Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10808
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af jonas386 » 31. jul 2019, 23:02

Gamen skrev:
31. jul 2019, 23:01
troelsh skrev:
31. jul 2019, 22:31
Jeg tror Friis ønsker at få Lucas længere frem.
Så han nemt kan sættes ud af spillet...

Lucas er hyperintelligent som spiller, hvorfor er det folk har så meget mod at han spiller hvor han er bedst, som en dynamisk midtbanespiller der driver rundt og finder rum?

Han skal ikke parkeres på kanten, eller flyttes op. Han er ikke god nok som angriber. Han skal kunne angribe rummene som Kusk har været ekstremt dygtig til de seneste par kampe.
:aabfan: :aabfan: :aabfan: :aabfan: :aabfan:

Så enig. Som jeg skrev tidligere ville han gøre sig godt i en rolle ala Eriksen på landsholdet.
Lucas er holdets hjerte og hjerne. Han skal være på bolden så meget som muligt.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6101
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af FIDEL » 31. jul 2019, 23:14

Gamen skrev:
31. jul 2019, 23:01
troelsh skrev:
31. jul 2019, 22:31
Jeg tror Friis ønsker at få Lucas længere frem.
Så han nemt kan sættes ud af spillet...

Lucas er hyperintelligent som spiller, hvorfor er det folk har så meget mod at han spiller hvor han er bedst, som en dynamisk midtbanespiller der driver rundt og finder rum?

Han skal ikke parkeres på kanten, eller flyttes op. Han er ikke god nok som angriber. Han skal kunne angribe rummene som Kusk har været ekstremt dygtig til de seneste par kampe.
Det kan sagtens være, at Friis ønsker at have Lucas på den forreste midtbaneplads. Jeg ved, at Friis helst vil spille med 2 ægte angribere, så mit bud er at Lucas er tiltænkt midtbanen.

Gamen

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Gamen » 1. aug 2019, 07:38

Mens Gaarde er igang, må han også gerne holde øjnene på Odds store angrebstalent Filip Delaveris, som har kontraktudløb om et år...

Gamen

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Gamen » 1. aug 2019, 08:05

Der skulle også være interesse fra Holland for Oldrup Jensen. Såvidt jeg lige kan læse, så har han ikke så travlt med at bestemme sig.

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3537
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af hje1980 » 1. aug 2019, 09:23

Gamen skrev:
31. jul 2019, 23:01
troelsh skrev:
31. jul 2019, 22:31
Jeg tror Friis ønsker at få Lucas længere frem.
Så han nemt kan sættes ud af spillet...

Lucas er hyperintelligent som spiller, hvorfor er det folk har så meget mod at han spiller hvor han er bedst, som en dynamisk midtbanespiller der driver rundt og finder rum?

Han skal ikke parkeres på kanten, eller flyttes op. Han er ikke god nok som angriber. Han skal kunne angribe rummene som Kusk har været ekstremt dygtig til de seneste par kampe.
Lucas og Kusk er begge bedst i en 4-3-3 hvor de er de 2 kanter men begge med den store frihed til at bevæge sig overalt på banen. Også derfor jeg tror Friis ønsker denne formation, da hverken Kusk eller Lucas fylder ret meget defensivt.
Lucas kan dog godt, men kræver for meget af ham fysisk. Det så vi mod Silkeborg hvor han ikke var så fremtreden som han kan være når han spiller på midten.

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4771
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Maglau » 1. aug 2019, 09:28

hje1980 skrev:
1. aug 2019, 09:23
Gamen skrev:
31. jul 2019, 23:01
troelsh skrev:
31. jul 2019, 22:31
Jeg tror Friis ønsker at få Lucas længere frem.
Så han nemt kan sættes ud af spillet...

Lucas er hyperintelligent som spiller, hvorfor er det folk har så meget mod at han spiller hvor han er bedst, som en dynamisk midtbanespiller der driver rundt og finder rum?

Han skal ikke parkeres på kanten, eller flyttes op. Han er ikke god nok som angriber. Han skal kunne angribe rummene som Kusk har været ekstremt dygtig til de seneste par kampe.
Lucas og Kusk er begge bedst i en 4-3-3 hvor de er de 2 kanter men begge med den store frihed til at bevæge sig overalt på banen. Også derfor jeg tror Friis ønsker denne formation, da hverken Kusk eller Lucas fylder ret meget defensivt.
Lucas kan dog godt, men kræver for meget af ham fysisk. Det så vi mod Silkeborg hvor han ikke var så fremtreden som han kan være når han spiller på midten.
Jeg tror faktisk du kan have ret i at grunden til at han ikke var så fremtrædende offensivt var ar han brugte kræfterne defensivt.
Tror også på ham som playmaker fra venstrekant.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Gamen

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Gamen » 1. aug 2019, 10:09

Undskyld, men så i Lyngby-kampen? Han blev nemt sat ud af spil. Vi har brug for at have vores to bedste spillere så meget på bolden som muligt. Isoleres Lucas på kanten sker det ikke.

Sammenspillet mellem Lucas og Kusk vil også blive hæmmet, hvis de skal søge samme rum for at kombinere med hinanden.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Yankee » 1. aug 2019, 10:27

Jeg brugte lige aftenen igår på at se en lidt klip og rapporter på vores ven Fredrik Oldrup. Lidt konklusioner:

Position/type
Oldrup spiller altid som defensiv midtbane - både i Göteborg og Odd. Typisk som bageste mand i en 3-mands-midtbane. Har i helt korte sekvenser dækket af på venstre back og som stopper. Oldrup slog halvsent igennem og har spillet knap 200 seniorkampe. Han har dog erfaring fra 10 hele Europa League-kampe for Odd og Zulte Waregem.

Typemæssigt er han helt klart en balancespiller - altså en 6'er. Han ligner Magnus Christensen mere end Patrick Olsen, når man kigger på stats. Højere end Olsen på duelintensitet og recoveries, men stadig med mange pasninger og stor deltagelse i pasningsspillet.

Offensivt
Ud fra de videopakker jeg har set springer det meget i øjnene at han har haft et formidabelt samspil med Sander Svendsen, som OB lige har købt. Oldrup slår igen og igen meget præcise diagonalbolde til Sander Svendsen, der spillede på venstrekanten for Odds. Når man ser hans "smart passes" og bedste aktioner igennem, kommer de næsten alle sammen fra midtercirklen eller længere tilbage (dvs. fase 1 eller 2) og ofte i forbindelse med omstillinger. Det vil sige at han næsten aldrig bidrager med progressive runs eller key passes på modstanderens banehalvdel - det er simpelthen ikke hans rolle på banen. Han laver næsten aldrig assists.

Defensivt
Oldrup er påpasselig og tager de fleste af sine dueller stående. Han bruger sin størrelse godt og kan også gå i luftdueller om førstebolde. Jeg kunne godt tænke mig at han var hurtigere og mere eksplosiv på de første meter, så han kunne bryde flere bolde og være mere aggressiv i sit presspil. Rent defensivt er han en krydsning mellem Abildgaard og MC, kan man sige. Ikke helt så aggressiv som Abildgaard, men mere fysisk og duelstærk end MC.

Konklusion
Oldrup er en moderne 6'er, forstået som en defensiv balancespiller. Jeg kan godt være bange for at han kan for mange af de ting, som vores nuværende midtbanespillere kan og som Hanga før har nævnt kunne jeg godt tænke mig en mere mobil og offensivt indstillet midtbanespiller, idet MC og Olsen fint dækker balancerollen. Jeg har også meget svært ved at se hvordan vi skal gøre brug af hans primære våben, diagonalboldene, når vi altid spiller med ret smalle kanter.

