Ny træner og sportdirektør?

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
Moen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2435
Tilmeldt: 1. sep 2020, 14:22
Favoritspiller: Robert Kakeeto
Kontakt:

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Moen » 21. jan 2022, 14:04

Jeg får at vide, at Thomasberg er eneste realistiske danske navn. Hvis han ikke kommer, hvilket stadig er meget muligt, så blir' det nok en u'lænding og nærmere bestemt en fra Norge, man går efter.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Køllen I Møllen » 21. jan 2022, 14:07

raekkeettre skrev:
21. jan 2022, 12:59
Forza skrev:
21. jan 2022, 12:24
R Rosenberg skrev:
21. jan 2022, 12:21
Forza skrev:
21. jan 2022, 12:06
Hanga skrev:
21. jan 2022, 11:53
gravballe skrev:
21. jan 2022, 11:39


overrasker mig nu ikke. Mener også Randers kom med nogle sindsyge krav da AaB forsøgte at købe en spiller der nede sidst. Hvis TT virkelig ønskede at komme til Aalborg, må sådan et sindsygt krav også gøre ham lidt bitter....
Det er bestemt et højt beløb for en træner, men det er jo småpenge når man tænker på at man mister sin cheftræner på et rigtig uheldigt tidspunkt. Forårssæsonen begynder lige om lidt og Randers har ligesom os meget at spille for. Jeg tænker Thomasberg har stor forståelse for hvorfor der skal en stor kompensation til, ligesom at Marti sikkert også ville have haft det hos os, hvis han altså ikke havde haft sin klausul.
Uanset hvad er 6 millioner ikke småpenge for Randers. Men de står overfor nogle vigtige kampe og har en klasse træner i klubben. Havde vi stående i samme situation havde vi heller ikke tilbudt ham for peanuts.

Omvendt kan han eftersigende opsige kontrakten og gå gratis fra sommeren. Det er lidt skidt vi ikke har en oplagt person til at overtage tjansen midlertidigt hos os.
Rygterne vil jo vide, at det var han ikke interesseret i. Han ville, at Randers skal have deres penge.
Og står de helt fast på det beløb, så kan det bare ikke lade sig gøre, og så må vi også konstatere at han ikke ønskede det nok.
Kan man ikke være lidt kritisk over for det beløb? For jeg har da aldrig hørt nogle betaler 6 millioner for en træner i DK, eller rettere i hele Norden. Heller ikke engang hvis trænere skulle til udlandet - eller er der noget jeg helt har misforstået her? For jeg er dælme mere end kritisk overfor at det var det vi snakkede om, for så havde forhandlingerne ALDRIG kommet så langt som de gjorde...
Det er Randers’ træner. Ingen kan tillade sig at være kritisk over hvad de forlanger for ham. Udover muligvis TT selv hvis han gerne vil væk.
Janteloven eksisterer IKKE!

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6090
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af FIDEL » 21. jan 2022, 14:11

Prica22 skrev:
21. jan 2022, 14:04
Jeg får at vide, at Thomasberg er eneste realistiske danske navn. Hvis han ikke kommer, hvilket stadig er meget muligt, så blir' det nok en u'lænding og nærmere bestemt en fra Norge, man går efter.
Det er jo nok Bjarte Lunde Aarsheim. :aabfan:

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10713
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af jonas386 » 21. jan 2022, 14:12

R Rosenberg skrev:
21. jan 2022, 13:52

Hvis hammarby slet ikke var kommet på banen, så havde Cifuentes dog nok (trods alt) fortsat i sit job som hidtil, uden at gå rundt som en deprimeret teenager eller en ulykkelig far.

