Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3158
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Gnu » 29. nov 2017, 15:15

Ham der Emil skrev:
Jakobsen skrev: Vi skal da ikke med Børsting. Han er ikke just Messi, men hans arbejderiver og slutprodukt er stadig værdifuldt selvom vi bør have en anden type kant ind. Derudover vil han vel have gode chancer for spilletid når Flores endelig bliver skudt af. MC vil jeg egentlig gerne holde i klubben, men jeg kan godt se pointen med Würtz, Lesniak, Kakeeto og til dels Abildgaard foran i køen.
Jeg kan bare ikke se, hvilke spidskompetencer Børsting har, udover at være en tonser.
Foruden angrebet (som jeg inderligt håber kommer igang), så ser jeg Børsting som det svageste led i vores nuværende trup. Han laver alt for mange fejl i kampene.
Han er bestemt ikke nogen vidunderspiller, men i modstæning til fx Flores, får han jo engang imellem prikket bolden over stregen.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Yankee » 29. nov 2017, 20:28

Har lige hørt lidt fra Hvidovre om Louka - han har gjort et fint indtryk og AaB vil fortsat overvåge ham. Han var lidt skræmt over sproget og afstanden, men det var også mere et gæstevisit end en prøvetræning - det er meget normalt at unge 2. divisionsspillere tager lidt rundt når deres sæson er slut.

Brugeravatar
Meelsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2142
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:40
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Nordens Paris

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Meelsen » 29. nov 2017, 20:58

Yankee skrev:Har lige hørt lidt fra Hvidovre om Louka - han har gjort et fint indtryk og AaB vil fortsat overvåge ham. Han var lidt skræmt over sproget og afstanden, men det var også mere et gæstevisit end en prøvetræning - det er meget normalt at unge 2. divisionsspillere tager lidt rundt når deres sæson er slut.
Sproget, som i den nordjyske dialekt eller en hård tone generelt?
Bliv medlem af Vesttribunen på Facebook: http://www.facebook.com/Vesttribunen - Fællesskab, udebaneture, merchandise og meget mere!

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Forza » 29. nov 2017, 21:39

Yankee skrev:Har lige hørt lidt fra Hvidovre om Louka - han har gjort et fint indtryk og AaB vil fortsat overvåge ham. Han var lidt skræmt over sproget og afstanden, men det var også mere et gæstevisit end en prøvetræning - det er meget normalt at unge 2. divisionsspillere tager lidt rundt når deres sæson er slut.
Hvis sproget skræmmer ham så er han nok heller ikke klar til en superliga klub.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af MrBangDK » 29. nov 2017, 22:11

Meelsen skrev:
Yankee skrev:Har lige hørt lidt fra Hvidovre om Louka - han har gjort et fint indtryk og AaB vil fortsat overvåge ham. Han var lidt skræmt over sproget og afstanden, men det var også mere et gæstevisit end en prøvetræning - det er meget normalt at unge 2. divisionsspillere tager lidt rundt når deres sæson er slut.
Sproget, som i den nordjyske dialekt eller en hård tone generelt?
Han brød sig efter sigende ikke om udtryk som “lagt og sovet” og “hungen hångklædet op”..
Ska' vi hak'?

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af FIDEL » 29. nov 2017, 22:47

9000AaB skrev:Kunne Pascal Gregor i Nordsjælland være noget for os?
Central forsvarspiller, der har trænet og spillet lidt med Okore i mange år, og som har spillet godt for Nordsjælland.
I år sidder han desværre på bænken og er rigtig træt af det, og så er han kun 23 år gammel, 1,85 cm høj, med masser erfaring - Mesterskab, Europæisk fodbold, pokal etc.
Ledig pr. 31.12.17.