Samlet set har Oldrup uden tvivl et fornuftigt Superliga-niveau og niveaumæssigt en opgradering ift. Abildgaard i min verden. Jeg er dog bestemt heller ikke Abildgaard-fan, så andre vil måske have en anden holdning. Typemæssigt synes jeg han er et meget underligt valg idet Friis altid har snakket om at spille med to 8'ere. Det kan jeg slet ikke få til at hænge sammen med et køb af Oldrup, der ligesom Patrick Olsen og MC er rendyrket 6'er/balancespiller.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13739
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Funky » 1. aug 2019, 10:45

Yankee skrev:
1. aug 2019, 10:27
Jeg brugte lige aftenen igår på at se en lidt klip og rapporter på vores ven Fredrik Oldrup. Lidt konklusioner:

Position/type
Oldrup spiller altid som defensiv midtbane - både i Göteborg og Odd. Typisk som bageste mand i en 3-mands-midtbane. Har i helt korte sekvenser dækket af på venstre back og som stopper. Oldrup slog halvsent igennem og har spillet knap 200 seniorkampe. Han har dog erfaring fra 10 hele Europa League-kampe for Odd og Zulte Waregem.

Typemæssigt er han helt klart en balancespiller - altså en 6'er. Han ligner Magnus Christensen mere end Patrick Olsen, når man kigger på stats. Højere end Olsen på duelintensitet og recoveries, men stadig med mange pasninger og stor deltagelse i pasningsspillet.

Offensivt
Ud fra de videopakker jeg har set springer det meget i øjnene at han har haft et formidabelt samspil med Sander Svendsen, som OB lige har købt. Oldrup slår igen og igen meget præcise diagonalbolde til Sander Svendsen, der spillede på venstrekanten for Odds. Når man ser hans "smart passes" og bedste aktioner igennem, kommer de næsten alle sammen fra midtercirklen eller længere tilbage (dvs. fase 1 eller 2) og ofte i forbindelse med omstillinger. Det vil sige at han næsten aldrig bidrager med progressive runs eller key passes på modstanderens banehalvdel - det er simpelthen ikke hans rolle på banen. Han laver næsten aldrig assists.

Defensivt
Oldrup er påpasselig og tager de fleste af sine dueller stående. Han bruger sin størrelse godt og kan også gå i luftdueller om førstebolde. Jeg kunne godt tænke mig at han var hurtigere og mere eksplosiv på de første meter, så han kunne bryde flere bolde og være mere aggressiv i sit presspil. Rent defensivt er han en krydsning mellem Abildgaard og MC, kan man sige. Ikke helt så aggressiv som Abildgaard, men mere fysisk og duelstærk end MC.

Konklusion
Oldrup er en moderne 6'er, forstået som en defensiv balancespiller. Jeg kan godt være bange for at han kan for mange af de ting, som vores nuværende midtbanespillere kan og som Hanga før har nævnt kunne jeg godt tænke mig en mere mobil og offensivt indstillet midtbanespiller, idet MC og Olsen fint dækker balancerollen. Jeg har også meget svært ved at se hvordan vi skal gøre brug af hans primære våben, diagonalboldene, når vi altid spiller med ret smalle kanter.

Samlet set har Oldrup uden tvivl et fornuftigt Superliga-niveau og niveaumæssigt en opgradering ift. Abildgaard i min verden. Jeg er dog bestemt heller ikke Abildgaard-fan, så andre vil måske have en anden holdning. Typemæssigt synes jeg han er et meget underligt valg idet Friis altid har snakket om at spille med to 8'ere. Det kan jeg slet ikke få til at hænge sammen med et køb af Oldrup, der ligesom Patrick Olsen og MC er rendyrket 6'er/balancespiller.
Tak for en grundig beskrivelse!
En opgraderet Abildgaard (som var en af vores bedste og vigtigste markspillere sidste sæson) siger jeg uden tøven jatak til. At sige at PO er samme type spiller som MC kan jeg i øvrigt ikke helt få til at svinge. Han er i mine øjne mere pasningsstærk og offensivt orienteret.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4771
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Maglau » 1. aug 2019, 10:50

