Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af FIDEL » 1. feb 2018, 12:51

Gnu skrev:
BoT skrev:
Gnu skrev:Jeg er med på, at vi ikke kan blive ved med at købe ind, for holdet skal også spilles sammen. Men når det er sagt, så synes jeg det nærmer sig galimatias, at vi går ind til forårssæsonen med en angriber færre end i efterårssæsonen. Sylvestr var ikke god, men så skulle vi have hentet en anden. Nu hænger det hele på Pohl og Safranko, som i forvejen har taget alt, alt for meget ansvar i en for ung alder.

Det er udmærket, at vi får Kusk ind. Han vil AaB, og det er vigtigt, men det er et åbent spørgsmål, om han kan leve op til de tårnhøje forventninger, der er til ham. Derudover er jeg også i tvivl om, hvorvidt WiegHesten tør bruge en mand, som ikke tager de defensive løb. Hvis Kusk skal lykkes er WiegHesten nødt til at slippe lidt på håndbremsen, og det har jeg for nuværende alvorligt svært ved at forestille mig med det pindsvinebold vi spillede i efteråret.
Inklusiv Ramkilde har vi ret beset 3 angriber til 1 plads (vi kommer næppe til at spille med 2 deciderede angribere). Rent numerisk er det vel ganske fint - at man så kan diskutere, om kvaliteten er god nok, er en anden sag. Men i den ligning kommer økonomien jo til at være en væsentlig faktor.
Inklusiv Ramkilde, der ikke har spillet i denne sæson, og som har spillet i alt 97 superligaminutter. Det understreger sådan set bare min pointe om, at vi trækker alt for store veksler på unge folk, der ikke er klar til det. Vi mangler i udpræget grad en erfaren herre på toppen, de andre kan læne sig op ad.
FIDEL skrev:Jeg er ret sikker på, at MW også af nød er helt ok med at spille med f.eks. Flores, Rolim, Thellufsen eller Børsting på toppen - altså såfremt Pohl, Safranko bliver skadede.
Nordsjælland har haft stor succes med at bruge Marcondes på toppen, selvom han ikke er en decideret angriber.
Wieghorsts mantra er jo: "Vi skal forsvare og angribe som et hold".
Det handler ikke om at være dækket ind ved skader. Det handler om at vi - igen - læsser for stort et ansvar over unge spillere, der ikke er klar til at bære det.
Jamen jeg er helt enig, men vi kan ikke ændre på 1. Gaarde har svigtet ved ikke at finde en målscorer 2. AaB/Gaarde har klattet mange penge væk på under middel spillere. Disse fejl gør, at AaB nu snakker om at udvikle spillere til at blive profiler (da de er billigere) istedet for at købe en etableret profil til angrebet.

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3826
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Gentleman Finn » 1. feb 2018, 12:52

Er Ramkilde ved at være klar igen? Jeg tænker Wessam har overhalet ham indenom efter han lavede 2 kasser og lavede nogle fine ting, han er også chanceskabende, tager en del risici og skal tilpasse sit spil til niveau og tempo. Men vi har i hvert fald et par lovende talenter jeg ville give nogle indhop og chance på inden vi bruger penge på en ny angriber.

Pohl skal også have noget selvtillid foran kassen, han låser ofte i den situation, håber de arbejder mentalt med ham så han slapper mere af og ikke er bange for at brænde chancer, det hæmmer ofte hans spil når han har brændt en chance, for udenfor boksen er han jo et fantastisk aktiv for os. Måske man kunne omskole ham hvis ikke han finder den der indre ro og kølighed når han skal afslutte på superliga niveau. Edit: Jeg er i øvrigt enig i at det kan have haft betydning at vi har givet Pohl for stort et ansvar for tidligt.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5093
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Jakobsen » 1. feb 2018, 12:59

Gnu skrev:
BoT skrev:
Gnu skrev:Jeg er med på, at vi ikke kan blive ved med at købe ind, for holdet skal også spilles sammen. Men når det er sagt, så synes jeg det nærmer sig galimatias, at vi går ind til forårssæsonen med en angriber færre end i efterårssæsonen. Sylvestr var ikke god, men så skulle vi have hentet en anden. Nu hænger det hele på Pohl og Safranko, som i forvejen har taget alt, alt for meget ansvar i en for ung alder.

