Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Gamen

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Gamen » 29. aug 2018, 21:14

9800 skrev:
29. aug 2018, 21:10
Jeg er sgu lidt lunken ved den nye striker. Han er sikkert træfsikker nok, men jeg tror ikke det er typen der skaber noget selv, som Pohl var. Med de ganske få chancer vi skaber blir det svært.
Vi kommer til at mangle en dimension i vores spil uden Pohl.
Du kan da overhovedet ikke sammenligne de to spillere? Pohl skabte meget i kraft af hans dybdeløb, men han var aldrig farlig når bolden kom i boksen. Hvor mange af hans mål er scoret som boksangriber, hvis vi trækker de mål fra efter standarder?! Alt tyder på at vi vil prøve at bringe mere dynamik i front, lidt som da Kusk og Thomsen brillerede i 2014. Ochs ser ud til at være ret bevægelig, og have fået ordre på at trække ned og lave noget med bolden.
Til sidst var Pohl jo også læst, han har været komplet usynlig i starten af den nye sæson. En konsekvens af at vi ikke længere spiller så enstrenget.

OmkringAarhus
2. div
2. div
Indlæg: 205
Tilmeldt: 11. nov 2014, 09:50
Favoritspiller: Larsen

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af OmkringAarhus » 29. aug 2018, 21:15

emenike skrev:
29. aug 2018, 19:18
Tyskeren skrev:
29. aug 2018, 19:03
Der kommer en mere siges der... Kender ikke navn eller noget! Men der skulle være en låne spiller på vej ind. En klassisk Gaarde :innocent:
Hjulsager måske? Vil være en “klassisk” Gaarde handel ved at hente en dansker der er gået i stå i udlandet. Vi vil nok kun kunne hente en som ham på leje, og da FCM nu har hentet en brasilianer som offensiv midtbanespiller må de dermed være ude af billedet.
Lucas Andersen?

Munken83
2. div
2. div
Indlæg: 160
Tilmeldt: 6. aug 2017, 18:58
Favoritspiller: Würtz - Thelander -
Geografisk sted: Ikast (fraflytter fra Brønderslev)

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Munken83 » 29. aug 2018, 21:17

baresi skrev:
29. aug 2018, 21:11
Munken83 skrev:
29. aug 2018, 20:56
baresi skrev:
29. aug 2018, 20:28
Mit PÅL rygte tror jeg ikke selv på mere .
Hørte fra en Hobro/Kuhn lejer at han ingen steder kommer i dette vindue men at der har været konkret bud efter ham.

Dog mangler vi da stadig 1-2 jvf tidl udtalelser
Pohl - weert er jo blot bytte.

Så hvis ik der sker andet er det en skuffelse.

MEN og ja nu blir det lidt øfferi-
Om så vi får 1-2 nye så er det største problem IK spillerne men Wieghorst ...
Han kan ikke forløse dem i hans måde at spille på..
Hvis Wieghorst ryger til sommer og vi fået en okay transfer ind nu - så der er en base for en ny træner st bygge videre på så fair nok - MeN Wieghorst skal ud.
Skulle have holdt dig op på det ;-)

Ved man om det er AaB der har lavet det konkrete bud?

Tror også at det ender med at MW ikke får forlænget sin kontrakt. På den måde sparer de nok også en del penge på ikke at fyre ham
Jeg kan ik få bekræftet fra Hobro lejren at det er AaB - men hører bare at hornevej har åbnet døren til pål skulle have lagt bud på ham og forhandle med ham..
men ja - den virker til at være forduftet .

MW skal bare ud ... ...

Men der er en spiller på vej stadig - det bør der ikke være tvivl om..

Desuden plejer gaarde at melde ud at NU er vinduet lukket 😂
Fandme ærgerligt at de ikke fik ham (hvis det ellers er sandt).

Vi krydser fingre ;-)

😂😂😂😂😂😂 ja det har du ret i!!

