Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
michael_nagg
2. div
2. div
Indlæg: 178
Tilmeldt: 25. aug 2016, 23:38
Favoritspiller: risgård

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af michael_nagg » 8. jul 2019, 20:23

Så vidt jeg lige kan se var Thomsen ikke med i fcks test kamp i dag. Er han skadet, eller er det noget man skal ligge noget i

zadion
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 80
Tilmeldt: 8. nov 2018, 08:55
Favoritspiller: Kasper Risgård

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af zadion » 8. jul 2019, 20:30

michael_nagg skrev:
8. jul 2019, 20:23
Så vidt jeg lige kan se var Thomsen ikke med i fcks test kamp i dag. Er han skadet, eller er det noget man skal ligge noget i
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/sta ... j-thomsen/

Skulderskade, desværre.

Gamen

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Gamen » 8. jul 2019, 20:58

Richard Magyar til Hammarby - kunne ellers have været et emne til midterforsvaret.
Masser af 2. Bundesliga fodbold bag sig.

Brugeravatar
Glenn Francisco
Superliga
Superliga
Indlæg: 724
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:08
Favoritspiller: Søren Frederiksen
Geografisk sted: København

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Glenn Francisco » 9. jul 2019, 08:17

Kingsley Fobi, 20 år fra Ghana spiller reservekamp på højreback idag.
En rigtig AaB fan råber såååå'uuh!

PeterS
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 31. aug 2008, 23:08
Favoritspiller: Jan Koller

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af PeterS » 9. jul 2019, 08:33

Glenn Francisco skrev:
9. jul 2019, 08:17
Kingsley Fobi, 20 år fra Ghana spiller reservekamp på højreback idag.
Samt en Futsal spiller fra Århus Fremad - Mike Vestergård

FlemmingG
Superliga
Superliga
Indlæg: 674
Tilmeldt: 12. mar 2014, 18:47

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af FlemmingG » 9. jul 2019, 08:45

Kingsley Fobi har optrådt i den spanske segunda division for et par forskellige klubber og har senest været tilknyttet Watfords u-23 hold. Har set lidt youtube med ham, her ligger hans primære forcer i det offensive - set ud fra de klip der er tilgængelige.
Regner med at tage ud og se reserveholdskampen idag, så skal der kigges nærmere på de to gæstespillere

Gamen

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Gamen » 9. jul 2019, 08:56

FlemmingG skrev:
9. jul 2019, 08:45
Kingsley Fobi har optrådt i den spanske segunda division for et par forskellige klubber og har senest været tilknyttet Watfords u-23 hold. Har set lidt youtube med ham, her ligger hans primære forcer i det offensive - set ud fra de klip der er tilgængelige.
Regner med at tage ud og se reserveholdskampen idag, så skal der kigges nærmere på de to gæstespillere
Man skal ikke lægge så meget i at han har været hos ungdomshold i Watford, Granada og Udinese - det er en del af det klubnetværk der er tilknyttet samme ejer, hvori tonsvis af spillere flyttes rundt mellem klubberne. Positivt, at han har spillet alle kampe ved et U20 VM, men derudover er det vel ikke en spiller man kan forvente sig det store af. Positivt hvis der kigges på noget til backen, hvor vi ser ret svage ud, men han har kun lidt erfaring fra divisionsfodbold på de kanariske øer.

zadion
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 80
Tilmeldt: 8. nov 2018, 08:55
Favoritspiller: Kasper Risgård

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af zadion » 9. jul 2019, 09:09

https://vimeo.com/315021054
Hvis man har lyst til at se en video med ham.
Man skal aldrig ligge for meget vægt på videoer fra nettet, men jeg er lidt utålmodig hvad angår aktivitet omkring AaB. :S :D

JohnJohnson
Miniput
Miniput
Indlæg: 3
Tilmeldt: 7. jul 2019, 21:31

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af JohnJohnson » 9. jul 2019, 09:25

Han ser da ud til at have et godt drive fremad banen, spørgsmålet er selvfølgelig hvilket niveau de videoer fra. Men vi kan jo kun blive bedre på højrebacken

