Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Mogens » 26. jul 2018, 22:49

Funky skrev:
26. jul 2018, 21:48
Fastland skrev:
26. jul 2018, 20:24
Thomsen starter desværre inde for FCK i aften, tror ikke det gør det nemmere at hente ham. Kan selvfølgelig være at der ikke er plads til ham, hvis de ryger ud 😊
Ståle har sat et B-hold. Hvis FCK kan få rimelige penge for en spiller fra B-holdet, så tror jeg godt, de kan lokkes.
Tænk sig en gang. Jeg troede mere eller mindre, at det var stærkeste opstilling bortset fra Thomsen i stedet for Fischer.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Hanga » 26. jul 2018, 22:51

seamann skrev:
26. jul 2018, 22:43


Det er faktum, at sidst den sang blev sunget, var det Kusk, der ankom.
Ikke mange er vel begejstrede for safrankó, men hvorfor bruge enhver lejlighed til at hagle ned på ca slt og alle i AaB? Og i dette tilfælde var “lejligheden” oven i købet totalt forkert.
Det er jeg såmænd enig i. Kusk er også et eksempel på en spiller vi havde ventet noget tid på. Nogle gange giver det pote, andre gange ikke. Gamens pointe er nok at vi har haft noget der ligner 2 sæsoner til at få sikret os en dygtig angriber, men vi står stadig tomhændet, selvom vi endda har ofret millioner. Det er lidt et hazard spil at vente igen.

Han er i mine øjne det dårligste indkøb Gaarde har lavet i sin tid som sportsdirektør, så det er klart at den stadig spøger.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af De Fem » 26. jul 2018, 23:06

Mogens skrev:
26. jul 2018, 22:49
Funky skrev:
26. jul 2018, 21:48
Fastland skrev:
26. jul 2018, 20:24
Thomsen starter desværre inde for FCK i aften, tror ikke det gør det nemmere at hente ham. Kan selvfølgelig være at der ikke er plads til ham, hvis de ryger ud 😊
Ståle har sat et B-hold. Hvis FCK kan få rimelige penge for en spiller fra B-holdet, så tror jeg godt, de kan lokkes.
Tænk sig en gang. Jeg troede mere eller mindre, at det var stærkeste opstilling bortset fra Thomsen i stedet for Fischer.
Knap nok.

I mål fik reserven Stephan Andersen spilletid.
På højre back havde de et ungt talent og i midterforsvaret manglede Bjelland.
Både Skov og Fischer må være bedre end Thomsen og Falk. Centralt på midten ham Gregus med og han er vel 3-4 valg for dem?

Så det var vel et hold bestående af halvt reserver og halvt startere. Kadrii var ikke med på bænken.

seamann

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af seamann » 26. jul 2018, 23:10

Hanga skrev:
26. jul 2018, 22:51
seamann skrev:
26. jul 2018, 22:43


Det er faktum, at sidst den sang blev sunget, var det Kusk, der ankom.
Ikke mange er vel begejstrede for safrankó, men hvorfor bruge enhver lejlighed til at hagle ned på ca slt og alle i AaB? Og i dette tilfælde var “lejligheden” oven i købet totalt forkert.
Det er jeg såmænd enig i. Kusk er også et eksempel på en spiller vi havde ventet noget tid på. Nogle gange giver det pote, andre gange ikke. Gamens pointe er nok at vi har haft noget der ligner 2 sæsoner til at få sikret os en dygtig angriber, men vi står stadig tomhændet, selvom vi endda har ofret millioner. Det er lidt et hazard spil at vente igen.

Han er i mine øjne det dårligste indkøb Gaarde har lavet i sin tid som sportsdirektør, så det er klart at den stadig spøger.
Hvad Gamens pointe er, ved jeg ikke. Men jeg ved at hans udsagn er faktuelt forkert.

Iøvrigt er Safranko ikke ringeste Gaarde køb imo. Det er Holger.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Hanga » 26. jul 2018, 23:16

seamann skrev:
26. jul 2018, 23:10


Hvad Gamens pointe er, ved jeg ikke. Men jeg ved at hans udsagn er faktuelt forkert.

Iøvrigt er Safranko ikke ringeste Gaarde køb imo. Det er Holger.
Jeg er bestemt heller ikke fan af Holger, men han kom transferfrit, og selvom han da nok fik en signon, har vi betalt væsentligt mere for Safranko, der tilmed skulle dække et endnu større hul, og han står pt. bag en nyoprykket u19 angriber. Holgers CV var tilmed væsentligt bedre og jeg kan godt forstå hvorfor AaB forventede mere af ham. Med Safranko smed vi flere millioner efter en spiller der havde bevist sig nogenlunde i én sæson i en svag liga. Det var et stort gamble der har fejlet med et brag.