Men det er jo lidt ligegyldigt. Vi har ingen træner, og i Randers kan man finde ud af at sige nej, så de mister ikke træneren til første og bedste interesse.
Ved du det?
[/quote]

Nej, men han slår mig ikke som typen, for at sige det på den måde. Manden er frivilligt flyttet fra Barcelona og til en eller anden norsk bygd med 20.000 indbyggere eller noget i den stil, så jeg har virkelig svært ved at tro på, at det er hans egen mentale sundhed, eller behovet for at bo et federe sted end Aalborg (for Marti) der har været afgørende for at han vil væk.
Prica22 skrev:
21. jan 2022, 14:04
Jeg får at vide, at Thomasberg er eneste realistiske danske navn. Hvis han ikke kommer, hvilket stadig er meget muligt, så blir' det nok en u'lænding og nærmere bestemt en fra Norge, man går efter.
Det bliver værre og værre. Med mindre det er Kjetil Knutsen, og det er det med statsgaranti ikke, så giver det mig godt nok en anelse tynd mave.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Pastorius » 21. jan 2022, 14:13

Altså lige nu ser det da ud til at Randers har fat i den lange ende og Thomasberg har sit på det tørre, men det kan jo hurtigt ændre sig.

Hvis Randers laver nogle resultater efter pausen der ligner dem de lavede den første halvdel af 2021 (med Thomasberg som træner og ovenpå et meget succesfuldt efterår i 2020), så varer det ikke længe inden snakken om motivation og en træner der hellere vil være i en anden klub kommer op til overfladen, og så går Thomasberg fra at have haft en utroligt lang snor til at hænge med røven i vandskorpen enormt hurtigt. Han kan nemt være et godt bud på den første superligatræner der bliver fyret i foråret, og i år kan han ikke bruge pokalen som redningsplanke, og det bliver nok noget sværere at hive succeserne hjem i Europa.

PS! Thomasbergs pointsnit var under 1 sidste forår....

https://superstats.dk/stilling/dato?dat ... 2021-05-24
Med venlig Hilsen
--
Robert

Kempes
1. div
1. div
Indlæg: 344
Tilmeldt: 30. maj 2011, 22:08

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Kempes » 21. jan 2022, 14:18

Pastorius skrev:
21. jan 2022, 13:24
Kasper skrev:
21. jan 2022, 13:22
Kempes skrev:
21. jan 2022, 12:45
Forza skrev:
21. jan 2022, 12:24
R Rosenberg skrev:
21. jan 2022, 12:21
Forza skrev:
21. jan 2022, 12:06


Uanset hvad er 6 millioner ikke småpenge for Randers. Men de står overfor nogle vigtige kampe og har en klasse træner i klubben. Havde vi stående i samme situation havde vi heller ikke tilbudt ham for peanuts.

Omvendt kan han eftersigende opsige kontrakten og gå gratis fra sommeren. Det er lidt skidt vi ikke har en oplagt person til at overtage tjansen midlertidigt hos os.
Rygterne vil jo vide, at det var han ikke interesseret i. Han ville, at Randers skal have deres penge.
Og står de helt fast på det beløb, så kan det bare ikke lade sig gøre, og så må vi også konstatere at han ikke ønskede det nok.
Man kan jo heller ikke fortænke ham i at ville have en forsikring fra AaB at de ville ham nok.

Et eller andet sted er det nok også sjovere for TT at være træner i en klub i vækst, end i en klub, der - mere eller mindre - har stået i stampe siden han selv spillede her for 23 år siden.

Glem ham - vi skal videre!
De er godt kørende i Randers og det ser lyst ud - men at der ikke har været udvikling i AaB i 23 år. Det mener du vel ikke?
For 23 år siden havde vi jo allerede vundet mesterskabet, så den eneste udvikling siden da, er vel bare gentagelser, bortset lige fra en pokaltrumf, der vel bliver udlignet af alle de tabte pokalfinaler undervejs.
Da vi vandt mesterskabet i 1999 - For 23 år siden - var vi vel økonomisk den næststørste klub i DK. Hvis man fraregner inflationen, så tror jeg det er stort set samme beløb der bruges dengang som nu.

Fraregnet Bassogog-mirakelsalget - så havde vi haft vores mest indbringende transfersalg dengang.