Det er udmærket, at vi får Kusk ind. Han vil AaB, og det er vigtigt, men det er et åbent spørgsmål, om han kan leve op til de tårnhøje forventninger, der er til ham. Derudover er jeg også i tvivl om, hvorvidt WiegHesten tør bruge en mand, som ikke tager de defensive løb. Hvis Kusk skal lykkes er WiegHesten nødt til at slippe lidt på håndbremsen, og det har jeg for nuværende alvorligt svært ved at forestille mig med det pindsvinebold vi spillede i efteråret.
Inklusiv Ramkilde har vi ret beset 3 angriber til 1 plads (vi kommer næppe til at spille med 2 deciderede angribere). Rent numerisk er det vel ganske fint - at man så kan diskutere, om kvaliteten er god nok, er en anden sag. Men i den ligning kommer økonomien jo til at være en væsentlig faktor.
Inklusiv Ramkilde, der ikke har spillet i denne sæson, og som har spillet i alt 97 superligaminutter. Det understreger sådan set bare min pointe om, at vi trækker alt for store veksler på unge folk, der ikke er klar til det. Vi mangler i udpræget grad en erfaren herre på toppen, de andre kan læne sig op ad.
FIDEL skrev:Jeg er ret sikker på, at MW også af nød er helt ok med at spille med f.eks. Flores, Rolim, Thellufsen eller Børsting på toppen - altså såfremt Pohl, Safranko bliver skadede.
Nordsjælland har haft stor succes med at bruge Marcondes på toppen, selvom han ikke er en decideret angriber.
Wieghorsts mantra er jo: "Vi skal forsvare og angribe som et hold".
Det handler ikke om at være dækket ind ved skader. Det handler om at vi - igen - læsser for stort et ansvar over unge spillere, der ikke er klar til at bære det.
Enig, jeg tror det er en meget stor del af grunden til, at Pohl er ved at udvikle sig til Augustinussen 2.0. Det er individuelt hvornår de unge er klar. Nogen er klar til debut og nogenlunde regelmæssigt bold som 16 årige imens andre måske først er klar til indhop som 19 årige og først for alvor klar til at spille fast som 20-21 årige. Og nogen vil så være klar til at gå ind og være fast mand og profiler imens andre ikke er klar til mere end at være støttespiller. Den måde vi smider de unge ind på i de her år virker alt for dogmatisk fremfor at se på hvornår de unge mennesker faktisk kan løfte opgaven. Hvad er det ved, at vi har satset på Pohl som bærende førsteagnriber alt alt for tidligt, hvis han ender med at knække på det? Dengang Helenius, Lucas Kusk osv. kom op havde de rutinerede og solide makkere at læne sig opad som Curth og Due.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af FIDEL » 1. feb 2018, 13:01

Jakobsen skrev:
Gnu skrev:
BoT skrev:
Gnu skrev:Jeg er med på, at vi ikke kan blive ved med at købe ind, for holdet skal også spilles sammen. Men når det er sagt, så synes jeg det nærmer sig galimatias, at vi går ind til forårssæsonen med en angriber færre end i efterårssæsonen. Sylvestr var ikke god, men så skulle vi have hentet en anden. Nu hænger det hele på Pohl og Safranko, som i forvejen har taget alt, alt for meget ansvar i en for ung alder.

