Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Gamen

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Gamen » 28. aug 2018, 13:40

MV skrev:
28. aug 2018, 13:34
Det vil da være komplet vanvittigt! Hvad hvis manden brager igennem og høvler kasser ind? Så kan vi se ham smutte igen på en fri transfer til sommer. Minimum 2 år og gerne 3 - ellers kan det sgu næsten være lige meget..
Der er da intet til hinder for at man, hvis spilleren går med på den, laver en 1-årig kontrakt med option på 2 mere f.eks.

Det kunne jo være en løsning. Ingen siger at det er dét der sker, men det ville da ikke være helt galimatias.

Lige er jeg da lidt træt af, at vi har en komplet talentløs slovak på en lang kontrakt...

MV
Drenge
Drenge
Indlæg: 49
Tilmeldt: 22. mar 2006, 10:12

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af MV » 28. aug 2018, 13:43

Gamen skrev:
28. aug 2018, 13:40
MV skrev:
28. aug 2018, 13:34
Det vil da være komplet vanvittigt! Hvad hvis manden brager igennem og høvler kasser ind? Så kan vi se ham smutte igen på en fri transfer til sommer. Minimum 2 år og gerne 3 - ellers kan det sgu næsten være lige meget..
Der er da intet til hinder for at man, hvis spilleren går med på den, laver en 1-årig kontrakt med option på 2 mere f.eks.

Det kunne jo være en løsning. Ingen siger at det er dét der sker, men det ville da ikke være helt galimatias.
Sandt, men historisk set mindes jeg ikke vi tidligere har lavet kontrakter af den type så det ville overraske mig en del :) Men det kunne sagtens være en fornuftig løsning for begge parter.
...

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Yankee » 28. aug 2018, 13:45

MV skrev:
28. aug 2018, 13:34
Yankee skrev:
28. aug 2018, 13:07
Kunji skrev:
28. aug 2018, 12:44

Men hvorfor skulle vi dog købe ham og så skrive en 1-årig kontrakt med ham? Har du også den frygt, når vi har købt andre spillere med korte kontrakter? Det virker helt ubegrundet.
Hvor skriver jeg noget om frygt? Jeg synes det er oplagt at lade van Weert beholde sin nuværende kontraktlængde og så evaluere ham i løbet af sæsonen. Jeg håber i hvert fald ikke at vi endnu engang skriver en lang, dyr kontrakt med en udenlandsk spiller, vi ikke har scoutet.
Det vil da være komplet vanvittigt! Hvad hvis manden brager igennem og høvler kasser ind? Så kan vi se ham smutte igen på en fri transfer til sommer. Minimum 2 år og gerne 3 - ellers kan det sgu næsten være lige meget..
Jah, men omvendt gider vi heller ikke hænge på en dårlig spiller til hollandsk løn i 3 år. Problemet her er jo, at vi formentlig ikke har scoutet ham, så vi har ikke noget ret godt udgangspunkt for at løse det dilemma.

Jeg synes hele handlen lugter lidt af at begge klubber har et "problem", som man gerne vil have løst. Vi har en Pohl, der er ved at blive overhalet i truppen og som ikke har udviklet sig som forventet. Groningen har en angriber, der er på vej ud af holdet og som måske har bedt sin agent om at finde en klub i Danmark. Det er mere et spørgsmål om at vi bytter varme kartofler end at vi får en ny topspiller, som vi satser på de næste tre år.

Gamen

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Gamen » 28. aug 2018, 13:46

MV skrev:
28. aug 2018, 13:43
Sandt, men historisk set mindes jeg ikke vi tidligere har lavet kontrakter af den type så det ville overraske mig en del :) Men det kunne sagtens være en fornuftig løsning for begge parter.
Du skal såmænd ikke længere tilbage end Markus Holgersson, for at finde en kort kontrakt med option på yderligere et år.

Og dengang vi hentede Steve Olfers hentede vi ham for et år, med option på 2 år mere. Så det er altså ikke helt uden forhistorie. Dengang skulle optionen udnyttes(selvfølgelig), inden han kunne forhandle frit med et halvt år igen.