Tilskuerantallet er vel også stagneret? (ifølge superstats havde vi det 3. højeste antal tilskuere i Superligaen i 1999)

I dag skal vi vel være glade, hvis vi ender i top 6 for hvad angår: økonomi; tilskuere; talentudvikling til større ligaer/landshold og resultatmæssigt i ligaen set over en 5 årig periode.

Så jo, jeg mener vi har stået i stampe set over en 23 årig periode, bl.a. på grund af dårlige ledelse.

Men det er da selvfølgelig rigtigt at der er sket udvikling i AaB siden se bare på bl.a. antallet af assistenter, massører og dataanalytikere. :aabfan:

Patmand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1638
Tilmeldt: 26. apr 2014, 16:12

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Patmand » 21. jan 2022, 14:20

Pastorius skrev:
21. jan 2022, 13:17
ekni99 skrev:
21. jan 2022, 13:14

Fik FCM ikke ca. 1mil. euro for Priske?
Du kan slet ikke regne med de tal der kommer ud fra FCM. Første kostede Cajuste 150 mill. så blev han solgt for 75 mill, og nu viser det sig at det nok er 40...
Kan du ikke lige smide nogle valide kildehenvisninger på dine påstande? Ellers peger pilen på dig som løgnhalsen :D

Hvorom alt er, så findes der jo regnskaber for FCM og mig bekendt er der temmelig god overensstemmelse mellem disse og konsensus omkring FCM's transfers.

Brugeravatar
Moen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2435
Tilmeldt: 1. sep 2020, 14:22
Favoritspiller: Robert Kakeeto
Kontakt:

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Moen » 21. jan 2022, 14:24

FIDEL skrev:
21. jan 2022, 14:11
Prica22 skrev:
21. jan 2022, 14:04
Jeg får at vide, at Thomasberg er eneste realistiske danske navn. Hvis han ikke kommer, hvilket stadig er meget muligt, så blir' det nok en u'lænding og nærmere bestemt en fra Norge, man går efter.
Det er jo nok Bjarte Lunde Aarsheim. :aabfan:
Hører intet navn og ved ikke om der er én kandidat kun. Vi skal bare passe på med at uddrage for meget af lister som den Tipsbladet har lavet.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Pastorius » 21. jan 2022, 14:25

Patmand skrev:
21. jan 2022, 14:20
Pastorius skrev:
21. jan 2022, 13:17
ekni99 skrev:
21. jan 2022, 13:14

Fik FCM ikke ca. 1mil. euro for Priske?
Du kan slet ikke regne med de tal der kommer ud fra FCM. Første kostede Cajuste 150 mill. så blev han solgt for 75 mill, og nu viser det sig at det nok er 40...
Kan du ikke lige smide nogle valide kildehenvisninger på dine påstande? Ellers peger pilen på dig som løgnhalsen :D

Hvorom alt er, så findes der jo regnskaber for FCM og mig bekendt er der temmelig god overensstemmelse mellem disse og konsensus omkring FCM's transfers.
Jo da:

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... ndig-falsk
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Moen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2435
Tilmeldt: 1. sep 2020, 14:22
Favoritspiller: Robert Kakeeto
Kontakt:

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Moen » 21. jan 2022, 14:26

jonas386 skrev:
21. jan 2022, 14:12
Prica22 skrev:
21. jan 2022, 14:04
Jeg får at vide, at Thomasberg er eneste realistiske danske navn. Hvis han ikke kommer, hvilket stadig er meget muligt, så blir' det nok en u'lænding og nærmere bestemt en fra Norge, man går efter.
Det bliver værre og værre. Med mindre det er Kjetil Knutsen, og det er det med statsgaranti ikke, så giver det mig godt nok en anelse tynd mave.
Hvorfor det? Thomasberg er stadig 1. prioritet, men der har været noget uldent i spillet mellem Randers og AaB. Og så er Knutsen nok ikke eneste norske alternativ, der er bedre end de danske.

