Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Martino » 27. jul 2019, 09:47

Hanga skrev:
27. jul 2019, 09:43
Buzz Killington skrev:
27. jul 2019, 09:38
Martino skrev:
27. jul 2019, 09:32


Man har større fisk i kikkerten, men flere ting skal gå op i en højere enhed. Tålmodighed...
Hvem bruger en kikkert til at se på fisk?!
Haha :thumbsup:

Jeg har dog svært ved at se at navnene kan blive væsentligt større. Thomsen og Thelander er muligvis store navne i nordjylland men Albæk og Thorsteinsson har også pæne CV. Sidstnævnte er ung og ser yderst spændende ud.
Har du aldrig set fisk med sådan en undervandskikkert Buzz :D
Jeg savner Winsnes

Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Indlæg: 3052
Tilmeldt: 9. apr 2019, 20:03
Favoritspiller: Johansson

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 27. jul 2019, 09:47

Hanga skrev:
27. jul 2019, 09:33
troelsh skrev:
27. jul 2019, 09:06


Thorsteinsson blev også nævnt herinde en del gange, men han endte jo som bekendt i agf, så det er måske mere tvivlsomt om vi kunne have hentet ham.
Svært at sige, men der er ikke meget der taler for at vi har været inde over ham, da Gaarde har været ret tydeligt i at det er forsvaret og den centrale midtbane vi søger forstærket. Jeg er ret sikker på at man går benhårdt efter Thomsen og Thelander hvis Okore sælges. Og så går der rygter om en back, det er så mere overraskende for mig hvis det er rigtigt.

Jeg er dog helt enig - både Albæk og Thorsteinsson var spillere jeg havde på min liste, og begge er startet glimrende i deres nye klubber må man sige.
Gaarde går åbenbargt benhårdt efter at genskabe Double holdet version 2.
Det vigtigste i disse år på Hornevej når det kommer til rekruttering af spillere/trænere/ adm. personale er at det er venner af huset :S

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14784
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Hanga » 27. jul 2019, 09:58

Aalborg frederikshavner skrev:
27. jul 2019, 09:47
Hanga skrev:
27. jul 2019, 09:33
troelsh skrev:
27. jul 2019, 09:06


Thorsteinsson blev også nævnt herinde en del gange, men han endte jo som bekendt i agf, så det er måske mere tvivlsomt om vi kunne have hentet ham.
Svært at sige, men der er ikke meget der taler for at vi har været inde over ham, da Gaarde har været ret tydeligt i at det er forsvaret og den centrale midtbane vi søger forstærket. Jeg er ret sikker på at man går benhårdt efter Thomsen og Thelander hvis Okore sælges. Og så går der rygter om en back, det er så mere overraskende for mig hvis det er rigtigt.

Jeg er dog helt enig - både Albæk og Thorsteinsson var spillere jeg havde på min liste, og begge er startet glimrende i deres nye klubber må man sige.
Gaarde går åbenbargt benhårdt efter at genskabe Double holdet version 2.
Det vigtigste i disse år på Hornevej når det kommer til rekruttering af spillere/trænere/ adm. personale er at det er venner af huset :S
Jeg har skam ikke noget imod at få de to spillere ind, især Thomsen var jeg helt pjattet med på double holdet og vil meget gerne se ham tilbage i den rødhvide. Men det er så også spillere vi formentlig skal betale milliontransfers for, og potentialet for et pænt gensalg er ikke ret stort. Albæk og Thorsteinsson var transferfrie, og sidstnævnte kan blive en rigtig fin salgsvare.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Gamen

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Gamen » 27. jul 2019, 10:15

Det er jo altså også en afvejning i forhold til at sæsonen kan være halvvejs forbi, når vi 7-8 kampe inde i sæsonen skal spille nye spillere ind. Særligt med det nye format.
Derfor kan man prædike “is i maven”-strategi nok så meget, men den er ikke fem potter pis værd hvis man har et kæmpe pointmæssigt efterslæb ifht. konkurrenter som Sønderjyske og AGF der har oprustet til sæsonstart.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5209
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Jakobsen » 27. jul 2019, 10:31

Gamen skrev:
27. jul 2019, 10:15
Det er jo altså også en afvejning i forhold til at sæsonen kan være halvvejs forbi, når vi 7-8 kampe inde i sæsonen skal spille nye spillere ind. Særligt med det nye format.
Derfor kan man prædike “is i maven”-strategi nok så meget, men den er ikke fem potter pis værd hvis man har et kæmpe pointmæssigt efterslæb ifht. konkurrenter som Sønderjyske og AGF der har oprustet til sæsonstart.
Enig og det passer jo heller ikke, at man ikke kan hente kvalitet tidligt.
Bare se på de øvrige klubber med Top 6 som målsætning.

