Ny træner og sportdirektør?

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 2606
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af baresi » 19. jan 2022, 16:09

Forza skrev:
19. jan 2022, 15:01
baresi skrev:
19. jan 2022, 14:52
R Rosenberg skrev:
19. jan 2022, 14:25
Gnu skrev:
19. jan 2022, 14:04
Stegosaurus skrev:
19. jan 2022, 13:57
Gnu skrev:
19. jan 2022, 13:55
Ah, nu skal man også passe på med ikke at udvise småklubsmentalitet og bitterhed. Hammarby betaler sgu da ikke noget der ligner en årsløn for at få Cifuentes en måned før tid, når de udmærket ved, at AaB ikke har noget at bruge ham til. Selvfølgelig skal det ikke være gratis, men en million er da fuldstændig forrykt.

Det minder lidt om, da AGF i ren arrigskab nægtede PC at tage til FCK.
Jeg er helt på Inges side her. Det er jo helt ligegyldigt at få 80.000 for Cifuentes - så forlang da noget vildt og se om Hammarby er desperate nok.
Fair nok, sådan er vi jo forskellige. Jeg synes, det er lidt sølle. Hvis prisen er en million får Cifuentes jo nok lov til at trille tommelfingre og hæve sin AaB-løn frem til marts.
1 mio er jo peanuts.
Jeg synes, det er fint. Og ja, ellers må han jo trille tommelfingre.
ENIG - jeg er ligeglad med om beløbet er rigtigt eller ej, pointen er at det er fedt Inge ikke forærer noget væk "bare Fordi"!, og jeg tror det er helt sikkert at man ikke er tilfredse med Hammerby, og tror faktisk der er sket lidt ift. forholdet til Cifuentes (uden jeg VED det :-))
inge skal bare være kold og fortsætte stilen med at man ikke forærer noget væk.
Ift. spillerne også god strategi, bare vigtigt at de så også netop bliver solgt mens man kan få penge for dem. Tror vinduet kan blive kaotisk til sidst.
Baresi, hvor bliver TT af?? Kan dine kilder ikke snart invadere Inges kontor og få den underskrevet ;)
Lanceringen af ny træner er SNART. .. . kan ikke huske om jeg skrev onsdag eller inden onsdag. men hørte bare at der overordnet set er enighed om at TT bliver træner i AaB men at der klubberne imellem er detaljer ift. opstart og dermed pris sat derefter. Mere ved jeg ikke. Men ved bare at TT er kørt i stilling. Tror der er tale om en langvarig kontrakt i øvrigt.
Men så længe der ikke er meldt noget ud er man sguda lidt nervøs :-) haha.

Brugeravatar
Nordjyden HY
1. div
1. div
Indlæg: 341
Tilmeldt: 10. jun 2021, 15:19
Favoritspiller: Kasper Kusk og Lucas Andersen
Geografisk sted: Nordens Paris
Kontakt:

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Nordjyden HY » 19. jan 2022, 16:36

baresi skrev:
19. jan 2022, 16:09
Forza skrev:
19. jan 2022, 15:01
baresi skrev:
19. jan 2022, 14:52
R Rosenberg skrev:
19. jan 2022, 14:25
Gnu skrev:
19. jan 2022, 14:04
Stegosaurus skrev:
19. jan 2022, 13:57