MV
Drenge
Drenge
Indlæg: 49
Tilmeldt: 22. mar 2006, 10:12

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af MV » 28. aug 2018, 13:48

Yankee skrev:
28. aug 2018, 13:45
MV skrev:
28. aug 2018, 13:34
Yankee skrev:
28. aug 2018, 13:07
Kunji skrev:
28. aug 2018, 12:44

Men hvorfor skulle vi dog købe ham og så skrive en 1-årig kontrakt med ham? Har du også den frygt, når vi har købt andre spillere med korte kontrakter? Det virker helt ubegrundet.
Hvor skriver jeg noget om frygt? Jeg synes det er oplagt at lade van Weert beholde sin nuværende kontraktlængde og så evaluere ham i løbet af sæsonen. Jeg håber i hvert fald ikke at vi endnu engang skriver en lang, dyr kontrakt med en udenlandsk spiller, vi ikke har scoutet.
Det vil da være komplet vanvittigt! Hvad hvis manden brager igennem og høvler kasser ind? Så kan vi se ham smutte igen på en fri transfer til sommer. Minimum 2 år og gerne 3 - ellers kan det sgu næsten være lige meget..
Jah, men omvendt gider vi heller ikke hænge på en dårlig spiller til hollandsk løn i 3 år. Problemet her er jo, at vi formentlig ikke har scoutet ham, så vi har ikke noget ret godt udgangspunkt for at løse det dilemma.
Det største problem ligger stadig i at vi ikke skaber nogen oplagte chancer. I min verden mangler vi godt nok en angriber, men i endnu højere grad noget kreativt både på den centrale midtbane, og på kanten. Før det sker, kommer ingen angriber til at lave mål for AaB.
...

MV
Drenge
Drenge
Indlæg: 49
Tilmeldt: 22. mar 2006, 10:12

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af MV » 28. aug 2018, 13:50

Gamen skrev:
28. aug 2018, 13:46
MV skrev:
28. aug 2018, 13:43
Sandt, men historisk set mindes jeg ikke vi tidligere har lavet kontrakter af den type så det ville overraske mig en del :) Men det kunne sagtens være en fornuftig løsning for begge parter.
Du skal såmænd ikke længere tilbage end Markus Holgersson, for at finde en kort kontrakt med option på yderligere et år.

Og dengang vi hentede Steve Olfers hentede vi ham for et år, med option på 2 år mere. Så det er altså ikke helt uden forhistorie.
Olfers havde jeg glemt alt om - Holgersson havde jeg fortrængt. Jeg køber gerne 2 år + option på et mere! Tager vi kun 1 år syntes jeg Gaarde fra start signalerer at vi har store tvivl om mandens evner og det magter jeg seriøst ikke.
...

Gamen

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Gamen » 28. aug 2018, 13:51

Yankee skrev:
28. aug 2018, 13:45
Jeg synes hele handlen lugter lidt af at begge klubber har et "problem", som man gerne vil have løst. Vi har en Pohl, der er ved at blive overhalet i truppen og som ikke har udviklet sig som forventet. Groningen har en angriber, der er på vej ud af holdet og som måske har bedt sin agent om at finde en klub i Danmark. Det er mere et spørgsmål om at vi bytter varme kartofler end at vi får en ny topspiller, som vi satser på de næste tre år.
Præcis. Det her er næppe en spiller AaB har scoutet i hoved og røv, men mon ikke de (modsat hovedparten af debatsiden) har vurderet, at man ikke turde vente 5 år eller derover på at en spiller bryder igennem. Så henter man en spiller der (beviseligt) har leveret på et højere niveau. Det er et fint bytte, men vi mangler stadig den gennemscoutede forstærkning.

DobbeltA
1. div
1. div
Indlæg: 387
Tilmeldt: 30. maj 2017, 20:53
Geografisk sted: 9330

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af DobbeltA » 28. aug 2018, 14:20

Gamen skrev:
28. aug 2018, 13:51
Yankee skrev:
28. aug 2018, 13:45
Jeg synes hele handlen lugter lidt af at begge klubber har et "problem", som man gerne vil have løst. Vi har en Pohl, der er ved at blive overhalet i truppen og som ikke har udviklet sig som forventet. Groningen har en angriber, der er på vej ud af holdet og som måske har bedt sin agent om at finde en klub i Danmark. Det er mere et spørgsmål om at vi bytter varme kartofler end at vi får en ny topspiller, som vi satser på de næste tre år.
Præcis. Det her er næppe en spiller AaB har scoutet i hoved og røv, men mon ikke de (modsat hovedparten af debatsiden) har vurderet, at man ikke turde vente 5 år eller derover på at en spiller bryder igennem. Så henter man en spiller der (beviseligt) har leveret på et højere niveau. Det er et fint bytte, men vi mangler stadig den gennemscoutede forstærkning.
Nogen på tråden har tidligere nævnt, at Groningen har kigget på Lesniak. Kan man forestille sig, at Groningen har været på stadion en dag hvor Pohl leverede en god indsats (og Lesniak næppe gjorde)? Gaarde nævnte selv i optakten til kampen i går, at det er en mulighed der er opstået i et interview hvor han i øvrigt famlede efter ord, da han blev spurgt til om det var en del af Pohls karriereplan. Karriereplan...det virkede nærmest som om Gaarde måtte slå det op. Jeg tvivler på at man har en decideret karriereplan for spillerne og derfor ikke "bager" spillerne op til et salg. Derfor kan det næppe blive meget anderledes end en anelse tilfældigt og muligheder som pludseligt opstår.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Pastorius » 28. aug 2018, 14:21

