Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2475
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af troelsh » 29. jul 2019, 23:31

Hovedet skrev:
29. jul 2019, 22:56
troelsh skrev:
29. jul 2019, 15:19
Sjovt at læse københavnere kommentere på rygterne, flere mener ikke Lucas er 20 mil værd men snarere 15.
Det er nok en standard pris de mener alt vest for Storebælt maks kan koste, uanset om det er en Jens stage eller en Lucas Andersen.

Personligt tror jeg ikke han ryger til fck, jeg tror ikke de har lyst til at aflevere +30 mil til en anden superligaklub, for det bør og skal han koste.
Lucas Andersen har jo altid haft en helt speciel status i Aalborg, der - lad os være ærlige - også rækker ud over de præstationer, han i praksis har leveret på fodboldbanen. Han var slet og ret glemt af hele resten af fodbold-Danmark inden returen til Superligaen, og han nåede jo aldrig for alvor at være kendt.

Jeg tror ikke, han opfattes som en specielt stor profil i FCK eller andre steder; mere som en humørspiller, der hist og her brillerer. Dertil skal vi også lægge, at AaB som klub er dalet i anseelse og status og ikke længere regnes som et tophold. Vi er jo også nærmest glemt efter flere års komplet anonymitet. Eksempelvis betragtedes Kasper Kusk i sin tid som et virkeligt scoop i FCK.

Jeg vil dog for min part tilføje, at Lucas Andersen efter en lidt nollet start har været en fornøjelse at se på - ikke i aften dog. Men han har udviklet en giftighed, han ikke tidligere havde, jf. hans frispark og fremragende oplæg til f.eks. Van Weerth forrige søndag mod SønderjyskE. Hvis han spiller et års tid som det, vi har set fra ham i de gode kampe, og AaB igen begynder at røre lidt på sig, vil han også automatisk stige i anseelse.
Enig i det meste af det du skriver.
Jeg vil dog sige, at hvis man går bare en anelse op i fodbold, så ved man hvem Lucas Andersen er, også selvom man bor uden for Aalborg. Han var trods alt ret tæt på at få sit store gennembrud i Ajax og inde omkring landsholdet, jeg husker bestemt en CL kamp mod Barca, hvor han var Ajax klart bedste mand, og han blev udråbt til den nye store stjerne.

Siden er der selvfølgelig sket meget, både for ham og for vores image som klub som du nævner, men jeg vil dog holde fast i at man skal være mere end alm arrogant/uvidende københavner hvis man mener han ikke er mere end 15 Mil værd. Hans topniveau rækker et pænt stykke udover superligaen, det er tydeligt.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5104
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Jakobsen » 30. jul 2019, 07:58

Stor ros til Gaarde. Som udgangspunkt ikke til salg og der skal en rigtig stor sum til for at ændre det.
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/gaa ... 0-mio-bud/
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af MrBangDK » 30. jul 2019, 08:33

Jakobsen skrev:
30. jul 2019, 07:58
Stor ros til Gaarde. Som udgangspunkt ikke til salg og der skal en rigtig stor sum til for at ændre det.
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/gaa ... 0-mio-bud/
Fuldstændigt som forventet. Som jeg skrev tidligere er peanuts-bud i starten af tocifrede millioner overhovedet ikke relevant - og specielt ikke til en anden superligaklub.
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Rams
Landshold
Landshold
Indlæg: 965
Tilmeldt: 27. jul 2007, 09:33
Geografisk sted: Brønshøj

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Rams » 30. jul 2019, 08:40

Det tjener ihvertfald til Gaardes ros, at vi med syvtommer søm kan slå fast, at der ikke er nogen frikøbsklausuler i Lucas kontrakt
In verbis simus faciles

Gamen

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Gamen » 30. jul 2019, 09:07

Rams skrev:
30. jul 2019, 08:40
Det tjener ihvertfald til Gaardes ros, at vi med syvtommer søm kan slå fast, at der ikke er nogen frikøbsklausuler i Lucas kontrakt
Det er lang tid siden han lovede at det ikke ville blive et tema igen. Det ville også ligne Lucas meget dårligt, jeg er ikke et sekund i tvivl om at AaB betyder rigtig, rigtig meget for ham.

Gamen

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Gamen » 30. jul 2019, 09:07

Men hey, ifølge Gaarde arbejdes der på en del med transfers, og det betyder at denne diskussion kan få lidt vinger igen.

