Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6095
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af FIDEL » 18. apr 2019, 18:17

Sønderhof skrev:
18. apr 2019, 17:33
AK48hamas skrev:
18. apr 2019, 10:23
Tror i der er nogle hold i superligaen som vil bytte midtbane med os? Måske ud over sønderjyske?

Christensen (21) - abildgaard(22)

Falk (27)- Zeca (30)
Radosevic(25) - Kaiser(30) - tibling(24)
Poulsen(35)- Sparv(32)
Kløve(28) - Thomassen(22) - Nielsen (24)
Kudus(18) - kofod(19)
Kauko(28)- lungi sørensen(21)
Stage(22) - Amini(25)
Damborg(33) - mistrati(26)
Poulsen(25) - rømer(25)
Ekani(22) - rømer(27)
Wohlgemut(23) - Thorsteinsson (20)
Hansson (26) - Jakobsen (25)
Hallberg (23) - Schoop(30)
Spørgsmål: Thorsteinsson er vel alt andet end central midt?

Det er meget sigende for hvor vi er pt. Jeg tror Gaarde bluffer, når han siger vi ikke skal forstærkes. Han og bestyrelsen er nødt til at adressere problemet på den centrale midt.

Vigen eller Fisker vil jeg være tilfreds med.
Mads Albæk vil også være ok, men synes ikke han har den dynamik vi i udpræget grad mangler. Han minder for meget om Abildgaard.
Nicolai Poulsen er et discountbud, ikke noget ønsker, som er realistisk hvis man skal tage retorikken fra Gaarde bogstavelig. Ligeså Jonas Thorsen.
Mistrati er jeg ikke sikker på har psyken til løfte en klub hvor presset er så stort som det er i AaB. Ellers en glimrende spiller, men bidrager hverken fysisk eller med mål.
Nicolai Poulsen skal til AGF til sommer.
Jeg husker ikke Albæk som en Abildgaard - type, jeg husker ham derimod som bedre teknisk og med et fint skud. Han er ikke hurtig, men boldomgangen er bedre end det vi har pt.
Vigen eller Fisker vil være en drøm.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14831
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Hanga » 18. apr 2019, 21:00

Funky skrev:
18. apr 2019, 17:53
Skal man tro signalerne fra Gaarde, så skal der tilføres 1 central midt, og 1 central forsvarer. Hvis man finder to reelle forstærkninger, så kan det i sig selv give en netto samlet forstærkning af holdet, for af dem, vi siger farvel til, er det jo kun KP som har været en fast del af holdet. Wurtz, Ris, Lesniak, ochs osv. tages ikke ud af nogen startopstilling. Jeg vil tro, de 4 nævnte farveller dér i sig selv frigør en del lønkroner. Safranko kommer vel enten også hjem med målform i baggagen, eller ryger ud af regnskabet. Pallesen er spået væk. Der kan såmænd ske en masse på pengefronten uden at det rammer start-11’eren.
Mon ikke også vi skal på markedet efter en ny målmand. Vi skal have lavet et salg og der menes ikke de håndører som vi kan få for slovakkerne, og det ligger vel klart i luften at Rinne skal videre.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13718
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Funky » 18. apr 2019, 22:43

Hanga skrev:
18. apr 2019, 21:00
Funky skrev:
18. apr 2019, 17:53
Skal man tro signalerne fra Gaarde, så skal der tilføres 1 central midt, og 1 central forsvarer. Hvis man finder to reelle forstærkninger, så kan det i sig selv give en netto samlet forstærkning af holdet, for af dem, vi siger farvel til, er det jo kun KP som har været en fast del af holdet. Wurtz, Ris, Lesniak, ochs osv. tages ikke ud af nogen startopstilling. Jeg vil tro, de 4 nævnte farveller dér i sig selv frigør en del lønkroner. Safranko kommer vel enten også hjem med målform i baggagen, eller ryger ud af regnskabet. Pallesen er spået væk. Der kan såmænd ske en masse på pengefronten uden at det rammer start-11’eren.
Mon ikke også vi skal på markedet efter en ny målmand. Vi skal have lavet et salg og der menes ikke de håndører som vi kan få for slovakkerne, og det ligger vel klart i luften at Rinne skal videre.
Sandt nok, og jo, han skal i givet fald selvfølgelig erstattes.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Sønderhof
Allstar
Allstar
Indlæg: 1060
Tilmeldt: 9. jul 2005, 12:51
Favoritspiller: Thomas Augustinussen

