Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3171
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af Gnu » 29. jan 2019, 14:46

Yankee skrev:
29. jan 2019, 11:57
Jakobsen skrev:
29. jan 2019, 10:22
Okore starter på reserveholdet for anden testkamp i streg. Mon der skal ligges noget i det? Jeg må sige, at jeg er noget utryg ved hvis klubben pludselig satser på Blåbjerg igen. Det er vores klart ringeste stopper i Superligatruppen og han er på ingen måde god nok.
Helt enig. Blåbjerg ramte jo "kontrakt-syndromet" hvor man nærmest automatisk falder helt ud af holdet når man skriver under på ny kontrakt. Det skete for Børsting i sommers, Patrick i vinters og Blåbjerg i vinters, dog med et halvt års forsinkelse.

Man kan også inkludere Robert Kakeeto. Lige op til sin forlængelse havde han fået 351 minutter på fem kampe. Efter forlængelsen har han fået 261 minutter på halvandet år.

Det er måske ikke så underligt at Kasper P tøver med at skrive under på en kontraktforlængelse :)
Og Rasmus Jönsson før dem og Indrek Zelinski endnu tidligere.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

DobbeltA
1. div
1. div
Indlæg: 387
Tilmeldt: 30. maj 2017, 20:53
Geografisk sted: 9330

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af DobbeltA » 29. jan 2019, 23:15

Ved godt at Gaarde nærmest allerede har lukket vinduet, men jeg tror altså på en ny central midtbane inden fredag efter hvad træningslejren har vist. Det er for mig at se akilleshælen på det her hold lige nu. (ja og højre back :-) )

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af frederikshavneren » 30. jan 2019, 00:05

DobbeltA skrev:
29. jan 2019, 23:15
Ved godt at Gaarde nærmest allerede har lukket vinduet, men jeg tror altså på en ny central midtbane inden fredag efter hvad træningslejren har vist. Det er for mig at se akilleshælen på det her hold lige nu. (ja og højre back :-) )
Den centrale midtbane trænger tydeligvis til forstærkning, vi har masser af kvantitet men mangler afgjort kvalitet. Og nej Würtz og Risgård har ikke længere niveau.

Den samme problematik gør sig gældende på højre back

Uldahl
Allstar
Allstar
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 29. feb 2016, 06:46
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: Spanien

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af Uldahl » 30. jan 2019, 01:16

frederikshavneren skrev:
30. jan 2019, 00:05
DobbeltA skrev:
29. jan 2019, 23:15
Ved godt at Gaarde nærmest allerede har lukket vinduet, men jeg tror altså på en ny central midtbane inden fredag efter hvad træningslejren har vist. Det er for mig at se akilleshælen på det her hold lige nu. (ja og højre back :-) )
Den centrale midtbane trænger tydeligvis til forstærkning, vi har masser af kvantitet men mangler afgjort kvalitet. Og nej Würtz og Risgård har ikke længere niveau.

Den samme problematik gør sig gældende på højre back
Jeg håber på salget af Mæhle går igennem, og der kommer en stor pose penge vores vej, inden vinduet lukker. Og ikke mindst Gaarde har nogle gode navne til de 2 pladser, og kan handle inden vinduet lukker.

9800
Superliga
Superliga
Indlæg: 721
Tilmeldt: 17. apr 2014, 11:23
Favoritspiller: Wurtz

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af 9800 » 30. jan 2019, 08:26

Uldahl skrev:
30. jan 2019, 01:16
frederikshavneren skrev:
30. jan 2019, 00:05
DobbeltA skrev:
29. jan 2019, 23:15
Ved godt at Gaarde nærmest allerede har lukket vinduet, men jeg tror altså på en ny central midtbane inden fredag efter hvad træningslejren har vist. Det er for mig at se akilleshælen på det her hold lige nu. (ja og højre back :-) )
Den centrale midtbane trænger tydeligvis til forstærkning, vi har masser af kvantitet men mangler afgjort kvalitet. Og nej Würtz og Risgård har ikke længere niveau.

