Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
ekni99
2. div
2. div
Indlæg: 142
Tilmeldt: 11. mar 2010, 15:01

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af ekni99 » 30. dec 2017, 12:30

9520AaB skrev:
ekni99 skrev:
9520AaB skrev:
boldspiller skrev:
FIDEL skrev: Men jeg vil personligt hellere have Mayron George, som både har fysik og speed. Men han skal nok lejes. En George i form er en stor mundfuld for alle forsvar i dk.
Så finder vi i hvert fald ud af, om Ashley Tootle er pengene værd.
Så vidt jeg ved, må man kun repræsentere to klubber i en sæson, så George er vist ikke en mulighed. Heldigvis. Billede


Sent from my iPhone using Tapatalk
Spillede han for Randers i starten af sæsonnen?
Ja, så han må ikke spille for andre klubber end Lyngby resten af sæsonen.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Mange tak.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af FlæskeFrank » 30. dec 2017, 14:14

Nu sælger OB nok Izunna. Hvis de så kommer og spørger, om de må købe Rasmus Würtz for ½ mio kr. Han har ½ år til kontraktudløb og er 34 år.

Hvad svarer vi så ? Personligt ville jeg godt lade ham gå. Lesniak løser opgaven OK, Kakeeto og Magnus Christensen er gode reserver.

Og jeg er ikke sikker på, at vi tilbyder ham to års kontraktforlængelse.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Hanga » 30. dec 2017, 14:34

FlæskeFrank skrev:Nu sælger OB nok Izunna. Hvis de så kommer og spørger, om de må købe Rasmus Würtz for ½ mio kr. Han har ½ år til kontraktudløb og er 34 år.

Hvad svarer vi så ? Personligt ville jeg godt lade ham gå. Lesniak løser opgaven OK, Kakeeto og Magnus Christensen er gode reserver.

Og jeg er ikke sikker på, at vi tilbyder ham to års kontraktforlængelse.
Jeg er ret sikker på at det ville blive et nej - både fra AaB og fra Rasmus selv!
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Danni
Landshold
Landshold
Indlæg: 790
Tilmeldt: 8. maj 2007, 12:47
Favoritspiller: Nomvethe og Jimmy
Geografisk sted: Vejgaard

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Danni » 30. dec 2017, 16:09

FlæskeFrank skrev:Nu sælger OB nok Izunna. Hvis de så kommer og spørger, om de må købe Rasmus Würtz for ½ mio kr. Han har ½ år til kontraktudløb og er 34 år.

Hvad svarer vi så ? Personligt ville jeg godt lade ham gå. Lesniak løser opgaven OK, Kakeeto og Magnus Christensen er gode reserver.

Og jeg er ikke sikker på, at vi tilbyder ham to års kontraktforlængelse.
Jeg tror godt nok ikke, AaB vil sælge ham for en halv million. Han er en af vores aller vigtigste spillere og jeg synes en klasse over i hvert fald to af de tre, du nævner.
Længe leve arbejderklassen!

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af FIDEL » 30. dec 2017, 17:59

Danni skrev:
FlæskeFrank skrev:Nu sælger OB nok Izunna. Hvis de så kommer og spørger, om de må købe Rasmus Würtz for ½ mio kr. Han har ½ år til kontraktudløb og er 34 år.

Hvad svarer vi så ? Personligt ville jeg godt lade ham gå. Lesniak løser opgaven OK, Kakeeto og Magnus Christensen er gode reserver.

Og jeg er ikke sikker på, at vi tilbyder ham to års kontraktforlængelse.
Jeg tror godt nok ikke, AaB vil sælge ham for en halv million. Han er en af vores aller vigtigste spillere og jeg synes en klasse over i hvert fald to af de tre, du nævner.
Sagen er bare den, at Wurtz teknisk og tempomæssigt ikke passer ind i wieghorst optimale stil. Hvis vi skal spille med to 6'ere,så er det vigtigt at de kan noget med bolden.

Gamen

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Gamen » 30. dec 2017, 18:12

FIDEL skrev: Sagen er bare den, at Wurtz teknisk og tempomæssigt ikke passer ind i wieghorst optimale stil. Hvis vi skal spille med to 6'ere,så er det vigtigt at de kan noget med bolden.
Det er meget fint, men det har vi ingen 6'ere der kan. Og da slet ikke Magnus Christensen og (til dels) Kakeeto.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Yankee » 30. dec 2017, 21:53

FlæskeFrank skrev:Nu sælger OB nok Izunna. Hvis de så kommer og spørger, om de må købe Rasmus Würtz for ½ mio kr. Han har ½ år til kontraktudløb og er 34 år.

