Jeg erkender, at samme Pohl grundet sine pauvre stats nok generelt er undervurderet i andre Superligaklubber, for så vidt man da har hørt om ham; men forestil jer da lige det ramaskrig blandt Brøndbys fans, hvis man - formedelst 15 millioner kr. på et nedskåret transferbudget - var kommet rendende med Pohl. Generelt er jeg enig i, at vi som udgangspunkt - eller "bascily", som Jakobsen kalder det - ikke skal sælge til andre danske klubber, men for 15 millioner kr. var der selvfølgelig ikke det fjerneste at rafle om.Stefanovic skrev: ↑3. sep 2018, 14:12Har historien været fremme andre steder end Søndergaards twitter-indlæg? Lyder helt vanvittigt at vi skulle have sagt nej til 15 mio. for Pohl. BIF har også skæret noget ned på deres transferbudget. Tror Søndergaard digter.
Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)
Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)
-
- Allstar
- Favoritspiller: Ståle
- Geografisk sted: Din mor
Hvis nogen har stået klar med 15 mille for Pohl, så skulle vi da bare have taget pengene og løbet. Selv om så det havde været Gylletanken. Det havde simpelthen været en fantastisk handel. Men det er også voldsomt svært at tro på, at en anden superligasklub ville byde noget, der bare nærmer sig den størrelsesorden.
Usleben diamant? Hahahahaha.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."
- Lucas Andersen 25. juli 2022
-
- Superliga
- Favoritspiller: Ib Simonsen
- Geografisk sted: København
Usleben ja, hurtig ja, nogenlunde kropsstærk ja, gennembrudsfarlig ja, målfarlig nej, diamant NEJ !!!
Gamling
"Ib Simonsen forever"
"Ib Simonsen forever"
- FC Gronningen ser anerledes på hans potentiale og det gjorde Brøndby angiveligt også.Gnu skrev: ↑3. sep 2018, 14:31Hvis nogen har stået klar med 15 mille for Pohl, så skulle vi da bare have taget pengene og løbet. Selv om så det havde været Gylletanken. Det havde simpelthen været en fantastisk handel. Men det er også voldsomt svært at tro på, at en anden superligasklub ville byde noget, der bare nærmer sig den størrelsesorden.
- Alle eksperter i Mediano osv. roser ham og påpeger hvor ubehagelig han er at spille overfor og hvor meget han kan.
- Flere journalister har referet til at spillere/trænere i andre klubber siger, at de har brugt meget krudt på Pohl og aner kender det er en stor spiller på vej.
- Du har at gøre med en yderst komplet angriber der har mangler på en færdighed, mne stor plusser på mange andre.
- Du har at gøre med en mentalt stærk spiller der ikke knækker af personlighed eller sportslig modgang.
At hagle Pohl helt ned for hans afslutninger er for useriøst.
Fristrup RAUS !
Cubic folkene har kørt klubben i sænk.
-
- Allstar
- FC Groningen stod med en spiller, som ville til Danmark, og det blev så til et fornuftsægteskab, hvor de byttede spiller med AaB.Jakobsen skrev: ↑3. sep 2018, 15:13- FC Gronningen ser anerledes på hans potentiale og det gjorde Brøndby angiveligt også.Gnu skrev: ↑3. sep 2018, 14:31Hvis nogen har stået klar med 15 mille for Pohl, så skulle vi da bare have taget pengene og løbet. Selv om så det havde været Gylletanken. Det havde simpelthen været en fantastisk handel. Men det er også voldsomt svært at tro på, at en anden superligasklub ville byde noget, der bare nærmer sig den størrelsesorden.
- Alle eksperter i Mediano osv. roser ham og påpeger hvor ubehagelig han er at spille overfor og hvor meget han kan.
- Flere journalister har referet til at spillere/trænere i andre klubber siger, at de har brugt meget krudt på Pohl og aner kender det er en stor spiller på vej.
