Ny træner og sportdirektør?

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7837
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Forza » 20. jan 2022, 10:02

Der hvor min bekymring er størst er sådan set at det er Inge trods alt kun er en mand, og der er efterhånden meget at tage sig af.

- afklaring af Cifuentes’ situation
- ny træner ind
- Afslutning af Høgh transferen
- forhandlinger om eventuelle salg. Mange spillere er eftertragtet og vi budgetterer med salg.
- forhandling af nye spillere. Vi er rygtet til Kramer, Christian Sørensen og ham talentet fra Nordsjælland. + evt. erstatninger for salg.
- kontraktforlængelser: Højholt, Thelander, Rinne er nok dem man først kigger på.


De to første punkter er presserende, og afholder vel lidt de efterfølgende fra at blive løst.

Handler vi ikke, er det også okay. Vi ligger nr. 4 og har en habil trup. Dette ville dog sætte set stort pres på at vi laver store salg til sommer.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10713
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af jonas386 » 20. jan 2022, 10:03

FlæskeFrank skrev:
20. jan 2022, 09:58
jonas386 skrev:
20. jan 2022, 09:56
Altså danske Jakob Michelsen der har været i både SønderjyskE og OB ;)?
Christian Michelsen fra Kristiansund.
Ah jeg ser. Den anden Michelsen har også allerede været i Hammarby, så måske meget naturligt han ikke var nævnt
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Salle17
Landshold
Landshold
Indlæg: 945
Tilmeldt: 21. apr 2014, 15:30

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Salle17 » 20. jan 2022, 10:04

jonas386 skrev:
20. jan 2022, 10:03
FlæskeFrank skrev:
20. jan 2022, 09:58
jonas386 skrev:
20. jan 2022, 09:56
Altså danske Jakob Michelsen der har været i både SønderjyskE og OB ;)?
Christian Michelsen fra Kristiansund.
Ah jeg ser. Den anden Michelsen har også allerede været i Hammarby, så måske meget naturligt han ikke var nævnt
Jakob Michelsen er lige blevet ansat i Hamkam.

Salle17
Landshold
Landshold
Indlæg: 945
Tilmeldt: 21. apr 2014, 15:30

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Salle17 » 20. jan 2022, 10:05

Jeg synes at vi skal prøve Jacob Neestrup eller Per Frandsen.

Neestrup er nok svær da det var personlige forhold der fik ham tilbage til FCK - men velsagtens en af de største danske trænertalenter lige pt.

Per Frandsen har gjort det vanvittigt med Hvidovre.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7837
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Forza » 20. jan 2022, 10:10

------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Mikki89
1. div
1. div
Indlæg: 355
Tilmeldt: 18. jun 2020, 08:05
Favoritspiller: Lucas Andersen

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Mikki89 » 20. jan 2022, 10:14

Forza skrev:
20. jan 2022, 10:10
Inge kommenterer sagen her:

https://nordjyske.dk/nyheder/sport/nu-k ... 67be8a2d04
Inge siger jo det, han skal sige i situationen, men jeg må indrømme, at det hele ser lidt sjusket og rodet ud. Der skal snart findes nogle løsninger.

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5083
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Kunji » 20. jan 2022, 10:14

Forza skrev:
20. jan 2022, 10:10
Inge kommenterer sagen her:

https://nordjyske.dk/nyheder/sport/nu-k ... 67be8a2d04
Jeg må indrømme, at jeg stoler 100% på Inges ro og tilgang til det her. Det er bizart så meget Randers har snakket (og lækket?) i medierne.

Men hey, Randers har en træner, og det har vi ikke.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

Stegosaurus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1488
Tilmeldt: 3. sep 2020, 14:07

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Stegosaurus » 20. jan 2022, 10:14

Fromthecradle skrev:
20. jan 2022, 09:39
Salle17 skrev:
20. jan 2022, 09:33
Kunne man forstille sig at Randers hævede prisen i nat, og at Inge ikke gik med på det - i så fald er det køligt lavet ☺️
Ja, man må sige Randers har været kølige.

Jeg tror vi lige har set forskellen på 6 mdrs opsigelse og en lorteklausul.
Ja, eller Inge var kølig?

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6402
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af FlæskeFrank » 20. jan 2022, 10:14

Salle17 skrev:
20. jan 2022, 10:05
Jeg synes at vi skal prøve Jacob Neestrup eller Per Frandsen.

Neestrup er nok svær da det var personlige forhold der fik ham tilbage til FCK - men velsagtens en af de største danske trænertalenter lige pt.

Per Frandsen har gjort det vanvittigt med Hvidovre.
Spørgsmålet er vel også om Neestrup var i det indledende loop sidst. Altså fra Jacob Friis måtte stoppe til Cifuentes tiltrådte. Mener, at Neestrup meldte FCK ud i november, men derfor kan der godt indtil da være følere fra vores side, som måske ikke var rigtige på det tidspunkt for ham.

Dog tror jeg en assistent i FCK koster mere end en træner i Randers...
- FlæskeFrank

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7837
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Forza » 20. jan 2022, 10:16

Kunji skrev:
20. jan 2022, 10:14
Forza skrev:
20. jan 2022, 10:10
Inge kommenterer sagen her:

https://nordjyske.dk/nyheder/sport/nu-k ... 67be8a2d04
Jeg må indrømme, at jeg stoler 100% på Inges ro og tilgang til det her. Det er bizart så meget Randers har snakket (og lækket?) i medierne.

Men hey, Randers har en træner, og det har vi ikke.
Samme for mit vedkommende.

Randers har benyttet medierne til at presse Inge til en hurtig og dyr beslutning. Inge er kold. Og det fremgår jo faktisk også at man ikke har udelukket Thomasberg endnu. Man bare flere muligheder i spil.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Pastorius » 20. jan 2022, 10:17

Mikki89 skrev:
20. jan 2022, 10:14
Forza skrev:
20. jan 2022, 10:10
Inge kommenterer sagen her:

https://nordjyske.dk/nyheder/sport/nu-k ... 67be8a2d04
Inge siger jo det, han skal sige i situationen, men jeg må indrømme, at det hele ser lidt sjusket og rodet ud. Der skal snart findes nogle løsninger.
Han siger faktisk noget mere: " og jeg vil da mene, at han stadig står på vores blok."
Jeg tænker ikke det er realistisk, men jeg tænker at det er en stilpille til Randers, og deres forsøg på at få ro på.
Med venlig Hilsen
--
Robert

ekni99
2. div
2. div
Indlæg: 145
Tilmeldt: 11. mar 2010, 15:01

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af ekni99 » 20. jan 2022, 10:17

FlæskeFrank skrev:
20. jan 2022, 10:14
Salle17 skrev:
20. jan 2022, 10:05
Jeg synes at vi skal prøve Jacob Neestrup eller Per Frandsen.

Neestrup er nok svær da det var personlige forhold der fik ham tilbage til FCK - men velsagtens en af de største danske trænertalenter lige pt.

Per Frandsen har gjort det vanvittigt med Hvidovre.
Spørgsmålet er vel også om Neestrup var i det indledende loop sidst. Altså fra Jacob Friis måtte stoppe til Cifuentes tiltrådte. Mener, at Neestrup meldte FCK ud i november, men derfor kan der godt indtil da være følere fra vores side, som måske ikke var rigtige på det tidspunkt for ham.

Dog tror jeg en assistent i FCK koster mere end en træner i Randers...
Jeg tror ikke FCK vil stille sig i vejen for en af deres assistenter får chancen som cheftræner på et ret højt niveau, heller ikke hvis det er en konkurrent i superligaen.