Gamen skrev:
28. aug 2018, 12:22
Pastorius skrev:
28. aug 2018, 11:50
Jamen så må vi jo håbe at den anden vi har i kikkerten er Erik Hamrén!
Så skal det islandske fodboldforbund være hurtige til at fyre ham først.
I know - men selv en træner kan vel købes fri.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Pastorius » 28. aug 2018, 14:24

Gamen skrev:
28. aug 2018, 13:40
Lige er jeg da lidt træt af, at vi har en komplet talentløs slovak på en lang kontrakt...
Jep, men vi er pinedød nødt til at have maveforenmmelsen på plads til at turde at skrive lange kontrakter - også selvom vi har misset nogle grimme nogen. Ellers ender vi bare med at vi aldrig kommer videre, fordi de spillere der rent faktisk dur, forsvinder efter et år, uden vi får hverken fuldt udbytte eller kapital for dem.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13663
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Funky » 28. aug 2018, 14:29

Pastorius skrev:
28. aug 2018, 14:24
Gamen skrev:
28. aug 2018, 13:40
Lige er jeg da lidt træt af, at vi har en komplet talentløs slovak på en lang kontrakt...
Jep, men vi er pinedød nødt til at have maveforenmmelsen på plads til at turde at skrive lange kontrakter - også selvom vi har misset nogle grimme nogen. Ellers ender vi bare med at vi aldrig kommer videre, fordi de spillere der rent faktisk dur, forsvinder efter et år, uden vi får hverken fuldt udbytte eller kapital for dem.
Jeg vil skynde mig at sige, at jeg også er for, at man skriver mere end en 1-årig med van Weert - men han har vel nu en alder hvor han nærmest skal brænde ligaen ned til soklen for at komme i betragtning til en rigtig stor transfer. Vi køber ham i hans bedste fodboldalder, og det skal være for at få max sportsligt udbytte, vil jeg mene.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Pastorius » 28. aug 2018, 14:36

Funky skrev:
28. aug 2018, 14:29
Jeg vil skynde mig at sige, at jeg også er for, at man skriver mere end en 1-årig med van Weert - men han har vel nu en alder hvor han nærmest skal brænde ligaen ned til soklen for at komme i betragtning til en rigtig stor transfer. Vi køber ham i hans bedste fodboldalder, og det skal være for at få max sportsligt udbytte, vil jeg mene.
Min pointe er helt generel. HAr man ikke mavefornemmelsen til at tro nok på en hvilken som helst transfer til at ville indgå fx en 3-årig kontrakt, så skal man slet ikke skrive med vedkommende. Det er selvfølgelig fint hvis man kan slippe ud af den billigt undervejs (option), men den slags kontrakter får man også kun med nogen, der godt ved at deres markedsværdi ikke er til en dyr og lang kontrakt.
Med venlig Hilsen
--
Robert

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6090
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af FIDEL » 28. aug 2018, 15:30

Kom så drenge! Hvem henter vi til den kant? Jeg er sikker på det bliver et kendt etableret navn vi får ind.

Kadrii - Vel stadig 1. prioriteten. Vi har ikke hørt andet.
Touttouh - Transferfri og har noget x-faktor, men er han i god nok form?
U. Bech - Men kan han spille venstrekanten?!
J. John - Nej tror ikke han er Wieghorsts kop the. John kan ikke spille presspil, men hey det er Kusk jo heller ikke god til.
A. Hjulsager - Nej ikke realistisk. Bif og fcm er ude efter ham.

