Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 2476
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af baresi » 16. aug 2018, 21:02

FIDEL skrev:
16. aug 2018, 20:49
baresi skrev:
16. aug 2018, 20:25
Frisk input til en formation:
3-4-2-1 (spilles bla af Sevilla med fin succes - og kan jo være en 3-4-3 til tider - og nej jeg sammenligner ikke med Sevilla :-) )

Men her kunne man måske udnytte de svagheder man har og så få det bedste ud af de spillere man har nu.

Jeg ville lave en del om - og nu tænker jeg ikke i forstærkninger og Flores er ikke en del af truppen (ellers havde jeg brugt ham)

Rinne
Pallesen - okore - abild
Børsting - wurtz - lezniak - ahlman
Kusk - thellufsen
Ochs

Jeg ofrede gerne abild på midten for at få ham i forsvaret - og med den her formation kan man spille med 2 seksere - derfor Lesniak som er bedre end Magnus .
Desuden kan ahlman også dække op og komme med frem. Og det samme kan Børsting. Derfor passer de godt til de 2 pladser.
Kusk og thellufsen skal lægge et pres og ochs skal koncentrere sig om at være spydspids.
Så ville man ha:
Riskogeren - Pohl - Wessam - Magnus - kp - blå på bænken
Og denne opstilling kan tage imod de fleste hold for den er flexibel ..

Hva tænker I??? Er det helt skævt tænkt OG husk der er for at tage udgangs punkt i det vi har nu
Det ser fint ud, men Pallesen skal ikke være stopper, og MC er sgu bedre end Lesniak pt.
Ud med Palle ind med KP
Magnus er jeg dog ikke fan af :-) ikke at Lesniak er god med :-)

Syns dog at man her får mere ud af spillerens kompetencer

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af FIDEL » 16. aug 2018, 21:19

baresi skrev:
16. aug 2018, 21:02
FIDEL skrev:
16. aug 2018, 20:49
baresi skrev:
16. aug 2018, 20:25
Frisk input til en formation:
3-4-2-1 (spilles bla af Sevilla med fin succes - og kan jo være en 3-4-3 til tider - og nej jeg sammenligner ikke med Sevilla :-) )

Men her kunne man måske udnytte de svagheder man har og så få det bedste ud af de spillere man har nu.

Jeg ville lave en del om - og nu tænker jeg ikke i forstærkninger og Flores er ikke en del af truppen (ellers havde jeg brugt ham)

Rinne
Pallesen - okore - abild
Børsting - wurtz - lezniak - ahlman
Kusk - thellufsen
Ochs

Jeg ofrede gerne abild på midten for at få ham i forsvaret - og med den her formation kan man spille med 2 seksere - derfor Lesniak som er bedre end Magnus .
Desuden kan ahlman også dække op og komme med frem. Og det samme kan Børsting. Derfor passer de godt til de 2 pladser.
Kusk og thellufsen skal lægge et pres og ochs skal koncentrere sig om at være spydspids.
Så ville man ha:
Riskogeren - Pohl - Wessam - Magnus - kp - blå på bænken
Og denne opstilling kan tage imod de fleste hold for den er flexibel ..

Hva tænker I??? Er det helt skævt tænkt OG husk der er for at tage udgangs punkt i det vi har nu
Det ser fint ud, men Pallesen skal ikke være stopper, og MC er sgu bedre end Lesniak pt.
Ud med Palle ind med KP
Magnus er jeg dog ikke fan af :-) ikke at Lesniak er god med :-)

Syns dog at man her får mere ud af spillerens kompetencer
Vi spillede jo 3-4-3 på et tidspunkt hvilket gik godt, men der SKAL åbenbart spilles med 4 i forsvaret i AaB.

