Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Gamen

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Gamen » 9. okt 2019, 13:18

Brodernumsi skrev:
9. okt 2019, 13:08
Fossum var et ekstraordinært godt køb, hvor vi i følge Gaarde, var nødt til at slå til. Så tvivler stærk på vi har givet en masse millioner. Fossum er en ung spiller, så han ville også gerne videre, i stedet for at rådne op i 2. bundesliga.

Det kan jo heller ikke passe, at vi i følge dig og andre herinde, skal betale en masse penge når vi selv vil af med spillere, og vi også skal det, når andre klubber vil af med spillere.
Jamen, Fossum ER et ekstraordinært godt køb, set til løn og udgift til sign-on.
Men det ville han også have været hvis vi havde betalt en Okore-transfer for ham.
Stort potentiale, få skader, tidligt gennembrud - vigtig position, hvor vi har haft et kæmpe behov for forstærkning osv.

Men selvfølgelig er der stor konkurrence om en spiller som ham. Vi har strakt os langt.

Og jo, selvfølgelig kan det det. Det er 2 forskellige kontrakter. En kontrakt der slutter utidigt, og en kontrakt der indledes. Så der er ikke så meget at rafle om. Løn kompensation og sign-off i den ene, ny lønforhandling og sign-on i den anden.
Det er altså ikke nogen gavebod :-)

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9607
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Buzz Killington » 9. okt 2019, 13:19

Gamen skrev:
9. okt 2019, 12:55
Buzz Killington skrev:
9. okt 2019, 12:30
Derudover, så har du belært mig gang på gang om at det ikke er gratis for klubber at give "gratis" spillere væk. Så jf. dit eget ræsonemment omkring vores afskibbede spillere (e.g. Meilinger), så har Fossum fået en betydelig sign-off med i fjällräven, hvilket må forventes at dække en del af behovet, hvis ikke hele behovet, for en sign-on.
Vrøvl.

Hvis du skal skifte job, og får en hemmelig fratrædelsesgodtgørelse, ringer du så til dit nye job?

“Hej venner. Jeg har en god ordning der sikrer mig 150.000 i fratrædelsesgodtgørelse, da virksomheden skal bruge min løn andetsteds. Dem kan I godt modregne i min nye løn!”

Det er jo altså ikke sådan at Fossum eller Hannover kontakter AaB og siger hvad de har givet ham i skrub af-penge. Manden (eller hans agent) er jo ikke komplet idiot.
Det rager da ikke AaB. Det er en sag mellem Fossum og hans tidl. arbejdsgiver.
Og en spiller som Fossum kan man godt forvente der har været stor konkurrence om.

Så nej, det dækker ikke noget som helst behov. Den aftale Egelund har beskrevet passer meget godt løn-mæssigt til en spiller med Fossums meritter. Ser vi bort fra Lucas er det den mest profilerede handel vi har lavet i flere år.

Men nu du nævner én af Egelunds forbiere, hvad så med at nævne alle hans pletskud? Og måske lidt af en tilsnigelse at kalde det en forbier - spørg Allan Gaarde hvordan en handel nogen gange kan se ud til at blive til noget, og pludselig ikke være en realitet alligevel. På vandrørene var Oldrup så godt som clearet af. Han ændrede mening i 11. time.
Øh, nej. Jeg tror ikke det er gået sådan til som du ironiserer over. Men selvfølgelig pårivker det spillerens reservertionspris at han får en sign-off. Vi ved vitterligt intet om hvad han har fået.

Engående Egelund. Hvad med at nævne alle de gang Gaarde ikke har løjet? (!) Hvad er det vi er ude i her? Jeg påstår ikke at Egelund altid udøver grundløs spekulation. Jeg kommer bare med et eksempel på hvor han kom med et pinligt forsøg på insider viden. Han lever af at fremstå som en mand med fingeren på pulsen, og har incitament til at slå sine spekulationer op til mere end hvad de er.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Gamen

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Gamen » 9. okt 2019, 13:31

Buzz Killington skrev:
9. okt 2019, 13:19
Øh, nej. Jeg tror ikke det er gået sådan til som du ironiserer over. Men selvfølgelig pårivker det spillerens reservertionspris at han får en sign-off. Vi ved vitterligt intet om hvad han har fået.

