Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
9000AaB
Superliga
Superliga
Indlæg: 622
Tilmeldt: 30. dec 2013, 15:20
Favoritspiller: M. Lindstrøm

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af 9000AaB » 28. aug 2018, 09:39

FIDEL skrev:
28. aug 2018, 09:29
Munken83 skrev:
28. aug 2018, 09:08
FIDEL skrev:
28. aug 2018, 08:58
Jakobsen skrev:
28. aug 2018, 08:52
Stefanovic skrev:
Tyskeren skrev:
28. aug 2018, 08:20
Man kan ikke lade være med at undrer sig lidt.. Hvordan er kontakten til Van Weert opstået? Er det Gronningen som vil have Pohl, som har tilbudt os ham Van Weert i bytte? Er det AaB som vil have Van Weert og derved er Pohl interessant for dem? Vi ved jo alle at AaB ikke har en scout, så håber der kommer en forklaring på denne byttehandel.

Jeg er bange for det er endnu en lottokupon, som vi skal vente på slår igennem.
Det her stinker af “nå, I vil ikke betale 2m euro, men har I så nogen I vil bytte med...” Jeg vil vædde en kølig på at Gaarde ikke anede hven van Weert var for to dage siden. Og hvad skal manden have i løn ctr hvad fik Pohl i løn? Og er van Weert ikke endnu en spiller uden spidskompetencer??? Jeg jubler ikke.
Tænker nøjagtig det samme. Hvorfor sælge vores bedste angriber og en af de få der skaber noget bevægelighed hvis vi kun magter at erstatte med katten i sækken?

Sendt fra min SM-G965F med Tapatalk
Måske tror vores utroligt farverige træner ikke længere på Pohl.
Det bliver svært for alle angribere i AaB at præstere noget som helst når de ikke får mere støtte end tilfældet har været i laaaaaang tid. Men et angreb bestående af Ochs og Weert ser på papiret rigtig fint ud.
støtte fra medspillere eller fra træneren?
Offensiv støtte fra bl.a. den centrale midtbane.
Og så er det en meget bekymrende tendens, at vores spillere nærmest går i stå under Wieghorst.
Altså ud fra hans stats syntes jeg han ser fornuftig ud. Ihvertfald bedre end hvad Gaarde nogensinde har præsenteret af målfarlige angribere.
Han var alligevel topscorer for Gronningen sidste år og har scoret i under hver 3 kamp i NL på forskellige hold som ikke har været de bedste.

Jeg er KÆMPE fan af Pohl, men ud fra hans målinstinkt virker det bar til at han er gået i stå i AaB, og derfor tror jeg vi fans ville ende med at blive ved med at sige "han er virkelig farlig og får snart hul på bylden" men med den måde MW spiller på tror jeg ikke han vil komme op på 10 scoringer i denne sæson.

Så det at bytte ham med en hollænder, og han får ny selvtillid er nok det bedste for alle - desværre.

Men får vi den nye angriber og Kadrii så jeg glad.

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af sulakvelidze » 28. aug 2018, 09:41

Vurderet på det meget sparsomme grundlag, et youtube-klip altid er, er jeg ikke overbevist om Van Weerts evner. Umiddelbart virker han som en spiller, der måske er lidt skarpere end Pohl, men til gengæld skaber en hel del mindre på egen hånd. Skal sådan en spiller slå til i AaB, er det satme vigtigt, at holdets kreative kræfter blomstrer - og kan de det med nuværende spillestil? Jeg tvivler.

Vigtigst for mig er, at der kommer en dygtig offensiv spiller mere. Men allervigtigst, at AaB får stor del i et videresalg af Pohl. Vi har udviklet på ham i fire år og set ham brænde chance på chance på chance. Så vil det sørme godt nok være bittert at se ham tage det sidste skridt i et bedre træningsmiljø og derefter bliver solgt videre for en stor sum uden andet end småpenge til AaB som tak.

Ikke at jeg forventer, at det sker, men alligevel. Et 1-1 bytte mellem Pohl og Vand Weert lader umiddelbart til at være en god handel - for Groningen.

