Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Gamen

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Gamen » 16. aug 2019, 12:41

Ja, super arbejde. Og på en god lang kontrakt.
Dejligt! Inden man begynder at ophøje Gaarde til helgen, så se lige holdsammensætningen over de sidste 4 år. Han har revet ned 2 gange for at bygge op.
Nu ser det endelig fornuftigt ud, men det kommer et par år for sent ifht. strategien han selv lagde ud med at ville bedømmes på.
Vi skal af med det sidste dødvægt, og så begynder vi at have tegning til top 6-hold.
Der er intet at klage over på den forreste del af banen, og med Magnus Sidelæns tilbage på bænken så er der kun små spørgsmålstegn ved forsvaret.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Forza » 16. aug 2019, 12:42

9800 skrev:
16. aug 2019, 12:41
Er jeg den eneste som får lidt tynd mave?

Først kan vi intet, så henter vi en ung nordmand med 4x så mange landskampe som Lukas. Kan Lukas være på vej væk?
Nej.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af jonas386 » 16. aug 2019, 12:47

Gamen skrev:
16. aug 2019, 12:41
Ja, super arbejde. Og på en god lang kontrakt.
Dejligt! Inden man begynder at ophøje Gaarde til helgen, så se lige holdsammensætningen over de sidste 4 år. Han har revet ned 2 gange for at bygge op.
Nu ser det endelig fornuftigt ud, men det kommer et par år for sent ifht. strategien han selv lagde ud med at ville bedømmes på.
Vi skal af med det sidste dødvægt, og så begynder vi at have tegning til top 6-hold.
Der er intet at klage over på den forreste del af banen, og med Magnus Sidelæns tilbage på bænken så er der kun små spørgsmålstegn ved forsvaret.
Synes godt nok vi er tynde i front. Thellufsen og Ali kan vel ikke forventes at skulle spille den store rolle.

Derudover håber jeg, at Ahlmann historien er sand, og vi henter ham svenskeren. Kan godt li' ideen med at give ham en sæson som venstre back, og næste sæson give ham højrebacken når Pallesen er væk.
Ahlmann har bare ikke niveauet hvis vi gerne vil tilbage i toppen, og hvis vi kan få 3-5 millioner for ham, så skal han bare sælges.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af FIDEL » 16. aug 2019, 12:59

9800 skrev:
16. aug 2019, 12:41
Er jeg den eneste som får lidt tynd mave?

Først kan vi intet, så henter vi en ung nordmand med 4x så mange landskampe som Lukas. Kan Lukas være på vej væk?
Det vil overraske mig meget! Selvfølgelig kan det stadig ske i dette vindue, såfremt prisen er den rigtige.
Rinne kan også nå at ryge afsted. Lige så smukt det kan være at få en ny god spiller ind i truppen, lige så ubarmhjertigt kan det være, hvis vi pludselig mister én af vores bedste spillere.

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4320
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Kristian » 16. aug 2019, 13:00

Gamen skrev:
16. aug 2019, 12:41
Ja, super arbejde. Og på en god lang kontrakt.
Dejligt! Inden man begynder at ophøje Gaarde til helgen, så se lige holdsammensætningen over de sidste 4 år. Han har revet ned 2 gange for at bygge op.
Nu ser det endelig fornuftigt ud, men det kommer et par år for sent ifht. strategien han selv lagde ud med at ville bedømmes på.
Vi skal af med det sidste dødvægt, og så begynder vi at have tegning til top 6-hold.
Der er intet at klage over på den forreste del af banen, og med Magnus Sidelæns tilbage på bænken så er der kun små spørgsmålstegn ved forsvaret.
Hold nu op med at bringe den evige negativitet omkring hvad og hvordan Gaarde burde have gjort.

Vi skal fremad nu og endelig ser det ud til at vi får løst vores midtbane efter Würtz og Risgård er væk.

Gaarde har helt sikkert fejlet, Men nu ser det ud til han har fundet melodien.
------------------
mvh Kristian

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af FIDEL » 16. aug 2019, 13:12

jonas386 skrev:
16. aug 2019, 12:47
Gamen skrev:
16. aug 2019, 12:41
Ja, super arbejde. Og på en god lang kontrakt.
Dejligt! Inden man begynder at ophøje Gaarde til helgen, så se lige holdsammensætningen over de sidste 4 år. Han har revet ned 2 gange for at bygge op.
Nu ser det endelig fornuftigt ud, men det kommer et par år for sent ifht. strategien han selv lagde ud med at ville bedømmes på.
Vi skal af med det sidste dødvægt, og så begynder vi at have tegning til top 6-hold.
Der er intet at klage over på den forreste del af banen, og med Magnus Sidelæns tilbage på bænken så er der kun små spørgsmålstegn ved forsvaret.
Synes godt nok vi er tynde i front. Thellufsen og Ali kan vel ikke forventes at skulle spille den store rolle.

