Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2070
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Kokkefar » 31. aug 2017, 21:44

DobbeltA skrev:
Martino skrev:
Kokkefar skrev:
Hanga skrev:Jeg kan undre mig noget over at der ikke er sket flere afgange hos os. Jeg havde klart forventet at se os luge lidt mere ud i truppen. Der er spillere der virker meget langt fra holdet og har gjort det længe. Kakeeto er naturligvis den mest oplagte af dem, jeg havde forventet en kontraktophævelse, så han kunne finde spilletid. Derudover havde jeg forventet en udlejning af f.eks. Abildgaard, der også ser ud til at have noget langt til spilletid. Men det kan selvfølgelig være, at skaderne til Würtz og MC har spillet ind.
Underligt i betragtning af, at Grønning røg så hurtigt når vi havde så tyndt et angreb. Jeg ved selvfølgelig godt han selv ville væk, men Abildgaard kan da heller ikke være tilfreds.
Vi skal lige huske på at Abildgaard har været skadet indtil nu, og jeg er faktisk usikker på om han er tilbage på træningsbanen endnu. Men at Kakeeto stadig er AaB spiller undrer også mig.
Abildgaard er IKKE på græs endnu
Det var jeg ikke klar over. Men man kunne måske forestille sig at Kakeeto ikke har andre tilbud på hånden. I det tilfælde er det vel, som afrikaner, bedre at blive i AaB og DK. Han ønsker vel som mange andre afrikanere dansk statsborgerskab.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Jesper Schmidt » 31. aug 2017, 21:50

BassogogsVen skrev:
Jesper Schmidt skrev:
FIDEL skrev:
Jesper Schmidt skrev:
FIDEL skrev:
Jesper Schmidt skrev:
Massango på niveau med Kusk? Really?
Ja det må man sige. Sydafrikansk landsholdsspiller og stort potentiale.
Jeg synes godt nok der er forskel på at have et niveau som Kusk har bevist hos os, og så have potentiale. Vilakazi var også sydafrikansk landsholdsspiller.

Det er ikke fordi jeg synes Massango er en dårlig spiller, og jeg kunne sådan set også godt se ham hos os, men Kusk er i min verden et niveau over.
Ja men vilakazi har jo ikke været fast mand som Masango.
Kusk vil selvfølgelig være et mere sikkert kort end Masango , men som 2. Prioritet synes jeg det er en no brainer. Desuden kan Masango spille både kant og 10' er.
Det er ikke fordi jeg som sådan er uenig, men på niveau, det er jeg absolut ikke enig i at han har vist han er.

Jeg ved ikke hvor den ligger med Kusk, for den der enorme åbenhed Gaarde har omkring det er virkelig underlig synes jeg, ikke mindst fordi han jo næsten lyder som om han er klar til at tage Kusk med hjem fra Gaden. Jeg tror ikke den er lukket, og som jeg har sagt tidligere er jeg helt med på at vente til vinter, hvis det skulle være der det er muligt. AaBs fremtid strækker sig også udover denne efterårssæson.
Ja, den er ret pudsig.

Mht. vinter, så kan vi være så langt nede i sølet, at det er endnu mere umuligt at hente ham. Tænker ikke, at Kusk har ambitioner om at spille 1. division.
Det kan vi da. Men hvis vi er så skidt stillet at vi ikke kan løfte os fri af den absolutte bund efter at have brugt så mange penge som vi gør, så er jeg lige ved at sige end ikke Kusk vil kunne løfte os.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Jesper Schmidt » 31. aug 2017, 22:01

