Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af FlæskeFrank » 24. jul 2018, 11:52

Jeg indrømmer, at jeg overhovedet ikke har tænkt i Lucas Andersen-transfer. Men Gaardes udtalelse kunne passe godt med, at han mente, at "vi" ville bliver meget mere imponeret af Lus A end Rolim. Og Rolim derfor ikke var førsteprioritet.

Kan dog se, at han har to år tilbage af sin kontrakt og netop ikke er vendt hjem til Danmark, men blevet ude trods modgang. Så forventer stadig ikke ham. Men på profilen at han var mere interessant end Rolim, kunne han godt passe.

Derimod en halvblind fra FCK ville jeg nok ikke være imponeret over - der skal altså prøves noget nyt og der har Lucas trods alt været 5 år væk fra os.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Sauer
Allstar
Allstar
Indlæg: 2161
Tilmeldt: 29. mar 2009, 12:00
Geografisk sted: København

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Sauer » 24. jul 2018, 12:04

OmkringAarhus skrev:
24. jul 2018, 11:10
Martino skrev:
24. jul 2018, 10:17
Lidt vandrørssnak. Espanyol og Valladolid skulle have budt på Flores udover Rayo eller i det mindste være interesseret i ham. Universitario fra hjemlandet skulle også være interesseret, men den er måske lidt mere tvivlsom.

Viborg skulle være interesseret i Kakeeto.

Der skulle være kommet bud på Rinne og Lesniak(som efter en stærk start er røget bag Magnus og Abildgaard).

Kadrii forbindelsen skulle heller ikke være død.
Det ser fint ud. Jeg kan sagtens leve med, at vi sælger Lesniak og Rinne, udlejer Flores med købsoption og udlejer Kakeeto, så han kan modnes. I samme ombæring kan vi ophæve med Safranko.

Olsen er lige røget for 86 mio. kr. Så vi skal selvfølgelig have 22 mio. kr. for Rinne, medmindre han har en lavere klausul. Det vil være penge, vi ikke kan sige nej til, og der er formentlig mange dygtige målmænd i Skandinavien, som vi kan hente for max 5-8 mio. kr.

Spørgsmål er så, om vi kan nå at hente en ny målmand + Pål + Kadrii/Lucas + en yngre, hurtigere udgave af Ris inden vinduet lukker...
Hvis der er masser af andre lige så dygtige målmænd som Rinne, der koster mellem fem og otte millioner, havde Rinnes bejlere nok kastet sig over dem i stedet. Håber meget, man holder fast i Rinne og kører et talent i stilling til at overtage om et par sæsoner. Han har givet noget stabilitet til defensiven, som det vil være alt for farligt at sælge ud af lige nu.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Yankee » 24. jul 2018, 12:54

Sauer skrev:
24. jul 2018, 12:04
Hvis der er masser af andre lige så dygtige målmænd som Rinne, der koster mellem fem og otte millioner, havde Rinnes bejlere nok kastet sig over dem i stedet. Håber meget, man holder fast i Rinne og kører et talent i stilling til at overtage om et par sæsoner. Han har givet noget stabilitet til defensiven, som det vil være alt for farligt at sælge ud af lige nu.
Helt enig. Jeg er ikke helt tryg ved hans agent Jaganjic, men det må for Rinne selv også være tydeligt at den nuværende situation er optimal for ham. Han får 100% spilletid i en god liga og kan etablere sig som den stærkeste keeper i ligaen, hvis han holder niveauet og koncentrationen. Det giver rigtig god mening for ham at blive i AaB i 1-2 år mere og måske få en større rolle omkring det svenske landshold, hvor både Robin Olsen og Nordfeldt kan komme til at mangle spilletid frem mod det kommende EM.

For AaB er vi der, hvor vi har brugt så mange penge at vi skal til at holde sammen på holdet og have det til at præstere så godt som muligt i denne og næste sæson. Det er overhovedet ikke tidspunktet at sælge ud fra toppen og vi skal uden at blinke kræve 5 mio. € for vores kernespillere Rinne, Okore og Kusk, hvis nogen skulle se sig varm på dem.