Derudover håber jeg, at Ahlmann historien er sand, og vi henter ham svenskeren. Kan godt li' ideen med at give ham en sæson som venstre back, og næste sæson give ham højrebacken når Pallesen er væk.
Ahlmann har bare ikke niveauet hvis vi gerne vil tilbage i toppen, og hvis vi kan få 3-5 millioner for ham, så skal han bare sælges.
Jeg synes egentlig ikke, at Thellufsen, får nok kredit herinde. Han har haft dårlige kampe, men han havde bestemt også kampe i sidste sæson, hvor han var direkte kampafgørende. F.eks. i kampe imod FCM, Esbjerg, Randers, Vejle og Næstved.
Thellufsen tror jeg ikke skal nogen steder.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Pastorius » 16. aug 2019, 13:17

9800 skrev:Er jeg den eneste som får lidt tynd mave?

Først kan vi intet, så henter vi en ung nordmand med 4x så mange landskampe som Lukas. Kan Lukas være på vej væk?
Det skal du ikke regne med.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Uldahl
Allstar
Allstar
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 29. feb 2016, 06:46
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: Spanien

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Uldahl » 16. aug 2019, 13:46

Pastorius skrev:
16. aug 2019, 13:17
9800 skrev:Er jeg den eneste som får lidt tynd mave?

Først kan vi intet, så henter vi en ung nordmand med 4x så mange landskampe som Lukas. Kan Lukas være på vej væk?
Det skal du ikke regne med.
Det nægter jeg at tro på. FCK blev jo afvist med at buddet var alt for lille, og tror ikke han vil til udlandet lige nu. Han er lige gjort til anføre, og synes det er et mega spændende project vi har gang i lige nu. Han bliver de næste par år. :aabfan:

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Yankee » 16. aug 2019, 14:42

Kristian skrev:
16. aug 2019, 13:00
Hold nu op med at bringe den evige negativitet omkring hvad og hvordan Gaarde burde have gjort.

Vi skal fremad nu og endelig ser det ud til at vi får løst vores midtbane efter Würtz og Risgård er væk.

Gaarde har helt sikkert fejlet, Men nu ser det ud til han har fundet melodien.
Hvis det kan lykkes at bytte Würtz+Risgård+Abildgaard til Fossum+Olsen+Lucas og det går i 0 både ift. transfersum og løn, så er det meget stærkt arbejde. Som jeg også før har sagt har denne sommer indtil videre været håndteret optimalt og offensivt. Det skal Gaarde have stor ros for.

Vi skal bare også huske at AaB har løst midtbaneproblemet ved at smide 8-10 mio. kr. efter det. Det er altså de færreste Superliga-klubber, der bare lige stanger sådan et beløb ud uden at have realiseret et salg først - og de fleste klubber ville skulle sælge meget mere for at geninvestere så stort et beløb. Det er imponerende og positivt overraskende ift. hvad man indikerede i årsrapporten.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Forza » 16. aug 2019, 14:45

Uldahl skrev:
16. aug 2019, 13:46
Pastorius skrev:
16. aug 2019, 13:17
9800 skrev:Er jeg den eneste som får lidt tynd mave?

Først kan vi intet, så henter vi en ung nordmand med 4x så mange landskampe som Lukas. Kan Lukas være på vej væk?
Det skal du ikke regne med.
Det nægter jeg at tro på. FCK blev jo afvist med at buddet var alt for lille, og tror ikke han vil til udlandet lige nu. Han er lige gjort til anføre, og synes det er et mega spændende project vi har gang i lige nu. Han bliver de næste par år. :aabfan:
Der kom aldrig et bud fra FCK. De meddelte deres interesse hvorefter AaB spurgte Lucas om det var noget de skulle arbejde videre med. Efter et par dages betænkningstid sagde Lucas nej tak. Men intet bud til hverken AaB eller Lucas, den blev lukket ned inden det kom dertil.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3158
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Gnu » 16. aug 2019, 15:07

aaballday skrev:
13. aug 2019, 12:29
Oldrup kom ikke i hus, fordi Abildgaard-transfer døde ud. Gaarde var afhængige af transferpenge for at kunne få Oldrup til AaB. Det skete ikke, og dermed døde den.
aaballday skrev:
14. aug 2019, 09:13
Jeg har igen fået bekræftet, at AaB IKKE får noget ind, før der fx sælges en Abildgaard eller jores.

Der er IKKE penge, hverken til indkøb eller lønninger, før der ruger noget den anden vej.

Så tror ikke vi skal forvente det store, før der evt sælges.
Kan vi få en forklaring her?
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2475
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af troelsh » 16. aug 2019, 15:10

https://nordjyske.dk/plus/sport/nye-ton ... 7f272a080d

Nogen med plus abonnement der kan fortælle hvad der står her

aaballday
1. div
1. div
Indlæg: 390
Tilmeldt: 19. jul 2016, 19:35

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af aaballday » 16. aug 2019, 15:27

Gnu skrev:
16. aug 2019, 15:07
aaballday skrev:
13. aug 2019, 12:29
Oldrup kom ikke i hus, fordi Abildgaard-transfer døde ud. Gaarde var afhængige af transferpenge for at kunne få Oldrup til AaB. Det skete ikke, og dermed døde den.
aaballday skrev:
14. aug 2019, 09:13
Jeg har igen fået bekræftet, at AaB IKKE får noget ind, før der fx sælges en Abildgaard eller jores.