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5333
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af R Rosenberg » 20. jan 2022, 10:18

raekkeettre skrev:
20. jan 2022, 09:45
R Rosenberg skrev:
20. jan 2022, 09:39
raekkeettre skrev:
20. jan 2022, 08:54
Forza skrev:
20. jan 2022, 08:52
raekkeettre skrev:
20. jan 2022, 08:49
Frygah skrev:
20. jan 2022, 08:44


Hvis man ikke har alternativer klar, så har man. Hvis man vil spille hardball, skal man sgu have mere end 1 skud i bøssen.
Vores klub er jo på randen af kollaps i øjeblikket. Der er ingen positive udmeldinger fra spillere eller ledelse, alt er i spil i øjeblikket og selv en træner der pisse gerne vil til vores klub kan ikke klares. Der skal dælme til at komme styr på det nu!
Okay, træk lige luft ind. Hvad er det for nogle positive meldinger du eftersøger?

Trænersituationen, både med Marti og TT, er noget rod. Men ellers synes jeg da ikke det står så skidt til.
Hvor er alle spillerne der siger de glæder dig til den nye sæson, det bliver mega spændende, AaB er et fedt fremtidigt projekt, vi vil kæmpe med om medaljer i år....der er jo ingen ting der peger fremadrettet her, vi har en 5-9 spillere der måske bliver solgt eller vi ikke forlænger med, der kommer ikke noget ind og vi har ingen træner....kan du fortælle mig noget positivt...;)
Ingen spiller i verdenshistorien har nogensinde selv jagtet en mikrofon for at udtale den slags. Bliver de ikke spurgt om det, svarer de det ikke. Og ingen har spurgt dem om det. Jo, Ahlmann - og hvad var hans svar?

Hvem er de 5-9 spillere, du gør til et problem? For jeg kan da hurtigt nævne et par stykker fra projekt Gaarde, som vi endelig kommer af med så - hvilket er en glæde, ikke et problem.

Hvor tit har AaB hentet profiler ind i starten af et vindue? Lynge fx excellerede i at hente disse på sidste dag. Fordi AaB ikke er nummer 1. Og siden 2014 er vi bare blevet endnu mindre interessante.

Få nu styr på tingene, før du går amok i tuderi og dommedagsscenarier.
Nej men det hedder at styre en kommunikation og sætte dagsorden, som kan være med til at danne en positive retning for en klub - så nej, de bliver sat i fronten af en mikrofon af klubben og kommunikationsafdelingen - får styr på dine ting inden du forholder dig til noget du ikke ved noget om. Og som jeg nu har skrevet om et par gange - Det er så meget inkonsistent i det der foregår og har foregået at det er til at blive vanvittig over, og den følelse jeg har er lige så real som den følelse som du sidder med, hvor der åbenbart er styr på det hele, og vi kan læne os behageligt tilbage og se et sprudlende AaB i de næste par år.
Jeg skulle mene at have fint styr på journalistiske processer. Og igen, hvis intet medie stiller spørgsmålet, svares der heller ikke på dette. Slet ikke i sportsjournalistik. Det er ikke noget, man som klub kan styre eller "sætte dagsorden" omkring.
Sportsjournalister spørger om det, der trender nu og her, og det er åbenbart ikke at gå rundt og spørge AaB-spillere, om de er glade
Det burde ikke være så svært at forstå. Ikke engang for dig.

Du har haft et horn i siden på Inge fra sag ét, og lige nu benytter du enhver lejlighed til at køre det mod ham - uagtet, at du så skal opbygge dine egne små virkeligheder.

Vi har tre spillere, der gerne vil videre. Tre spillere, hvoraf to af dem udtalt er købt med henblik på at sælge videre. Og som hele tiden har sagt, at de vil til udlandet igen. Den sidste vil så gerne have et sidste udlandseventyr. Hvordan kan det være AaB's skyld? Hvordan kan det være Inges skyld, at de to har kontrakter, indgået af hans forgænger, der udløber på samme tid?