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Sønderhof » 18. apr 2019, 23:10

FIDEL skrev:
18. apr 2019, 18:17
Sønderhof skrev:
18. apr 2019, 17:33
AK48hamas skrev:
18. apr 2019, 10:23
Tror i der er nogle hold i superligaen som vil bytte midtbane med os? Måske ud over sønderjyske?

Christensen (21) - abildgaard(22)

Falk (27)- Zeca (30)
Radosevic(25) - Kaiser(30) - tibling(24)
Poulsen(35)- Sparv(32)
Kløve(28) - Thomassen(22) - Nielsen (24)
Kudus(18) - kofod(19)
Kauko(28)- lungi sørensen(21)
Stage(22) - Amini(25)
Damborg(33) - mistrati(26)
Poulsen(25) - rømer(25)
Ekani(22) - rømer(27)
Wohlgemut(23) - Thorsteinsson (20)
Hansson (26) - Jakobsen (25)
Hallberg (23) - Schoop(30)
Spørgsmål: Thorsteinsson er vel alt andet end central midt?

Det er meget sigende for hvor vi er pt. Jeg tror Gaarde bluffer, når han siger vi ikke skal forstærkes. Han og bestyrelsen er nødt til at adressere problemet på den centrale midt.

Vigen eller Fisker vil jeg være tilfreds med.

Mads Albæk vil også være ok, men synes ikke han har den dynamik vi i udpræget grad mangler. Han minder for meget om Abildgaard.
Nicolai Poulsen er et discountbud, ikke noget ønsker, som er realistisk hvis man skal tage retorikken fra Gaarde bogstavelig. Ligeså Jonas Thorsen.
Mistrati er jeg ikke sikker på har psyken til løfte en klub hvor presset er så stort som det er i AaB. Ellers en glimrende spiller, men bidrager hverken fysisk eller med mål.
Nicolai Poulsen skal til AGF til sommer.
Jeg husker ikke Albæk som en Abildgaard - type, jeg husker ham derimod som bedre teknisk og med et fint skud. Han er ikke hurtig, men boldomgangen er bedre end det vi har pt.
Vigen eller Fisker vil være en drøm.
Hvem siger at Nicolai Poulsen skal til GF?

Enig i din nuancering af Albæk. Jeg synes dog stadig det bliver for stationært med de to. Vil hellere have en med noget mere "spirrevip" i sig. Omvendt vil Albæk og Abildgård være den fysisk stærkeste centrale duo i ligaen, som vil gøre os enormt stærke defensivt, men med tanke på vores største problem ligger i, at vi mangler værktøjer til at nedbryde især defensivt indstillede modstandere, er det nok ikke den rigtige konstellation?

- Medmindre vi får losset Kusk fra 2 til 5 gear og Thellufsen bryder den sørgelige tendens vores talentmasse udviser, hvor de bliver ringere jo mere de spiller. Alternativt en profil ny til venstrekanten. I så fald kan jeg sagtens en fidus i en duo ala Abildgård og Albæk.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6095
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af FIDEL » 19. apr 2019, 00:45

Sønderhof skrev:
18. apr 2019, 23:10
FIDEL skrev:
18. apr 2019, 18:17
Sønderhof skrev:
18. apr 2019, 17:33
AK48hamas skrev:
18. apr 2019, 10:23
Tror i der er nogle hold i superligaen som vil bytte midtbane med os? Måske ud over sønderjyske?