Fede observationer og in put.
Gamen: jo jeg så Lyngby kampen, men vil ikke konkludere ud fra en kamp. I 14 sæsonen var kusk og Thomsen også kant spillere som satte angriberne op fra midten.
Det kan jo sagtens ske med Lucas og kusk idag.
Yankee; ville en central midtbane med olsen og oldrup ikke kunne fungere med centralt søgende kanter i kusk og Lucas. Hvor kantspillet og modtagerne af de lange offensive diagonaler som både Olsen og oldrup slår godt er backs - ahlmann og Pallesen/opgradering.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Brugeravatar
Spanky
Allstar
Allstar
Indlæg: 1221
Tilmeldt: 6. nov 2007, 17:11
Favoritspiller: Risgård og Mini
Geografisk sted: Vodskov

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Spanky » 1. aug 2019, 10:59

Yankee skrev:
1. aug 2019, 10:27
Jeg brugte lige aftenen igår på at se en lidt klip og rapporter på vores ven Fredrik Oldrup. Lidt konklusioner:

Position/type
Oldrup spiller altid som defensiv midtbane - både i Göteborg og Odd. Typisk som bageste mand i en 3-mands-midtbane. Har i helt korte sekvenser dækket af på venstre back og som stopper. Oldrup slog halvsent igennem og har spillet knap 200 seniorkampe. Han har dog erfaring fra 10 hele Europa League-kampe for Odd og Zulte Waregem.

Typemæssigt er han helt klart en balancespiller - altså en 6'er. Han ligner Magnus Christensen mere end Patrick Olsen, når man kigger på stats. Højere end Olsen på duelintensitet og recoveries, men stadig med mange pasninger og stor deltagelse i pasningsspillet.

Offensivt
Ud fra de videopakker jeg har set springer det meget i øjnene at han har haft et formidabelt samspil med Sander Svendsen, som OB lige har købt. Oldrup slår igen og igen meget præcise diagonalbolde til Sander Svendsen, der spillede på venstrekanten for Odds. Når man ser hans "smart passes" og bedste aktioner igennem, kommer de næsten alle sammen fra midtercirklen eller længere tilbage (dvs. fase 1 eller 2) og ofte i forbindelse med omstillinger. Det vil sige at han næsten aldrig bidrager med progressive runs eller key passes på modstanderens banehalvdel - det er simpelthen ikke hans rolle på banen. Han laver næsten aldrig assists.

Defensivt
Oldrup er påpasselig og tager de fleste af sine dueller stående. Han bruger sin størrelse godt og kan også gå i luftdueller om førstebolde. Jeg kunne godt tænke mig at han var hurtigere og mere eksplosiv på de første meter, så han kunne bryde flere bolde og være mere aggressiv i sit presspil. Rent defensivt er han en krydsning mellem Abildgaard og MC, kan man sige. Ikke helt så aggressiv som Abildgaard, men mere fysisk og duelstærk end MC.

Konklusion
Oldrup er en moderne 6'er, forstået som en defensiv balancespiller. Jeg kan godt være bange for at han kan for mange af de ting, som vores nuværende midtbanespillere kan og som Hanga før har nævnt kunne jeg godt tænke mig en mere mobil og offensivt indstillet midtbanespiller, idet MC og Olsen fint dækker balancerollen. Jeg har også meget svært ved at se hvordan vi skal gøre brug af hans primære våben, diagonalboldene, når vi altid spiller med ret smalle kanter.