Martino skrev:
Kokkefar skrev:
Hanga skrev:Jeg kan undre mig noget over at der ikke er sket flere afgange hos os. Jeg havde klart forventet at se os luge lidt mere ud i truppen. Der er spillere der virker meget langt fra holdet og har gjort det længe. Kakeeto er naturligvis den mest oplagte af dem, jeg havde forventet en kontraktophævelse, så han kunne finde spilletid. Derudover havde jeg forventet en udlejning af f.eks. Abildgaard, der også ser ud til at have noget langt til spilletid. Men det kan selvfølgelig være, at skaderne til Würtz og MC har spillet ind.
Underligt i betragtning af, at Grønning røg så hurtigt når vi havde så tyndt et angreb. Jeg ved selvfølgelig godt han selv ville væk, men Abildgaard kan da heller ikke være tilfreds.
Vi skal lige huske på at Abildgaard har været skadet indtil nu, og jeg er faktisk usikker på om han er tilbage på træningsbanen endnu. Men at Kakeeto stadig er AaB spiller undrer også mig.
Det er ikke sikkert Kakeeto er så "nem at komme af med", han er vel hentet herop fra Uganda ikke? Hans motivation for at rive kontrakten i stykker er sikkert meget lille.

At Meilinger er her endnu overrasker mig til gengæld lidt.

DobbeltA
1. div
1. div
Indlæg: 387
Tilmeldt: 30. maj 2017, 20:53
Geografisk sted: 9330

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af DobbeltA » 31. aug 2017, 22:12

Jesper Schmidt skrev:
Martino skrev:
Kokkefar skrev:
Hanga skrev:Jeg kan undre mig noget over at der ikke er sket flere afgange hos os. Jeg havde klart forventet at se os luge lidt mere ud i truppen. Der er spillere der virker meget langt fra holdet og har gjort det længe. Kakeeto er naturligvis den mest oplagte af dem, jeg havde forventet en kontraktophævelse, så han kunne finde spilletid. Derudover havde jeg forventet en udlejning af f.eks. Abildgaard, der også ser ud til at have noget langt til spilletid. Men det kan selvfølgelig være, at skaderne til Würtz og MC har spillet ind.
Underligt i betragtning af, at Grønning røg så hurtigt når vi havde så tyndt et angreb. Jeg ved selvfølgelig godt han selv ville væk, men Abildgaard kan da heller ikke være tilfreds.
Vi skal lige huske på at Abildgaard har været skadet indtil nu, og jeg er faktisk usikker på om han er tilbage på træningsbanen endnu. Men at Kakeeto stadig er AaB spiller undrer også mig.
Det er ikke sikkert Kakeeto er så "nem at komme af med", han er vel hentet herop fra Uganda ikke? Hans motivation for at rive kontrakten i stykker er sikkert meget lille.

At Meilinger er her endnu overrasker mig til gengæld lidt.
Enig, Meilinger må være tæt på exit, ligesom Sylvestr også ser ud til at have opnået det han kan i AaB. Håber på 1 ny ind og 2-3 ud inden 23.59.

boldspiller
Junior
Junior
Indlæg: 66
Tilmeldt: 3. jun 2017, 16:08
Favoritspiller: Jeppe Curth.

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af boldspiller » 31. aug 2017, 22:19

Hanga skrev:Jeg kan undre mig noget over at der ikke er sket flere afgange hos os. Jeg havde klart forventet at se os luge lidt mere ud i truppen. Der er spillere der virker meget langt fra holdet og har gjort det længe. Kakeeto er naturligvis den mest oplagte af dem, jeg havde forventet en kontraktophævelse, så han kunne finde spilletid. Derudover havde jeg forventet en udlejning af f.eks. Abildgaard, der også ser ud til at have noget langt til spilletid. Men det kan selvfølgelig være, at skaderne til Würtz og MC har spillet ind.
Tja, vi har da også kun solgt, opsagt og ladet 10 spillere udløbe. Der er vel også en begrænsning på, hvor mange ændringer i truppen man kan lave i en trup, uden at smadre al sammenhold - selvom den så kunne trænge til det.

