Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af FIDEL » 13. nov 2019, 15:13

Gamen skrev:
13. nov 2019, 12:01
bedstefar skrev:
13. nov 2019, 11:38
Han kan også spille helt fremme. Kaufmann har også af en pause engang i mellem og det hele ikke ligger 100 % på ham. Vi skal tænke på han stadig kun er 18 år.
Mon ikke Brøndby går efter ham. Men ellers flot snit i Superligaen - 61 kampe, 24 mål og 9 assists.

David Batanero kan også hentes nu - GIF Sundsvall er rykket ned, og han er åben for andre skandinaviske klubber. Hvis vi får solgt Abildgaard så kan Magnus komme tilbage på bænken, og så kan vi få en spiller ind, der kan varetage både 6'er og 8'er rollen godt.
Tjo måske, men Brøndby går jo muligvis efter Saba i Randers igen. CV kender dog Donyoh bedre, og det kan være en fordel eller ulempe for Godsway...
En spændende, teknisk og hurtig spiller, som jeg gerne ser i AaB.
Får vi solgt Okore, Abildgaard eller Rinne her til vinter, så bør vi gå efter Donyoh eller Saba. Saba er nok lettere urealistisk, men der skal da forsøges...

Under alle omstændigheder håber jeg på Schwartz´ tilbagevenden til AaB...!

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af jonas386 » 13. nov 2019, 18:36

Hanga skrev:
13. nov 2019, 14:38
gravballe skrev:
13. nov 2019, 13:56
jonas386 skrev:
13. nov 2019, 13:44
Det nager mig sådan, at Friis sagde det med Lucas' dybdeløb. Ja, det kan han OGSÅ finde ud af. Men det er tydeligt at det hæmmer resten af vores offensiv, når/hvis vores plan er at sende Lucas i dybden fra kanten. Han er så meget bedre, end at skulle degraderes til en dybdeløber. Få ham nu på bolden så meget som muligt, og giv ham muligheden for at sætte Kusk og Fossum op, istedet for han gemmes væk på kanten, eller smides op som enlig angriber. Jeg frygter dog, at Friis holder fast i Magnus som anker og Lucas på kanten året ud. Jeg tror ikke det andet er med i Friis overvejelser, hvilket ikke ligefrem er lovende.

Det er klart mit største problem. Man bruger ikke Lucas der hvor han er bedst. De bedste kampe er fra hans side altså fra midtbanen. Selv hans kampe hvor han lå som winge på midtbanen, var han langt bedre i end, dem hvor han ligger i front. (som jeg lige husker det). Jeg syntes faktisk det er en skam vi har fået ham tilbage, når vi ikke tør bruge ham der hvor han er bedst. Det værste er fanme at Friis flere gange i div interviews har lagt op til at Lucas skulle være på midtbanen..
Jeg er også helt enig. Dog skal det nævnes at hans nok bedste kamp var mod FCK som kant. Men generelt vil jeg gerne have ham mere på bolden tidligere i vores spil. Der er dog nok ingen tvivl om at skal vi stille med de stærkeste 11, er han pt. på kanten.
Lucas kan spille godt på alle positioner. Spørgsmålet er ikke udelukkende for hvordan vi får Lucas til at præstere bedst, for han skal nok klare sig. Spørgsmålet er hvordan vi får mest muligt ud af ham, så spillere som Kusk og Fossum ikke virker som blinde passagerer, fordi spillet i 9/10 tilfælde foregår i den modsatte side.
Der var flere situationer i Randers kampen (3-3), hvor ex Fossum slet ikke kunne deltage i spillet, fordi det hele foregik mellem Ahlmann, Olsen og Lucas. Det havde Randers fattet, og sendte bare en ekstra mand derovre, så Lucas kunne stå stille med bolden, uden spilmuligheder, og uden chance for selv at køre igennem 4-5 mand. Det er så spild af fantastisk fodboldspiller.

Jeg tror som sagt (desværre) ikke at Friis tænker i de baner, fordi det skal ske på bekostning af Magnus, Børsting eller begge to, og det virker ikke til på nogen måde at være i hans overvejelser. For det er åbenbart bedre at være dårlige både med og uden bold, istedet for kun at være god med bolden.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

AK48hamas
1. div
1. div
Indlæg: 489
Tilmeldt: 30. okt 2012, 12:13

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af AK48hamas » 13. nov 2019, 19:00

Gamen skrev:
13. nov 2019, 11:32
bedstefar skrev:
13. nov 2019, 11:16
FCN er klar til at slippe Donyoh til vinter. Jeg synes man skal give manden en 6 måneders kontrakt og se om det ikke kan hjælpe os tættere på top 6!
Perfekt afløser til venstre kant, så Lucas kan komme tilbage centralt.
Nu har jeg lidt insider viden og der er altså en god grund til at en så god spiller er bagerst i køen. Manden er begyndt at slacke meget på disciplinen. Kommer for sent til træning osv. Kan selvfølgelig være han bare mangler motivation med de elendige lønninger man får i Nordsjælland.

9000AaB
Superliga
Superliga
Indlæg: 621
Tilmeldt: 30. dec 2013, 15:20
Favoritspiller: M. Lindstrøm

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af 9000AaB » 14. nov 2019, 13:38

Nu begynder rygterne omkring Kaufman - nogen der har nogen ide om hvem der dog skulle være interesseret i ham?
Og gad vide hvad vi mon kan få for ham.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Forza » 14. nov 2019, 13:39

9000AaB skrev:
14. nov 2019, 13:38
Nu begynder rygterne omkring Kaufman - nogen der har nogen ide om hvem der dog skulle være interesseret i ham?
Og gad vide hvad vi mon kan få for ham.
Hvilke rygter?
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Forza » 14. nov 2019, 14:00

Jesper Helmin (tidligere chefredaktør på bold.dk) skriver følgende på twitter:

“Det lyder til, at det er ved at blive konkret mellem AaB og Aarhus Fremads Mike Vestergaard, der bl.a. har spillet reserveholdskampe for nordjyderne i efteråret #transferdk”
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af jonas386 » 14. nov 2019, 14:13

Forza skrev:
14. nov 2019, 14:00
Jesper Helmin (tidligere chefredaktør på bold.dk) skriver følgende på twitter:

“Det lyder til, at det er ved at blive konkret mellem AaB og Aarhus Fremads Mike Vestergaard, der bl.a. har spillet reserveholdskampe for nordjyderne i efteråret #transferdk”
Endnu et futsalspiller. Interessant. Mon ikke det bare er til reserveholdet i første omgang?
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Buzz Killington » 14. nov 2019, 14:18

Forza skrev:
14. nov 2019, 14:00
Jesper Helmin (tidligere chefredaktør på bold.dk) skriver følgende på twitter:

“Det lyder til, at det er ved at blive konkret mellem AaB og Aarhus Fremads Mike Vestergaard, der bl.a. har spillet reserveholdskampe for nordjyderne i efteråret #transferdk”
O.k. Ja ja, ser ikke noget 2.div. og AaB har tidligere haft gode erfaringer med at rekturere nedefra. Spiller på landsholdet i fodsalat. Mine fordomme om den slags er noget med hurtige fødder, god teknik, ringe fysik og manglende gennembrudskraft. På transfermarkt står der at han er central midt. Så, måske et supplement til Polsen.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af jonas386 » 14. nov 2019, 15:22

Buzz Killington skrev:
14. nov 2019, 14:18
Forza skrev:
14. nov 2019, 14:00
Jesper Helmin (tidligere chefredaktør på bold.dk) skriver følgende på twitter:

“Det lyder til, at det er ved at blive konkret mellem AaB og Aarhus Fremads Mike Vestergaard, der bl.a. har spillet reserveholdskampe for nordjyderne i efteråret #transferdk”
O.k. Ja ja, ser ikke noget 2.div. og AaB har tidligere haft gode erfaringer med at rekturere nedefra. Spiller på landsholdet i fodsalat. Mine fordomme om den slags er noget med hurtige fødder, god teknik, ringe fysik og manglende gennembrudskraft. På transfermarkt står der at han er central midt. Så, måske et supplement til Polsen.
Som skrevet ovenfor, så virker det som en tilføjelse til reserveholdet. Som du skriver, så kan den type spillere ofte sagtens være med teknisk, men har nogle andre mangler der gør, at de ikke er optimale for fodbold på højeste niveau. Jeg synes dog, at der kan være god fidus i at holde øje med futsalspillere i ungdomsårgangene. Ham Oliver Børsting (eller Oliver Overgaard, kan ikke huske det på stående fod) vi har hentet i Viborg til U19 skulle være en yderst talentfuld futsalspiller, med blandt andre DM titler, og er som jeg forstår det også en af de offensive profiler hos os.

Fysik og den slags kan man lære. Teknik og boldføling er noget sværere, hvilket superligaen er et fremragende eksempel på uge efter uge.

Alt i alt virker han som en lottokupon, men det kan også være fint nok. Nogle gange vinder man jo, og han er næppe dyr. Kunne der derudover være noget uddannelse eller andet der gør han vil spille i AaB frem for Aarhus Fremad? Lønnen er vel alligevel yderst beskeden, hvis det overhovedet er betalt, i divisionerne. Så tror heller ikke han får en 1. holdsløn
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Buzz Killington » 14. nov 2019, 15:35

jonas386 skrev:
14. nov 2019, 15:22
Buzz Killington skrev:
14. nov 2019, 14:18
Forza skrev:
14. nov 2019, 14:00
Jesper Helmin (tidligere chefredaktør på bold.dk) skriver følgende på twitter:

“Det lyder til, at det er ved at blive konkret mellem AaB og Aarhus Fremads Mike Vestergaard, der bl.a. har spillet reserveholdskampe for nordjyderne i efteråret #transferdk”
O.k. Ja ja, ser ikke noget 2.div. og AaB har tidligere haft gode erfaringer med at rekturere nedefra. Spiller på landsholdet i fodsalat. Mine fordomme om den slags er noget med hurtige fødder, god teknik, ringe fysik og manglende gennembrudskraft. På transfermarkt står der at han er central midt. Så, måske et supplement til Polsen.
Som skrevet ovenfor, så virker det som en tilføjelse til reserveholdet. Som du skriver, så kan den type spillere ofte sagtens være med teknisk, men har nogle andre mangler der gør, at de ikke er optimale for fodbold på højeste niveau. Jeg synes dog, at der kan være god fidus i at holde øje med futsalspillere i ungdomsårgangene. Ham Oliver Børsting (eller Oliver Overgaard, kan ikke huske det på stående fod) vi har hentet i Viborg til U19 skulle være en yderst talentfuld futsalspiller, med blandt andre DM titler, og er som jeg forstår det også en af de offensive profiler hos os.

Fysik og den slags kan man lære. Teknik og boldføling er noget sværere, hvilket superligaen er et fremragende eksempel på uge efter uge.

Alt i alt virker han som en lottokupon, men det kan også være fint nok. Nogle gange vinder man jo, og han er næppe dyr. Kunne der derudover være noget uddannelse eller andet der gør han vil spille i AaB frem for Aarhus Fremad? Lønnen er vel alligevel yderst beskeden, hvis det overhovedet er betalt, i divisionerne. Så tror heller ikke han får en 1. holdsløn
Altså, alle kan få muller ved styrketræning, men det virker yderst begrænset hvor meget man kan rykke mht. den eksplosivitet der er central i forhold til gennembrudsstyrke, og som 99% af AaB-udviklede spillere mangler (Grønkjær er den ene procent). Det er cool nok at kunne spille bolden i rundkreds (selvom vi ikke engang er gode til det pt. ), men hvis vi skal destabilisere et forsvar, skal vi have spillere der kan lave gennembrud fra en tilbageskudt position på banen. Og ham her Aarhusianeren bliver altså lige mit påskud for at lukke gylle ud over det.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af jonas386 » 14. nov 2019, 16:11

Buzz Killington skrev:
14. nov 2019, 15:35

Altså, alle kan få muller ved styrketræning, men det virker yderst begrænset hvor meget man kan rykke mht. den eksplosivitet der er central i forhold til gennembrudsstyrke, og som 99% af AaB-udviklede spillere mangler (Grønkjær er den ene procent). Det er cool nok at kunne spille bolden i rundkreds (selvom vi ikke engang er gode til det pt. ), men hvis vi skal destabilisere et forsvar, skal vi have spillere der kan lave gennembrud fra en tilbageskudt position på banen. Og ham her Aarhusianeren bliver altså lige mit påskud for at lukke gylle ud over det.
Jeg tror nu godt at man kan træne eksplosivitet, men jeg er ikke sikker på hvor meget opmærksomhed det får i fodboldmiljøer, eller i AaB. Andre klubber kan jo godt udvikle gennembrudsstærke spillere, der til gengæld har andre mangler. Jeg tror ikke at nordjyder er langsommere end andre folkefærd.

Jeg er derudover helt enig. Min drøm er en gennembrudsstærk venstrekant, med Lucas bag ham.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Buzz Killington » 14. nov 2019, 16:48

jonas386 skrev:
14. nov 2019, 16:11
Buzz Killington skrev:
14. nov 2019, 15:35

Altså, alle kan få muller ved styrketræning, men det virker yderst begrænset hvor meget man kan rykke mht. den eksplosivitet der er central i forhold til gennembrudsstyrke, og som 99% af AaB-udviklede spillere mangler (Grønkjær er den ene procent). Det er cool nok at kunne spille bolden i rundkreds (selvom vi ikke engang er gode til det pt. ), men hvis vi skal destabilisere et forsvar, skal vi have spillere der kan lave gennembrud fra en tilbageskudt position på banen. Og ham her Aarhusianeren bliver altså lige mit påskud for at lukke gylle ud over det.
Jeg tror nu godt at man kan træne eksplosivitet, men jeg er ikke sikker på hvor meget opmærksomhed det får i fodboldmiljøer, eller i AaB. Andre klubber kan jo godt udvikle gennembrudsstærke spillere, der til gengæld har andre mangler. Jeg tror ikke at nordjyder er langsommere end andre folkefærd.

Jeg er derudover helt enig. Min drøm er en gennembrudsstærk venstrekant, med Lucas bag ham.
Selvfølgelig kan man træne det, men spillere udvikler sig ikke markant over deres oprindelige forudsætninger. Rigsgård kommer aldrig i nærheden af Bassogog, selv hvis Basso havde holdt sig til sofaen mens Rigsgård pumpende jern.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

zadion
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 78
Tilmeldt: 8. nov 2018, 08:55
Favoritspiller: Kasper Risgård

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af zadion » 14. nov 2019, 17:49

https://www.bt.dk/superligaen/transferv ... hNmbIV4JfQ

B.T bragte den her tidligere i dag, for lige at gribe den med Kaufmann.
Der er intet specielt i den, ud over lidt forventlig interesse når en 18-årig har vist sig pænt frem på seniorniveau.

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Martino » 15. nov 2019, 08:06

Buzz Killington skrev:
14. nov 2019, 14:18
Forza skrev:
14. nov 2019, 14:00
Jesper Helmin (tidligere chefredaktør på bold.dk) skriver følgende på twitter:

“Det lyder til, at det er ved at blive konkret mellem AaB og Aarhus Fremads Mike Vestergaard, der bl.a. har spillet reserveholdskampe for nordjyderne i efteråret #transferdk”
O.k. Ja ja, ser ikke noget 2.div. og AaB har tidligere haft gode erfaringer med at rekturere nedefra. Spiller på landsholdet i fodsalat. Mine fordomme om den slags er noget med hurtige fødder, god teknik, ringe fysik og manglende gennembrudskraft. På transfermarkt står der at han er central midt. Så, måske et supplement til Polsen.
Han er nemlig en teknisk stærk central midt og på den front minder han lidt om Patrick Olsen. Fra det jeg har set, synes jeg bestemt han er værd at give chancen - det kan også betyde at Abildgaard er på vej ud til vinter og at man prioriterer at få en anden type ind.
Jeg savner Winsnes