Brugeravatar
Kenneth K
Allstar
Allstar
Indlæg: 6854
Tilmeldt: 7. jul 2005, 09:07
Geografisk sted: Århus

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Kenneth K » 30. jul 2019, 09:15

Gamen skrev:
30. jul 2019, 09:07
Rams skrev:
30. jul 2019, 08:40
Det tjener ihvertfald til Gaardes ros, at vi med syvtommer søm kan slå fast, at der ikke er nogen frikøbsklausuler i Lucas kontrakt
Det er lang tid siden han lovede at det ikke ville blive et tema igen. Det ville også ligne Lucas meget dårligt, jeg er ikke et sekund i tvivl om at AaB betyder rigtig, rigtig meget for ham.
Ikke desto mindre, så er det dejligt at få bekræftet, at der ikke er en sådan klausul i knægtens kontrakt.

Skal man tolke på de seneste dages skriverier og snak, så lader det heldigvis til, at vi får lov at beholde Lucas mindst et år mere. Og vigtigheden af det kan simpelthen på ingen måde undervurderes. Han er jo ikke bare vores bedste spiller med en lille margin, men en helt grotesk stor margin. Faktisk kan jeg ikke huske, at vi nogensinde har haft én spiller som var meget bedre end alle sine holdkammerater.

Mon ikke han også kan få lov at komme ind og snuse lidt til landsholdet igen i løbet af denne sæson? Med FCKs salg af Robert Skov er der efter min mening kun én dansk offensivspiller i Superligaen på Lucas' niveau, og det er Viktor Fischer.

Bongo12345
Junior
Junior
Indlæg: 53
Tilmeldt: 26. nov 2018, 09:53
Geografisk sted: Nibe

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Bongo12345 » 30. jul 2019, 09:33

Jeg var på plads i lougen igår og hørte Gaardes tale her.
Lige som i medierne understegede ham meget, at AaB ikke har hørt eller blevet kontaktet af FCK vedr. Lucas A. Han forsatte med at sige, at hvor FCM har meddelt at de aldrig kommer til at sælge til FCK, vil han da ikke udlukke at AaB på et tidspunkt kommer til at sælge til FCK - med et smil.
Planen for transfer fortalte Gaarde stadig er der samme: Der skal sælges så dyrt som muligt og samtidigt gøre mindst skade på holdet.
Nye skal forsat ind og her sagde Gaarde, at det skal være de bedste til de mindste penge.

Sidste sætning lyder meget, som der først kommer nyt "blod" ind til allersidst i transfervinduet.

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af sulakvelidze » 30. jul 2019, 09:44

Tyskeren skrev:
28. jul 2019, 23:42
Jeg VED der er kontakt - så meget kan jeg sige! Må efterhånden have overbevist alle tvivlere om min viden..
Er det den samme kilde, du får dine informationer fra, eller har du flere forskellige?

Og hvordan forholder du dig til din kildes oplysning om, at AaB har afvist et bud af en anselig størrelse på Lucas fra FCK, og at AaB er blevet afvist på forespørgsel om Thomsen? Umiddelbart er det informationer med en detaljegrad, som meget få mennesker kan give, så hvordan vurderer du din kildes troværdighed på baggrund af udmeldingerne fra Lucas og Gaarde?

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 2476
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af baresi » 30. jul 2019, 10:41

Seneste nyt på transfersiden, efter snakke her i weekenden, og ikke mindst igår:

MHT. KØB/LEJE:
Thomsen:
Hører at thomsen er død af flere årsager. Den åbenlyse er at Ståles salg af skov er ikke gået som forventet (tidsmæssigt) og hans plan med eget hold er derfor heller ikke helt på plads, og når han udtaler at der skal 2-3 kvalitetsspillere ind, så skal de jo findes, og derfor kan man ikke lade thomsen skifte.

OG med AaB´s issue, at der STADIG skal sælges før der kan købes, for man har ikke likviditeten eller udvidede rammer til at gøre det uden salg.

Der er dog flere stærke emner til den centrale midt udover thomsen, men uden salg intet køb.

Højre Back: det vil man gerne og kan se der er rygter herinde om at man ønsker en back. Seneste jeg har hørt er at det er den sidste plads man vil forsøge at løse da den centrale midt er alt afgørende og man vil gerne sælge PALLE, men han er bare ikke særlig attraktiv og der ligger ingen bud på ham, så man beholder ham nok og prøver at give ham pladsen igen ( i mangel af bedre, men for at kunne supplere holdet endnu vigtigere steder af nød)

Offensivt:
Vist også omtalt herinde, men der er også en offensiv spiller på tapetet, da man vil øge konkurrencen og fordele de offensive indsatser endnu mere. OG NEJ POHL er ikke et emne, men en kreativ type til kanterne til at supplere kusk og lucas eller endda presse dem. (om tanken er at lucas skal blive nede som en slags 8er ved jeg ikke) For friis ønske fra start af sæsonen var at det var af nød.