Hvad svarer vi så ? Personligt ville jeg godt lade ham gå. Lesniak løser opgaven OK, Kakeeto og Magnus Christensen er gode reserver.

Og jeg er ikke sikker på, at vi tilbyder ham to års kontraktforlængelse.
Lagde du ikke mærke til hvad der skete med holdet, da Würtz kom tilbage i startopstillingen i Hobro? Derfra tog vi 13 point i 6 kampe og løftede efteråret fra elendigt til hæderligt.

Würtz' betydning for holdet kan ikke overdrives og vi skal klemme alle de kampe ud af manden som vi kan. At sælge ham for en halv million ville være fuldkommen idiotisk efter min mening.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Køllen I Møllen » 30. dec 2017, 22:17

Yankee skrev:
FlæskeFrank skrev:Nu sælger OB nok Izunna. Hvis de så kommer og spørger, om de må købe Rasmus Würtz for ½ mio kr. Han har ½ år til kontraktudløb og er 34 år.

Hvad svarer vi så ? Personligt ville jeg godt lade ham gå. Lesniak løser opgaven OK, Kakeeto og Magnus Christensen er gode reserver.

Og jeg er ikke sikker på, at vi tilbyder ham to års kontraktforlængelse.
Lagde du ikke mærke til hvad der skete med holdet, da Würtz kom tilbage i startopstillingen i Hobro? Derfra tog vi 13 point i 6 kampe og løftede efteråret fra elendigt til hæderligt.

Würtz' betydning for holdet kan ikke overdrives og vi skal klemme alle de kampe ud af manden som vi kan. At sælge ham for en halv million ville være fuldkommen idiotisk efter min mening.

Der er vel heller ingen almindeligt fungerende mennesker der tror på at Würtz i en alder af 34 kunne finde på at rive familien op for at flytte til Odense? :S
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Hanga » 30. dec 2017, 22:31

Køllen I Møllen skrev: Der er vel heller ingen almindeligt fungerende mennesker der tror på at Würtz i en alder af 34 kunne finde på at rive familien op for at flytte til Odense? :S
Jeg har også noget svært ved at forstå hvordan den tanke overhovedet er opstået.
Jeg tror at ingen af de 3 parter er interesseret i det skifte.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af FIDEL » 30. dec 2017, 22:40

Gamen skrev:
FIDEL skrev: Sagen er bare den, at Wurtz teknisk og tempomæssigt ikke passer ind i wieghorst optimale stil. Hvis vi skal spille med to 6'ere,så er det vigtigt at de kan noget med bolden.
Det er meget fint, men det har vi ingen 6'ere der kan. Og da slet ikke Magnus Christensen og (til dels) Kakeeto.
Lesniak har noget af det, men han har skulle vænne sig til dansk fodbold.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Hanga » 30. dec 2017, 22:46

FIDEL skrev:
Gamen skrev:
FIDEL skrev: Sagen er bare den, at Wurtz teknisk og tempomæssigt ikke passer ind i wieghorst optimale stil. Hvis vi skal spille med to 6'ere,så er det vigtigt at de kan noget med bolden.
Det er meget fint, men det har vi ingen 6'ere der kan. Og da slet ikke Magnus Christensen og (til dels) Kakeeto.
Lesniak har noget af det, men han har skulle vænne sig til dansk fodbold.
Jeg synes ikke Lesniak slår mange fremadrettede afleveringer må jeg sige. Han minder efter min mening for meget om MC og Kakeeto og jeg forstår ikke helt hvorfor vi har signet ham, selvom han uden tvivl pt. er den bedste af de 3.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Yankee » 31. dec 2017, 09:37

Problemet er jo ikke Rasmus Würtz, men de andre centrale midtbanespillere. Vi skal altså stille større krav til dem - ellers ender det med at vi får lullet os selv i søvn med 11 x Kasper P-niveau på banen.

Kakeeto, MC og Abildgaard er spillere uden nogle spidskompetencer, som burde have vist meget mere allerede, hvis de skulle tage over fra Würtz. Lad os nu komme af med nogle af dem og begynde at finde spillere med langt større potentiale og topniveau.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af FIDEL » 31. dec 2017, 14:36

Yankee skrev:Problemet er jo ikke Rasmus Würtz, men de andre centrale midtbanespillere. Vi skal altså stille større krav til dem - ellers ender det med at vi får lullet os selv i søvn med 11 x Kasper P-niveau på banen.

