Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5225
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Jakobsen » 8. aug 2019, 11:56

ENIG!
Jeg får notifikationer hver gang AaB tweeter noget og det er primært ligegyldigheder. Jeg vil sgu skide på hvad der sker i AaB talent og hvorfor tage i Biffen for at se en kamp man har set højdepunkter fra 100 gange før. Derudover er det jo det kedeligste i verden at se kampe, hvor man ved hvordan det ender. Stod jeg på et skib der sank ville jeg også være pænt ligeglad med at få at vide der er happy hour og gode daner i baren.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6095
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af FIDEL » 8. aug 2019, 12:08

Jakobsen skrev:
8. aug 2019, 11:56
ENIG!
Jeg får notifikationer hver gang AaB tweeter noget og det er primært ligegyldigheder. Jeg vil sgu skide på hvad der sker i AaB talent og hvorfor tage i Biffen for at se en kamp man har set højdepunkter fra 100 gange før. Derudover er det jo det kedeligste i verden at se kampe, hvor man ved hvordan det ender. Stod jeg på et skib der sank ville jeg også være pænt ligeglad med at få at vide der er happy hour og gode daner i baren.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Jeg synes faktisk det er rigtig godt med nyt om talenternes kampe osv. Det skal de bare blive ved med, men der mangler i høj grad noget buzz omkring superligaholdet. Alt det der quiz mellem spillerne, Håndsrækning, skæve vinkler på kampe osv. er dødkedeligt. Det er blevet bedre med årene, men det manglede egentlig bare. Det lader til, at der mangler en dygtig marketingchef og 1-2 dygtige marketingmedarbejdere i klubben.
Det hele er simpelthen så pænt, ordentligt og til tider faktik sød suppe-agtigt. Måske AaB skulle til at kigge lidt på deres målgruppe igen, og hvad segmenterne reelt interesserer sig for og ønsker at se mere af fra AaB.
Hvad laver ham fankoordinatoren egentlig?? Der sker jo ikke en skid.

Og jeg er enig i at det fuldstændig ligegyldigt kort inde i en ny sæson, hvor holdet iøvrigt har skuffet at vise en video af en mesterskabskamp fra 1999! Jeg synes AaB skulle få deres marketingteam til at lave en fed video om og for fans, for at vise taknemmelighed og skabe sammenhørighed, samt få flere på stadion mod Esbjerg!
Vesttribunen laver noget fedt for fans, og den måde Vesttribunen har brandet sig på, er pisse god og vil fungere i mange mange år. AaB kunne fanme godt lave noget sammen med Vesttribunen - en video op til hver hjemmekamp!!

Remark
1. div
1. div
Indlæg: 398
Tilmeldt: 19. feb 2009, 11:35
Geografisk sted: Amager

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Remark » 8. aug 2019, 12:25

Nå, tilbage til transferønskerne...

Okore skal sælges til England i dag inden transfervinduet lukker, ellers tror jeg godt vi kan udelukke et skifte.

Van Wert (en god signing fra Gaarde og gider ikke debattere det generelle om transferstrategiens historie i AaB) er ude. Jeg synes vi skal tænke i en Lundberg-model, hvor vi kan få en rutineret målscorer til at holde pladsen indti lVW måtte være klar. Fx en type som Kjartan Finnbogason, en spiller i karrierens efterår, der kan levere.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6095
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af FIDEL » 8. aug 2019, 12:33

Remark skrev:
8. aug 2019, 12:25
Nå, tilbage til transferønskerne...

Okore skal sælges til England i dag inden transfervinduet lukker, ellers tror jeg godt vi kan udelukke et skifte.

Van Wert (en god signing fra Gaarde og gider ikke debattere det generelle om transferstrategiens historie i AaB) er ude. Jeg synes vi skal tænke i en Lundberg-model, hvor vi kan få en rutineret målscorer til at holde pladsen indti lVW måtte være klar. Fx en type som Kjartan Finnbogason, en spiller i karrierens efterår, der kan levere.
Yes back to topic!
Det kunne være SÅ lækkert at få Okore skudt afsted idag, men jeg tror ikke helt på det!!
Finnbogason er slet ikke god nok, og som type, er han nok for tung til vores spillestil.
Derimod tror jeg AK47, R. Schwartz og F. Gytkjær, kunne være realistiske spillere at hente. Særligt AK47 er jo ikke inde i varmen hos sin træner, så en lejeaftale kunne måske være en idé, selvom jeg naturligvis ønsker mere kvalitet til vores angreb. Jeg vil gerne have Pål eller en anden udlænding.