Christensen (21) - abildgaard(22)

Falk (27)- Zeca (30)
Radosevic(25) - Kaiser(30) - tibling(24)
Poulsen(35)- Sparv(32)
Kløve(28) - Thomassen(22) - Nielsen (24)
Kudus(18) - kofod(19)
Kauko(28)- lungi sørensen(21)
Stage(22) - Amini(25)
Damborg(33) - mistrati(26)
Poulsen(25) - rømer(25)
Ekani(22) - rømer(27)
Wohlgemut(23) - Thorsteinsson (20)
Hansson (26) - Jakobsen (25)
Hallberg (23) - Schoop(30)
Spørgsmål: Thorsteinsson er vel alt andet end central midt?

Det er meget sigende for hvor vi er pt. Jeg tror Gaarde bluffer, når han siger vi ikke skal forstærkes. Han og bestyrelsen er nødt til at adressere problemet på den centrale midt.

Vigen eller Fisker vil jeg være tilfreds med.

Mads Albæk vil også være ok, men synes ikke han har den dynamik vi i udpræget grad mangler. Han minder for meget om Abildgaard.
Nicolai Poulsen er et discountbud, ikke noget ønsker, som er realistisk hvis man skal tage retorikken fra Gaarde bogstavelig. Ligeså Jonas Thorsen.
Mistrati er jeg ikke sikker på har psyken til løfte en klub hvor presset er så stort som det er i AaB. Ellers en glimrende spiller, men bidrager hverken fysisk eller med mål.
Nicolai Poulsen skal til AGF til sommer.
Jeg husker ikke Albæk som en Abildgaard - type, jeg husker ham derimod som bedre teknisk og med et fint skud. Han er ikke hurtig, men boldomgangen er bedre end det vi har pt.
Vigen eller Fisker vil være en drøm.
Hvem siger at Nicolai Poulsen skal til GF?

Enig i din nuancering af Albæk. Jeg synes dog stadig det bliver for stationært med de to. Vil hellere have en med noget mere "spirrevip" i sig. Omvendt vil Albæk og Abildgård være den fysisk stærkeste centrale duo i ligaen, som vil gøre os enormt stærke defensivt, men med tanke på vores største problem ligger i, at vi mangler værktøjer til at nedbryde især defensivt indstillede modstandere, er det nok ikke den rigtige konstellation?

- Medmindre vi får losset Kusk fra 2 til 5 gear og Thellufsen bryder den sørgelige tendens vores talentmasse udviser, hvor de bliver ringere jo mere de spiller. Alternativt en profil ny til venstrekanten. I så fald kan jeg sagtens en fidus i en duo ala Abildgård og Albæk.
Jeg troede faktisk Poulsen var en done deal i AGF, men nu kan jeg se, at det faktisk bare var et rygte, blev skabt af BT.
Jamen så er han er fint emne til sommer.

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 3002
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af raekkeettre » 19. apr 2019, 09:45

Vi har talent nok i truppen...Det jeg ser vi har brug for er nogle 28-32 årige, med en SYG Vild træningskultur der kan vise de små hvordan verden hænger sammen!!! Og skabe nået vildskab - giv mig 2 stk Dahl Hende både på og uden for banen....så er jeg ligeglad med hvor de spiller på banen!!

Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Indlæg: 3052
Tilmeldt: 9. apr 2019, 20:03
Favoritspiller: Johansson

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 21. apr 2019, 15:52

Klaus skrev:
17. apr 2019, 22:34
Jeg tænker også, at vi skal bruge kassen på en god midtbanespiller som afløser for Magnus. Jeg ved godt, at vi er sårbare på snart sagt hver eneste plads, men kunne vi finde en ung Wurtz, som kunne frigøre Abildgaard til hans løb i feltet, vil meget være vundet. Thellufsen er et mysterie for mig. Han kan så meget, og har et kæmpe topniveau, men hold da helt op, hvor har han været dårlig i snart lang tid. Kan vi ikke få gang i ham igen bliver vi altså også nødt til at kigge på kantspillere. Børsting er god at have i truppen, men jeg tror måske en omskoling til back kunne være god for ham...
Sydafrikanske Liam Jordan fra HB Køge er en interessant kantspiller som har gjort det godt i 1. division, spiller primært venstrekant. Har bidraget med 10 assists i 24 kampe

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6095
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af FIDEL » 21. apr 2019, 17:24

Mads Thychosen vil væk fra fcm, hvis ikke han får mere spilletid. Han er 21 år, og kunne være en fremtidens mand på højre back. Eller hvad?