Under alle omstændigheder skal Pohl have tak for indsatsen. Han gjorde alt, hvad han kunne i AaB, og han virker som en totalt i orden gut oven i hovedet. Jeg ønsker det bedste for ham i Holland.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13660
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Funky » 28. aug 2018, 09:43

sulakvelidze skrev:
28. aug 2018, 09:41
Vurderet på det meget sparsomme grundlag, et youtube-klip altid er, er jeg ikke overbevist om Van Weerts evner. Umiddelbart virker han som en spiller, der måske er lidt skarpere end Pohl, men til gengæld skaber en hel del mindre på egen hånd. Skal sådan en spiller slå til i AaB, er det satme vigtigt, at holdets kreative kræfter blomstrer - og kan de det med nuværende spillestil? Jeg tvivler.

Vigtigst for mig er, at der kommer en dygtig offensiv spiller mere. Men allervigtigst, at AaB får stor del i et videresalg af Pohl. Vi har udviklet på ham i fire år og ser ham brænde chance på chance på chance. Så vil det sørme godt nok være bittert at se ham tage det sidste skridt i et bedre træningsmiljø og derefter bliver solgt videre for en stor sum uden andet end småpenge til AaB som tak.

Ikke at jeg forventer, at det sker, men alligevel. Et 1-1 bytte mellem Pohl og Vand Weert lader umiddelbart til at være en god handel - for Groningen.

Under alle omstændigheder skal Pohl have tak for indsatsen. Han gjorde alt, hvad han kunne i AaB, og han virker som en totalt i orden gut oven i hovedet. Jeg ønsker det bedste for ham i Holland.
Der er lidt Mæhle over handlen.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Gamen

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Gamen » 28. aug 2018, 09:52

Mæhle havde et åbenlyst stort talent, og er fast mand i en belgisk sub-topklub.
Han imponerede i en periode hvor det gik af helvede til.
Pohl har knap så stort talent, og kommer til en klub der er ret medioker i Eredivisie. Mit bud er at han ender som Sørloth i Groningen - uden så at tage hans step up senere hen. Han er en sympatisk fyr, men har for mange mangler.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6088
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af FIDEL » 28. aug 2018, 09:52

sulakvelidze skrev:
28. aug 2018, 09:41
Vurderet på det meget sparsomme grundlag, et youtube-klip altid er, er jeg ikke overbevist om Van Weerts evner. Umiddelbart virker han som en spiller, der måske er lidt skarpere end Pohl, men til gengæld skaber en hel del mindre på egen hånd. Skal sådan en spiller slå til i AaB, er det satme vigtigt, at holdets kreative kræfter blomstrer - og kan de det med nuværende spillestil? Jeg tvivler.

Vigtigst for mig er, at der kommer en dygtig offensiv spiller mere. Men allervigtigst, at AaB får stor del i et videresalg af Pohl. Vi har udviklet på ham i fire år og set ham brænde chance på chance på chance. Så vil det sørme godt nok være bittert at se ham tage det sidste skridt i et bedre træningsmiljø og derefter bliver solgt videre for en stor sum uden andet end småpenge til AaB som tak.

Ikke at jeg forventer, at det sker, men alligevel. Et 1-1 bytte mellem Pohl og Vand Weert lader umiddelbart til at være en god handel - for Groningen.

Under alle omstændigheder skal Pohl have tak for indsatsen. Han gjorde alt, hvad han kunne i AaB, og han virker som en totalt i orden gut oven i hovedet. Jeg ønsker det bedste for ham i Holland.
Jeg kan også rigtig godt lide Pohl, og ønsker ham al mulig held og lykke fremover. Men denne byttehandel, synes jeg vidner om, at vores offensiv har brug for en mere erfaren målræv. Vi har fået en ung Ochs ind, og vi har Ali, Kaufmann og på sigt Ramkilde i kulissen, og jeg tror faktisk at vores sportslige ledelse har vurderet, at disse er større talenter end Pohl. Så alt i alt synes jeg dette bytte er rigtig godt for os!

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 2997
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af raekkeettre » 28. aug 2018, 09:57

sulakvelidze skrev:
28. aug 2018, 09:41
Vurderet på det meget sparsomme grundlag, et youtube-klip altid er, er jeg ikke overbevist om Van Weerts evner. Umiddelbart virker han som en spiller, der måske er lidt skarpere end Pohl, men til gengæld skaber en hel del mindre på egen hånd. Skal sådan en spiller slå til i AaB, er det satme vigtigt, at holdets kreative kræfter blomstrer - og kan de det med nuværende spillestil? Jeg tvivler.