Så har vi et par spillere, som aldrig skulle have haft så lange kontrakter, som Gaarde gav dem. Det er da glædeligt, at de løber ud nu.

Altså, du søger med lys og lygte efter at sætte Inge i et dårligt lys. Det er også okay - hvis dine argumenter ikke var så håbløse og delvist selvopfundne.
Ædruelighedens stemme

Salle17
Landshold
Landshold
Indlæg: 945
Tilmeldt: 21. apr 2014, 15:30

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Salle17 » 20. jan 2022, 10:19

Forza skrev:
20. jan 2022, 10:16
Kunji skrev:
20. jan 2022, 10:14
Forza skrev:
20. jan 2022, 10:10
Inge kommenterer sagen her:

https://nordjyske.dk/nyheder/sport/nu-k ... 67be8a2d04
Jeg må indrømme, at jeg stoler 100% på Inges ro og tilgang til det her. Det er bizart så meget Randers har snakket (og lækket?) i medierne.

Men hey, Randers har en træner, og det har vi ikke.
Samme for mit vedkommende.

Randers har benyttet medierne til at presse Inge til en hurtig og dyr beslutning. Inge er kold. Og det fremgår jo faktisk også at man ikke har udelukket Thomasberg endnu. Man bare flere muligheder i spil.

Giver jo heller ikke mening for Randers at beholde TT - Hvis TT virkelig ønskede at fortsætte i Randers, så havde han jo afvist AaB med det samme. Konklusionen er nu at de får en træner, som helst vil være et andet sted, og det er aldrig godt for nogle parter. AaB skal nok bestå og fortsætte med eller uden TT. :)

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7837
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Forza » 20. jan 2022, 10:19

ekni99 skrev:
20. jan 2022, 10:17
FlæskeFrank skrev:
20. jan 2022, 10:14
Salle17 skrev:
20. jan 2022, 10:05
Jeg synes at vi skal prøve Jacob Neestrup eller Per Frandsen.

Neestrup er nok svær da det var personlige forhold der fik ham tilbage til FCK - men velsagtens en af de største danske trænertalenter lige pt.

Per Frandsen har gjort det vanvittigt med Hvidovre.
Spørgsmålet er vel også om Neestrup var i det indledende loop sidst. Altså fra Jacob Friis måtte stoppe til Cifuentes tiltrådte. Mener, at Neestrup meldte FCK ud i november, men derfor kan der godt indtil da være følere fra vores side, som måske ikke var rigtige på det tidspunkt for ham.

Dog tror jeg en assistent i FCK koster mere end en træner i Randers...
Jeg tror ikke FCK vil stille sig i vejen for en af deres assistenter får chancen som cheftræner på et ret højt niveau, heller ikke hvis det er en konkurrent i superligaen.
Han droppede Viborg fordi de ville hjem til Sjælland. Tvivler på han skal til Nordjylland så kort tid efter.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Spritten
2. div
2. div
Indlæg: 111
Tilmeldt: 5. jul 2016, 23:47

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Spritten » 20. jan 2022, 10:21

Fra Randers Amtsavis:

Det er knap to uger siden, at det kom frem, at Thomas Thomasberg var ønsket som cheftræner i AaB. Hvad AaB har tilbudt i forsøget på at købe Thomasberg fri af kontrakten med Randers FC, forbliver en hemmelighed.

Men der har været tale om et anseeligt beløb.

- Der har været en god dialog med AaB, som også er kommet med et fint tilbud. Havde det været for to år siden, er det ikke sikkert, at vi havde været i stand til at afvise det. Men vi står et andet og stærkere sted nu som klub og har vurderet, at tilbuddet ikke modsvarer den værdi, som Thomasberg har for Randers FC, siger Søren Pedersen.

Betyder det, at det er definitivt, at Thomas Thomasberg er cheftræner i Randers FC i foråret?