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14831
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Hanga » 21. apr 2019, 17:29

FIDEL skrev:
21. apr 2019, 17:24
Mads Thychosen vil væk fra fcm, hvis ikke han får mere spilletid. Han er 21 år, og kunne være en fremtidens mand på højre back. Eller hvad?
Han er i hvert fald væsentligt bedre end det vi har. Dygtig i det offensive og han kommer med meget power. Ikke altid lige disciplineret defensiv. Men så længe vi har både Pallesen, Børsting og Paddy i truppen så tror jeg ikke på tilførsel af en højreback.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5230
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Jakobsen » 21. apr 2019, 17:49

Hanga skrev:
21. apr 2019, 17:29
FIDEL skrev:
21. apr 2019, 17:24
Mads Thychosen vil væk fra fcm, hvis ikke han får mere spilletid. Han er 21 år, og kunne være en fremtidens mand på højre back. Eller hvad?
Han er i hvert fald væsentligt bedre end det vi har. Dygtig i det offensive og han kommer med meget power. Ikke altid lige disciplineret defensiv. Men så længe vi har både Pallesen, Børsting og Paddy i truppen så tror jeg ikke på tilførsel af en højreback.
Helt enig i din vurdering. Man skiller sig nok af med Pallesen da han er dårlig og ikke er egen avl. Desværre forlængede Gaarde med Børsting til 2022 i hans iver efter at vise bestyrelsen hvor mange af egen avl vi kan have. Det til trods for, at Børsting ikke blot er stagneret, men faktisk er blevet dårligere siden hans bedste periode i 2015 under Lars Søndergaard. Derudover er det sikkert umuligt at afsætte Børsting da han givet får en bedre løn hos os end en anden bundklub og han næppe står på mange klubbers ønskesedler. Derudover er Patrick vel "sikker" da klubben givet anser ham som leder/kulturbærer. Det ser sort ud for vores højre back.
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14831
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Hanga » 21. apr 2019, 18:26

Jakobsen skrev:
21. apr 2019, 17:49


Helt enig i din vurdering. Man skiller sig nok af med Pallesen da han er dårlig og ikke er egen avl.

Man forsøger nok, ja. Men man kan godt forestille sig at det bliver svært at slippe uden omkostning for os. Han får formentlig en pæn hyre og jeg kan ikke rigtig se at han skulle være særlig attraktiv for klubber der kan matche vores lønningsniveauer.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Gaarde6 » 22. apr 2019, 13:15

Dagens holdopstilling byder bla på: Lukas Klitten, Ross og Ali. Alle 3 spilere som KAN blive gode.

Bænken hedder: Lansing, Blåbjerg, Wurtz, Thelluffsen, Pallesen, Risgård og Kaufman.

Når jeg så hører vores ledelse med Gaarde i spidsen gang på gang, stå og sige at vores trup er god nok til top 6. Så hopper kæden simpelthen af for mig.
Jeg kan simpelthen ikke at vores trup er en top 6 trup!?
Det viser resultaterne jo også den ikke er.
Men hvad er det Gaarde kan se, som jeg ikke kan få øje på!!?????

I mine øjne skal der ske noget drastisk i næste vindue!!

JonasK
2. div
2. div
Indlæg: 171
Tilmeldt: 9. mar 2017, 09:52
Favoritspiller: Martin P

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af JonasK » 22. apr 2019, 19:14

Her er truppen efter d. 1/7. Det er med 4 rykket op fra u/19, dvs uden Jeppe Pedersen

At Gaarde mener denne trup er til top6 skriger jo til himlen.

