Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6100
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af FIDEL » 22. jun 2017, 22:21

Mogens skrev:Undskyld et lettere surt opstød, men ville det være muligt at komme med transferønsker og rygter i denne tråd og ikke alt muligt andet ligegyldigt pis?

Nu har jeg knoklet mig gennem 4-5 sider uden noget som helst relevant for AaB. Og ja, dette indlæg er endnu et i rækken...
Mest interessante rygter er nok Miguel Araujo fra Peru og at Pallesen stadig spøger. Ellers intet ny...

Sønderhof
Allstar
Allstar
Indlæg: 1068
Tilmeldt: 9. jul 2005, 12:51
Favoritspiller: Thomas Augustinussen

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Sønderhof » 22. jun 2017, 22:45

FIDEL skrev:
Mogens skrev:Undskyld et lettere surt opstød, men ville det være muligt at komme med transferønsker og rygter i denne tråd og ikke alt muligt andet ligegyldigt pis?

Nu har jeg knoklet mig gennem 4-5 sider uden noget som helst relevant for AaB. Og ja, dette indlæg er endnu et i rækken...
Mest interessante rygter er nok Miguel Araujo fra Peru og at Pallesen stadig spøger. Ellers intet ny...
Vil give Mogens ret!

Det er en debattråd det her, ikke et chatforum. Slap nu lidt af med "Gaarde sover", "AGF tager alle spillerne for næsen af os", "Hvis ikke vi har hentet min. 2 spillere inden mandag, rykker vi ned". osv. osv.

Kunne Debatjuntaen ikke skride ind og bede folk om at stramme lidt op?

Fidel og McMark synes sikkert jeg er en sur gammel mand, der bare kan scrolle forbi alt deres spam ;)

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6100
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af FIDEL » 22. jun 2017, 23:10

:kiss:
Sønderhof skrev:
FIDEL skrev:
Mogens skrev:Undskyld et lettere surt opstød, men ville det være muligt at komme med transferønsker og rygter i denne tråd og ikke alt muligt andet ligegyldigt pis?

Nu har jeg knoklet mig gennem 4-5 sider uden noget som helst relevant for AaB. Og ja, dette indlæg er endnu et i rækken...
Mest interessante rygter er nok Miguel Araujo fra Peru og at Pallesen stadig spøger. Ellers intet ny...
Vil give Mogens ret!

Det er en debattråd det her, ikke et chatforum. Slap nu lidt af med "Gaarde sover", "AGF tager alle spillerne for næsen af os", "Hvis ikke vi har hentet min. 2 spillere inden mandag, rykker vi ned". osv. osv.

Kunne Debatjuntaen ikke skride ind og bede folk om at stramme lidt op?

Fidel og McMark synes sikkert jeg er en sur gammel mand, der bare kan scrolle forbi alt deres spam ;)
:kiss: møs møs.
Jeg har hverken skrevet at Gaarde sover, agf tager vores spillere og d sidste du skriver.

danmarksbedstehold
Miniput
Miniput
Indlæg: 1
Tilmeldt: 22. jun 2017, 23:04

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af danmarksbedstehold » 22. jun 2017, 23:13

Har lige hørt at AaB er meget interesseret i og hente/købe Thelander hjem igen.

Brugeravatar
AaB 85 95 99 08
Landshold
Landshold
Indlæg: 892
Tilmeldt: 19. jul 2013, 09:06
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: København

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af AaB 85 95 99 08 » 22. jun 2017, 23:46

24 dage til sæsonstart, og der mangler at blive hentet 4-5 mand (lavt sat) til start-11'eren.

Selvom man lever med den sædvanlige klumren rundt med ikke at have alt på plads til sæsonstart, er den nuværende situation godt nok uhørt.
Fodbold skal ses med hjertet!

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2091
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Kokkefar » 23. jun 2017, 00:03

AaB 85 95 99 08 skrev:24 dage til sæsonstart, og der mangler at blive hentet 4-5 mand (lavt sat) til start-11'eren.