Tror stadig det bliver Kadrii med Bech som en outsider . :cheers:

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13663
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Funky » 28. aug 2018, 15:34

FIDEL skrev:
28. aug 2018, 15:30
Kom så drenge! Hvem henter vi til den kant? Jeg er sikker på det bliver et kendt etableret navn vi får ind.

Kadrii - Vel stadig 1. prioriteten. Vi har ikke hørt andet.
Touttouh - Transferfri og har noget x-faktor, men er han i god nok form?
U. Bech - Men kan han spille venstrekanten?!
J. John - Nej tror ikke han er Wieghorsts kop the. John kan ikke spille presspil, men hey det er Kusk jo heller ikke god til.
A. Hjulsager - Nej ikke realistisk. Bif og fcm er ude efter ham.

Tror stadig det bliver Kadrii med Bech som en outsider . :cheers:
Jeg mener da at det stod i en af artiklerne i går aftes at købet af van Weert betød, at Pål og Kadrii var "streget af listen".
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

DobbeltA
1. div
1. div
Indlæg: 387
Tilmeldt: 30. maj 2017, 20:53
Geografisk sted: 9330

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af DobbeltA » 28. aug 2018, 15:37

Funky skrev:
28. aug 2018, 15:34
FIDEL skrev:
28. aug 2018, 15:30
Kom så drenge! Hvem henter vi til den kant? Jeg er sikker på det bliver et kendt etableret navn vi får ind.

Kadrii - Vel stadig 1. prioriteten. Vi har ikke hørt andet.
Touttouh - Transferfri og har noget x-faktor, men er han i god nok form?
U. Bech - Men kan han spille venstrekanten?!
J. John - Nej tror ikke han er Wieghorsts kop the. John kan ikke spille presspil, men hey det er Kusk jo heller ikke god til.
A. Hjulsager - Nej ikke realistisk. Bif og fcm er ude efter ham.

Tror stadig det bliver Kadrii med Bech som en outsider . :cheers:
Jeg mener da at det stod i en af artiklerne i går aftes at købet af van Weert betød, at Pål og Kadrii var "streget af listen".
Af de fem tror jeg mest på Kadrii, men jeg tror endnu mere på en 6. mulighed

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6090
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af FIDEL » 28. aug 2018, 15:38

Funky skrev:
28. aug 2018, 15:34
FIDEL skrev:
28. aug 2018, 15:30
Kom så drenge! Hvem henter vi til den kant? Jeg er sikker på det bliver et kendt etableret navn vi får ind.

Kadrii - Vel stadig 1. prioriteten. Vi har ikke hørt andet.
Touttouh - Transferfri og har noget x-faktor, men er han i god nok form?
U. Bech - Men kan han spille venstrekanten?!
J. John - Nej tror ikke han er Wieghorsts kop the. John kan ikke spille presspil, men hey det er Kusk jo heller ikke god til.
A. Hjulsager - Nej ikke realistisk. Bif og fcm er ude efter ham.

Tror stadig det bliver Kadrii med Bech som en outsider . :cheers:
Jeg mener da at det stod i en af artiklerne i går aftes at købet af van Weert betød, at Pål og Kadrii var "streget af listen".
Det emmede mere af rent gætteri vil jeg mene. Det er ikke bekræftet, at Gaarde ikke stadig har Kadrii som prioritet.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6090
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af FIDEL » 28. aug 2018, 15:39

DobbeltA skrev:
28. aug 2018, 15:37
Funky skrev:
28. aug 2018, 15:34
FIDEL skrev:
28. aug 2018, 15:30
Kom så drenge! Hvem henter vi til den kant? Jeg er sikker på det bliver et kendt etableret navn vi får ind.

Kadrii - Vel stadig 1. prioriteten. Vi har ikke hørt andet.
Touttouh - Transferfri og har noget x-faktor, men er han i god nok form?
U. Bech - Men kan han spille venstrekanten?!
J. John - Nej tror ikke han er Wieghorsts kop the. John kan ikke spille presspil, men hey det er Kusk jo heller ikke god til.
A. Hjulsager - Nej ikke realistisk. Bif og fcm er ude efter ham.

Tror stadig det bliver Kadrii med Bech som en outsider . :cheers:
Jeg mener da at det stod i en af artiklerne i går aftes at købet af van Weert betød, at Pål og Kadrii var "streget af listen".
Af de fem tror jeg mest på Kadrii, men jeg tror endnu mere på en 6. mulighed
Og så er jeg nødt til at spørge hvorfor du tror det?? :thumbsup:

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5202
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Jakobsen » 28. aug 2018, 15:39

FIDEL skrev:Kom så drenge! Hvem henter vi til den kant? Jeg er sikker på det bliver et kendt etableret navn vi får ind.