Must have: 3 rutinerede spillere til hhv forsvar, midtbane og angreb.
Også må vi have ansat en scout som kan hente lovende spillere fra de lavere rækker (Anders K, Thelander typer)

Målmand
Rinne
Andreas Hansen (ny)

Højre back
Patrick
Pallesen

Stopper
Okore
Blåbjerg
Ross
Bærtelsen (u/19)

Venstre back
Ahlmann
Klitten (u/19)

Højre kant
Kusk

Midtbane
Magnus
Abildgård
Kakeeto
Lucas A
Lesniak

Venstre kant
Thellufsen
Børsting
Oliver Klitten (u/19)

Angriber
Van Weert
Ali
Kaufmann (u/19)
Ramkilde

Lesniak, Pallesen, Kakeeto og Blåbjerg skal væk, de er ikke top 6 materiale. Derudover er Gaarde tvunget til at lave et salg for at rette op på hans fejlslagne køb de seneste sæsoner. Der kan IGEN IGEN komme voldsom udskiftning

Bekræftede afgange
Wurtz
Risgård
Lansing
Ochs
Kasper P

Brugeravatar
KongGulerod
Superliga
Superliga
Indlæg: 611
Tilmeldt: 12. jul 2018, 01:36

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af KongGulerod » 22. apr 2019, 22:15

Aalborg frederikshavner skrev:
21. apr 2019, 15:52
Klaus skrev:
17. apr 2019, 22:34
Jeg tænker også, at vi skal bruge kassen på en god midtbanespiller som afløser for Magnus. Jeg ved godt, at vi er sårbare på snart sagt hver eneste plads, men kunne vi finde en ung Wurtz, som kunne frigøre Abildgaard til hans løb i feltet, vil meget være vundet. Thellufsen er et mysterie for mig. Han kan så meget, og har et kæmpe topniveau, men hold da helt op, hvor har han været dårlig i snart lang tid. Kan vi ikke få gang i ham igen bliver vi altså også nødt til at kigge på kantspillere. Børsting er god at have i truppen, men jeg tror måske en omskoling til back kunne være god for ham...
Sydafrikanske Liam Jordan fra HB Køge er en interessant kantspiller som har gjort det godt i 1. division, spiller primært venstrekant. Har bidraget med 10 assists i 24 kampe
Jeg så ham spille mod Fredericia på Køge stadion for noget tid siden. Jeg synes bestemt ikke, at han lignede en mand med niveau til mere end 1. division i den kamp

9000AaB
Superliga
Superliga
Indlæg: 622
Tilmeldt: 30. dec 2013, 15:20
Favoritspiller: M. Lindstrøm

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af 9000AaB » 23. apr 2019, 10:23

Gad godt vi kiggede på spillere som Opondo og Vito til midtbanen. Tror godt dr kunne være den type spillere vi mamgler ved siden af Abildgaard i en 4 4 2 eller som venstre kant i en 4 3 3. Opondo jar os udløb til sommee mener jeg og vito kan ikke koste alverden.
Og kunne Kamara fra Vendsyssel os være noget for os til Angrebet ?...

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6095
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af FIDEL » 23. apr 2019, 10:35

9000AaB skrev:
23. apr 2019, 10:23
Gad godt vi kiggede på spillere som Opondo og Vito til midtbanen. Tror godt dr kunne være den type spillere vi mamgler ved siden af Abildgaard i en 4 4 2 eller som venstre kant i en 4 3 3. Opondo jar os udløb til sommee mener jeg og vito kan ikke koste alverden.
Og kunne Kamara fra Vendsyssel os være noget for os til Angrebet ?...
Opondo er desværre ikke fri transfer til sommer, til trods for at Tipsbladet har ham på listen over kontraktfrie spillere. Men enig i at han kunne passe ret godt ind til en 3-mands midtbane i vores 4-3-3 formation. Det samme kan Mistrati nok også, men jeg er i tvivl om hvor god han er defensivt.

Kamara henter vi ikke. Vi har Weert, og AaB vil bruge talenterne Ali, Kaufmann og evt. Ramkilde hvis han kommer igang igen. Endvidere skal Thellufsen og Oliver Klitten også have mulighed for at spille sig på holdet.

Jeg kunne tænke mig Konaté fra Vendsyssel, men det kommer heller ikke til at ske, da vores talenter skal have chancen.

