor han skulle bruge udtrykket at der er tre parter som skal blive enige.

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... iver-i-fck

EDIT: I øvrigt siger Sivebæk "tidligere på sommeren".

EDIT II: Jeg tror ikke den er død endnu, men har absolut intet at have det i.

jayC
Superliga
Superliga
Indlæg: 667
Tilmeldt: 23. jun 2009, 22:39

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af jayC » 31. aug 2017, 16:54

Jesper Schmidt skrev:Jeg læser mellem linjerne på Sivebæks udtale her, at det var AaB og FCK som ikke kunne blive enige, ellers ved jeg ikke hvorfor han skulle bruge udtrykket at der er tre parter som skal blive enige.

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... iver-i-fck

EDIT: I øvrigt siger Sivebæk "tidligere på sommeren".

EDIT II: Jeg tror ikke den er død endnu, men har absolut intet at have det i.
Jeg synes mere det lyder til at Kusk ikke var tilfreds med det AaB ville give i løb.. Men håber at de finder hinanden og Kusk skifter tilbage til AaB selvom jeg tidligere har været modstander af en kusk retur - udelukkende fordi han fravalgte os sidste sommer .. Men med AaB's nuværende forfatning ville han være guld at få ind
AaB - nu, i morgen & altid! :)

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Buzz Killington » 31. aug 2017, 17:02

doukas skrev:
Buzz Killington skrev:
doukas skrev:
Buzz Killington skrev:
doukas skrev:
Buzz Killington skrev:
Jeg vil mene Okore er en forstærkning for Holger. Pallesen er pt. stærkere end Mæhle var da han forsvandt. Lesniak er en stor forstærkning, og Safranko og Rolim ved vi ikke endnu. Men, jeg har en snigende fornemmelse af at folks manglende mistillid til Gaarde gør at man generelt har pil nedad mht. til for DK ubeskrevne spillere som Rolim og Safranko. Personligt har jeg nok lidt mere tillid til Gaarde, og vælger at konkludere noget mht. dem før jeg kaserer vinduet.
Pallesen stærkere end Mæhle? Det er forhåbentlig satire....
Nej, men vurderingen er ikke udelukkende foretaget på baggrund af Pallesens præstationer i AaB. Det var hele pointen med indlægget - nemlig at vi har et andet grundlag for at vurdere nogle spillere end nogle andre. Og ja, jeg tror folk glemmer Mæhle's meget alternative forsvarsspil, manglende nærkampsstyrke, og generelt manglende placeringsevne i alle andre henseender end offensive overlap og, ehm, underlap. Der var også en tendens til dårlige og risikofyldte afleveringer.
Du har helt ret, Mæhle var, og er, virkelig crap, og salget af ham overstråler langt salget af Bassogog+Tullberg+Cornelius tilsammen.

Egentlig utroligt, at det lykkedes os at få Pallesen, når Brügge, AZ eller Leverkusen må have stået i kulissen med et kontrakttilbud. Stærkt arbejde Gaarde!
Det er jo delvist potentialet og videresalget man betaler penge for. Hvis Pallesen havde været 19 år, og haft samme niveau som han har i dag, så var efter min bedste overbevisning røget for mindst lige så mange kroner, og nok også en smule mere. Du skal selvfølgelig have lov at mene Mæhle er mindst lige så god som Pallesen, men du kan ikke bare bruge prisen på spilleren til at understøtte det synspunkt.

OT: Jeg syntes sarkasmen er lidt unødvendig.
Så er din bedste overbevisning mærkværdig.

Offensiv kvalitet koster mere end defensiv kvalitet. 2016/2017, Mæhle: 3 assist og 1 mål i på 1.884 minutter. Pallesen: 2 assist på 2.921 minutter.