- Du har at gøre med en yderst komplet angriber der har mangler på en færdighed, mne stor plusser på mange andre.
- Du har at gøre med en mentalt stærk spiller der ikke knækker af personlighed eller sportslig modgang.
- Jeg tror ikke et sekund på at Brøndby var i nærheden af at byde 15 mille for Pohl.
- Hvad "eksperter" i Mediano og diverse journalister måtte mene, vil jeg ærligt talt skide en hatfuld.
- Hvem har sagt, at det er en stor spiller på vej? Jeg har ikke set det. Og derudover er det jo helt almindeligt, at man roser spillere fra modstanderholdet.
- En komplet angriber er en angriber, der scorer mål.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."
Man kan ikke kalde en spiller komplet uden slutprodukt for en usleben diamant. Come on! Det er yderst, yderst få angribere i de største ligaer der kan holde sig på holdkortet, hvis evnen til at score ikke er der. Medmindre de byder ind med en helt ekstrem fysisk dimension, en arbejdsomhed á la Kuyt eller andet hvor de så at sige gør sig uundværlige.
Du tager fejl af rækkefølgen. Groningen har længe været interesseret i Pohl, det er ikke blot opstået fordi Tom kunne være interesseret i at ryge i Danmark. Ellers havde man heller ikke lagt penge oveni handlen.Gnu skrev: ↑3. sep 2018, 15:34- FC Groningen stod med en spiller, som ville til Danmark, og det blev så til et fornuftsægteskab, hvor de byttede spiller med AaB.Jakobsen skrev: ↑3. sep 2018, 15:13- FC Gronningen ser anerledes på hans potentiale og det gjorde Brøndby angiveligt også.Gnu skrev: ↑3. sep 2018, 14:31Hvis nogen har stået klar med 15 mille for Pohl, så skulle vi da bare have taget pengene og løbet. Selv om så det havde været Gylletanken. Det havde simpelthen været en fantastisk handel. Men det er også voldsomt svært at tro på, at en anden superligasklub ville byde noget, der bare nærmer sig den størrelsesorden.
- Jeg tror ikke et sekund på at Brøndby var i nærheden af at byde 15 mille for Pohl.
- Hvad "eksperter" i Mediano og diverse journalister måtte mene, vil jeg ærligt talt skide en hatfuld.
- Hvem har sagt, at det er en stor spiller på vej? Jeg har ikke set det. Og derudover er det jo helt almindeligt, at man roser spillere fra modstanderholdet.
Pohl har et kæmpe potentiale hvis han en dag lærer at ramme målet. Det tyder dog på at være en svær opgave for ham.
Jeg tror dog hans udvikling har godt af at spille i æresdivisionen.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
-
- Allstar
- Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
- Geografisk sted: I et land befolket af idioter
Når han er angriber? Nej, det er bestemt ikke useriøst. Tværtimod. Det er altså et ret globalt fænomen at måle angribere på deres afslutninger og dermed antal målscoringer. Jeg har svært ved at se, hvorfor Pohl - uanset at han er en af nabosønnerne - ikke skulle måles på samme skala.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg
Husker jeg forkert, eller har Toutouh ikke spillet centralt for FCK i europæiske kampe? Han er en fysisk spiller med en vanvittig teknik, godt spark og stort løbepensum. Det er simpelthen for underligt at han ingen klub har fundet. Han var jo en af Ståles foretrukne spillere da han var på toppen.
Kunne godt se ham og Abildgaard regere på midtbanen.
Jeg tror ikke på han er diciplineret/klog nok til at blive central midt. Med de kvaler Ståle har haft med Matic, Gregus osv. er jeg sikker på han havde dyrket det mere, hvis Toutouh som 8'er havde nogen gang på jord. Derudover er det en spiller der syntes han var blevet for stor til FCK så jeg tvivler på han ville komme her med den rigtige indstilling. Derudover er han en fesen type med alt hans håndtegn og street-attitude. Der må næsten også være noget ud over det sportslige siden der ikke er nogen rygter. Der har ikke været nogen vedvarende rygter og det er sgu mystisk med en spiller med det CV.Tyskeren skrev: ↑3. sep 2018, 18:07Husker jeg forkert, eller har Toutouh ikke spillet centralt for FCK i europæiske kampe? Han er en fysisk spiller med en vanvittig teknik, godt spark og stort løbepensum. Det er simpelthen for underligt at han ingen klub har fundet. Han var jo en af Ståles foretrukne spillere da han var på toppen.