Men ved ikke, kender ikke så meget til ham.
Gregor er klart noget for AaB.
Han er stadig ung, har dog masser af erfaring, og så er han en spillende forsvarer, hvilket vi mangler såfremt ambitionerne om possesion fodbold skal indfries. Desuden er han transferfri, så den ligger lige til højrebenet.
JA vi mangler i højere grad offensiv pondus, men hvis der skal spilles mere offensivt med et par offensive kanter, så er det vigtigt med 2 stærke centrale forsvarere.
Jeg er ikke helt klar over om Gregor er en leder på banen - jeg tror det dog ikke.
Optimalt henter vi en spillende forsvarer som også er en ledertype, men en sådan type plejer at være dyr.
Men selvfølgelig er det vigtigste at hente minimum 1 stærk kant samt 1 angriber.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af jonas386 » 30. nov 2017, 00:02

Sidder han ikke på bænken fordi han ikke vil forlænge?
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af FlæskeFrank » 30. nov 2017, 00:15

MrBangDK skrev:
Meelsen skrev:
Yankee skrev:Har lige hørt lidt fra Hvidovre om Louka - han har gjort et fint indtryk og AaB vil fortsat overvåge ham. Han var lidt skræmt over sproget og afstanden, men det var også mere et gæstevisit end en prøvetræning - det er meget normalt at unge 2. divisionsspillere tager lidt rundt når deres sæson er slut.
Sproget, som i den nordjyske dialekt eller en hård tone generelt?
Han brød sig efter sigende ikke om udtryk som “lagt og sovet” og “hungen hångklædet op”..
Høk en hak.

Jeg vil nok undre mig en kende, hvis man henter en udviklingsspiller ind uden at nogle af de andre endnu-ikke færdigudviklede spillere tilsvarende fik løbepas. Men selvfølgelig hvis det er en-til-en med Meilinger, så er udsigten til spilletid jo uændret om det er Meilinger eller erstatningen :cool:
- FlæskeFrank

Gamling
Superliga
Superliga
Indlæg: 631
Tilmeldt: 8. jul 2005, 21:48
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: København

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Gamling » 30. nov 2017, 05:20

Det kan være at Louka i modsætning til AaB’s egne “udviklingsspillere” (uden udvikling) rent faktisk kan noget offensivt.
Gamling
"Ib Simonsen forever"

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Yankee » 30. nov 2017, 08:35

Meelsen skrev:
Yankee skrev:Har lige hørt lidt fra Hvidovre om Louka - han har gjort et fint indtryk og AaB vil fortsat overvåge ham. Han var lidt skræmt over sproget og afstanden, men det var også mere et gæstevisit end en prøvetræning - det er meget normalt at unge 2. divisionsspillere tager lidt rundt når deres sæson er slut.
Sproget, som i den nordjyske dialekt eller en hård tone generelt?
Når man har spillet i Hvidovre, så er man vant til spritstive holdledere og slagsmål i omklædningsrummet som u13-spiller, så der skal sgu mere end en flok overbetalte instagram-konger til at skræmme Louka, det er jeg sikker på.

Nej, der er bare langt fra Hvidovrevej til Hornevej for en 20-årig vestegnsdreng. Han nåede jo aldrig rigtig ind omkring det professionelle miljø i Brøndby så der ville være en kæmpe tilpasning - men netop derfor er det for en type som Louka at komme på gæstevisit og se hvordan dagligdagen er for en fuldtidsprof.

Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1606
Tilmeldt: 2. aug 2009, 14:58
Geografisk sted: DK

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Halil » 30. nov 2017, 09:51

en flok overbetalte instagram-konger til at skræmme Louka, det er jeg sikker på.
Meilinger skal seriøst skride. Hold kæft noget bræk han får tiden til at gå med på tribunen.

"Står lige og kigger lidt efter min karriere"
Uden Synd Ingen Frelse

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5104
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Jakobsen » 30. nov 2017, 10:02

Halil skrev:
en flok overbetalte instagram-konger til at skræmme Louka, det er jeg sikker på.
Meilinger skal seriøst skride. Hold kæft noget bræk han får tiden til at gå med på tribunen.

