Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10699
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af jonas386 » 7. aug 2020, 12:15

JacobKoustrup skrev:
7. aug 2020, 11:48
Jeg tror ikke man skal ligge så meget i det andet end at man stadig håber han bliver i AaB. De andre er jo definitivt ikke i AaB længere. Dog er jeg lidt spændt på om han kommer til at træne med på onsdag
Klart, men tænker bare at hvis den nu var lukket, og at både Okore og AaB var klar over, at han ikke ville møde op på Hornevej igen, så var den vel røget med de andre? Pt er han uden kontrakt?
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

PeterS
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 31. aug 2008, 23:08
Favoritspiller: Jan Koller

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af PeterS » 7. aug 2020, 12:35

Håber ikke det er fordi han afventer agf, for at se efter om tingager ryger..

Freddie
Allstar
Allstar
Indlæg: 1788
Tilmeldt: 15. jun 2007, 08:18

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Freddie » 7. aug 2020, 12:37

jonas386 skrev:
7. aug 2020, 12:15
JacobKoustrup skrev:
7. aug 2020, 11:48
Jeg tror ikke man skal ligge så meget i det andet end at man stadig håber han bliver i AaB. De andre er jo definitivt ikke i AaB længere. Dog er jeg lidt spændt på om han kommer til at træne med på onsdag
Klart, men tænker bare at hvis den nu var lukket, og at både Okore og AaB var klar over, at han ikke ville møde op på Hornevej igen, så var den vel røget med de andre? Pt er han uden kontrakt?
Aabsport.dk er ikke opdateret endnu for i dag. Den bliver opdateret hver dag, om ikke andet, så med en reklame. Måske er der noget spændende på vej.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10699
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af jonas386 » 7. aug 2020, 12:38

Lovede 'San' ikke en signing i denne uge ;) Det er ved at være lidt travlt.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Julgranen » 7. aug 2020, 12:44

Som jeg skrev tidligere, så er mange af de tyrkiske klubber max pressede. Spillere som Wilczek og Zanka (iflg. flere tweets fra tyrkiske sportsjournalister) ryger nu billigt til FCK.
Der åbner sig masser af muligheder efterhånden som Coronaens konsekvenser bliver tydeligere og tydeligere.
Håber ikke at vi er for utålmodige.

TK-allez
Superliga
Superliga
Indlæg: 609
Tilmeldt: 29. jul 2020, 11:43
Favoritspiller: Lucas Andersen

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af TK-allez » 7. aug 2020, 13:00

Julgranen skrev:
7. aug 2020, 12:44
Som jeg skrev tidligere, så er mange af de tyrkiske klubber max pressede. Spillere som Wilczek og Zanka (iflg. flere tweets fra tyrkiske sportsjournalister) ryger nu billigt til FCK.
Der åbner sig masser af muligheder efterhånden som Coronaens konsekvenser bliver tydeligere og tydeligere.
Håber ikke at vi er for utålmodige.
Muligheder i Tyrkiet, eller var det bare et overordnet eksempel på konsekvenserne af corona?

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Pastorius » 7. aug 2020, 13:10

Julgranen skrev:
7. aug 2020, 12:44
Som jeg skrev tidligere, så er mange af de tyrkiske klubber max pressede. Spillere som Wilczek og Zanka (iflg. flere tweets fra tyrkiske sportsjournalister) ryger nu billigt til FCK.
Der åbner sig masser af muligheder efterhånden som Coronaens konsekvenser bliver tydeligere og tydeligere.
Håber ikke at vi er for utålmodige.
Det bliver vildt spændende at se hvor vi ender. Indtil videre er det svært at se nogen tydelig effekt af Corona, men alt andet lige, så må det blive en smule sværere at sælge spillere for store beløb - endnu er der jo ikke noget som helst fast om at der for alvor kan blive lukket tilskuere ind til fodboldkampe i Europa (jeg har i hvert fald ikke hørt noget). Hvis det ikke ændrer sig inden sæsonerne starter op, så vil der altså mangle penge i kassen nogle steder, og så kan man nok finde gode spillere til fornuftige priser.

