Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4409
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af doukas » 27. aug 2018, 23:27

Hvor ville jeg dog langt hellere have beholdt Pohl end en eller anden tilfældig hollandsk lejesvend.

Er der nogen der har overblik over, hvor meget gang der har været i svingdøren sidste Gaarde kom til? Har på fornemmelsen, at det ligger betydeligt over gennemsnittet.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

AalBoyeBK
1. div
1. div
Indlæg: 391
Tilmeldt: 29. jan 2009, 14:53

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af AalBoyeBK » 27. aug 2018, 23:28

Det er sgu fedt at debatsiden har fået nogle reelle insidere :thumbsup:

Mon det er et bytte ligeover eller har vi fået et par millioner? Jeg synes det er meget svært at vurdere hans niveau, men umiddelbart er jeg positiv. Det bekymrer dog, at han ikke virker til at være specielt hurtig. Det er ikke meget fart der er tilbage i holdet i så fald.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Funky » 27. aug 2018, 23:29

doukas skrev:
27. aug 2018, 23:27
Hvor ville jeg dog langt hellere have beholdt Pohl end en eller anden tilfældig hollandsk lejesvend.

Er der nogen der har overblik over, hvor meget gang der har været i svingdøren sidste Gaarde kom til? Har på fornemmelsen, at det ligger betydeligt over gennemsnittet.
Hvis vi får en mand ind som mere eller mindre er garant for +10 mål og en håndfuld assists på en sæson, så er det altså et okay bytte.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Funky » 27. aug 2018, 23:30

AalBoyeBK skrev:
27. aug 2018, 23:28
Det er sgu fedt at debatsiden har fået nogle reelle insidere :thumbsup:

Mon det er et bytte ligeover eller har vi fået et par millioner? Jeg synes det er meget svært at vurdere hans niveau, men umiddelbart er jeg positiv. Det bekymrer dog, at han ikke virker til at være specielt hurtig. Det er ikke meget fart der er tilbage i holdet i så fald.
Okore er heller ikke specielt hurtig, men han kompenserer bare med tonsvis af klasse.
Jeg er allerede nu spændt på at høre, om det er leje eller køb.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Buzz Killington » 27. aug 2018, 23:33

Funky skrev:
27. aug 2018, 23:30
AalBoyeBK skrev:
27. aug 2018, 23:28
Det er sgu fedt at debatsiden har fået nogle reelle insidere :thumbsup:

Mon det er et bytte ligeover eller har vi fået et par millioner? Jeg synes det er meget svært at vurdere hans niveau, men umiddelbart er jeg positiv. Det bekymrer dog, at han ikke virker til at være specielt hurtig. Det er ikke meget fart der er tilbage i holdet i så fald.
Okore er heller ikke specielt hurtig, men han kompenserer bare med tonsvis af klasse.
Jeg er allerede nu spændt på at høre, om det er leje eller køb.
Han har udløb til næste sommer, så det er vel mest oplagt med et køb.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2070
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Kokkefar » 27. aug 2018, 23:36

Funky skrev:
27. aug 2018, 23:03
"Salgene af Flores og Pohl skulle ifølge Indkast.dks oplysninger indbringe AaB omkring 40 millioner kroner, og nogle af disse skal altså bruges igen.

-Trænere vil altid gerne have så mange muligheder som muligt, men det er ikke altid sådan, at tingene hænger sammen. Jeg er også bevidst om, at der en økonomi, som også skal hænge sammen. Vi har navne på blokken til at hente to spillere ind, men om det kan lade sig gøre, må sportsdirektøren bestemme. Mod Esbjerg havde vi mange muligheder, der kunne udmønte sig til chancer, men det gjorde de ikke. Det er ikke et nyt fænomen, og vi er næsten kun farlige på standardsituationer".

Øøøh....40 millioner? Come again?

http://indkast.dk/index.php?nyhed=170601
I så fald får vi dælme meget for Pohl, for vi ser jo nok kun omkring 11-12 for Flores efter klausuler.

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4320
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Kristian » 27. aug 2018, 23:37

Og en hollænder i truppen igen!!! Olfers var bare coool. Håber Weert kan bombe os igang.
------------------
mvh Kristian

seamann

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af seamann » 27. aug 2018, 23:38

Røvsygt hvis vi får en ældre hollandsk et eller andet i stedet for Pohl.

Fuck, fuck, fuck, hold jer nu langt væk fra bielefeld if, football club et eller andets klamme modeller.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Forza » 27. aug 2018, 23:39

Buzz Killington skrev:
27. aug 2018, 23:33
Funky skrev:
27. aug 2018, 23:30
AalBoyeBK skrev:
27. aug 2018, 23:28
Det er sgu fedt at debatsiden har fået nogle reelle insidere :thumbsup:

Mon det er et bytte ligeover eller har vi fået et par millioner? Jeg synes det er meget svært at vurdere hans niveau, men umiddelbart er jeg positiv. Det bekymrer dog, at han ikke virker til at være specielt hurtig. Det er ikke meget fart der er tilbage i holdet i så fald.
Okore er heller ikke specielt hurtig, men han kompenserer bare med tonsvis af klasse.
Jeg er allerede nu spændt på at høre, om det er leje eller køb.
Han har udløb til næste sommer, så det er vel mest oplagt med et køb.
Man sælger heller ikke Pohl for at leje endnu en spiller til angrebet.