Fristrup RAUS !
Vil gerne rose Allan Gaarde for at hente en backup til venstre back i Ochs. Det er noget jeg har hungret efter siden vi sagde farvel til Donna Gorter.
- Brodernumsi
- Allstar
- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Med mindre han har ændret sit tweet, så skriver han ikke 15 millioner nogen steder. Han skriver "en stor pose penge".
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
-
- Allstar
Det skal de jo sige. Klubberne aftaler da, hvad der skal siges i sådan en situation, så det ser pænt ud i offentligheden. Men når Van Weert hyrer en dansk agent for at shoppe ham rundt til danske klubber, kan man jo godt tænke sit. At AaB så får en pose penge oven i hatten for at overtage hollænderens formentlig højere løn er jo bare godt forhandlet af Gaarde. Dét må man give ham.Forza skrev: ↑3. sep 2018, 15:58Du tager fejl af rækkefølgen. Groningen har længe været interesseret i Pohl, det er ikke blot opstået fordi Tom kunne være interesseret i at ryge i Danmark. Ellers havde man heller ikke lagt penge oveni handlen.Gnu skrev: ↑3. sep 2018, 15:34- FC Groningen stod med en spiller, som ville til Danmark, og det blev så til et fornuftsægteskab, hvor de byttede spiller med AaB.Jakobsen skrev: ↑3. sep 2018, 15:13- FC Gronningen ser anerledes på hans potentiale og det gjorde Brøndby angiveligt også.Gnu skrev: ↑3. sep 2018, 14:31Hvis nogen har stået klar med 15 mille for Pohl, så skulle vi da bare have taget pengene og løbet. Selv om så det havde været Gylletanken. Det havde simpelthen været en fantastisk handel. Men det er også voldsomt svært at tro på, at en anden superligasklub ville byde noget, der bare nærmer sig den størrelsesorden.
-
- Superliga
- Favoritspiller: Jakob Ahlmann
- Geografisk sted: Malta
En anden bruger spurgte ham, hvor meget der var tale om. Til det svarede han 15 millioner. Jeg melder mig ind i gruppen, som siger, at det er en and. Brøndby fik Mikael Uhre for 3-4 millioner, og han er præcis samme type som Pohl. God til alt andet end at score mål!Brodernumsi skrev: ↑3. sep 2018, 18:51Med mindre han har ændret sit tweet, så skriver han ikke 15 millioner nogen steder. Han skriver "en stor pose penge".
- "Jeg har ikke brug for en træner, der tænker som Morten Olsen. Der er ikke noget mere dødssygt end at kigge på et hold, der har bolden, men som ikke kommer til chancer." - Lynge Jakobsen
- Køllen I Møllen
- Allstar
Uanset pris så varmer det mit hjerte at AaB har sagt nej til de gule.McMark skrev: ↑3. sep 2018, 21:36En anden bruger spurgte ham, hvor meget der var tale om. Til det svarede han 15 millioner. Jeg melder mig ind i gruppen, som siger, at det er en and. Brøndby fik Mikael Uhre for 3-4 millioner, og han er præcis samme type som Pohl. God til alt andet end at score mål!Brodernumsi skrev: ↑3. sep 2018, 18:51Med mindre han har ændret sit tweet, så skriver han ikke 15 millioner nogen steder. Han skriver "en stor pose penge".
Janteloven eksisterer IKKE!