Jeg håber også at AaB holder sig til mere sikre kort denne gang, vi skal ikke gamble mere på den angrebsplads. Så hellere tage en spiller der måske nok ikke bliver superligatopscorer, men som vi trods alt ved nogenlunde hvad vi får fra.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2723
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af NIN » 27. jul 2018, 00:06

De Fem skrev:
26. jul 2018, 23:06
Mogens skrev:
26. jul 2018, 22:49
Funky skrev:
26. jul 2018, 21:48
Fastland skrev:
26. jul 2018, 20:24
Thomsen starter desværre inde for FCK i aften, tror ikke det gør det nemmere at hente ham. Kan selvfølgelig være at der ikke er plads til ham, hvis de ryger ud 😊
Ståle har sat et B-hold. Hvis FCK kan få rimelige penge for en spiller fra B-holdet, så tror jeg godt, de kan lokkes.
Tænk sig en gang. Jeg troede mere eller mindre, at det var stærkeste opstilling bortset fra Thomsen i stedet for Fischer.
Knap nok.

I mål fik reserven Stephan Andersen spilletid.
På højre back havde de et ungt talent og i midterforsvaret manglede Bjelland.
Både Skov og Fischer må være bedre end Thomsen og Falk. Centralt på midten ham Gregus med og han er vel 3-4 valg for dem?

Så det var vel et hold bestående af halvt reserver og halvt startere. Kadrii var ikke med på bænken.
Bjelland har vel ikke været til rådighed endnu, så han er vel ikke fravalgt? Falk har vel startet i begge SL opgør? Det samme gjorde Gregus mod ACH.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Patmand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1629
Tilmeldt: 26. apr 2014, 16:12

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Patmand » 27. jul 2018, 00:26

NIN skrev:
27. jul 2018, 00:06
De Fem skrev:
26. jul 2018, 23:06
Mogens skrev:
26. jul 2018, 22:49
Funky skrev:
26. jul 2018, 21:48
Fastland skrev:
26. jul 2018, 20:24
Thomsen starter desværre inde for FCK i aften, tror ikke det gør det nemmere at hente ham. Kan selvfølgelig være at der ikke er plads til ham, hvis de ryger ud 😊
Ståle har sat et B-hold. Hvis FCK kan få rimelige penge for en spiller fra B-holdet, så tror jeg godt, de kan lokkes.
Tænk sig en gang. Jeg troede mere eller mindre, at det var stærkeste opstilling bortset fra Thomsen i stedet for Fischer.
Knap nok.

I mål fik reserven Stephan Andersen spilletid.
På højre back havde de et ungt talent og i midterforsvaret manglede Bjelland.
Både Skov og Fischer må være bedre end Thomsen og Falk. Centralt på midten ham Gregus med og han er vel 3-4 valg for dem?

Så det var vel et hold bestående af halvt reserver og halvt startere. Kadrii var ikke med på bænken.
Bjelland har vel ikke været til rådighed endnu, så han er vel ikke fravalgt? Falk har vel startet i begge SL opgør? Det samme gjorde Gregus mod ACH.
Bjelland fik spilletid i deres foregående kamp. Mig bekendt er deres idealopstilling Zeca og Falk centralt, Fischer og Skov på kanterne. Jeg får det dermed til, at de kun havde fem fra deres idealopstilling med fra start.
Er det helt ved siden af?

Måske i virkeligheden kun fire når deres skadede angriber er klar.

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 2476
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af baresi » 27. jul 2018, 07:13

Gamen skrev:
26. jul 2018, 22:03
baresi skrev:
26. jul 2018, 21:53

Og med den afventen så tror jeg faktisk på at der er et par gode spillere i vente og nogen som blir ledende figurer . Såfremt man får dem man helst vil have og som man er i kontakt med :-)
Sidst AaB sang den sang ifht. offensive profiler endte vi op med Pavol Safranko... Trods at man havde haft noget der minder om 1,5 år til at lande en angriber.
Vi er ikke uenige om at det ikke har været godt nok.
Og personligt så jeg gerne gaarde og Wieghorst langt væk. De blir aldrig gode nok.
Men som jeg skrev tidligere - tror der er et par gode på vej hvis man får dem man helst vil ha..