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Buzz Killington » 29. aug 2018, 21:19

OmkringAarhus skrev:
29. aug 2018, 21:15
emenike skrev:
29. aug 2018, 19:18
Tyskeren skrev:
29. aug 2018, 19:03
Der kommer en mere siges der... Kender ikke navn eller noget! Men der skulle være en låne spiller på vej ind. En klassisk Gaarde :innocent:
Hjulsager måske? Vil være en “klassisk” Gaarde handel ved at hente en dansker der er gået i stå i udlandet. Vi vil nok kun kunne hente en som ham på leje, og da FCM nu har hentet en brasilianer som offensiv midtbanespiller må de dermed være ude af billedet.
Lucas Andersen?
Han fik igen kun få minutter i sidste kamp mod Sion. Seriøst, det kan godt være lønnen er fin i Svejts, men en spiller med hans talent kan jo ikke rende rundt som reserve dernede. C'mon Lucas, ring til din agent, og hør om der ikke i det mindste kan komme en leje på aftale. Så tar' vi den derfra. Kysser.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2070
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Kokkefar » 29. aug 2018, 21:23

Buzz Killington skrev:
29. aug 2018, 21:19
OmkringAarhus skrev:
29. aug 2018, 21:15
emenike skrev:
29. aug 2018, 19:18
Tyskeren skrev:
29. aug 2018, 19:03
Der kommer en mere siges der... Kender ikke navn eller noget! Men der skulle være en låne spiller på vej ind. En klassisk Gaarde :innocent:
Hjulsager måske? Vil være en “klassisk” Gaarde handel ved at hente en dansker der er gået i stå i udlandet. Vi vil nok kun kunne hente en som ham på leje, og da FCM nu har hentet en brasilianer som offensiv midtbanespiller må de dermed være ude af billedet.
Lucas Andersen?
Han fik igen kun få minutter i sidste kamp mod Sion. Seriøst, det kan godt være lønnen er fin i Svejts, men en spiller med hans talent kan jo ikke rende rundt som reserve dernede. C'mon Lucas, ring til din agent, og hør om der ikke i det mindste kan komme en leje på aftale. Så tar' vi den derfra. Kysser.
I må ikke sige sådan noget. Nu bliver jeg skuffet over alt der måtte komme ind fordi I fik mig til at se Lucas som en mulighed 😓

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af MrBangDK » 29. aug 2018, 21:24

McMark skrev:
29. aug 2018, 21:04
MrBangDK skrev:
29. aug 2018, 21:00
Gamen skrev:
29. aug 2018, 20:54
andreasaab89 skrev:
29. aug 2018, 20:32
Hvem husker ikke det legendariske transfervindue hvor vi på sidste dag lejer både dick og kussi
Det er muligvis det vindue nogensinde hvor vi har haft færrest penge at gøre med. Som jeg har fået fortalt det, havde vi en kvart million til 1 eller 2 lejemål, så Lynge kimede agenter ned for at finde 1 eller 2 offensivspillere de sidste 24 timer.
Vores økonomi var helt i bund.
Samme kan man sige om kvaliteten :D men Kussi scorede jo det vigtige mål i pokalen i Næstved, så lidt godt gjorde han da for os
Var det ikke Dennis Marshall (R.I.P) der scorede mod Næstved i pokalen?
Nej... husker tydeligt at vi vandt 1-0 og han kom spurtende ud mod fansene alt imens han råsnavede AaB logoet på sin trøje :)
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Winterburn
Superliga
Superliga
Indlæg: 655
Tilmeldt: 7. jul 2005, 19:00
Favoritspiller: Frank Strandli
Geografisk sted: New York

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Winterburn » 29. aug 2018, 21:34

MrBangDK skrev:
29. aug 2018, 21:24
McMark skrev:
29. aug 2018, 21:04
MrBangDK skrev:
29. aug 2018, 21:00
Gamen skrev:
29. aug 2018, 20:54
andreasaab89 skrev:
29. aug 2018, 20:32
Hvem husker ikke det legendariske transfervindue hvor vi på sidste dag lejer både dick og kussi
Det er muligvis det vindue nogensinde hvor vi har haft færrest penge at gøre med. Som jeg har fået fortalt det, havde vi en kvart million til 1 eller 2 lejemål, så Lynge kimede agenter ned for at finde 1 eller 2 offensivspillere de sidste 24 timer.
Vores økonomi var helt i bund.
Samme kan man sige om kvaliteten :D men Kussi scorede jo det vigtige mål i pokalen i Næstved, så lidt godt gjorde han da for os
Var det ikke Dennis Marshall (R.I.P) der scorede mod Næstved i pokalen?
Nej... husker tydeligt at vi vandt 1-0 og han kom spurtende ud mod fansene alt imens han råsnavede AaB logoet på sin trøje :)
Marshall var en dejlig spiller, da han endelig blev integreret. En forfaerdelig dag da nyheden om hans og konens doed. Kan ikke lade vaere med at taenke paa om han kunne vaere blevet en profil
En god fodboldspiller skal være temperamentsfuld. 80 % temperament og 20 % fuld.
-Erik "Myggen" Mykland.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Funky » 29. aug 2018, 21:41