Det er meget svært at vurdere handlen uden vi hverken kender det store til Hollænderen eller ved om der ryger penge oveni
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2070
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Kokkefar » 27. aug 2018, 23:42


Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5104
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Jakobsen » 27. aug 2018, 23:44

Håber sgu ikke folk har ret med Tom van Weert. Jeg kan virkelig ikke se, hvorfor vi skal bytte vores største boksangribertalent siden Peter Møller for en 28 årig hollænder, som ikke er inde i varmen i en hollandsk bundklub. Det er jo ren Marco Meilinger når man ser på CV'et og det skriger VÆK VÆK VÆK! Hvis Gaarde gør det her kan han ikke genvinde min tillid om så han signer Messi, Ronaldo, Mbappe, Griezmann og Neymar i de næste fem vinduer.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4409
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af doukas » 27. aug 2018, 23:47

Yankee skrev:
27. aug 2018, 19:09
HSV? Rosenborg? 1 mio euro? Stop nu

Pohl er crazy ringe. En stående joke i ligaen. Overhalet af Wessam og snart også Kaufmann. Godt arbejde hvis Gaarde har fundet en islandsk klub der vil lægge nogle hundrede tusinder for ham.
Islandsk klub? Jeg troede faktisk du vidste en smule om fodbold.

Hvis det er et 1:1 bytte med van Weert, så har vi reelt fået 1,25 mio € for Pohl jf TM, ikke fordi de er sandhedsvidne, men det giver et fingerpeg om niveauet.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4409
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af doukas » 27. aug 2018, 23:47

Funky skrev:
27. aug 2018, 23:29
doukas skrev:
27. aug 2018, 23:27
Hvor ville jeg dog langt hellere have beholdt Pohl end en eller anden tilfældig hollandsk lejesvend.

Er der nogen der har overblik over, hvor meget gang der har været i svingdøren sidste Gaarde kom til? Har på fornemmelsen, at det ligger betydeligt over gennemsnittet.
Hvis vi får en mand ind som mere eller mindre er garant for +10 mål og en håndfuld assists på en sæson, så er det altså et okay bytte.
Det er jeg ikke enig i. Risikoen for, at hollænderen også flopper vil jeg vurdere til at være stor. Det er intet ved hans CV eller umiddelbare spidskompetencer (beskrevet herinde), der gør mig tryg.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Gamen

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Gamen » 27. aug 2018, 23:48

Debatsiden gone rogue. Jeg venter med at læse med til i morgen - den pludselige hype af Pohl minder mest af alt om momentan sindssyge fra enkelte debattører.
Manden KAN IKKE LAVE MÅL. Han har haft 4 år til at gøre det i AaB - nu må han videre.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Forza » 27. aug 2018, 23:49

https://youtu.be/xdOCwbUvnos

Han kan i hvert fald både score og brænde chancer. Han virker ret hurtig med bolden, men det er godt nok sparsomt hvilke konklusioner man kan drage ud fra et lille sammenklip af ham.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5104
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Jakobsen » 27. aug 2018, 23:54

Forza skrev:
27. aug 2018, 23:49
https://youtu.be/xdOCwbUvnos

Han kan i hvert fald både score og brænde chancer. Han virker ret hurtig med bolden, men det er godt nok sparsomt hvilke konklusioner man kan drage ud fra et lille sammenklip af ham.
Den her kurs med en masse random udlændinge fra markeder vi ikke kender. Det virker ikke i AaB med det nuværende setup. Meilinger, Sloth, Flores, Holgersson, Sylvestr, Safranko og Lesniak gør, at jeg ikke stoler på Gaardes evne til at finde spillere udenfor Skandinavien. Og hvem der ser gode ud på Youtube er lige meget. Du ville også kunne klippe en video, hvor Bræmer ligner Elkjær.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Hanga » 27. aug 2018, 23:54

Jakobsen skrev:
27. aug 2018, 23:44
Håber sgu ikke folk har ret med Tom van Weert. Jeg kan virkelig ikke se, hvorfor vi skal bytte vores største boksangribertalent siden Peter Møller for en 28 årig hollænder, som ikke er inde i varmen i en hollandsk bundklub. Det er jo ren Marco Meilinger når man ser på CV'et og det skriger VÆK VÆK VÆK! Hvis Gaarde gør det her kan han ikke genvinde min tillid om så han signer Messi, Ronaldo, Mbappe, Griezmann og Neymar i de næste fem vinduer.
Han spillede 31 kampe sidste sæson i Æresdivisionen og scorede 12 mål, hovedparten i foråret. Det er muligt at han er røget ud af holdet nu men det er da ikke fordi at det er længe siden han har præsteret på et højt niveau.

Jeg ved ikke mere om ham end hans stats, så det er svært at kloge sig i om det er det rigtige valg eller ej. Umiddelbart havde jeg foretrukket Pål, og jeg tvivler stærkt på at vi får begge som nogen spekulerer i. Men selvfølgelig skal vi prøve noget nyt, for Pohl har ikke slået til trods chancen som førsteangriber i flere sæsoner. Derudover må jeg sige at jeg har svært ved at genkende beskrivelsen af en boksangriber i Pohl. Det er det sidste han er.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2070
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Kokkefar » 27. aug 2018, 23:55

Forza skrev:
27. aug 2018, 23:49
https://youtu.be/xdOCwbUvnos

Han kan i hvert fald både score og brænde chancer. Han virker ret hurtig med bolden, men det er godt nok sparsomt hvilke konklusioner man kan drage ud fra et lille sammenklip af ham.
The Dutch Harry Kane! :cheers:

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4409
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af doukas » 27. aug 2018, 23:55

Forza skrev:
27. aug 2018, 23:49
https://youtu.be/xdOCwbUvnos

Han kan i hvert fald både score og brænde chancer. Han virker ret hurtig med bolden, men det er godt nok sparsomt hvilke konklusioner man kan drage ud fra et lille sammenklip af ham.
En hollandsk Jeppe Curth!
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Funky » 27. aug 2018, 23:58

Det virker da helt Alternativet crrraazy at sammenligne Weert med Meilinger.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Låst