Ski
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 75
Tilmeldt: 24. aug 2017, 07:53
Favoritspiller: Jes Høgh

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Ski » 8. aug 2019, 12:38

Med risiko for at blive hånet, så tager jeg nu chancen alligevel og nævner Bendtner som en kortsigtet løsning.

Som jeg har forstået det har AaB lønkroner, men ingen penge til transfer.

Bendtner har mig bekendt 6 mdr. tilbage af kontrakten med Rosenborg, som pt. ser ud til at hænge på ham til udløb.

Er det fuldstændig urealistisk med blot en forespørgsel?

Rosenborg vil vel hellere have dækket noget af lønnen end ingenting.

Uldahl
Allstar
Allstar
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 29. feb 2016, 06:46
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: Spanien

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Uldahl » 8. aug 2019, 12:51

Ski skrev:
8. aug 2019, 12:38
Med risiko for at blive hånet, så tager jeg nu chancen alligevel og nævner Bendtner som en kortsigtet løsning.

Som jeg har forstået det har AaB lønkroner, men ingen penge til transfer.

Bendtner har mig bekendt 6 mdr. tilbage af kontrakten med Rosenborg, som pt. ser ud til at hænge på ham til udløb.

Er det fuldstændig urealistisk med blot en forespørgsel?

Rosenborg vil vel hellere have dækket noget af lønnen end ingenting.
Kæmpe Nej. Det nu vi skal bruge en angriber, ikke en der har en tvivlsom atitude, og ydemere ikke har spillet fodbold i en krig, og skal have tid til at komme i form og spilles igang igen.

Altid-for-Aalborg
2. div
2. div
Indlæg: 101
Tilmeldt: 30. maj 2016, 15:33
Favoritspiller: Røde romario (Erik Bo)

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Altid-for-Aalborg » 8. aug 2019, 13:12

Kan det virkelig passe der er så stille på hornevej?
Der må da være lidt rygter derude.

Gamen

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Gamen » 8. aug 2019, 13:35

Hvis Okore ikke sælges, og han dermed går sin kontrakt ud, og man i øvrigt skal tage rygter om bud som AaB har afvist for pålydende, så har Gaarde kostet dyrt i dette vindue.

Én ting er den manglende udnyttelse af Safranko-hypen, hvilket endte ret fladt med salget til pengeløse Sepsi. Noget andet er hvis man har krævet 15 mio. for Okore og ender med nul og niks, og en spiller der ikke vil være her.

AaB kunne godt have brugt de penge tidligere i vinduet så vi kunne have haft truppen på plads.

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 2606
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af baresi » 8. aug 2019, 13:50

Gamen skrev:
8. aug 2019, 13:35
Hvis Okore ikke sælges, og han dermed går sin kontrakt ud, og man i øvrigt skal tage rygter om bud som AaB har afvist for pålydende, så har Gaarde kostet dyrt i dette vindue.

Én ting er den manglende udnyttelse af Safranko-hypen, hvilket endte ret fladt med salget til pengeløse Sepsi. Noget andet er hvis man har krævet 15 mio. for Okore og ender med nul og niks, og en spiller der ikke vil være her.

AaB kunne godt have brugt de penge tidligere i vinduet så vi kunne have haft truppen på plads.
ENIG man har fejlet BIG time med salgspris på Okore. For det skal også gøres op I om manden er 15mio kr. værd at beholde point/pengemæssigt ved kontraktudløb, og den har jeg svært ved at se. KUnne sagtens være solgt for det halve, hvor vi kunne have fundet en fin afløser på min. samme niveau.
og generelt, synes jeg faktisk at det helt store problem er ift. afsætte egne spillere.
Lesniak - leje til silkeborg (vel ikke det man havde håbet på)
Safranko - Sepsi (hvis der var betalt en god transfer var det blevet omtalt, så ikke det man havde håbet på)
Abildgaard - kun rygter om Prag og priser men han er ikke solgt endnu.
Okore - igen ingen salg
Pallesen - ved han er forsøgt afhændet men ingen interesse
OG når man er så katastrofal dårlig til at få dem ud af vagten, så er det sgu svært hvis DET ER AFGØRENDE for at man kan få nogle ind. Og så er det bare mega bekymrende at det er så presset at man ikke (udover PO) kan handle en spiller før der er solgt. Det fortæller desværre rigtigt meget om likviditet, budget, SAMT at kreditor/kreditorer har sat bremsen i, og det er ikke sundt.

ALARMklokkerne ringer, og man har allerede tabt for meget terræn eller rettere unødigt terræn (lyngby sønderjyske skal være 6 point) Uden undskyldninger.
MEN der er alt for stille derude.