OmkringAarhus
2. div
2. div
Indlæg: 205
Tilmeldt: 11. nov 2014, 09:50
Favoritspiller: Larsen

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af OmkringAarhus » 24. jul 2018, 13:05

Yankee skrev:
24. jul 2018, 12:54
Sauer skrev:
24. jul 2018, 12:04
Hvis der er masser af andre lige så dygtige målmænd som Rinne, der koster mellem fem og otte millioner, havde Rinnes bejlere nok kastet sig over dem i stedet. Håber meget, man holder fast i Rinne og kører et talent i stilling til at overtage om et par sæsoner. Han har givet noget stabilitet til defensiven, som det vil være alt for farligt at sælge ud af lige nu.
Helt enig. Jeg er ikke helt tryg ved hans agent Jaganjic, men det må for Rinne selv også være tydeligt at den nuværende situation er optimal for ham. Han får 100% spilletid i en god liga og kan etablere sig som den stærkeste keeper i ligaen, hvis han holder niveauet og koncentrationen. Det giver rigtig god mening for ham at blive i AaB i 1-2 år mere og måske få en større rolle omkring det svenske landshold, hvor både Robin Olsen og Nordfeldt kan komme til at mangle spilletid frem mod det kommende EM.

For AaB er vi der, hvor vi har brugt så mange penge at vi skal til at holde sammen på holdet og have det til at præstere så godt som muligt i denne og næste sæson. Det er overhovedet ikke tidspunktet at sælge ud fra toppen og vi skal uden at blinke kræve 5 mio. € for vores kernespillere Rinne, Okore og Kusk, hvis nogen skulle se sig varm på dem.
Der er nok andre dygtige målmænd til den pris. De behøver ikke være lige så dygtige som Rinne. Det skal jo ses i sammenhæng med, hvad vi kan hente af offensive spillere for en evt. transfer indtægt for Rinne, som overstiger udgiften til en billigere og mindre kompetent målmand. Men selvfølgelig vil det være et tab. Ligesom det er et tab for BIF at miste Nørgaard.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Yankee » 24. jul 2018, 13:43

OmkringAarhus skrev:
24. jul 2018, 13:05

Der er nok andre dygtige målmænd til den pris. De behøver ikke være lige så dygtige som Rinne. Det skal jo ses i sammenhæng med, hvad vi kan hente af offensive spillere for en evt. transfer indtægt for Rinne, som overstiger udgiften til en billigere og mindre kompetent målmand. Men selvfølgelig vil det være et tab. Ligesom det er et tab for BIF at miste Nørgaard.
Ja, vi kan da finde masser af dygtige målmænd til 5-10 mio. Problemet er bare at de ikke gider spille i AaB.

Joe Black
Miniput
Miniput
Indlæg: 1
Tilmeldt: 24. jul 2018, 15:48
Favoritspiller: Jozo Matovac

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Joe Black » 24. jul 2018, 16:01

Lucas Andersen vil tilbage til AaB - bare ikke lige nu!

Det var ihvertfald, hvad han fortalte mig, da jeg talte med ham i Schweiz for 14 dage siden. Hans schweisiske klub - Grasshopper - var i träningslejr hos min drengs fodboldklub: FC Celerina!

Han sagde endvidere, at han var godt tilfreds med tilvaerelsen i Zürich, og at han for öjeblikket prioriterede "the good life" her i Schweiz (höj lön & lav skat) fremfor en tilbagevending til Danmark!

Jeg bad ham naturligvis om at vende tilbage til AaB saa snart som muligt, men det grinede han bare af!

Det kunne dog vaere helt fantastisk, hvis jeg tog fejl! :)

Patmand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1629
Tilmeldt: 26. apr 2014, 16:12

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Patmand » 24. jul 2018, 16:33

Joe Black skrev:
24. jul 2018, 16:01
Lucas Andersen vil tilbage til AaB - bare ikke lige nu!

Det var ihvertfald, hvad han fortalte mig, da jeg talte med ham i Schweiz for 14 dage siden. Hans schweisiske klub - Grasshopper - var i träningslejr hos min drengs fodboldklub: FC Celerina!

Han sagde endvidere, at han var godt tilfreds med tilvaerelsen i Zürich, og at han for öjeblikket prioriterede "the good life" her i Schweiz (höj lön & lav skat) fremfor en tilbagevending til Danmark!