Selvom man lever med den sædvanlige klumren rundt med ikke at have alt på plads til sæsonstart, er den nuværende situation godt nok uhørt.
Du glemte, "Den falder tilbage på Gaarde".

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Jesper Schmidt » 23. jun 2017, 00:48

AaB 85 95 99 08 skrev:24 dage til sæsonstart, og der mangler at blive hentet 4-5 mand (lavt sat) til start-11'eren.

Selvom man lever med den sædvanlige klumren rundt med ikke at have alt på plads til sæsonstart, er den nuværende situation godt nok uhørt.
Vi ved det godt, du har fortalt os stort set den samme historie nærmest hver dag i årevis. Medmindre det går godt, naturligvis.

DobbeltA
1. div
1. div
Indlæg: 387
Tilmeldt: 30. maj 2017, 20:53
Geografisk sted: 9330

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af DobbeltA » 23. jun 2017, 00:58

Synes folk glemmer at checke længder på kontrakter, før man råber op om at Gaarde skal i gang. Lad os tage Frederik Holst, som efter min mening har leveret fint på U21 i de seneste kampe. Hans kontrakt løber ud 30.06.2017, skulle vi så meddele en signing nu???? Vi ved jo, at det vi elsker allermest heroppe er vin ad libitum og transferfrie spillere, derfor er vi i sagens natur nødt til at vente til en eventuel kontrakt løber ud, hvilket i mange tilfælde er enten 30. juni eller 31. december. Efter min mening er det at blande pærer og bananer, når man råber op om man hellere vil have nye spillere end fanzone på stadion, de to indsatser står ikke i modsætningsforhold til hinanden. Et sådant budskab er for mig at se mere en blottelse af egen manglende indsigt i transfergamet. I øjeblikket er det næsten lige meget hvad AaB poster, så er svaret - "køb nu nogle spillere for helvede". En spiller har fødselsdag - "køb nu nogle spillere for helvede". Vi rykker 2½ op fra U19 - "køb nu nogle spillere for helvede", der etableres ny fanzone - "køb nu nogle spillere for helvede", Ashley Tootle er tiltrådt som fysisk træner- "køb nu nogle spillere for helvede", jeg bliver træt af den slags ensidighed og manglende evne til at adskille den ene fra det andet.

Gamen

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gamen » 23. jun 2017, 04:41

DobbeltA skrev:Synes folk glemmer at checke længder på kontrakter, før man råber op om at Gaarde skal i gang. Lad os tage Frederik Holst, som efter min mening har leveret fint på U21 i de seneste kampe. Hans kontrakt løber ud 30.06.2017, skulle vi så meddele en signing nu????
Enig i, at der er meget ligegyldigt lort herinde disse par dage. Mængden af ikke-debatskabende indlæg tårner sig op, og det burde snart få konsekvenser for et par brugere.
Når det så er sagt, så burde du ikke himle op omkring manglende indsigt i transfermarkedet, når dit eget tilsyneladende er mindst lige så ringe. Selvfølgelig kan vi præsentere købet af en spiller, hvis han overgår til os ved kontraktudløb - det behøver vi ikke vente med. Det samme gør sig gældende ved skæringsdato 31 dec., der kan vi enten forhandle den på plads nu her, eller efter 30. juni forhandle udenom klubben om et køb fra 1.1 2018, og præsentere spilleren i start-juli eller f.eks. midten af september. Så simpelt er det.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af frederikshavneren » 23. jun 2017, 07:05

danmarksbedstehold skrev:Har lige hørt at AaB er meget interesseret i og hente/købe Thelander hjem igen.
Thelander har noget nærkampsstyrke, fighter egenskaber og hovedstødsstyrke som vi sagtens kan bruge. Omvendt så skræmmer skadeshistorikken, både i AaB tiden og hos Panathinaikos har Thelander slidt voldsomt med skader.