Brugeravatar
Moen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2435
Tilmeldt: 1. sep 2020, 14:22
Favoritspiller: Robert Kakeeto
Kontakt:

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Moen » 21. jan 2022, 14:31

Pastorius skrev:
21. jan 2022, 14:25
Patmand skrev:
21. jan 2022, 14:20
Pastorius skrev:
21. jan 2022, 13:17
ekni99 skrev:
21. jan 2022, 13:14

Fik FCM ikke ca. 1mil. euro for Priske?
Du kan slet ikke regne med de tal der kommer ud fra FCM. Første kostede Cajuste 150 mill. så blev han solgt for 75 mill, og nu viser det sig at det nok er 40...
Kan du ikke lige smide nogle valide kildehenvisninger på dine påstande? Ellers peger pilen på dig som løgnhalsen :D

Hvorom alt er, så findes der jo regnskaber for FCM og mig bekendt er der temmelig god overensstemmelse mellem disse og konsensus omkring FCM's transfers.
Jo da:

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... ndig-falsk
Vi kan ikke tage journalisters meldinger for gode varer, men skal lytte ubetinget til sportschefen i en klub, der lige har slået transferrekord for en 22-årig svensker, der ikke har spillet i et halvt år? :aabfan:

Spritten
2. div
2. div
Indlæg: 111
Tilmeldt: 5. jul 2016, 23:47

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Spritten » 21. jan 2022, 14:34

Prica22 skrev:
21. jan 2022, 14:04
Jeg får at vide, at Thomasberg er eneste realistiske danske navn. Hvis han ikke kommer, hvilket stadig er meget muligt, så blir' det nok en u'lænding og nærmere bestemt en fra Norge, man går efter.
Er Thomasberg stadig en varm kandidat?

Patmand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1638
Tilmeldt: 26. apr 2014, 16:12

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Patmand » 21. jan 2022, 14:37

R Rosenberg skrev:
21. jan 2022, 12:27
Forza skrev:
21. jan 2022, 12:24
R Rosenberg skrev:
21. jan 2022, 12:21
Forza skrev:
21. jan 2022, 12:06
Hanga skrev:
21. jan 2022, 11:53
gravballe skrev:
21. jan 2022, 11:39


overrasker mig nu ikke. Mener også Randers kom med nogle sindsyge krav da AaB forsøgte at købe en spiller der nede sidst. Hvis TT virkelig ønskede at komme til Aalborg, må sådan et sindsygt krav også gøre ham lidt bitter....
Det er bestemt et højt beløb for en træner, men det er jo småpenge når man tænker på at man mister sin cheftræner på et rigtig uheldigt tidspunkt. Forårssæsonen begynder lige om lidt og Randers har ligesom os meget at spille for. Jeg tænker Thomasberg har stor forståelse for hvorfor der skal en stor kompensation til, ligesom at Marti sikkert også ville have haft det hos os, hvis han altså ikke havde haft sin klausul.
Uanset hvad er 6 millioner ikke småpenge for Randers. Men de står overfor nogle vigtige kampe og har en klasse træner i klubben. Havde vi stående i samme situation havde vi heller ikke tilbudt ham for peanuts.

Omvendt kan han eftersigende opsige kontrakten og gå gratis fra sommeren. Det er lidt skidt vi ikke har en oplagt person til at overtage tjansen midlertidigt hos os.
Rygterne vil jo vide, at det var han ikke interesseret i. Han ville, at Randers skal have deres penge.
Og står de helt fast på det beløb, så kan det bare ikke lade sig gøre, og så må vi også konstatere at han ikke ønskede det nok.
Helt enig. Hvis det virkelig var drømmejobbet, var han naturligvis klar på at indløse den klausul, frem for at AaB (hans kommende klub), skulle smide så mange penge.

Det siger jo så også lidt om, hvor "loyaliteten" ligger.
Ja, loyaliteten ligger naturligvis først og fremmest hos hans nuværende arbejdsgiver. Det ville være ekstremt mærkværdigt hvis ikke den gjorde det, bl.a. fordi de for nyligt har forlænget samarbejdet. Det viser jo med alt tydelighed at begge parter er glade for hans virke i klubben. Læg dertil at Randers har en god spillertrup og spiller mere attraktiv fodbold end f.eks. AaB.

