Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
strangecap
1. div
1. div
Indlæg: 258
Tilmeldt: 22. maj 2011, 07:41
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Sulsted

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af strangecap » 18. jul 2018, 23:35

Mit transferønske er at vi henter Søren Frederiksen til fuldtidsscout så vi kan se en spiller ordentligt an

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3643
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af gravballe » 19. jul 2018, 09:32

DobbeltA skrev:
18. jul 2018, 15:51
gravballe skrev:
18. jul 2018, 14:51
DobbeltA skrev:
18. jul 2018, 14:05
Stefanovic skrev:
18. jul 2018, 13:45
MC, Abildgaard og Kakeeto er habile spillere, som med det rette mix omkring sig sagtens kunne få mange SL-kampe også uden for AaB. Men de skal ikke være bærende spillere.

Og hvorfor tror folk hårdnakket på, at succesraten bliver højere ved at vi (mod klækkelig betaling) henter unge spillere fra 1. div. og mindre SL-klubber? Det er præcist lige så svært at spå om deres potentiale som for de mange spillere, det render rundt på vores U15-U19-hold.
Jeg er enig. Vi fostrer i øjeblikket rigtig mange spillere til diverse U-landshold. Vi må antage, at de således er blandt de mest lovende i deres årgange. Lad os prøve at gennemskue hvad det er FCN lykkes med, som vi åbenbart i helt kan endnu, i forhold til at løfte spillerne fra ungdoms- til seniorniveau. Dette ligger mere lige for, end at skulle hente spillere udefra, vi har temmelig mange igennem vores udviklingsprogram fra de er 10 år gamle, det må da kunne lykkes.
fast koncept, fast spillestil hele vejen igennem systemet, samme spil mønster.

AaB har jo ikke haft et fast koncept siden vi blev mestre. MW tåger rundt, og AaBs ungdomshold spiller ikke samme stil/koncept som liga holdet.
Enig med dine betragtninger (og AndreasAaB). Dog må vi vel antage, at hele det system som er sat op i forhold til at få de bedste ungdomsspillere i regionen til AaB trods alt er den første forudsætning og den største opgave. Så må talentchefen U-trænerne, MW og PEA i arbejdstøjet og få lavet en TYDELIG rød tråd. Der nævnes i flere opslag fra AaB, at man har en rød tråd, den er vist bare rullet op i et garnnøgle et sted, som ingen kan huske hvor er.
Det betyder jo også at så skal man presse mw til at spille på en bestemt måde. PT spiller MW jo med 2 centrale 6ér. Held og lykke med det. Det er mig en gåde man kan ansætte MW og tillade han panikker og spiller så deffensivt, han formår jo ikke at udvikle spillerne til andet end beton fodbold.

Gamen

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Gamen » 19. jul 2018, 10:47

Nicklas Bärkroth er røget fra Lech Poznan til Djurgården, og Romain Gall er taget fra GIF Sundsvall til Malmö FF. Begge offensivspillere, som jeg synes kunne have forstærket os, og var opnåelige.
Jeg håber, at vi ser en snarlig signing - gerne i god tid så vedkommende kan nå at blive spillet ind på holdet.

McMark
Superliga
Superliga
Indlæg: 716
Tilmeldt: 23. maj 2016, 13:26
Favoritspiller: Jakob Ahlmann
Geografisk sted: Malta

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af McMark » 19. jul 2018, 12:13

Gamen skrev:
19. jul 2018, 10:47
Nicklas Bärkroth er røget fra Lech Poznan til Djurgården, og Romain Gall er taget fra GIF Sundsvall til Malmö FF. Begge offensivspillere, som jeg synes kunne have forstærket os, og var opnåelige.
Jeg håber, at vi ser en snarlig signing - gerne i god tid så vedkommende kan nå at blive spillet ind på holdet.
Tror desværre ikke at du skal holde vejret. Allan handler sikkert først ind, når vi rammer august :'(
- "Jeg har ikke brug for en træner, der tænker som Morten Olsen. Der er ikke noget mere dødssygt end at kigge på et hold, der har bolden, men som ikke kommer til chancer." - Lynge Jakobsen

McMark
Superliga
Superliga
Indlæg: 716
Tilmeldt: 23. maj 2016, 13:26
Favoritspiller: Jakob Ahlmann
Geografisk sted: Malta

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af McMark » 19. jul 2018, 12:37