Jeg bad ham naturligvis om at vende tilbage til AaB saa snart som muligt, men det grinede han bare af!

Det kunne dog vaere helt fantastisk, hvis jeg tog fejl! :)
Det lyder også rigtigt fornuftigt. Schweiz er givetvis et rigtigt dejligt sted at bo og arbejde. Det var noget andet hvis han befandt sig i en græsk eller tyrkisk klub, hvor lønnen nogle gange helt udebliver (i takt med man ikke længere er stamspiller).

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af FIDEL » 24. jul 2018, 21:06

Den tidligere AGF - spiller Ahmed Yasin fra AIK er taget til udlandet for at snakke med en klub. Gad godt vide om han er realistisk for os. Kender ham ikke.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af frederikshavneren » 24. jul 2018, 21:26

Patmand skrev:
24. jul 2018, 16:33
Joe Black skrev:
24. jul 2018, 16:01
Lucas Andersen vil tilbage til AaB - bare ikke lige nu!

Det var ihvertfald, hvad han fortalte mig, da jeg talte med ham i Schweiz for 14 dage siden. Hans schweisiske klub - Grasshopper - var i träningslejr hos min drengs fodboldklub: FC Celerina!

Han sagde endvidere, at han var godt tilfreds med tilvaerelsen i Zürich, og at han for öjeblikket prioriterede "the good life" her i Schweiz (höj lön & lav skat) fremfor en tilbagevending til Danmark!

Jeg bad ham naturligvis om at vende tilbage til AaB saa snart som muligt, men det grinede han bare af!

Det kunne dog vaere helt fantastisk, hvis jeg tog fejl! :)
Det lyder også rigtigt fornuftigt. Schweiz er givetvis et rigtigt dejligt sted at bo og arbejde. Det var noget andet hvis han befandt sig i en græsk eller tyrkisk klub, hvor lønnen nogle gange helt udebliver (i takt med man ikke længere er stamspiller).
Måske ændrer Lucas mening hvis han har udsigt til en bænkplads i Grasshoppers, mod slutningen af den forgangne sæson tilbragte Lucas en del tid på reservebænken

Sønderhof
Allstar
Allstar
Indlæg: 1046
Tilmeldt: 9. jul 2005, 12:51
Favoritspiller: Thomas Augustinussen

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Sønderhof » 24. jul 2018, 22:03

FIDEL skrev:
24. jul 2018, 21:06
Den tidligere AGF - spiller Ahmed Yasin fra AIK er taget til udlandet for at snakke med en klub. Gad godt vide om han er realistisk for os. Kender ham ikke.
Han blevet hentet til GF da Wieghorst var træner der. Han vendte dog hjem efter et halvt år uden at have imponeret. Tror umiddelbart ikke MW har anbefalet ham!

Jeg vil gerne se Kadrii, Awer Mabil eller Uffe Bech til offensiven.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af FIDEL » 24. jul 2018, 22:33

Sønderhof skrev:
24. jul 2018, 22:03
FIDEL skrev:
24. jul 2018, 21:06
Den tidligere AGF - spiller Ahmed Yasin fra AIK er taget til udlandet for at snakke med en klub. Gad godt vide om han er realistisk for os. Kender ham ikke.
Han blevet hentet til GF da Wieghorst var træner der. Han vendte dog hjem efter et halvt år uden at have imponeret. Tror umiddelbart ikke MW har anbefalet ham!

Jeg vil gerne se Kadrii, Awer Mabil eller Uffe Bech til offensiven.
Er Uffe Bech ikke stadig udlejet til en 2.bundesliga klub?
Mabil kunne godt være realistisk.

Alpa Chino
1. div
1. div
Indlæg: 269
Tilmeldt: 10. dec 2015, 13:06

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Alpa Chino » 24. jul 2018, 23:16

frederikshavneren skrev:
24. jul 2018, 21:26
Patmand skrev:
24. jul 2018, 16:33
Joe Black skrev:
24. jul 2018, 16:01
Lucas Andersen vil tilbage til AaB - bare ikke lige nu!

Det var ihvertfald, hvad han fortalte mig, da jeg talte med ham i Schweiz for 14 dage siden. Hans schweisiske klub - Grasshopper - var i träningslejr hos min drengs fodboldklub: FC Celerina!