Du har fuldstændig ret . Han kom ind på en 8er faktisk Ala det Ståle gør med falk Idag.Tyskeren skrev: ↑3. sep 2018, 18:07Husker jeg forkert, eller har Toutouh ikke spillet centralt for FCK i europæiske kampe? Han er en fysisk spiller med en vanvittig teknik, godt spark og stort løbepensum. Det er simpelthen for underligt at han ingen klub har fundet. Han var jo en af Ståles foretrukne spillere da han var på toppen.
Og toutuh var ret dominerende på den position - og han var vel top 3 i suoerligaen på det tidspunkt da han var bedst .
Han blev utrolig skarp inde på den centrale - og ham + Abildgaard kunne jeg let se hvis man vil spille med en 4 mands midtbane
Vil du så have kusk og Lucas på kanterne?baresi skrev: ↑4. sep 2018, 16:32Du har fuldstændig ret . Han kom ind på en 8er faktisk Ala det Ståle gør med falk Idag.Tyskeren skrev: ↑3. sep 2018, 18:07Husker jeg forkert, eller har Toutouh ikke spillet centralt for FCK i europæiske kampe? Han er en fysisk spiller med en vanvittig teknik, godt spark og stort løbepensum. Det er simpelthen for underligt at han ingen klub har fundet. Han var jo en af Ståles foretrukne spillere da han var på toppen.
Og toutuh var ret dominerende på den position - og han var vel top 3 i suoerligaen på det tidspunkt da han var bedst .
Han blev utrolig skarp inde på den centrale - og ham + Abildgaard kunne jeg let se hvis man vil spille med en 4 mands midtbane
For så tror jeg godt jeg kan love dig at der vil blive skabt mange chancer MOD os!
Lucas, kusk og Toutouh er alle offensive spillere, som ikke tænker defensivt. Det vil vores midterforsvarer slet ikke kunne stå i mod.
Jeg tror ikke rigtig på Toutouh som 8'er. Så tror jeg Ståle havde gjort det mere med de kvaler de har haft post-Delaney. En ting er, at han kan lave fancy ting fremad i banen men 8'er er altså mere end en der angriber. Der er for meget gadespiller over Toutouh - det er nogle helt andre ting han er god til og jeg kan hverken spillertypen eller personligheden blive en god 8'er.Gaarde6 skrev: ↑5. sep 2018, 11:19Vil du så have kusk og Lucas på kanterne?baresi skrev: ↑4. sep 2018, 16:32Du har fuldstændig ret . Han kom ind på en 8er faktisk Ala det Ståle gør med falk Idag.Tyskeren skrev: ↑3. sep 2018, 18:07Husker jeg forkert, eller har Toutouh ikke spillet centralt for FCK i europæiske kampe? Han er en fysisk spiller med en vanvittig teknik, godt spark og stort løbepensum. Det er simpelthen for underligt at han ingen klub har fundet. Han var jo en af Ståles foretrukne spillere da han var på toppen.
For så tror jeg godt jeg kan love dig at der vil blive skabt mange chancer MOD os!
Lucas, kusk og Toutouh er alle offensive spillere, som ikke tænker defensivt. Det vil vores midterforsvarer slet ikke kunne stå i mod.
Fristrup RAUS !
- Buzz Killington
- Allstar
- Favoritspiller: The Rusty Venture
- Geografisk sted: Aarhus
Bare sådan lige for at gøre det klart. Der er vel ingen der helt reelt tror vi har interesse i Toutou, eller ser ham som en realistisk signing?
For overblik over AaB-nyheder:
http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB
http://www.clubnews.dk/AaB
shoutout til rockamuffin for den nederste

"Sårn er gææhmet"
http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB
http://www.clubnews.dk/AaB
shoutout til rockamuffin for den nederste

"Sårn er gææhmet"
Eller nogen som helst anden 8’erBuzz Killington skrev:Bare sådan lige for at gøre det klart. Der er vel ingen der helt reelt tror vi har interesse i Toutou, eller ser ham som en realistisk signing?
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert