Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Gamen

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Gamen » 29. jan 2018, 14:04

Buzz Killington skrev: Jamen siden det nu er blevet en metadiskussion, hvad hulen er så problemet med at spørge om dokumentation fra en bruger der flere gange har bragt rygter til torvs der enten har været hen i vejret, eller heeelt hen i vejret? Hvor skal man bare klappe i og tage det for hvad det er? Det er et debatforum ikke et postulatforum. Jeg er lydhør hvis du kan give fornuftige grunde til ikke at granske folks påstande, men når præmissen for diskussionen herinde ændrer sig ved at visse oplysninger bliver godtaget som fakta/debatside-sandhed som det blev af FIDEL og Gamen efter Tyskerens rygte, så er det helt på sin plads at stille spørgsmål og påpege troværdighedsproblemer når de opstår.
Hvem afgør om det er et postulat? Måske 1/6 af de spillere AaB interesserer sig for i et vindue finder vej til denne side, eller medierne generelt. Derfor kan der også være masser af henvendelser på spillere, hvoraf en bringes til torvs herinde uden at det bliver til mere. Skal det så partout stemples som værende løgn?

Der er absolut intet, der tilsiger at Rinne-rygtet ikke skulle kunne være sandt, al den stund at Rinne har været en profil allerede, som var jaget vildt af flere nordiske klubber inden vi fik ham. Ja, faktisk fik vi ham vel kun fordi FCM havde købt Jesper Hansen, da Gent endelig besluttede sig til at lade ham gå til anstændige penge - på løn, transfer og udfordringer havde vi næppe kunnet konkurrere med dem.

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af De Fem » 29. jan 2018, 14:38

Buzz Killington skrev: Jamen siden det nu er blevet en metadiskussion, hvad hulen er så problemet med at spørge om dokumentation fra en bruger der flere gange har bragt rygter til torvs der enten har været hen i vejret, eller heeelt hen i vejret? Hvor skal man bare klappe i og tage det for hvad det er? Det er et debatforum ikke et postulatforum. Jeg er lydhør hvis du kan give fornuftige grunde til ikke at granske folks påstande, men når præmissen for diskussionen herinde ændrer sig ved at visse oplysninger bliver godtaget som fakta/debatside-sandhed som det blev af FIDEL og Gamen efter Tyskerens rygte, så er det helt på sin plads at stille spørgsmål og påpege troværdighedsproblemer når de opstår.
Ikke alt kan og skal kildenotes, men der gøres en forskel på rygter og viden. Ellers glider det ene ind i det andet og forplumrer debatten.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9614
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Buzz Killington » 29. jan 2018, 14:40

Gamen skrev:
Buzz Killington skrev: Jamen siden det nu er blevet en metadiskussion, hvad hulen er så problemet med at spørge om dokumentation fra en bruger der flere gange har bragt rygter til torvs der enten har været hen i vejret, eller heeelt hen i vejret? Hvor skal man bare klappe i og tage det for hvad det er? Det er et debatforum ikke et postulatforum. Jeg er lydhør hvis du kan give fornuftige grunde til ikke at granske folks påstande, men når præmissen for diskussionen herinde ændrer sig ved at visse oplysninger bliver godtaget som fakta/debatside-sandhed som det blev af FIDEL og Gamen efter Tyskerens rygte, så er det helt på sin plads at stille spørgsmål og påpege troværdighedsproblemer når de opstår.
Hvem afgør om det er et postulat? Måske 1/6 af de spillere AaB interesserer sig for i et vindue finder vej til denne side, eller medierne generelt. Derfor kan der også være masser af henvendelser på spillere, hvoraf en bringes til torvs herinde uden at det bliver til mere. Skal det så partout stemples som værende løgn?