Mht SALG:
Okore:
et salg er vist ikke lige op over, og mere og mere tyder på at han bliver MEN man har et par stærke emner klar hvis han bliver solgt, som man kan rykke på hurtigt (og thelander er stadig den ene af dem)

Abild:
Han er vist tæt på, og tror han er væk indenfor 14 dage (tror heller ikke man skal forvente ham i truppen mod FCM, men lad os nu se)

Safranko:
ham vil man af med mere eller mindre under alle omstændigheder, men problemet er at man gerne vil slippe med lønkr og gerne have en transferindtægt. Og det er åbentbart for små bud/tilkendegivelser der stadig er, men interessen er åbentbart varm nok for ham. Man vil gerne undgå at leje ham ud.


JEG SYNES IKKE AT JEG SKRIVER RET MEGET NYT, MEN VORES PLIGT ER VEL AT GENFORTÆLLE DET VI HØRER FOR DET ER JO RYGTER VI ARBEJDER MED. JEG ER MEGA MODSTANDER AF GAARDE, JEG ER DOG IKKE I TVIVL OM AT DER SKER MERE I DETTE VINDUE OG TROR PÅ MIN. 2 SALG. OG KØBSMENERNE ER PÅ PLADS, SÅ TROR MAN ER KLAR TIL AT TRYKKE PÅ KNAPPEN NÅR DER ER SOLGT.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af MrBangDK » 30. jul 2019, 10:59

baresi skrev:
30. jul 2019, 10:41
Seneste nyt på transfersiden, efter snakke her i weekenden, og ikke mindst igår:

MHT. KØB/LEJE:
Thomsen:
Hører at thomsen er død af flere årsager. Den åbenlyse er at Ståles salg af skov er ikke gået som forventet (tidsmæssigt) og hans plan med eget hold er derfor heller ikke helt på plads, og når han udtaler at der skal 2-3 kvalitetsspillere ind, så skal de jo findes, og derfor kan man ikke lade thomsen skifte.

OG med AaB´s issue, at der STADIG skal sælges før der kan købes, for man har ikke likviditeten eller udvidede rammer til at gøre det uden salg.

Der er dog flere stærke emner til den centrale midt udover thomsen, men uden salg intet køb.

Højre Back: det vil man gerne og kan se der er rygter herinde om at man ønsker en back. Seneste jeg har hørt er at det er den sidste plads man vil forsøge at løse da den centrale midt er alt afgørende og man vil gerne sælge PALLE, men han er bare ikke særlig attraktiv og der ligger ingen bud på ham, så man beholder ham nok og prøver at give ham pladsen igen ( i mangel af bedre, men for at kunne supplere holdet endnu vigtigere steder af nød)

Offensivt:
Vist også omtalt herinde, men der er også en offensiv spiller på tapetet, da man vil øge konkurrencen og fordele de offensive indsatser endnu mere. OG NEJ POHL er ikke et emne, men en kreativ type til kanterne til at supplere kusk og lucas eller endda presse dem. (om tanken er at lucas skal blive nede som en slags 8er ved jeg ikke) For friis ønske fra start af sæsonen var at det var af nød.

Mht SALG:
Okore:
et salg er vist ikke lige op over, og mere og mere tyder på at han bliver MEN man har et par stærke emner klar hvis han bliver solgt, som man kan rykke på hurtigt (og thelander er stadig den ene af dem)

Abild:
Han er vist tæt på, og tror han er væk indenfor 14 dage (tror heller ikke man skal forvente ham i truppen mod FCM, men lad os nu se)

Safranko:
ham vil man af med mere eller mindre under alle omstændigheder, men problemet er at man gerne vil slippe med lønkr og gerne have en transferindtægt. Og det er åbentbart for små bud/tilkendegivelser der stadig er, men interessen er åbentbart varm nok for ham. Man vil gerne undgå at leje ham ud.


JEG SYNES IKKE AT JEG SKRIVER RET MEGET NYT, MEN VORES PLIGT ER VEL AT GENFORTÆLLE DET VI HØRER FOR DET ER JO RYGTER VI ARBEJDER MED. JEG ER MEGA MODSTANDER AF GAARDE, JEG ER DOG IKKE I TVIVL OM AT DER SKER MERE I DETTE VINDUE OG TROR PÅ MIN. 2 SALG. OG KØBSMENERNE ER PÅ PLADS, SÅ TROR MAN ER KLAR TIL AT TRYKKE PÅ KNAPPEN NÅR DER ER SOLGT.
PLEASE - IKKE SKRIG MED CAPS LOCK :D
Ska' vi hak'?