Desuden er det svært at finde en angriber hvis ik man betaler for det - så de skal satme gøre det rigtigt denne gang så man ik laver en ny Safranko

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 2476
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af baresi » 27. jul 2018, 07:35

baresi skrev:
27. jul 2018, 07:13
Gamen skrev:
26. jul 2018, 22:03
baresi skrev:
26. jul 2018, 21:53

Og med den afventen så tror jeg faktisk på at der er et par gode spillere i vente og nogen som blir ledende figurer . Såfremt man får dem man helst vil have og som man er i kontakt med :-)
Sidst AaB sang den sang ifht. offensive profiler endte vi op med Pavol Safranko... Trods at man havde haft noget der minder om 1,5 år til at lande en angriber.
Vi er ikke uenige om at det ikke har været godt nok.
Og personligt så jeg gerne gaarde og Wieghorst langt væk. De blir aldrig gode nok.
Men som jeg skrev tidligere - tror der er et par gode på vej hvis man får dem man helst vil ha..

Desuden er det svært at finde en angriber hvis ik man betaler for det - så de skal satme gøre det rigtigt denne gang så man ik laver en ny Safranko

Og så var pointen også at de andre klubber udover Big FCM og FCK ikke har gjort noget man er misundelig på. Endnu.

Gamen

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Gamen » 27. jul 2018, 10:54

seamann skrev:
26. jul 2018, 23:10
Hvad Gamens pointe er, ved jeg ikke. Men jeg ved at hans udsagn er faktuelt forkert.

Iøvrigt er Safranko ikke ringeste Gaarde køb imo. Det er Holger.
Der er da ikke noget der er faktuelt forkert.

Vi fik sangen fra de varme lande om, at vi var nødt til at vente de andre klubber ud for at sikre os kvalitet. Det glippede, og så endte vi med Safranko der måtte have været ret langt nede på listen.

Hvad angår Kusk var der jo altså ikke tale om, at han var den her sene signing, som vi kun fik i mangel af andre tilbud. Han var i dialog med klubben længe, og ville allerhelst til AaB. Det var FCK der var udfordringen - og altså ikke en spiller vi kun fik, fordi han fravalgte andet til sidst i vinduet. Det var et kort vi havde lagt os fast på længe og forsøgt på gennem 2 vinduer, hvorfor det ikke kan sammenlignes med Safranko. Der var enighed relativt tidligt.

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 1989
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af 9520AaB » 27. jul 2018, 11:51

Gamen skrev:
seamann skrev:
26. jul 2018, 23:10
Hvad Gamens pointe er, ved jeg ikke. Men jeg ved at hans udsagn er faktuelt forkert.

Iøvrigt er Safranko ikke ringeste Gaarde køb imo. Det er Holger.
Der er da ikke noget der er faktuelt forkert.

Vi fik sangen fra de varme lande om, at vi var nødt til at vente de andre klubber ud for at sikre os kvalitet. Det glippede, og så endte vi med Safranko der måtte have været ret langt nede på listen.

Hvad angår Kusk var der jo altså ikke tale om, at han var den her sene signing, som vi kun fik i mangel af andre tilbud. Han var i dialog med klubben længe, og ville allerhelst til AaB. Det var FCK der var udfordringen - og altså ikke en spiller vi kun fik, fordi han fravalgte andet til sidst i vinduet. Det var et kort vi havde lagt os fast på længe og forsøgt på gennem 2 vinduer, hvorfor det ikke kan sammenlignes med Safranko. Der var enighed relativt tidligt.
Safranko har trods alt spillet. Flores er med længder det dårligste køb.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Pastorius » 27. jul 2018, 12:08

9520AaB skrev:
27. jul 2018, 11:51

Safranko har trods alt spillet. Flores er med længder det dårligste køb.
Nej, han er det bedste bevis på at Wieghorst aldrig skulle have været træner i AaB.
Med venlig Hilsen
--
Robert

LordMessi
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 94
Tilmeldt: 29. jan 2011, 17:17
Geografisk sted: Ørsø, Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af LordMessi » 27. jul 2018, 12:21

Måske vi kunne komme tilbage til pointen med tråden istedet for at trashe nuværende spillere, direktør og trænere.

Ønsker, rygter osv ønskes :-)


Sent from my iPhone using Tapatalk

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 2476
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af baresi » 27. jul 2018, 12:41

Pastorius skrev:
27. jul 2018, 12:08
9520AaB skrev:
27. jul 2018, 11:51

Safranko har trods alt spillet. Flores er med længder det dårligste køb.
Nej, han er det bedste bevis på at Wieghorst aldrig skulle have været træner i AaB.
Enig med pastorius
Flores har ikke slået til nej.
Men det dårligste indkøb kan man ikke beskylde ham for. Han har været ramt af at man ikke har en træner bruger ham rigtigt - at vi ikke spiller et system hvor han kan få lov til at koncentrere sig om det offensive - og at der med respekt heller ikke har været en dygtig nok spillertrup.
Men nej Flores har heller ikke leveret nok.