Der er IKKE penge, hverken til indkøb eller lønninger, før der ruger noget den anden vej.

Så tror ikke vi skal forvente det store, før der evt sælges.
Kan vi få en forklaring her?

Ja. Den kan du læse på Nordjyske. Gaarde har ændret mening efter snak med bestyrelse.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Forza » 16. aug 2019, 15:28

Med denne handel er det ekstra oplagt at vi sælger en central midtbanespiller. Derfor må man tænke at Abildgaard er på vej ud.

Det taler dog ikke for en handel at han har været en del skadet og Sparta Prag røg ud af Europa. Lad os håbe de kan finde en løsning alligevel.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3158
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Gnu » 16. aug 2019, 15:31

aaballday skrev:
16. aug 2019, 15:27
Gnu skrev:
16. aug 2019, 15:07
aaballday skrev:
13. aug 2019, 12:29
Oldrup kom ikke i hus, fordi Abildgaard-transfer døde ud. Gaarde var afhængige af transferpenge for at kunne få Oldrup til AaB. Det skete ikke, og dermed døde den.
aaballday skrev:
14. aug 2019, 09:13
Jeg har igen fået bekræftet, at AaB IKKE får noget ind, før der fx sælges en Abildgaard eller jores.

Der er IKKE penge, hverken til indkøb eller lønninger, før der ruger noget den anden vej.

Så tror ikke vi skal forvente det store, før der evt sælges.
Kan vi få en forklaring her?

Ja. Den kan du læse på Nordjyske. Gaarde har ændret mening efter snak med bestyrelse.
Så forklar lige, hvordan du 14. august meget skråsikkert kan fortælle, at der ikke er penge til hverken køb eller lønninger, og en halv time senere melder Tyskeren, at der en mand på vej ind. Som jo åbenlyst har været Fossum.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Forza » 16. aug 2019, 15:36

Gnu skrev:
16. aug 2019, 15:31
aaballday skrev:
16. aug 2019, 15:27
Gnu skrev:
16. aug 2019, 15:07
aaballday skrev:
13. aug 2019, 12:29
Oldrup kom ikke i hus, fordi Abildgaard-transfer døde ud. Gaarde var afhængige af transferpenge for at kunne få Oldrup til AaB. Det skete ikke, og dermed døde den.
aaballday skrev:
14. aug 2019, 09:13
Jeg har igen fået bekræftet, at AaB IKKE får noget ind, før der fx sælges en Abildgaard eller jores.

Der er IKKE penge, hverken til indkøb eller lønninger, før der ruger noget den anden vej.

Så tror ikke vi skal forvente det store, før der evt sælges.
Kan vi få en forklaring her?

Ja. Den kan du læse på Nordjyske. Gaarde har ændret mening efter snak med bestyrelse.
Så forklar lige, hvordan du 14. august meget skråsikkert kan fortælle, at der ikke er penge til hverken køb eller lønninger, og en halv time senere melder Tyskeren, at der en mand på vej ind. Som jo åbenlyst har været Fossum.
Er det ikke ret åbenlyst? AaB havde jo planlagt ikke at købe før de havde solgt. Nu fik de så en ekstraordinær mulighed og Gaarde gik derfor til bestyrelsen.

Tyskeren har så haft en bedre kilde i denne sag idet denne person havde fået nys om dette mens aabaalday’s kilde endnu ikke havde hørt on dette.

Aabaalday: jeg synes det er kanon du gider dele det du hører herinde. Du skal ikke stå på mål for at de pludselig ændrer kurs ude på Hornevej :)
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

9000AaB
Superliga
Superliga
Indlæg: 621
Tilmeldt: 30. dec 2013, 15:20
Favoritspiller: M. Lindstrøm

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af 9000AaB » 16. aug 2019, 15:36

nogle der kan fortælle hvad der står?
https://nordjyske.dk/plus/sport/nye-ton ... aign=sport

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Forza » 16. aug 2019, 15:38

9000AaB skrev:
16. aug 2019, 15:36
nogle der kan fortælle hvad der står?
https://nordjyske.dk/plus/sport/nye-ton ... aign=sport
Du kunne jo starte med at læse tråden her ;)
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Gaarde6 » 16. aug 2019, 15:40

Fuck jeg gad godt vi lander Thelander også.
Ved godt det er meget at bede om før der er solgt nogen.
Men se lige hvor hurtigt stemningen vender. Først en sejr over EFB, og så denne signing.
Det er lige den saltvandsindsprøjtning vi alle har ventet på.
Kunne vi så lige lande en spiller eller to mere inden vinduet lukker. Det kunne skabe en stor optimisme hele vejen rundt.

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Gaarde6 » 16. aug 2019, 15:42


Låst