Han sagde endvidere, at han var godt tilfreds med tilvaerelsen i Zürich, og at han for öjeblikket prioriterede "the good life" her i Schweiz (höj lön & lav skat) fremfor en tilbagevending til Danmark!

Jeg bad ham naturligvis om at vende tilbage til AaB saa snart som muligt, men det grinede han bare af!

Det kunne dog vaere helt fantastisk, hvis jeg tog fejl! :)
Det lyder også rigtigt fornuftigt. Schweiz er givetvis et rigtigt dejligt sted at bo og arbejde. Det var noget andet hvis han befandt sig i en græsk eller tyrkisk klub, hvor lønnen nogle gange helt udebliver (i takt med man ikke længere er stamspiller).
Måske ændrer Lucas mening hvis han har udsigt til en bænkplads i Grasshoppers, mod slutningen af den forgangne sæson tilbragte Lucas en del tid på reservebænken
Er der ikke også noget forskerordning der træder i kraft efter 7 år i udlandet? Eller er den blevet fjernet helt? Ellers ville det ihvertfald være dumt at tage hjem med kun 2 år tilbage.

McMark
Superliga
Superliga
Indlæg: 716
Tilmeldt: 23. maj 2016, 13:26
Favoritspiller: Jakob Ahlmann
Geografisk sted: Malta

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af McMark » 24. jul 2018, 23:57

Alpa Chino skrev:
24. jul 2018, 23:16
Er der ikke også noget forskerordning der træder i kraft efter 7 år i udlandet? Eller er den blevet fjernet helt? Ellers ville det ihvertfald være dumt at tage hjem med kun 2 år tilbage.
Jvf. Skats hjemmeside: "Medarbejderen må ikke inden for de seneste ti år forud for ansættelsen have været fuldt skattepligtig til Danmark eller begrænset skattepligtig til Danmark af løn eller erhvervsindkomst m.v."
- "Jeg har ikke brug for en træner, der tænker som Morten Olsen. Der er ikke noget mere dødssygt end at kigge på et hold, der har bolden, men som ikke kommer til chancer." - Lynge Jakobsen

McMark
Superliga
Superliga
Indlæg: 716
Tilmeldt: 23. maj 2016, 13:26
Favoritspiller: Jakob Ahlmann
Geografisk sted: Malta

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af McMark » 24. jul 2018, 23:59

FIDEL skrev:
24. jul 2018, 22:33
Er Uffe Bech ikke stadig udlejet til en 2.bundesliga klub?
Mabil kunne godt være realistisk.
Nej Uffe Bech er vendt tilbage til Hannover 96 efter sit lejeophold hos Greuther Furth.

EDIT: Han har kontraktudløb næste sommer.
- "Jeg har ikke brug for en træner, der tænker som Morten Olsen. Der er ikke noget mere dødssygt end at kigge på et hold, der har bolden, men som ikke kommer til chancer." - Lynge Jakobsen

Brugeravatar
kkoldsoe
2. div
2. div
Indlæg: 196
Tilmeldt: 23. jul 2006, 16:52
Favoritspiller: Wayne Rooney
Geografisk sted: Thisted
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af kkoldsoe » 25. jul 2018, 05:36

Sad lige og kedede mig en smule, så jeg lagde vejen forbi Transfermarkt og ledte efter hvad måske kunne være potentielle AaB emner.

Det jeg fandt var et par transferfrie spillere, som ville kunne forstærke vores offensiv betragteligt. Om de er realistiske mht til løn og signon er usikkert, men muligheden er der måske. :)

1. spiller er Guillermo Mollins - Sverige - 29 år - 1.86 høj - Angriber/Fløj. Er blevet fritstillet i Panathinaikos og har tidligere spillet i Malmø, hvor han havde stor succes. Han har tidligere været rygtet til AaB. Han ville være en klasse spiller ved siden af Pohl efter min mening. ;)


2. spiller er Lacina Traore - Elfenbenskysten - 28 år - 2 meter og træls - Targetman. Minder på mange måder om store Paul fra FCM. Han er blevet fritstillet af Monaco, men har de seneste år været lånt ud til mindre franske klubber. Han er lidt af en nomade spiller, da han har spillet i mange klubber, men erfaring har han.
Han kræver nok en ret høj løn. :(


