Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
DobbeltA
1. div
1. div
Indlæg: 387
Tilmeldt: 30. maj 2017, 20:53
Geografisk sted: 9330

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af DobbeltA » 3. aug 2018, 11:01

Hanga skrev:
3. aug 2018, 10:48
Soren skrev:
3. aug 2018, 10:21
Det må være et signal om, at der kommer en midterforsvarer til startopstillingen ind idag
Vi har tidligere klaret os med 3 centerforsvarere i truppen. Derudover har vi muligheden for at rykke f.eks. Abildgaard derned, eller give flere indhop til u19 spiller Bærtelsen, der har fået sin debut.

Jeg ville absolut også gerne have en forsvarer mere, men jeg tror ikke det er AaBs plan.
Lige nu virker det til at Mathias Ross Jensen er længst fremme af de unge i forhold til CB positionen.

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3646
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af gravballe » 3. aug 2018, 11:02

BoT skrev:
3. aug 2018, 10:56
Yankee skrev:
3. aug 2018, 10:06
I hvert fald skal man gøre sit forarbejde ordentligt. En spiller som Pavol Safranko var jo heller ikke nogen målmaskine i Slovakiet, men han bongede ud på tværgående indeks i fx Wyscout ved at have en meget stærk statistik på generobringer, luftdueller og "expected assists" på indlæg. I Danmark har han bibeholdt mange af sine statistikker, men fordi vi ikke satser på indlægsspillet har han mistet de assists, han kunne have fået derigennem - og han har skullet afslutte mere med fødderne, hvorfor hans afslutnings-% er faldet fra ca. 44 til ca. 28. Han har faktisk bibeholdt sin "expected goals" - den har bare aldrig været ret høj (ca 0,25 pr. 90 min.) og de er i AaB så tilmed kommet i afslutningssituationer, som han ikke mestrer.

Pointen er, at historier som Safranko kan undgås hvis man gør sit forarbejde. Safranko lå som den næstbedste angriber i den slovakiske liga med nogle fremragende tværgående ratings, men hvis man havde brugt tid på at dykke lidt ned i casen ville en god scout have identificeret at Safranko var et dårligt match til de behov, AaB havde. Og derfor deler jeg din bekymring, for så længe man ikke har dedikerede scouts ansat vil man blive ved med at lave fejl a lá Safranko.
Safranko får helt klart mere kritik, end han er berettiget til. Vi får på ingen måde spillet os frem til at kunne udnytte hans kompetencer, og så kommer han til at se dårlig ud. Og det trick, vil vi kunne udføre med mange andre nye angribere også. Derfor er det virkelig vigtigt, at vi tænker os grundigt om, hvis vi skal bruge mange penge på en ny topangriber.

Jeg har gennemset alle Pål Kirkevolds mål fra sidste sæson. De er faldet som følger:

Straffespark: 4 (heraf 2 begået på ham selv)
Direkte frispark: 1
Selvskabte mål (driblinger/langskud): 6
Løse chancer i feltet: 3
Indlæg: 4
Stikninger: 2
Hjørnespark: 1

Altså en temmelig bred palette - dog med den fællesnævner, at ingen er scoret med hovedet.

Det store spørgsmålstegn er selvfølgelig, om han simpelthen red på en vanvittig selvtillidsbølge især i efteråret, hvor hovedparten af hans mål faldt. Og så selvfølgelig, hvad prisen er. Jeg tror, han kunne passe godt ind i vores spillestil.
Jeg frygter faktisk lidt han er en af de angribere der lige blomster op kort, og så var det det. Bræmer var jo også HELT vild i et års tid, og så fusede det ud i ingen ting igen.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6091
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af FIDEL » 3. aug 2018, 11:18

gravballe skrev:
3. aug 2018, 11:02
BoT skrev:
3. aug 2018, 10:56
Yankee skrev:
3. aug 2018, 10:06
I hvert fald skal man gøre sit forarbejde ordentligt. En spiller som Pavol Safranko var jo heller ikke nogen målmaskine i Slovakiet, men han bongede ud på tværgående indeks i fx Wyscout ved at have en meget stærk statistik på generobringer, luftdueller og "expected assists" på indlæg. I Danmark har han bibeholdt mange af sine statistikker, men fordi vi ikke satser på indlægsspillet har han mistet de assists, han kunne have fået derigennem - og han har skullet afslutte mere med fødderne, hvorfor hans afslutnings-% er faldet fra ca. 44 til ca. 28. Han har faktisk bibeholdt sin "expected goals" - den har bare aldrig været ret høj (ca 0,25 pr. 90 min.) og de er i AaB så tilmed kommet i afslutningssituationer, som han ikke mestrer.