- AGF: Både Nicolai Poulsen og Thorsteinsson kunne forstærke vores hold. Derudover er jeg også tilbøjelig til at tro Helenius ville være en bedre backup end Kaufmann.
- OB: Sander Svendsen ville afgjort kunne forstærke os og det samme ville Moses som derudover ville leve op til KPI'erne om at være nordjyde.
- SønderjyskE: Albæk og Hassan ville helt sikkert kunne forstærke og Banggaard kunne være en hæderlig tilførsel, men vi fik Kasper P i stedet og det er fint.
- FCN har hentet Kian Hansen
- EfB har hentet Viktor Tranberg der sørgeligt nok ville forstærke vores bredde og Røjkær der som profil i 1. division givet ville være bedre på kanten end både Børsting og Thellufsen.

Jeg siger ikke vi skal hente alle ovenstående - jeg siger bare, at det altså er noget sort snak det der med at skulle vente.
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af BoT » 27. jul 2019, 10:37

Gamen skrev:
27. jul 2019, 07:50
BoT skrev:
27. jul 2019, 01:08
Interessant. I to ved ting, som meget få andre ved. Eller kan det ske, at I simpelthen bare kaster transfernavne omkring jer uden nogen som helt anelse om reelle muligheder for at hente dem til AaB?
Håbløst forsøg på at beklikke mit bidrag til debatten.

Jeg prøver om nogen at kyle transferforslag ind i denne debat, der ikke bare er planket direkte fra bold.dk, men som burde være mulige ud fra vores økonomi, klubbens attraktivitet osv.
Selvfølgelig kunne Mads Albæk være et reelt transfermål for en top 8-klub, der savner lederskab og er i desperat behov efter en stabil spiller, der kan levere på midten.
Jeg ville sige, at det er blandt det bedste vi kan få nu for tiden. Så kan det godt være Buzz prøver at reducere ham til et no-name ved at se på historik, men ud fra den betragtning skulle vi jo aldrig have betalt en krone for Patrick Olsen!
Du forstår ikke min pointe. Den er, at du aner intet om Gaardes muligheder for at hente Albæk. Måske han VILLE arbejde sammen med Glen? Måske familieforhold bandt ham til Sjylland? Måske han ville have en løn, Gaarde ikke kunne matche her og nu?

Håbløst at kritisere Gaarde, når du intet aner om mulighederne.

Kvalitetsmæssigt er dine mange forslag centralt sikkert fine. Men vi ved ikke, om de har lyst til at komme til AaB.

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af BoT » 27. jul 2019, 10:38

Hanga skrev:
27. jul 2019, 08:50
BoT skrev:
27. jul 2019, 01:17

Jeg kan faktisk ikke forstå, hvorfor Gaarde ikke hentede N'Doye . Han ville have været bedre end de idioter, vi har i angrebet pt.
Ja for det kommer jo ud på ét om du konkurrerer med FCK eller med Haderslev :S
Men du ved jo ikke, om Albæk absolut VILLE arbejde med Glen?
Håbløst at kritisere Gaarde uden at kende hans muligheder. Så sammenligningen med N'Doye kan være helt relevant. Vi aner det ikke.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14784
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Hanga » 27. jul 2019, 10:43

BoT skrev:
27. jul 2019, 10:38
Hanga skrev:
27. jul 2019, 08:50
BoT skrev:
27. jul 2019, 01:17

Jeg kan faktisk ikke forstå, hvorfor Gaarde ikke hentede N'Doye . Han ville have været bedre end de idioter, vi har i angrebet pt.
Ja for det kommer jo ud på ét om du konkurrerer med FCK eller med Haderslev :S
Men du ved jo ikke, om Albæk absolut VILLE arbejde med Glen?
Håbløst at kritisere Gaarde uden at kende hans muligheder. Så sammenligningen med N'Doye kan være helt relevant. Vi aner det ikke.
Nej det påstår jeg heller ikke at jeg ved, men din sammenligning med N'Doye er stadig dum efter min mening. Der er intet der taler for at vi kunne hente N'Doye i konkurrence med FCK, hvor vi taber på samtlige parametre. Der er derimod meget der taler for at vi skulle kunne udkonkurrere Haderslev i en transferduel.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Gamen

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Gamen » 27. jul 2019, 11:09

BoT skrev:
27. jul 2019, 10:37
Du forstår ikke min pointe. Den er, at du aner intet om Gaardes muligheder for at hente Albæk. Måske han VILLE arbejde sammen med Glen? Måske familieforhold bandt ham til Sjylland? Måske han ville have en løn, Gaarde ikke kunne matche her og nu?