Kakeeto, MC og Abildgaard er spillere uden nogle spidskompetencer, som burde have vist meget mere allerede, hvis de skulle tage over fra Würtz. Lad os nu komme af med nogle af dem og begynde at finde spillere med langt større potentiale og topniveau.
Det er bare svært at være en ung spiller på et hold hvor de spillere der hentes ind som bærende spillere enten skal tage et trin op eller ikke er i form. Undtagen Rinne. Så er det klart at holdet ikke har præsteret fra dag 1.

Brugeravatar
Rams
Landshold
Landshold
Indlæg: 965
Tilmeldt: 27. jul 2007, 09:33
Geografisk sted: Brønshøj

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Rams » 1. jan 2018, 16:23

Gaarde6 skrev:Løber normalt ikke med rygter herinde.
Følgende kan jeg heller ikke stå inde for, da det kommer 3 led ude fra.
Men derfor synes jeg da lige jeg ville dele det med jer. Så kan vi debattere om der kan være noget om rygtet eller om det er en and.
Kender en gut, hvis svigerfar er med i erhvervs klubben i AaB. Han sagde i dag at rygterne gik på at Tulio De Melo rigtig gerne ville tilbage til Aalborg og slutte karriereren. Det kunne man godt bilde mig ind.
Han sagde også at han havde hørt der skulle arbejdes på en spiller mellem jul og nytår. Han anede ikke hvem.

Skyd mig bare.. Ville bare lige lufte det.. Aner ikke om der er hold i det? Måske andre har hørt noget?
Tulio er iflg transfermarkt skiftet til en obskur sekundaklub i Japan.
In verbis simus faciles

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af FlæskeFrank » 1. jan 2018, 18:44

Såvidt jeg kan se, så starter AaB op med træningen på fredag. Det er samme dag, som transfervinduet åbner. Spændende om det betyder, at der lander en spiller allerede der.

Hvis vi skal have prøvetræninger, må det vel være i den første 1½ uges tid.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 1858
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af 634 » 1. jan 2018, 19:22

FlæskeFrank skrev:Såvidt jeg kan se, så starter AaB op med træningen på fredag. Det er samme dag, som transfervinduet åbner. Spændende om det betyder, at der lander en spiller allerede der.

Hvis vi skal have prøvetræninger, må det vel være i den første 1½ uges tid.
Lad os nu bare få den Harry Kane type, det er alt hvad truppen mangler
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali


Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Martino » 1. jan 2018, 20:09

FlæskeFrank skrev:Såvidt jeg kan se, så starter AaB op med træningen på fredag. Det er samme dag, som transfervinduet åbner. Spændende om det betyder, at der lander en spiller allerede der.

Hvis vi skal have prøvetræninger, må det vel være i den første 1½ uges tid.
Mon ikke Louka Andresen træner med nærmest fra på fredag?
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3246
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Brodernumsi » 1. jan 2018, 20:13

634 skrev:
FlæskeFrank skrev:Såvidt jeg kan se, så starter AaB op med træningen på fredag. Det er samme dag, som transfervinduet åbner. Spændende om det betyder, at der lander en spiller allerede der.

Hvis vi skal have prøvetræninger, må det vel være i den første 1½ uges tid.
Lad os nu bare få den Harry Kane type, det er alt hvad truppen mangler
Vi mangler vel lige så meget en Eriksen-type. Men af de to, ville jeg foretrække en angriber. Eriksen ville jo få nul assists, hvis det var Pohl han skulle fodre.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2070
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Kokkefar » 1. jan 2018, 20:14

Martino skrev:
FlæskeFrank skrev:Såvidt jeg kan se, så starter AaB op med træningen på fredag. Det er samme dag, som transfervinduet åbner. Spændende om det betyder, at der lander en spiller allerede der.

Hvis vi skal have prøvetræninger, må det vel være i den første 1½ uges tid.
Mon ikke Louka Andresen træner med nærmest fra på fredag?
Der var også noget med en amerikansk keeper, ikke?

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Martino » 1. jan 2018, 20:22

Kokkefar skrev:
Martino skrev:
FlæskeFrank skrev:Såvidt jeg kan se, så starter AaB op med træningen på fredag. Det er samme dag, som transfervinduet åbner. Spændende om det betyder, at der lander en spiller allerede der.

Hvis vi skal have prøvetræninger, må det vel være i den første 1½ uges tid.
Mon ikke Louka Andresen træner med nærmest fra på fredag?
Der var også noget med en amerikansk keeper, ikke?
Jo det er vist rigtigt, så Lansing må være et stykke fra være helt klar.
Jeg savner Winsnes

Låst