"Står lige og kigger lidt efter min karriere"
Jeg har hørt fra en person med connections til AaB, at Meilinger allerede i sommer skulle have fået at vide, at han ikke kommer til at spille og at han skulle være bedøvende ligeglad og ikke været videre opsat på at skifte. Håber godt nok han bliver skibbet videre til vinter så andre kan finansiere hans forbrug af modetøj og karriere som Instagram-fyld.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Gamen

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Gamen » 30. nov 2017, 10:48

Jakobsen skrev: Jeg har hørt fra en person med connections til AaB, at Meilinger allerede i sommer skulle have fået at vide, at han ikke kommer til at spille og at han skulle være bedøvende ligeglad og ikke været videre opsat på at skifte. Håber godt nok han bliver skibbet videre til vinter så andre kan finansiere hans forbrug af modetøj og karriere som Instagram-fyld.
Av, av, av.

Det er omvendt også noget af en bét for Gaarde. Vi taler altså samtlige profilerede tilgange fra forrige vindue, minus Flores, som allerede i sommer fik besked om at finde andre græsgange. Det vil jeg påstå er nærmest uhørt i en dansk klub. Det var jo samme sag med Sylvestr - ham meldte man også allerede ud tidligt, at man ikke ville bruge alligevel.

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3535
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af hje1980 » 30. nov 2017, 11:03

jonas386 skrev:Sidder han ikke på bænken fordi han ikke vil forlænge?
Ikke officielt... ;-) men underligt der pludselig er kommet nogle unge folk der er bedre end lige den spiller der ikke ønsker at forlænge sin kontrakt.

Gaarde; afsted med et bud på Gregor...

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2475
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af troelsh » 30. nov 2017, 12:29

hje1980 skrev:
jonas386 skrev:Sidder han ikke på bænken fordi han ikke vil forlænge?
Ikke officielt... ;-) men underligt der pludselig er kommet nogle unge folk der er bedre end lige den spiller der ikke ønsker at forlænge sin kontrakt.

Gaarde; afsted med et bud på Gregor...
Kender ikke det store til ham, hvordan passer han ind i vores spilsystem?
Hvordan er hans niveau ift. Blåbjerg og KP?

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Martino » 30. nov 2017, 12:43

Jeg kan godt se fidusen med både Gregor og Louka. Den ene vil ret hurtigt blive en forstærkning, men kan ikke huske om han er højre eller venstrebenet?
Louka synes jeg man skal tage chancen med - det kan ikke koste mange penge at give ham en 1-årig kontrakt og se hvad det bringer med sig.
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5104
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Jakobsen » 30. nov 2017, 13:23

Martino skrev:Jeg kan godt se fidusen med både Gregor og Louka. Den ene vil ret hurtigt blive en forstærkning, men kan ikke huske om han er højre eller venstrebenet?
Louka synes jeg man skal tage chancen med - det kan ikke koste mange penge at give ham en 1-årig kontrakt og se hvad det bringer med sig.
Er lidt ulden omkring at hente et udviklingsprojekt til kanten. Pt har vi en fornuftig kant i Børsting, tre udviklingsprojekter i gang med Flores, Yann og Thellufsen samt en dyr Meilinger. I den cocktail mangler der mest af alt en profil eller gerne to. På sigt kan det dog godt give mening, hvis vi ikke har nogen kant talenter på vej. Til sommer er vi forhåbentlig af med Yann, Meilinger og Flores og så har vi kun Børsting og Thellufsen + den profil vi forhåbentlig får til vinter. Så skal der gerne i hvert fald en udviklingsspiller/reserve mere ind. Omvendt skal vi bare ikke risikere at få endnu en Mathias Thrane. Nogen der har kendskab til hvilke unge der kan være i spil til at komme op til sommer? Hvad med den meget omtalte Klitten?