Der er absolut intet, der tilsiger at Rinne-rygtet ikke skulle kunne være sandt, al den stund at Rinne har været en profil allerede, som var jaget vildt af flere nordiske klubber inden vi fik ham. Ja, faktisk fik vi ham vel kun fordi FCM havde købt Jesper Hansen, da Gent endelig besluttede sig til at lade ham gå til anstændige penge - på løn, transfer og udfordringer havde vi næppe kunnet konkurrere med dem.
Jamen der er næsten intet der ikke kunne være sandt, og mange ting kunne være plausible. Havde han skrevet FCN havde budt på Pohl ville det også være plausibelt. Men før vi skal gøre postulater til facts, så kræver det i det mindste at bud-bringeren er troværdig. Derfor spurgte jeg ham til hans kilde. Jeg har på ingen måde stemplet det som løgn, jeg har skrevet at Tyskeren er utroværdig, for det har han den unten lyneme selv bevist. Om det er fordi han lyver, eller har for meget tillid til de forkerte folk har jeg ingen anelse om.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Debatjuntaen
Administrator
Administrator
Indlæg: 1671
Tilmeldt: 25. jun 2006, 16:57

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Debatjuntaen » 29. jan 2018, 15:19

Vi bryder lige ind her, og siger STOP!

Tråden er til transferønsker.. Tilbage på sporet, tak!

AalBoyeBK
1. div
1. div
Indlæg: 391
Tilmeldt: 29. jan 2009, 14:53

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af AalBoyeBK » 29. jan 2018, 15:57

FCK er også nævnt i forbindelse med Uffe Bech (Virker dog underligt at de vil have ham). Men det kunne da tyde på at de jagter en kantspiller - og så ender Kusk nok i AaB.

Hvis ikke det lykkes kunne jeg godt tænke mig Edmundsson fra OB. Han har kontraktudløb til sommer og kunne ikke blive enig med OB om en ny kontrakt. Han kan både tilbyde konkurrence til vores angribere og tage højrekanten hvis Flores skal rykkes ind på den offensive midtbane.

En drømmespiller for mig vil i øvrigt være Branns bedste spiller Fredrik Haugen. Han er en dynamisk 8'er med fremragende teknik, som vel er hvad mange synes mangler på den centrale midtbane. Han har også kontraktudløb til sommer og har afvist at forlænge.

Selvom det lugter af udlandet for ham gik der rygter om nyoprykkede Start vil sprænge lønbudgettet for at få fat på ham, og hvis det er der konkurrencen er fra, kan det måske være realistisk. Tror han vil kunne blive en SL-profil relativt hurtigt. Savner lidt den tid hvor vi hentede profiler i de andre skandinaviske ligaer.

Gamen

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Gamen » 29. jan 2018, 16:04

AalBoyeBK skrev: En drømmespiller for mig vil i øvrigt være Branns bedste spiller Fredrik Haugen. Han er en dynamisk 8'er med fremragende teknik, som vel er hvad mange synes mangler på den centrale midtbane. Han har også kontraktudløb til sommer og har afvist at forlænge.

Selvom det lugter af udlandet for ham gik der rygter om nyoprykkede Start vil sprænge lønbudgettet for at få fat på ham, og hvis det er der konkurrencen er fra, kan det måske være realistisk. Tror han vil kunne blive en SL-profil relativt hurtigt. Savner lidt den tid hvor vi hentede profiler i de andre skandinaviske ligaer.
Nævnte ham lige inden vi gik ind i vinduet. Er fuldstændig enig, han har kvaliteterne til at kunne blive rigtig god for AaB. Fantastisk teknik, og et stabilt, højt niveau.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Yankee » 29. jan 2018, 16:39

Problemet er vel også at der ikke er nogen, der ved, hvordan vi skal spillle. Jeg taler både om 3-4-3 vs. 4-4-2, men lige så meget stilen ift. hvordan vi vil forsvare, hvordan vi vil presse, hvordan vi vil skabe chancer osv. Indtil videre virker vores indkøb meget i øst og vest.

Gaarde har hentet spilfordeler-typer til central midt (Blomqvist/Sloth/Lesniak) og en masse kanter, der kun arbejder indad i banen (Jönne/Ene/Flores/Meilinger). Det tyder på at vi skal spille possession-stil med gennembrud over midten. Men hvorfor i alverden satser vi så hele butikken på Pohl, der er bedst i det direkte, lange spil og Safranko, der er bedst i indlægsspillet. Hvorfor satser vi så på en back som Pallesen, der er hurtig og stærk 1-mod-1 defensivt, men som aldrig har sat en mand offensivt og ikke kan slå et indlæg eller gå med i pasningsspillet?

