Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Gamen

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Gamen » 25. nov 2017, 13:32

Rams skrev:Ikke desto mindre regnes han for en af de mest lovende offensive spillere i et land, der ellers har tradition for at producere kvalitetsoffensivspillere.
Hvad er det for nogle kvalitetsoffensiv-spillere udover Hamsik og til dels Vladimir Weiss?

En dygtig, målfarlig angriber har slovakkerne da netop ikke evnet at producere i mange år. Deres angrebsbesætning i dag er da også pinligt ringe - måske en af de svageste i den europæiske mellemklasse. Vi skal helt tilbage i starten af 00'erne (Vittek, Mintal og Nemeth) for at finde angribere med bare en nogenlunde statistik på landsholdet.

Safranko er ikke nogen målscorer - og det er der for den sags skyld heller ikke én eneste af de andre angribere omkring det slovakiske landshold der er.
Derfor kan han vel godt bruges i AaB - men man ledte efter en proven striker, og det fik man langt fra.

Brugeravatar
Krage
1. div
1. div
Indlæg: 304
Tilmeldt: 16. maj 2010, 20:05
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Krage » 25. nov 2017, 14:21

Hvad tænker debatsiden om et eventuelt comeback til plaffeministeren?
Jeg er selv lidt lunken, men han har vel vist sig i superligaen før og kommer med en rutine, dog har han lige haft en korsbåndskade.

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/mot ... il-vinter/
Billede

Gamen

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Gamen » 25. nov 2017, 14:39

Nu har de fleste debatside-brugere desværre et dårligt forhold til tidl. AaB'ere, der som regel aldrig kan bruges til noget som helst, er uduelige osv. Når man ser på hvor ringe vi er til at hente spillere som vi ikke har forhåndskendskab til, så...

Ronnie har ikke spillet i godt et år, men kan vi få ham til billige penge, så kunne jeg godt se en idé i at lade ham bevise sit værd. Han kan i det mindste afslutte, hvilket ingen af vores nuværende angribere evner.
Kadrii har været en dominerende skikkelse for Randers siden han ankom, så man skal ikke udelukke Ronnie, der har været igennem en lignende situation.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5172
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Jakobsen » 25. nov 2017, 20:55

Gamen skrev:Nu har de fleste debatside-brugere desværre et dårligt forhold til tidl. AaB'ere, der som regel aldrig kan bruges til noget som helst, er uduelige osv. Når man ser på hvor ringe vi er til at hente spillere som vi ikke har forhåndskendskab til, så...

Ronnie har ikke spillet i godt et år, men kan vi få ham til billige penge, så kunne jeg godt se en idé i at lade ham bevise sit værd. Han kan i det mindste afslutte, hvilket ingen af vores nuværende angribere evner.
Kadrii har været en dominerende skikkelse for Randers siden han ankom, så man skal ikke udelukke Ronnie, der har været igennem en lignende situation.
Jeg synes bare altid der er lidt dårlige vibes når en ung spiller flopper i en stor klub, får succes i mindre klubber og så kommer tilbage for at være profil. Jeg har ingen statistik til at understøtte det, men jeg synes bare tit det er fejlet. Skal Schwartz tilbage skal Gaarde virkelig se ham dybt i øjenene og være sikker på han vil fungere her. Derudover han har i sin karriere kun fungeret rigitg godt under en hård manager af den gamle skole. Det er jo ikke just det vi har i trænerstaben med MW og de andre tøre kiks. Derudover nytte det ikke at signe en Ronnie Schwartz type medmindre vi får en offensiv der kan fodre ham. Det er jo ikke en spiller der skaber noget som helst selv. Helt isolert kunne vores trup god virkelig godt bruge en anden type end alle de stille typer vi har nu.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3251
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Brodernumsi » 25. nov 2017, 21:50

Gamen skrev:Nu har de fleste debatside-brugere desværre et dårligt forhold til tidl. AaB'ere, der som regel aldrig kan bruges til noget som helst, er uduelige osv.
Tåbeligt postulat.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5172
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Jakobsen » 25. nov 2017, 23:01

Brodernumsi skrev:
Gamen skrev:Nu har de fleste debatside-brugere desværre et dårligt forhold til tidl. AaB'ere, der som regel aldrig kan bruges til noget som helst, er uduelige osv.
Tåbeligt postulat.
Enig, dog bør man overveje det meget nøje når folk skal tilbage. Der er nogle faldgrubber såsom