Ang. en stopper ved jeg sgu ikke helt med Gregor. Han er sikkert bedre end P og Blåbjerg, men er han ikke bare stadig sådan lidt for meget metervare i Superligaen? Fordelen er selvfølgelig at han er skolet i en fodbodfilosofi der ligner den AaB siger de har, men jeg har aldrig set en FCN kamp og tænkt "Ham Gregor er der sgu krummer i".
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2070
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Kokkefar » 30. nov 2017, 13:28

troelsh skrev:
hje1980 skrev:
jonas386 skrev:Sidder han ikke på bænken fordi han ikke vil forlænge?
Ikke officielt... ;-) men underligt der pludselig er kommet nogle unge folk der er bedre end lige den spiller der ikke ønsker at forlænge sin kontrakt.

Gaarde; afsted med et bud på Gregor...
Kender ikke det store til ham, hvordan passer han ind i vores spilsystem?
Hvordan er hans niveau ift. Blåbjerg og KP?
Som jeg husker ham ville han være en klar forstærkning ifht. både KP og Blåbjerg.
Spørgsmålet er om der ikke kommer større klubber end os på bordet. Kunne forestille mig der kommer bud fra udlandet.

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Martino » 30. nov 2017, 13:30

Jakobsen skrev:
Martino skrev:Jeg kan godt se fidusen med både Gregor og Louka. Den ene vil ret hurtigt blive en forstærkning, men kan ikke huske om han er højre eller venstrebenet?
Louka synes jeg man skal tage chancen med - det kan ikke koste mange penge at give ham en 1-årig kontrakt og se hvad det bringer med sig.
Er lidt ulden omkring at hente et udviklingsprojekt til kanten. Pt har vi en fornuftig kant i Børsting, tre udviklingsprojekter i gang med Flores, Yann og Thellufsen samt en dyr Meilinger. I den cocktail mangler der mest af alt en profil eller gerne to. På sigt kan det dog godt give mening, hvis vi ikke har nogen kant talenter på vej. Til sommer er vi forhåbentlig af med Yann, Meilinger og Flores og så har vi kun Børsting og Thellufsen + den profil vi forhåbentlig får til vinter. Så skal der gerne i hvert fald en udviklingsspiller/reserve mere ind. Omvendt skal vi bare ikke risikere at få endnu en Mathias Thrane. Nogen der har kendskab til hvilke unge der kan være i spil til at komme op til sommer? Hvad med den meget omtalte Klitten?

Ang. en stopper ved jeg sgu ikke helt med Gregor. Han er sikkert bedre end P og Blåbjerg, men er han ikke bare stadig sådan lidt for meget metervare i Superligaen? Fordelen er selvfølgelig at han er skolet i en fodbodfilosofi der ligner den AaB siger de har, men jeg har aldrig set en FCN kamp og tænkt "Ham Gregor er der sgu krummer i".
Jeg håber at man for alt i verden kan beholde Yann - jeg synes han er rigtig dygtig.
Med hensyn til ungdomsspillere som kan blive rykket op, er Klittenbrødrene kun 1.års U19. Af 2.års U19 ser jeg kun Wessam Abou Ali og Mathias Johannesen som muligheder - skulle jeg dog pege på en dark horse må det være Jonathan Stæhr.
Jeg savner Winsnes

Dunkel
Junior
Junior
Indlæg: 72
Tilmeldt: 30. aug 2011, 22:27
Favoritspiller: Patrick Kristensen, Jozo Matovac & Frank Strandli
Geografisk sted: 9000

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Dunkel » 30. nov 2017, 13:55

Jeg kan kun tilslutte mig ønsket om Gregor. Det undrer mig dog, at han ikke allerede har fundet en ny klub, så jeg ved ikke, om han har bedt agenten om at kigge udenlands først.

Uanset hvad, synes jeg, han er værd at tage chancen med. Også selvom han skal bruge noget tid på at spille sig i form.
Stav nu forhelvede spillernes navne rigtigt!

Låst