Jeg er helt på Inges side her. Det er jo helt ligegyldigt at få 80.000 for Cifuentes - så forlang da noget vildt og se om Hammarby er desperate nok.
Fair nok, sådan er vi jo forskellige. Jeg synes, det er lidt sølle. Hvis prisen er en million får Cifuentes jo nok lov til at trille tommelfingre og hæve sin AaB-løn frem til marts.
1 mio er jo peanuts.
Jeg synes, det er fint. Og ja, ellers må han jo trille tommelfingre.
ENIG - jeg er ligeglad med om beløbet er rigtigt eller ej, pointen er at det er fedt Inge ikke forærer noget væk "bare Fordi"!, og jeg tror det er helt sikkert at man ikke er tilfredse med Hammerby, og tror faktisk der er sket lidt ift. forholdet til Cifuentes (uden jeg VED det :-))
inge skal bare være kold og fortsætte stilen med at man ikke forærer noget væk.
Ift. spillerne også god strategi, bare vigtigt at de så også netop bliver solgt mens man kan få penge for dem. Tror vinduet kan blive kaotisk til sidst.
Baresi, hvor bliver TT af?? Kan dine kilder ikke snart invadere Inges kontor og få den underskrevet ;)
Lanceringen af ny træner er SNART. .. . kan ikke huske om jeg skrev onsdag eller inden onsdag. men hørte bare at der overordnet set er enighed om at TT bliver træner i AaB men at der klubberne imellem er detaljer ift. opstart og dermed pris sat derefter. Mere ved jeg ikke. Men ved bare at TT er kørt i stilling. Tror der er tale om en langvarig kontrakt i øvrigt.
Men så længe der ikke er meldt noget ud er man sguda lidt nervøs :-) haha.
Fedt med en update, baresi! Jeg tror, at AaB står klar til at præsentere TT, men umiddelbart venter med udmeldingen til, at se hvordan Hammarby handler ift. Cifuentes.
Erik Hamrén, 17-09-2022:
"Lige nu er vi i bunden. Lige nu er fokuset på, at vi spiller Superliga i næste sæson. Det er ambitionen."

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14825
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Hanga » 19. jan 2022, 16:39

Nordjyden HY skrev:
19. jan 2022, 16:36
baresi skrev:
19. jan 2022, 16:09
Forza skrev:
19. jan 2022, 15:01
baresi skrev:
19. jan 2022, 14:52
R Rosenberg skrev:
19. jan 2022, 14:25
Gnu skrev:
19. jan 2022, 14:04

Fair nok, sådan er vi jo forskellige. Jeg synes, det er lidt sølle. Hvis prisen er en million får Cifuentes jo nok lov til at trille tommelfingre og hæve sin AaB-løn frem til marts.
1 mio er jo peanuts.
Jeg synes, det er fint. Og ja, ellers må han jo trille tommelfingre.
ENIG - jeg er ligeglad med om beløbet er rigtigt eller ej, pointen er at det er fedt Inge ikke forærer noget væk "bare Fordi"!, og jeg tror det er helt sikkert at man ikke er tilfredse med Hammerby, og tror faktisk der er sket lidt ift. forholdet til Cifuentes (uden jeg VED det :-))
inge skal bare være kold og fortsætte stilen med at man ikke forærer noget væk.
Ift. spillerne også god strategi, bare vigtigt at de så også netop bliver solgt mens man kan få penge for dem. Tror vinduet kan blive kaotisk til sidst.
Baresi, hvor bliver TT af?? Kan dine kilder ikke snart invadere Inges kontor og få den underskrevet ;)
Lanceringen af ny træner er SNART. .. . kan ikke huske om jeg skrev onsdag eller inden onsdag. men hørte bare at der overordnet set er enighed om at TT bliver træner i AaB men at der klubberne imellem er detaljer ift. opstart og dermed pris sat derefter. Mere ved jeg ikke. Men ved bare at TT er kørt i stilling. Tror der er tale om en langvarig kontrakt i øvrigt.
Men så længe der ikke er meldt noget ud er man sguda lidt nervøs :-) haha.
Fedt med en update, baresi! Jeg tror, at AaB står klar til at præsentere TT, men umiddelbart venter med udmeldingen til, at se hvordan Hammarby handler ift. Cifuentes.
Jeg tror omvendt at der stadig er et stykke vej til en aftale, ellers havde Søren Pedersen næppe udtalt sig som han gjorde i går. Mon ikke der stadig forhandles om hvad en overgang nu skal koste, hvis det altså er Thomasberg der er vores førsteprioritet. Men nu må der godt snart falde en afgørelse, så holdet kan komme igang med en ordentlig forberedelse til forårs sæsonen.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 2606
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af baresi » 19. jan 2022, 17:04

Hanga skrev:
19. jan 2022, 16:39
Nordjyden HY skrev:
19. jan 2022, 16:36
baresi skrev:
19. jan 2022, 16:09
Forza skrev:
19. jan 2022, 15:01
baresi skrev:
19. jan 2022, 14:52
R Rosenberg skrev:
19. jan 2022, 14:25