Det virker for mig slet, slet ikke til at Gaarde har en klar vision for hvad vi har brug for på de enkelte pladser. Og hvad er endnu værre, så er Gaarde slet heller ikke klædt ordentligt på til at udvælge og rekruttere de rigtige spillere. Den tid er forbi, hvor man fandt spillere baseret på hvad nogle agenter sagde eller hvem sportsdirektøren lige kendte eller kunne finde i et begrænset program som Wyscout - men desværre hænger AaB stadig fast i 90'erne hvad scouting angår.

Selv i 1. division er de fleste klubber langt mere professionelle og ambitiøse når det kommer til scouting. Der ville man ikke være tilfreds med at sportschefen blev rådgivet pr. mavefornemmelse af Per Westergaard og Søren Kusk uden brug af data og uden en klar plan for spillestil og spillerprofiler. AaB er desværre sakket langt bagud og det kan ikke bare løses ved at hyre en chefscout. Især ikke når man allerede har brændt de fleste af Bassogog-midlerne af med hovedet under armen.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7823
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Forza » 29. jan 2018, 18:00

Yankee skrev:Problemet er vel også at der ikke er nogen, der ved, hvordan vi skal spillle. Jeg taler både om 3-4-3 vs. 4-4-2, men lige så meget stilen ift. hvordan vi vil forsvare, hvordan vi vil presse, hvordan vi vil skabe chancer osv. Indtil videre virker vores indkøb meget i øst og vest.

Gaarde har hentet spilfordeler-typer til central midt (Blomqvist/Sloth/Lesniak) og en masse kanter, der kun arbejder indad i banen (Jönne/Ene/Flores/Meilinger). Det tyder på at vi skal spille possession-stil med gennembrud over midten. Men hvorfor i alverden satser vi så hele butikken på Pohl, der er bedst i det direkte, lange spil og Safranko, der er bedst i indlægsspillet. Hvorfor satser vi så på en back som Pallesen, der er hurtig og stærk 1-mod-1 defensivt, men som aldrig har sat en mand offensivt og ikke kan slå et indlæg eller gå med i pasningsspillet?

Det virker for mig slet, slet ikke til at Gaarde har en klar vision for hvad vi har brug for på de enkelte pladser. Og hvad er endnu værre, så er Gaarde slet heller ikke klædt ordentligt på til at udvælge og rekruttere de rigtige spillere. Den tid er forbi, hvor man fandt spillere baseret på hvad nogle agenter sagde eller hvem sportsdirektøren lige kendte eller kunne finde i et begrænset program som Wyscout - men desværre hænger AaB stadig fast i 90'erne hvad scouting angår.

Selv i 1. division er de fleste klubber langt mere professionelle og ambitiøse når det kommer til scouting. Der ville man ikke være tilfreds med at sportschefen blev rådgivet pr. mavefornemmelse af Per Westergaard og Søren Kusk uden brug af data og uden en klar plan for spillestil og spillerprofiler. AaB er desværre sakket langt bagud og det kan ikke bare løses ved at hyre en chefscout. Især ikke når man allerede har brændt de fleste af Bassogog-midlerne af med hovedet under armen.
Jeg er ikke helt enig i det du skriver. Pohl er et talent gra vores ungdomsafdeling som har nogle kæmpe forcer og hvis han lærer at ramme målet kan han bestemt også passe ind i vores stil. Det ville være netop være hul i hovedet ikke at forsøge at udvikle de talenter vi får op fra ungdomsafdelingen.

Samtidig synes jeg da bestemt at Pallesen både kan og vil udfordre.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5198
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Jakobsen » 29. jan 2018, 18:13

Forza skrev:
Yankee skrev:Problemet er vel også at der ikke er nogen, der ved, hvordan vi skal spillle. Jeg taler både om 3-4-3 vs. 4-4-2, men lige så meget stilen ift. hvordan vi vil forsvare, hvordan vi vil presse, hvordan vi vil skabe chancer osv. Indtil videre virker vores indkøb meget i øst og vest.

