Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Dalbjerg
Allstar
Allstar
Indlæg: 2290
Tilmeldt: 23. nov 2005, 05:13

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Dalbjerg » 31. jan 2020, 22:00

ABC90 skrev:
31. jan 2020, 21:53
Nu hvor vi står med én angriber og en skoleelev på angrebspositionen, så burde vi vel tænke lidt alternativt og sikre os bare lidt dybde i truppen på den korte bane - tænker at tage en lottokupon som Bille eller Bendtner som der tidligere i tråden er blevet joket med.

Hvorfor skulle de to herre ikke være interesseret i at få en kontrakt frem til sommer —> De burde være meget motiveret da det er sidste chance for dem begge, for at kunne få lidt mere klemt ud af deres karriere som nærmer sig sin ende? :)
Okay... Det der må være troll'ing.. Det kan ikke passe, hvis du mener det der seriøst..

Havde du kun nævnte Bendtner, ja så havde jeg slået det hen som desperation..

Men at du nævner Bille.. Haha.. Det er jo mere vanvittigt, end at foreslå, at vi ringer ud til Vejgaard, og hører om de ikke lige kan sende en angriber af sted til os..

RicoBR02
Allstar
Allstar
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 22. jul 2019, 14:26
Favoritspiller: Strandli

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af RicoBR02 » 31. jan 2020, 22:02

ABC90 skrev:
31. jan 2020, 21:53
Nu hvor vi står med én angriber og en skoleelev på angrebspositionen, så burde vi vel tænke lidt alternativt og sikre os bare lidt dybde i truppen på den korte bane - tænker at tage en lottokupon som Bille eller Bendtner som der tidligere i tråden er blevet joket med.

Hvorfor skulle de to herre ikke være interesseret i at få en kontrakt frem til sommer —> De burde være meget motiveret da det er sidste chance for dem begge, for at kunne få lidt mere klemt ud af deres karriere som nærmer sig sin ende? :)

Altså Bille? Som i ham der næsten mangler en arm? Altså ham der begyndte i Ishøj og aldrig mødte op? Og lige er blevet idømt fængsel? Det var satme useriøst.. Så hellere Bendtner trods alt..

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Forza » 31. jan 2020, 22:05

RicoBR02 skrev:
31. jan 2020, 22:02
ABC90 skrev:
31. jan 2020, 21:53
Nu hvor vi står med én angriber og en skoleelev på angrebspositionen, så burde vi vel tænke lidt alternativt og sikre os bare lidt dybde i truppen på den korte bane - tænker at tage en lottokupon som Bille eller Bendtner som der tidligere i tråden er blevet joket med.

Hvorfor skulle de to herre ikke være interesseret i at få en kontrakt frem til sommer —> De burde være meget motiveret da det er sidste chance for dem begge, for at kunne få lidt mere klemt ud af deres karriere som nærmer sig sin ende? :)

Altså Bille? Som i ham der næsten mangler en arm? Altså ham der begyndte i Ishøj og aldrig mødte op? Og lige er blevet idømt fængsel? Det var satme useriøst.. Så hellere Bendtner trods alt..
Hvis man nævner Bille i samme sætning som AaB bør man straks gå til læge. Det er ikke en gang sjovt.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Popnizzen
Landshold
Landshold
Indlæg: 960
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:14
Geografisk sted: Fredericia

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Popnizzen » 31. jan 2020, 22:07

Yankee skrev:
31. jan 2020, 21:53
Ift. 9'er-positionen, så er det vel planen at Kasper Kusk også skal dække den?

Det giver så lidt mangler på siderne, hvor jeg dog personligt har store forventninger til Oliver Klitten.
Men Kusk er da forhelvede ikke angriber. Vi kommer jo ikke til at score flere mål af at vi har tænkt os at stille op med 7 stillestående midtbanespillere, som hverken kan finde ud af at tage et dybdeløb, eller holde i bolden med en mand i ryggen. Det er en totalt falliterklæring og dybt uambitiøst. Er rimelig sikker på det ikke ligefrem får flere folk til at dukke op på stadion det her. Der skal VIRKELIG overraskes hvis ikke det hedder nedrykningsspil igen i år. Denne gang med 3 nedrykkere.... Håber de ved hvad de foretaget sig ude på Hornevej. Ude fra set er det her i den grad bekymrende!
„The less you care, the happier you will be.“

swfc
Landshold
Landshold
Indlæg: 913
Tilmeldt: 8. jul 2005, 18:11
Geografisk sted: Midthimmerland

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af swfc » 31. jan 2020, 22:10

Dvs at om to timer kan vi skrive at "vores rygtesmede" ikke engang duer længere? Nedtur :thumbsdown:
AaB i hjertet

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Forza » 31. jan 2020, 22:13

Vi må virkelig håbe Van Weert holder det næste halve år. Nødløsninger med Kusk eller Lucas oppe foran er simpelthen ikke seriøst.

Tengstedt er for uprøvet til at være fast starter hvis Van Weert er ude i længere tid.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3827
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Gentleman Finn » 31. jan 2020, 22:15

Kokkefar skrev:
31. jan 2020, 21:51
Gentleman Finn skrev:
31. jan 2020, 21:49
Jeg har ikke noget problem med at Kauf smutter nu, jeg følte mig ikke sikker på han ville kunne holde fokuset 100% her i foråret. Hvad der er en dealbreaker er hvis vi ikke har fået en videresalgsklausul, en fornuftig en, jeg kunne ikke læse noget ud af de info der er lækket.

Jeg kender ikke nok til Tengstedt, og det kan være svært at vide hvor stort et talent er før han har fået minutter i benene. Derfor giver det fint mening at give ham minutter i foråret, problemet kommer bare hvis Tom render ind i en skade, så Søren, du må meget gerne tage kampen op med Tom og presse ham på pladsen i foråret
Det er imo også et problem at investere spilletid i et talent med et halvt år tilbage på kontrakten.
Klart, det giver endnu mindre mening, det er bare at forlænge med ham, hvis han så endelig slår igennem her i foråret, så kommer andre klubber ind i billedet. Især hvis at man ikke hiver Pål ind, Pål vil jeg ikke give særligt meget for, manden er 29, har intet videresalgs potentiale, og trækker en dyr hyre som han ikke lever fuldt op til. Intet i det fortæller mig at de er i en god forhandlingsposition. Han mangler måske en ny udfordring der kan kickstarte ham igen, og jeg vil da være tilfreds med at få ham ind, men kræver de overpris så giver det mere mening at leje en spiller, eller satse på vores talent.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Forza » 31. jan 2020, 22:17

Gentleman Finn skrev:
31. jan 2020, 22:15
Kokkefar skrev:
31. jan 2020, 21:51
Gentleman Finn skrev:
31. jan 2020, 21:49
Jeg har ikke noget problem med at Kauf smutter nu, jeg følte mig ikke sikker på han ville kunne holde fokuset 100% her i foråret. Hvad der er en dealbreaker er hvis vi ikke har fået en videresalgsklausul, en fornuftig en, jeg kunne ikke læse noget ud af de info der er lækket.

Jeg kender ikke nok til Tengstedt, og det kan være svært at vide hvor stort et talent er før han har fået minutter i benene. Derfor giver det fint mening at give ham minutter i foråret, problemet kommer bare hvis Tom render ind i en skade, så Søren, du må meget gerne tage kampen op med Tom og presse ham på pladsen i foråret
Det er imo også et problem at investere spilletid i et talent med et halvt år tilbage på kontrakten.
Klart, det giver endnu mindre mening, det er bare at forlænge med ham, hvis han så endelig slår igennem her i foråret, så kommer andre klubber ind i billedet. Især hvis at man ikke hiver Pål ind, Pål vil jeg ikke give særligt meget for, manden er 29, har intet videresalgs potentiale, og trækker en dyr hyre som han ikke lever fuldt op til. Intet i det fortæller mig at de er i en god forhandlingsposition. Han mangler måske en ny udfordring der kan kickstarte ham igen, og jeg vil da være tilfreds med at få ham ind, men kræver de overpris så giver det mere mening at leje en spiller, eller satse på vores talent.
Helt enig ift Tengstedt. Han har en fantastisk mulighed for at slå igennem nu. Men skal vi satse på ham og hans udvikling så kræver det også at han dedikerer sig på længere sigt. Vi har ingen interesse i at sikre ham et gennembrud så han kan forlange en høj løn eller skifte til en anden klub til sommer.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brent
Allstar
Allstar
Indlæg: 2447
Tilmeldt: 15. jul 2005, 22:56

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Brent » 31. jan 2020, 22:35

Ifølge mine kilder arbejdes der PT på at hente Ayub Daud, kender ikke meget til ham udover han er en kropsstærk forward med et flot cv
AaB - the Nordic gateway to Europe

Hinsur
Allstar
Allstar
Indlæg: 1054
Tilmeldt: 28. mar 2013, 01:06

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Hinsur » 31. jan 2020, 22:37

Brent skrev:
31. jan 2020, 22:35
Ifølge mine kilder arbejdes der PT på at hente Ayub Daud, kender ikke meget til ham udover han er en kropsstærk forward med et flot cv
Who da fuck is that?

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3827
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Gentleman Finn » 31. jan 2020, 22:39

Brent skrev:
31. jan 2020, 22:35
Ifølge mine kilder arbejdes der PT på at hente Ayub Daud, kender ikke meget til ham udover han er en kropsstærk forward med et flot cv
Ah, ja, det er ikke sidste transferdag før Bernt har sat os i forbindelse med en ukendt somalier :kiss:

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Pastorius » 31. jan 2020, 22:39

Hinsur skrev:
31. jan 2020, 22:37
Brent skrev:
31. jan 2020, 22:35
Ifølge mine kilder arbejdes der PT på at hente Ayub Daud, kender ikke meget til ham udover han er en kropsstærk forward med et flot cv
Who da fuck is that?
Don't feed the trolls - et umiddelbart gæt er at somalia dukker op i resultatet, hvis du laver en googlesøgning på ham.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Forza » 31. jan 2020, 22:39

Gentleman Finn skrev:
31. jan 2020, 22:39
Brent skrev:
31. jan 2020, 22:35
Ifølge mine kilder arbejdes der PT på at hente Ayub Daud, kender ikke meget til ham udover han er en kropsstærk forward med et flot cv
Ah, ja, det er ikke sidste transferdag før Bernt har sat os i forbindelse med en ukendt somalier :kiss:
Skulle lige til at skrive det samme ;)
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4320
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Kristian » 31. jan 2020, 22:39

Brent skrev:
31. jan 2020, 22:35
Ifølge mine kilder arbejdes der PT på at hente Ayub Daud, kender ikke meget til ham udover han er en kropsstærk forward med et flot cv
Åhhh nej en somalier...
------------------
mvh Kristian

Martin Bak
Landshold
Landshold
Indlæg: 794
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:31
Geografisk sted: Vejgaard

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Martin Bak » 31. jan 2020, 22:40

Hinsur skrev:
31. jan 2020, 22:37
Brent skrev:
31. jan 2020, 22:35
Ifølge mine kilder arbejdes der PT på at hente Ayub Daud, kender ikke meget til ham udover han er en kropsstærk forward med et flot cv
Who da fuck is that?
En somalier fra frederikstorvet - han er Overmaaaje god
Chief Wiggum: All right, you scrawny beanpoles: becoming a cop is not something that happens overnight. It takes one solid weekend of training to get that badge.

9800
Superliga
Superliga
Indlæg: 721
Tilmeldt: 17. apr 2014, 11:23
Favoritspiller: Wurtz

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af 9800 » 31. jan 2020, 22:40

Brent skrev:
31. jan 2020, 22:35
Ifølge mine kilder arbejdes der PT på at hente Ayub Daud, kender ikke meget til ham udover han er en kropsstærk forward med et flot cv
Hahaha, vi mangler dælme også en somalisk centerforward

Brugeravatar
Søgaard
Allstar
Allstar
Indlæg: 1985
Tilmeldt: 7. jul 2005, 22:42

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Søgaard » 31. jan 2020, 22:41

Forza skrev:
31. jan 2020, 22:13
Tengstedt er for uprøvet til at være fast starter hvis Van Weert er ude i længere tid.
Hvad vil du have skrevet om en mand sidste sommer, som lige har indbragt 24 millioner?

Det jeg har et problem med, er at Tengstedt ikke har en kontrakt. Det er fair nok, hvis de mener han er talentfuld nok til at dække i foråret, men ser skal skrives på noget papir, før han skal have mere spilletid.

Lidt skuffet over at intet er kommet ind, men jeg er også spændt på at se, hvorfor de har været så rolige omkring det, der må være stor tiltro til dem vi allerede har ift. den nye taktik. Giver ikke noget for at Bælum er uerfaren, Lynge sidder da 100% på kontoret, det har vi før set med Gaarde i hvert fald.
Aalborg BK 1885!

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Forza » 31. jan 2020, 22:44

Søgaard skrev:
31. jan 2020, 22:41
Forza skrev:
31. jan 2020, 22:13
Tengstedt er for uprøvet til at være fast starter hvis Van Weert er ude i længere tid.
Hvad vil du have skrevet om en mand sidste sommer, som lige har indbragt 24 millioner?

Det jeg har et problem med, er at Tengstedt ikke har en kontrakt. Det er fair nok, hvis de mener han er talentfuld nok til at dække i foråret, men ser skal skrives på noget papir, før han skal have mere spilletid.

Lidt skuffet over at intet er kommet ind, men jeg er også spændt på at se, hvorfor de har været så rolige omkring det, der må være stor tiltro til dem vi allerede har ift. den nye taktik. Giver ikke noget for at Bælum er uerfaren, Lynge sidder da 100% på kontoret, det har vi før set med Gaarde i hvert fald.
At vi har været så heldige at Kaufmann viste sig at kunne præstere med det pres betyder ikke at enhver ung angriber kan klare det pres at være 1. angriber. Men helt enig ift kontrakten. Vi skal ikke spille spendere en masse kamptræning på at udvikle ham hvis han smutter gratis til sommer.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Indlæg: 3052
Tilmeldt: 9. apr 2019, 20:03
Favoritspiller: Johansson

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 31. jan 2020, 22:45

Søgaard skrev:
31. jan 2020, 22:41
Forza skrev:
31. jan 2020, 22:13
Tengstedt er for uprøvet til at være fast starter hvis Van Weert er ude i længere tid.
Hvad vil du have skrevet om en mand sidste sommer, som lige har indbragt 24 millioner?

Det jeg har et problem med, er at Tengstedt ikke har en kontrakt. Det er fair nok, hvis de mener han er talentfuld nok til at dække i foråret, men ser skal skrives på noget papir, før han skal have mere spilletid.

Lidt skuffet over at intet er kommet ind, men jeg er også spændt på at se, hvorfor de har været så rolige omkring det, der må være stor tiltro til dem vi allerede har ift. den nye taktik. Giver ikke noget for at Bælum er uerfaren, Lynge sidder da 100% på kontoret, det har vi før set med Gaarde i hvert fald.
Passer vel meget godt med udmeldingerne om at det skulle være et stille vindue

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4235
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Klaus » 31. jan 2020, 22:51

Brent skrev:
31. jan 2020, 22:35
Ifølge mine kilder arbejdes der PT på at hente Ayub Daud, kender ikke meget til ham udover han er en kropsstærk forward med et flot cv
:cheers:
God weekend, sad og ventede på at blive klogere på talentmassen fra Somalia

Låst