1 mio er jo peanuts.
Jeg synes, det er fint. Og ja, ellers må han jo trille tommelfingre.
ENIG - jeg er ligeglad med om beløbet er rigtigt eller ej, pointen er at det er fedt Inge ikke forærer noget væk "bare Fordi"!, og jeg tror det er helt sikkert at man ikke er tilfredse med Hammerby, og tror faktisk der er sket lidt ift. forholdet til Cifuentes (uden jeg VED det :-))
inge skal bare være kold og fortsætte stilen med at man ikke forærer noget væk.
Ift. spillerne også god strategi, bare vigtigt at de så også netop bliver solgt mens man kan få penge for dem. Tror vinduet kan blive kaotisk til sidst.
Baresi, hvor bliver TT af?? Kan dine kilder ikke snart invadere Inges kontor og få den underskrevet ;)
Lanceringen af ny træner er SNART. .. . kan ikke huske om jeg skrev onsdag eller inden onsdag. men hørte bare at der overordnet set er enighed om at TT bliver træner i AaB men at der klubberne imellem er detaljer ift. opstart og dermed pris sat derefter. Mere ved jeg ikke. Men ved bare at TT er kørt i stilling. Tror der er tale om en langvarig kontrakt i øvrigt.
Men så længe der ikke er meldt noget ud er man sguda lidt nervøs :-) haha.
Fedt med en update, baresi! Jeg tror, at AaB står klar til at præsentere TT, men umiddelbart venter med udmeldingen til, at se hvordan Hammarby handler ift. Cifuentes.
Jeg tror omvendt at der stadig er et stykke vej til en aftale, ellers havde Søren Pedersen næppe udtalt sig som han gjorde i går. Mon ikke der stadig forhandles om hvad en overgang nu skal koste, hvis det altså er Thomasberg der er vores førsteprioritet. Men nu må der godt snart falde en afgørelse, så holdet kan komme igang med en ordentlig forberedelse til forårs sæsonen.
jeg tror faktisk ikke der er et stykke vej. TT og AaB tror jeg er enige. MEN er helt enig i at det du skriver vedr. hvad overgangen skal koste, og tror også at forhandlingen går på at der er flere perspektiver i spil. NU, Slutspil, Næste sæson, og hvad er prisen.
men jeg tror altså den er tæt på.
Og i min verden bør den faktisk for begge klubber lukkes snart så man kan komme videre. Begge kan jo stå og tabe hvis ikke der snart er en afklaring. Men satme spændende uagtet hvad :-)

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9618
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Buzz Killington » 19. jan 2022, 17:58

baresi skrev:
19. jan 2022, 16:09
Forza skrev:
19. jan 2022, 15:01
baresi skrev:
19. jan 2022, 14:52
R Rosenberg skrev:
19. jan 2022, 14:25
Gnu skrev:
19. jan 2022, 14:04
Stegosaurus skrev:
19. jan 2022, 13:57


Jeg er helt på Inges side her. Det er jo helt ligegyldigt at få 80.000 for Cifuentes - så forlang da noget vildt og se om Hammarby er desperate nok.
Fair nok, sådan er vi jo forskellige. Jeg synes, det er lidt sølle. Hvis prisen er en million får Cifuentes jo nok lov til at trille tommelfingre og hæve sin AaB-løn frem til marts.
1 mio er jo peanuts.
Jeg synes, det er fint. Og ja, ellers må han jo trille tommelfingre.
ENIG - jeg er ligeglad med om beløbet er rigtigt eller ej, pointen er at det er fedt Inge ikke forærer noget væk "bare Fordi"!, og jeg tror det er helt sikkert at man ikke er tilfredse med Hammerby, og tror faktisk der er sket lidt ift. forholdet til Cifuentes (uden jeg VED det :-))
inge skal bare være kold og fortsætte stilen med at man ikke forærer noget væk.
Ift. spillerne også god strategi, bare vigtigt at de så også netop bliver solgt mens man kan få penge for dem. Tror vinduet kan blive kaotisk til sidst.
Baresi, hvor bliver TT af?? Kan dine kilder ikke snart invadere Inges kontor og få den underskrevet ;)
Lanceringen af ny træner er SNART. .. . kan ikke huske om jeg skrev onsdag eller inden onsdag. men hørte bare at der overordnet set er enighed om at TT bliver træner i AaB men at der klubberne imellem er detaljer ift. opstart og dermed pris sat derefter. Mere ved jeg ikke. Men ved bare at TT er kørt i stilling. Tror der er tale om en langvarig kontrakt i øvrigt.
Men så længe der ikke er meldt noget ud er man sguda lidt nervøs :-) haha.
Du skrev "inden onsdag". Derudover virker din påstand plausibel, at man er enige med Thomas. Det kan synes jeg man kan læse mellem linjerne i det der kommer ud, og Thomas er næppe en trænerprofil der kan kræve det hvide ud af øjnene.