Vigtigst for mig er, at der kommer en dygtig offensiv spiller mere. Men allervigtigst, at AaB får stor del i et videresalg af Pohl. Vi har udviklet på ham i fire år og set ham brænde chance på chance på chance. Så vil det sørme godt nok være bittert at se ham tage det sidste skridt i et bedre træningsmiljø og derefter bliver solgt videre for en stor sum uden andet end småpenge til AaB som tak.

Ikke at jeg forventer, at det sker, men alligevel. Et 1-1 bytte mellem Pohl og Vand Weert lader umiddelbart til at være en god handel - for Groningen.

Under alle omstændigheder skal Pohl have tak for indsatsen. Han gjorde alt, hvad han kunne i AaB, og han virker som en totalt i orden gut oven i hovedet. Jeg ønsker det bedste for ham i Holland.
Jeg tror netop vi har brug for en der kender hans plads - med det mener jeg, at vi har for mange der vil for meget, Pohl ville også gerne klare verden selv, og det er han mega god til, men vi bliver bare overbefolket i nogle områder - så at få en der ved hvor han skal være, og lader andre om at klare det kreative, og så står han og sparker dem ind, eller ligger af.....vi har brug for en Spalvis type igen.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Yankee » 28. aug 2018, 10:03

doukas skrev:
27. aug 2018, 23:47
Yankee skrev:
27. aug 2018, 19:09
HSV? Rosenborg? 1 mio euro? Stop nu

Pohl er crazy ringe. En stående joke i ligaen. Overhalet af Wessam og snart også Kaufmann. Godt arbejde hvis Gaarde har fundet en islandsk klub der vil lægge nogle hundrede tusinder for ham.
Islandsk klub? Jeg troede faktisk du vidste en smule om fodbold.

Hvis det er et 1:1 bytte med van Weert, så har vi reelt fået 1,25 mio € for Pohl jf TM, ikke fordi de er sandhedsvidne, men det giver et fingerpeg om niveauet.
Jeg vil genre indrømme at jeg er rystet over at vi kan afsætte Pohl til en ligeværdig liga. Det synes jeg slet ikke han er god nok til.

Om van Weert er så meget værd som du skriver, tror jeg nu ikke. Han har udløb næste sommer og sandsynligvis er det en 1-årig "lejeaftale", vi får med ham.

Det virker lidt som om at begge klubber står med en varm kartoffel, som vi kan hjælpe hinanden af med.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6088
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af FIDEL » 28. aug 2018, 10:05

raekkeettre skrev:
28. aug 2018, 09:57
sulakvelidze skrev:
28. aug 2018, 09:41
Vurderet på det meget sparsomme grundlag, et youtube-klip altid er, er jeg ikke overbevist om Van Weerts evner. Umiddelbart virker han som en spiller, der måske er lidt skarpere end Pohl, men til gengæld skaber en hel del mindre på egen hånd. Skal sådan en spiller slå til i AaB, er det satme vigtigt, at holdets kreative kræfter blomstrer - og kan de det med nuværende spillestil? Jeg tvivler.

Vigtigst for mig er, at der kommer en dygtig offensiv spiller mere. Men allervigtigst, at AaB får stor del i et videresalg af Pohl. Vi har udviklet på ham i fire år og set ham brænde chance på chance på chance. Så vil det sørme godt nok være bittert at se ham tage det sidste skridt i et bedre træningsmiljø og derefter bliver solgt videre for en stor sum uden andet end småpenge til AaB som tak.

Ikke at jeg forventer, at det sker, men alligevel. Et 1-1 bytte mellem Pohl og Vand Weert lader umiddelbart til at være en god handel - for Groningen.

Under alle omstændigheder skal Pohl have tak for indsatsen. Han gjorde alt, hvad han kunne i AaB, og han virker som en totalt i orden gut oven i hovedet. Jeg ønsker det bedste for ham i Holland.
Jeg tror netop vi har brug for en der kender hans plads - med det mener jeg, at vi har for mange der vil for meget, Pohl ville også gerne klare verden selv, og det er han mega god til, men vi bliver bare overbefolket i nogle områder - så at få en der ved hvor han skal være, og lader andre om at klare det kreative, og så står han og sparker dem ind, eller ligger af.....vi har brug for en Spalvis type igen.
Synes faktisk der er lidt Spalvis over ham, da han er god i boksen. Han tager gode løb i boksen, og dette har vi manglet big time. En ny boksangriber ligner det.
MEN MEN MEN vi har alvorligt brug for en teknisk dygtig og kreativ spiller på venstrekanten. Og så må han gerne have et godt skud også!
Jeg orker ikke at skrive om vores mangler på den centrale midtbane - Gaarde og Wieghorst gør jo ikke en skid ved det alligevel :'(

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af BassogogsVen » 28. aug 2018, 10:06

Jeg kender intet til van Weert, men på positivsiden er absolut hans alder. Vi har skreget på noget erfaring, da vi ingenlunde har evnet at kopiere FCN's talentblomstring.