På den anden side kan vi jo heller ikke vente med det hele til Oktober, så kan løbet være kørt inden vi rigtig kommer igang. Som minimum håber jeg at der er luft i budgettet til at handle hurtigt, når panikken pludselig opstår hos klubber og spillere rundt om i Europa. Med lidt helt kan man lige pludselig komme til at stå med muligheden for at signe nogen fra en helt anden hylde end sædvanligt. Det er ikke sikkert det sker, men det ville fandme være træls at stå uforberedt, hvis det gør.
Med venlig Hilsen
--
Robert

frejlevdk
Miniput
Miniput
Indlæg: 3
Tilmeldt: 7. aug 2020, 13:15
Favoritspiller: Erik Bo

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af frejlevdk » 7. aug 2020, 13:16

Anders Bærtelsen solgt til Hjørring, mon det betyder at Okore bliver i Aalborg ?

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2087
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Kokkefar » 7. aug 2020, 13:20

frejlevdk skrev:
7. aug 2020, 13:16
Anders Bærtelsen solgt til Hjørring, mon det betyder at Okore bliver i Aalborg ?
Hvor ser du det?

frejlevdk
Miniput
Miniput
Indlæg: 3
Tilmeldt: 7. aug 2020, 13:15
Favoritspiller: Erik Bo

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af frejlevdk » 7. aug 2020, 13:21

Er lige blevet sendt ud til klubbens(Hjørring) sponsorer - så bliver nok offentliggjort i løbet af i dag

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2087
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Kokkefar » 7. aug 2020, 13:22

frejlevdk skrev:
7. aug 2020, 13:21
Er lige blevet sendt ud til klubbens(Hjørring) sponsorer - så bliver nok offentliggjort i løbet af i dag
Okay. Er han solgt ligefrem? Ikke en lejeaftale?

frejlevdk
Miniput
Miniput
Indlæg: 3
Tilmeldt: 7. aug 2020, 13:15
Favoritspiller: Erik Bo

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af frejlevdk » 7. aug 2020, 13:24

Solgt - han har fået 4 år i hjørring

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2087
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Kokkefar » 7. aug 2020, 13:27

frejlevdk skrev:
7. aug 2020, 13:24
Solgt - han har fået 4 år i hjørring
Spændende. Så må der snart komme noget ind i forsvaret, hvad end det er Okore eller en helt ny.

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af BoT » 7. aug 2020, 13:27

Julgranen skrev:
7. aug 2020, 12:44
Som jeg skrev tidligere, så er mange af de tyrkiske klubber max pressede. Spillere som Wilczek og Zanka (iflg. flere tweets fra tyrkiske sportsjournalister) ryger nu billigt til FCK.
Der åbner sig masser af muligheder efterhånden som Coronaens konsekvenser bliver tydeligere og tydeligere.
Håber ikke at vi er for utålmodige.
Men kan vi være med rent lønmæssigt? De tyrkiske klubber har vel haft tradition for at betale fine lønninger, så det er vel kun en presset FCK-manager, der i Danmark har lyst/mulighed for at signe spillere derfra?
Mit gæt er, at både Wilcek og evt. Zanka vil lægge sig i den absolutte løntop i ligaen.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9614
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Buzz Killington » 7. aug 2020, 13:28

frejlevdk skrev:
7. aug 2020, 13:24
Solgt - han har fået 4 år i hjørring
Spændende. Forhåbentlig med tilbagekøbsklausul.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10699
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af jonas386 » 7. aug 2020, 13:29

Det er vel meget naturligt hvis Vendsyssel er interesseret i nogle af vores "overskudsspillere", deres trænerteam taget i betragtning. Mon ikke vi ser en eller to mere ryge samme vej? Måske på lejeaftaler. Kakeeto, Oliver Klitten eller Thellufsen kunne være andre kandidater. Håber stadigvæk man leder efter noget lidt højere til Ali
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Julgranen » 7. aug 2020, 13:31

frejlevdk skrev:
7. aug 2020, 13:24
Solgt - han har fået 4 år i hjørring
Ja, det var vel forventeligt. Har været meget skadet og snarligt kontraktudløb. Klubben har det med at have store forventninger til centrale forsvarsspillere, der ikke bliver til noget. Der er ret mange i rækken efterhånden.

Med en Kasper Pedersen der har været rædderligt spillende siden han fik ny kontrakt, så kan Inge godt begynde at scoute unge forsvarsspillere.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6090
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af FIDEL » 7. aug 2020, 13:31

BoT skrev:
7. aug 2020, 13:27
Julgranen skrev:
7. aug 2020, 12:44
Som jeg skrev tidligere, så er mange af de tyrkiske klubber max pressede. Spillere som Wilczek og Zanka (iflg. flere tweets fra tyrkiske sportsjournalister) ryger nu billigt til FCK.
Der åbner sig masser af muligheder efterhånden som Coronaens konsekvenser bliver tydeligere og tydeligere.
Håber ikke at vi er for utålmodige.
Men kan vi være med rent lønmæssigt? De tyrkiske klubber har vel haft tradition for at betale fine lønninger, så det er vel kun en presset FCK-manager, der i Danmark har lyst/mulighed for at signe spillere derfra?
Mit gæt er, at både Wilcek og evt. Zanka vil lægge sig i den absolutte løntop i ligaen.
Nej, det kan vi ikke.
Kunne nu være frækt hvis Inge kunne lokke Saba Lobjanidze til klubben. Eller Fredrik Gulbrandsen, meeeen det er nok drømmetænkning. :thumbsup:

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af BoT » 7. aug 2020, 13:33

jonas386 skrev:
7. aug 2020, 13:29
Det er vel meget naturligt hvis Vendsyssel er interesseret i nogle af vores "overskudsspillere", deres trænerteam taget i betragtning. Mon ikke vi ser en eller to mere ryge samme vej? Måske på lejeaftaler. Kakeeto, Oliver Klitten eller Thellufsen kunne være andre kandidater. Håber stadigvæk man leder efter noget lidt højere til Ali
Jeg tvivler meget på, man er interesseret i at leje Kakeeto ud oven på hans fine sommer. Oliver Klitten er vel også kun i tilfælde af, at vi får noget bedre ind den anden vej, da han vel stadig ses som rotationsspiller.

Det er dog lidt mærkeligt med salget af Anders Bærtelsen, der vel klart stod som i hvert fald ligeværdig med Kasper Pedersen om den 4. stopperplads. Hvis vi ikke forlænger med Okore, skal der da virkelig noget ind på den position. Og jeg foretrækker altså til enhver tid det vi har, end ukendte og tvivlsomme ny-signings.

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Julgranen » 7. aug 2020, 13:39

BoT skrev:
7. aug 2020, 13:27
Men kan vi være med rent lønmæssigt? De tyrkiske klubber har vel haft tradition for at betale fine lønninger, så det er vel kun en presset FCK-manager, der i Danmark har lyst/mulighed for at signe spillere derfra?
Mit gæt er, at både Wilcek og evt. Zanka vil lægge sig i den absolutte løntop i ligaen.
Det er jo et spørgsmål om prioriteringer.
Og så selvfølgelig at markedet er presset - spillere må falbyde sig selv i nogle af mellem-ligaerne. En helt naturlig konsekvens af at ingen kan vælge og vrage og nogle spillere af helt naturlige årsager søger mod mere corona-sikre destinationer.

Du har selv åbnet for modellen som AaB kører, med 6-7 profilerede spillere med høje lønninger.
Hvis vi skiber en af dem af, kan der nu nok komme en åbning til et dyrt indkøb.
Men Iver Fossum tjener formentlig det samme som Wilczek kommer til, så det er jo ikke fordi vi ikke har (haft) økonomiske muskler.

edit: og så skal det med, at nok betaler de tyrkiske klubber fine lønninger, men som et resultat af corona har mange af klubberne i Tyrkiet problemer og må nedbringe udgifter betragteligt. I Tyrkiet er det ofte lig med manglende udbetalinger af løn.

Låst