Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10662
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af jonas386 » 12. feb 2020, 11:12

I har ret. Jeg troede der ud fra tweetet var tale om ham her. Havde ikke set navnet 'Price/Prince' før Adu Poku. Men det er så heller ikke samme hold kan jeg se. Det passede bare med navn og alder.

https://www.transfermarkt.com/john-adu- ... ler/578125

Men weird med ham den 16-årige. Som kokkefar siger, så er det imod UEFA-regler. Men måske han har en eller anden europæisk baggrund?

De påstår godt nok, at han er ude af klubben i slutningen af måneden. Det må være en and eller en misforståelse. Det virker mystisk. Mærkeligt, at ingen medier har opsnappet, at AaB skulle skrive med en 16-årig med den slags stats.

https://twitter.com/FcBechem/status/1224279030209433600
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
emenike
Landshold
Landshold
Indlæg: 788
Tilmeldt: 7. jul 2013, 12:58
Favoritspiller: Joakim Mæhle

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af emenike » 12. feb 2020, 11:17

Ud fra den her artikel fra 4. februar ser det godt nok ud til det er Prince Adu (fantastisk navn) der er tale om, omend jeg ikke vil forholde mig kildekritisk i forhold til "Ghana Soccernet".

https://ghanasoccernet.com/bechem-unite ... to-denmark
Immer für AaB, immer für Aalborg!

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9607
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Buzz Killington » 12. feb 2020, 11:25

emenike skrev:
12. feb 2020, 11:17
Ud fra den her artikel fra 4. februar ser det godt nok ud til det er Prince Adu (fantastisk navn) der er tale om, omend jeg ikke vil forholde mig kildekritisk i forhold til "Ghana Soccernet".

https://ghanasoccernet.com/bechem-unite ... to-denmark
Grundet alderen og nationaliteten lyder det mere som en R2D FCN spiller. De omgås jo det der med alderskravet ved at spilleren ikke (officielt) træner i Danmark, og formelt er tilknyttet en klub i Ghana.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
emenike
Landshold
Landshold
Indlæg: 788
Tilmeldt: 7. jul 2013, 12:58
Favoritspiller: Joakim Mæhle

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af emenike » 12. feb 2020, 11:34

Buzz Killington skrev:
12. feb 2020, 11:25
emenike skrev:
12. feb 2020, 11:17
Ud fra den her artikel fra 4. februar ser det godt nok ud til det er Prince Adu (fantastisk navn) der er tale om, omend jeg ikke vil forholde mig kildekritisk i forhold til "Ghana Soccernet".

https://ghanasoccernet.com/bechem-unite ... to-denmark
Grundet alderen og nationaliteten lyder det mere som en R2D FCN spiller. De omgås jo det der med alderskravet ved at spilleren ikke (officielt) træner i Danmark, og formelt er tilknyttet en klub i Ghana.
Måske. Fandt det bare påfaldende at klubben på deres twitter dagen forinden, godt nok lidt rodet, skriver at en af deres spillere vil tage til Aalborg i slut februar. Nu er jeg ikke så meget inde i reglerne om transfers af unge afrikanske spillere til Europa, men måske planen i første omgang hedder prøvetræning for at se ham an, og at en eventuel kontrakt først kan komme på tale når spilleren fylder 18.
Immer für AaB, immer für Aalborg!

9000AaB
Superliga
Superliga
Indlæg: 622
Tilmeldt: 30. dec 2013, 15:20
Favoritspiller: M. Lindstrøm

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af 9000AaB » 12. feb 2020, 11:36

Buzz Killington skrev:
12. feb 2020, 11:25
emenike skrev:
12. feb 2020, 11:17
Ud fra den her artikel fra 4. februar ser det godt nok ud til det er Prince Adu (fantastisk navn) der er tale om, omend jeg ikke vil forholde mig kildekritisk i forhold til "Ghana Soccernet".

https://ghanasoccernet.com/bechem-unite ... to-denmark
Grundet alderen og nationaliteten lyder det mere som en R2D FCN spiller. De omgås jo det der med alderskravet ved at spilleren ikke (officielt) træner i Danmark, og formelt er tilknyttet en klub i Ghana.
Lyder til vores nye "FCN" træner har lavet sin først "signing" i Aalborg ;)
lyder fuldstending som en spiller han har foreslået.
Og med tanke om Kaufmann er sendt afsted asap. kunne det godt være derfor han kommer til klubben nu.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6392
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af FlæskeFrank » 12. feb 2020, 11:54

Undskyld mig, men en 16 årig, som man ikke må skrive kontrakt med. Hvis det er personen, som Bælum taler om. Så er det håbløst.

Der må være en ubekendt i ligningen, som falder ud til vores fordel. Og jeg tror ikke, at AaB vil prøve at omgå reglerne for at tækkes nyansat Søren Krogh(hvis han er hovedmanden).

Der må være en anden forklaring, for de præmisser giver ikke mening for foråret.
- FlæskeFrank

Uldahl
Allstar
Allstar
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 29. feb 2016, 06:46
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: Spanien

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Uldahl » 12. feb 2020, 13:17

FlæskeFrank skrev:
12. feb 2020, 11:54
Undskyld mig, men en 16 årig, som man ikke må skrive kontrakt med. Hvis det er personen, som Bælum taler om. Så er det håbløst.

Der må være en ubekendt i ligningen, som falder ud til vores fordel. Og jeg tror ikke, at AaB vil prøve at omgå reglerne for at tækkes nyansat Søren Krogh(hvis han er hovedmanden).

Der må være en anden forklaring, for de præmisser giver ikke mening for foråret.
Der står på hjemmsiden han er 17 så det skal vel ikke være et problem? Hvis vi henter ham så er det da et kæmpe skridt væk fra Nordkraft udmeldingerne om at koncentrere sig om nordjyske talenter.

Godt vi vil lukke hullet efter Kaufman vi er tynde i angrebet så der er plads til et talent der.

Brugeravatar
Mephisto2
Allstar
Allstar
Indlæg: 1028
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:28

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Mephisto2 » 12. feb 2020, 14:40

Jeg må indrømme, jeg har tabt "tråden".

Ved nogen, hvem det er, der kommer til prøvetræning, eller gætter vi stadig? :cheers:

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2085
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Kokkefar » 12. feb 2020, 14:45

Mephisto2 skrev:
12. feb 2020, 14:40
Jeg må indrømme, jeg har tabt "tråden".

Ved nogen, hvem det er, der kommer til prøvetræning, eller gætter vi stadig? :cheers:
Semi gæt, semi et tweet fra en ghanesisk klub der sender deres 16-årige superstar til AaB.

Brugeravatar
emenike
Landshold
Landshold
Indlæg: 788
Tilmeldt: 7. jul 2013, 12:58
Favoritspiller: Joakim Mæhle

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af emenike » 12. feb 2020, 14:53

Nå, det blev så en canadier som kommer til prøvetræning :D
Immer für AaB, immer für Aalborg!

9800
Superliga
Superliga
Indlæg: 721
Tilmeldt: 17. apr 2014, 11:23
Favoritspiller: Wurtz

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af 9800 » 12. feb 2020, 14:56

Kan du fortælle hvem det er?
Ja det Kan a da

https://nordjyske.dk/nyheder/sport/AaB- ... 050bf27fcb

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9607
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Buzz Killington » 12. feb 2020, 15:01

emenike skrev:
12. feb 2020, 14:53
Nå, det blev så en canadier som kommer til prøvetræning :D
Som ikke er god nok til en masse b-klubber som Fredericia. Jo jo da. Nå, men det er vel gratisk at kigge på ham.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7816
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Forza » 12. feb 2020, 15:09

Buzz Killington skrev:
12. feb 2020, 15:01
emenike skrev:
12. feb 2020, 14:53
Nå, det blev så en canadier som kommer til prøvetræning :D
Som ikke er god nok til en masse b-klubber som Fredericia. Jo jo da. Nå, men det er vel gratisk at kigge på ham.
an har denne vinter prøvetrænet og scoret i en testkamp for Fredericia, og han har også vist sig frem i finske IFK Mariehamn og norske Raufoss.

Her er det ikke blevet til aftaler, og nu viser han sig så frem i AaB, skriver Nordjyske med tilhørende billeddokumenation.

Jeg tror det bliver et nej tak herfra.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4440
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af le Cid » 12. feb 2020, 15:17

...han kan også bare have været for dyr for eks. Fredericia...
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Hilje-indeks

Sønderhof
Allstar
Allstar
Indlæg: 1051
Tilmeldt: 9. jul 2005, 12:51
Favoritspiller: Thomas Augustinussen

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Sønderhof » 12. feb 2020, 16:11

le Cid skrev:
12. feb 2020, 15:17
...han kan også bare have været for dyr for eks. Fredericia...
Det virker simpelthen for useriøst at hente sådan en gut ind på prøvetræning!

Det får os til at fremstå som uambitiøse, og en klub hvor der mangler en sportslig ledelse, der har en plan for truppens sammensætning.

Jeg håber Inge er mere grundig og struktureret i sin arbejdsmåde!

:thumbsdown:

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6375
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Gaarde6 » 12. feb 2020, 16:29

Sønderhof skrev:
12. feb 2020, 16:11
le Cid skrev:
12. feb 2020, 15:17
...han kan også bare have været for dyr for eks. Fredericia...
Det virker simpelthen for useriøst at hente sådan en gut ind på prøvetræning!

Det får os til at fremstå som uambitiøse, og en klub hvor der mangler en sportslig ledelse, der har en plan for truppens sammensætning.

Jeg håber Inge er mere grundig og struktureret i sin arbejdsmåde!

:thumbsdown:
Roooolig nu.
Det er en PRØVE træning.
ALLE klubber har spillere til prøvetræning og det får ikke nogen som helst, til at se uambitiøse ud.
Vi har lige solgt spillere til +40 mill i det dårlige transfer vindue og nu mener du en prøvetræning, får os til at se uambitiøse ud??
Come on.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6392
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af FlæskeFrank » 12. feb 2020, 16:30

Sønderhof skrev:
12. feb 2020, 16:11
le Cid skrev:
12. feb 2020, 15:17
...han kan også bare have været for dyr for eks. Fredericia...
Det virker simpelthen for useriøst at hente sådan en gut ind på prøvetræning!

Det får os til at fremstå som uambitiøse, og en klub hvor der mangler en sportslig ledelse, der har en plan for truppens sammensætning.

Jeg håber Inge er mere grundig og struktureret i sin arbejdsmåde!

:thumbsdown:
Det giver mening. Tidligere i dag var snakken om en 16-årig til prøvetræning. Nu får vi formentlig to til prøvetræning. At canadieren ikke fik kontrakt med Fredericia eller norsk eller finske klubber kan jo være mange grunde.
- FlæskeFrank

Sønderhof
Allstar
Allstar
Indlæg: 1051
Tilmeldt: 9. jul 2005, 12:51
Favoritspiller: Thomas Augustinussen

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Sønderhof » 12. feb 2020, 16:44

Gaarde6 skrev:
12. feb 2020, 16:29
Sønderhof skrev:
12. feb 2020, 16:11
le Cid skrev:
12. feb 2020, 15:17
...han kan også bare have været for dyr for eks. Fredericia...
Det virker simpelthen for useriøst at hente sådan en gut ind på prøvetræning!

Det får os til at fremstå som uambitiøse, og en klub hvor der mangler en sportslig ledelse, der har en plan for truppens sammensætning.

Jeg håber Inge er mere grundig og struktureret i sin arbejdsmåde!

:thumbsdown:
Roooolig nu.
Det er en PRØVE træning.
ALLE klubber har spillere til prøvetræning og det får ikke nogen som helst, til at se uambitiøse ud.
Det er jeg simpelthen ikke enig i. Hvad hvis vi havde sendt en kutter over efter Rolf Toft?

FCK udnytter en klausul, der gør, at vi sælger vores topscorer i 11. time af transfervinduet. Det tror jeg ikke man havde forventet i AaB.
Vi er i en situation, hvor alt andet end top 6, vil være en katastrofe.
Vi har en papirtynd offensiv, hvor både Lucas og Van Weert har haft store skadesproblemer hele sæsonen.
Vi har i flere sæsoner haft det svært når modstanderne har stillet sig ned og ventet på os. Bedre spillere og mere konkurrence i offensiven er en af hovedårsagerne hertil.

Nu prøver vi så en dude af, som er fundet for let i klubber, hvor man skal være en stor profil for at være i betragtning til at spille i superligaen. Vi er blevet taget med bukserne nede. Og det her, er ren desperation.

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3644
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af gravballe » 12. feb 2020, 16:51

Sønderhof skrev:
12. feb 2020, 16:44
Gaarde6 skrev:
12. feb 2020, 16:29
Sønderhof skrev:
12. feb 2020, 16:11
le Cid skrev:
12. feb 2020, 15:17
...han kan også bare have været for dyr for eks. Fredericia...
Det virker simpelthen for useriøst at hente sådan en gut ind på prøvetræning!

Det får os til at fremstå som uambitiøse, og en klub hvor der mangler en sportslig ledelse, der har en plan for truppens sammensætning.

Jeg håber Inge er mere grundig og struktureret i sin arbejdsmåde!

:thumbsdown:
Roooolig nu.
Det er en PRØVE træning.
ALLE klubber har spillere til prøvetræning og det får ikke nogen som helst, til at se uambitiøse ud.
Det er jeg simpelthen ikke enig i. Hvad hvis vi havde sendt en kutter over efter Rolf Toft?

FCK udnytter en klausul, der gør, at vi sælger vores topscorer i 11. time af transfervinduet. Det tror jeg ikke man havde forventet i AaB.
Vi er i en situation, hvor alt andet end top 6, vil være en katastrofe.
Vi har en papirtynd offensiv, hvor både Lucas og Van Weert har haft store skadesproblemer hele sæsonen.
Vi har i flere sæsoner haft det svært når modstanderne har stillet sig ned og ventet på os. Bedre spillere og mere konkurrence i offensiven er en af hovedårsagerne hertil.

Nu prøver vi så en dude af, som er fundet for let i klubber, hvor man skal være en stor profil for at være i betragtning til at spille i superligaen. Vi er blevet taget med bukserne nede. Og det her, er ren desperation.
Jakob Friis siger han ikke er tænkt som en forstærkning men som en udviklings spiller der på sigt kan blive god

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10662
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af jonas386 » 12. feb 2020, 16:58

Mon ikke han alligevel er i DK/skandinavien, og hans agent har arrangeret en række prøvetræninger? Jeg tror vores udgift i den forbindelse er meget lille. Måske et par 1000. Men ellers kunne jeg da forestille mig, at han rejser rundt for egne penge for at kunne vise sig frem. Han er vel også interesseret i at kunne få brød på bordet og tag over hovedet.

Men jeg er spændt på ham der den 16-årige. Spøjst hvorfor han lige er sat i kontakt med AaB af klubben, og i et medie siges at skifte til Danmark. Er det ikke en opgave for ham der Søren Olsson fra Nordjyske at finde ud af hvor det et kommet fra? Og hvis ikke han er på vej til AaB, hvorfor hans egen klub så (af alle europæiske klubber) har nævnt AaB specifikt (såfremt der skulle være tale om en fejl og det i virkeligheden er FCN der er tale om).
Hans stats er interessante for hans alder, omend niveauet i Ghana næppe er det højeste.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Låst