- Det gør det som udgangspunkt. Kommer Barcelona i morgen og tilbyder ham job, kan det godt være, vi siger ja. Mere fast er det trods alt ikke i den her branche. Men dialogen med AaB er slut. De har haft deres chance, siger Søren Pedersen.


Jeg er voldsomt skuffet må jeg indrømme.

AaB-Jones
Allstar
Allstar
Indlæg: 1374
Tilmeldt: 7. jan 2006, 19:41

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af AaB-Jones » 20. jan 2022, 10:21

Salle17 skrev:
20. jan 2022, 10:05
Jeg synes at vi skal prøve Jacob Neestrup eller Per Frandsen.

Neestrup er nok svær da det var personlige forhold der fik ham tilbage til FCK - men velsagtens en af de største danske trænertalenter lige pt.

Per Frandsen har gjort det vanvittigt med Hvidovre.
Neestrup ville hjem til Kbh. og Per Frandsen er totalt intetsigende - kommunikativt den totale modsætning til Cifuentes. Yankee har også tidligere redegjort for, hvorfor han ikke bør være en kandidat.

Skal vi kigge i 1. division, så er Morten Eskesens arbejde i Helsingør vel noget, der må få folk til at spærre øjnene op. Men jeg kender ham ikke som type.
Ellers tror jeg ikke på andre danskere - var selv tidligere varm på Christian Lønstrup, men alt bøvlet i Roskilde har nok fjernet hans interesse fra topfodbolden.

Lars Friis har skabt gode ting, men der er for meget "FCM-DNA" til min smag.
Kent tror jeg ikke på er rette match - og Jacob Friis slet ikke.

Inge udelukker ikke Thomasberg helt, men det vil være en dårlig case at komme krybende tilbage til Randers.

Smukke Erik og Uwe Rössler er gode bud hos mig - men det giver dem godt nok kort opstart.

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 3000
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af raekkeettre » 20. jan 2022, 10:21

Forza skrev:
20. jan 2022, 09:47
raekkeettre skrev:
20. jan 2022, 09:42
Forza skrev:
20. jan 2022, 09:26
raekkeettre skrev:
20. jan 2022, 09:23
Forza skrev:
20. jan 2022, 08:57
raekkeettre skrev:
20. jan 2022, 08:54


Hvor er alle spillerne der siger de glæder dig til den nye sæson, det bliver mega spændende, AaB er et fedt fremtidigt projekt, vi vil kæmpe med om medaljer i år....der er jo ingen ting der peger fremadrettet her, vi har en 5-9 spillere der måske bliver solgt eller vi ikke forlænger med, der kommer ikke noget ind og vi har ingen træner....kan du fortælle mig noget positivt...;)
Hvis de bliver spurgt så siger de da sikkert de ting? Har du hørt dem sige de ikke glæder sig?

Der er en del spillere der er eftertragtet, hvilket i den grad er positivt.

Høgh er vel allerede stort set på plads.men ellers giver det da bedst mening at afvente med spillerhandler indtil træneren er på plads. Men de andre klubber i superligaen har da heller ikke handlet. Er de så også på randen af et kollaps?
Men vi styre ikke kommunikationen - alt er reaktivt. Så ja det siger de nok, men det skal de jo sige hvis de bliver spurgt, hvor er alle de gode historier, hvor er dem der vil blive og synes AaB projektet er fedt - De kommer jo ikke ligefrem ud og eksponere AaB i øjeblikket. Der er mere snak om hvem der vil væk, og mistede træner, og tabte træningskampe - og handler der kollapser.

Det er jo historien omkring AaB lige nu der er problemet, projektet der ikke bliver i talesat fordi vi krampagtigt forsøger at afvige den ene dårlige historie efter den anden. Hvis du synes ALLE de andre klubber sidder i samme lort til halsen som vi gør lige nu, så tror jeg ikke du ser godt nok efter.

Jeg tror nu TT har sagt hans stilling op, og Allan Kuhn bliver hentet ind, som den eneste med en License og et AaB hjerte der vil tage disse 6 måneder loyalt, og forsøge at rede stumperne i AaB indtil vi mister et hav af spillere til sommer og TT bliver træner.