Pointen er, at historier som Safranko kan undgås hvis man gør sit forarbejde. Safranko lå som den næstbedste angriber i den slovakiske liga med nogle fremragende tværgående ratings, men hvis man havde brugt tid på at dykke lidt ned i casen ville en god scout have identificeret at Safranko var et dårligt match til de behov, AaB havde. Og derfor deler jeg din bekymring, for så længe man ikke har dedikerede scouts ansat vil man blive ved med at lave fejl a lá Safranko.
Safranko får helt klart mere kritik, end han er berettiget til. Vi får på ingen måde spillet os frem til at kunne udnytte hans kompetencer, og så kommer han til at se dårlig ud. Og det trick, vil vi kunne udføre med mange andre nye angribere også. Derfor er det virkelig vigtigt, at vi tænker os grundigt om, hvis vi skal bruge mange penge på en ny topangriber.

Jeg har gennemset alle Pål Kirkevolds mål fra sidste sæson. De er faldet som følger:

Straffespark: 4 (heraf 2 begået på ham selv)
Direkte frispark: 1
Selvskabte mål (driblinger/langskud): 6
Løse chancer i feltet: 3
Indlæg: 4
Stikninger: 2
Hjørnespark: 1

Altså en temmelig bred palette - dog med den fællesnævner, at ingen er scoret med hovedet.

Det store spørgsmålstegn er selvfølgelig, om han simpelthen red på en vanvittig selvtillidsbølge især i efteråret, hvor hovedparten af hans mål faldt. Og så selvfølgelig, hvad prisen er. Jeg tror, han kunne passe godt ind i vores spillestil.
Jeg frygter faktisk lidt han er en af de angribere der lige blomster op kort, og så var det det. Bræmer var jo også HELT vild i et års tid, og så fusede det ud i ingen ting igen.
Jeg tror Pål præcis er den type angriber som wieghorst ønsker. Hårdtarbejdende og målfarlig. Men han vil jo nok helst til udlandet.

Gamen

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Gamen » 3. aug 2018, 11:22

Med udlejningen af Lyngø kan vi så endnu engang konstatere, at den her endeløse hype af ungdomsspillere som helt sikkert har en stor fremtid i AaB osv. snart må ophøre.

I hvert fald sålænge de ikke har bevist det i førsteholdskampe som Nordsjællands unge talenter.

Det er gang på gang at den hype bliver gjort til skamme, og de så viser sig ikke at være fem potter pis værd.

Nå, hvorom alting er så er vi rent numerisk ikke særligt godt besat nu i det centrale forsvar.

Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1631
Tilmeldt: 2. aug 2009, 14:58
Geografisk sted: DK

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Halil » 3. aug 2018, 11:25

Pål og Pohl på toppen vil være kaosskabende i sig selv og skabe en del mål. Så kan Wieghorst stille op med sine 5 centrale midtbaner og forsvare en 5-7 plads hjem.

Det vil være meget lykkeligt for målsætningen. Også er alt jo godt.
Uden Synd Ingen Frelse

Alpa Chino
1. div
1. div
Indlæg: 284
Tilmeldt: 10. dec 2015, 13:06

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Alpa Chino » 3. aug 2018, 11:25

Så kan vi ihvertfald konstatere én af de følgende to ting:

1. Morten Wieghorst holder fast i en 4-mands bagkæde
2. Der bliver købt en ny midterstopper

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6091
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af FIDEL » 3. aug 2018, 11:26

Gamen skrev:
3. aug 2018, 11:22
Med udlejningen af Lyngø kan vi så endnu engang konstatere, at den her endeløse hype af ungdomsspillere som helt sikkert har en stor fremtid i AaB osv. snart må ophøre.

I hvert fald sålænge de ikke har bevist det i førsteholdskampe som Nordsjællands unge talenter.

Det er gang på gang at den hype bliver gjort til skamme, og de så viser sig ikke at være fem potter pis værd.