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4412
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af le Cid » 16. aug 2018, 22:31

Det kan da sagtens være, at vi skal prøve med tre i forsvaret igen, men ikke med Pallesen som én af de tre. Hvis han skal i spil i sådan en opstilling, må det være som wingback!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Hilje-indeks

Sanchez94
Superliga
Superliga
Indlæg: 671
Tilmeldt: 20. apr 2015, 16:02
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Sanchez94 » 17. aug 2018, 08:52

FIDEL skrev:
16. aug 2018, 15:11
Sanchez94 skrev:
16. aug 2018, 15:07
Martino skrev:
16. aug 2018, 15:04
FIDEL skrev:
16. aug 2018, 12:32
Frygah skrev:
16. aug 2018, 09:59
Alexis skrev:
16. aug 2018, 09:56


Har ingen tiltro til Bytyqi. Og vi har jo ingen kampe at vurdere det ud fra, men netop derfor har jeg min tvivl. På hans foretrukne position på VB har vi i løbet af hans tid foretrukket Ahlmann, PK, Blåbjerg og Børsting foran ham. Når han er så langt væk fra spilletid og trænerne rykker spillere fra andre pladser over på hans foran ham, så må han simpelthen ikke være god nok til at spille. At så prøve at omskole ham virker som et long shot
Og det er virkelig mærkeligt. For i de reserveholdskampe jeg har set, har han virkelig været god, og prototypen på den type backs vi gerne vil have. Hurtig, blæser fremad igen og igen, tør udfordre som Ahlmann, tør hugge på kassen og ellers slår fornuftige indlæg.

Jeg er seriøst forundret over han ikke har fået chancen endnu, med de alternativer man ellers har forsøgt. Det kan selvfølgelig være han bare ikke viser det til træning.
Enig.
Generelt synes jeg der kommer alt for lidt fra vores backs offensivt, især fordi de jo skal udgøre bredden i angrebsspillet (og netop derfor spilles der med to 6´ere). Når vi spiller på den måde bør vi da have et par hurtige, teknisk dygtige backs, der stresser modstanderen. Og derfor undrer det også mig hvorfor en spiller som Bytyqi ikke har fået chancen.
Vi bør have typer som Mads Mini på hver back, såfremt vi ønsker at skabe mere offensivt.
Jeg forstår det heller ikke, offensivt er potentialet noget større end Børstings og så ringe er han ikke defensivt - men ligesom tilfældet var med Lyngø må trænerteamet prioritere nogle ting jeg ikke kan se. Jeg synes Bytyqi har kvaliteter til superligaen og mon ikke Hobro eller Vendsyssel takker ja hvis AaB sender ham videre.
Men AaB skal jo netop have spillere med bedre kvaliteter end at spille i Hobro eller Vendsyssel.
Så f.eks. Pål, Mistrati eller Opondo er ikke gode nok til at spille i AaB?
Bytyqi bliver aldrig til noget medmindre han får spilletid. Men Wieghorst må jo åbenbart mene han ikke er god nok. Bare meget ærgerligt hvis de spillere, som kan noget ekstra offensivt bliver valgt fra fordi vi har en træner, der er bange for at tabe fodboldkampe.
Jeg har stadig til gode at se Pål levere 2 sæsoner i træk på topplan, jeg mener ikke vi skal hente ham. I den nuværende forfatning vores midtbane er i, så kan Mistrati eller Opondo sagtens forstærke os, men det er også kun fordi vores 8'er position er i så ringe forfatning..

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af FIDEL » 17. aug 2018, 09:38

Sanchez94 skrev:
17. aug 2018, 08:52
FIDEL skrev:
16. aug 2018, 15:11
Sanchez94 skrev:
16. aug 2018, 15:07
Martino skrev:
16. aug 2018, 15:04
FIDEL skrev:
16. aug 2018, 12:32
Frygah skrev:
16. aug 2018, 09:59


Og det er virkelig mærkeligt. For i de reserveholdskampe jeg har set, har han virkelig været god, og prototypen på den type backs vi gerne vil have. Hurtig, blæser fremad igen og igen, tør udfordre som Ahlmann, tør hugge på kassen og ellers slår fornuftige indlæg.