Pallesen til gengæld er da mega fejlcastet . Kæbt som 1. Valg til højre back. Afløses først af Patrick og nu af en omskolet midtbane :-)

Men jo tilbage til rygter .. der må gerne snart ske noget.

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2475
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af troelsh » 27. jul 2018, 12:54

LordMessi skrev:
27. jul 2018, 12:21
Måske vi kunne komme tilbage til pointen med tråden istedet for at trashe nuværende spillere, direktør og trænere.

Ønsker, rygter osv ønskes :-)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Kerim Mrabti har kontrakt udløb i Djurgården, og har tidligere været i periferien til det svenske landshold.

Hurtig angriber der afslutter godt, ham så jeg gerne i AaB :-)

http://www.transfermarkt.com/kerim-mrab ... ler/225569

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Forza » 27. jul 2018, 13:43

Pastorius skrev:
27. jul 2018, 12:08
9520AaB skrev:
27. jul 2018, 11:51

Safranko har trods alt spillet. Flores er med længder det dårligste køb.
Nej, han er det bedste bevis på at Wieghorst aldrig skulle have været træner i AaB.
... i en ellers imponerende række af gode beviser.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af De Fem » 27. jul 2018, 14:20

Så er der transfer. En 15 årig knejt fra Viborg.

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... t-i-viborg

DobbeltA
1. div
1. div
Indlæg: 387
Tilmeldt: 30. maj 2017, 20:53
Geografisk sted: 9330

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af DobbeltA » 27. jul 2018, 14:29

De Fem skrev:
27. jul 2018, 14:20
Så er der transfer. En 15 årig knejt fra Viborg.

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... t-i-viborg
Selvom vi også venter nogle større signings, så er det et super move af AaB. Det er også for længe siden vi har vundet U17, eller U19 Ligaen, selvom vi har blandet os i toppen. Det vidner i hvert fald om, at man har er i arbejdstøjet på Hornevej.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Yankee » 27. jul 2018, 14:40

DobbeltA skrev:
27. jul 2018, 14:29
De Fem skrev:
27. jul 2018, 14:20
Så er der transfer. En 15 årig knejt fra Viborg.

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... t-i-viborg
Selvom vi også venter nogle større signings, så er det et super move af AaB. Det er også for længe siden vi har vundet U17, eller U19 Ligaen, selvom vi har blandet os i toppen. Det vidner i hvert fald om, at man har er i arbejdstøjet på Hornevej.
Utrolig positivt og forfriskende at vi er offensive på ungdomsrekrutteringen! Jeg har ikke set ham spille, men har hørt godt om ham - og det vigtigste er også signalet i det. Bliv ved med det, AaB!

Pollack2
Allstar
Allstar
Indlæg: 1243
Tilmeldt: 26. jun 2008, 23:06

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Pollack2 » 27. jul 2018, 17:06

Funky skrev:
26. jul 2018, 19:24
BassogogsVen skrev:
26. jul 2018, 19:00
FlæskeFrank skrev:
26. jul 2018, 18:30
Rafa2 skrev:
26. jul 2018, 16:43
Jeg kigger kun mod FCK. Her løber Thomsen, Kadrii og Toutouh rundt. Lad os bare nappe alle 3:)
Der er ingen rygter om Toutoh til trods for, at han er kontraktfri og har de sidste mange måneder vist, at FCK skulle det ikke være.

Han burde skisme kunne finde sig en god klub. Der er vel reelt kun FCK i superligaen, som han ikke kunne få kontrakt med.
En Toutouh i topform er klasser over superligaen, og den burde ligge lige til højrebenet. Men han er vel alt for vild i hovedet (det, andre kalder ærgerrig) til AaB.
Altså, vi har haft Ståle i truppen. En mere ærgerrrig personlighed har næppe spillet nogensinde i superligaen, så jeg tror ikke, det er dér, skoen trykker.
Selvfølgelig kan AaB også rumme store egoer, men hvis de skal folde sig positivt ud, kræver det modspil - på og især uden for banen. Men når man har en aldeles farveløs og intetsigende MW (for slet ikke at tale om Friis) som cheftræner, så er det nok bedre, at vi holder os til det mere medgørlige.
Om vi så havde en Fergusson eller Pep i chefstolen, ville jeg aldrig have Bille i vores klub. Han har pisset sit talent væk og erstattet det med domme for vold.

Låst