Gaarde har hentet spilfordeler-typer til central midt (Blomqvist/Sloth/Lesniak) og en masse kanter, der kun arbejder indad i banen (Jönne/Ene/Flores/Meilinger). Det tyder på at vi skal spille possession-stil med gennembrud over midten. Men hvorfor i alverden satser vi så hele butikken på Pohl, der er bedst i det direkte, lange spil og Safranko, der er bedst i indlægsspillet. Hvorfor satser vi så på en back som Pallesen, der er hurtig og stærk 1-mod-1 defensivt, men som aldrig har sat en mand offensivt og ikke kan slå et indlæg eller gå med i pasningsspillet?

Det virker for mig slet, slet ikke til at Gaarde har en klar vision for hvad vi har brug for på de enkelte pladser. Og hvad er endnu værre, så er Gaarde slet heller ikke klædt ordentligt på til at udvælge og rekruttere de rigtige spillere. Den tid er forbi, hvor man fandt spillere baseret på hvad nogle agenter sagde eller hvem sportsdirektøren lige kendte eller kunne finde i et begrænset program som Wyscout - men desværre hænger AaB stadig fast i 90'erne hvad scouting angår.

Selv i 1. division er de fleste klubber langt mere professionelle og ambitiøse når det kommer til scouting. Der ville man ikke være tilfreds med at sportschefen blev rådgivet pr. mavefornemmelse af Per Westergaard og Søren Kusk uden brug af data og uden en klar plan for spillestil og spillerprofiler. AaB er desværre sakket langt bagud og det kan ikke bare løses ved at hyre en chefscout. Især ikke når man allerede har brændt de fleste af Bassogog-midlerne af med hovedet under armen.
Jeg er ikke helt enig i det du skriver. Pohl er et talent gra vores ungdomsafdeling som har nogle kæmpe forcer og hvis han lærer at ramme målet kan han bestemt også passe ind i vores stil. Det ville være netop være hul i hovedet ikke at forsøge at udvikle de talenter vi får op fra ungdomsafdelingen.

Samtidig synes jeg da bestemt at Pallesen både kan og vil udfordre.
Men så må man jo igen vælge. Vil vi have et fast koncept over tid eller få det maksimale ud af dem vi har? Når jeg ser på vores ungdomsarbejde synes jeg godt nok nok der er mange af vores talenter der ikke passer i konceptet, hvis ideen er vi skal spille henad hvad vi gjorde i 2014. Af dem vi har fået op siden 2014 vil jeg vudere det således.

Passer perfekt i konceptet
- Mæhle
- Thellufsen
- Bruhn (Desværre havde han så ikke psyken)

Kan bruges i konceptet
- Børsting
- Kakeeto
- Pohl

Ikke egnet til konceptet
- Abildgaard
- Morten Rokkedal
- MC
- Grønning

Ved ikke
- Viktor Ahlmann (Set ham for lidt til at vudere hvad han forcer var)
- Bust
- Bytyqi
- Mathias Andersen
- Lyngø
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Pastorius » 29. jan 2018, 19:08

Yankee skrev:Hvorfor satser vi så på en back som Pallesen, der er hurtig og stærk 1-mod-1 defensivt, men som aldrig har sat en mand offensivt og ikke kan slå et indlæg eller gå med i pasningsspillet?
Mener du virkelig det fremhævede? Jeg har sjældent været mere uenig med dig.

Han er muligvis hurtig på en 60m, men han er ikke hurtig på fødderne på de første skridt, og jeg mener han er en katastrofe defensivt. Det er muligt at han håndterer nogle 1-1 situationer udmærket (jeg har bare ikke opdaget det), men så er han elendig til at få sig placeret så han kan udnytte sin styrke. Alt for mange gange, er han kommet alt for langt fra den spiller han skal dække, og så er han altså rigtig dårlig til at få amlet ham op igen.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14752
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Hanga » 29. jan 2018, 19:14

Pastorius skrev:
Yankee skrev:Hvorfor satser vi så på en back som Pallesen, der er hurtig og stærk 1-mod-1 defensivt, men som aldrig har sat en mand offensivt og ikke kan slå et indlæg eller gå med i pasningsspillet?
Mener du virkelig det fremhævede? Jeg har sjældent været mere uenig med dig.