Nå, hvorom alting er så er vi rent numerisk ikke særligt godt besat nu i det centrale forsvar.
Tjaa men hvis AaB har vurderet at der er bedre talenter på vej så er det fair nok at sende Lyngø videre.
Jeg tænker at der satses på Ross og Bærtelsen, og så selvfølgelig Blåbs og KP.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6091
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af FIDEL » 3. aug 2018, 11:27

Halil skrev:
3. aug 2018, 11:25
Pål og Pohl på toppen vil være kaosskabende i sig selv og skabe en del mål. Så kan Wieghorst stille op med sine 5 centrale midtbaner og forsvare en 5-7 plads hjem.

Det vil være meget lykkeligt for målsætningen. Også er alt jo godt.
Du havde jo netop hørt at AaB vil have Pål?

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Martino » 3. aug 2018, 11:31

Gamen skrev:
3. aug 2018, 11:22
Med udlejningen af Lyngø kan vi så endnu engang konstatere, at den her endeløse hype af ungdomsspillere som helt sikkert har en stor fremtid i AaB osv. snart må ophøre.

I hvert fald sålænge de ikke har bevist det i førsteholdskampe som Nordsjællands unge talenter.

Det er gang på gang at den hype bliver gjort til skamme, og de så viser sig ikke at være fem potter pis værd.

Nå, hvorom alting er så er vi rent numerisk ikke særligt godt besat nu i det centrale forsvar.
Det er muligt, jeg mener så at Lyngø er en bedre spiller end Blåbjerg og KP, og synes det er en kæmpe fejl at sende ham videre. Han er den eneste af vores vores centerforsvarer der kan slå præcise afleveringer frem i banen. Nogle gange forstår jeg ikke hvad trænerteamet/Poul Erik kigger efter. Når man så forlænger med feks PK og Kakeeto ryster jeg sgu lidt på hovedet.
Men så satses der vel på Ross og måske Bærtelsen, samt en evt ny spiller.
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1631
Tilmeldt: 2. aug 2009, 14:58
Geografisk sted: DK

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Halil » 3. aug 2018, 11:31

Ja. Og?

Wieghorst skal meget snart til at vise en eller anden form for plan.
Uden Synd Ingen Frelse

Patmand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1638
Tilmeldt: 26. apr 2014, 16:12

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Patmand » 3. aug 2018, 11:38

BoT skrev:
3. aug 2018, 09:40
"En spiller med målgaranti". Ja tak. Hvem vil ikke gerne have det? Måske skulle vi i stedet kigge på, hvordan vi får spillet os frem til flere store chancer - ellers er det en af den type angribere, der på egen hånd kan drible et helt forsvar og banke den i kassen, vi skal have - og dem findes der altså ikke ret mange af.

Det er jo ikke fordi, Safranko misbruger chancer på stribe - han kommer bare ikke frem til dem. Pohl brænder chancer - men skaber dem jo nærmest også altid fuldstændig selv. Vi ligger blandt de allerdårligste hold, når det kommer til expected goals - simpelthen fordi, vi ikke skaber store chancer. Så Morten skulle måske kigge på det lidt bredere perspektiv, når han efterlyser en garanteret målscorer.

I øvrigt: Er der nogle herinde, der kan nævne mig 5 angriber-signings de seneste 10 år, der har været en instant succes? Altså scoret mål i klubben i superligaen helt fra starten?
Jeg kan selv komme i tanke om Yura Movisisyan, Rubin Okotie og Alexander Sørloth. Men hvem ellers? Det er altså en MEGET svær kunst at hente en angriber med målgaranti. Selv FCK døjer med det, selvom de har nogle helt andre økonomiske muligheder og geografisk og sportslig tiltrækning.
Ja, jeg kan godt komme i tanke om nogle stykker med instant success:

Marc Nygaard (RFC)
Mikael Ishak (RFC)
Saba Lobjanidze (RFC)
Teemu Pukki (BIF)
Simon Makienok (BIF)
Tim Janssen (EFB)
Dame N'doye (FCK)
Pieros Sotiriou (FCK)
Gilberto Macena (ACH)
Lasse Vibe (SJE)

Det kunne jo tænkes at Safranko har problemer med sin placeringsevne, udover at være en dårlig afslutter.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Yankee » 3. aug 2018, 11:45

BoT skrev:
3. aug 2018, 10:56

Jeg har gennemset alle Pål Kirkevolds mål fra sidste sæson. De er faldet som følger:

Det store spørgsmålstegn er selvfølgelig, om han simpelthen red på en vanvittig selvtillidsbølge især i efteråret, hvor hovedparten af hans mål faldt. Og så selvfølgelig, hvad prisen er. Jeg tror, han kunne passe godt ind i vores spillestil.
Her er det relevant at se på forholdet mellem xG og G:

17/18: xG 0,43 - G 0,65 - ratio 1:1,6
16/17: xG 0,40 - G 0,48 - ratio 1:1,2
15/16: xG 0,22 - G 0,28 - ratio 1:1,3
2015-2018: xG 0,34 - G 0,46 - ratio 1:1,4
Jannik Pohl: xG 0,35 - G 0,21 - ratio 1:0,6

Sidste sæson er selvfølgelig en outlier. Det er outstanding godt at lave 1,6 mål pr. xG. Men det er også vanvittigt stærkt at ligge på 1,2-1,3. Til gengæld er det ikke uhørt at komme frem til 0,4 xG pr. 90 minutter - det er kun en tand bedre end Jannik Pohl.

Med andre ord har Pål i mange år været en fantastisk afslutter, der kommer til et normalt antal chancer. Hvis vi kan producere lige så mange chancer til ham som vi gør til Pohl, burde han altså uden problemer lave 15 kasser årligt selv hvis hans afslutningskvalitet falder til normalniveau.

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af BassogogsVen » 3. aug 2018, 12:17

BoT skrev:
3. aug 2018, 10:56
Safranko får helt klart mere kritik, end han er berettiget til. Vi får på ingen måde spillet os frem til at kunne udnytte hans kompetencer, og så kommer han til at se dårlig ud.
:thumbsdown:
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7858
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Forza » 3. aug 2018, 12:24

BassogogsVen skrev:
3. aug 2018, 12:17
BoT skrev:
3. aug 2018, 10:56
Safranko får helt klart mere kritik, end han er berettiget til. Vi får på ingen måde spillet os frem til at kunne udnytte hans kompetencer, og så kommer han til at se dårlig ud.
:thumbsdown:
Safranko kan hverken tæmme en bold, lægge en aflevering eller finde den rette plads i feltet. Kritikken er berettiget. Det er dog heller ikke let at spille for et hold der aldrig kreerer chancer.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af BassogogsVen » 3. aug 2018, 12:27

Forza skrev:
3. aug 2018, 12:24
BassogogsVen skrev:
3. aug 2018, 12:17
BoT skrev:
3. aug 2018, 10:56
Safranko får helt klart mere kritik, end han er berettiget til. Vi får på ingen måde spillet os frem til at kunne udnytte hans kompetencer, og så kommer han til at se dårlig ud.
:thumbsdown:
Safranko kan hverken tæmme en bold, lægge en aflevering eller finde den rette plads i feltet. Kritikken er berettiget. Det er dog heller ikke let at spille for et hold der aldrig kreerer chancer.
Præcis. BoT synes at forholde sig unuanceret positivt til ham, da han er Wieghorsts kind of player.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6376
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Gaarde6 » 3. aug 2018, 12:36

BoT skrev:
3. aug 2018, 10:56
Yankee skrev:
3. aug 2018, 10:06
I hvert fald skal man gøre sit forarbejde ordentligt. En spiller som Pavol Safranko var jo heller ikke nogen målmaskine i Slovakiet, men han bongede ud på tværgående indeks i fx Wyscout ved at have en meget stærk statistik på generobringer, luftdueller og "expected assists" på indlæg. I Danmark har han bibeholdt mange af sine statistikker, men fordi vi ikke satser på indlægsspillet har han mistet de assists, han kunne have fået derigennem - og han har skullet afslutte mere med fødderne, hvorfor hans afslutnings-% er faldet fra ca. 44 til ca. 28. Han har faktisk bibeholdt sin "expected goals" - den har bare aldrig været ret høj (ca 0,25 pr. 90 min.) og de er i AaB så tilmed kommet i afslutningssituationer, som han ikke mestrer.

Pointen er, at historier som Safranko kan undgås hvis man gør sit forarbejde. Safranko lå som den næstbedste angriber i den slovakiske liga med nogle fremragende tværgående ratings, men hvis man havde brugt tid på at dykke lidt ned i casen ville en god scout have identificeret at Safranko var et dårligt match til de behov, AaB havde. Og derfor deler jeg din bekymring, for så længe man ikke har dedikerede scouts ansat vil man blive ved med at lave fejl a lá Safranko.
Safranko får helt klart mere kritik, end han er berettiget til. Vi får på ingen måde spillet os frem til at kunne udnytte hans kompetencer, og så kommer han til at se dårlig ud. Og det trick, vil vi kunne udføre med mange andre nye angribere også. Derfor er det virkelig vigtigt, at vi tænker os grundigt om, hvis vi skal bruge mange penge på en ny topangriber.