Jeg håber, at denne også kan være udslagsgivende for Wessam, at han får en erfaren makker.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Brugeravatar
Glenn Francisco
Superliga
Superliga
Indlæg: 724
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:08
Favoritspiller: Søren Frederiksen
Geografisk sted: København

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Glenn Francisco » 28. aug 2018, 10:06

Yankee skrev:
28. aug 2018, 10:03
doukas skrev:
27. aug 2018, 23:47
Yankee skrev:
27. aug 2018, 19:09
HSV? Rosenborg? 1 mio euro? Stop nu

Pohl er crazy ringe. En stående joke i ligaen. Overhalet af Wessam og snart også Kaufmann. Godt arbejde hvis Gaarde har fundet en islandsk klub der vil lægge nogle hundrede tusinder for ham.
Islandsk klub? Jeg troede faktisk du vidste en smule om fodbold.

Hvis det er et 1:1 bytte med van Weert, så har vi reelt fået 1,25 mio € for Pohl jf TM, ikke fordi de er sandhedsvidne, men det giver et fingerpeg om niveauet.
Jeg vil genre indrømme at jeg er rystet over at vi kan afsætte Pohl til en ligeværdig liga. Det synes jeg slet ikke han er god nok til.

Om van Weert er så meget værd som du skriver, tror jeg nu ikke. Han har udløb næste sommer og sandsynligvis er det en 1-årig "lejeaftale", vi får med ham.

Det virker lidt som om at begge klubber står med en varm kartoffel, som vi kan hjælpe hinanden af med.
Hvis det er endnu en lejeaftale, så brækker jeg mig..
En rigtig AaB fan råber såååå'uuh!

Gamen

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Gamen » 28. aug 2018, 10:12

Van Weert træner i hvert fald ikke med i dag - mon ikke han er rejst mod Aalborg for medicinske tests og evt. kontraktunderskrivelse.

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4242
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Klaus » 28. aug 2018, 10:17

Funky skrev:
28. aug 2018, 09:10
BassogogsVen skrev:
28. aug 2018, 09:03
"Der er intet der får mig til at tro at kadrii eller kirkevold ender i AaB som tingene stod i aftes - og det baserer jeg ikke kun på Gaardes udsagn. 😉"

https://twitter.com/klausegelund/status ... 69601?s=19
Interessant. Hvem er spiller nr. 2 på blokken så...
Jeg tror, det er Toutouh... Han er kontraktfri, og har helt sikkert nogle kvaliteter vi kan bruge. Spørgsmålet er så om vi kan få ham op i gear igen, og måske også lidt om han kan lokkes væk fra mor og far i det københavnske :-)

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3537
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af hje1980 » 28. aug 2018, 10:18

Siger det bare.... men Spalvis er på vej!!!

Er ved at tjekke op på det. Men han skulle være set på Hornevej!

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6088
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af FIDEL » 28. aug 2018, 10:20

hje1980 skrev:
28. aug 2018, 10:18
Siger det bare.... men Spalvis er på vej!!!

Er ved at tjekke op på det. Men han skulle være set på Hornevej!
Ahhh det må være på et vennebesøg så. Den er langt ude.

Brugeravatar
Glenn Francisco
Superliga
Superliga
Indlæg: 724
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:08
Favoritspiller: Søren Frederiksen
Geografisk sted: København

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Glenn Francisco » 28. aug 2018, 10:21

FIDEL skrev:
28. aug 2018, 10:20
hje1980 skrev:
28. aug 2018, 10:18
Siger det bare.... men Spalvis er på vej!!!

Er ved at tjekke op på det. Men han skulle være set på Hornevej!
Ahhh det må være på et vennebesøg så. Den er langt ude.
Ochs, Van Weert og Spalvis lyder af underligt mange angribere ;)
En rigtig AaB fan råber såååå'uuh!