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/bom ... tin-pusic/

Det var sgu nok meget heldigt, at vi ikke fik fat i Guds søn! Han gider sgu ikke spille i Danmark og Superligaen, så kontrakten med AC Horsens er blevet ophævet :cool:
- "Jeg har ikke brug for en træner, der tænker som Morten Olsen. Der er ikke noget mere dødssygt end at kigge på et hold, der har bolden, men som ikke kommer til chancer." - Lynge Jakobsen

Reyad
Allstar
Allstar
Indlæg: 1186
Tilmeldt: 27. jul 2005, 13:05
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: 5500

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Reyad » 19. jul 2018, 12:37

Pusic er vanvittig.
Jeg har flere gange fremhævet ham som en god potentiel signing.
Det er måske meget godt, at jeg ikke er sportsdirektør...

Brugeravatar
Popnizzen
Landshold
Landshold
Indlæg: 960
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:14
Geografisk sted: Fredericia

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Popnizzen » 19. jul 2018, 12:39

Er der slet ikke noget røg omkring nye spillere?
„The less you care, the happier you will be.“

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 1989
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af 9520AaB » 19. jul 2018, 19:25

Synes efterhånden at Bo Henriksen skal have stort skulderklap for at få meget ud af lidt. Nogen der kan namedroppe Safranko som afløser for Pusic til ham??


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

McMark
Superliga
Superliga
Indlæg: 716
Tilmeldt: 23. maj 2016, 13:26
Favoritspiller: Jakob Ahlmann
Geografisk sted: Malta

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af McMark » 19. jul 2018, 23:57

Der kører et interview med Allan Gaarde på 24Nordjyske pt., hvor han siger, at der kan komme op til tre nye spillere, inden at transfervinduet lukker. Her bliver Bashkim Kadrii og Nicolaj Thomsen nævnt.

Han snakker også om et eventuelt salg af en eller flere spillere. Siger dog også at det ikke er tæt på lige nu.
- "Jeg har ikke brug for en træner, der tænker som Morten Olsen. Der er ikke noget mere dødssygt end at kigge på et hold, der har bolden, men som ikke kommer til chancer." - Lynge Jakobsen

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af FIDEL » 20. jul 2018, 00:02

McMark skrev:
19. jul 2018, 23:57
Der kører et interview med Allan Gaarde på 24Nordjyske pt., hvor han siger, at der kan komme op til tre nye spillere, inden at transfervinduet lukker. Her bliver Bashkim Kadrii og Nicolaj Thomsen nævnt.

Han snakker også om et eventuelt salg af en eller flere spillere. Siger dog også at det ikke er tæt på lige nu.
Spændende... Flores og Rinne må være de mest eftertragtede spillere i vores trup. Desuden håber vi alle jo på, at Safranko kan sælges. Endvidere er Ahlmann og Pallesen mulige afgange.

McMark
Superliga
Superliga
Indlæg: 716
Tilmeldt: 23. maj 2016, 13:26
Favoritspiller: Jakob Ahlmann
Geografisk sted: Malta

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af McMark » 20. jul 2018, 00:07

FIDEL skrev:
20. jul 2018, 00:02
McMark skrev:
19. jul 2018, 23:57
Der kører et interview med Allan Gaarde på 24Nordjyske pt., hvor han siger, at der kan komme op til tre nye spillere, inden at transfervinduet lukker. Her bliver Bashkim Kadrii og Nicolaj Thomsen nævnt.

Han snakker også om et eventuelt salg af en eller flere spillere. Siger dog også at det ikke er tæt på lige nu.
Spændende... Flores og Rinne må være de mest eftertragtede spillere i vores trup. Desuden håber vi alle jo på, at Safranko kan sælges. Endvidere er Ahlmann og Pallesen mulige afgange.
Ahlmann er heldigvis lige blevet far og har forlænget for nyligt - så tror ikke vi skal frygte han smutter :cool:

Umiddelbart er de eneste afgange jeg kan se i dette vindue et salg af Flores og en udlejning af Kakeeto. Medmindre vi får et tilbud, som der ikke kan siges nej til :o
- "Jeg har ikke brug for en træner, der tænker som Morten Olsen. Der er ikke noget mere dødssygt end at kigge på et hold, der har bolden, men som ikke kommer til chancer." - Lynge Jakobsen

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Buzz Killington » 20. jul 2018, 00:09

McMark skrev:
19. jul 2018, 23:57
Der kører et interview med Allan Gaarde på 24Nordjyske pt., hvor han siger, at der kan komme op til tre nye spillere, inden at transfervinduet lukker. Her bliver Bashkim Kadrii og Nicolaj Thomsen nævnt.