Håbløst at kritisere Gaarde, når du intet aner om mulighederne.

Kvalitetsmæssigt er dine mange forslag centralt sikkert fine. Men vi ved ikke, om de har lyst til at komme til AaB.
Men når nu han endte i SønderjyskE, så kunne vi have forsøgt. Det var jo ikke sådan at han rygtedes til alle SL-klubber.
Sønderjyske kan ikke give specielt høje lønninger - ligesom AaB lever Sønderjyske på at det er et rart sted at være. God trup, fin sportschef osv.
Men selvfølgelig vil vi kunne matche dem på lønnen til enhver tid. Vi havde jo altså også to spillere der stoppede, hvoraf den ene i hvert fald har trukket langt over en mio. kr. i løn.

Det ved vi jo aldrig når vi foreslår spillere! Håbløst, hvis dit argument er at vi skal vide alt om spillerens forhold, før man anbefaler Gaarde at gøre et behjertet FORSØG på at tiltrække spilleren.

Men Gaarde burde strække sig langt for at hente en spiller vi åbenlyst kunne have brugt, og som altid har været garant for noget af det truppen skriger mest på.

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 3000
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af raekkeettre » 27. jul 2019, 12:25

Gamen skrev:
27. jul 2019, 11:09
BoT skrev:
27. jul 2019, 10:37
Du forstår ikke min pointe. Den er, at du aner intet om Gaardes muligheder for at hente Albæk. Måske han VILLE arbejde sammen med Glen? Måske familieforhold bandt ham til Sjylland? Måske han ville have en løn, Gaarde ikke kunne matche her og nu?

Håbløst at kritisere Gaarde, når du intet aner om mulighederne.

Kvalitetsmæssigt er dine mange forslag centralt sikkert fine. Men vi ved ikke, om de har lyst til at komme til AaB.
Men når nu han endte i SønderjyskE, så kunne vi have forsøgt. Det var jo ikke sådan at han rygtedes til alle SL-klubber.
Sønderjyske kan ikke give specielt høje lønninger - ligesom AaB lever Sønderjyske på at det er et rart sted at være. God trup, fin sportschef osv.
Men selvfølgelig vil vi kunne matche dem på lønnen til enhver tid. Vi havde jo altså også to spillere der stoppede, hvoraf den ene i hvert fald har trukket langt over en mio. kr. i løn.

Det ved vi jo aldrig når vi foreslår spillere! Håbløst, hvis dit argument er at vi skal vide alt om spillerens forhold, før man anbefaler Gaarde at gøre et behjertet FORSØG på at tiltrække spilleren.

Men Gaarde burde strække sig langt for at hente en spiller vi åbenlyst kunne have brugt, og som altid har været garant for noget af det truppen skriger mest på.
Man kunne også rose Gaarde for at hente PO til ingen penge og en løn der nok er 33% af MA. Det kan gå hen og blive lige så vigtigt for os som da han hentede Risgaard i Silkeborg i 2013. Den signing ser ud til at være HELT kanon når man også tænker på hvad han koster.

Jeg tror de penge vi har sparet på Risgaard og Würtz er brugt på Lucas og resten lægger klar til signing af en ny midtbane, meget gerne en 8'er da jeg synes vi er godt dækket ind på 6. Og derfor synes jeg heller ikke MA var lige til højrefoden, fodboldmæssige. Jeg er enig i man godt kunne bruge ham som person og ledelsestype. Men jeg håber det kommer i de næste par signings.

Gamen

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Gamen » 27. jul 2019, 13:08

Emir Kujovic kunne være et emne på fri, til et meget tyndt besat angreb.

I det hele taget er der flere pladser hvor vi mangler tyngde, og genopbygningssæson eller ej så kan vi stå med et ret vingeskudt hold til næste sæson. Efter sæsoner uden noget på spil, så er spillere som Okore og Rinne helt sikkert væk. Rinne har større ambitioner end at spille i en ringe midterklub, og Okore har kontraktudløb. Vi har vores tro tjenere at forlade os på, en række unge talenter og en masse middelspillere, som ikke rigtig har noget nævneværdigt højt niveau.

Gaarde skal tænke meget over hvordan han bruger pengene de næste par vinduer. Udsigten er et ret udsultet og profilløst AaB-hold til sommer, hvis vi ser bort fra Kusk og Lucas.

Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Indlæg: 3052
Tilmeldt: 9. apr 2019, 20:03
Favoritspiller: Johansson

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 27. jul 2019, 13:32

Gamen skrev:
27. jul 2019, 13:08
Emir Kujovic kunne være et emne på fri, til et meget tyndt besat angreb.

I det hele taget er der flere pladser hvor vi mangler tyngde, og genopbygningssæson eller ej så kan vi stå med et ret vingeskudt hold til næste sæson. Efter sæsoner uden noget på spil, så er spillere som Okore og Rinne helt sikkert væk. Rinne har større ambitioner end at spille i en ringe midterklub, og Okore har kontraktudløb. Vi har vores tro tjenere at forlade os på, en række unge talenter og en masse middelspillere, som ikke rigtig har noget nævneværdigt højt niveau.

Gaarde skal tænke meget over hvordan han bruger pengene de næste par vinduer. Udsigten er et ret udsultet og profilløst AaB-hold til sommer, hvis vi ser bort fra Kusk og Lucas.
Og hvor længe synes Lucas mon det er sjovt at spille på et tonserhold som må spejde langt efter de sjove pladser?

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5209
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Jakobsen » 27. jul 2019, 13:35

raekkeettre skrev:
Gamen skrev:
27. jul 2019, 11:09
BoT skrev:
27. jul 2019, 10:37
Du forstår ikke min pointe. Den er, at du aner intet om Gaardes muligheder for at hente Albæk. Måske han VILLE arbejde sammen med Glen? Måske familieforhold bandt ham til Sjylland? Måske han ville have en løn, Gaarde ikke kunne matche her og nu?

Håbløst at kritisere Gaarde, når du intet aner om mulighederne.

Kvalitetsmæssigt er dine mange forslag centralt sikkert fine. Men vi ved ikke, om de har lyst til at komme til AaB.
Men når nu han endte i SønderjyskE, så kunne vi have forsøgt. Det var jo ikke sådan at han rygtedes til alle SL-klubber.
Sønderjyske kan ikke give specielt høje lønninger - ligesom AaB lever Sønderjyske på at det er et rart sted at være. God trup, fin sportschef osv.
Men selvfølgelig vil vi kunne matche dem på lønnen til enhver tid. Vi havde jo altså også to spillere der stoppede, hvoraf den ene i hvert fald har trukket langt over en mio. kr. i løn.

Det ved vi jo aldrig når vi foreslår spillere! Håbløst, hvis dit argument er at vi skal vide alt om spillerens forhold, før man anbefaler Gaarde at gøre et behjertet FORSØG på at tiltrække spilleren.

Men Gaarde burde strække sig langt for at hente en spiller vi åbenlyst kunne have brugt, og som altid har været garant for noget af det truppen skriger mest på.
Man kunne også rose Gaarde for at hente PO til ingen penge og en løn der nok er 33% af MA. Det kan gå hen og blive lige så vigtigt for os som da han hentede Risgaard i Silkeborg i 2013. Den signing ser ud til at være HELT kanon når man også tænker på hvad han koster.

Jeg tror de penge vi har sparet på Risgaard og Würtz er brugt på Lucas og resten lægger klar til signing af en ny midtbane, meget gerne en 8'er da jeg synes vi er godt dækket ind på 6. Og derfor synes jeg heller ikke MA var lige til højrefoden, fodboldmæssige. Jeg er enig i man godt kunne bruge ham som person og ledelsestype. Men jeg håber det kommer i de næste par signings.
Nu har MA spillet lige så meget 8’er som 6’er. Derudover kan det da godt være på papiret har 6’ere nok, men MC er ringe og Abildgaard er på vej ud. Så står vi tilbage til MC, hvis eneste kompetence er at være nordjyde og Kakeeto som også er dårlig, men ikke nordjyde. Numerisk mangler vi ikke 6’ere nej, men der mangler kvalitet - også på denne plads.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14784
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Hanga » 27. jul 2019, 13:42

Gamen skrev:
27. jul 2019, 13:08
Emir Kujovic kunne være et emne på fri, til et meget tyndt besat angreb.
Er Fortuna Düsseldorf klar til at rive kontrakten over ? Transfermarkt siger kontraktudløb næste sommer.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6091
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af FIDEL » 27. jul 2019, 14:05

Gamen skrev:
27. jul 2019, 13:08
Emir Kujovic kunne være et emne på fri, til et meget tyndt besat angreb.