- Spilleren har opnået hvad han vil eller opgvet sine mål og vil bare hjem til Nordjylland og være tæt på venner/familie. Her kan man vel lidt tage Helenius som eksempel der havde brug for at komme hjem i en svær tid, men uanset at jeg har stor medføldelse med Helenius var det forkert af AaB at tage ham hjem.
- Spilleren er for stolt til skridtet ned. Hvordan vil det f.eks. være for Kusk at vende tilbage til en klub der i første omgang ikke var god nok til hans ambitioner? Vil Kusk i det hele taget kunne indstille sig på at tage skridt et tilbage for måske at tage to frem?
- Dem der bare ikke passede ind i første omgang. Her tænker jeg på typer som Schwartz og DC der har gjort det godt efter de var i AaB, men ikke fungerede i AaBs kultur. Bare fordi de er blevet dygtigere rent teknisk er det ikke sikkert, at deres personlighed har udviklet sig på en måde, hvor de kan slå til hos os.

De to kan dog også vendes om såfremt at spilleren se han har noget at vende ved at vinde hjem, Jeg synes bare ofte man ser faldbruber og dem skal vi være os bevidste. Bare se da vi hente Ene og Helenius - de var begge katastrofer på trods af de er AaB'ere og havde gode CV'er.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af MrBangDK » 26. nov 2017, 08:19

Gamen skrev:Nu har de fleste debatside-brugere desværre et dårligt forhold til tidl. AaB'ere, der som regel aldrig kan bruges til noget som helst, er uduelige osv. Når man ser på hvor ringe vi er til at hente spillere som vi ikke har forhåndskendskab til, så...

Ronnie har ikke spillet i godt et år, men kan vi få ham til billige penge, så kunne jeg godt se en idé i at lade ham bevise sit værd. Han kan i det mindste afslutte, hvilket ingen af vores nuværende angribere evner.
Kadrii har været en dominerende skikkelse for Randers siden han ankom, så man skal ikke udelukke Ronnie, der har været igennem en lignende situation.
Det er da lige præcis det modsatte du bruger alle tråde til at plædere for. Vi skal have en proven striker, som er garant for mål. Så et projekt “Ronnie kan måske blive god for os” er da ikke det vi har brug for.
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
556
1. div
1. div
Indlæg: 372
Tilmeldt: 7. jul 2005, 10:54
Geografisk sted: 2000

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af 556 » 26. nov 2017, 08:26

En spiller hvis navn ofte nævnes f.eks på ripodsten, men sjældent omtales herinde er Mikkel Agger i Thisted. Han scorer jævnt mange mål sæson efter sæson.. jeg kan dårligt huske at have set ham spille udover da han som helt ung ikke slog igennem i Esbjerg.. kunne han være en løsning på en spiller som kan skyde dem ind for AaB? Jeg husker ham ikke som nogen tekniker, men I som har set ham, hvad er han for en type spiller?
-Nej tak til plastikbaner i Superligaen

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6375
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Gaarde6 » 26. nov 2017, 10:03

556 skrev:En spiller hvis navn ofte nævnes f.eks på ripodsten, men sjældent omtales herinde er Mikkel Agger i Thisted. Han scorer jævnt mange mål sæson efter sæson.. jeg kan dårligt huske at have set ham spille udover da han som helt ung ikke slog igennem i Esbjerg.. kunne han være en løsning på en spiller som kan skyde dem ind for AaB? Jeg husker ham ikke som nogen tekniker, men I som har set ham, hvad er han for en type spiller?
Hurtig og pågående spiller.
Er sikker på han kunne gøre det nogenlunde,(score flere mål end Pohl og Safranko)
Men i mine øjne skal der noget bedre ind.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5172
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Jakobsen » 26. nov 2017, 11:40

556 skrev:En spiller hvis navn ofte nævnes f.eks på ripodsten, men sjældent omtales herinde er Mikkel Agger i Thisted. Han scorer jævnt mange mål sæson efter sæson.. jeg kan dårligt huske at have set ham spille udover da han som helt ung ikke slog igennem i Esbjerg.. kunne han være en løsning på en spiller som kan skyde dem ind for AaB? Jeg husker ham ikke som nogen tekniker, men I som har set ham, hvad er han for en type spiller?
Han var faktisk tæt på AaB for en del år siden, men som jeg husker det kunne man ikke blive enige om lønnen. Kunne han nu gå ind og være den der jævne 10 mål pr. sæson type så jeg ham gerne i AaB. Måske ikke som vores bærende frelser, men nærmere en AK der kan bidrage med noget og flekse lidt mellem at være nr. 2 angriber der starter inde og ham der kommer fra bænken.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Gamen