Mht. klubberne kan jeg ikke forestille mig man diskuterer opstart. Randers vil have penge for en overgang nu, eller også må AaB finde sig i de seks måneders varsel. De skal også videre. Det svære var altid at blive enige med Randers.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10757
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af jonas386 » 19. jan 2022, 18:24

For Randers er der vel heller ikke nogen egentlig grund til at frigive Thomasberg nu og her, hvis de kan vente 6 måneder. Dels skal de jo selv have fundet en afløser, og dertil konkurrerer både vi og Randers om top-6 og evt medaljer i denne sæson. Hvis de kan kaste grus i maskineriet, fordi vi ender med at bruge Rasmus Würtz, eller en tilsvarende løsning, i seks måneder, så vil det være fjollet, hvis de ikke griber den gave.

Hvis vi først kan få Thomasberg til sommer, så håber jeg dog at vi går med en anden løsning, så vi ikke starter totalt fra 0 til sommer og får færre handlemuligheder i dette vindue.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5350
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af R Rosenberg » 19. jan 2022, 19:06

jonas386 skrev:
19. jan 2022, 18:24
For Randers er der vel heller ikke nogen egentlig grund til at frigive Thomasberg nu og her, hvis de kan vente 6 måneder. Dels skal de jo selv have fundet en afløser, og dertil konkurrerer både vi og Randers om top-6 og evt medaljer i denne sæson. Hvis de kan kaste grus i maskineriet, fordi vi ender med at bruge Rasmus Würtz, eller en tilsvarende løsning, i seks måneder, så vil det være fjollet, hvis de ikke griber den gave.

Hvis vi først kan få Thomasberg til sommer, så håber jeg dog at vi går med en anden løsning, så vi ikke starter totalt fra 0 til sommer og får færre handlemuligheder i dette vindue.
Sandt. Men så igen den evindelige: Er det hensigtsmæssigt at have en cheftræner, der allerede har halvandet ben ude ad døren?
Jeg tror ikke, jeg ville synes det, var jeg sportschef.
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4250
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Klaus » 19. jan 2022, 19:52

Jeg tror også Thomasberg er tæt på. Randers direktøren havde ikke lavet den udtalelse i går, hvis pilen virkeligt pegede i en anden retning. Han forbereder fans på at Thomasberg forsvinder, men at det i hvert fald ikke er hans skyld.

Mr Gold
Superliga
Superliga
Indlæg: 684
Tilmeldt: 9. aug 2020, 21:19

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Mr Gold » 19. jan 2022, 20:03

Klaus skrev:
19. jan 2022, 19:52
Jeg tror også Thomasberg er tæt på. Randers direktøren havde ikke lavet den udtalelse i går, hvis pilen virkeligt pegede i en anden retning. Han forbereder fans på at Thomasberg forsvinder, men at det i hvert fald ikke er hans skyld.
Tror sgu også der er et tovtrækkeri på økonomi!!
Tror Både Randers og Inge måske står fast på et beløb.
Der kan være flere ting i det.

TT fortsat i Randers efter alt den omtale med AaB tror jeg ik bliver godt. Han skal helst komme til AaB i denne uge.

Brugeravatar
Nordjyden HY
1. div
1. div
Indlæg: 341
Tilmeldt: 10. jun 2021, 15:19
Favoritspiller: Kasper Kusk og Lucas Andersen
Geografisk sted: Nordens Paris
Kontakt:

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Nordjyden HY » 19. jan 2022, 20:06

Mr Gold skrev:
19. jan 2022, 20:03
Klaus skrev:
19. jan 2022, 19:52
Jeg tror også Thomasberg er tæt på. Randers direktøren havde ikke lavet den udtalelse i går, hvis pilen virkeligt pegede i en anden retning. Han forbereder fans på at Thomasberg forsvinder, men at det i hvert fald ikke er hans skyld.
Tror sgu også der er et tovtrækkeri på økonomi!!
Tror Både Randers og Inge måske står fast på et beløb.
Der kan være flere ting i det.