3. spiller er Maxime Lestienne - Belgien - 26 år -1.76 - Venstre fløj. Var kategorisiret som et stor talent i Belgien, for nogle år tilbage. Er lige blevet fritstillet af Rubin Kazan, som havde lånt ham ud til Malaga i sidste sæson. Her fik han ikke ret meget spilletid, så han ligner derfor en spiller der skal have kickstartet sin karriere. (Måske i AaB.) Han har bl.a spillet hos Brugge, Genoa og PSV, med blandet succes. Han var god i Belgisk fodbold, så måske det er et mere realistisk sted for ham at ende. Han har forresten Mikkel Beck som sin agent :)

RendOs
Drenge
Drenge
Indlæg: 45
Tilmeldt: 19. feb 2017, 06:18

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af RendOs » 25. jul 2018, 09:16

kkoldsoe skrev:
25. jul 2018, 05:36
Sad lige og kedede mig en smule, så jeg lagde vejen forbi Transfermarkt og ledte efter hvad måske kunne være potentielle AaB emner.

Det jeg fandt var et par transferfrie spillere, som ville kunne forstærke vores offensiv betragteligt. Om de er realistiske mht til løn og signon er usikkert, men muligheden er der måske. :)

1. spiller er Guillermo Mollins - Sverige - 29 år - 1.86 høj - Angriber/Fløj. Er blevet fritstillet i Panathinaikos og har tidligere spillet i Malmø, hvor han havde stor succes. Han har tidligere været rygtet til AaB. Han ville være en klasse spiller ved siden af Pohl efter min mening. ;)


2. spiller er Lacina Traore - Elfenbenskysten - 28 år - 2 meter og træls - Targetman. Minder på mange måder om store Paul fra FCM. Han er blevet fritstillet af Monaco, men har de seneste år været lånt ud til mindre franske klubber. Han er lidt af en nomade spiller, da han har spillet i mange klubber, men erfaring har han.
Han kræver nok en ret høj løn. :(


3. spiller er Maxime Lestienne - Belgien - 26 år -1.76 - Venstre fløj. Var kategorisiret som et stor talent i Belgien, for nogle år tilbage. Er lige blevet fritstillet af Rubin Kazan, som havde lånt ham ud til Malaga i sidste sæson. Her fik han ikke ret meget spilletid, så han ligner derfor en spiller der skal have kickstartet sin karriere. (Måske i AaB.) Han har bl.a spillet hos Brugge, Genoa og PSV, med blandet succes. Han var god i Belgisk fodbold, så måske det er et mere realistisk sted for ham at ende. Han har forresten Mikkel Beck som sin agent :)
Hvis vi får Lestienne, så brækker jeg mig af glæde. Han var voldsom i PSV.

Brugeravatar
Sauer
Allstar
Allstar
Indlæg: 2161
Tilmeldt: 29. mar 2009, 12:00
Geografisk sted: København

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Sauer » 25. jul 2018, 09:29

RendOs skrev:
25. jul 2018, 09:16
kkoldsoe skrev:
25. jul 2018, 05:36
Sad lige og kedede mig en smule, så jeg lagde vejen forbi Transfermarkt og ledte efter hvad måske kunne være potentielle AaB emner.

Det jeg fandt var et par transferfrie spillere, som ville kunne forstærke vores offensiv betragteligt. Om de er realistiske mht til løn og signon er usikkert, men muligheden er der måske. :)

1. spiller er Guillermo Mollins - Sverige - 29 år - 1.86 høj - Angriber/Fløj. Er blevet fritstillet i Panathinaikos og har tidligere spillet i Malmø, hvor han havde stor succes. Han har tidligere været rygtet til AaB. Han ville være en klasse spiller ved siden af Pohl efter min mening. ;)


2. spiller er Lacina Traore - Elfenbenskysten - 28 år - 2 meter og træls - Targetman. Minder på mange måder om store Paul fra FCM. Han er blevet fritstillet af Monaco, men har de seneste år været lånt ud til mindre franske klubber. Han er lidt af en nomade spiller, da han har spillet i mange klubber, men erfaring har han.
Han kræver nok en ret høj løn. :(