Gamen

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Gamen » 15. nov 2019, 09:28

Der kan også hurtigt komme interesse fra udlandet for Søren Tengstedt. Der er engelske klubber der har kig på ham.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Hanga » 15. nov 2019, 10:53

Gamen skrev:
15. nov 2019, 09:28
Der kan også hurtigt komme interesse fra udlandet for Søren Tengstedt. Der er engelske klubber der har kig på ham.
Det har der også været tidligere mig bekendt. Jeg forstår ikke hvorfor spilletiden til ham har været så begrænset. Jeg synes han har gjort det pænt de få gange han har fået lov.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Hanga » 15. nov 2019, 10:54

9000AaB skrev:
14. nov 2019, 13:38
Nu begynder rygterne omkring Kaufman - nogen der har nogen ide om hvem der dog skulle være interesseret i ham?
Og gad vide hvad vi mon kan få for ham.
Hvis vi skal sælge ham nu skal vi vel op i minimum to millioner euro med pæne videresalgsprocenter. Han er angriber 18 år og med 7 mål i efteråret. Men allermest håber jeg da han bliver... også for hans egen skyld.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Gamen

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Gamen » 15. nov 2019, 10:57

Hanga skrev:
15. nov 2019, 10:53
Det har der også været tidligere mig bekendt. Jeg forstår ikke hvorfor spilletiden til ham har været så begrænset. Jeg synes han har gjort det pænt de få gange han har fået lov.
Rykkes Lucas ind centralt, så er der mulighed for indhop på venstre kant. Jeg kan godt lide hans statur, og så er han ud af en rigtig zebra-stribet familie :-)

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af FIDEL » 15. nov 2019, 11:53

Gamen skrev:
15. nov 2019, 10:57
Hanga skrev:
15. nov 2019, 10:53
Det har der også været tidligere mig bekendt. Jeg forstår ikke hvorfor spilletiden til ham har været så begrænset. Jeg synes han har gjort det pænt de få gange han har fået lov.
Rykkes Lucas ind centralt, så er der mulighed for indhop på venstre kant. Jeg kan godt lide hans statur, og så er han ud af en rigtig zebra-stribet familie :-)
Når Weert bliver helt klar til at spille fra start, så ser jeg gerne, at Kaufmann rykkes ud til venstre, og Lucas rykkes ned centralt. Det fungerede fint i starten af sæsonen. Så kan Kaufmann også få flere løbedueller, løbe dybt, og komme i positioner hvor han kan afslutte med sit farlige højreben.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Hanga » 15. nov 2019, 12:26

FIDEL skrev:
15. nov 2019, 11:53
Gamen skrev:
15. nov 2019, 10:57
Hanga skrev:
15. nov 2019, 10:53
Det har der også været tidligere mig bekendt. Jeg forstår ikke hvorfor spilletiden til ham har været så begrænset. Jeg synes han har gjort det pænt de få gange han har fået lov.
Rykkes Lucas ind centralt, så er der mulighed for indhop på venstre kant. Jeg kan godt lide hans statur, og så er han ud af en rigtig zebra-stribet familie :-)
Når Weert bliver helt klar til at spille fra start, så ser jeg gerne, at Kaufmann rykkes ud til venstre, og Lucas rykkes ned centralt. Det fungerede fint i starten af sæsonen. Så kan Kaufmann også få flere løbedueller, løbe dybt, og komme i positioner hvor han kan afslutte med sit farlige højreben.
Meget uenig. Kauf er bedst i boksen hvor jeg også ser ham være bedre end Weert. Solid fysik og god afslutter. Han har en fornuftig topfart men er ikke hurtig på de første mestre. Jeg ser ham slet ikke som kant.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Låst