Jeg er seriøst forundret over han ikke har fået chancen endnu, med de alternativer man ellers har forsøgt. Det kan selvfølgelig være han bare ikke viser det til træning.
Enig.
Generelt synes jeg der kommer alt for lidt fra vores backs offensivt, især fordi de jo skal udgøre bredden i angrebsspillet (og netop derfor spilles der med to 6´ere). Når vi spiller på den måde bør vi da have et par hurtige, teknisk dygtige backs, der stresser modstanderen. Og derfor undrer det også mig hvorfor en spiller som Bytyqi ikke har fået chancen.
Vi bør have typer som Mads Mini på hver back, såfremt vi ønsker at skabe mere offensivt.
Jeg forstår det heller ikke, offensivt er potentialet noget større end Børstings og så ringe er han ikke defensivt - men ligesom tilfældet var med Lyngø må trænerteamet prioritere nogle ting jeg ikke kan se. Jeg synes Bytyqi har kvaliteter til superligaen og mon ikke Hobro eller Vendsyssel takker ja hvis AaB sender ham videre.
Men AaB skal jo netop have spillere med bedre kvaliteter end at spille i Hobro eller Vendsyssel.
Så f.eks. Pål, Mistrati eller Opondo er ikke gode nok til at spille i AaB?
Bytyqi bliver aldrig til noget medmindre han får spilletid. Men Wieghorst må jo åbenbart mene han ikke er god nok. Bare meget ærgerligt hvis de spillere, som kan noget ekstra offensivt bliver valgt fra fordi vi har en træner, der er bange for at tabe fodboldkampe.
Jeg har stadig til gode at se Pål levere 2 sæsoner i træk på topplan, jeg mener ikke vi skal hente ham. I den nuværende forfatning vores midtbane er i, så kan Mistrati eller Opondo sagtens forstærke os, men det er også kun fordi vores 8'er position er i så ringe forfatning..
Vi får sgu nok svært ved at hente en angriber, som har præsteret at score mål stabilt 2 sæsoner i træk. Det vil alle klubber nok gerne have.
Men jeg tror ikke vi får en angriber ind. Ochs er tiltænkt angrebet, så vi må håbe på en kant.

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3535
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af hje1980 » 17. aug 2018, 11:22

Sanchez94 skrev:
16. aug 2018, 15:07
Martino skrev:
16. aug 2018, 15:04
FIDEL skrev:
16. aug 2018, 12:32
Frygah skrev:
16. aug 2018, 09:59
Alexis skrev:
16. aug 2018, 09:56
FIDEL skrev:
16. aug 2018, 09:20
Måske skulle vi bare droppe at hente en kantspiller? Vi har Thellufsen og Bytyqi, som skal udvikle sig yderligere, og det gør de bedst ved at spille hver gang.
Bytyqi synes jeg er en meget spændende spiller, men som back er han vist endnu ikke dygtig nok defensivt og taktisk, så jeg ser ham gerne som kantspiller, hvor han kan bruge sin teknik, speed og farlige højreben. Hvis vi vil spille teknisk fodbold skal vi altså til at bruge spillere, som kan spille det. Mæhle blev eksempelvis også rykket frem på højrekanten i ny og næ så vidt jeg husker.
Generelt har vi nogle gode talenter i AaB, men de skal spille ENDNU mere end de gør, ellers får vi ikke nok ud af vores talentarbejde.
Har ingen tiltro til Bytyqi. Og vi har jo ingen kampe at vurdere det ud fra, men netop derfor har jeg min tvivl. På hans foretrukne position på VB har vi i løbet af hans tid foretrukket Ahlmann, PK, Blåbjerg og Børsting foran ham. Når han er så langt væk fra spilletid og trænerne rykker spillere fra andre pladser over på hans foran ham, så må han simpelthen ikke være god nok til at spille. At så prøve at omskole ham virker som et long shot
Og det er virkelig mærkeligt. For i de reserveholdskampe jeg har set, har han virkelig været god, og prototypen på den type backs vi gerne vil have. Hurtig, blæser fremad igen og igen, tør udfordre som Ahlmann, tør hugge på kassen og ellers slår fornuftige indlæg.