Engående Egelund. Hvad med at nævne alle de gang Gaarde ikke har løjet? (!) Hvad er det vi er ude i her? Jeg påstår ikke at Egelund altid udøver grundløs spekulation. Jeg kommer bare med et eksempel på hvor han kom med et pinligt forsøg på insider viden. Han lever af at fremstå som en mand med fingeren på pulsen, og har incitament til at slå sine spekulationer op til mere end hvad de er.
Det slap du lige lovligt nemt udenom.
Hvorfor i alverden skulle det påvirke spillerens pris for sine ydelser, eller vilkår for den nye kontrakt?
Det skulle da være første gang i historien at en virksomhed mener at de skal have lidt rabat, fordi en ansat har fået en høj løn i sit tidligere job. Eller at en ansat ligefrem føler sig kaldet til at kræve meget mindre, uden at han har noget forhold til sin nye arbejdsgiver.
Har han fået en sign-on for et stort skifte til en stor liga, så får han også en sign-off, når klubben vil af med ham i utide. Hvis du bliver ved med at anfægte det, go ahead.
Du taler mod bedrevidende her.

Vi får altså ikke bare en profil smidt gratis i nakken, og det beløb Egelund fremkommer med er jo væsentligt under hvad vi har set lignende spiller blive købt fri for. Så slet ikke utænkeligt at han har ret.

Det var ikke et pinligt forsøg, når han havde ret. Selv Gaarde troede den var hjemme. Han ændrede mening i løbet af timer.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9607
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Buzz Killington » 9. okt 2019, 13:57

Gamen skrev:
9. okt 2019, 13:31
Buzz Killington skrev:
9. okt 2019, 13:19
Øh, nej. Jeg tror ikke det er gået sådan til som du ironiserer over. Men selvfølgelig pårivker det spillerens reservertionspris at han får en sign-off. Vi ved vitterligt intet om hvad han har fået.

Engående Egelund. Hvad med at nævne alle de gang Gaarde ikke har løjet? (!) Hvad er det vi er ude i her? Jeg påstår ikke at Egelund altid udøver grundløs spekulation. Jeg kommer bare med et eksempel på hvor han kom med et pinligt forsøg på insider viden. Han lever af at fremstå som en mand med fingeren på pulsen, og har incitament til at slå sine spekulationer op til mere end hvad de er.
Det slap du lige lovligt nemt udenom.
Hvorfor i alverden skulle det påvirke spillerens pris for sine ydelser, eller vilkår for den nye kontrakt?
Det skulle da være første gang i historien at en virksomhed mener at de skal have lidt rabat, fordi en ansat har fået en høj løn i sit tidligere job. Eller at en ansat ligefrem føler sig kaldet til at kræve meget mindre, uden at han har noget forhold til sin nye arbejdsgiver.
Har han fået en sign-on for et stort skifte til en stor liga, så får han også en sign-off, når klubben vil af med ham i utide. Hvis du bliver ved med at anfægte det, go ahead.
Du taler mod bedrevidende her.

Vi får altså ikke bare en profil smidt gratis i nakken, og det beløb Egelund fremkommer med er jo væsentligt under hvad vi har set lignende spiller blive købt fri for. Så slet ikke utænkeligt at han har ret.

Det var ikke et pinligt forsøg, når han havde ret. Selv Gaarde troede den var hjemme. Han ændrede mening i løbet af timer.
Hvorfor i alverden skulle det ikke påvirke hvordan spilleren prissætter sig selv hvor mange penge han vil stå med ved et skifte? Hvis ikke H96 vil give et tilstrækkeligt tilskud, så vil han muligvis slet ikke skifte væk. Du opstiller nogle underlige scenarier som om AaB sidder ved forhandlingsbordet og udtrykkeligt korrigerer efter Fossums sign-off.