Samlet set har Oldrup uden tvivl et fornuftigt Superliga-niveau og niveaumæssigt en opgradering ift. Abildgaard i min verden. Jeg er dog bestemt heller ikke Abildgaard-fan, så andre vil måske have en anden holdning. Typemæssigt synes jeg han er et meget underligt valg idet Friis altid har snakket om at spille med to 8'ere. Det kan jeg slet ikke få til at hænge sammen med et køb af Oldrup, der ligesom Patrick Olsen og MC er rendyrket 6'er/balancespiller.
Fornemt arbejde :thumbsup:

Ud fra din beskrivelse, så er jeg noget lunken ved en tilgang af Oldrup.

Vi har sagt farvel til Risgård og Würtz og indtil videre fået Olsen ind, som minder mest om Würtz af de to legender. Vi skal i min optik have en spiller ind centralt som kan bidrage begge veje, men har sine forcer i det offensive og kan komme med i feltet og skabe noget uro med dybdeløb fra midtbanen. Ud fra din beskrivelse er det bestemt ikke Oldrup, som er løsningen på det - derfor er jeg lunken.

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Gaarde6 » 1. aug 2019, 11:09

Jeg har simpelthen svært ved at se fidusen i at skal ha flere ens spillere ind!?
Hvis han er en klon mellem MC og abildgård vel at mærke.
Vi mangler fart og spillere som kommer fra midten og sætter de forreste i scene.
Nu får vi endnu en spiller med forcer i den defensive del af midtbanen og uden den store fart.

Gamen

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Gamen » 1. aug 2019, 11:10

Stærkt Yankee.

Ja, spændende hvilken beskrivelse Gaarde så kommer med, hvis vi køber ham. Sikkert en der afviger totalt fra hvordan han er som spillertype, ligesom han har for vane.

9800
Superliga
Superliga
Indlæg: 721
Tilmeldt: 17. apr 2014, 11:23
Favoritspiller: Wurtz

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af 9800 » 1. aug 2019, 11:11

Jeg ser altså meget Mere Risgaard end Wurtz i Patrick Olsen. Han er eminent til at søge en fremadrettet aflevering og hans vendinger med bolden er virkelig gode. Jeg er sikker på han er tænkt som 8er, det er bare svært når begge potentielle 6ere er ude.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Yankee » 1. aug 2019, 11:15

Maglau skrev:
1. aug 2019, 10:50
Yankee; ville en central midtbane med olsen og oldrup ikke kunne fungere med centralt søgende kanter i kusk og Lucas. Hvor kantspillet og modtagerne af de lange offensive diagonaler som både Olsen og oldrup slår godt er backs - ahlmann og Pallesen/opgradering.
Nja, uanset hvad synes jeg ikke det er nødvendigt at spille med to balancespillere/6'ere. Og hverken Olsen, MC eller Oldrup er 8'er-typer, der tager offensive løb med bolden eller kommer i feltet. De er alle tre arketypiske 6'ere, dog med lidt forskellige styrker og svagheder.

Det kan godt være idéen er at spille en "tung trekant" med to 6'ere og en 10'er for at give Lucas de bedst mulige betingelser. Mens dels tror jeg stadig det gavner Lucas mere at have en bevægelig og dybdeløbende spiller ved siden af sig og dels går det jo stik imod de taktiske interviews, vi har hørt med Jacob Friis, hvor han hele tiden lægger vægt på at spille med to 8'ere.

Endelig er det selvfølgelig en mulighed at bruge Patrick Olsen som 8'er. Det kan han selvfølgelig sagtens klare, men han er altså en naturlig balancespiller, så hvorfor ikke bruge ham hvor han er bedst og så købe en 8'er til at spille 8'er i stedet for at købe endnu en balancespiller?

Gamen

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Gamen » 1. aug 2019, 11:22

9800 skrev:
1. aug 2019, 11:11
Jeg ser altså meget Mere Risgaard end Wurtz i Patrick Olsen. Han er eminent til at søge en fremadrettet aflevering og hans vendinger med bolden er virkelig gode. Jeg er sikker på han er tænkt som 8er, det er bare svært når begge potentielle 6ere er ude.
Lad os endelig blive ved med at købe spillere, uden at bruge dem hvor de er bedst eller i en misforstået rolle.