Man må nok indstille sig på at AaB for de færreste trænere er "drømmejobbet". Budgettet er ikke specielt stort og der er ingen tegn på det bliver større i nær fremtid. Spillerne er discount-spillere hentet af en norsk krejler.
Der er da ikke meget wow over det for en kommende træner.

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4740
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Maglau » 21. jan 2022, 14:44

Buzz Killington skrev:
21. jan 2022, 13:40
Maglau skrev:
21. jan 2022, 13:37
Buzz Killington skrev:
21. jan 2022, 13:34
Jeg vil lige tillade et øjeblik at være så underskudsagtig og afsende en enlig "hvad sagde jeg" kommentar til dem der mente at en frikøbsklausul var ligegyldig, da en klub sjældent ville beholde en træner der vil videre. Hvis det er korrekt at den var forhandlet på plads med Thommes, så viser denne sag at det bestemt ikke er uvæsenligt om der er en latterlig lav klausul indbygget. Så, måske noget man skulle undgå i fremtiden, eller undgå at skrive med trænere der vil have sådan en.
Ved du om den klausul på Ciffuentes fastlagde et specifikt beløb for frikøb eller om det var klausul der tilsagde at han kunne forhandle med andre klubber og derefter skulle AaB og købende klub blive enig.
Næ. Jeg har aldrig hørt om det sidste. Men det lyder godt nok også som en dårlig idé at indføre en snakkeklausul.
Der er da også en snakkeklausul TT har haft - så ingen forskel der i så fald det var var en snakkeklausul Ciffuentes havde.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7837
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Forza » 21. jan 2022, 14:48

Maglau skrev:
21. jan 2022, 14:44
Buzz Killington skrev:
21. jan 2022, 13:40
Maglau skrev:
21. jan 2022, 13:37
Buzz Killington skrev:
21. jan 2022, 13:34
Jeg vil lige tillade et øjeblik at være så underskudsagtig og afsende en enlig "hvad sagde jeg" kommentar til dem der mente at en frikøbsklausul var ligegyldig, da en klub sjældent ville beholde en træner der vil videre. Hvis det er korrekt at den var forhandlet på plads med Thommes, så viser denne sag at det bestemt ikke er uvæsenligt om der er en latterlig lav klausul indbygget. Så, måske noget man skulle undgå i fremtiden, eller undgå at skrive med trænere der vil have sådan en.
Ved du om den klausul på Ciffuentes fastlagde et specifikt beløb for frikøb eller om det var klausul der tilsagde at han kunne forhandle med andre klubber og derefter skulle AaB og købende klub blive enig.
Næ. Jeg har aldrig hørt om det sidste. Men det lyder godt nok også som en dårlig idé at indføre en snakkeklausul.
Der er da også en snakkeklausul TT har haft - så ingen forskel der i så fald det var var en snakkeklausul Ciffuentes havde.
Af hvad? Den slags klausuler findes ikke. De har jo ingen gavn da klubberne har fuldstændig samme magt som uden en klausul.

Til gengæld er det kendt at de fleste agenter taler med klubberne på trods af reglerne. Både i forhold til klausuler og i forhold til kontraktudløb mere end 6 mdr ud i tiden.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Moen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2435
Tilmeldt: 1. sep 2020, 14:22
Favoritspiller: Robert Kakeeto
Kontakt:

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Moen » 21. jan 2022, 14:49

Spritten skrev:
21. jan 2022, 14:34
Prica22 skrev:
21. jan 2022, 14:04
Jeg får at vide, at Thomasberg er eneste realistiske danske navn. Hvis han ikke kommer, hvilket stadig er meget muligt, så blir' det nok en u'lænding og nærmere bestemt en fra Norge, man går efter.
Er Thomasberg stadig en varm kandidat?
Det er mit klare indtryk.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13670
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Funky » 21. jan 2022, 14:49

gravballe skrev:
21. jan 2022, 11:39
Bongo12345 skrev:
21. jan 2022, 10:48
Jeg hørte i aftes, at Randers FC's pris for at sælge Thomasberg her og nu ligger i området omkring 6 mill.
Så giver det god mening, at der ikke længere forhandles.
overrasker mig nu ikke. Mener også Randers kom med nogle sindsyge krav da AaB forsøgte at købe en spiller der nede sidst. Hvis TT virkelig ønskede at komme til Aalborg, må sådan et sindsygt krav også gøre ham lidt bitter....
AaB skal ikke betale 6 millioner til Randers bare for at hente TT, uagtet at han er manges favorit (også min, i tæt konkurrence med L. Friis). En højere transfer end vi har betalt for nogen spiller, come on...

Det er absolut ansvarligt af Inge og AaB at afvise sådanne krav, hvis de virkelig er blevet stillet. Så må vi bare lede videre, det kan det ikke nytte noget at græde over.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Patmand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1638
Tilmeldt: 26. apr 2014, 16:12

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Patmand » 21. jan 2022, 14:50

Pastorius skrev:
21. jan 2022, 14:25
Patmand skrev:
21. jan 2022, 14:20
Pastorius skrev:
21. jan 2022, 13:17
ekni99 skrev:
21. jan 2022, 13:14

Fik FCM ikke ca. 1mil. euro for Priske?
Du kan slet ikke regne med de tal der kommer ud fra FCM. Første kostede Cajuste 150 mill. så blev han solgt for 75 mill, og nu viser det sig at det nok er 40...
Kan du ikke lige smide nogle valide kildehenvisninger på dine påstande? Ellers peger pilen på dig som løgnhalsen :D

Hvorom alt er, så findes der jo regnskaber for FCM og mig bekendt er der temmelig god overensstemmelse mellem disse og konsensus omkring FCM's transfers.
Jo da:

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... ndig-falsk
Ok, så den købende klubs direktør er simpelthen sandhedsvidnet over alle?
Hans interesse er at give omverdenen det indtryk, at klubben ikke har betalt alverden. Bemærk han undgår at nævne beløb eller klausuler.

Du skrev iøvrigt "tal der kommer ud fra FCM". Jeg kan ikke se nogle henvisninger til udmeldinger fra FCM. Vi har som sagt regnskaberne som fakta. De viser altså meget godt at FCM virkelig sælger til de priser der er ude i medierne.

Jeg vælger at tro på konsensus i medierne og FCM's regnskaber, så kan du vælge at tro på din franske ven der behændigt undgår at nævne her-og-nu pris eller den samlede pris inklusiv alle klausuler.
Tjek evt. op på klausuler vedrørende salget af Sørloth.

Brugeravatar
Moen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2435
Tilmeldt: 1. sep 2020, 14:22
Favoritspiller: Robert Kakeeto
Kontakt:

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Moen » 21. jan 2022, 14:51

Bongo12345 skrev:
21. jan 2022, 10:48
Jeg hørte i aftes, at Randers FC's pris for at sælge Thomasberg her og nu ligger i området omkring 6 mill.
Så giver det god mening, at der ikke længere forhandles.
Jeg har også hørt om en højere pris, men SLET ikke i det lag der..

Spritten
2. div
2. div
Indlæg: 111
Tilmeldt: 5. jul 2016, 23:47

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Spritten » 21. jan 2022, 14:52

Prica22 skrev:
21. jan 2022, 14:49
Spritten skrev:
21. jan 2022, 14:34
Prica22 skrev:
21. jan 2022, 14:04
Jeg får at vide, at Thomasberg er eneste realistiske danske navn. Hvis han ikke kommer, hvilket stadig er meget muligt, så blir' det nok en u'lænding og nærmere bestemt en fra Norge, man går efter.
Er Thomasberg stadig en varm kandidat?
Det er mit klare indtryk.
Fedt. Jeg håber stadig det lykkes.

Låst