Yderligere kan jeg forestille mig, at Gaarde henvender sig til Nicolai Poulsen, der er fri til sommer, og Mads Albæk, som også er fri til sommer. Med 1 af de 2 i truppen, vil konkurrencen til den centrale midtbane være rigtig god. Børsting kan tilmed bruges på midtbanen, og Lucas sidder jo på den ene af pladserne.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Yankee » 23. apr 2019, 10:37

KongGulerod skrev:
22. apr 2019, 22:15
Aalborg frederikshavner skrev:
21. apr 2019, 15:52
Sydafrikanske Liam Jordan fra HB Køge er en interessant kantspiller som har gjort det godt i 1. division, spiller primært venstrekant. Har bidraget med 10 assists i 24 kampe
Jeg så ham spille mod Fredericia på Køge stadion for noget tid siden. Jeg synes bestemt ikke, at han lignede en mand med niveau til mere end 1. division i den kamp
What? Jeg var også i Køge den dag og han brændte han da banen fuldstændig af. Det var en af de bedste enkeltmandspræstationer jeg har set i 1. division i mange år.

Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Indlæg: 3052
Tilmeldt: 9. apr 2019, 20:03
Favoritspiller: Johansson

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 26. apr 2019, 22:33

Ochs er som ventet færdig i AaB.
Har lige fået en nyhedsmail ang. næste hjemmekamp mod gjæf hvor der står at der tages afsked med Würtz, Risgård, KP, Lansing og Ochs

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7876
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Forza » 26. apr 2019, 22:58

Aalborg frederikshavner skrev:
26. apr 2019, 22:33
Ochs er som ventet færdig i AaB.
Har lige fået en nyhedsmail ang. næste hjemmekamp mod gjæf hvor der står at der tages afsked med Würtz, Risgård, KP, Lansing og Ochs
Det har da hele tiden ligget klart? Især med tanke på at manden ikke en gang har kunne spille sig på holdet.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3649
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Hovedet » 28. apr 2019, 01:20

FIDEL skrev:
23. apr 2019, 10:35
9000AaB skrev:
23. apr 2019, 10:23
Gad godt vi kiggede på spillere som Opondo og Vito til midtbanen. Tror godt dr kunne være den type spillere vi mamgler ved siden af Abildgaard i en 4 4 2 eller som venstre kant i en 4 3 3. Opondo jar os udløb til sommee mener jeg og vito kan ikke koste alverden.
Og kunne Kamara fra Vendsyssel os være noget for os til Angrebet ?...
Opondo er desværre ikke fri transfer til sommer, til trods for at Tipsbladet har ham på listen over kontraktfrie spillere. Men enig i at han kunne passe ret godt ind til en 3-mands midtbane i vores 4-3-3 formation. Det samme kan Mistrati nok også, men jeg er i tvivl om hvor god han er defensivt.

Kamara henter vi ikke. Vi har Weert, og AaB vil bruge talenterne Ali, Kaufmann og evt. Ramkilde hvis han kommer igang igen. Endvidere skal Thellufsen og Oliver Klitten også have mulighed for at spille sig på holdet.

Jeg kunne tænke mig Konaté fra Vendsyssel, men det kommer heller ikke til at ske, da vores talenter skal have chancen.

Yderligere kan jeg forestille mig, at Gaarde henvender sig til Nicolai Poulsen, der er fri til sommer, og Mads Albæk, som også er fri til sommer. Med 1 af de 2 i truppen, vil konkurrencen til den centrale midtbane være rigtig god. Børsting kan tilmed bruges på midtbanen, og Lucas sidder jo på den ene af pladserne.
Ali har spillet i over et år nu uden at vise det fjerneste, Ramkilde er sådan en mystisk legende, der aldrig har spillet i Superligaen og været skadet i årevis og Kaufmann har spillet nogle få minutter. Det er godt nok et tyndt grundlag for nu at sige det mildt. Det virker på mig, som om klubben er på vej ud i det rene kaos med afgange en masse, besparelser og en tynd og usammenhængende ungdomsmasse.

Låst