Patrick er udpræget 6'er, det er det han er skolet til og der hans forcer ligger. Han har langt hurtigere boldomgang end Magnus. Er en terrier uden bold.

Olsen kommer ikke med i feltet eller søger de offensive løb - det gør en 8'er.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6101
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af FIDEL » 1. aug 2019, 11:26

Gamen skrev:
1. aug 2019, 11:22
9800 skrev:
1. aug 2019, 11:11
Jeg ser altså meget Mere Risgaard end Wurtz i Patrick Olsen. Han er eminent til at søge en fremadrettet aflevering og hans vendinger med bolden er virkelig gode. Jeg er sikker på han er tænkt som 8er, det er bare svært når begge potentielle 6ere er ude.
Lad os endelig blive ved med at købe spillere, uden at bruge dem hvor de er bedst eller i en misforstået rolle.

Patrick er udpræget 6'er, det er det han er skolet til og der hans forcer ligger. Han har langt hurtigere boldomgang end Magnus. Er en terrier uden bold.

Olsen kommer ikke med i feltet eller søger de offensive løb - det gør en 8'er.
Pt. er det Børsting, som søger løbene ind i boksen, og samtidig arbejder vanvittigt hårdt defensivt også. Desværre mangler hans så meget teknik, og hans pasninger er også dårlige. Jeg har dog stor respekt for hans løbearbejde.

Brugeravatar
Spanky
Allstar
Allstar
Indlæg: 1221
Tilmeldt: 6. nov 2007, 17:11
Favoritspiller: Risgård og Mini
Geografisk sted: Vodskov

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Spanky » 1. aug 2019, 11:45

FIDEL skrev:
1. aug 2019, 11:26
Gamen skrev:
1. aug 2019, 11:22
9800 skrev:
1. aug 2019, 11:11
Jeg ser altså meget Mere Risgaard end Wurtz i Patrick Olsen. Han er eminent til at søge en fremadrettet aflevering og hans vendinger med bolden er virkelig gode. Jeg er sikker på han er tænkt som 8er, det er bare svært når begge potentielle 6ere er ude.
Lad os endelig blive ved med at købe spillere, uden at bruge dem hvor de er bedst eller i en misforstået rolle.

Patrick er udpræget 6'er, det er det han er skolet til og der hans forcer ligger. Han har langt hurtigere boldomgang end Magnus. Er en terrier uden bold.

Olsen kommer ikke med i feltet eller søger de offensive løb - det gør en 8'er.
Pt. er det Børsting, som søger løbene ind i boksen, og samtidig arbejder vanvittigt hårdt defensivt også. Desværre mangler hans så meget teknik, og hans pasninger er også dårlige. Jeg har dog stor respekt for hans løbearbejde.
Lige netop. Det er en konkurrent til Børsting vi skal have ind, ikke en konkurrent til MC/Olsen. (antager Abildgaard er væk, som i øvrigt heller ikke er 8'er)

Bongo12345
Junior
Junior
Indlæg: 53
Tilmeldt: 26. nov 2018, 09:53
Geografisk sted: Nibe

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Bongo12345 » 1. aug 2019, 11:59

Ifølge norske mediaer tyder det på at Oldrup bliver i Odd.
Der kan læses, at klubben både tror og håber på Oldrup bliver og det går iorden idag

Gamen

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Gamen » 1. aug 2019, 12:36

Bongo12345 skrev:
1. aug 2019, 11:59
Ifølge norske mediaer tyder det på at Oldrup bliver i Odd.
Der kan læses, at klubben både tror og håber på Oldrup bliver og det går iorden idag
Jep, det skulle bare være småpenge der skiller parterne. Lidt ærgerligt, at den her transfer-ting skulle udpensles sådan i medierne. Nå, jagten går videre :-)

Låst