Den samme problematik gør sig gældende på højre back
Jeg håber på salget af Mæhle går igennem, og der kommer en stor pose penge vores vej, inden vinduet lukker. Og ikke mindst Gaarde har nogle gode navne til de 2 pladser, og kan handle inden vinduet lukker.
Er Moses Opondo god nok? Udløb til sommer

zadion
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 80
Tilmeldt: 8. nov 2018, 08:55
Favoritspiller: Kasper Risgård

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af zadion » 30. jan 2019, 09:02

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/ran ... zBhFS5x25A

Kunne det være os?

- Fri transfer.
- En dansk klub.
- Kan tilbyde bedre løn end Randers FC.
- Central midt hvor vi (måske) står til at mindste både Risgård, Würtz og Lesniak.
- Træningslejr i samme område som dem, så kontakten kan snildt have været ledt tilgængelig.

Stefanovic
2. div
2. div
Indlæg: 226
Tilmeldt: 8. jul 2018, 20:07

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af Stefanovic » 30. jan 2019, 09:14

zadion skrev:
30. jan 2019, 09:02
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/ran ... zBhFS5x25A

Kunne det være os?

- Fri transfer.
- En dansk klub.
- Kan tilbyde bedre løn end Randers FC.
- Central midt hvor vi (måske) står til at mindste både Risgård, Würtz og Lesniak.
- Træningslejr i samme område som dem, så kontakten kan snildt have været ledt tilgængelig.
Nicolai Poulsen er vel et nøk bedre end Würtz, Lesniak og MC, og vi har vel ikke umiddelbart nogen unge der står klar til at tage pladsen ved siden af Abildgaard. Så måske.... men jeg kunne også nævne otte andre danske klubber, som ville kunne bruge ham...

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5209
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af Jakobsen » 30. jan 2019, 09:21

Stefanovic skrev:
30. jan 2019, 09:14
zadion skrev:
30. jan 2019, 09:02
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/ran ... zBhFS5x25A

Kunne det være os?

- Fri transfer.
- En dansk klub.
- Kan tilbyde bedre løn end Randers FC.
- Central midt hvor vi (måske) står til at mindste både Risgård, Würtz og Lesniak.
- Træningslejr i samme område som dem, så kontakten kan snildt have været ledt tilgængelig.
Nicolai Poulsen er vel et nøk bedre end Würtz, Lesniak og MC, og vi har vel ikke umiddelbart nogen unge der står klar til at tage pladsen ved siden af Abildgaard. Så måske.... men jeg kunne også nævne otte andre danske klubber, som ville kunne bruge ham...
Hvem ved med Gaarde? Jeg kan bare ikke rigtigt se, at Nicolai Poulsen hverken er hylden vi skal bruge en spiller fra eller typen.
Han er udpræget defensivt som jeg husker ham og den del har vi allerede dækket i Abildgaard, Würtz og MC. Jeg vil nok hellere have en rigtig god 8'er, som kan få os til at spille bedre. Vi kan også godt bruge en 6'er, men passer Poulsen virkelig til det man vil i AaB?

En fri transfer af Nicolai Poulsen til en anden dansk klub - det skriger i øvrigt OB.
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

Brugeravatar
AnyFellow
1. div
1. div
Indlæg: 482
Tilmeldt: 29. jul 2005, 12:28
Geografisk sted: Viborg

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af AnyFellow » 30. jan 2019, 09:36

Jakobsen skrev:
30. jan 2019, 09:21
Stefanovic skrev:
30. jan 2019, 09:14
zadion skrev:
30. jan 2019, 09:02
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/ran ... zBhFS5x25A

Kunne det være os?