TT fortsat i Randers efter alt den omtale med AaB tror jeg ik bliver godt. Han skal helst komme til AaB i denne uge.
Ja, den mest optimale løsning er, at TT kommer til Aalborg. Ingen ønsker at have en træner, som hellere vil være et andet sted.
Erik Hamrén, 17-09-2022:
"Lige nu er vi i bunden. Lige nu er fokuset på, at vi spiller Superliga i næste sæson. Det er ambitionen."

Lunding
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 96
Tilmeldt: 13. jun 2008, 01:13

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Lunding » 19. jan 2022, 23:35

Jeg har fra meget pålidelige kilder i den danske medieverden hørt, at Thomasberg til AaB er done deal. Bliver givetvis breaket i morgen!

gwailo
Landshold
Landshold
Indlæg: 965
Tilmeldt: 6. jul 2005, 12:38
Geografisk sted: Aarhus N

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af gwailo » 19. jan 2022, 23:41

Lunding skrev:
19. jan 2022, 23:35
Jeg har fra meget pålidelige kilder i den danske medieverden hørt, at Thomasberg til AaB er done deal. Bliver givetvis breaket i morgen!
Klaus Egelund fra Ekstra Bladet skriver på Twitter:

"Hvid røg i Aalborg… læs med i morgen tidlig"
// gwailo

Lunding
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 96
Tilmeldt: 13. jun 2008, 01:13

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Lunding » 19. jan 2022, 23:44

Så må der givetvis være noget om det. Der er ihvertfald flere, der har fået færden af noget. Dem jeg hørte fra arbejder for et andet stort medie.

Brugeravatar
Moen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2441
Tilmeldt: 1. sep 2020, 14:22
Favoritspiller: Robert Kakeeto
Kontakt:

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Moen » 20. jan 2022, 00:51


Brugeravatar
Can
2. div
2. div
Indlæg: 168
Tilmeldt: 19. jul 2005, 14:55
Favoritspiller: Frank Strandli
Geografisk sted: 9000 Aalborg

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Can » 20. jan 2022, 07:25

Ikke meget nyt, men TT skulle dog være tæt på:
https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... it/9089747

Brugeravatar
Lindmark
Allstar
Allstar
Indlæg: 1940
Tilmeldt: 15. jul 2005, 09:03
Favoritspiller: Mattias Lindström
Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Lindmark » 20. jan 2022, 07:26

Lyder sgu godt! Så må det gerne blive officielt - og med opstart senest 1. februar :aabfan:
Lindmark / Vendelbokartellet

white splash
Allstar
Allstar
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 31. jan 2006, 12:47
Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
Geografisk sted: Aalborg

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af white splash » 20. jan 2022, 07:37

Nå så skriver bold.dk at Thomasberg dialogen er død og at han ikke kommer til AaB :thumbsdown: :thumbsdown:
1 2 3 Jimmy er en mur!

[Rosengren]
Drenge
Drenge
Indlæg: 37
Tilmeldt: 10. jul 2021, 10:34

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af [Rosengren] » 20. jan 2022, 07:41

Randers skriver også selv, at dialogen er stoppet.

https://randersfc.dk/nyheder-superliga/ ... randers-fc

Alpa Chino
1. div
1. div
Indlæg: 290
Tilmeldt: 10. dec 2015, 13:06

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Alpa Chino » 20. jan 2022, 07:42

Der er sgu nogen herinde der skal få styr på deres “kilder”

jayC
Superliga
Superliga
Indlæg: 676
Tilmeldt: 23. jun 2009, 22:39

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af jayC » 20. jan 2022, 07:45

Alpa Chino skrev:
20. jan 2022, 07:42
Der er sgu nogen herinde der skal få styr på deres “kilder”

Kunne det tænkes at Inge har spillet for kostbar og RFC har sat deadline igår .. Thomasberg og AaB var måske enige, og klar - men Inge ville ikke betale prisen?

Så det jo måske rigtig nok at Tt var klar men vi smider det væk
AaB - nu, i morgen & altid! :)

Låst