Brugeravatar
Kenneth K
Allstar
Allstar
Indlæg: 6854
Tilmeldt: 7. jul 2005, 09:07
Geografisk sted: Århus

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Kenneth K » 8. aug 2019, 13:58

Jeg må have overset rygterne omkring Okore. Hvorfor skulle han dog være interessant i England? Og hvilke bud skulle Gaarde angiveligt have afvist -- både hvor fra, og hvilken pris?

Men det ville da være fantastisk at komme af med ham. Den største spillemæssige skuffelse i AaB i mange, mange år.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6095
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af FIDEL » 8. aug 2019, 14:00

baresi skrev:
8. aug 2019, 13:50
Gamen skrev:
8. aug 2019, 13:35
Hvis Okore ikke sælges, og han dermed går sin kontrakt ud, og man i øvrigt skal tage rygter om bud som AaB har afvist for pålydende, så har Gaarde kostet dyrt i dette vindue.

Én ting er den manglende udnyttelse af Safranko-hypen, hvilket endte ret fladt med salget til pengeløse Sepsi. Noget andet er hvis man har krævet 15 mio. for Okore og ender med nul og niks, og en spiller der ikke vil være her.

AaB kunne godt have brugt de penge tidligere i vinduet så vi kunne have haft truppen på plads.
ENIG man har fejlet BIG time med salgspris på Okore. For det skal også gøres op I om manden er 15mio kr. værd at beholde point/pengemæssigt ved kontraktudløb, og den har jeg svært ved at se. KUnne sagtens være solgt for det halve, hvor vi kunne have fundet en fin afløser på min. samme niveau.
og generelt, synes jeg faktisk at det helt store problem er ift. afsætte egne spillere.
Lesniak - leje til silkeborg (vel ikke det man havde håbet på)
Safranko - Sepsi (hvis der var betalt en god transfer var det blevet omtalt, så ikke det man havde håbet på)
Abildgaard - kun rygter om Prag og priser men han er ikke solgt endnu.
Okore - igen ingen salg
Pallesen - ved han er forsøgt afhændet men ingen interesse
OG når man er så katastrofal dårlig til at få dem ud af vagten, så er det sgu svært hvis DET ER AFGØRENDE for at man kan få nogle ind. Og så er det bare mega bekymrende at det er så presset at man ikke (udover PO) kan handle en spiller før der er solgt. Det fortæller desværre rigtigt meget om likviditet, budget, SAMT at kreditor/kreditorer har sat bremsen i, og det er ikke sundt.

ALARMklokkerne ringer, og man har allerede tabt for meget terræn eller rettere unødigt terræn (lyngby sønderjyske skal være 6 point) Uden undskyldninger.
MEN der er alt for stille derude.
Hvis man var tæt på at hente Oldrup på en fri transfer, så bør der selvfølgelig også være aktivitet på Hornevej nu, da der findes mange frie spillere. Endvidere kan en lejeaftale vel blive en realitet, såfremt vi ikke får vores egne skudt afsted.

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2088
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Kokkefar » 8. aug 2019, 14:06

Gamen skrev:
8. aug 2019, 13:35
Hvis Okore ikke sælges, og han dermed går sin kontrakt ud, og man i øvrigt skal tage rygter om bud som AaB har afvist for pålydende, så har Gaarde kostet dyrt i dette vindue.

Én ting er den manglende udnyttelse af Safranko-hypen, hvilket endte ret fladt med salget til pengeløse Sepsi. Noget andet er hvis man har krævet 15 mio. for Okore og ender med nul og niks, og en spiller der ikke vil være her.

AaB kunne godt have brugt de penge tidligere i vinduet så vi kunne have haft truppen på plads.
Jeg tror specielt du har ret i det med Safranko. Det er vel lige før Dundee var klar til at betale mere for Safranko i juni måned end, hvad Sepsi er endt med at betale. Man kan i det mindste håbe, at Sepsi har overtaget hele hans løn.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10757
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af jonas386 » 8. aug 2019, 14:10

Kokkefar skrev:
8. aug 2019, 14:06
Gamen skrev:
8. aug 2019, 13:35
Hvis Okore ikke sælges, og han dermed går sin kontrakt ud, og man i øvrigt skal tage rygter om bud som AaB har afvist for pålydende, så har Gaarde kostet dyrt i dette vindue.

Én ting er den manglende udnyttelse af Safranko-hypen, hvilket endte ret fladt med salget til pengeløse Sepsi. Noget andet er hvis man har krævet 15 mio. for Okore og ender med nul og niks, og en spiller der ikke vil være her.