Angående Egelund, hvor har du så intim viden om hvad Gaarde troede eller ikke troede? Det luder som et vildt trumfkort som mangler noget uddybning. Egelund's tweet kom et stykke tid efter en norsk avis havde breaket at kontrakten var lukket, og få minutter før klubben offentligjorde det. Det er sgu da pinligt. Men ok, hvis du har yderst intim viden om minut for minut kronologien i det her, så fair nok. Jeg er dog skeptisk (jeg kalder bullshit)
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Gamen

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Gamen » 9. okt 2019, 14:30

Buzz Killington skrev:
9. okt 2019, 13:57
Hvorfor i alverden skulle det ikke påvirke hvordan spilleren prissætter sig selv hvor mange penge han vil stå med ved et skifte? Hvis ikke H96 vil give et tilstrækkeligt tilskud, så vil han muligvis slet ikke skifte væk. Du opstiller nogle underlige scenarier som om AaB sidder ved forhandlingsbordet og udtrykkeligt korrigerer efter Fossums sign-off.

Angående Egelund, hvor har du så intim viden om hvad Gaarde troede eller ikke troede? Det luder som et vildt trumfkort som mangler noget uddybning. Egelund's tweet kom et stykke tid efter en norsk avis havde breaket at kontrakten var lukket, og få minutter før klubben offentligjorde det. Det er sgu da pinligt. Men ok, hvis du har yderst intim viden om minut for minut kronologien i det her, så fair nok. Jeg er dog skeptisk (jeg kalder bullshit)
Hvad i alverden ævler du om?
Jeg forstår ikke hvad du snakker om - mon ikke du bare prøver at bevæge dig let og elegant væk fra sagens kerne. Som sædvanlig.
Hvad har det med postulatet om at Fossum ikke har kostet noget at gøre? Som sagt - løn og sign-on giver god mening, men du begynder at ævle ud af en tangent.
Det var DIG der påstod at Hannovers sign-off skulle udfylde noget af behovet for en sign-on.

Klaus Egelund var på ferie i slut-juli og frem til 4/5 august. Det fremgår af hans twitter. Hvad er det for et Tweet du hentyder til? Oldrup forlængede med Odd 2/8. Jeg kan ikke finde det Tweet du påstår at have set - så hvem lyver?

Brugeravatar
strangecap
1. div
1. div
Indlæg: 258
Tilmeldt: 22. maj 2011, 07:41
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Sulsted

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af strangecap » 9. okt 2019, 15:00

FIDEL skrev:
9. okt 2019, 12:04
FlæskeFrank skrev:
9. okt 2019, 12:01
Nu er det vel en væsentlig skade til van Weert. Reelt sidder vi vel her bag tasterne og frygter for, at han ikke spiller mere i efteråret. I forhold til starten af vinduet, så regnede man vel heller ikke med at skulle udleje Abou Ali ? Både Kaufmann og Lucas har døjet med skader og Kusk har jo også bidraget til bekymringerne.

Når det så er sagt, så har jeg svært ved at se ideen med Drost. Kan ikke forestille mig han er bedre end Tegntstedt. Men kender ikke de kvaliteter, som man scouter efter.
Jeg synes også, at AaB hellere skal bruge Tengstedt end Drost - altså hvis de tror på ham i trænerteamet.
Enig, alternativt skulle man kigge til NB og snuppe Rolf Toft frem til sommer hvis han har lyst som backup til vores talenter, er stadig ærgerlig over han ikke slog igennem :)

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9607
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Buzz Killington » 9. okt 2019, 15:01

Gamen skrev:
9. okt 2019, 14:30
Buzz Killington skrev:
9. okt 2019, 13:57
Hvorfor i alverden skulle det ikke påvirke hvordan spilleren prissætter sig selv hvor mange penge han vil stå med ved et skifte? Hvis ikke H96 vil give et tilstrækkeligt tilskud, så vil han muligvis slet ikke skifte væk. Du opstiller nogle underlige scenarier som om AaB sidder ved forhandlingsbordet og udtrykkeligt korrigerer efter Fossums sign-off.