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 2476
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af baresi » 30. jul 2019, 11:06

MrBangDK skrev:
30. jul 2019, 10:59
baresi skrev:
30. jul 2019, 10:41
Seneste nyt på transfersiden, efter snakke her i weekenden, og ikke mindst igår:

MHT. KØB/LEJE:
Thomsen:
Hører at thomsen er død af flere årsager. Den åbenlyse er at Ståles salg af skov er ikke gået som forventet (tidsmæssigt) og hans plan med eget hold er derfor heller ikke helt på plads, og når han udtaler at der skal 2-3 kvalitetsspillere ind, så skal de jo findes, og derfor kan man ikke lade thomsen skifte.

OG med AaB´s issue, at der STADIG skal sælges før der kan købes, for man har ikke likviditeten eller udvidede rammer til at gøre det uden salg.

Der er dog flere stærke emner til den centrale midt udover thomsen, men uden salg intet køb.

Højre Back: det vil man gerne og kan se der er rygter herinde om at man ønsker en back. Seneste jeg har hørt er at det er den sidste plads man vil forsøge at løse da den centrale midt er alt afgørende og man vil gerne sælge PALLE, men han er bare ikke særlig attraktiv og der ligger ingen bud på ham, så man beholder ham nok og prøver at give ham pladsen igen ( i mangel af bedre, men for at kunne supplere holdet endnu vigtigere steder af nød)

Offensivt:
Vist også omtalt herinde, men der er også en offensiv spiller på tapetet, da man vil øge konkurrencen og fordele de offensive indsatser endnu mere. OG NEJ POHL er ikke et emne, men en kreativ type til kanterne til at supplere kusk og lucas eller endda presse dem. (om tanken er at lucas skal blive nede som en slags 8er ved jeg ikke) For friis ønske fra start af sæsonen var at det var af nød.

Mht SALG:
Okore:
et salg er vist ikke lige op over, og mere og mere tyder på at han bliver MEN man har et par stærke emner klar hvis han bliver solgt, som man kan rykke på hurtigt (og thelander er stadig den ene af dem)

Abild:
Han er vist tæt på, og tror han er væk indenfor 14 dage (tror heller ikke man skal forvente ham i truppen mod FCM, men lad os nu se)

Safranko:
ham vil man af med mere eller mindre under alle omstændigheder, men problemet er at man gerne vil slippe med lønkr og gerne have en transferindtægt. Og det er åbentbart for små bud/tilkendegivelser der stadig er, men interessen er åbentbart varm nok for ham. Man vil gerne undgå at leje ham ud.


JEG SYNES IKKE AT JEG SKRIVER RET MEGET NYT, MEN VORES PLIGT ER VEL AT GENFORTÆLLE DET VI HØRER FOR DET ER JO RYGTER VI ARBEJDER MED. JEG ER MEGA MODSTANDER AF GAARDE, JEG ER DOG IKKE I TVIVL OM AT DER SKER MERE I DETTE VINDUE OG TROR PÅ MIN. 2 SALG. OG KØBSMENERNE ER PÅ PLADS, SÅ TROR MAN ER KLAR TIL AT TRYKKE PÅ KNAPPEN NÅR DER ER SOLGT.
PLEASE - IKKE SKRIG MED CAPS LOCK :D
haha sorry , men sad lige ved pc istedet for mobilen, så ja - men taget til efterretning :-)

Gamen

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Gamen » 30. jul 2019, 11:41

Vanvittigt køb OB gør med Jebali. Må indrømme at jeg havde forventet ham til en større klub. Kan spille både på venstre kant og i front, og havde været et rigtigt fint bud på en spiller der kunne forstærke os fra dag 1.
Helt overlegen i Allsvenskan inden han røg til Norge, hvor han hurtigt blev solgt videre.

Mange af de gode nordiske bud på nye spillere er ved at have fundet klubber.

Reyad
Allstar
Allstar
Indlæg: 1186
Tilmeldt: 27. jul 2005, 13:05
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: 5500

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Reyad » 30. jul 2019, 11:45

Enig. Jebali havde været god i AaB. De (få) gange jeg har set ham har hans niveau været højt.
Og han har et meget flot CV. Virker også til, at han ville passe godt i vores formation.