AaB kunne godt have brugt de penge tidligere i vinduet så vi kunne have haft truppen på plads.
Jeg tror specielt du har ret i det med Safranko. Det er vel lige før Dundee var klar til at betale mere for Safranko i juni måned end, hvad Sepsi er endt med at betale. Man kan i det mindste håbe, at Sepsi har overtaget hele hans løn.
Det kan næppe være noget specielt, hvis vi stadig skal sælge før der kan købes. Håber det der Abildgaard salg går igennem. De 10-15 millioner kan godt bruges bedre.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2088
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Kokkefar » 8. aug 2019, 14:13

jonas386 skrev:
8. aug 2019, 14:10
Kokkefar skrev:
8. aug 2019, 14:06
Gamen skrev:
8. aug 2019, 13:35
Hvis Okore ikke sælges, og han dermed går sin kontrakt ud, og man i øvrigt skal tage rygter om bud som AaB har afvist for pålydende, så har Gaarde kostet dyrt i dette vindue.

Én ting er den manglende udnyttelse af Safranko-hypen, hvilket endte ret fladt med salget til pengeløse Sepsi. Noget andet er hvis man har krævet 15 mio. for Okore og ender med nul og niks, og en spiller der ikke vil være her.

AaB kunne godt have brugt de penge tidligere i vinduet så vi kunne have haft truppen på plads.
Jeg tror specielt du har ret i det med Safranko. Det er vel lige før Dundee var klar til at betale mere for Safranko i juni måned end, hvad Sepsi er endt med at betale. Man kan i det mindste håbe, at Sepsi har overtaget hele hans løn.
Det kan næppe være noget specielt, hvis vi stadig skal sælge før der kan købes. Håber det der Abildgaard salg går igennem. De 10-15 millioner kan godt bruges bedre.
Enig, jeg er ikke blandt dem der er kede af at slippe Abildgaard, og slet ikke til den pris. Spørgsmålet er så, hvad Gaarde kan få ud af 10-15 mio.

McMark
Superliga
Superliga
Indlæg: 716
Tilmeldt: 23. maj 2016, 13:26
Favoritspiller: Jakob Ahlmann
Geografisk sted: Malta

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af McMark » 8. aug 2019, 14:15

Kokkefar skrev:
8. aug 2019, 14:13
jonas386 skrev:
8. aug 2019, 14:10
Kokkefar skrev:
8. aug 2019, 14:06
Gamen skrev:
8. aug 2019, 13:35
Hvis Okore ikke sælges, og han dermed går sin kontrakt ud, og man i øvrigt skal tage rygter om bud som AaB har afvist for pålydende, så har Gaarde kostet dyrt i dette vindue.

Én ting er den manglende udnyttelse af Safranko-hypen, hvilket endte ret fladt med salget til pengeløse Sepsi. Noget andet er hvis man har krævet 15 mio. for Okore og ender med nul og niks, og en spiller der ikke vil være her.

AaB kunne godt have brugt de penge tidligere i vinduet så vi kunne have haft truppen på plads.
Jeg tror specielt du har ret i det med Safranko. Det er vel lige før Dundee var klar til at betale mere for Safranko i juni måned end, hvad Sepsi er endt med at betale. Man kan i det mindste håbe, at Sepsi har overtaget hele hans løn.
Det kan næppe være noget specielt, hvis vi stadig skal sælge før der kan købes. Håber det der Abildgaard salg går igennem. De 10-15 millioner kan godt bruges bedre.
Enig, jeg er ikke blandt dem der er kede af at slippe Abildgaard, og slet ikke til den pris. Spørgsmålet er så, hvad Gaarde kan få ud af 10-15 mio.
Allan Gaarde kan med statsgaranti finde to slovakker for 10-15 millioner. :danmarkfan:

Jeg synes flere har nævnt, at et salg af OIiver Abildgaard var tæt på, men det har jeg svært ved at forestille mig. Så var han vel efterhånden røget? Og jo tættere på deadline vi kommer desto større er chancen for panikkøb!
- "Jeg har ikke brug for en træner, der tænker som Morten Olsen. Der er ikke noget mere dødssygt end at kigge på et hold, der har bolden, men som ikke kommer til chancer." - Lynge Jakobsen

Ski
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 75
Tilmeldt: 24. aug 2017, 07:53
Favoritspiller: Jes Høgh

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Ski » 8. aug 2019, 14:16

Kokkefar skrev:
8. aug 2019, 14:13
jonas386 skrev:
8. aug 2019, 14:10
Kokkefar skrev:
8. aug 2019, 14:06
Gamen skrev:
8. aug 2019, 13:35
Hvis Okore ikke sælges, og han dermed går sin kontrakt ud, og man i øvrigt skal tage rygter om bud som AaB har afvist for pålydende, så har Gaarde kostet dyrt i dette vindue.