Men shit - jeg mangler en rød tråd i øjeblikket. Jeg ser desværre ikke samme lys i Inge som alle andre gør - fordi der er så meget panik hele tiden, men jeg håber med ALT mit AaB hjerte at jeg tager fejl...
Det hører du da heller ikke folk komme ud og sige fra andre klubber? Vi er i et transfervindue, selvfølgelig er der meget snak om spillere ud/ind. Vores trænersituation er til gengæld virkelig ikke godt timet. Og den skal løses før de andre ting.

Hvis/når TT opsiger sin stilling, så melder de det jo nok ud offentligt.
Hvis du tror vores trænersituation er det eneste der blinker faretruende rødt lige nu...Der er panik over hele linen, og har været det siden Inge kom til, med en million trænere, spillere på lejeaftaler, spillere der ikke slår til, sportchef der siger op, assistenttræner der ikke forlænges med - der er jo en rød tråd i det der foregår lige nu - ordet er "INKONSISTENT"...Jeg mener ikke Gaarde var god, overhoved, og det var jo til at falde i søvn over, men det her der har foregået og foregår lige nu, er dælme næsten være, fordi der er konstant PANIK og udskiftninger af stab og spiller konstant.
Jeg tror du skal sørge for at gå tidligt i seng i aften og få noget søvn. Dine dommedagstanker er uden realisme.

Jeg kan ikke overskue at tage hvert af dine “eksempler” og tilbagevise. Men sammenlign nu med andre klubber. Og overvej om AaB’s situation virkelig er så unormal (med undtagelse af trænerjagten).
Du forventer at spillerne uopfordret skal udtale ting som ingen spillere gør, uanset hvilken klub de spiller for. At du kan vende rygter om at vores spillere er eftertragtet til noget negativt, forstår jeg simpelthen ikke…
Det er skam overvejet - og søvn får jeg rigeligt af - men måske du skulle lugte lidt i bageriet og måske begynde at indse at alt omkring vores dejlige fantastiske hold i øjeblikket ikke er helt fantastisk, og hvis du bare kigger på de andre klubber, så er det det samme - jeg har lidt større ambitioner for vores klub og ledende medarbejdere. Jeg kan ikke overskue igen at skulle forklare det - men jeg tænker inkonsistent når jeg tænker på Inges gøre og laden i hans position lige nu, og at vores hold har så pisse mange uafklaret ting. Men du synes det går fint i tråd med de andre klubber og vinduer generelt - vi er uenige! ;) lad os være enig om det :)

Edit - mht spillere der er eftertragtet - ALLE spillere er jo eftertragtet! Hvis du spørger en 2. div klub ville de da MEGA gerne have MC og Børsting. Men at du har et trup under afvikling hele tiden, fordi den kommunikation der går ud af Hornevej er, at alle spillere kan blive solgt i morgen, og dem vi gerne vil forlænge med gider ikke forlænges med, og dem der gerne vil forlænge gider vi ikke forlænge med...

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7837
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Forza » 20. jan 2022, 10:24

raekkeettre skrev:
20. jan 2022, 10:21
Forza skrev:
20. jan 2022, 09:47
raekkeettre skrev:
20. jan 2022, 09:42
Forza skrev:
20. jan 2022, 09:26
raekkeettre skrev:
20. jan 2022, 09:23
Forza skrev:
20. jan 2022, 08:57


Hvis de bliver spurgt så siger de da sikkert de ting? Har du hørt dem sige de ikke glæder sig?

Der er en del spillere der er eftertragtet, hvilket i den grad er positivt.