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3864
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Gentleman Finn » 28. aug 2018, 10:24

Groningen kan godt bruge Pohls fysik, ikke mindst som første mand i presspillet, de har nok med spillere der kan noget på egen hånd og sætte nogle mand, men de er ringe fysisk i deres presspil. Midt bedste bud er da heller ikke at han kommer ned til startopstillingen men som et værktøj træneren kan bruge når de er kommet foran. Weert var kommet på bænken da man signede en colombianer fra Ajax, de har også et pænt talent på vej. Noget andet er at Groningen kæmper med økonomien og har et netto underskud på 3 mio euro og skal skære i budgettet så de må finde alternative løsninger for at forbedre truppen.

En mindre kuriøsitet, Sporting havde ham på tegnebrættet tidligere på sommeren, men valgte at afbryde da han var rejst derned. Han lyder som en typisk fox in the box i det jeg kan læse.

Yankee, det giver ingen mening hvis det er leje, slet ingen, kanske Groningen har fået et lille beløb i en en-til-en bytte men ikke mere.

Gamen

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Gamen » 28. aug 2018, 10:26

FIDEL skrev:
28. aug 2018, 10:20
Ahhh det må være på et vennebesøg så. Den er langt ude.
Spalvis har vel lige forlænget, og har startet de seneste kampe i et sindssygt hårdt kritiseret Kaiserslautern, der er meget hårdt spændt for pt., både i tabellen og økonomisk.
Det lyder lidt urealistisk.

Vores gamle bomber Sylvestr er i øvrigt på vej tilbage til tysk fodbold.

Gamen

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Gamen » 28. aug 2018, 10:28

Gentleman Finn skrev:
28. aug 2018, 10:24
Weert var kommet på bænken da man signede en colombianer fra Ajax, de har også et pænt talent på vej. Noget andet er at Groningen kæmper med økonomien og har et netto underskud på 3 mio euro og skal skære i budgettet så de må finde alternative løsninger for at forbedre truppen.

En mindre kuriøsitet, Sporting havde ham på tegnebrættet tidligere på sommeren, men valgte at afbryde da han var rejst derned. Han lyder som en typisk fox in the box i det jeg kan læse.

Yankee, det giver ingen mening hvis det er leje, slet ingen, men Groningen har måske fået et mindre beløb i en byttehandel.
Nu er Cassierra jo kun på leje - ingen langtidsløsning. De har manglet klasseangriberen De Leeuw, siden han skiftede til USA.

Mihajlovic ville ikke have Van Weert, mente ikke at han havde niveau. Derfor droppede Sporting handlen til 1 mio. euro.

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3864
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Gentleman Finn » 28. aug 2018, 10:32

Gamen skrev:
28. aug 2018, 10:28
Gentleman Finn skrev:
28. aug 2018, 10:24
Weert var kommet på bænken da man signede en colombianer fra Ajax, de har også et pænt talent på vej. Noget andet er at Groningen kæmper med økonomien og har et netto underskud på 3 mio euro og skal skære i budgettet så de må finde alternative løsninger for at forbedre truppen.

En mindre kuriøsitet, Sporting havde ham på tegnebrættet tidligere på sommeren, men valgte at afbryde da han var rejst derned. Han lyder som en typisk fox in the box i det jeg kan læse.

Yankee, det giver ingen mening hvis det er leje, slet ingen, men Groningen har måske fået et mindre beløb i en byttehandel.
Nu er Cassierra jo kun på leje - ingen langtidsløsning. De har manglet klasseangriberen De Leeuw, siden han skiftede til USA.

Mihajlovic ville ikke have Van Weert, mente ikke at han havde niveau. Derfor droppede Sporting handlen til 1 mio. euro.
De har jo som sagt nogle udfordringer med budgettet, så det kan godt være de nøjes med en lejespiller i år, hvis Cassierra er virkelig dygtig og deres talent, og så Pohl. Men med kun et år tilbage af kontrakten har de vel også tænkt at de skulle se efter om de kunne score et mindre beløb for Tom, eller som her, et beløb og en spiller. Men om vi har betalt noget aner jeg ikke, men det kan være et bud at vi har lagt et par mio + Pohl.

Nu kan jeg læse mig frem til at Weert selv har forlangt at komme væk i det link nedenunder. Så er han jo formentligt blevet prikket på skulderen af træneren og fortalt hvor han står i hierakiet.

san
2. div
2. div
Indlæg: 247
Tilmeldt: 1. dec 2008, 16:42
Favoritspiller: Matovac

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af san » 28. aug 2018, 10:34

Er man gammel hvis ens far, så sin første AaB kamp i 1933 som 14 årig :cool:

Låst