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Gamen » 26. nov 2017, 13:59

MrBangDK skrev: Det er da lige præcis det modsatte du bruger alle tråde til at plædere for. Vi skal have en proven striker, som er garant for mål. Så et projekt “Ronnie kan måske blive god for os” er da ikke det vi har brug for.
Vi mister Sylvestr, og Grønning kommer næppe retur. Ergo er der en fri plads mere. Selvfølgelig skal vi have en proven striker, men vi skal også gå efter spillere med de kvaliteter vi mangler på holdet. Hverken Pohl eller Safranko er dygtige afsluttere.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10653
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af jonas386 » 26. nov 2017, 19:19

Gaarde må altså gerne smide en røvfuld millioner efter Robert Skov. Han er lige sådan en type vi mangler.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

martinaalborg
Allstar
Allstar
Indlæg: 1258
Tilmeldt: 12. jun 2007, 11:11
Favoritspiller: Søren Thorst
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af martinaalborg » 26. nov 2017, 19:27

Mit transferønske:
Find en passende karriere til Pohl udenfor fodbolden.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6079
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af FIDEL » 26. nov 2017, 20:46

Det er svært at forestille sig, at Gaarde ikke henter en erfaren angriber og kantspiller til nytår. Det skriger holdet efter... Og ikke flere eksotiske spillere! Ronnie schwartz er heller ikke optimal. Der skal virkelig kvalitet ind. Fx kusk og Pål eller Duncan.

Sønderhof
Allstar
Allstar
Indlæg: 1051
Tilmeldt: 9. jul 2005, 12:51
Favoritspiller: Thomas Augustinussen

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Sønderhof » 26. nov 2017, 21:06

jonas386 skrev:Gaarde må altså gerne smide en røvfuld millioner efter Robert Skov. Han er lige sådan en type vi mangler.
Det løb er kørt for længst!

Vi var utallige herinde der for år tilbage sagde vi skulle hente Robert Skov som fremtidens afløser for Thomsen/Kusk. Dengang var der både herinde og i AaB tiltro til at Børsting og Bruhn havde potentialet til at løfte arven. Vi kunne utvivlsomt have købt Skov for 4-8 millioner i 14/15, ligesom han ville kunne se sig selv udvikle sig på superligaens bedst spillende hold.

Nu koster han nærmere 20 end 10 millioner (medmindre han har en klausul). Uanset, er klubber som OB, FCM, FCN, BIF og FCK interesseret i at tilknytte ham, ligesom de større belgiske og hollandske klubber kigger nøje efter ham. Han er langt udenfor vores rækkevidde.

Jeg har fra min første færd som debattør herinde kritiseret først Lynge og nu Gaarde for ikke at være aktive og dygtige nok til at hente spillere indenrigs. Det gælder både talenter fra andre landsdele end omkring Limfjorden samt spillere der har bevist sig i 1.div.

Under Lynge kunne vi have hentet Bjelland i stedet for Beauchamp. Gaarde kunne have købt Lerager istedet for Blomqvist. I sommer kunne man have åbnet pungen lidt mere og have købt en af landets mest lovende kantspillere i Anders Dreyer fra Esbjerg, frem for Rolim, som træneren ikke har tiltro til.

Jeg håbede Gaarde ville være manden der kunne lave en rød tråd i vores indkøb. Nu håber jeg han er fortid til vinter!

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10653
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af jonas386 » 26. nov 2017, 21:24

Sønderhof skrev:
jonas386 skrev:Gaarde må altså gerne smide en røvfuld millioner efter Robert Skov. Han er lige sådan en type vi mangler.
Det løb er kørt for længst!

Vi var utallige herinde der for år tilbage sagde vi skulle hente Robert Skov som fremtidens afløser for Thomsen/Kusk. Dengang var der både herinde og i AaB tiltro til at Børsting og Bruhn havde potentialet til at løfte arven. Vi kunne utvivlsomt have købt Skov for 4-8 millioner i 14/15, ligesom han ville kunne se sig selv udvikle sig på superligaens bedst spillende hold.

Nu koster han nærmere 20 end 10 millioner (medmindre han har en klausul). Uanset, er klubber som OB, FCM, FCN, BIF og FCK interesseret i at tilknytte ham, ligesom de større belgiske og hollandske klubber kigger nøje efter ham. Han er langt udenfor vores rækkevidde.

