Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3572
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Hovedet » 4. feb 2020, 17:15

Yankee skrev:
4. feb 2020, 16:25
Funky skrev:
4. feb 2020, 15:56

Jeg synes, det lyder som en ret optimal aftale. Gode penge hvis han får kampene. En god spiller hjem til med penge til overs hvis ikke, og Abildgaard ville have fået afprøvet sin udlandsdrøm, samtidig med, at vi ikke ligefrem har en underbemandet midtbane just nu.

Godt arbejde af AaB.
Jah, det er den positive vinkel og til dels giver jeg dig ret. Den negative vinkel er at man helst ikke skal kunne få AaB's spillere på prøve inden man køber dem. Det er heller ikke det fedeste at få en selvtillidstømt Abildgaard hjem efter et forfejlet forår.

Endelig er det jo ikke nogen ret god måde at få sine spillere til at lykkedes på i større klubber. Tænk hvis Abildgaard til sidst i sæsonen mangler én kamp for at blive auto-købt. Bringer Rubin Kazan ham så i spil eller holder de ham på bænken og prøver at presse prisen ned overfor AaB? Det er heller ikke nogen ret fed entré i en ny klub at man er hentet på prøve.
Det er en underlig og tvivlsom konstruktion, der - som i tilfældet Freidholm Holm - åbner for misbrug.

Forestiller man sig et realistisk scenario, hvor Abildgaard udgør en hæderlig backup på midtbanen hos Rubin Kazan med indskiftninger her og hisset, er det vanskeligt at forestille sig træneren sætte ham ind med 20 minutter igen i den sidste kamp, før klubben hænger på en regning på et tocifret millionbeløb. Ville vi eksempelvis bruge en Patrick Kristensen i en sådan situation? Mon ikke vi ville bringe en ungdomsspiller i aktion i stedet for.

Ret beset er situationen, at Abildgaard skal brænde igennem derovre, hvis den transfersum nogensinde skal komme i spil, og dette kræver rent ud sagt noget, han ikke har vist i AaB gennem 4 år.

Det er selvfølgelig ikke ren elendighed, for det er i grunden godt gået at score 3 millioner kr. for et halvt års lejeaftale, hvis disse tal står til troende. Jeg har så i øvrigt aldrig hørt om en lejekontrakt, der indebærer, at den lejende klub - in casu Rubin Kazan - skal betale en slags transfer for en spiller, de ikke har købt.

Det ligner en eller anden besynderlig hybridhandel, jeg ikke helt kan blive klog på. En lejeaftale med et indbygget plaster på såret til AaB og en nødudgang for Rubin Kazan, der - må jeg igen pointere - af uransagelige årsager har udset sig Oliver Abildgaard af kanaler, der står mig aldeles uklare.

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6375
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Gaarde6 » 4. feb 2020, 17:16

Aalborg frederikshavner skrev:
4. feb 2020, 15:59
Gaarde6 skrev:
4. feb 2020, 15:50
Inden vi saver Bælum helt over omkring det manglende salg.
Kunne man så ikke forestille sig at det er Abildgaard selv, som ønksede denne løsning?
Jeg mener bare.. Et skifte til Rusland. Det lyder sgu ikke som det fedeste i mine øre.
Måske han er i tvil om Landet, Byen og holdet. Om han er god nok til den liga?
Et eller andet sted forstår jeg da godt, hvis ikke han vil binde sig 3-4 år og så finder ud af efter et halvt år at det er jordens røvhul han er havnet i.
Hvis niveauet er højere end han tror og skal sidde på bænken i 3 år i Rusland af alle steder.
Det her er jo en fin aftale for at se, hvad det hele er for noget.
Der var en artikel tidligere på dagen, russerne bøvler med FFP hvilket nok er forklaringen på at det er endt med en lejeaftale.

Derudover har Abildgaard udtalt sig meget positivt over at skulle ud på dybt vand i Rusland og håber på at det bliver et længerevarende ophold
Åh okay det havde jeg ikke set.

Brugeravatar
Ham der Emil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1524
Tilmeldt: 7. jul 2005, 13:45
Favoritspiller: David Beckham og Martin P
Geografisk sted: 50939

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Ham der Emil » 4. feb 2020, 18:47

Gaarde6 skrev:
4. feb 2020, 17:16
Aalborg frederikshavner skrev:
4. feb 2020, 15:59
Gaarde6 skrev:
4. feb 2020, 15:50
Inden vi saver Bælum helt over omkring det manglende salg.
Kunne man så ikke forestille sig at det er Abildgaard selv, som ønksede denne løsning?
Jeg mener bare.. Et skifte til Rusland. Det lyder sgu ikke som det fedeste i mine øre.
Måske han er i tvil om Landet, Byen og holdet. Om han er god nok til den liga?
Et eller andet sted forstår jeg da godt, hvis ikke han vil binde sig 3-4 år og så finder ud af efter et halvt år at det er jordens røvhul han er havnet i.
Hvis niveauet er højere end han tror og skal sidde på bænken i 3 år i Rusland af alle steder.
Det her er jo en fin aftale for at se, hvad det hele er for noget.
Der var en artikel tidligere på dagen, russerne bøvler med FFP hvilket nok er forklaringen på at det er endt med en lejeaftale.

Derudover har Abildgaard udtalt sig meget positivt over at skulle ud på dybt vand i Rusland og håber på at det bliver et længerevarende ophold
Åh okay det havde jeg ikke set.
Kazan ville gerne have haft til en prøvetræning i første omgang, men det sagde både Abilgaard og AaB nej tak til. Så mon ikke det er en kombination af FFP, og at de gerne vil se ham an i en anden liga først? Vi er ikke ligefrem den mest sexede klub at hente spillere til udlandet fra.
Et Hjerte - En Klub

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4241
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Klaus » 4. feb 2020, 19:57

Jeg er også overvejende positiv. Vi ved alle, at Abildgaard har et højt topniveau. Da han var bedst var han en af ligaens bedste midtbanespillere og han er stadigvæk ung. Jeg tænker, at han i et drømmescenarie er sådan en spiller man kunne bygge AaB op omkring. Men når han gerne vil prøve sig af i udlandet skal han også have chancen, og lige nu er vi godt dækket ind på pladsen. Jeg vil ikke blive overrasket, hvis han går hen og bliver et hit i Rusland. Og skulle det modsatte ske, vil vi få en spiller hjem, der nok skal bygges op igen, men også vil være uhyre motiveret for at spille i AaB.

Helt ærligt er jeg stadigvæk mere bekymret over angrebssituationen...

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Pastorius » 4. feb 2020, 23:22

Hovedet skrev:
4. feb 2020, 17:15

Det er en underlig og tvivlsom konstruktion, der - som i tilfældet Freidholm Holm - åbner for misbrug.

Forestiller man sig et realistisk scenario, hvor Abildgaard udgør en hæderlig backup på midtbanen hos Rubin Kazan med indskiftninger her og hisset, er det vanskeligt at forestille sig træneren sætte ham ind med 20 minutter igen i den sidste kamp, før klubben hænger på en regning på et tocifret millionbeløb. Ville vi eksempelvis bruge en Patrick Kristensen i en sådan situation? Mon ikke vi ville bringe en ungdomsspiller i aktion i stedet for.

Ret beset er situationen, at Abildgaard skal brænde igennem derovre, hvis den transfersum nogensinde skal komme i spil, og dette kræver rent ud sagt noget, han ikke har vist i AaB gennem 4 år.

Det er selvfølgelig ikke ren elendighed, for det er i grunden godt gået at score 3 millioner kr. for et halvt års lejeaftale, hvis disse tal står til troende. Jeg har så i øvrigt aldrig hørt om en lejekontrakt, der indebærer, at den lejende klub - in casu Rubin Kazan - skal betale en slags transfer for en spiller, de ikke har købt.

Det ligner en eller anden besynderlig hybridhandel, jeg ikke helt kan blive klog på. En lejeaftale med et indbygget plaster på såret til AaB og en nødudgang for Rubin Kazan, der - må jeg igen pointere - af uransagelige årsager har udset sig Oliver Abildgaard af kanaler, der står mig aldeles uklare.
Altså, de smider 3 millioner up front for 6 mdr. Det gør de selvfølgelig ikke, hvis de ikke tror på det er en god idé, eller bare betragter det som en prøvetræning. Viser han sig at blive en fiasko er det selvfølgelig et begrænset tab, men det er penge nok til at de jo ikke bare gør det for sjov.

Jeg tænker det nok skal blive godt for Abildgaard og russerne.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Indlæg: 3052
Tilmeldt: 9. apr 2019, 20:03
Favoritspiller: Johansson

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 5. feb 2020, 02:44

Hanga skrev:
4. feb 2020, 14:10
Aalborg frederikshavner skrev:
4. feb 2020, 13:14
Tilsyneladende indbringer lejeaftalen med FC Rubin Kazan 3 mio. kr., derudover er der en købsoption som automatisk indløses ved et givent antal kampe for russerne i foråret https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/AaB ... aard-leje/

Måske ender det som med Daniel Fredheim Holm der sjovt nok manglede én sølle kamp for Rosenborg BK...
Ikke helt så skidt som frygtet. 3 mio. kr. for et halvt års leje er okay. Spørgsmålet er så hvor mange kampe han skal spille før de skal købe ham.
Der mangler 11 runder af den russiske turnering så det må være et begrænset antal kampe Abild skal spille før klausulen indløses. FC Rubin Kazan overvintrer på en nedryknings play off plads så det er muligt at der bliver lidt flere kampe.
Med så få kampe er der ikke plads til skader hos Abild hvis klausulen skal indløses

DenGamleMand
1. div
1. div
Indlæg: 417
Tilmeldt: 29. maj 2017, 11:34

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af DenGamleMand » 5. feb 2020, 06:22

Fremragende skifte af Abildgaard. Og fint handlet af Bælum - hvis de tre millioner er sandt. Spændende eventyr som han skal ud på. Jeg tror ikke at Duelund fortryder sit skifte fra FCM.

Da Abildgaard spillede bedst var han et monster på midtbanen. Har altid tænkt at han blev voldsomt undervurderet. Herfra skal der lyde alt held og lykke til den unge mand!

Fedt skifte!
VAR - nej tak!

Hader AGF.

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 2503
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af baresi » 6. feb 2020, 14:00

Forza skrev:
2. feb 2020, 19:21
KongGulerod skrev:
2. feb 2020, 19:03
gravballe skrev:
2. feb 2020, 18:12
Aalborg frederikshavner skrev:
2. feb 2020, 18:10
gravballe skrev:
2. feb 2020, 17:52
Rygtet siger 8m for abildgaard
Lidt af en nedjustering i forhold til de tal der har floreret men 8 mio. er stadigvæk rigtig mange penge for Abild, det synes jeg slet ik at han er værd
Og så er de 8m nok med at han opnår xx antal kampe, men nu må vi se. Det er bare det beløb jeg har hørt. Vil ikke blive overrasket hvis det enlige beløb er lavere.
De 14-18 virkede også for godt til at være sandt. 8 millioner er en fin pris; situationen taget in mente.
De 14-18 var også kun nævnt fra baresi sammen med en masse andre ting i transfervinduets sidste timer. Ingen af delene viste sig at holde stik så jeg tror godt vi kan glemme alt om det beløb.

Er beløbet 8 mio synes jeg egentligt det er ganske fint.
Jeg var nu ikke helt skæv på den med de info jeg fik :-) jeg skrev at jeg havde hørt 14-18mio og nu hører vi 3 mio i leje for 6 mdr og 2 mio euro i købspris. Det rammer sån ca. 18 mo kr :-)

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6080
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af FIDEL » 6. feb 2020, 14:06

baresi skrev:
6. feb 2020, 14:00
Forza skrev:
2. feb 2020, 19:21
KongGulerod skrev:
2. feb 2020, 19:03
gravballe skrev:
2. feb 2020, 18:12
Aalborg frederikshavner skrev:
2. feb 2020, 18:10
gravballe skrev:
2. feb 2020, 17:52
Rygtet siger 8m for abildgaard
Lidt af en nedjustering i forhold til de tal der har floreret men 8 mio. er stadigvæk rigtig mange penge for Abild, det synes jeg slet ik at han er værd
Og så er de 8m nok med at han opnår xx antal kampe, men nu må vi se. Det er bare det beløb jeg har hørt. Vil ikke blive overrasket hvis det enlige beløb er lavere.
De 14-18 virkede også for godt til at være sandt. 8 millioner er en fin pris; situationen taget in mente.
De 14-18 var også kun nævnt fra baresi sammen med en masse andre ting i transfervinduets sidste timer. Ingen af delene viste sig at holde stik så jeg tror godt vi kan glemme alt om det beløb.

Er beløbet 8 mio synes jeg egentligt det er ganske fint.
Jeg var nu ikke helt skæv på den med de info jeg fik :-) jeg skrev at jeg havde hørt 14-18mio og nu hører vi 3 mio i leje for 6 mdr og 2 mio euro i købspris. Det rammer sån ca. 18 mo kr :-)
Legenden har talt. :thumbsup:

Uldahl
Allstar
Allstar
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 29. feb 2016, 06:46
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: Spanien

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Uldahl » 6. feb 2020, 18:07

FIDEL skrev:
6. feb 2020, 14:06
baresi skrev:
6. feb 2020, 14:00
Forza skrev:
2. feb 2020, 19:21
KongGulerod skrev:
2. feb 2020, 19:03
gravballe skrev:
2. feb 2020, 18:12
Aalborg frederikshavner skrev:
2. feb 2020, 18:10


Lidt af en nedjustering i forhold til de tal der har floreret men 8 mio. er stadigvæk rigtig mange penge for Abild, det synes jeg slet ik at han er værd
Og så er de 8m nok med at han opnår xx antal kampe, men nu må vi se. Det er bare det beløb jeg har hørt. Vil ikke blive overrasket hvis det enlige beløb er lavere.
De 14-18 virkede også for godt til at være sandt. 8 millioner er en fin pris; situationen taget in mente.
De 14-18 var også kun nævnt fra baresi sammen med en masse andre ting i transfervinduets sidste timer. Ingen af delene viste sig at holde stik så jeg tror godt vi kan glemme alt om det beløb.

Er beløbet 8 mio synes jeg egentligt det er ganske fint.
Jeg var nu ikke helt skæv på den med de info jeg fik :-) jeg skrev at jeg havde hørt 14-18mio og nu hører vi 3 mio i leje for 6 mdr og 2 mio euro i købspris. Det rammer sån ca. 18 mo kr :-)
Legenden har talt. :thumbsup:
Bliv endelig ved med at skrive hvad du høre baresi, dine info er værdsat.

Fremragende vindue af Bælum, jeg så dog gerne vi havde beholdt Kaufman indtil sommer. Specielt med henblik på pokalen, som kan blive billig til salg hvis vi slår FCK hjemme. Men særdeles gode salg, og godt der ikke er kommet noget ind når Inge først kommer til sommer, eller April.

Brugeravatar
Ham der Emil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1524
Tilmeldt: 7. jul 2005, 13:45
Favoritspiller: David Beckham og Martin P
Geografisk sted: 50939

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Ham der Emil » 6. feb 2020, 19:03

Uldahl skrev:
6. feb 2020, 18:07
FIDEL skrev:
6. feb 2020, 14:06
baresi skrev:
6. feb 2020, 14:00
Forza skrev:
2. feb 2020, 19:21
KongGulerod skrev:
2. feb 2020, 19:03
gravballe skrev:
2. feb 2020, 18:12

Og så er de 8m nok med at han opnår xx antal kampe, men nu må vi se. Det er bare det beløb jeg har hørt. Vil ikke blive overrasket hvis det enlige beløb er lavere.
De 14-18 virkede også for godt til at være sandt. 8 millioner er en fin pris; situationen taget in mente.
De 14-18 var også kun nævnt fra baresi sammen med en masse andre ting i transfervinduets sidste timer. Ingen af delene viste sig at holde stik så jeg tror godt vi kan glemme alt om det beløb.

Er beløbet 8 mio synes jeg egentligt det er ganske fint.
Jeg var nu ikke helt skæv på den med de info jeg fik :-) jeg skrev at jeg havde hørt 14-18mio og nu hører vi 3 mio i leje for 6 mdr og 2 mio euro i købspris. Det rammer sån ca. 18 mo kr :-)
Legenden har talt. :thumbsup:
Bliv endelig ved med at skrive hvad du høre baresi, dine info er værdsat.

Fremragende vindue af Bælum, jeg så dog gerne vi havde beholdt Kaufman indtil sommer. Specielt med henblik på pokalen, som kan blive billig til salg hvis vi slår FCK hjemme. Men særdeles gode salg, og godt der ikke er kommet noget ind når Inge først kommer til sommer, eller April.
Mon ikke de 3 mio. DKK modregnes de 2 mio. Euro, såfremt de ender med at købe ham?
Et Hjerte - En Klub

Fromthecradle
Landshold
Landshold
Indlæg: 982
Tilmeldt: 6. mar 2019, 00:45
Favoritspiller: Ebbe Andersen

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Fromthecradle » 10. feb 2020, 12:50

Var der virkelig nogen, der ville have den klaphat retur? Må han falde og brække benet.

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/sch ... cm-skifte/
You pay for this?

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9607
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Buzz Killington » 10. feb 2020, 13:06

Fromthecradle skrev:
10. feb 2020, 12:50
Var der virkelig nogen, der ville have den klaphat retur? Må han falde og brække benet.

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/sch ... cm-skifte/
Ja, det er vist det nogle ville kalde en "fed type" og "dejligt udansk". Jesus, og hvor ufærdigbagt skal man så lige være for at indrømme den slags i medierne.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7816
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Forza » 10. feb 2020, 13:07

Fromthecradle skrev:
10. feb 2020, 12:50
Var der virkelig nogen, der ville have den klaphat retur? Må han falde og brække benet.

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/sch ... cm-skifte/
Ikke et særlig sympatisk træk. Endda af den nyudnævnte anfører for Silkeborg.

Men det værste er vel næsten at han er dum nok til at gå ud og udtale det. Passer mig fint at vi ikke henter ham hjem. Jeg forudser en bænketjans i FCM for ham.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3168
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Gnu » 10. feb 2020, 13:30

Han matcher så glimrende med Claus Steinlein. Et par selvfede bonderøve, der bare elsker at være klassens frække dreng.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Mogens » 10. feb 2020, 13:47

Gnu skrev:
10. feb 2020, 13:30
Han matcher så glimrende med Claus Steinlein. Et par selvfede bonderøve, der bare elsker at være klassens frække dreng.
Bonderøve fordi de nu er på heden, eller fordi de begge har en fortid i AaB?

Jeg er med på, at de er nogle skovle, men skal bare lige være sikker på hvorfor ;) ?
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3168
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Gnu » 10. feb 2020, 14:00

Mogens skrev:
10. feb 2020, 13:47
Gnu skrev:
10. feb 2020, 13:30
Han matcher så glimrende med Claus Steinlein. Et par selvfede bonderøve, der bare elsker at være klassens frække dreng.
Bonderøve fordi de nu er på heden, eller fordi de begge har en fortid i AaB?

Jeg er med på, at de er nogle skovle, men skal bare lige være sikker på hvorfor ;) ?
Bonderøvsmentalitet har jo ikke noget med geografisk ophav at gøre.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Lyfe
Allstar
Allstar
Indlæg: 1484
Tilmeldt: 6. aug 2013, 14:25
Favoritspiller: Eric Cantona

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Lyfe » 10. feb 2020, 14:30

Forza skrev:
10. feb 2020, 13:07
Fromthecradle skrev:
10. feb 2020, 12:50
Var der virkelig nogen, der ville have den klaphat retur? Må han falde og brække benet.

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/sch ... cm-skifte/
Ikke et særlig sympatisk træk. Endda af den nyudnævnte anfører for Silkeborg.

Men det værste er vel næsten at han er dum nok til at gå ud og udtale det. Passer mig fint at vi ikke henter ham hjem. Jeg forudser en bænketjans i FCM for ham.
Jeg håber han bliver langtids skadet i første kamp!
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4241
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Klaus » 10. feb 2020, 14:39

Skulle selv til at linke til den. Magen til usympatisk adfærd skal man lede længe efter. Nææææ, lad nu bare Schwartz hygge sig i FCM. En person med den indstilling, skal vi ikke have til AaB.

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4329
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Kristian » 10. feb 2020, 14:44

Klaus skrev:
10. feb 2020, 14:39
Skulle selv til at linke til den. Magen til usympatisk adfærd skal man lede længe efter. Nææææ, lad nu bare Schwartz hygge sig i FCM. En person med den indstilling, skal vi ikke have til AaB.
Det er usympatisk...og endnu værre er jo at manden kommer ud med det i medierne. Han burde holde munden lukket og holde sådan noget for sig selv..
------------------
mvh Kristian

Låst