Høgh er vel allerede stort set på plads.men ellers giver det da bedst mening at afvente med spillerhandler indtil træneren er på plads. Men de andre klubber i superligaen har da heller ikke handlet. Er de så også på randen af et kollaps?
Men vi styre ikke kommunikationen - alt er reaktivt. Så ja det siger de nok, men det skal de jo sige hvis de bliver spurgt, hvor er alle de gode historier, hvor er dem der vil blive og synes AaB projektet er fedt - De kommer jo ikke ligefrem ud og eksponere AaB i øjeblikket. Der er mere snak om hvem der vil væk, og mistede træner, og tabte træningskampe - og handler der kollapser.

Det er jo historien omkring AaB lige nu der er problemet, projektet der ikke bliver i talesat fordi vi krampagtigt forsøger at afvige den ene dårlige historie efter den anden. Hvis du synes ALLE de andre klubber sidder i samme lort til halsen som vi gør lige nu, så tror jeg ikke du ser godt nok efter.

Jeg tror nu TT har sagt hans stilling op, og Allan Kuhn bliver hentet ind, som den eneste med en License og et AaB hjerte der vil tage disse 6 måneder loyalt, og forsøge at rede stumperne i AaB indtil vi mister et hav af spillere til sommer og TT bliver træner.

Men shit - jeg mangler en rød tråd i øjeblikket. Jeg ser desværre ikke samme lys i Inge som alle andre gør - fordi der er så meget panik hele tiden, men jeg håber med ALT mit AaB hjerte at jeg tager fejl...
Det hører du da heller ikke folk komme ud og sige fra andre klubber? Vi er i et transfervindue, selvfølgelig er der meget snak om spillere ud/ind. Vores trænersituation er til gengæld virkelig ikke godt timet. Og den skal løses før de andre ting.

Hvis/når TT opsiger sin stilling, så melder de det jo nok ud offentligt.
Hvis du tror vores trænersituation er det eneste der blinker faretruende rødt lige nu...Der er panik over hele linen, og har været det siden Inge kom til, med en million trænere, spillere på lejeaftaler, spillere der ikke slår til, sportchef der siger op, assistenttræner der ikke forlænges med - der er jo en rød tråd i det der foregår lige nu - ordet er "INKONSISTENT"...Jeg mener ikke Gaarde var god, overhoved, og det var jo til at falde i søvn over, men det her der har foregået og foregår lige nu, er dælme næsten være, fordi der er konstant PANIK og udskiftninger af stab og spiller konstant.
Jeg tror du skal sørge for at gå tidligt i seng i aften og få noget søvn. Dine dommedagstanker er uden realisme.

Jeg kan ikke overskue at tage hvert af dine “eksempler” og tilbagevise. Men sammenlign nu med andre klubber. Og overvej om AaB’s situation virkelig er så unormal (med undtagelse af trænerjagten).
Du forventer at spillerne uopfordret skal udtale ting som ingen spillere gør, uanset hvilken klub de spiller for. At du kan vende rygter om at vores spillere er eftertragtet til noget negativt, forstår jeg simpelthen ikke…
Det er skam overvejet - og søvn får jeg rigeligt af - men måske du skulle lugte lidt i bageriet og måske begynde at indse at alt omkring vores dejlige fantastiske hold i øjeblikket ikke er helt fantastisk, og hvis du bare kigger på de andre klubber, så er det det samme - jeg har lidt større ambitioner for vores klub og ledende medarbejdere. Jeg kan ikke overskue igen at skulle forklare det - men jeg tænker inkonsistent når jeg tænker på Inges gøre og laden i hans position lige nu, og at vores hold har så pisse mange uafklaret ting. Men du synes det går fint i tråd med de andre klubber og vinduer generelt - vi er uenige! ;) lad os være enig om det :)
Det er vi da trods alt enige om ;)
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Teaterkriget
Miniput
Miniput
Indlæg: 1
Tilmeldt: 20. jan 2022, 10:20
Favoritspiller: Mads Fenger

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Teaterkriget » 20. jan 2022, 10:26

Hallå Aalborg. Vad håller er snåla bonderöv till sportchef på med egentligen?

Låst