Men det lader til, at der skal sælges først - også ryger nogle af de gode spillere jo i mellemtiden - uden at jeg aner om AaB har været interesseret.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af FIDEL » 30. jul 2019, 11:46

Gamen skrev:
30. jul 2019, 11:41
Vanvittigt køb OB gør med Jebali. Må indrømme at jeg havde forventet ham til en større klub. Kan spille både på venstre kant og i front, og havde været et rigtigt fint bud på en spiller der kunne forstærke os fra dag 1.

Mange af de gode nordiske bud på nye spillere er ved at have fundet klubber.
Hmmm, det er efterhånden lettere bekymrende med OB. De har fået et godt hold, og har en god træner. De har desværre gang i noget godt. Dog er mange stærke angribere floppet i OB gennem tiden...

On topic:
Hvis Thomsen er død, så kunne Halimi eller endda Kasper Fisker være realistiske emner til den offensive midt, som Friis gerne vil have? Fisker lader ikke til at ville væk fra Brøndby dog, men Halimi er vant til at spille presspillet i Brøndby, og kan spille i de små rum samt fungere godt med vores 3 forreste.

Gamen

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Gamen » 30. jul 2019, 11:49

Enig. Med Kadrii, Svendsen og Jebali har de et angreb, som kun overstråles af FCK. Og måske en af de 3 bedste offensive trioer i Norden.

Peroni21
Junior
Junior
Indlæg: 69
Tilmeldt: 24. feb 2016, 16:55
Favoritspiller: Spalvis

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Peroni21 » 30. jul 2019, 11:53

Gamen skrev:
30. jul 2019, 11:49
Enig. Med Kadrii, Svendsen og Jebali har de et angreb, som kun overstråles af FCK. Og måske en af de 3 bedste offensive trioer i Norden.
Jeg vil sgu ikke bytte Lucas, Kusk og Van Weert for de 3 du nævner. Måske er det bare mig

hikopAaB
Drenge
Drenge
Indlæg: 27
Tilmeldt: 18. jul 2017, 11:52
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af hikopAaB » 30. jul 2019, 12:09

Peroni21 skrev:
30. jul 2019, 11:53
[quote=Gamen post_id=556438 time=<a href="tel:1564480185">1564480185</a> user_id=7126]
Enig. Med Kadrii, Svendsen og Jebali har de et angreb, som kun overstråles af FCK. Og måske en af de 3 bedste offensive trioer i Norden.
Jeg vil sgu ikke bytte Lucas, Kusk og Van Weert for de 3 du nævner. Måske er det bare mig
[/quote]
Vil heller ikke bytte :aabfan:

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5104
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Jakobsen » 30. jul 2019, 12:14

hikopAaB skrev:
30. jul 2019, 12:09
Peroni21 skrev:
30. jul 2019, 11:53
[quote=Gamen post_id=556438 time=<a href="tel:1564480185">1564480185</a> user_id=7126]
Enig. Med Kadrii, Svendsen og Jebali har de et angreb, som kun overstråles af FCK. Og måske en af de 3 bedste offensive trioer i Norden.
Jeg vil sgu ikke bytte Lucas, Kusk og Van Weert for de 3 du nævner. Måske er det bare mig
Vil heller ikke bytte :aabfan:
[/quote]

De sammenligninger er jo lidt omsonste. Ville jeg bytte Lucas for nogen af de tre? NEJ
Ville jeg bytte Kusk for nogen af dem? Kadrii er vel umiddelbart bedre kørende end Kusk, men enig i niveauet er noget af det samme.
van Weert kunne jeg godt bytte med Kadrii.
Jebali og Svendsen kender jeg ikke godt nok. Det interessante bliver vel derudover hvordan de får plads til alle tre og om de går væk fra 3-5-2 eller giver afkald på en central midt.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 2476
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af baresi » 30. jul 2019, 12:22

Gamen skrev:
30. jul 2019, 11:41
Vanvittigt køb OB gør med Jebali. Må indrømme at jeg havde forventet ham til en større klub. Kan spille både på venstre kant og i front, og havde været et rigtigt fint bud på en spiller der kunne forstærke os fra dag 1.
Helt overlegen i Allsvenskan inden han røg til Norge, hvor han hurtigt blev solgt videre.

Mange af de gode nordiske bud på nye spillere er ved at have fundet klubber.
jebali ville have været stærk i AaB, og ville give KUSK lidt mere konkurrence, og måske endda også hjælpe Van Weert. Synes Jebali er mega interessant.
Men Van Weert er ikke helt dum og ville ikke bytte kadrii med Van Weert.
Gamen, hvem var det nu du tidl nænvte som var på en FRI transfer og tidl. Nordsjælland. Var det ikke Asante?

Låst