McMark
Superliga
Superliga
Indlæg: 716
Tilmeldt: 23. maj 2016, 13:26
Favoritspiller: Jakob Ahlmann
Geografisk sted: Malta

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af McMark » 9. jul 2019, 09:36

JohnJohnson skrev:
9. jul 2019, 09:25
Han ser da ud til at have et godt drive fremad banen, spørgsmålet er selvfølgelig hvilket niveau de videoer fra. Men vi kan jo kun blive bedre på højrebacken
Det er fra sidste sæson, hvor han var på lån hos UD Ibiza i den tredjebedste spanske række. Han fik 16 kampe for dem - dog uden at score eller assistere.
- "Jeg har ikke brug for en træner, der tænker som Morten Olsen. Der er ikke noget mere dødssygt end at kigge på et hold, der har bolden, men som ikke kommer til chancer." - Lynge Jakobsen

donjuul84
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 82
Tilmeldt: 23. sep 2014, 22:46
Favoritspiller: Rasmus Thelander

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af donjuul84 » 9. jul 2019, 10:17

JohnJohnson skrev:
9. jul 2019, 09:25
Han ser da ud til at have et godt drive fremad banen, spørgsmålet er selvfølgelig hvilket niveau de videoer fra. Men vi kan jo kun blive bedre på højrebacken
Umildbart gode pasninger, men om han er en fremtidig starter er jeg i tvivl om. Tror han som minimum skal bruge en halv sæson, til at vende sig til dansk fodbold, men spændende at se hvad folk siger efter reserveholdsmakpen.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Pastorius » 9. jul 2019, 10:40

donjuul84 skrev:
9. jul 2019, 10:17
JohnJohnson skrev:
9. jul 2019, 09:25
Han ser da ud til at have et godt drive fremad banen, spørgsmålet er selvfølgelig hvilket niveau de videoer fra. Men vi kan jo kun blive bedre på højrebacken
Umildbart gode pasninger, men om han er en fremtidig starter er jeg i tvivl om. Tror han som minimum skal bruge en halv sæson, til at vende sig til dansk fodbold, men spændende at se hvad folk siger efter reserveholdsmakpen.
Udfra klippet og de oplysninger jeg kan finde.

Positivt:
Kropsstærk (180cm og 80 kilo). Klippene viser også at han ikke bare flytter sig, fordi der er nogen der løber ind i ham.
Fornuftig teknik.
Fornuftigt drev med bolden.

Uvist:
Er han hurtig nok?
Kan han tage nok lange løb med bolden (der er kun få aktioner, hvor det er ham der bliver spillet i dybden).
Taktisk styrke (Det er vigtigt at han er offensiv, men også at han ikke oversatser).
Hvordan ser han ud på superliganiveau.
Med venlig Hilsen
--
Robert

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6091
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af FIDEL » 9. jul 2019, 10:58

PeterS skrev:
9. jul 2019, 08:33
Glenn Francisco skrev:
9. jul 2019, 08:17
Kingsley Fobi, 20 år fra Ghana spiller reservekamp på højreback idag.
Samt en Futsal spiller fra Århus Fremad - Mike Vestergård
Han spiller vist også 2.division fodbold.

Brugeravatar
Rams
Landshold
Landshold
Indlæg: 969
Tilmeldt: 27. jul 2007, 09:33
Geografisk sted: Brønshøj

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Rams » 9. jul 2019, 11:04

Pastorius skrev:
9. jul 2019, 10:40
donjuul84 skrev:
9. jul 2019, 10:17
JohnJohnson skrev:
9. jul 2019, 09:25
Han ser da ud til at have et godt drive fremad banen, spørgsmålet er selvfølgelig hvilket niveau de videoer fra. Men vi kan jo kun blive bedre på højrebacken
Umildbart gode pasninger, men om han er en fremtidig starter er jeg i tvivl om. Tror han som minimum skal bruge en halv sæson, til at vende sig til dansk fodbold, men spændende at se hvad folk siger efter reserveholdsmakpen.
Udfra klippet og de oplysninger jeg kan finde.