AaB lavede og lukkede færre kasser ind end Viborg i sidste sæson.
Jeg tror ikke den ekstremt simple form for argumentation understøtter den attityde du anlægger, som i øvrigt igen er unødvendig (har jeg pisset dig af tidligere?). Naturligvis er det alt andet lige bedre hvis backen også er stærk offensivt (Pallesen er i øvrigt god offensivt - ikke hans skyld at Viborg spiller uden angribere, og kvalitet i øvrigt). Men hvis alt andet ikke er lige, og den ene spiller har betydelige mangler forsvarsmæssigt, så ryger der naturligvis nogle mio. af prisen.

Forresten har du et forklaringsproblem i henhold til hvorfor Dalsgaard var billigere (gratis) end Pallesen, hvis du mener prisen skulle være den ultimative indikator på niveau. Han var måske dårligere end Mæhle og Pallesen?
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Sauer
Allstar
Allstar
Indlæg: 2161
Tilmeldt: 29. mar 2009, 12:00
Geografisk sted: København

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Sauer » 31. aug 2017, 17:10

Jesper Schmidt skrev:Jeg læser mellem linjerne på Sivebæks udtale her, at det var AaB og FCK som ikke kunne blive enige, ellers ved jeg ikke hvorfor han skulle bruge udtrykket at der er tre parter som skal blive enige.

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... iver-i-fck

EDIT: I øvrigt siger Sivebæk "tidligere på sommeren".

EDIT II: Jeg tror ikke den er død endnu, men har absolut intet at have det i.
Det kan vel lige så vel passe på den historie, der har floreret - at der var fundet frem til en pris mellem klubberne, men at Kusk ikke ville vende hjem allerede nu. Håber nu også meget på at se ham vende hjem i aften.

Mascis
1. div
1. div
Indlæg: 256
Tilmeldt: 25. feb 2017, 17:30

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Mascis » 31. aug 2017, 17:13

Jeg tror ikke Kusk kommer, men han skal være hjerteligt velkommen hvis han gør :) synes det er tidligt at dumpe vinduet, mange af spillerne har vi ikke set mere emd 90 min., og dem vi har set mere end det har set gode ud (pallesen, lesniak og til dels okore).

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4409
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af doukas » 31. aug 2017, 17:15

Buzz Killington skrev:
doukas skrev:
Buzz Killington skrev:
doukas skrev:
Buzz Killington skrev:
doukas skrev:
Pallesen stærkere end Mæhle? Det er forhåbentlig satire....
Nej, men vurderingen er ikke udelukkende foretaget på baggrund af Pallesens præstationer i AaB. Det var hele pointen med indlægget - nemlig at vi har et andet grundlag for at vurdere nogle spillere end nogle andre. Og ja, jeg tror folk glemmer Mæhle's meget alternative forsvarsspil, manglende nærkampsstyrke, og generelt manglende placeringsevne i alle andre henseender end offensive overlap og, ehm, underlap. Der var også en tendens til dårlige og risikofyldte afleveringer.
Du har helt ret, Mæhle var, og er, virkelig crap, og salget af ham overstråler langt salget af Bassogog+Tullberg+Cornelius tilsammen.

Egentlig utroligt, at det lykkedes os at få Pallesen, når Brügge, AZ eller Leverkusen må have stået i kulissen med et kontrakttilbud. Stærkt arbejde Gaarde!
Det er jo delvist potentialet og videresalget man betaler penge for. Hvis Pallesen havde været 19 år, og haft samme niveau som han har i dag, så var efter min bedste overbevisning røget for mindst lige så mange kroner, og nok også en smule mere. Du skal selvfølgelig have lov at mene Mæhle er mindst lige så god som Pallesen, men du kan ikke bare bruge prisen på spilleren til at understøtte det synspunkt.

OT: Jeg syntes sarkasmen er lidt unødvendig.
Så er din bedste overbevisning mærkværdig.

Offensiv kvalitet koster mere end defensiv kvalitet. 2016/2017, Mæhle: 3 assist og 1 mål i på 1.884 minutter. Pallesen: 2 assist på 2.921 minutter.