Han snakker også om et eventuelt salg af en eller flere spillere. Siger dog også at det ikke er tæt på lige nu.
For os der ikke kan se kanalen, hvem nævner da Kadrii og Thomsen? Gaarde himselv?
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

McMark
Superliga
Superliga
Indlæg: 716
Tilmeldt: 23. maj 2016, 13:26
Favoritspiller: Jakob Ahlmann
Geografisk sted: Malta

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af McMark » 20. jul 2018, 00:10

Buzz Killington skrev:
20. jul 2018, 00:09
McMark skrev:
19. jul 2018, 23:57
Der kører et interview med Allan Gaarde på 24Nordjyske pt., hvor han siger, at der kan komme op til tre nye spillere, inden at transfervinduet lukker. Her bliver Bashkim Kadrii og Nicolaj Thomsen nævnt.

Han snakker også om et eventuelt salg af en eller flere spillere. Siger dog også at det ikke er tæt på lige nu.
For os der ikke kan se kanalen, hvem nævner da Kadrii og Thomsen? Gaarde himselv?
Nej det gør speakeren. Gaarde kører bare sin sædvanlige retorik med æh, bæh, øh, bøh osv.
- "Jeg har ikke brug for en træner, der tænker som Morten Olsen. Der er ikke noget mere dødssygt end at kigge på et hold, der har bolden, men som ikke kommer til chancer." - Lynge Jakobsen

Tilbageiaalborg
Miniput
Miniput
Indlæg: 2
Tilmeldt: 20. jul 2018, 00:33

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Tilbageiaalborg » 20. jul 2018, 00:40

Udover Flores og Rinne kan Okore også være interessant for andre klubber!

aaballday
1. div
1. div
Indlæg: 390
Tilmeldt: 19. jul 2016, 19:35

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af aaballday » 20. jul 2018, 08:26

Nordjyske melder i dag, at både Kadrii og Thomsen i følge deres oplysninger er “varme navne” i AaB. I indslaget nævnes også at “op mod tre” spillere er på vej ind i vinduet ... og at der selvødlgleig skal nogen ud.

Stefanovic
2. div
2. div
Indlæg: 226
Tilmeldt: 8. jul 2018, 20:07

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Stefanovic » 20. jul 2018, 09:18

Bliver sgu overrasket hvis Ståle lader Thomsen gå....

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Forza » 20. jul 2018, 09:32

Der er godt nok ikke meget scouting over udelukkende at kigge i Københavns dyre overskudslager.

Men jeg ville da blive glad for at få Thomsen hjem.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Gamen

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Gamen » 20. jul 2018, 09:37

Det er ingen hemmelighed, at AaB har arbejdet benhårdt på at hente Thomsen det seneste år. Nøjagtig som med Kusk i sin tid har den været skiftevis kold/varm pga. spilletid.

Jeg aner ikke hvor den er nu, men mon ikke det er Gaardes ypperste transfermål.

Men hvem søren kan tænkes at være på vej ud, udover Flores, uden at det er på leje eller sådan noget?

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af frederikshavneren » 20. jul 2018, 09:39

Forza skrev:
20. jul 2018, 09:32
Der er godt nok ikke meget scouting over udelukkende at kigge i Københavns dyre overskudslager.

Men jeg ville da blive glad for at få Thomsen hjem.
Som FCK light giver det god mening at gå efter FCK rejects ;)

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af FIDEL » 20. jul 2018, 09:43

Gamen skrev:
20. jul 2018, 09:37
Det er ingen hemmelighed, at AaB har arbejdet benhårdt på at hente Thomsen det seneste år. Nøjagtig som med Kusk i sin tid har den været skiftevis kold/varm pga. spilletid.

Jeg aner ikke hvor den er nu, men mon ikke det er Gaardes ypperste transfermål.

Men hvem søren kan tænkes at være på vej ud, udover Flores, uden at det er på leje eller sådan noget?
Rinne er en klassekeeper, og kommer der er stort nok bud ryger han også. Det kan gøre plads til noget klasse offensivt.
Desuden håber jeg stadig, at Pallesen og Safranko forsøges udlejet eller solgt. Ahlmann bør også være et salgsemne. Her har vi en ung talentfuld Bytyqi klar i kulissen.

Låst