Det er udmærket, at vi får Kusk ind. Han vil AaB, og det er vigtigt, men det er et åbent spørgsmål, om han kan leve op til de tårnhøje forventninger, der er til ham. Derudover er jeg også i tvivl om, hvorvidt WiegHesten tør bruge en mand, som ikke tager de defensive løb. Hvis Kusk skal lykkes er WiegHesten nødt til at slippe lidt på håndbremsen, og det har jeg for nuværende alvorligt svært ved at forestille mig med det pindsvinebold vi spillede i efteråret.
Inklusiv Ramkilde har vi ret beset 3 angriber til 1 plads (vi kommer næppe til at spille med 2 deciderede angribere). Rent numerisk er det vel ganske fint - at man så kan diskutere, om kvaliteten er god nok, er en anden sag. Men i den ligning kommer økonomien jo til at være en væsentlig faktor.
Inklusiv Ramkilde, der ikke har spillet i denne sæson, og som har spillet i alt 97 superligaminutter. Det understreger sådan set bare min pointe om, at vi trækker alt for store veksler på unge folk, der ikke er klar til det. Vi mangler i udpræget grad en erfaren herre på toppen, de andre kan læne sig op ad.
FIDEL skrev:Jeg er ret sikker på, at MW også af nød er helt ok med at spille med f.eks. Flores, Rolim, Thellufsen eller Børsting på toppen - altså såfremt Pohl, Safranko bliver skadede.
Nordsjælland har haft stor succes med at bruge Marcondes på toppen, selvom han ikke er en decideret angriber.
Wieghorsts mantra er jo: "Vi skal forsvare og angribe som et hold".
Det handler ikke om at være dækket ind ved skader. Det handler om at vi - igen - læsser for stort et ansvar over unge spillere, der ikke er klar til at bære det.
Enig, jeg tror det er en meget stor del af grunden til, at Pohl er ved at udvikle sig til Augustinussen 2.0. Det er individuelt hvornår de unge er klar. Nogen er klar til debut og nogenlunde regelmæssigt bold som 16 årige imens andre måske først er klar til indhop som 19 årige og først for alvor klar til at spille fast som 20-21 årige. Og nogen vil så være klar til at gå ind og være fast mand og profiler imens andre ikke er klar til mere end at være støttespiller. Den måde vi smider de unge ind på i de her år virker alt for dogmatisk fremfor at se på hvornår de unge mennesker faktisk kan løfte opgaven. Hvad er det ved, at vi har satset på Pohl som bærende førsteagnriber alt alt for tidligt, hvis han ender med at knække på det? Dengang Helenius, Lucas Kusk osv. kom op havde de rutinerede og solide makkere at læne sig opad som Curth og Due.
Det er sgu heller ikke nemt at præstere på et hold, hvor selv de etablerede profiler kæmper med sit eget spil.

Ski
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 75
Tilmeldt: 24. aug 2017, 07:53
Favoritspiller: Jes Høgh

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Ski » 1. feb 2018, 13:38

Lyngby ser ud til at være meget tæt på konkurs.

Er der ikke nogen derfra, der kunne bruges i AaB?

Når de så bliver "gratis"

Peroni21
Junior
Junior
Indlæg: 69
Tilmeldt: 24. feb 2016, 16:55
Favoritspiller: Spalvis

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Peroni21 » 1. feb 2018, 14:08

Ski skrev:Lyngby ser ud til at være meget tæt på konkurs.

Er der ikke nogen derfra, der kunne bruges i AaB?

Når de så bliver "gratis"
Rygaard kunne være lækkert!

Personligt så jeg også gerne spillere som Tauber og Ojo, fordi de som typer ikke allerede findes i truppen :aabfan:

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5093
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Jakobsen » 1. feb 2018, 14:16

Peroni21 skrev:
Ski skrev:Lyngby ser ud til at være meget tæt på konkurs.

Er der ikke nogen derfra, der kunne bruges i AaB?

Når de så bliver "gratis"
Rygaard kunne være lækkert!

Personligt så jeg også gerne spillere som Tauber og Ojo, fordi de som typer ikke allerede findes i truppen :aabfan:
- Tauber er 33 og langtidsskadet. Alene derfor et no go.
- Ojo er IMO lidt for en-dimensionel. Sådan en lidt dårlig version af Lange Paul.
- Rygaard kunne være spændende, hvis han ikke koster en formue. Min største tvivl er nok om en spiller der størstedelen af sin voksnekarriere har cyklet rundt i Lyngby og andre amatørklubber kan fungere i et setup som vores. Lidt på samme måde som at Jonas Dal var et godt match for Hobro og et dårligt match for EfB.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af De Fem » 1. feb 2018, 14:50

Vinduet er lukket, hvilket betyder den bedste slags shopping. Transferfrie lykkeriddere fra fodboldens udkanter. Giv mig en nepalesisk back, en nordkoreansk forsvarspiller og San Marinos bedste angriber.

Peroni21
Junior
Junior
Indlæg: 69
Tilmeldt: 24. feb 2016, 16:55
Favoritspiller: Spalvis

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Peroni21 » 1. feb 2018, 14:51

Jakobsen skrev:
Peroni21 skrev:
Ski skrev:Lyngby ser ud til at være meget tæt på konkurs.

Er der ikke nogen derfra, der kunne bruges i AaB?

Når de så bliver "gratis"
Rygaard kunne være lækkert!