3. spiller er Maxime Lestienne - Belgien - 26 år -1.76 - Venstre fløj. Var kategorisiret som et stor talent i Belgien, for nogle år tilbage. Er lige blevet fritstillet af Rubin Kazan, som havde lånt ham ud til Malaga i sidste sæson. Her fik han ikke ret meget spilletid, så han ligner derfor en spiller der skal have kickstartet sin karriere. (Måske i AaB.) Han har bl.a spillet hos Brugge, Genoa og PSV, med blandet succes. Han var god i Belgisk fodbold, så måske det er et mere realistisk sted for ham at ende. Han har forresten Mikkel Beck som sin agent :)
Hvis vi får Lestienne, så brækker jeg mig af glæde. Han var voldsom i PSV.
Han er nu nok også et godt stykke over, hvad AaB/Superligaen kan tiltrække, tænker jeg. Det gør det nok ikke mere realistisk, at hans lønchecks er blevet udskrevet fra Qatar og Rusland siden 2014.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5104
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Jakobsen » 25. jul 2018, 09:45

Sauer skrev:
25. jul 2018, 09:29
RendOs skrev:
25. jul 2018, 09:16
kkoldsoe skrev:
25. jul 2018, 05:36
Sad lige og kedede mig en smule, så jeg lagde vejen forbi Transfermarkt og ledte efter hvad måske kunne være potentielle AaB emner.

Det jeg fandt var et par transferfrie spillere, som ville kunne forstærke vores offensiv betragteligt. Om de er realistiske mht til løn og signon er usikkert, men muligheden er der måske. :)

1. spiller er Guillermo Mollins - Sverige - 29 år - 1.86 høj - Angriber/Fløj. Er blevet fritstillet i Panathinaikos og har tidligere spillet i Malmø, hvor han havde stor succes. Han har tidligere været rygtet til AaB. Han ville være en klasse spiller ved siden af Pohl efter min mening. ;)


2. spiller er Lacina Traore - Elfenbenskysten - 28 år - 2 meter og træls - Targetman. Minder på mange måder om store Paul fra FCM. Han er blevet fritstillet af Monaco, men har de seneste år været lånt ud til mindre franske klubber. Han er lidt af en nomade spiller, da han har spillet i mange klubber, men erfaring har han.
Han kræver nok en ret høj løn. :(


3. spiller er Maxime Lestienne - Belgien - 26 år -1.76 - Venstre fløj. Var kategorisiret som et stor talent i Belgien, for nogle år tilbage. Er lige blevet fritstillet af Rubin Kazan, som havde lånt ham ud til Malaga i sidste sæson. Her fik han ikke ret meget spilletid, så han ligner derfor en spiller der skal have kickstartet sin karriere. (Måske i AaB.) Han har bl.a spillet hos Brugge, Genoa og PSV, med blandet succes. Han var god i Belgisk fodbold, så måske det er et mere realistisk sted for ham at ende. Han har forresten Mikkel Beck som sin agent :)
Hvis vi får Lestienne, så brækker jeg mig af glæde. Han var voldsom i PSV.
Han er nu nok også et godt stykke over, hvad AaB/Superligaen kan tiltrække, tænker jeg. Det gør det nok ikke mere realistisk, at hans lønchecks er blevet udskrevet fra Qatar og Rusland siden 2014.
Kan ikke se, at andre end Molins skule være mulige for AaB på den liste. Traore kan helt sikkert godt hive flere kontrakter på hans fysik og Lestienne virker også som en spiller noget over vores hylder.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Gamen

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Gamen » 25. jul 2018, 10:36

Såvidt jeg ved bliver Guillermo Molins præsenteret denne uge i Malmö. De to andre spillere er dybt, dybt urealistiske.

Gamen

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Gamen » 25. jul 2018, 10:41

Sønderhof skrev:
24. jul 2018, 22:03
Han vendte dog hjem efter et halvt år uden at have imponeret. Tror umiddelbart ikke MW har anbefalet ham!
Nej, han vendte hjem fordi hans kone ikke kunne være i landet. Det var primært familiemæssige årsager. En alt-eller-intet spiller, som er driblestærk, men pga. førstnævnte årsag kommer han næppe til DK igen.

Låst