Kadrii - Vel stadig 1. prioriteten. Vi har ikke hørt andet.
Touttouh - Transferfri og har noget x-faktor, men er han i god nok form?
U. Bech - Men kan han spille venstrekanten?!
J. John - Nej tror ikke han er Wieghorsts kop the. John kan ikke spille presspil, men hey det er Kusk jo heller ikke god til.
A. Hjulsager - Nej ikke realistisk. Bif og fcm er ude efter ham.

Tror stadig det bliver Kadrii med Bech som en outsider . :cheers:
Toutouh følte sig for stor til FCK. Ham skal vi bestemt ikke have til Aalborg. Det kunne meget ende i en meget dyr lejesvend der ikke performer.

På listen hælder jeg nok mest til Bech og Kadrii. Kadrii er i form og har gjort det godt for nylig. Bech har derimod så meget X-factor at kan vi få ham og er han i form så skal det blive godt. Farten på vores hold kommer mest fra backs så derfor tror jeg ikke vi går efter John

Sendt fra min SM-G965F med Tapatalk

SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6090
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af FIDEL » 28. aug 2018, 15:42

Jakobsen skrev:
28. aug 2018, 15:39
FIDEL skrev:Kom så drenge! Hvem henter vi til den kant? Jeg er sikker på det bliver et kendt etableret navn vi får ind.

Kadrii - Vel stadig 1. prioriteten. Vi har ikke hørt andet.
Touttouh - Transferfri og har noget x-faktor, men er han i god nok form?
U. Bech - Men kan han spille venstrekanten?!
J. John - Nej tror ikke han er Wieghorsts kop the. John kan ikke spille presspil, men hey det er Kusk jo heller ikke god til.
A. Hjulsager - Nej ikke realistisk. Bif og fcm er ude efter ham.

Tror stadig det bliver Kadrii med Bech som en outsider . :cheers:
Toutouh følte sig for stor til FCK. Ham skal vi bestemt ikke have til Aalborg. Det kunne meget ende i en meget dyr lejesvend der ikke performer.

På listen hælder jeg nok mest til Bech og Kadrii. Kadrii er i form og har gjort det godt for nylig. Bech har derimod så meget X-factor at kan vi få ham og er han i form så skal det blive godt. Farten på vores hold kommer mest fra backs så derfor tror jeg ikke vi går efter John

Sendt fra min SM-G965F med Tapatalk
John giver ingen mening vil jeg give dig ret i.
Bech skulle eftersigende være i rigtig god form og har scoret og assisteret en del på Hannovers reservehold, der spiller i den 4. bedste række. Men han har vel aldrig spillet venstrekanten.

DobbeltA
1. div
1. div
Indlæg: 387
Tilmeldt: 30. maj 2017, 20:53
Geografisk sted: 9330

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af DobbeltA » 28. aug 2018, 16:12

FIDEL skrev:
28. aug 2018, 15:39
DobbeltA skrev:
28. aug 2018, 15:37
Funky skrev:
28. aug 2018, 15:34
FIDEL skrev:
28. aug 2018, 15:30
Kom så drenge! Hvem henter vi til den kant? Jeg er sikker på det bliver et kendt etableret navn vi får ind.

Kadrii - Vel stadig 1. prioriteten. Vi har ikke hørt andet.
Touttouh - Transferfri og har noget x-faktor, men er han i god nok form?
U. Bech - Men kan han spille venstrekanten?!
J. John - Nej tror ikke han er Wieghorsts kop the. John kan ikke spille presspil, men hey det er Kusk jo heller ikke god til.
A. Hjulsager - Nej ikke realistisk. Bif og fcm er ude efter ham.

Tror stadig det bliver Kadrii med Bech som en outsider . :cheers:
Jeg mener da at det stod i en af artiklerne i går aftes at købet af van Weert betød, at Pål og Kadrii var "streget af listen".
Af de fem tror jeg mest på Kadrii, men jeg tror endnu mere på en 6. mulighed
Og så er jeg nødt til at spørge hvorfor du tror det?? :thumbsup:
Jeg tror at den sidste spiller der kommer ind, bliver en klassisk AaB-signing tæt på deadline. Jeg tror man har flere i spil og så lukker mulighederne sig som klokken tikker.

Låst