Jeg er kun uenig i en enkelt ting i det du skriver. For Würtz var virkelig ringe, og Magnus leverede intet.Gamen skrev: ↑12. feb 2019, 14:56Lucas har været ude af form i de fleste af træningskampene.Frygah skrev: ↑12. feb 2019, 11:36Jeg synes simpelthen det er for nemt at lade vores forreste folk og største profiler slippe så let for kritik, og tørre den af på MC osv. De må fucking selv byde ind, hvilket de jo også gjorde i kampene under Friis inden pausen. Men at se Kusk og Lucas Andersen mod Randers var under AL kritik, og det var fandme ikke bare fordi de ikke fik nok at arbejde med. De viste intet selv, tog intet initiativ eller viste at de ville noget. Der forventer jeg LANGT mere format fra hvad der er vores største profiler og som også får løn herefter. Det er i min verden slet ikke en undskyldning at de "absolut intet får at arbejde med". Så må de selv skaffe sig noget at arbejde med.
Vi havde 40 % af spillet, hvilket var resultatet af en uendelig række boldtab inde midtpå, og elendige clearinger fra særligt Blåbjerg og Pallesen i 1. halvleg.
Du kan ikke bebrejde spillere, at boldene aldrig kommer til dem. Ingen spillede en god kamp, men en forudsætning for at vi kan skabe noget, er at de bagerste 6 gør deres job og bringer bolden frem i stedet for at tabe den, så alt ikke handler om at forsvare. Har ikke set Würtz så ringe i umindelige tider, og Magnus var ikke Magnus Forlæns.
Men i min verden er der INTET der undskylder at vores 2 markant største profiler stiller sig ud på sidelinjen og har ondt af sig selv, hvis resten af holdet ikke fungerer. Beklager, men så må de fandme vise nogle boller og levere nogle enkeltmandspræstationer, i stedet for som Lucas at løbe direkte ind i modstanderne, få et gult kort og karantæne, eller som Kusk drible den ud over sidelinjen. Beklager, jeg mener simpelthen ikke der er noget som helst der undskylder at 2 spillere der trækker så mange lønkroner og står som så store profiler, totalt kan melde sig ud fordi kampen ikke lige blive spillet på deres præmisser.
Så jo, jeg kan godt bebrejde spillerne at bolden aldrig kom op til dem. Så må de vise deres talent, og komme i positioner hvor de kan få bolden, og bare løbe som skygger rundt om Van Weert. For ellers kan de fandme godt glemme nye udlandseventyr - For så har de ikke det der skal til.
EDIT: Og jeg vil skynde mig at tilføje at ovenstående er skrevet med AL kærlighed i verden til vores 2 hjemvendte drenge. Jeg elsker det de kan med en fodbold og står for mig som indbegrebet af det offensive fodbold som AaB kan og bør spille. Men for satan hvor de frustrerer mig.