Jeg har fra min første færd som debattør herinde kritiseret først Lynge og nu Gaarde for ikke at være aktive og dygtige nok til at hente spillere indenrigs. Det gælder både talenter fra andre landsdele end omkring Limfjorden samt spillere der har bevist sig i 1.div.

Under Lynge kunne vi have hentet Bjelland i stedet for Beauchamp. Gaarde kunne have købt Lerager istedet for Blomqvist. I sommer kunne man have åbnet pungen lidt mere og have købt en af landets mest lovende kantspillere i Anders Dreyer fra Esbjerg, frem for Rolim, som træneren ikke har tiltro til.

Jeg håbede Gaarde ville være manden der kunne lave en rød tråd i vores indkøb. Nu håber jeg han er fortid til vinter!
Jeg har også selv foreslået Skov flere gange tidligere. Og du har desværre nok ret, selvom jeg bestemt mener vi bør kunne være med på klubber som OB eller FCN. FCM og BIF har selvfølgelig nogle lidt andre økonomiske indlæg.
Bjelland var jeg også selv varm på i sin tid, og jeg har ofte ærget mig både gul og blå over vi ikke fik ham foran FCN. Det burde bestemt kunne have ladet sig gøre.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9603
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Buzz Killington » 26. nov 2017, 21:29

Sønderhof skrev:
jonas386 skrev:Gaarde må altså gerne smide en røvfuld millioner efter Robert Skov. Han er lige sådan en type vi mangler.
Det løb er kørt for længst!

Vi var utallige herinde der for år tilbage sagde vi skulle hente Robert Skov som fremtidens afløser for Thomsen/Kusk. Dengang var der både herinde og i AaB tiltro til at Børsting og Bruhn havde potentialet til at løfte arven. Vi kunne utvivlsomt have købt Skov for 4-8 millioner i 14/15, ligesom han ville kunne se sig selv udvikle sig på superligaens bedst spillende hold.

Nu koster han nærmere 20 end 10 millioner (medmindre han har en klausul). Uanset, er klubber som OB, FCM, FCN, BIF og FCK interesseret i at tilknytte ham, ligesom de større belgiske og hollandske klubber kigger nøje efter ham. Han er langt udenfor vores rækkevidde.

Jeg har fra min første færd som debattør herinde kritiseret først Lynge og nu Gaarde for ikke at være aktive og dygtige nok til at hente spillere indenrigs. Det gælder både talenter fra andre landsdele end omkring Limfjorden samt spillere der har bevist sig i 1.div.

Under Lynge kunne vi have hentet Bjelland i stedet for Beauchamp. Gaarde kunne have købt Lerager istedet for Blomqvist. I sommer kunne man have åbnet pungen lidt mere og have købt en af landets mest lovende kantspillere i Anders Dreyer fra Esbjerg, frem for Rolim, som træneren ikke har tiltro til.

Jeg håbede Gaarde ville være manden der kunne lave en rød tråd i vores indkøb. Nu håber jeg han er fortid til vinter!
Vi havde ikke mange penge at flytte med i 14/15, hvor vi primært hentede spillere på leje eller fri transfer. Kun med Jönsson spenderede vi, og det kostede kun omkring en mio at købe ham fra. Jeg tvivler på vi havde 4-8 millioner at bruge på en spiller der stadig var tilhørte kategorien "talent" på det tidspunkt, som kun fik 24 kampe, scorede et enkelt mål og lavede ingen assists. Bruhn scorede forresten 2, og lavede en enkelt assiste i 14/15. Ikke at det siger alverden.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Gamen

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Gamen » 26. nov 2017, 22:08

jonas386 skrev: Og du har desværre nok ret, selvom jeg bestemt mener vi bør kunne være med på klubber som OB eller FCN. FCM og BIF har selvfølgelig nogle lidt andre økonomiske indlæg.
Altså, hvad i alverden skulle vi kunne lokke med ifht. FCN? En offensiv-spiller med potentiale vil da langt hellere spille i en klub, hvor hans potentiale kan komme til rette. Hvor stilen passer ham.

Man skal også tænke på sin videre karriere, og der er det næppe smart at spille i en klub der spiller en værre gang kujonfodbold, sammenlignet med FCN som har en fasttømret spillestil, hvor den individuelle coaching er i top og hvor en kompromisløs offensiv er udgangspunktet.