OmkringAarhus skrev:
29. aug 2018, 21:15
emenike skrev:
29. aug 2018, 19:18
Tyskeren skrev:
29. aug 2018, 19:03
Der kommer en mere siges der... Kender ikke navn eller noget! Men der skulle være en låne spiller på vej ind. En klassisk Gaarde :innocent:
Hjulsager måske? Vil være en “klassisk” Gaarde handel ved at hente en dansker der er gået i stå i udlandet. Vi vil nok kun kunne hente en som ham på leje, og da FCM nu har hentet en brasilianer som offensiv midtbanespiller må de dermed være ude af billedet.
Lucas Andersen?
Den er fræk. Den er meget fræk, den dér.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Gamen

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Gamen » 29. aug 2018, 21:45

Winterburn skrev:
29. aug 2018, 21:34
Marshall var en dejlig spiller, da han endelig blev integreret. En forfaerdelig dag da nyheden om hans og konens doed. Kan ikke lade vaere med at taenke paa om han kunne vaere blevet en profil
Han klovnede tit rundt i det, men han var sindssygt ærgerrig og betød tydeligvis en masse på holdet. Modsat en type som Flores, der aldrig gjorde en dyt for at integrere sig.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Pastorius » 29. aug 2018, 21:53

Winterburn skrev:
29. aug 2018, 21:34
Marshall var en dejlig spiller, da han endelig blev integreret. En forfaerdelig dag da nyheden om hans og konens doed. Kan ikke lade vaere med at taenke paa om han kunne vaere blevet en profil
Jeg synes jeg kan huske der gik rygter om en overraskende stor transfer i den sommer. Det vill ehave været en aldeles fremragende handel, for selvom han var sympatisk og meget underholdende at se på, så var han også meget satset og til tider direkte farlig med bolden. Jeg blev i hvert fald aldrig rigtig tryg ved ham som fodboldspiller i en AaB-trøje.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
AaB1978
Allstar
Allstar
Indlæg: 2338
Tilmeldt: 19. jul 2005, 13:40
Geografisk sted: Foran fjerneren

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af AaB1978 » 29. aug 2018, 22:26

Pastorius skrev:
29. aug 2018, 21:53
Winterburn skrev:
29. aug 2018, 21:34
Marshall var en dejlig spiller, da han endelig blev integreret. En forfaerdelig dag da nyheden om hans og konens doed. Kan ikke lade vaere med at taenke paa om han kunne vaere blevet en profil
Jeg synes jeg kan huske der gik rygter om en overraskende stor transfer i den sommer. Det vill ehave været en aldeles fremragende handel, for selvom han var sympatisk og meget underholdende at se på, så var han også meget satset og til tider direkte farlig med bolden. Jeg blev i hvert fald aldrig rigtig tryg ved ham som fodboldspiller i en AaB-trøje.
Rygtet gik på, at Lynge havde aftalt en salgspris på omkring 5-7 mio. kroner plus klausuler med en cypriotisk klub, efter at Marshall havde spillet en hel vanvittig god turnering for Costa Rica ved Gold Cup.

Handelen skulle gå igennem, når Marshall kom hjem fra ferie på Costa Rica. Men det blev der jo så ikke noget af...

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Pastorius » 29. aug 2018, 22:41

AaB1978 skrev:
29. aug 2018, 22:26
Pastorius skrev:
29. aug 2018, 21:53
Winterburn skrev:
29. aug 2018, 21:34
Marshall var en dejlig spiller, da han endelig blev integreret. En forfaerdelig dag da nyheden om hans og konens doed. Kan ikke lade vaere med at taenke paa om han kunne vaere blevet en profil
Jeg synes jeg kan huske der gik rygter om en overraskende stor transfer i den sommer. Det vill ehave været en aldeles fremragende handel, for selvom han var sympatisk og meget underholdende at se på, så var han også meget satset og til tider direkte farlig med bolden. Jeg blev i hvert fald aldrig rigtig tryg ved ham som fodboldspiller i en AaB-trøje.
Rygtet gik på, at Lynge havde aftalt en salgspris på omkring 5-7 mio. kroner plus klausuler med en cypriotisk klub, efter at Marshall havde spillet en hel vanvittig god turnering for Costa Rica ved Gold Cup.