Jeg er seriøst forundret over han ikke har fået chancen endnu, med de alternativer man ellers har forsøgt. Det kan selvfølgelig være han bare ikke viser det til træning.
Enig.
Generelt synes jeg der kommer alt for lidt fra vores backs offensivt, især fordi de jo skal udgøre bredden i angrebsspillet (og netop derfor spilles der med to 6´ere). Når vi spiller på den måde bør vi da have et par hurtige, teknisk dygtige backs, der stresser modstanderen. Og derfor undrer det også mig hvorfor en spiller som Bytyqi ikke har fået chancen.
Vi bør have typer som Mads Mini på hver back, såfremt vi ønsker at skabe mere offensivt.
Jeg forstår det heller ikke, offensivt er potentialet noget større end Børstings og så ringe er han ikke defensivt - men ligesom tilfældet var med Lyngø må trænerteamet prioritere nogle ting jeg ikke kan se. Jeg synes Bytyqi har kvaliteter til superligaen og mon ikke Hobro eller Vendsyssel takker ja hvis AaB sender ham videre.
Men AaB skal jo netop have spillere med bedre kvaliteter end at spille i Hobro eller Vendsyssel.
Hvis AaB ikke skal hente spillere i klubber der ligger under os i niveau of størrelse... hvor skal AaB så hente spillere...?
Bare fordi en spiller er i en mindre klub, betyder detjo ikke spilleren ikke kan forstærke os....?

9000AaB
Superliga
Superliga
Indlæg: 621
Tilmeldt: 30. dec 2013, 15:20
Favoritspiller: M. Lindstrøm

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af 9000AaB » 17. aug 2018, 12:10

hje1980 skrev:
17. aug 2018, 11:22
Sanchez94 skrev:
16. aug 2018, 15:07
Martino skrev:
16. aug 2018, 15:04
FIDEL skrev:
16. aug 2018, 12:32
Frygah skrev:
16. aug 2018, 09:59
Alexis skrev:
16. aug 2018, 09:56


Har ingen tiltro til Bytyqi. Og vi har jo ingen kampe at vurdere det ud fra, men netop derfor har jeg min tvivl. På hans foretrukne position på VB har vi i løbet af hans tid foretrukket Ahlmann, PK, Blåbjerg og Børsting foran ham. Når han er så langt væk fra spilletid og trænerne rykker spillere fra andre pladser over på hans foran ham, så må han simpelthen ikke være god nok til at spille. At så prøve at omskole ham virker som et long shot
Og det er virkelig mærkeligt. For i de reserveholdskampe jeg har set, har han virkelig været god, og prototypen på den type backs vi gerne vil have. Hurtig, blæser fremad igen og igen, tør udfordre som Ahlmann, tør hugge på kassen og ellers slår fornuftige indlæg.

Jeg er seriøst forundret over han ikke har fået chancen endnu, med de alternativer man ellers har forsøgt. Det kan selvfølgelig være han bare ikke viser det til træning.
Enig.
Generelt synes jeg der kommer alt for lidt fra vores backs offensivt, især fordi de jo skal udgøre bredden i angrebsspillet (og netop derfor spilles der med to 6´ere). Når vi spiller på den måde bør vi da have et par hurtige, teknisk dygtige backs, der stresser modstanderen. Og derfor undrer det også mig hvorfor en spiller som Bytyqi ikke har fået chancen.
Vi bør have typer som Mads Mini på hver back, såfremt vi ønsker at skabe mere offensivt.
Jeg forstår det heller ikke, offensivt er potentialet noget større end Børstings og så ringe er han ikke defensivt - men ligesom tilfældet var med Lyngø må trænerteamet prioritere nogle ting jeg ikke kan se. Jeg synes Bytyqi har kvaliteter til superligaen og mon ikke Hobro eller Vendsyssel takker ja hvis AaB sender ham videre.
Men AaB skal jo netop have spillere med bedre kvaliteter end at spille i Hobro eller Vendsyssel.
Hvis AaB ikke skal hente spillere i klubber der ligger under os i niveau of størrelse... hvor skal AaB så hente spillere...?
Bare fordi en spiller er i en mindre klub, betyder detjo ikke spilleren ikke kan forstærke os....?
100% hje1980 - Bar se Thelander han kom fra 1 division men forstærkede os, samme gjord AK, KEP, Dalle, Risgårds tilbagegang fra Silkeborg.
Det har intet at gøre med hvad række de kommer fra, bar spilleren er den rigtige og passer ind og kan noget ekstra.