- Fri transfer.
- En dansk klub.
- Kan tilbyde bedre løn end Randers FC.
- Central midt hvor vi (måske) står til at mindste både Risgård, Würtz og Lesniak.
- Træningslejr i samme område som dem, så kontakten kan snildt have været ledt tilgængelig.
Nicolai Poulsen er vel et nøk bedre end Würtz, Lesniak og MC, og vi har vel ikke umiddelbart nogen unge der står klar til at tage pladsen ved siden af Abildgaard. Så måske.... men jeg kunne også nævne otte andre danske klubber, som ville kunne bruge ham...
Hvem ved med Gaarde? Jeg kan bare ikke rigtigt se, at Nicolai Poulsen hverken er hylden vi skal bruge en spiller fra eller typen.
Han er udpræget defensivt som jeg husker ham og den del har vi allerede dækket i Abildgaard, Würtz og MC. Jeg vil nok hellere have en rigtig god 8'er, som kan få os til at spille bedre. Vi kan også godt bruge en 6'er, men passer Poulsen virkelig til det man vil i AaB?

En fri transfer af Nicolai Poulsen til en anden dansk klub - det skriger i øvrigt OB.
BT mener, at det er AGF:
https://www.bt.dk/superligaen/drama-i-s ... aerkerival

michael_nagg
2. div
2. div
Indlæg: 178
Tilmeldt: 25. aug 2016, 23:38
Favoritspiller: risgård

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af michael_nagg » 30. jan 2019, 09:45

Jeg har det fra en som befinder sig i yder kredsen af Randers teamet. Han siger at han ikke ved 100 procent hvor Nikolaj Poulsen skal han. Men hans bud er AaB eller ågf

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af Yankee » 30. jan 2019, 09:46

Stefanovic skrev:
30. jan 2019, 09:14
Nicolai Poulsen er vel et nøk bedre end Würtz, Lesniak og MC, og vi har vel ikke umiddelbart nogen unge der står klar til at tage pladsen ved siden af Abildgaard. Så måske.... men jeg kunne også nævne otte andre danske klubber, som ville kunne bruge ham...
Jah, NP ligger klart bag Oliver Abildgaard på alle defensive 6'er-parametre såsom interceptions, bolderobringer, luftdueller m.fl. Han er dog en tand bedre på mange af de offensive - herunder ligger han meget bedre end Abildgaard på antal tabte bolde, men det gør stort set hele ligaen.

Hvis vi skal have sådan en type, så bør det snarere være Jacob Lungi fra Esbjerg, der spillede et stærkt efterår og stadig kun er 20 år.

Ift. Vendsyssel-drengene, så er jeg mere lun på Jon Thorsteinsson, som de har på leje fra Fulham. Han er en meget spændende dribler, der også gør det godt på det islandske landshold. Han er lidt samme type som Johnny Amon eller Emmanuel Sabbi, men med en bedre afslutningsfod.

Gamen

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af Gamen » 30. jan 2019, 09:58

Stefanovic skrev:
30. jan 2019, 09:14
Nicolai Poulsen er vel et nøk bedre end Würtz, Lesniak og MC, og vi har vel ikke umiddelbart nogen unge der står klar til at tage pladsen ved siden af Abildgaard. Så måske.... men jeg kunne også nævne otte andre danske klubber, som ville kunne bruge ham...
Et nøk bedre?

Stærkt middelmådig spiller, som er løbestærk og energisk men ikke så meget andet. Vi har ikke brug for mere af det samme inde midtpå, men en der kan byde ind med noget i pasningsspillet, slå de gode, chanceskabende afleveringer osv.

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af BassogogsVen » 30. jan 2019, 10:02

Yankee skrev:
30. jan 2019, 09:46
Stefanovic skrev:
30. jan 2019, 09:14
Nicolai Poulsen er vel et nøk bedre end Würtz, Lesniak og MC, og vi har vel ikke umiddelbart nogen unge der står klar til at tage pladsen ved siden af Abildgaard. Så måske.... men jeg kunne også nævne otte andre danske klubber, som ville kunne bruge ham...
Jah, NP ligger klart bag Oliver Abildgaard på alle defensive 6'er-parametre såsom interceptions, bolderobringer, luftdueller m.fl. Han er dog en tand bedre på mange af de offensive - herunder ligger han meget bedre end Abildgaard på antal tabte bolde, men det gør stort set hele ligaen.