Én ting er den manglende udnyttelse af Safranko-hypen, hvilket endte ret fladt med salget til pengeløse Sepsi. Noget andet er hvis man har krævet 15 mio. for Okore og ender med nul og niks, og en spiller der ikke vil være her.

AaB kunne godt have brugt de penge tidligere i vinduet så vi kunne have haft truppen på plads.
Jeg tror specielt du har ret i det med Safranko. Det er vel lige før Dundee var klar til at betale mere for Safranko i juni måned end, hvad Sepsi er endt med at betale. Man kan i det mindste håbe, at Sepsi har overtaget hele hans løn.
Det kan næppe være noget specielt, hvis vi stadig skal sælge før der kan købes. Håber det der Abildgaard salg går igennem. De 10-15 millioner kan godt bruges bedre.
Enig, jeg er ikke blandt dem der er kede af at slippe Abildgaard, og slet ikke til den pris. Spørgsmålet er så, hvad Gaarde kan få ud af 10-15 mio.
Spørgsmålet er vel nærmere om han kan få ham solgt ;)

Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Indlæg: 3052
Tilmeldt: 9. apr 2019, 20:03
Favoritspiller: Johansson

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 8. aug 2019, 14:16

Gamen skrev:
8. aug 2019, 13:35
Hvis Okore ikke sælges, og han dermed går sin kontrakt ud, og man i øvrigt skal tage rygter om bud som AaB har afvist for pålydende, så har Gaarde kostet dyrt i dette vindue.

Én ting er den manglende udnyttelse af Safranko-hypen, hvilket endte ret fladt med salget til pengeløse Sepsi. Noget andet er hvis man har krævet 15 mio. for Okore og ender med nul og niks, og en spiller der ikke vil være her.

AaB kunne godt have brugt de penge tidligere i vinduet så vi kunne have haft truppen på plads.
Af det der har været fremme i medierne lyder det mere til at det er Okore der har været afvisende. Okore har efter eget udsagn i et interview fået tilbud fra 'ikke værdige' klubber, hvordan AaB har stået i forhold til klubberne ved jeg ikke

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 3002
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af raekkeettre » 8. aug 2019, 14:21

Aalborg frederikshavner skrev:
8. aug 2019, 14:16
Gamen skrev:
8. aug 2019, 13:35
Hvis Okore ikke sælges, og han dermed går sin kontrakt ud, og man i øvrigt skal tage rygter om bud som AaB har afvist for pålydende, så har Gaarde kostet dyrt i dette vindue.

Én ting er den manglende udnyttelse af Safranko-hypen, hvilket endte ret fladt med salget til pengeløse Sepsi. Noget andet er hvis man har krævet 15 mio. for Okore og ender med nul og niks, og en spiller der ikke vil være her.

AaB kunne godt have brugt de penge tidligere i vinduet så vi kunne have haft truppen på plads.
Af det der har været fremme i medierne lyder det mere til at det er Okore der har været afvisende. Okore har efter eget udsagn i et interview fået tilbud fra 'ikke værdige' klubber, hvordan AaB har stået i forhold til klubberne ved jeg ikke
Men vil man "ende" med en spiller der ikke vil være her, hvis han IKKE kan finde andre klubber - den konklusion forstår jeg ikke helt, da vi ikke har fået noget at vide om, at det er AaB der har sagt nej. Så man skulle jo tro han ville KÆMPE røven ud af bukserne for at få bedre muligheder til næste sommer eller vinter...

Ski
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 75
Tilmeldt: 24. aug 2017, 07:53
Favoritspiller: Jes Høgh

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Ski » 8. aug 2019, 14:32

AK er helt ude af OB truppen til i morgen.

Så det var måske en leje mulighed, hvis man ønsker det.

EINHILL
1. div
1. div
Indlæg: 337
Tilmeldt: 9. aug 2007, 00:51
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af EINHILL » 8. aug 2019, 14:47

Ski skrev:
8. aug 2019, 14:32
AK er helt ude af OB truppen til i morgen.

Så det var måske en leje mulighed, hvis man ønsker det.
Først Bendtner og så det her?

STOP med at nævne flere ubrugelige afdankede fodboldspillere, tak!

Låst