Angående Egelund, hvor har du så intim viden om hvad Gaarde troede eller ikke troede? Det luder som et vildt trumfkort som mangler noget uddybning. Egelund's tweet kom et stykke tid efter en norsk avis havde breaket at kontrakten var lukket, og få minutter før klubben offentligjorde det. Det er sgu da pinligt. Men ok, hvis du har yderst intim viden om minut for minut kronologien i det her, så fair nok. Jeg er dog skeptisk (jeg kalder bullshit)
Hvad i alverden ævler du om?
Jeg forstår ikke hvad du snakker om - mon ikke du bare prøver at bevæge dig let og elegant væk fra sagens kerne. Som sædvanlig.
Hvad har det med postulatet om at Fossum ikke har kostet noget at gøre? Som sagt - løn og sign-on giver god mening, men du begynder at ævle ud af en tangent.
Det var DIG der påstod at Hannovers sign-off skulle udfylde noget af behovet for en sign-on.

Klaus Egelund var på ferie i slut-juli og frem til 4/5 august. Det fremgår af hans twitter. Hvad er det for et Tweet du hentyder til? Oldrup forlængede med Odd 2/8. Jeg kan ikke finde det Tweet du påstår at have set - så hvem lyver?
Det kan være jeg har forvekslet ham med en anden journalist. Den var oppe at vende i transfertråden da vi alle fulgte med omkring Oldrup-købet. Angående Fossum-købet, så kan jeg ikke få øje på din invending, andet end at det må være en overfortolkning af mit oprindelige indlæg. Du læste det vitterligt som om jeg mente at Fossums sign-off var en del af forhandlingen med AaB? Det var ikke det jeg mente. Jeg talte eksplicit om "behov".
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6080
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af FIDEL » 10. okt 2019, 17:29

Drost kom frem til et par gode muligheder idag, og pga. Manglende kampform, kan vi vil ikke forvente mere fra ham.
Men mon ikke AaB vælger at køre videre uden Drost. Tengstedt og Børsting kan jo bruges på toppen hvis Kaufmann får en skade.

Gamen

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Gamen » 10. okt 2019, 18:45

FIDEL skrev:
10. okt 2019, 17:29
Tengstedt og Børsting kan jo bruges på toppen hvis Kaufmann får en skade.
Tengstedt skal have små indhop. Børsting?! Stop nu med det omskolingslort, manden har aldrig været angriber.

Vi skal have spillere der kan spille pladserne, ikke have 10 spillere der til nøds kan bruges et helt andet sted. Børstings førsteberøring er marginalt bedre end Julian Kristoffersens.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14707
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Hanga » 10. okt 2019, 18:55

Gamen skrev:
10. okt 2019, 18:45
FIDEL skrev:
10. okt 2019, 17:29
Tengstedt og Børsting kan jo bruges på toppen hvis Kaufmann får en skade.
Tengstedt skal have små indhop. Børsting?! Stop nu med det omskolingslort, manden har aldrig været angriber.

Vi skal have spillere der kan spille pladserne, ikke have 10 spillere der til nøds kan bruges et helt andet sted. Børstings førsteberøring er marginalt bedre end Julian Kristoffersens.
Mon ikke FIDEL mener på den korte bane her, indtil vintervinduet, fremfor at "spilde tid" på en spiller som Oliver Drost.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Indlæg: 3052
Tilmeldt: 9. apr 2019, 20:03
Favoritspiller: Johansson

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 10. okt 2019, 19:21

Hanga skrev:
10. okt 2019, 18:55
Gamen skrev:
10. okt 2019, 18:45
FIDEL skrev:
10. okt 2019, 17:29
Tengstedt og Børsting kan jo bruges på toppen hvis Kaufmann får en skade.
Tengstedt skal have små indhop. Børsting?! Stop nu med det omskolingslort, manden har aldrig været angriber.

Vi skal have spillere der kan spille pladserne, ikke have 10 spillere der til nøds kan bruges et helt andet sted. Børstings førsteberøring er marginalt bedre end Julian Kristoffersens.
Mon ikke FIDEL mener på den korte bane her, indtil vintervinduet, fremfor at "spilde tid" på en spiller som Oliver Drost.
Tror ikke at det kommer til at ske. Kan huske at Børsting omkring sæsonstart udtalte at han havde aftalt med Friis at han skulle kæmpe for sin plads på midtbanen. Det skulle være slut med at agere brandslukker på alle mulige andre pladser

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14707
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Hanga » 10. okt 2019, 19:22

Aalborg frederikshavner skrev:
10. okt 2019, 19:21
Hanga skrev:
10. okt 2019, 18:55
Gamen skrev:
10. okt 2019, 18:45
FIDEL skrev:
10. okt 2019, 17:29
Tengstedt og Børsting kan jo bruges på toppen hvis Kaufmann får en skade.
Tengstedt skal have små indhop. Børsting?! Stop nu med det omskolingslort, manden har aldrig været angriber.