Stefanovic
2. div
2. div
Indlæg: 226
Tilmeldt: 8. jul 2018, 20:07

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Stefanovic » 17. aug 2018, 15:29

Dalsgaard og Thelander krævede altså halvlang tilvænningsperiode. Kom KEP ikke fra Horsens i superligaen??

McMark
Superliga
Superliga
Indlæg: 716
Tilmeldt: 23. maj 2016, 13:26
Favoritspiller: Jakob Ahlmann
Geografisk sted: Malta

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af McMark » 17. aug 2018, 15:40

https://www.bt.dk/superligaen/wieghorst ... ferrer=RSS

Wieghorst vil gerne til udlandet, og han har som bekendt udløb om mindre end et år. Det samme har Adolfo Sormani i Vejle, og han har tidligere været oppe at vende herinde. Smukke Erik skal træne Island, så han er desværre ude af billedet. Er der andre gode trænere, som vi kunne få fingrene i næste sommer?
- "Jeg har ikke brug for en træner, der tænker som Morten Olsen. Der er ikke noget mere dødssygt end at kigge på et hold, der har bolden, men som ikke kommer til chancer." - Lynge Jakobsen

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Hovedet » 17. aug 2018, 16:26

McMark skrev:
17. aug 2018, 15:40
https://www.bt.dk/superligaen/wieghorst ... ferrer=RSS

Wieghorst vil gerne til udlandet, og han har som bekendt udløb om mindre end et år. Det samme har Adolfo Sormani i Vejle, og han har tidligere været oppe at vende herinde. Smukke Erik skal træne Island, så han er desværre ude af billedet. Er der andre gode trænere, som vi kunne få fingrene i næste sommer?
Hvorfor er folk herinde begyndt at ævle om ham Sormani i Vejle, som - må jeg tilstå - jeg aldrig havde hørt om for en uges tid siden. Skulle han være noget særligt?

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Yankee » 17. aug 2018, 16:28

Hovedet skrev:
17. aug 2018, 16:26
McMark skrev:
17. aug 2018, 15:40
https://www.bt.dk/superligaen/wieghorst ... ferrer=RSS

Wieghorst vil gerne til udlandet, og han har som bekendt udløb om mindre end et år. Det samme har Adolfo Sormani i Vejle, og han har tidligere været oppe at vende herinde. Smukke Erik skal træne Island, så han er desværre ude af billedet. Er der andre gode trænere, som vi kunne få fingrene i næste sommer?
Hvorfor er folk herinde begyndt at ævle om ham Sormani i Vejle, som - må jeg tilstå - jeg aldrig havde hørt om for en uges tid siden. Skulle han være noget særligt?
Fordi han er en sindssygt dygtig træner, der har en spændende tilgang til spillet, gode lederegenskaber og mange taktiske greb, der har vundet Vejle kampe igen og igen.

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Gaarde6 » 17. aug 2018, 16:36

Hovedet skrev:
17. aug 2018, 16:26
McMark skrev:
17. aug 2018, 15:40
https://www.bt.dk/superligaen/wieghorst ... ferrer=RSS

Wieghorst vil gerne til udlandet, og han har som bekendt udløb om mindre end et år. Det samme har Adolfo Sormani i Vejle, og han har tidligere været oppe at vende herinde. Smukke Erik skal træne Island, så han er desværre ude af billedet. Er der andre gode trænere, som vi kunne få fingrene i næste sommer?
Hvorfor er folk herinde begyndt at ævle om ham Sormani i Vejle, som - må jeg tilstå - jeg aldrig havde hørt om for en uges tid siden. Skulle han være noget særligt?
Han skulle være rigtig dygtig.
Jeg så Vejle en periode i 1 div, hvor de ikke manglede mange point, for at sikre dem oprykning.
Sjældent har jeg set så ELENDIG en omgang fodbold! Det var frygtligt at se på.
Men det kan også ha været gummiben.