Sønderhof
Allstar
Allstar
Indlæg: 1051
Tilmeldt: 9. jul 2005, 12:51
Favoritspiller: Thomas Augustinussen

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Sønderhof » 26. nov 2017, 22:30

Buzz Killington skrev:
Sønderhof skrev:
jonas386 skrev:Gaarde må altså gerne smide en røvfuld millioner efter Robert Skov. Han er lige sådan en type vi mangler.
Det løb er kørt for længst!

Vi var utallige herinde der for år tilbage sagde vi skulle hente Robert Skov som fremtidens afløser for Thomsen/Kusk. Dengang var der både herinde og i AaB tiltro til at Børsting og Bruhn havde potentialet til at løfte arven. Vi kunne utvivlsomt have købt Skov for 4-8 millioner i 14/15, ligesom han ville kunne se sig selv udvikle sig på superligaens bedst spillende hold.

Nu koster han nærmere 20 end 10 millioner (medmindre han har en klausul). Uanset, er klubber som OB, FCM, FCN, BIF og FCK interesseret i at tilknytte ham, ligesom de større belgiske og hollandske klubber kigger nøje efter ham. Han er langt udenfor vores rækkevidde.

Jeg har fra min første færd som debattør herinde kritiseret først Lynge og nu Gaarde for ikke at være aktive og dygtige nok til at hente spillere indenrigs. Det gælder både talenter fra andre landsdele end omkring Limfjorden samt spillere der har bevist sig i 1.div.

Under Lynge kunne vi have hentet Bjelland i stedet for Beauchamp. Gaarde kunne have købt Lerager istedet for Blomqvist. I sommer kunne man have åbnet pungen lidt mere og have købt en af landets mest lovende kantspillere i Anders Dreyer fra Esbjerg, frem for Rolim, som træneren ikke har tiltro til.

Jeg håbede Gaarde ville være manden der kunne lave en rød tråd i vores indkøb. Nu håber jeg han er fortid til vinter!
Vi havde ikke mange penge at flytte med i 14/15, hvor vi primært hentede spillere på leje eller fri transfer. Kun med Jönsson spenderede vi, og det kostede kun omkring en mio at købe ham fra. Jeg tvivler på vi havde 4-8 millioner at bruge på en spiller der stadig var tilhørte kategorien "talent" på det tidspunkt, som kun fik 24 kampe, scorede et enkelt mål og lavede ingen assists. Bruhn scorede forresten 2, og lavede en enkelt assiste i 14/15. Ikke at det siger alverden.
Du har ret. Vi havde ikke viljen til at investere i at etablere et storhold. Ikke så sært med fortidens skygger hængende over os. I stedet satte vi alt på et bræt, bankede tre gange under bordet og håbede på at det næste kuld talenter ville ramme samme niveau som Kusk/Thomsen/Lasse N./Helenius/Dalsgaard. Vi har på ingen måde formået at bygge videre på denne utrolige præstation. Ved mesterskaberne i 99 og 08 forsøgte vi at bygge videre ved at hente profiler og øge lønbudgettet. Efter '14 gik vi i den helt modsatte grøft med en laissez faire tilgang, som har resulteret i at vi i skrivende stund er det nok mest uinteressante hold at kigge på for den neutrale iagttager, og des lige frustrerende for os dedikerede AaB'ere.

Der er INGEN rød tråd i de handler Gaarde har handlet ind efter. Talenter uden talent, mærkværdige personligheder, løntunge udlændinge uden niveau. Vi står pt. tilbage med et hold, som målt på niveau såvel som potentiale er sammenlignelig med Hobro og SønderjyskE. Jeg fatter ikke det er kommet hertil, og at ledelse og fans finder sig i det. Godnat!

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Martino » 26. nov 2017, 22:45

Var til familiefest, hvor også Henrik Dalsgaards forældre var med, det var godtnok svært ikke at indrømme at Henrik er savnet i AaB. Pallesen gør det dog ok, alt taget i betragtning - han ligger ofte bag Børsting som ikke har styrkerne i pasningsspillet i små rum. Mit største transferønske er en ny træner. Wieghorst siger alle de rigtige ting, men det udtryk man så ser på banen er jo noget ganske andet. Han er meget inspireret af spansk fodbold - den eneste liga udover den danske jeg selv gider at se - men igen, jeg kan overhovedet ikke se det på AaBs spil.
Nu ryger Meilinger og Sylvestr aka Instagramkongerne, så forhåbentligt kommer der noget flair ind i holdet samtidigt med at Rolim forhåbentligt får flere spilminutter i stedet for feks Børsting.
Jeg savner Winsnes

Låst