Han er muligvis hurtig på en 60m, men han er ikke hurtig på fødderne på de første skridt, og jeg mener han er en katastrofe defensivt. Det er muligt at han håndterer nogle 1-1 situationer udmærket (jeg har bare ikke opdaget det), men så er han elendig til at få sig placeret så han kan udnytte sin styrke. Alt for mange gange, er han kommet alt for langt fra den spiller han skal dække, og så er han altså rigtig dårlig til at få amlet ham op igen.
Helt enig, jeg ser heller ikke Pallesen som værende specielt stærk defensivt. Det kunne man måske leve med hvis han var rigtig god offensivt, men selvom han udfordrer meget og kommer i nogle gode raids, får han desværre bare sjældent udbytte af det- Her er jeg enig med Yankee i, at hans indlæg eller afleveringer ikke sidder i skabet. I 130 kampe har han lavet 1 mål og 5 assist (transfermarkt). Det er jo alt alt for lidt, hvilket jeg også påpegede i min skepsis ved købet af ham. Han har desværre ikke evnet at modbevise mig.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Yankee » 29. jan 2018, 20:38

Pastorius skrev:
Yankee skrev:Hvorfor satser vi så på en back som Pallesen, der er hurtig og stærk 1-mod-1 defensivt, men som aldrig har sat en mand offensivt og ikke kan slå et indlæg eller gå med i pasningsspillet?
Mener du virkelig det fremhævede? Jeg har sjældent været mere uenig med dig.

Han er muligvis hurtig på en 60m, men han er ikke hurtig på fødderne på de første skridt, og jeg mener han er en katastrofe defensivt. Det er muligt at han håndterer nogle 1-1 situationer udmærket (jeg har bare ikke opdaget det), men så er han elendig til at få sig placeret så han kan udnytte sin styrke. Alt for mange gange, er han kommet alt for langt fra den spiller han skal dække, og så er han altså rigtig dårlig til at få amlet ham op igen.
Nej, jeg giver dig fuldstændig ret. Jeg synes bare jeg har underholdt rigeligt med min kritik af Pallesen herinde, så jeg ville lade det glide i baggrunden.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af frederikshavneren » 29. jan 2018, 21:02

VG skriver at Alexander Søderlund gør comeback i Rosenborg BK.

Godt nok et kedeligt transfervindue der har handlet om at trimme truppen, jeg kan dog sagtens se det fornuftige i at satse på at spille holdet sammen efter sommerens hovedrengøring i truppen.
Jeg kan sagtens se at holdet har flere svagheder, men med mindre det bliver muligt at tilknytte en ekstraordinær spiller (Kusk) tror jeg ikke at vi får én eneste tilgang udefra.

ebbejeppe
2. div
2. div
Indlæg: 120
Tilmeldt: 15. maj 2006, 12:25

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af ebbejeppe » 29. jan 2018, 22:33

I min optik er vi nødt til at hente en angriber. Både på 1) antal og 2) kvalitet er vi simpelthen for skrøbelige.
1) Ramkilde har ikke spillet i de to seneste træningskamp (og så vidt jeg husker heller ikke den første) og kan ikke være 100 % klar til at agere indhopper/reserve ved skader etc.
2) Pohl og især Safranko har været for svingende.

Jeg så gerne, at man tog Pusic eller Duncan ind, ideelt set, på en ½ årig kontrakt.

Kom nu, Gaarde - der er stadig 49 timer at arbejde med!

Mascis
1. div
1. div
Indlæg: 256
Tilmeldt: 25. feb 2017, 17:30

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Mascis » 29. jan 2018, 23:36

Yankee skrev:
Pastorius skrev:
Yankee skrev:Hvorfor satser vi så på en back som Pallesen, der er hurtig og stærk 1-mod-1 defensivt, men som aldrig har sat en mand offensivt og ikke kan slå et indlæg eller gå med i pasningsspillet?
Mener du virkelig det fremhævede? Jeg har sjældent været mere uenig med dig.