Det vil være noget af et sats at forsøge at signe Thelander, men om han overhovedet er interesseret i at returnere ved jeg ikke. Om det er en spiller med glasben der er svaret på vores forsvarsproblemer er jeg usikker på.

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2091
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Kokkefar » 23. jun 2017, 07:29

DobbeltA skrev:Synes folk glemmer at checke længder på kontrakter, før man råber op om at Gaarde skal i gang. Lad os tage Frederik Holst, som efter min mening har leveret fint på U21 i de seneste kampe. Hans kontrakt løber ud 30.06.2017, skulle vi så meddele en signing nu???? Vi ved jo, at det vi elsker allermest heroppe er vin ad libitum og transferfrie spillere, derfor er vi i sagens natur nødt til at vente til en eventuel kontrakt løber ud, hvilket i mange tilfælde er enten 30. juni eller 31. december
Du har vidst ikke spillet meget manager :thumbsup:

Debatjuntaen
Administrator
Administrator
Indlæg: 1671
Tilmeldt: 25. jun 2006, 16:57

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Debatjuntaen » 23. jun 2017, 08:51

Hallo!

Nu må I lige tilbage på sporet.

Læser man en del sider tilbage i denne tråd, så efterlader det ikke et særligt positivt indtryk af debatsidens brugere – meget få undtagelser!
Denne tråd er til at debattere transfers som man gerne ser i AaB. Ikke alt muligt om hvem andre klubber har hentet, om man mener GF er forstærket, om nye initiativer i AaB påvirker transfers etc.

Ydermere vil vi gerne understrege to punkter fra vores retningslinjer:
Vi tolererer naturligvis kritik - også af AaB og AaB Support Club, men da dette er et forum drevet af AaB Support Club, forventes det, at kritik af AaB og AaB Support Club fremsættes på konstruktiv vis.
En del indlæg bruges på, lige at få sendt svinere afsted mod vores nuværende spillere. Det er fair nok at forholde sig kritisk til dem, men når man gang på gang bruger 3-4 linjer på at understrege hvor ringe man synes de er, så bidrager på det ingen måder konstruktivt til debatten.
Før du svarer på et indlæg skal du sikre dig, at dit svar er relevant for tråden; ligegyldige indlæg, eller indlæg som udelukkende viser, at man er enig, bringer ikke noget nyt til debatten, og risikerer derfor at møde viskelæderet.
Indlæg der blot understreger, at man ikke synes der sker nok i AaB for tiden, bidrager INTET til debatten. Specielt ikke hvis man skriver det samme dag efter dag uden at skrive noget som helst andet. Det slutter her!

Slutvis så tænk lige over tonen. En del debattører har alt for travlt med at tale om andres debatstil og kører så i samme takt selv ved at tale ganske nedladende om andres ønsker, viden om transfermarkedet, etc. Fair nok at skrive hvad fejl i antagelser er – men det kan man godt gøre uden lige at nedgøre brugeren.

Så alt i alt – relevans, tone og fokus på transfers.

Sidst, men ikke mindst, så rapporter indlæg i stedet for at skrive i tråden om, hvor vi er henne. Det bør ALLE efterhånden vide er processen, men alligevel skal vi gang på høre, at vi er fraværende. Hjælp os, så vi kan hjælpe jer tilbage på rette spor!

Denne besked vil blive gentaget i de kommende dage, hvis ikke der sker en markant forbedring af niveauet.