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2837
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Eksil » 17. aug 2018, 16:42

Gaarde6 skrev:
17. aug 2018, 16:36
Hovedet skrev:
17. aug 2018, 16:26
McMark skrev:
17. aug 2018, 15:40
https://www.bt.dk/superligaen/wieghorst ... ferrer=RSS

Wieghorst vil gerne til udlandet, og han har som bekendt udløb om mindre end et år. Det samme har Adolfo Sormani i Vejle, og han har tidligere været oppe at vende herinde. Smukke Erik skal træne Island, så han er desværre ude af billedet. Er der andre gode trænere, som vi kunne få fingrene i næste sommer?
Hvorfor er folk herinde begyndt at ævle om ham Sormani i Vejle, som - må jeg tilstå - jeg aldrig havde hørt om for en uges tid siden. Skulle han være noget særligt?
Han skulle være rigtig dygtig.
Jeg så Vejle en periode i 1 div, hvor de ikke manglede mange point, for at sikre dem oprykning.
Sjældent har jeg set så ELENDIG en omgang fodbold! Det var frygtligt at se på.
Men det kan også ha været gummiben.
De solgte deres 2 m brasser og skulle omstille angrebet

Bundgaard
1. div
1. div
Indlæg: 350
Tilmeldt: 27. mar 2008, 17:41
Geografisk sted: 9670

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Bundgaard » 17. aug 2018, 18:51

Jøsses tænker jeg bare, der er godt nok stille her i transfer vinduet, ja ok vi har lejet oksen men der ud over intet, det er da tydelig at drengene har over presteret og skal da have noget hjælp, men en uge tilbage og jeg er bange for at der ikke sker en skid. Jeg er rimelig tæt på at trykke på panik knappen,

Er der da ikke nogle der har hørt nogle ting ude fra Horne vej ??? Er alle derude gået på weekend
AaB 4ever resten er Skod

GULDET ER VORES

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2070
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Kokkefar » 17. aug 2018, 19:15

Bundgaard skrev:
17. aug 2018, 18:51
Jøsses tænker jeg bare, der er godt nok stille her i transfer vinduet, ja ok vi har lejet oksen men der ud over intet, det er da tydelig at drengene har over presteret og skal da have noget hjælp, men en uge tilbage og jeg er bange for at der ikke sker en skid. Jeg er rimelig tæt på at trykke på panik knappen,

Er der da ikke nogle der har hørt nogle ting ude fra Horne vej ??? Er alle derude gået på weekend
Rolig nu. Der er ikke en uge tilbage, der er faktisk lige præcis det dobbelte. Man skulle fandme tro I aldrig har oplevet et AaB-transfervindue før. Historisk set venter vi til sidst i vinduet for at se om vi kan få noget ind, vi ellers ikke havde mulighed for. Den strategi foretrækker jeg personligt klart over at handle tidligt for til gengæld at få en ligegyldig Horsens, AGF eller OB "type" Mon ikke Gaarde har en kanin i hatten som han venter på. Skulle det glippe er det jo risikoen ved at sigte højt, men der er altså også sådan vi gennem tiden har scoret nogle klassespillere.