AaB lavede og lukkede færre kasser ind end Viborg i sidste sæson.
Jeg tror ikke den ekstremt simple form for argumentation understøtter den attityde du anlægger, som i øvrigt igen er unødvendig (har jeg pisset dig af tidligere?). Naturligvis er det alt andet lige bedre hvis backen også er stærk offensivt (Pallesen er i øvrigt god offensivt - ikke hans skyld at Viborg spiller uden angribere, og kvalitet i øvrigt). Men hvis alt andet ikke er lige, og den ene spiller har betydelige mangler forsvarsmæssigt, så ryger der naturligvis nogle mio. af prisen.

Forresten har du et forklaringsproblem i henhold til hvorfor Dalsgaard var billigere (gratis) end Pallesen, hvis du mener prisen skulle være den ultimative indikator på niveau. Han var måske dårligere end Mæhle og Pallesen?
Jeg forstår ærgelig talt ikke, hvad du mener med forklaringsproblem i forhold til salgspris og niveau. Jeg har ikke på noget tidspunkt skrevet, at Mæhle bevistligt er mega god fordi han blev solgt for 10. mio kr, men jeg synes da bestemt ikke han blev oversolgt. Derudover bruger jeg heller ikke priserne på Mæhle og Pallesen som rettesnor for hvem der er bedst af de to, hvis det der det du har forvildet dig ud i.

Dalsgaard var et dårligt salg af Gaarde. Plain and simple. I hvert fald i forhold til Viborgs salg af Pallesen.

Edit: Kan se, at Dalsgaard havde 6 mdr. tilbage af kontrakten, så nok svært at få ret meget.

Viborg, som både er ringe og spiller uden angribere, scorede flere mål end AaB i sidste sæson. Derfor er det lidt mærkeligt, at Pallesen, med sine offensive kvaliteter, producerede langt færre offensive slutprodukteter sammenlignet end Mæhle.

Det er selvfølgelig en nonsense diskussion, om hvorvidt Pallesen havde kostet mere som 19-årig, men jeg kan ikke læse eller finde noget, der bakker din overbevisning op, tværtimod, og heller ikke at Pallesen skulle være stærkere end Mæhle nu her.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af jonas386 » 31. aug 2017, 17:25

Doukas: Men nu er AaB sidste sæson vel ikke ligefrem rettesnor for om en offensiv var farlig eller ej?
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4409
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af doukas » 31. aug 2017, 17:34

jonas386 skrev:Doukas: Men nu er AaB sidste sæson vel ikke ligefrem rettesnor for om en offensiv var farlig eller ej?
Ik forstået?
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Martino » 31. aug 2017, 18:13

Ifølge Nordjyske lukker Gaarde vinduet og kaldte Kusk "en særlig case" - så om der alligevel lander en spiller og Gaarde igen laver røgslør er sgu lidt svært at spå om.
Jeg savner Winsnes

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af De Fem » 31. aug 2017, 18:23

Martino skrev:Ifølge Nordjyske lukker Gaarde vinduet og kaldte Kusk "en særlig case" - så om der alligevel lander en spiller og Gaarde igen laver røgslør er sgu lidt svært at spå om.
Det undrer mig lidt at Gaarde snakker så åbent om det og at klubben retweeter den her video:

https://www.tv3sport.dk/sport/fodbold/n ... asper-kusk

Et forsøg på at presse Kusk?

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af BassogogsVen » 31. aug 2017, 18:29

De Fem skrev:
Martino skrev:Ifølge Nordjyske lukker Gaarde vinduet og kaldte Kusk "en særlig case" - så om der alligevel lander en spiller og Gaarde igen laver røgslør er sgu lidt svært at spå om.
Det undrer mig lidt at Gaarde snakker så åbent om det og at klubben retweeter den her video:

https://www.tv3sport.dk/sport/fodbold/n ... asper-kusk

Et forsøg på at presse Kusk?
Han sidder i hvert fald og sweettalker ham, så man bliver helt liderlig på Kusks vegne - men ja, ejendommeligt, at man udtaler sig om "en særlig case", når man normalt ikke udtaler sig om transfers, der ikke går hjem.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Låst