I det hele taget er der flere pladser hvor vi mangler tyngde, og genopbygningssæson eller ej så kan vi stå med et ret vingeskudt hold til næste sæson. Efter sæsoner uden noget på spil, så er spillere som Okore og Rinne helt sikkert væk. Rinne har større ambitioner end at spille i en ringe midterklub, og Okore har kontraktudløb. Vi har vores tro tjenere at forlade os på, en række unge talenter og en masse middelspillere, som ikke rigtig har noget nævneværdigt højt niveau.

Gaarde skal tænke meget over hvordan han bruger pengene de næste par vinduer. Udsigten er et ret udsultet og profilløst AaB-hold til sommer, hvis vi ser bort fra Kusk og Lucas.
Kujovic er helt sikkert en type, der kunne være fed at se på holdet . Tror bare ikke AaB ønsker at hente en stor, tung boksangriber nu. Det er nok mere en angriber med speed, der kigges på - hvis der kigges.

Gamen

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Gamen » 27. jul 2019, 14:09

Hanga skrev:
27. jul 2019, 13:42
Er Fortuna Düsseldorf klar til at rive kontrakten over ? Transfermarkt siger kontraktudløb næste sommer.
Jep. Han er uønsket, så han foræres væk.

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 3000
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af raekkeettre » 27. jul 2019, 15:28

Jakobsen skrev:
27. jul 2019, 13:35
raekkeettre skrev:
Gamen skrev:
27. jul 2019, 11:09
BoT skrev:
27. jul 2019, 10:37
Du forstår ikke min pointe. Den er, at du aner intet om Gaardes muligheder for at hente Albæk. Måske han VILLE arbejde sammen med Glen? Måske familieforhold bandt ham til Sjylland? Måske han ville have en løn, Gaarde ikke kunne matche her og nu?

Håbløst at kritisere Gaarde, når du intet aner om mulighederne.

Kvalitetsmæssigt er dine mange forslag centralt sikkert fine. Men vi ved ikke, om de har lyst til at komme til AaB.
Men når nu han endte i SønderjyskE, så kunne vi have forsøgt. Det var jo ikke sådan at han rygtedes til alle SL-klubber.
Sønderjyske kan ikke give specielt høje lønninger - ligesom AaB lever Sønderjyske på at det er et rart sted at være. God trup, fin sportschef osv.
Men selvfølgelig vil vi kunne matche dem på lønnen til enhver tid. Vi havde jo altså også to spillere der stoppede, hvoraf den ene i hvert fald har trukket langt over en mio. kr. i løn.

Det ved vi jo aldrig når vi foreslår spillere! Håbløst, hvis dit argument er at vi skal vide alt om spillerens forhold, før man anbefaler Gaarde at gøre et behjertet FORSØG på at tiltrække spilleren.

Men Gaarde burde strække sig langt for at hente en spiller vi åbenlyst kunne have brugt, og som altid har været garant for noget af det truppen skriger mest på.
Man kunne også rose Gaarde for at hente PO til ingen penge og en løn der nok er 33% af MA. Det kan gå hen og blive lige så vigtigt for os som da han hentede Risgaard i Silkeborg i 2013. Den signing ser ud til at være HELT kanon når man også tænker på hvad han koster.

Jeg tror de penge vi har sparet på Risgaard og Würtz er brugt på Lucas og resten lægger klar til signing af en ny midtbane, meget gerne en 8'er da jeg synes vi er godt dækket ind på 6. Og derfor synes jeg heller ikke MA var lige til højrefoden, fodboldmæssige. Jeg er enig i man godt kunne bruge ham som person og ledelsestype. Men jeg håber det kommer i de næste par signings.
Nu har MA spillet lige så meget 8’er som 6’er. Derudover kan det da godt være på papiret har 6’ere nok, men MC er ringe og Abildgaard er på vej ud. Så står vi tilbage til MC, hvis eneste kompetence er at være nordjyde og Kakeeto som også er dårlig, men ikke nordjyde. Numerisk mangler vi ikke 6’ere nej, men der mangler kvalitet - også på denne plads.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Men spillede PO ikke 6'er mod Sønderjyske, og gjorde det okay godt. Han får ros i diverse podcasts for hans indsats på den position.

Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Indlæg: 3052
Tilmeldt: 9. apr 2019, 20:03
Favoritspiller: Johansson

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 27. jul 2019, 15:31

Robert Skov solgt til Hoffenheim, Ståle du henter ikke Lucas!

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5094
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af MrBangDK » 27. jul 2019, 15:39

50 mill - så skal han bare afsted!
Ska' vi hak'?

Gamen

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Gamen » 27. jul 2019, 15:45

MrBangDK skrev:
27. jul 2019, 15:39
50 mill - så skal han bare afsted!
AaB kan aldrig få 50 for Lucas Andersen.

Låst