Hvis vi skal have sådan en type, så bør det snarere være Jacob Lungi fra Esbjerg, der spillede et stærkt efterår og stadig kun er 20 år.

Ift. Vendsyssel-drengene, så er jeg mere lun på Jon Thorsteinsson, som de har på leje fra Fulham. Han er en meget spændende dribler, der også gør det godt på det islandske landshold. Han er lidt samme type som Johnny Amon eller Emmanuel Sabbi, men med en bedre afslutningsfod.
Thorstein sæson kunne være en rar tilknytning. Og måske Fulham er til at tale med?

Man kan i øvrigt godt i disse dage med de tydelige mangler på midtbanen, drømme sig tilbage til Lynges kanin-dage, hvor der pludselig røg en Ståle, Winsness eller Greve op af hatten i sidste del af vinduet.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Gamen

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af Gamen » 30. jan 2019, 10:14

Kacaniklic på vej til Hammarby - et par danske klubber var interesserede, herunder Brøndby.

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af Martino » 30. jan 2019, 12:52

Gamen skrev:
30. jan 2019, 09:58
Stefanovic skrev:
30. jan 2019, 09:14
Nicolai Poulsen er vel et nøk bedre end Würtz, Lesniak og MC, og vi har vel ikke umiddelbart nogen unge der står klar til at tage pladsen ved siden af Abildgaard. Så måske.... men jeg kunne også nævne otte andre danske klubber, som ville kunne bruge ham...
Et nøk bedre?

Stærkt middelmådig spiller, som er løbestærk og energisk men ikke så meget andet. Vi har ikke brug for mere af det samme inde midtpå, men en der kan byde ind med noget i pasningsspillet, slå de gode, chanceskabende afleveringer osv.
Jeg vil alle dage hellere stille med MC og Abildgaard, end Poulsen fra Randers. Endnu en ringe AGF-signing, som sikkert bliver lovprist i EB og BT.
Jeg savner Winsnes

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6091
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af FIDEL » 30. jan 2019, 13:04

Tror slet ikke, at N. Poulsen er et AaB-emne. Dertil er han ikke væsentligt bedre end dem vi har. Gaarde og AaB vil helst satse på vores egne drenge.
Ligner mest af alt en ny Agf-spiller.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5094
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af MrBangDK » 30. jan 2019, 14:28

FIDEL skrev:
30. jan 2019, 13:04
Tror slet ikke, at N. Poulsen er et AaB-emne. Dertil er han ikke væsentligt bedre end dem vi har. Gaarde og AaB vil helst satse på vores egne drenge.
Ligner mest af alt en ny Agf-spiller.
Han er meldt til GF
Ska' vi hak'?

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af BassogogsVen » 30. jan 2019, 15:02

MrBangDK skrev:
30. jan 2019, 14:28
FIDEL skrev:
30. jan 2019, 13:04
Tror slet ikke, at N. Poulsen er et AaB-emne. Dertil er han ikke væsentligt bedre end dem vi har. Gaarde og AaB vil helst satse på vores egne drenge.
Ligner mest af alt en ny Agf-spiller.
Han er meldt til GF
Thank you, Lord!
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Stefanovic
2. div
2. div
Indlæg: 226
Tilmeldt: 8. jul 2018, 20:07

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af Stefanovic » 30. jan 2019, 15:07

MrBangDK skrev:
30. jan 2019, 14:28
FIDEL skrev:
30. jan 2019, 13:04
Tror slet ikke, at N. Poulsen er et AaB-emne. Dertil er han ikke væsentligt bedre end dem vi har. Gaarde og AaB vil helst satse på vores egne drenge.
Ligner mest af alt en ny Agf-spiller.
Han er meldt til GF
Om end han ikke er meget for at indrømme det :-)

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af BoT » 30. jan 2019, 15:27

Endnu en klassisk AGF-signing: en standard superligaspiller, som de angiveligt gør til en af truppens højt-lønnede spillere. I modsætning hertil udvikler vi selv vores breddespillere og kan i stedet bruge pengene på spillere fra højere hylder.

Låst