Ny træner og sportdirektør?

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14772
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Hanga » 8. jan 2022, 14:28

gravballe skrev:
8. jan 2022, 14:21
Brent skrev:
8. jan 2022, 14:03
Julgranen skrev:
8. jan 2022, 08:39
kjeldgaard12 skrev:
8. jan 2022, 08:30
Jeg bliver super skuffet hvis de hiver Jakob Friis tilbage. Super fyr som ville passe ind i talentafdelingen - Men ville gerne se ham lykkes i en anden klub før Jakob skal tilbage som 1.holds træner i AaB
Efterlod et værre morads på træningsbanen sidst - jeg tror der skal meget til før AaB går den vej igen.

Interessant at man går efter de to trænere der overpræsterer mest set ifht. materiale.
Der var vel en fin træningskultur. De blev bragt frem til at levere højintenst pres, langt bedre form. Det kunne spanskeren så bygge videre på.
Trænings kulturen var ikke særlig prof under Friis.. Hvilke også var derfor der ifølge rygterne var nogle interne konflikter da mc ændrede den kultur til det bedre.

Jeg håber godt nok ikke Friis er nummer 3 på vores liste. For trænings kulturen var tæt på useriøs under ham
En ting er vel ret sikkert... Enten er historierne om træningsmiljøet mv. stærkt overdrevne, eller også er EB gal på den når Friis nævnes som en top 3 kandidat. Selvfølgelig ansætter Inge ham ikke igen, hvis der var problemer sidst.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Fabbe
Allstar
Allstar
Indlæg: 2148
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:41
Favoritspiller: Henrik Vandet Kristensen
Geografisk sted: Der, Kjeld Thorst kommer fra

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Fabbe » 8. jan 2022, 14:44

Forza skrev:
8. jan 2022, 07:28
I mine øjne er det ret åbenlyst at mange AaB fans har haft et anstrengt forhold til hans personlighed og hans historik i Herning.
Det er i min optik idioti på linje med Lars Søndergaards hårde medfart. Hvad bliver der af paroler som "ægte klubber, der er kun få", når det gælder? Vil vi være det, eller vil vi ikke være det?

Thomasberg ville blive i AaB. Han drømte om intet andet end at blive en livslang one club man, men så blev han til overs, blev sendt videre og blev i stedet en etableret profil i FC Midtjylland.

Jens Jessen, som han også blev holdkammerat med på heden, kritiserede AaB skarpt for at sælge ham: Da gulddunsten forsvandt, var det Thomasberg, som AaB havde brug for til at knokle og bære kultur, og vi var måske ligefrem ved at rykke ned i 2003 på grund af dårlige dispositioner.

AaB var skyld i bruddet - en sær kemi opstod - men spurgte man Thomasberg specifikt, betragtede han sig stadig som AaB'er.

Og jeg har aldrig rigtig forstået, hvorfor AaB-fans har opbygget en dæmoniserende stemning imod ham.
Ceterum censeo Hafnium esse delendam

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6402
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af FlæskeFrank » 8. jan 2022, 14:54

AaB har vel ikke været utilfreds med Friis. De har været utilfreds med assistenterne. AGF skifter jo også assistenter uden, at de nødvendigvis er utilfreds med David.

Men enige i, at den top3 liste på ingen måde kan være Inges. Der er udenlandske navne på den rigtige liste.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Pastorius » 8. jan 2022, 14:55

Fabbe skrev:
8. jan 2022, 14:44
Forza skrev:
8. jan 2022, 07:28
I mine øjne er det ret åbenlyst at mange AaB fans har haft et anstrengt forhold til hans personlighed og hans historik i Herning.
Det er i min optik idioti på linje med Lars Søndergaards hårde medfart. Hvad bliver der af paroler som "ægte klubber, der er kun få", når det gælder? Vil vi være det, eller vil vi ikke være det?

Thomasberg ville blive i AaB. Han drømte om intet andet end at blive en livslang one club man, men så blev han til overs, blev sendt videre og blev i stedet en etableret profil i FC Midtjylland.

Jens Jessen, som han også blev holdkammerat med på heden, kritiserede AaB skarpt for at sælge ham: Da gulddunsten forsvandt, var det Thomasberg, som AaB havde brug for til at knokle og bære kultur, og vi var måske ligefrem ved at rykke ned i 2003 på grund af dårlige dispositioner.

AaB var skyld i bruddet - en sær kemi opstod - men spurgte man Thomasberg specifikt, betragtede han sig stadig som AaB'er.

Og jeg har aldrig rigtig forstået, hvorfor AaB-fans har opbygget en dæmoniserende stemning imod ham.
Nej, jeg forstår det heller ikke, og deler den heller ikke. Når jeg ikke mener det skal være Thomasberg er der fordi jeg ikke tror han passer til den vej vi har valgt. Jeg tror egentlig godt han kan fastholde os som et top-6 hold, men jeg tror ikke på vi nogensinde kommer højere end en 4. plads. Det er for meget grundlæggende dyder og hårdt arbejde, og for lidt finesse og x-faktor.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Pastorius » 8. jan 2022, 14:56

FlæskeFrank skrev:
8. jan 2022, 14:54
AaB har vel ikke været utilfreds med Friis. De har været utilfreds med assistenterne. AGF skifter jo også assistenter uden, at de nødvendigvis er utilfreds med David.

Men enige i, at den top3 liste på ingen måde kan være Inges. Der er udenlandske navne på den rigtige liste.
Enig. Hvis Friis står på listen, så er det fordi man mener at Würtz og Hiljemark, kan kompensere for det man mener Friis mangler.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Fabbe
Allstar
Allstar
Indlæg: 2148
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:41
Favoritspiller: Henrik Vandet Kristensen
Geografisk sted: Der, Kjeld Thorst kommer fra

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Fabbe » 8. jan 2022, 15:14

Pastorius skrev:
8. jan 2022, 14:55
Nej, jeg forstår det heller ikke, og deler den heller ikke. Når jeg ikke mener det skal være Thomasberg er der fordi jeg ikke tror han passer til den vej vi har valgt. Jeg tror egentlig godt han kan fastholde os som et top-6 hold, men jeg tror ikke på vi nogensinde kommer højere end en 4. plads. Det er for meget grundlæggende dyder og hårdt arbejde, og for lidt finesse og x-faktor.
Det er også den rigtige grund til at sige nej, for i 2022 er klubfølelse kun en sidegevinst, man får med, når professionelle kriterier opfyldes.
Ceterum censeo Hafnium esse delendam

Brugeravatar
Rams
Landshold
Landshold
Indlæg: 969
Tilmeldt: 27. jul 2007, 09:33
Geografisk sted: Brønshøj

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Rams » 8. jan 2022, 15:15

Vintervinduet er et lortetidspunkt at skifte træner. Jeg er personligt overrasket over at der ikke nævnes nogen udlændinge, men blot Tordenskjolds soldater.

Er med på at vi har en placering, der er værd at forsvare, men håber Inge hiver luft og vælger med omhu.

Jeg ser helst en udlænding, der kan transition og tilføre nye impulser.

Bliver det Thomasberg så fint, så ved vi da at vi ryger over i en 4-4-2 og så får vi måske Makaric og Prica at se sammen
In verbis simus faciles

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Julgranen » 8. jan 2022, 15:30

FlæskeFrank skrev:
8. jan 2022, 14:54
AaB har vel ikke været utilfreds med Friis. De har været utilfreds med assistenterne. AGF skifter jo også assistenter uden, at de nødvendigvis er utilfreds med David.

Men enige i, at den top3 liste på ingen måde kan være Inges. Der er udenlandske navne på den rigtige liste.
Utilfredsheden med Friis resulterede i fyring af assistenterne. Det er cheftræneren der er øverstansvarlig for træningsmiljøet.
Og det er ikke anderledes end andre steder i erhvervslivet, hvor man fyrer en leders nøglemedarbejdere for at sende et kraftigt signal opad.

AaB valgte jo også herefter en fundamentalt anden type som træner.

Der er intet galt med at have stærke assistenter. Kent Nielsen var også ekstremt afhængig af Kuhn, når han trådte ved siden af ifht. andre dele af staben.
Det var alment kendt, at han ofte gik egne veje uden at have den fornødne respekt for de andre omkring holdet og deres meninger og faglige ekspertise.

Men i 2022 må en cheftræner godt være tilpas stærk til ikke at have brug for støttepædagoger.

Jeg kan ikke forestille mig at man går med Friis igen, medmindre det er som overgangsfigur.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Køllen I Møllen » 8. jan 2022, 15:48

Fabbe skrev:
8. jan 2022, 14:44
Forza skrev:
8. jan 2022, 07:28
I mine øjne er det ret åbenlyst at mange AaB fans har haft et anstrengt forhold til hans personlighed og hans historik i Herning.
Det er i min optik idioti på linje med Lars Søndergaards hårde medfart. Hvad bliver der af paroler som "ægte klubber, der er kun få", når det gælder? Vil vi være det, eller vil vi ikke være det?

Thomasberg ville blive i AaB. Han drømte om intet andet end at blive en livslang one club man, men så blev han til overs, blev sendt videre og blev i stedet en etableret profil i FC Midtjylland.

Jens Jessen, som han også blev holdkammerat med på heden, kritiserede AaB skarpt for at sælge ham: Da gulddunsten forsvandt, var det Thomasberg, som AaB havde brug for til at knokle og bære kultur, og vi var måske ligefrem ved at rykke ned i 2003 på grund af dårlige dispositioner.

AaB var skyld i bruddet - en sær kemi opstod - men spurgte man Thomasberg specifikt, betragtede han sig stadig som AaB'er.

Og jeg har aldrig rigtig forstået, hvorfor AaB-fans har opbygget en dæmoniserende stemning imod ham.
Helt enig. Den med at AaBs fans “hader” Thomasberg har jeg heller aldrig forstået. Men mon ikke det er de unge der bare hader ham fordi de ikke var der og ved hvad der skete ved årtusindeskiftet?

For mig er der to måder til succes. Penge eller kontinuitet. Vi har ikke pengene. Så det er ekstremt vigtigt at ramme den rigtige træner nu som kan bygge noget op og ikke smutter om et år hvis en eller anden ligegyldig klub på samme trin som os kalder. Her er Thomasberg nok et mere sikkert kort end en udlænding (som udgangspunkt).

Kan godt forstå at en træner ønsker en klausul så han kan smutte hvis en storklub vil have ham. Men at Cifuentes (hvis) vil til Hammarby, et skridt til siden, efter et år er direkte utroværdigt for ham som træner. Ved Hammarby hvor de har ham hvis Malmø viser interesse om et halvt år?
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9614
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Buzz Killington » 8. jan 2022, 16:34

Julgranen skrev:
8. jan 2022, 15:30
FlæskeFrank skrev:
8. jan 2022, 14:54
AaB har vel ikke været utilfreds med Friis. De har været utilfreds med assistenterne. AGF skifter jo også assistenter uden, at de nødvendigvis er utilfreds med David.

Men enige i, at den top3 liste på ingen måde kan være Inges. Der er udenlandske navne på den rigtige liste.
Utilfredsheden med Friis resulterede i fyring af assistenterne. Det er cheftræneren der er øverstansvarlig for træningsmiljøet.
Og det er ikke anderledes end andre steder i erhvervslivet, hvor man fyrer en leders nøglemedarbejdere for at sende et kraftigt signal opad.

AaB valgte jo også herefter en fundamentalt anden type som træner.

Der er intet galt med at have stærke assistenter. Kent Nielsen var også ekstremt afhængig af Kuhn, når han trådte ved siden af ifht. andre dele af staben.
Det var alment kendt, at han ofte gik egne veje uden at have den fornødne respekt for de andre omkring holdet og deres meninger og faglige ekspertise.

Men i 2022 må en cheftræner godt være tilpas stærk til ikke at have brug for støttepædagoger.

Jeg kan ikke forestille mig at man går med Friis igen, medmindre det er som overgangsfigur.
Er det andet end 100% ren spekulation at fyringen af assistenterne var udslag af Friis evner til at skabe et godt træningsmiljø? Jeg spørger blot fordi du lyder så skråsikker pa noget der aldrig har været meldt noget ud om. Mit eget indtryk - som også er 100% spekulation - var at man ville have flere mennesker omkring spillerne med positiv energi og udstråling.

Når det så er sagt så lyder det til spillerne har været glade for Cifuentes i træningen. Så det kan sagtens være han har gjort det godt og bedre på den front.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

svenderikpoulsen
2. div
2. div
Indlæg: 101
Tilmeldt: 23. nov 2018, 10:51
Favoritspiller: Ahlmann

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af svenderikpoulsen » 8. jan 2022, 17:27

Ja ja- foreløbig er der jo ikke sket noget nyt. Kan være det hele kun var snak 🥳🥳

Bundgaard
1. div
1. div
Indlæg: 353
Tilmeldt: 27. mar 2008, 17:41
Geografisk sted: 9670

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Bundgaard » 8. jan 2022, 17:52

svenderikpoulsen skrev:
8. jan 2022, 17:27
Ja ja- foreløbig er der jo ikke sket noget nyt. Kan være det hele kun var snak 🥳🥳
Tænker bare at MC passer sit arbejde
AaB 4ever resten er Skod

GULDET ER VORES

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3262
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Brodernumsi » 8. jan 2022, 17:57

Julgranen skrev:
8. jan 2022, 15:30
FlæskeFrank skrev:
8. jan 2022, 14:54
AaB har vel ikke været utilfreds med Friis. De har været utilfreds med assistenterne. AGF skifter jo også assistenter uden, at de nødvendigvis er utilfreds med David.

Men enige i, at den top3 liste på ingen måde kan være Inges. Der er udenlandske navne på den rigtige liste.
Utilfredsheden med Friis resulterede i fyring af assistenterne. Det er cheftræneren der er øverstansvarlig for træningsmiljøet.
Og det er ikke anderledes end andre steder i erhvervslivet, hvor man fyrer en leders nøglemedarbejdere for at sende et kraftigt signal opad.

AaB valgte jo også herefter en fundamentalt anden type som træner.

Der er intet galt med at have stærke assistenter. Kent Nielsen var også ekstremt afhængig af Kuhn, når han trådte ved siden af ifht. andre dele af staben.
Det var alment kendt, at han ofte gik egne veje uden at have den fornødne respekt for de andre omkring holdet og deres meninger og faglige ekspertise.

Men i 2022 må en cheftræner godt være tilpas stærk til ikke at have brug for støttepædagoger.

Jeg kan ikke forestille mig at man går med Friis igen, medmindre det er som overgangsfigur.
Du må godt nok have arbejdet nogle mærkelige steder, hvis de fyrer nedefra og op, for at sende signaler.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7837
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Forza » 8. jan 2022, 18:38

Bundgaard skrev:
8. jan 2022, 17:52
svenderikpoulsen skrev:
8. jan 2022, 17:27
Ja ja- foreløbig er der jo ikke sket noget nyt. Kan være det hele kun var snak 🥳🥳
Tænker bare at MC passer sit arbejde
Præcis. Indtil den er underskrevet skal han selvfølgelig passe sit job.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

dyhrmaN
Allstar
Allstar
Indlæg: 1567
Tilmeldt: 14. jul 2009, 12:14

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af dyhrmaN » 8. jan 2022, 19:01

Forza skrev:
8. jan 2022, 18:38
Bundgaard skrev:
8. jan 2022, 17:52
svenderikpoulsen skrev:
8. jan 2022, 17:27
Ja ja- foreløbig er der jo ikke sket noget nyt. Kan være det hele kun var snak 🥳🥳
Tænker bare at MC passer sit arbejde
Præcis. Indtil den er underskrevet skal han selvfølgelig passe sit job.
Der er dog alligevel gået noget tid fra, at det "kun var detaljer fra et skifte" til nu. Mon man skal lægge noget i det?

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Pastorius » 8. jan 2022, 19:09

dyhrmaN skrev:
Forza skrev:
8. jan 2022, 18:38
Bundgaard skrev:
8. jan 2022, 17:52
svenderikpoulsen skrev:
8. jan 2022, 17:27
Ja ja- foreløbig er der jo ikke sket noget nyt. Kan være det hele kun var snak BilledeBillede
Tænker bare at MC passer sit arbejde
Præcis. Indtil den er underskrevet skal han selvfølgelig passe sit job.
Der er dog alligevel gået noget tid fra, at det "kun var detaljer fra et skifte" til nu. Mon man skal lægge noget i det?
Det er weekend. Sker der ikke noget i løbet af mandagen er det nok en and.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14772
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Hanga » 8. jan 2022, 19:15

Pastorius skrev:
8. jan 2022, 19:09
dyhrmaN skrev:
Forza skrev:
8. jan 2022, 18:38
Bundgaard skrev:
8. jan 2022, 17:52
svenderikpoulsen skrev:
8. jan 2022, 17:27
Ja ja- foreløbig er der jo ikke sket noget nyt. Kan være det hele kun var snak BilledeBillede
Tænker bare at MC passer sit arbejde
Præcis. Indtil den er underskrevet skal han selvfølgelig passe sit job.
Der er dog alligevel gået noget tid fra, at det "kun var detaljer fra et skifte" til nu. Mon man skal lægge noget i det?
Det er weekend. Sker der ikke noget i løbet af mandagen er det nok en and.
Men Randers bekræfter at vi har udvist interesse for Thomasberg, og det er jo heller ikke fordi hverken AaB eller Marti har været ude at benægte noget. Mon ikke han blot føler han skal passe sit arbejde hos os indtil det er helt på plads og officielt. Og det kan være, at det tager lidt længere tid at få de sidste detaljer på plads end man måske først troede, og Marti passer naturligvis sit job hos os indtil alt er helt på plads.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7837
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Forza » 8. jan 2022, 19:35

Hanga skrev:
8. jan 2022, 19:15
Pastorius skrev:
8. jan 2022, 19:09
dyhrmaN skrev:
Forza skrev:
8. jan 2022, 18:38
Bundgaard skrev:
8. jan 2022, 17:52
svenderikpoulsen skrev:
8. jan 2022, 17:27
Ja ja- foreløbig er der jo ikke sket noget nyt. Kan være det hele kun var snak BilledeBillede
Tænker bare at MC passer sit arbejde
Præcis. Indtil den er underskrevet skal han selvfølgelig passe sit job.
Der er dog alligevel gået noget tid fra, at det "kun var detaljer fra et skifte" til nu. Mon man skal lægge noget i det?
Det er weekend. Sker der ikke noget i løbet af mandagen er det nok en and.
Men Randers bekræfter at vi har udvist interesse for Thomasberg, og det er jo heller ikke fordi hverken AaB eller Marti har været ude at benægte noget. Mon ikke han blot føler han skal passe sit arbejde hos os indtil det er helt på plads og officielt. Og det kan være, at det tager lidt længere tid at få de sidste detaljer på plads end man måske først troede, og Marti passer naturligvis sit job hos os indtil alt er helt på plads.
Præcis. Mon ikke den går på plads på mandag.

Og selv hvis det falder til jorden, så er det i hvert fald ikke en and.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3872
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Gentleman Finn » 8. jan 2022, 19:58

Jacob er jo formentligt på listen fordi vi kan få brug for en midlertidig løsning indtil sommer. Jeg tror ikke han er en langsigtet løsning, han var ingen katastrofe men vi rykkede os jo ikke den rigtige vej under ham. Han kender dog mange i truppen og det er nemt at få ham ind et halvt års penge, hvis vi skal vente på vores 1. valg til trænerposten. Jeg kan godt se Jacob gå med til det, han bor vel stadig her lige omkring Aalborg og kan tænke sig revanche.

Lars Friis synes jeg har en fantastisk udstråling og vindermentalitet. Jeg har som flere andre også svært ved at vurdere hvor meget kredit man skal give til Lars Friis, men det minder en smule om Cifuentes, VFF ser mere stabile ud under Lars Friis end Neestrup. Jeg har Lars Friis som et stort trænertalent men om han er manden der har idéerne der kan flytte os videre, og få skabt en god vindermentalitet herude også, det er et stort spørgsmål. Umiddelbart er jeg positivt indstillet overfor både TT og Lars Friis

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7837
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Forza » 8. jan 2022, 19:59

Gentleman Finn skrev:
8. jan 2022, 19:58
Jacob er jo formentligt på listen fordi vi kan få brug for en midlertidig løsning indtil sommer. Jeg tror ikke han er en langsigtet løsning, han var ingen katastrofe men vi rykkede os jo ikke den rigtige vej under ham. Han kender dog mange i truppen og det er nemt at få ham ind et halvt års penge, hvis det er det vi skal vente på vores 1. valg til trænerposten. Jeg kan godt se Jacob gå med til det, han bor vel stadig her lige omkring Aalborg og kan tænke sig revanche.

Lars Friis synes jeg har en fantastisk udstråling og vindermentalitet. Jeg har som flere andre også svært ved at vurdere hvor meget kredit man skal give til Lars Friis, men det minder en smule om Cifuentes, VFF ser mere stabile ud under Lars Friis end Neestrup. Jeg har Lars Friis som et stort trænertalent men om han er manden der har idéerne der kan flytte os videre, og få skabt en god vindermentalitet herude også, det er et stort spørgsmål. Umiddelbart er jeg positivt indstillet overfor både TT og Lars Friis
Men Jakob Friis har jo et job?
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Låst