Han er muligvis hurtig på en 60m, men han er ikke hurtig på fødderne på de første skridt, og jeg mener han er en katastrofe defensivt. Det er muligt at han håndterer nogle 1-1 situationer udmærket (jeg har bare ikke opdaget det), men så er han elendig til at få sig placeret så han kan udnytte sin styrke. Alt for mange gange, er han kommet alt for langt fra den spiller han skal dække, og så er han altså rigtig dårlig til at få amlet ham op igen.
Nej, jeg giver dig fuldstændig ret. Jeg synes bare jeg har underholdt rigeligt med min kritik af Pallesen herinde, så jeg ville lade det glide i baggrunden.
Jeg kan godt sætte mig ind i at man ikke synes Pallesen er sten-sikker defensivt, men offensivt kan jeg virkeligt ikke forstå al kritikken. Jeg synes da netop det er her han har sine store styrker, og især da når det kommer til at sætte en mand. Han gav et eksempel på det så sent som i sidste testkamp, og det førte til et mål der dog blev underkendt.

boldspiller
Junior
Junior
Indlæg: 66
Tilmeldt: 3. jun 2017, 16:08
Favoritspiller: Jeppe Curth.

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af boldspiller » 29. jan 2018, 23:54

Fischer på vej til PSE, hvor Kusk kunne komme i overskud: https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/t ... nt/7017427

Mon Gaarde er ved at starte faxmaskinen op?

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4339
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Kristian » 30. jan 2018, 00:01

boldspiller skrev:Fischer på vej til PSE, hvor Kusk kunne komme i overskud: https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/t ... nt/7017427

Mon Gaarde er ved at starte faxmaskinen op?
Det er absolut det eneste vi kan forvente.
Såfremt FCK henter Fischer, må Ståle lade Kusk løbe.

Og det er så den ekstra ordinære spiller som Gaarde ikke ville afvise man fik chancen for at hente.

Men nu må vi se. Kusk's kæreste vil ihvertfald meget gerne hjem til Aalborg.
------------------
mvh Kristian

Gamen

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Gamen » 30. jan 2018, 00:04

Kristian skrev: Men nu må vi se. Kusk's kæreste vil ihvertfald meget gerne hjem til Aalborg.
Og det vil han også gerne selv, uanset hvad enkelte tastaturkrigere herinde forsøger at pådutte ham af motiver.

Men når man er under kontrakt kan man jo ikke bare rive den i stykker...

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5198
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Jakobsen » 30. jan 2018, 00:37

GF er ved at sælge Duncan. Jeg var lidt lunken tidligere, men kan vi få ham på en et årig kontrakt til en fornuftig penge er jeg egentlig frisk. Han kan sikkert stadig score mål og vores unge gutter kunne afgjort lære noget af ham. Derudover må det være mere attraktivt for Duncan at komme til Aalborg end at skulle spille for en polsk bundklub eller komme til en græsk midterklub, hvor nordiske spillere er blevet røvrendt i et væk. Skal vi have en midlertidig løsning igen er Duncan klart et meget bedre bud end alle mulige slovakiske has-beens eller lykkeriddere.
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

Brugeravatar
strangecap
1. div
1. div
Indlæg: 259
Tilmeldt: 22. maj 2011, 07:41
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Sulsted

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af strangecap » 30. jan 2018, 07:03

Jakobsen skrev:GF er ved at sælge Duncan. Jeg var lidt lunken tidligere, men kan vi få ham på en et årig kontrakt til en fornuftig penge er jeg egentlig frisk. Han kan sikkert stadig score mål og vores unge gutter kunne afgjort lære noget af ham. Derudover må det være mere attraktivt for Duncan at komme til Aalborg end at skulle spille for en polsk bundklub eller komme til en græsk midterklub, hvor nordiske spillere er blevet røvrendt i et væk. Skal vi have en midlertidig løsning igen er Duncan klart et meget bedre bud end alle mulige slovakiske has-beens eller lykkeriddere.
Jeg tvivler på Gaarde lander ham men kan også sagtens se fornuften i at signe Duncan

Låst