Vi skal have spillere der kan spille pladserne, ikke have 10 spillere der til nøds kan bruges et helt andet sted. Børstings førsteberøring er marginalt bedre end Julian Kristoffersens.
Mon ikke FIDEL mener på den korte bane her, indtil vintervinduet, fremfor at "spilde tid" på en spiller som Oliver Drost.
Tror ikke at det kommer til at ske. Kan huske at Børsting omkring sæsonstart udtalte at han havde aftalt med Friis at han skulle kæmpe for sin plads på midtbanen. Det skulle være slut med at agere brandslukker på alle mulige andre pladser
Yes, nu var pointen mere at man ikke skulle ofre tid eller kroner på Drost, for så kunne man lige så godt bruge det vi har, selvom det er også er tyndt.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6080
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af FIDEL » 10. okt 2019, 19:43

Gamen skrev:
10. okt 2019, 18:45
FIDEL skrev:
10. okt 2019, 17:29
Tengstedt og Børsting kan jo bruges på toppen hvis Kaufmann får en skade.
Tengstedt skal have små indhop. Børsting?! Stop nu med det omskolingslort, manden har aldrig været angriber.

Vi skal have spillere der kan spille pladserne, ikke have 10 spillere der til nøds kan bruges et helt andet sted. Børstings førsteberøring er marginalt bedre end Julian Kristoffersens.
Af nød kan Børsting godt spille angriber. Det gjorde han i en periode under Søndergaard...

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5175
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Jakobsen » 10. okt 2019, 20:19

FIDEL skrev:
10. okt 2019, 19:43
Gamen skrev:
10. okt 2019, 18:45
FIDEL skrev:
10. okt 2019, 17:29
Tengstedt og Børsting kan jo bruges på toppen hvis Kaufmann får en skade.
Tengstedt skal have små indhop. Børsting?! Stop nu med det omskolingslort, manden har aldrig været angriber.

Vi skal have spillere der kan spille pladserne, ikke have 10 spillere der til nøds kan bruges et helt andet sted. Børstings førsteberøring er marginalt bedre end Julian Kristoffersens.
Af nød kan Børsting godt spille angriber. Det gjorde han i en periode under Søndergaard...
Angriber og angriber. Som jeg husker det lagde han som forreste midtbanemand bagved Bassogog i Søndergårds sidste kampe. Han var vel mere en slags knokler på 10'er pladsen end angriber. Det siger i det hele taget en del om hvor miserabelt sammensat truppen blev efter sommeren 16.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6080
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af FIDEL » 10. okt 2019, 20:34

Jakobsen skrev:
10. okt 2019, 20:19
FIDEL skrev:
10. okt 2019, 19:43
Gamen skrev:
10. okt 2019, 18:45
FIDEL skrev:
10. okt 2019, 17:29
Tengstedt og Børsting kan jo bruges på toppen hvis Kaufmann får en skade.
Tengstedt skal have små indhop. Børsting?! Stop nu med det omskolingslort, manden har aldrig været angriber.

Vi skal have spillere der kan spille pladserne, ikke have 10 spillere der til nøds kan bruges et helt andet sted. Børstings førsteberøring er marginalt bedre end Julian Kristoffersens.
Af nød kan Børsting godt spille angriber. Det gjorde han i en periode under Søndergaard...
Angriber og angriber. Som jeg husker det lagde han som forreste midtbanemand bagved Bassogog i Søndergårds sidste kampe. Han var vel mere en slags knokler på 10'er pladsen end angriber. Det siger i det hele taget en del om hvor miserabelt sammensat truppen blev efter sommeren 16.
Tror du blander det sammen med da wieghorst spillede med Børsting som 10'er.
Jeg husker et par kampe under Søndergaard, hvor Børsting spillede på toppen, og jeg mener endda han scorede.