Personligt så jeg også gerne spillere som Tauber og Ojo, fordi de som typer ikke allerede findes i truppen :aabfan:
- Tauber er 33 og langtidsskadet. Alene derfor et no go.
- Ojo er IMO lidt for en-dimensionel. Sådan en lidt dårlig version af Lange Paul.
- Rygaard kunne være spændende, hvis han ikke koster en formue. Min største tvivl er nok om en spiller der størstedelen af sin voksnekarriere har cyklet rundt i Lyngby og andre amatørklubber kan fungere i et setup som vores. Lidt på samme måde som at Jonas Dal var et godt match for Hobro og et dårligt match for EfB.
Ahh, vidste ikke at Tauber er skadet. Han virker bare bundsolid når han spiller og med noget nosser vores CB's ikke har.

Ojo ind de sidste 10-15 minutter hvis der skal angribes. God ide imo

Rygaard er jeg stadig varm på! Måske en Fosgaard også?

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Martino » 1. feb 2018, 15:00

Fra Lyngby ville jeg gå efter Rygaard eller Bror Blume. Måske Kim Ojo, hvis lønnen var i bund.
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
strangecap
1. div
1. div
Indlæg: 258
Tilmeldt: 22. maj 2011, 07:41
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Sulsted

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af strangecap » 1. feb 2018, 15:08

Martino skrev:Fra Lyngby ville jeg gå efter Rygaard eller Bror Blume. Måske Kim Ojo, hvis lønnen var i bund.
Lad os nu håbe de holder konkursen væk i hvertfald frem til grundspillet er afgjort det kommer til at koste os point hvis de går konkurs pt.

Kempes
1. div
1. div
Indlæg: 344
Tilmeldt: 30. maj 2011, 22:08

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Kempes » 1. feb 2018, 15:10

Spanky skrev:
Kempes skrev:
De Fem skrev:
Mogens skrev:
Bundgaard skrev:Ikke for at være grådig, men kunne godt tænke mig en forsvars spiller, for hvis vi får en karentæne og en skade i forsvaret er vi da en lille smule fucked
Medmindre Wieghorst har samme planer, som nogle herinde har foreslået - at smide Abildgaard derned. Jeg har selv svært ved at se fidusen.
Jeg kunne læse at Lesniak droppede derned i træningskampen, så han er nok fjerdemand derinde.
Det er korrekt og det burde simpelthen være fyringsgrund at sætte en spiller på 1,76 cm i et midtersforsvar. :@

Kan se at Thomas Juel-Nielsen, der var fremragende for AGF sidste forår har været uden klub siden september. Kunne han ikke være en fornuftig mand at få ind? medmindre han har ligget på sofaen lige siden.
Franco Baresi er/var 1,76 ;)
Nu spillede legenden Baresi jo så heller ikke mod hverken Horsens, FCM eller andre hold fra ligaen i Europa med den andenhøjeste gennemsnitshøjde. :)

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af FIDEL » 1. feb 2018, 15:50

strangecap skrev:
Martino skrev:Fra Lyngby ville jeg gå efter Rygaard eller Bror Blume. Måske Kim Ojo, hvis lønnen var i bund.
Lad os nu håbe de holder konkursen væk i hvertfald frem til grundspillet er afgjort det kommer til at koste os point hvis de går konkurs pt.
De kunne måske hjælpe os til at score flere mål,hvilket er et absolut must hvis vi skal med i top 6.

ekni99
2. div
2. div
Indlæg: 140
Tilmeldt: 11. mar 2010, 15:01

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af ekni99 » 1. feb 2018, 18:17

strangecap skrev:
Martino skrev:Fra Lyngby ville jeg gå efter Rygaard eller Bror Blume. Måske Kim Ojo, hvis lønnen var i bund.
Lad os nu håbe de holder konkursen væk i hvertfald frem til grundspillet er afgjort det kommer til at koste os point hvis de går konkurs pt.
Hvordan kommer det til koste os point, vi beholder de point vi har hvis Lyngby går konkurs?


Det kan være vi skal have flere point end ellers for at komme i top 6, da andre hold vil været sikret 3 point uden at spille.

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3533
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Hovedet » 1. feb 2018, 21:34

ekni99 skrev:
strangecap skrev:
Martino skrev:Fra Lyngby ville jeg gå efter Rygaard eller Bror Blume. Måske Kim Ojo, hvis lønnen var i bund.
Lad os nu håbe de holder konkursen væk i hvertfald frem til grundspillet er afgjort det kommer til at koste os point hvis de går konkurs pt.
Hvordan kommer det til koste os point, vi beholder de point vi har hvis Lyngby går konkurs?