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Hovedet » 17. aug 2018, 20:05

Kokkefar skrev:
17. aug 2018, 19:15
Bundgaard skrev:
17. aug 2018, 18:51
Jøsses tænker jeg bare, der er godt nok stille her i transfer vinduet, ja ok vi har lejet oksen men der ud over intet, det er da tydelig at drengene har over presteret og skal da have noget hjælp, men en uge tilbage og jeg er bange for at der ikke sker en skid. Jeg er rimelig tæt på at trykke på panik knappen,

Er der da ikke nogle der har hørt nogle ting ude fra Horne vej ??? Er alle derude gået på weekend
Rolig nu. Der er ikke en uge tilbage, der er faktisk lige præcis det dobbelte. Man skulle fandme tro I aldrig har oplevet et AaB-transfervindue før. Historisk set venter vi til sidst i vinduet for at se om vi kan få noget ind, vi ellers ikke havde mulighed for. Den strategi foretrækker jeg personligt klart over at handle tidligt for til gengæld at få en ligegyldig Horsens, AGF eller OB "type" Mon ikke Gaarde har en kanin i hatten som han venter på. Skulle det glippe er det jo risikoen ved at sigte højt, men der er altså også sådan vi gennem tiden har scoret nogle klassespillere.
Der er ganske rigtigt ingen grund til panik - 14 dage udgør en evighed i et transfervindue. Hvem husker i øvrigt ikke det legendariske vindue tilbage i februar 2011, hvor AaB - ud af det blå - kom rendende med 4-5 forstærkninger det sidste døgn. Ak ja, men det er en anden historie.

AaB har hele tiden meldt ud, at man ville hente 1 eller 2 offensive forstærkninger, hvoraf 1 er på plads. Interessen for Kadrii er jo en offentlig hemmelighed, ligesom alle ved, at samme Kadrii afventer et tilbud fra udlandet, hvortil han helst vil. Den minder meget om Okore i fjor.

Dermed være ikke sagt, at en lille smule salt fra angstens sved kan smages i mundvigenes periferi. Her henviser jeg til den mystiske SanfranTRÆSko - handel i forrige transfervindues overtid, der i min verden næsten kun kan forklares med desperation oven på en mislykket Kusktransfer. Ligeledes er jeg også bekymret for Flores, som vi efter al sandsynlighed ikke får skudt af i dette vindue. Her kunne vi selvfølgelig håbe på, at han slår igennem for AaB, men efter to sløje år tør jeg ikke tro på det udfald.

Bundgaard
1. div
1. div
Indlæg: 350
Tilmeldt: 27. mar 2008, 17:41
Geografisk sted: 9670

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Bundgaard » 17. aug 2018, 21:03

Kokkefar skrev:
17. aug 2018, 19:15
[quote=Bundgaard post_id=534723 time=<a href="tel:1534524665">1534524665</a> user_id=4949]
Jøsses tænker jeg bare, der er godt nok stille her i transfer vinduet, ja ok vi har lejet oksen men der ud over intet, det er da tydelig at drengene har over presteret og skal da have noget hjælp, men en uge tilbage og jeg er bange for at der ikke sker en skid. Jeg er rimelig tæt på at trykke på panik knappen,

Er der da ikke nogle der har hørt nogle ting ude fra Horne vej ??? Er alle derude gået på weekend
Rolig nu. Der er ikke en uge tilbage, der er faktisk lige præcis det dobbelte. Man skulle fandme tro I aldrig har oplevet et AaB-transfervindue før. Historisk set venter vi til sidst i vinduet for at se om vi kan få noget ind, vi ellers ikke havde mulighed for. Den strategi foretrækker jeg personligt klart over at handle tidligt for til gengæld at få en ligegyldig Horsens, AGF eller OB "type" Mon ikke Gaarde har en kanin i hatten som han venter på. Skulle det glippe er det jo risikoen ved at sigte højt, men der er altså også sådan vi gennem tiden har scoret nogle klassespillere.
[/quote]
Hovedet skrev:
17. aug 2018, 20:05
[quote=Kokkefar post_id=534724 time=<a href="tel:1534526151">1534526151</a> user_id=7004]
[quote=Bundgaard post_id=534723 time=<a href="tel:1534524665">1534524665</a> user_id=4949]
Jøsses tænker jeg bare, der er godt nok stille her i transfer vinduet, ja ok vi har lejet oksen men der ud over intet, det er da tydelig at drengene har over presteret og skal da have noget hjælp, men en uge tilbage og jeg er bange for at der ikke sker en skid. Jeg er rimelig tæt på at trykke på panik knappen,