Gamen

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Gamen » 10. okt 2019, 23:10

Iflg. transfermarkt har han gjort det nogle gange i sin karriere, altså 10’er/second striker, men kun én kamp som angriber... og jo i en periode hvor det var en nødløsning.
https://www.transfermarkt.com/frederik- ... ler/309414

Hvis det er med den hat på, så er Lucas også angriber. Det er han ikke.

Nej, Børsting kan ikke spille der! Han har ikke ën af de kvaliteter der kræver for at ligge der, udover at han arbejder hårdt for føden.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6080
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af FIDEL » 11. okt 2019, 10:05

Gamen skrev:
10. okt 2019, 23:10
Iflg. transfermarkt har han gjort det nogle gange i sin karriere, altså 10’er/second striker, men kun én kamp som angriber... og jo i en periode hvor det var en nødløsning.
https://www.transfermarkt.com/frederik- ... ler/309414

Hvis det er med den hat på, så er Lucas også angriber. Det er han ikke.

Nej, Børsting kan ikke spille der! Han har ikke ën af de kvaliteter der kræver for at ligge der, udover at han arbejder hårdt for føden.
Børsting er en udemærket dybdeløber, så det er jo ikke fordi, at han ikke kan spille den forreste plads, men selvfølgelig er det ikke at foretrække. Men han kan altså sagtens ligge deroppe og presse samt løbe dybt. Det kommer jo helt an på hvordan spillet lægges an. Jeg vil dog foretrække Lucas eller Tengstedt deroppe.
Det vil være helt fint at give Tengstedt nogle indhop. Tror ikke Drost kommer på kontrakt.
Under alle omstændigheder er det vel tvingende nødvendigt at hente en angriber i vintervinduet.

Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Indlæg: 3052
Tilmeldt: 9. apr 2019, 20:03
Favoritspiller: Johansson

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 11. okt 2019, 10:32

Det skal ske før eller senere at de `fortabte sønner´ nævnes, her tænker jeg på Dalsgaard, Lasse og Thomsen.
Dalsgaard udelukker på ingen måde en retur til Hornevej https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/dal ... ge-aldrig/

Personligt er jeg noget lunken ved tanken om at hente flere fortabte sønner hjem. De er dyre i drift og for Dalsgaard og Lasses vedkommende er de snart i karrierens efterår, Thomsen derimod har haft mange skader og er gået totalt i stå.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6080
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af FIDEL » 11. okt 2019, 10:47

Aalborg frederikshavner skrev:
11. okt 2019, 10:32
Det skal ske før eller senere at de `fortabte sønner´ nævnes, her tænker jeg på Dalsgaard, Lasse og Thomsen.
Dalsgaard udelukker på ingen måde en retur til Hornevej https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/dal ... ge-aldrig/

Personligt er jeg noget lunken ved tanken om at hente flere fortabte sønner hjem. De er dyre i drift og for Dalsgaard og Lasses vedkommende er de snart i karrierens efterår, Thomsen derimod har haft mange skader og er gået totalt i stå.
Dalsgaard kunne være perfekt, da han har lederevner og et højt niveau på superliganiveau. Kan tilmed spille centralt.
Thomsen skal vi holde langt fra pt. efter min mening.
Lasse er heller ikke pt. så attraktiv for os, da vi jo har hentet Thelander, der ligesom Lasse, er en duelspiller.

Men tænk lige på et fysisk stærkt forsvar vi kan få: Thelander, Dalsgaard, KP og Ahlmann. Det er ikke tosset.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Yankee » 11. okt 2019, 11:32

FIDEL skrev:
11. okt 2019, 10:47
Men tænk lige på et fysisk stærkt forsvar vi kan få: Thelander, Dalsgaard, KP og Ahlmann. Det er ikke tosset.
Jeg synes faktisk ikke det lyder super godt. Et forsvar totalt blottet for pasningsevner og teknisk kvalitet. Tilmed har både KP og Ahlmann præsteret meget svingende her i efteråret.

Men selvfølgelig skal AaB tage Dalsgaard hjem hvis det kan lade sig gøre. Han er fast mand på det danske landshold og passer tilmed ind på en plads, hvor der virkelig mangler kvalitet.

Låst