Jeg har gennemset alle Pål Kirkevolds mål fra sidste sæson. De er faldet som følger:

Straffespark: 4 (heraf 2 begået på ham selv)
Direkte frispark: 1
Selvskabte mål (driblinger/langskud): 6
Løse chancer i feltet: 3
Indlæg: 4
Stikninger: 2
Hjørnespark: 1

Altså en temmelig bred palette - dog med den fællesnævner, at ingen er scoret med hovedet.

Det store spørgsmålstegn er selvfølgelig, om han simpelthen red på en vanvittig selvtillidsbølge især i efteråret, hvor hovedparten af hans mål faldt. Og så selvfølgelig, hvad prisen er. Jeg tror, han kunne passe godt ind i vores spillestil.
Manden scorer i hver anden kamp og har gjort det siden 2011.
vtillid eller ej. Kan han landes (hvilket jeg ikke tror) så skal der bare slåes til.

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af BoT » 3. aug 2018, 12:44

Patmand skrev:
3. aug 2018, 11:38

Marc Nygaard (RFC)
Mikael Ishak (RFC)
Saba Lobjanidze (RFC)
Teemu Pukki (BIF)
Simon Makienok (BIF)
Tim Janssen (EFB)
Dame N'doye (FCK)
Pieros Sotiriou (FCK)
Gilberto Macena (ACH)
Lasse Vibe (SJE)
Simon Makienok havde først succes i sæson to i Brøndby, Pukki først for alvor i sæson 3. Dame N'Doye hittede også først for alvor i sæson 2. Men Janssen, Nygaard, Ishak og til dels Vibe var helt klart instant successer. Pieros har også gjort det godt, men var også voldsomt dyr.

Prøv så samtidig at lave en liste over indkøbte angribere, der har floppet i Superligaen. Den bliver lang.

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af BoT » 3. aug 2018, 12:46

BassogogsVen skrev:
3. aug 2018, 12:27
Forza skrev:
3. aug 2018, 12:24
BassogogsVen skrev:
3. aug 2018, 12:17
BoT skrev:
3. aug 2018, 10:56
Safranko får helt klart mere kritik, end han er berettiget til. Vi får på ingen måde spillet os frem til at kunne udnytte hans kompetencer, og så kommer han til at se dårlig ud.
:thumbsdown:
Safranko kan hverken tæmme en bold, lægge en aflevering eller finde den rette plads i feltet. Kritikken er berettiget. Det er dog heller ikke let at spille for et hold der aldrig kreerer chancer.
Præcis. BoT synes at forholde sig unuanceret positivt til ham, da han er Wieghorsts kind of player.
Jeg forholder mig ikke unuanceret positivt til ham - men prøv at læs Yankees indlæg - det der med, at han er den dårligste angriber nogensinde, er altså noget populistisk fis.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14784
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Hanga » 3. aug 2018, 12:57

BoT skrev:
3. aug 2018, 12:46

Jeg forholder mig ikke unuanceret positivt til ham - men prøv at læs Yankees indlæg - det der med, at han er den dårligste angriber nogensinde, er altså noget populistisk fis.
Safranko er et glimrende eksempel på hvorfor statistik efter min mening ikke må bruges som det primære vurderingsgrundlag, især på tværs af ligaer og spilkoncepter. Der er så mange faktorer der spiller ind. Statistik bør bruges understøttende i vurderingen af en spiller, men det absolut mest væsentlige er i min optik stadig at scoute spilleren grundigt, både som spiller og som person. Man havde formentlig ikke behøvet se mange kampe med Safranko for at konstatere hans manglende tekniske egenskaber og manglende fodboldforståelse, og med den type fodbold vi gerne vil spille, var det oplagt at han ikke passede ind.

Jeg synes han er en rigtig dårlig spiller må jeg sige, uagtet hvad statistikken fra Slovakiet siger.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

PeterS
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 31. aug 2008, 23:08
Favoritspiller: Jan Koller

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af PeterS » 3. aug 2018, 13:00

Lyngø udlejet til jammarbugt giver vel god mening.

Spørgsmålet er vel bare om vi har en forsvarer på vej ind så.

Låst