Er der da ikke nogle der har hørt nogle ting ude fra Horne vej ??? Er alle derude gået på weekend
Rolig nu. Der er ikke en uge tilbage, der er faktisk lige præcis det dobbelte. Man skulle fandme tro I aldrig har oplevet et AaB-transfervindue før. Historisk set venter vi til sidst i vinduet for at se om vi kan få noget ind, vi ellers ikke havde mulighed for. Den strategi foretrækker jeg personligt klart over at handle tidligt for til gengæld at få en ligegyldig Horsens, AGF eller OB "type" Mon ikke Gaarde har en kanin i hatten som han venter på. Skulle det glippe er det jo risikoen ved at sigte højt, men der er altså også sådan vi gennem tiden har scoret nogle klassespillere.
[/quote]

Der er ganske rigtigt ingen grund til panik - 14 dage udgør en evighed i et transfervindue. Hvem husker i øvrigt ikke det legendariske vindue tilbage i februar 2011, hvor AaB - ud af det blå - kom rendende med 4-5 forstærkninger det sidste døgn. Ak ja, men det er en anden historie.

AaB har hele tiden meldt ud, at man ville hente 1 eller 2 offensive forstærkninger, hvoraf 1 er på plads. Interessen for Kadrii er jo en offentlig hemmelighed, ligesom alle ved, at samme Kadrii afventer et tilbud fra udlandet, hvortil han helst vil. Den minder meget om Okore i fjor.

Dermed være ikke sagt, at en lille smule salt fra angstens sved kan smages i mundvigenes periferi. Her henviser jeg til den mystiske SanfranTRÆSko - handel i forrige transfervindues overtid, der i min verden næsten kun kan forklares med desperation oven på en mislykket Kusktransfer. Ligeledes er jeg også bekymret for Flores, som vi efter al sandsynlighed ikke får skudt af i dette vindue. Her kunne vi selvfølgelig håbe på, at han slår igennem for AaB, men efter to sløje år tør jeg ikke tro på det udfald.
[/quote]

Syntes bare at AaB gambler med denne gode start, som vi ikke har fået længe og jo jeg har fulgt AaB rigtig længe og ved godt at historikken siger at der altid handles aller sidst i vinduet, og er det så lykken, hmm indtil nu har vi lejet en total ukendt tysker altså en lotto kupon, hvis det er det vi venter på kunne vi ligeså godt handle i god tid og få holdet på plads
AaB 4ever resten er Skod

GULDET ER VORES

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af FIDEL » 17. aug 2018, 21:39

Jeg tror virkelig vi lander Kadrii. Han kender Okore særdeles godt, og vi ligger pt i toppen, hvilket altid ser godt ud. Desuden er han nærmest garanteret spilletid.

Jeg håber endvidere at dette samarbejde med Hoffenheim kan udvikle sig yderligere, så vi får flere derfra fremover. Hvis Ochs bliver en succes i AaB kan det bane vejen for andre tyske talenter fremover.

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3246
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Brodernumsi » 18. aug 2018, 00:32

Isoleret set vil jeg gerne have Kadrii. Men jeg er lidt lunken ved "jeg vil lige se efter andre muligheder" eller "Jeg vil helst til udlandet". Hvorfor skulle det have ændret sig om 6 eller 12 måneder?

Hvis han smutter igen om et år, er han ikke meget bedre end en lejet spiller, ikke noget vi kan bygge spillet op omkring.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2070
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Kokkefar » 18. aug 2018, 00:54

Brodernumsi skrev:
18. aug 2018, 00:32
Isoleret set vil jeg gerne have Kadrii. Men jeg er lidt lunken ved "jeg vil lige se efter andre muligheder" eller "Jeg vil helst til udlandet". Hvorfor skulle det have ændret sig om 6 eller 12 måneder?

Hvis han smutter igen om et år, er han ikke meget bedre end en lejet spiller, ikke noget vi kan bygge spillet op omkring.
Der her du jo Okore som en lignende case, og det går da forrygende.

Låst