Det kan være vi skal have flere point end ellers for at komme i top 6, da andre hold vil været sikret 3 point uden at spille.
Ja, lige præcis. Vi har ingen fordel af Lyngbykonkurs; eventuelle profiler ender alligevel næppe i AaB, og pointmæssigt står vi relativt dårligere. Dertil kommer sådan helt generelt, at alt det konkurshalløj er uværdigt for turneringsafviklingen.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5093
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Jakobsen » 1. feb 2018, 21:52

Hovedet skrev:
ekni99 skrev:
strangecap skrev:
Martino skrev:Fra Lyngby ville jeg gå efter Rygaard eller Bror Blume. Måske Kim Ojo, hvis lønnen var i bund.
Lad os nu håbe de holder konkursen væk i hvertfald frem til grundspillet er afgjort det kommer til at koste os point hvis de går konkurs pt.
Hvordan kommer det til koste os point, vi beholder de point vi har hvis Lyngby går konkurs?


Det kan være vi skal have flere point end ellers for at komme i top 6, da andre hold vil været sikret 3 point uden at spille.
Ja, lige præcis. Vi har ingen fordel af Lyngbykonkurs; eventuelle profiler ender alligevel næppe i AaB, og pointmæssigt står vi relativt dårligere. Dertil kommer sådan helt generelt, at alt det konkurshalløj er uværdigt for turneringsafviklingen.
Nej de har både Horsens, Hobro og vores egne has beens. Jeg synes Lyngby fortjener at gå på røven, men det må lige vente til efter grundspillet er færdigt.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af BassogogsVen » 2. feb 2018, 08:26

Reelt burde det vel i fairplays tegn være sådan, at går en klub konkurs midt i en turnering, tildeles alle andre klubber det samme - enten ingenting eller 3 point og 3-0 i målscore fx. Ellers er det jo reelt ganske konkurrenceforvridende.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af MrBangDK » 2. feb 2018, 08:30

BassogogsVen skrev:Reelt burde det vel i fairplays tegn være sådan, at går en klub konkurs midt i en turnering, tildeles alle andre klubber det samme - enten ingenting eller 3 point og 3-0 i målscore fx. Ellers er det jo reelt ganske konkurrenceforvridende.
Tænker du også de kampe der er spillet? For 3 point og 3-0 er vel det der sker for de resterende kampe, hvis de går konkurs.
Ska' vi hak'?

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af BassogogsVen » 2. feb 2018, 08:43

MrBangDK skrev:
BassogogsVen skrev:Reelt burde det vel i fairplays tegn være sådan, at går en klub konkurs midt i en turnering, tildeles alle andre klubber det samme - enten ingenting eller 3 point og 3-0 i målscore fx. Ellers er det jo reelt ganske konkurrenceforvridende.
Tænker du også de kampe der er spillet? For 3 point og 3-0 er vel det der sker for de resterende kampe, hvis de går konkurs.
Ja. For jeg har svært ved at se det retfærdige i, at klubber, der har fået 0 eller 1 point mod Lyngby skal stilles dårligere end dem, der har kampe tilgode mod dem. Hvis alle har mødt Lyngby 1 gang blot (har alle det?), ville det være fint nok, men hvis ikke, er det jo i mine øjne en konkurrencefordel.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

PeterS
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 31. aug 2008, 23:08
Favoritspiller: Jan Koller

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af PeterS » 2. feb 2018, 08:52

BassogogsVen skrev:
MrBangDK skrev:
BassogogsVen skrev:Reelt burde det vel i fairplays tegn være sådan, at går en klub konkurs midt i en turnering, tildeles alle andre klubber det samme - enten ingenting eller 3 point og 3-0 i målscore fx. Ellers er det jo reelt ganske konkurrenceforvridende.
Tænker du også de kampe der er spillet? For 3 point og 3-0 er vel det der sker for de resterende kampe, hvis de går konkurs.
Ja. For jeg har svært ved at se det retfærdige i, at klubber, der har fået 0 eller 1 point mod Lyngby skal stilles dårligere end dem, der har kampe tilgode mod dem. Hvis alle har mødt Lyngby 1 gang blot (har alle det?), ville det være fint nok, men hvis ikke, er det jo i mine øjne en konkurrencefordel.
Sidst de gik konkurs, spillede de da tuneringen færdig med et amatørhold som jeg husker det?

Låst