Positivt:
Kropsstærk (180cm og 80 kilo). Klippene viser også at han ikke bare flytter sig, fordi der er nogen der løber ind i ham.
Fornuftig teknik.
Fornuftigt drev med bolden.

Uvist:
Er han hurtig nok?
Kan han tage nok lange løb med bolden (der er kun få aktioner, hvor det er ham der bliver spillet i dybden).
Taktisk styrke (Det er vigtigt at han er offensiv, men også at han ikke oversatser).
Hvordan ser han ud på superliganiveau.
Er det mig eller er videoen ikke stort set blottet for indlæg?

Hvis vi skal opgradere fra Pallesen, så skal det da som minimum være med en mand, der kan slå præcise indlæg i løb - det har jeg savnet siden Dalsgaard og Mæhle.
In verbis simus faciles

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Pastorius » 9. jul 2019, 11:15

Rams skrev:
9. jul 2019, 11:04

Er det mig eller er videoen ikke stort set blottet for indlæg?

Hvis vi skal opgradere fra Pallesen, så skal det da som minimum være med en mand, der kan slå præcise indlæg i løb - det har jeg savnet siden Dalsgaard og Mæhle.
Der er ikke mange situationer hvor han kommer til baglinjen. Det er derfor jeg er i tvivl om motoren er stærk nok til at tage løbene fra baglinjen til baglinje i 90 minutter.

Jeg hører ikke til dem der mener vi skal slå en hel masse indlæg fra kanterne, det bliver aldrig vores force at komme frem til dem, selvom vi måske havde en der kunne slå dem godt. De situationer jeg savner er dem, hvor backs kommer helt til baglinjen, og afleverer skråt bagud. Der er vist en enkelt af dem i klippet. Det vil gøre os så meget sværere at lukke ned, når forsvarerne ikke kun skal koncentrere sig om at lukke midten.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5209
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Jakobsen » 9. jul 2019, 11:15

Thelander siger nu åbent, at han vil væk. Jeg ved ikke rigtig, hvor hooked jeg er på det, men han er åbenlyst et emne. Jeg vil have en leder og det ved jeg ikke om han er.

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... ud-paa-mig


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9615
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Buzz Killington » 9. jul 2019, 11:21

McMark skrev:
9. jul 2019, 09:36
JohnJohnson skrev:
9. jul 2019, 09:25
Han ser da ud til at have et godt drive fremad banen, spørgsmålet er selvfølgelig hvilket niveau de videoer fra. Men vi kan jo kun blive bedre på højrebacken
Det er fra sidste sæson, hvor han var på lån hos UD Ibiza i den tredjebedste spanske række. Han fik 16 kampe for dem - dog uden at score eller assistere.
Jf. transfermarkt spillede han alle kampene for Ghana ved u20 vm - i 2015 (hvor de bl.a slog Argentina 3-2). Dvs. han var 16 år dengang. Så, lidt af et talent må han ha' været.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6091
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af FIDEL » 9. jul 2019, 11:28

Der tegner sig et billede af, at vi ønsker at hente uforløste talenter. Olsen, Mike Vestergård, Fobi. Desuden rygtes det som sagt, at AaB har scoutet Mads Emil Madsen fra Silkeborg ret intenst. Han er et stort talent dog, og ikke uforløst endnu...

9000AA
Superliga
Superliga
Indlæg: 678
Tilmeldt: 7. aug 2016, 18:28

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af 9000AA » 9. jul 2019, 11:34

https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... ub/7705399
Kunne det her ikke godt være en løsning, hvis vi sælger rinne??

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5209
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Jakobsen » 9. jul 2019, 11:45

9000AA skrev:https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... ub/7705399
Kunne det her ikke godt være en løsning, hvis vi sælger rinne??
Min drøm er Lindegaard, hvis vi sælger Rinne. Jeg tror virkelig han vil komme med noget vindermentalitet og attitude til det her hold.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

Låst