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Elscorpio » 31. aug 2017, 22:26

Jesper Schmidt skrev:
Elscorpio skrev:
Kristian skrev:Få nu overtalt Kusk for fanden da :aabfan:
Det giver jo ingen mening at manden render rundt derovre og spiller lidt i ny og næ. Når Falk og Thomsen er i omdrejninger er han 6 valg!!

Vågn op Kusk!!
Vil blive meget overrasket hvis Kusk skifter tilbage til os, hvis han er en spiller med ambitioner.

Vågn nu op herinde, hvilke gode spillere skal vi kunne tiltrække med resultaterne vi har præsteret de sidste 3 år?
De spillere som kan se der bliver investeret og at AaB er en stor klub som har ambitioner om at vende tilbage til toppen, de spillere om kan se AaB er et godt skridt videre mod en karriere i udlandet, de spillere som kan se at den måde AaB ønsker at spille fodbold på passer til dem, osv. osv.

Op til mesterskaberne i 99 og 08 kunne man sagtens tiltrække stærke spillere, til trods for at vilkårene ikke burde være bedre, og det kan man selvfølgelig også nu. Jeg nægter at godtage det som en undskyldning, hvis vi på et tidspunkt når til en konklusion som er at de spillere vi har hentet i dette vindue ikke har været gode nok. Hvis vi ikke henter gode nok spillere, er det fordi vi ikke er gode nok til at hente de rigtige... så kan man til den tid diskutere om det er sportsdirektøren som fejler, eller om setuppet omkring scouting og kontakter ikke er godt nok. Men lad os nu se om det bliver aktuelt.
Hånden på hjertet Jesper, hvor mange af de spillere som Gaarde har hentet indtil videre kendte du i forvejen?

Det er fra sekundaligaer vi har hentet spillere eller klubber der har ligget under os i tabellen. Og Okore ved du ikke hvor du har endnu. Plus han har lavet fejlkøb Gaarde (Holgersson).

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Jesper Schmidt » 31. aug 2017, 22:41

Elscorpio skrev:
Jesper Schmidt skrev:
Elscorpio skrev:
Kristian skrev:Få nu overtalt Kusk for fanden da :aabfan:
Det giver jo ingen mening at manden render rundt derovre og spiller lidt i ny og næ. Når Falk og Thomsen er i omdrejninger er han 6 valg!!

Vågn op Kusk!!
Vil blive meget overrasket hvis Kusk skifter tilbage til os, hvis han er en spiller med ambitioner.

Vågn nu op herinde, hvilke gode spillere skal vi kunne tiltrække med resultaterne vi har præsteret de sidste 3 år?
De spillere som kan se der bliver investeret og at AaB er en stor klub som har ambitioner om at vende tilbage til toppen, de spillere om kan se AaB er et godt skridt videre mod en karriere i udlandet, de spillere som kan se at den måde AaB ønsker at spille fodbold på passer til dem, osv. osv.

Op til mesterskaberne i 99 og 08 kunne man sagtens tiltrække stærke spillere, til trods for at vilkårene ikke burde være bedre, og det kan man selvfølgelig også nu. Jeg nægter at godtage det som en undskyldning, hvis vi på et tidspunkt når til en konklusion som er at de spillere vi har hentet i dette vindue ikke har været gode nok. Hvis vi ikke henter gode nok spillere, er det fordi vi ikke er gode nok til at hente de rigtige... så kan man til den tid diskutere om det er sportsdirektøren som fejler, eller om setuppet omkring scouting og kontakter ikke er godt nok. Men lad os nu se om det bliver aktuelt.
Hånden på hjertet Jesper, hvor mange af de spillere som Gaarde har hentet indtil videre kendte du i forvejen?

Det er fra sekundaligaer vi har hentet spillere eller klubber der har ligget under os i tabellen. Og Okore ved du ikke hvor du har endnu. Plus han har lavet fejlkøb Gaarde (Holgersson).
Jeg synes jo ikke et er et kvalitetsstempel om vi kender spillerne eller ej, og jeg tror ærlig talt ikke det er muligt at handle i bedre liga end den danske som tingene er i dagens fodboldverden... jeg tror man er nødt til at være noget mere opfindsom i dag, og f.eks. se mod østeuropa. Men som jeg skrev: Hvis vi ikke henter gode nok spillere, er det fordi vi ikke er gode nok til at hente de rigtige. Og ansvaret hænger naturligvis hos Gaarde.

Tyskeren
Allstar
Allstar
Indlæg: 1958
Tilmeldt: 18. jul 2005, 12:26

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Tyskeren » 31. aug 2017, 22:57

AGF henter Riel her i 11. time... Gaarde er vel hjemme i seng :@

AaB&SAFC
Drenge
Drenge
Indlæg: 30
Tilmeldt: 29. jan 2008, 23:22

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af AaB&SAFC » 31. aug 2017, 23:02

Intet lys på anlægget. Gaarde må arbejde hjemmefra.

KJ
Superliga
Superliga
Indlæg: 644
Tilmeldt: 11. jul 2005, 11:47
Geografisk sted: 2100 København Ø

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af KJ » 31. aug 2017, 23:03

Aaaarh.... Riel? Det ville holde som minimum Pohl og Ramkilde på bænken. Mads Hvilsom var også proven målscorer for Hobro i deres første sæson. Lad nu ÅGF om at gå i total panik.

AaB-Jones
Allstar
Allstar
Indlæg: 1373
Tilmeldt: 7. jan 2006, 19:41

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af AaB-Jones » 31. aug 2017, 23:05

Tyskeren skrev:AGF henter Riel her i 11. time... Gaarde er vel hjemme i seng :@
En mand der floppede i Vendsyssel og som indtil videre kun har præsteret i de trygge rammer - ham er jeg ikke misundelig over.. Dermed ikke sagt at det ikke kan blive godt - dog lidt underligt at PC talte om, at Bundus og Junkers talent ikke skulle ned i hierarkiet med mindre det var noget helt særligt..

Men jeg ville virkelig gerne have en kvalitetskant ind inden deadline. Gaarde plejer dog ikke at handle i sidste øjeblik.

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Martino » 31. aug 2017, 23:06

KJ skrev:Aaaarh.... Riel? Det ville holde som minimum Pohl og Ramkilde på bænken. Mads Hvilsom var også proven målscorer for Hobro i deres første sæson. Lad nu ÅGF om at gå i total panik.
Helt enig. Han er ikke en spiller vi skal bruge penge på.
Jeg savner Winsnes

Tyskeren
Allstar
Allstar
Indlæg: 1958
Tilmeldt: 18. jul 2005, 12:26

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Tyskeren » 31. aug 2017, 23:08

Har jeg sagt vi skal hente Riel? Som i SLET IKKE... Men savner bare kvalitet og pondus i alle kæder! Blir en laaaang sæson..

Munken83
2. div
2. div
Indlæg: 160
Tilmeldt: 6. aug 2017, 18:58
Favoritspiller: Würtz - Thelander -
Geografisk sted: Ikast (fraflytter fra Brønderslev)

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Munken83 » 31. aug 2017, 23:10

Hvis en klub siger god for at, en anden klub må forhandle med en spiller, så må det jo betyde at den spiller ikke er en del af fremtidsplanerne.

Fck og AaB enige om en pris.
AaB og kusk kan så ikke blive enige (eller også så ønsker Kusk bare at hæve lidt flere penge i fck)

Havde set Kusk retur, men brænder man ikke lidt broen med endnu engang at afvise AaB?

Jeg håber da til det sidste at, vi henter en spiller mere. Men tvivler kraftigt på det.

Der var en der nævnte kroon tidligere. Var der noget i det eller blot et forslag?

Munken83
2. div
2. div
Indlæg: 160
Tilmeldt: 6. aug 2017, 18:58
Favoritspiller: Würtz - Thelander -
Geografisk sted: Ikast (fraflytter fra Brønderslev)

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Munken83 » 31. aug 2017, 23:11

KJ skrev:Lad nu ÅGF om at gå i total panik.
:cheers: :danmarkfan: :thumbsup: :aabfan:

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af frederikshavneren » 31. aug 2017, 23:15

Jesper Schmidt skrev:
Martino skrev:
Kokkefar skrev:
Hanga skrev:Jeg kan undre mig noget over at der ikke er sket flere afgange hos os. Jeg havde klart forventet at se os luge lidt mere ud i truppen. Der er spillere der virker meget langt fra holdet og har gjort det længe. Kakeeto er naturligvis den mest oplagte af dem, jeg havde forventet en kontraktophævelse, så han kunne finde spilletid. Derudover havde jeg forventet en udlejning af f.eks. Abildgaard, der også ser ud til at have noget langt til spilletid. Men det kan selvfølgelig være, at skaderne til Würtz og MC har spillet ind.
Underligt i betragtning af, at Grønning røg så hurtigt når vi havde så tyndt et angreb. Jeg ved selvfølgelig godt han selv ville væk, men Abildgaard kan da heller ikke være tilfreds.
Vi skal lige huske på at Abildgaard har været skadet indtil nu, og jeg er faktisk usikker på om han er tilbage på træningsbanen endnu. Men at Kakeeto stadig er AaB spiller undrer også mig.
Det er ikke sikkert Kakeeto er så "nem at komme af med", han er vel hentet herop fra Uganda ikke? Hans motivation for at rive kontrakten i stykker er sikkert meget lille.

At Meilinger er her endnu overrasker mig til gengæld lidt.
Hvem er det lige der skal hente Meilinger?
Han viste lidt talent i forholdsvis få kampe i Østrig, men var mest af alt en leverpostejsspiller i alpelandet og var ikke stamspiller.

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Mogens » 31. aug 2017, 23:16

Tyskeren skrev:Har jeg sagt vi skal hente Riel? Som i SLET IKKE... Men savner bare kvalitet og pondus i alle kæder! Blir en laaaang sæson..
Dit indlæg om Riel/agf kunne nu sagtens tolkes i den retning. Nuvel, du er ikke ked af, at han ikke kommer til AaB. Modtaget.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

Pollack2
Allstar
Allstar
Indlæg: 1243
Tilmeldt: 26. jun 2008, 23:06

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Pollack2 » 31. aug 2017, 23:16

Martino skrev:
KJ skrev:Aaaarh.... Riel? Det ville holde som minimum Pohl og Ramkilde på bænken. Mads Hvilsom var også proven målscorer for Hobro i deres første sæson. Lad nu ÅGF om at gå i total panik.
Helt enig. Han er ikke en spiller vi skal bruge penge på.
Nej, vores angreb er jo en sikker succes med de solide og afprøvede folk, vi har og har fået ind ... Ingen grund til tro, at nogen har noget man kunne misunde.

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Martino » 31. aug 2017, 23:19

Pollack2 skrev:
Martino skrev:
KJ skrev:Aaaarh.... Riel? Det ville holde som minimum Pohl og Ramkilde på bænken. Mads Hvilsom var også proven målscorer for Hobro i deres første sæson. Lad nu ÅGF om at gå i total panik.
Helt enig. Han er ikke en spiller vi skal bruge penge på.
Nej, vores angreb er jo en sikker succes med de solide og afprøvede folk, vi har og har fået ind ... Ingen grund til tro, at nogen har noget man kunne misunde.
Det siger jeg ikke, men Riel ser jeg ikke som en forstærkning.
Jeg savner Winsnes

KJ
Superliga
Superliga
Indlæg: 644
Tilmeldt: 11. jul 2005, 11:47
Geografisk sted: 2100 København Ø

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af KJ » 31. aug 2017, 23:19

Og Riel er "afprøvet" og en "sikker succes"? God aften til dig, Jacob Nielsen :cheers:

Låst