Handelen skulle gå igennem, når Marshall kom hjem fra ferie på Costa Rica. Men det blev der jo så ikke noget af...
Præcis - Tak for huskehjælpen.
Med venlig Hilsen
--
Robert

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af jonas386 » 29. aug 2018, 23:35

Pastorius skrev:
29. aug 2018, 17:46
Buzz Killington skrev:
29. aug 2018, 16:38

Ser fints ud. Pallesen må, med rette, være på yderste mandat i den opstilling. Når vi alligevel spiller med to 6'ere på den centrale der skal agere backup for Palles tvilsomme forsvarsspil, kunne vi lige så godt forsøge med Børsting eller Bardec dernede.
Jeg tror det er korrekt at opstillingen er Wieghorsts idealopstilling (det var vist præmissen) - muligvis er han mere til MC end Abildgaard.
Skulle jeg vælge ville jeg for det første nok lige se Weert først (men det ville da være en mindre katastrofe hvis ikke han var direkte til startopstillingen) og så vælge Børsting og Risgaard til startopstillingen fremfor Pallesen og Thellufsen.
Buzz: Enig. Uanset om wieghorst mener at det er defensiven, eller vores backs (hvad enten det er Pallesen eller Ahlmann) der er grunden til vi må stille med 2 6'ere, så skal der altså handles (ikke nødvendigvis i kroner og øre). Vi har set så mange gange at vi bare ikke fungerer med to 6'ere. Wieghorst er jo ikke det første der har forsøgt at sikre sig den vej. Pehrsson havde præcis samme problem, og endte ofte med at stå helt ude på parkeringspladsen når vi spillede på hjemmebane. Wieghorst er ved at ende i samme "fælde", og det er ganske enkelt ikke holdbart på hverken den korte eller lange bane, så vi har andre og flere ambitioner end blot at være et midterhold uden fare for nedrykning.

Jeg forstår godt, at Wieghorst stiller med Pallesen, han er den højreback der er stillet til rådighed, men der skal også være en balance på holdet. Hvis ikke der skal komme noget offensivt fra vores midtbane, på et stabilt niveau, så skal det komme fra vore backs. Helst fra begge positioner, men om ikke andet må man (i AaB) arbejde hen imod at få i hvert fald en af delene til at fungere. Som jeg ser det er bytyqi, nu hvor Børsting har været skadet, ikke et større sats end MC og Abildgaard på den centrale midtbane.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

McMark
Superliga
Superliga
Indlæg: 716
Tilmeldt: 23. maj 2016, 13:26
Favoritspiller: Jakob Ahlmann
Geografisk sted: Malta

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af McMark » 29. aug 2018, 23:52

MrBangDK skrev:
29. aug 2018, 21:24
McMark skrev:
29. aug 2018, 21:04
MrBangDK skrev:
29. aug 2018, 21:00
Gamen skrev:
29. aug 2018, 20:54
andreasaab89 skrev:
29. aug 2018, 20:32
Hvem husker ikke det legendariske transfervindue hvor vi på sidste dag lejer både dick og kussi
Det er muligvis det vindue nogensinde hvor vi har haft færrest penge at gøre med. Som jeg har fået fortalt det, havde vi en kvart million til 1 eller 2 lejemål, så Lynge kimede agenter ned for at finde 1 eller 2 offensivspillere de sidste 24 timer.
Vores økonomi var helt i bund.
Samme kan man sige om kvaliteten :D men Kussi scorede jo det vigtige mål i pokalen i Næstved, så lidt godt gjorde han da for os
Var det ikke Dennis Marshall (R.I.P) der scorede mod Næstved i pokalen?
Nej... husker tydeligt at vi vandt 1-0 og han kom spurtende ud mod fansene alt imens han råsnavede AaB logoet på sin trøje :)
Jeg holder altså fat i, at det var Marshall der sendte os videre den dag :danmarkfan: Det eneste Kussi-mål som jeg kan huske er hovedstødet mod Randers :o

https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... 142368.ece
- "Jeg har ikke brug for en træner, der tænker som Morten Olsen. Der er ikke noget mere dødssygt end at kigge på et hold, der har bolden, men som ikke kommer til chancer." - Lynge Jakobsen

Gamen

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Gamen » 29. aug 2018, 23:55

McMark skrev:
29. aug 2018, 23:52
Jeg holder altså fat i, at det var Marshall der sendte os videre den dag :danmarkfan: Det eneste Kussi-mål som jeg kan huske er hovedstødet mod Randers :o

https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... 142368.ece
https://www.bold.dk/fodbold/kamp/naestv ... ab/428374/

Og du har helt ret. Bang må have bundet for mange Breezere i haven på Vestegnen inden kampen ;)

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af MrBangDK » 30. aug 2018, 05:26

Gamen skrev:
29. aug 2018, 23:55
McMark skrev:
29. aug 2018, 23:52
Jeg holder altså fat i, at det var Marshall der sendte os videre den dag :danmarkfan: Det eneste Kussi-mål som jeg kan huske er hovedstødet mod Randers :o

https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... 142368.ece
https://www.bold.dk/fodbold/kamp/naestv ... ab/428374/

Og du har helt ret. Bang må have bundet for mange Breezere i haven på Vestegnen inden kampen ;)
Det var satans - jeg gi'r mig!! men holder fast i Kussi’s snaven med trøjen!! Han havde den mærkeligste kropsbygning - røven var så stor at man frygtede at han pludselig ville tippe bagover.

Jeg drikker ikke breezere..
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4412
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af le Cid » 30. aug 2018, 08:28

MrBangDK skrev:
30. aug 2018, 05:26
Gamen skrev:
29. aug 2018, 23:55
McMark skrev:
29. aug 2018, 23:52
Jeg holder altså fat i, at det var Marshall der sendte os videre den dag :danmarkfan: Det eneste Kussi-mål som jeg kan huske er hovedstødet mod Randers :o

https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... 142368.ece
https://www.bold.dk/fodbold/kamp/naestv ... ab/428374/

Og du har helt ret. Bang må have bundet for mange Breezere i haven på Vestegnen inden kampen ;)
Det var satans - jeg gi'r mig!! men holder fast i Kussi’s snaven med trøjen!! Han havde den mærkeligste kropsbygning - røven var så stor at man frygtede at han pludselig ville tippe bagover.

Jeg drikker ikke breezere..
Var det ikke Dickson, som havde et orn'ligt bagparti?
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Hilje-indeks

martinaalborg
Allstar
Allstar
Indlæg: 1258
Tilmeldt: 12. jun 2007, 11:11
Favoritspiller: Søren Thorst
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af martinaalborg » 30. aug 2018, 08:34

Sikke et transferønske

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af BassogogsVen » 30. aug 2018, 08:41

le Cid skrev:
30. aug 2018, 08:28
MrBangDK skrev:
30. aug 2018, 05:26
Gamen skrev:
29. aug 2018, 23:55
McMark skrev:
29. aug 2018, 23:52
Jeg holder altså fat i, at det var Marshall der sendte os videre den dag :danmarkfan: Det eneste Kussi-mål som jeg kan huske er hovedstødet mod Randers :o

https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... 142368.ece
https://www.bold.dk/fodbold/kamp/naestv ... ab/428374/

Og du har helt ret. Bang må have bundet for mange Breezere i haven på Vestegnen inden kampen ;)
Det var satans - jeg gi'r mig!! men holder fast i Kussi’s snaven med trøjen!! Han havde den mærkeligste kropsbygning - røven var så stor at man frygtede at han pludselig ville tippe bagover.

Jeg drikker ikke breezere..
Var det ikke Dickson, som havde et orn'ligt bagparti?
Jep, og et sæt lår der gjorde et par velhængte iberiske sortfodsskinker til skamme.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af MrBangDK » 30. aug 2018, 09:03

le Cid skrev:
30. aug 2018, 08:28
MrBangDK skrev:
30. aug 2018, 05:26
Gamen skrev:
29. aug 2018, 23:55
McMark skrev:
29. aug 2018, 23:52
Jeg holder altså fat i, at det var Marshall der sendte os videre den dag :danmarkfan: Det eneste Kussi-mål som jeg kan huske er hovedstødet mod Randers :o

https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... 142368.ece
https://www.bold.dk/fodbold/kamp/naestv ... ab/428374/

Og du har helt ret. Bang må have bundet for mange Breezere i haven på Vestegnen inden kampen ;)
Det var satans - jeg gi'r mig!! men holder fast i Kussi’s snaven med trøjen!! Han havde den mærkeligste kropsbygning - røven var så stor at man frygtede at han pludselig ville tippe bagover.

Jeg drikker ikke breezere..
Var det ikke Dickson, som havde et orn'ligt bagparti?
Jo, det kan godt være jeg blander dem sammen.. Måske jeg skulle have drukket lidt mindre i toget til Næstved!! :P
Ska' vi hak'?

Låst