/Debatjuntaen

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5267
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Jakobsen » 23. jun 2017, 09:19

Tiago som nogen har tævlt tidligere er på vej ud i Vendsyssel. Han er blevet snakket til Superligaen før - nogen der kan fortælle om han er noget for os?
Kender ham ikke som type eller om hans niveau er højt nok.
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/tops ... ssel-exit/
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Martino » 23. jun 2017, 10:08

Jakobsen skrev:Tiago som nogen har tævlt tidligere er på vej ud i Vendsyssel. Han er blevet snakket til Superligaen før - nogen der kan fortælle om han er noget for os?
Kender ham ikke som type eller om hans niveau er højt nok.
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/tops ... ssel-exit/
Ved ikke rigtig om han er noget for os. Måske som en "last minute signing", men jeg synes bestemt han er god nok til superligaen. Det er vel sådan en spiller Horsens eller Hobro skal forsøge at lokke til. Vi har pt Sylvestr(som jeg egentlig synes er en dygtig spiller - men han skal oppe sig), Pohl(som jeg stadig tror meget på), Ramkilde(det hypede talent, som helt sikkert kan nogle ting) samt Grønning som jeg tror er fortid. Så spørgsmålet er om der kommer en angriber ind, og hvis der kun kommer en angriber ind, skal han være et mere sikkert kort en Thiago. Skal vi have to angribere ind kunne Thiago sagtens være en chance værd.
Jeg savner Winsnes

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6409
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af FlæskeFrank » 23. jun 2017, 10:20

Martino skrev:Så spørgsmålet er om der kommer en angriber ind, og hvis der kun kommer en angriber ind, skal han være et mere sikkert kort en Thiago. Skal vi have to angribere ind kunne Thiago sagtens være en chance værd.
Meget enig i den betragtning. Som eneste angrebskøb vil jeg nok blive lidt skuffet, men som supplement meget positiv.

De få kampe på TV, som jeg så sidste sæson med Vendsyssel var Leonco spændende. Men igen Vendsyssel var vel også minimum nr. 3 i rækken styrkemæsssigt, så der burde jo være klasseforskel i nogle af kampene.

Men om han er god nok til startplads i superligaen, tjah. Men han var i sidste sæson ikke ligeså uskarp som vores angribere...
- FlæskeFrank

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af BoT » 23. jun 2017, 10:23

frederikshavneren skrev:
danmarksbedstehold skrev:Har lige hørt at AaB er meget interesseret i og hente/købe Thelander hjem igen.
Thelander har noget nærkampsstyrke, fighter egenskaber og hovedstødsstyrke som vi sagtens kan bruge. Omvendt så skræmmer skadeshistorikken, både i AaB tiden og hos Panathinaikos har Thelander slidt voldsomt med skader.

Det vil være noget af et sats at forsøge at signe Thelander, men om han overhovedet er interesseret i at returnere ved jeg ikke. Om det er en spiller med glasben der er svaret på vores forsvarsproblemer er jeg usikker på.
Jeg ved, han har døjet lidt i Grækenland, men havde han nævneværdige problemer, da han var hos os sidst?

Thelander kunne helt sikkert være med til at styrke vores grundlæggende forsvar af dangerzone.

dyhrmaN
Allstar
Allstar
Indlæg: 1568
Tilmeldt: 14. jul 2009, 12:14

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af dyhrmaN » 23. jun 2017, 10:35

BoT skrev:
frederikshavneren skrev:
danmarksbedstehold skrev:Har lige hørt at AaB er meget interesseret i og hente/købe Thelander hjem igen.
Thelander har noget nærkampsstyrke, fighter egenskaber og hovedstødsstyrke som vi sagtens kan bruge. Omvendt så skræmmer skadeshistorikken, både i AaB tiden og hos Panathinaikos har Thelander slidt voldsomt med skader.

Det vil være noget af et sats at forsøge at signe Thelander, men om han overhovedet er interesseret i at returnere ved jeg ikke. Om det er en spiller med glasben der er svaret på vores forsvarsproblemer er jeg usikker på.
Jeg ved, han har døjet lidt i Grækenland, men havde han nævneværdige problemer, da han var hos os sidst?

Thelander kunne helt sikkert være med til at styrke vores grundlæggende forsvar af dangerzone.
Hvad er der egentligt sket med Thelander siden han pludselig kan være inde i billedet? Det var mit indtryk, at det gik ham godt i Grækenland, spillede mange kampe fra start og generelt havde nået op på en hylde højere, end hvad vi kan tilbyde.

Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1639
Tilmeldt: 2. aug 2009, 14:58
Geografisk sted: DK

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Halil » 23. jun 2017, 10:38

BoT skrev:
frederikshavneren skrev:
danmarksbedstehold skrev:Har lige hørt at AaB er meget interesseret i og hente/købe Thelander hjem igen.
Thelander har noget nærkampsstyrke, fighter egenskaber og hovedstødsstyrke som vi sagtens kan bruge. Omvendt så skræmmer skadeshistorikken, både i AaB tiden og hos Panathinaikos har Thelander slidt voldsomt med skader.

Det vil være noget af et sats at forsøge at signe Thelander, men om han overhovedet er interesseret i at returnere ved jeg ikke. Om det er en spiller med glasben der er svaret på vores forsvarsproblemer er jeg usikker på.
Jeg ved, han har døjet lidt i Grækenland, men havde han nævneværdige problemer, da han var hos os sidst?

Thelander kunne helt sikkert være med til at styrke vores grundlæggende forsvar af dangerzone.
Hvis du lurer lidt her https://www.transfermarkt.com/rasmus-th ... ler/129092 så har den gode musse haft sine skades problemer. Også i AaB.

Uden skader så jeg gerne Thelander tilbage i AaB. Jeg ser ikke KEP tilbage i AaB.
Uden Synd Ingen Frelse

KJ
Superliga
Superliga
Indlæg: 644
Tilmeldt: 11. jul 2005, 11:47
Geografisk sted: 2100 København Ø

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af KJ » 23. jun 2017, 11:38

Om Thiago Leonco: Jeg så ham i de sidste 4 kampe for Vendsyssel, og der synes jeg ikke, han var sådan helt overdrevent imponerende god. Han kan da lave lidt fikse afleveringer hist og her, men han var ikke synderligt meget med i kampene. I kampene mod Horsens spillede Vendsyssel dog så elendigt, at det er svært at bedømme ham. Omvendt har jeg på fornemmelsen, at han vil være ekstremt motiveret over at få chancen i superligaen og oppe sig. Så jeg har lidt blandede følelser omkring ham.

OK som ekstraangriber, men ikke OK som eneste angrebsforstærkning.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6100
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af FIDEL » 23. jun 2017, 11:39

Halil skrev:
BoT skrev:
frederikshavneren skrev:
danmarksbedstehold skrev:Har lige hørt at AaB er meget interesseret i og hente/købe Thelander hjem igen.
Thelander har noget nærkampsstyrke, fighter egenskaber og hovedstødsstyrke som vi sagtens kan bruge. Omvendt så skræmmer skadeshistorikken, både i AaB tiden og hos Panathinaikos har Thelander slidt voldsomt med skader.

Det vil være noget af et sats at forsøge at signe Thelander, men om han overhovedet er interesseret i at returnere ved jeg ikke. Om det er en spiller med glasben der er svaret på vores forsvarsproblemer er jeg usikker på.
Jeg ved, han har døjet lidt i Grækenland, men havde han nævneværdige problemer, da han var hos os sidst?

Thelander kunne helt sikkert være med til at styrke vores grundlæggende forsvar af dangerzone.
Hvis du lurer lidt her https://www.transfermarkt.com/rasmus-th ... ler/129092 så har den gode musse haft sine skades problemer. Også i AaB.

Uden skader så jeg gerne Thelander tilbage i AaB. Jeg ser ikke KEP tilbage i AaB.
Uden skader ville vi ikke kunne komme i nærheden af en spiller som ham igen. I AaB-tiden synes jeg ikke det var slemt med hans skader.
Thelander er i form en klar forstærkning af vores rystende svage defensiv. Men hentes han kunne det tyde på interesse for Holgersson fra f.eks. Sverige.

Låst