Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9618
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Buzz Killington » 12. aug 2020, 23:31

FlæskeFrank skrev:
12. aug 2020, 22:56
Erasmus Montanus skrev:
12. aug 2020, 22:48
Julgranen skrev:
12. aug 2020, 22:30

Så prøver vi lige en anden test: Hvor mange herinde ville synes at Steven Enna, Martin Koch Helsted eller Kristoffer Munksgaard ville være værdige til at få en chance i AaB? Nok de færreste.

Hold nu op, to af spillerne er over 30.
Enig og så kunne man jo også passende nævne 22-23 årige Anders K Jakobsen, som også var et fint supplement fra 1. division i 2013 og havde vel også et lidt blakket ry, som spiller/primadonna...

Vi bliver sgu mestre næste år !!! Angriber fra første division, mester næste år.
Det er egentlig en lidt sjov sammenligning:
AK blev hentet i 2013 efter at ha' scoret 12 mål i 25 kampe i 1.div. Var 23 år.
Wessam bliver hentet efter at ha' scoret 11 mål i 22 kampe i 1.div. Er 21 år.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Julgranen » 12. aug 2020, 23:36

Erasmus Montanus skrev:
12. aug 2020, 22:48
Wessams disciplinære problemer er blevet råbt ud af proportioner herinde. Der var en grund til, at han var anfører på U-holdene. Der er en grund til, det er blevet fremhævet, hvordan han selvtræner efter træning. Selvfølgelig er det ikke okay at bowle med sine venner dagen før en kamp, men nu lå han ikke under en ølhane på Zwei eller kom op at slås foran McDonalds som en anden Wichmann.
Så lad os tage 23-årige Sebastian Grønning i stedet, der har leveret langt bedre end Wessam på et svagere fodboldhold. Hvor mange vil have ham tilbage?

Så du tror bowling-sagen er det eneste det handler om? Jeg har tidligere lavet en liste herinde med dumme sager.

1. Efter den pinlige Fredericia-exit i pokalen bliver han kaldt til samtale med Gaarde omkring sin brug af sociale medier.
2. Senere på året får han en intern karantæne af Wieghorst.
3. Under Friis degraderes han til U19-holdet i slutningen af sæsonen, og figurerer stort set ikke i kamptruppen.
4. Ender i et pinligt klammeri med en fan i Gaden.
5. Bowling-episoden.

Jeg tror ikke du finder mange unge AaB-talenter med sådan en "merit-liste" de sidste 15-20 år.

Dit skønmaleri af hans person hænger ikke sammen med virkeligheden. Og havde vores sportschef heddet noget andet dengang, så havde Wessam nok heller ikke den store fremtid i klubben.

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Julgranen » 12. aug 2020, 23:47

Grundlæggende synes jeg nok bare vi skal bruge vores krudt på spillere, der vil vores projekt og udgør et positivt element i truppen. Og så er det sådan ligegyldigt om de er opvokset i Gug eller Beograd.
Inge har hevet de her nye unge spillere ind for at skærpe træningsmiljøet - jeg kan ikke læse det som andet, end at der kommer til at være helt andre boller på suppen i AaB.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5225
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Jakobsen » 12. aug 2020, 23:56

FlæskeFrank skrev:
Erasmus Montanus skrev:
12. aug 2020, 22:48
Julgranen skrev:
12. aug 2020, 22:30

Så prøver vi lige en anden test: Hvor mange herinde ville synes at Steven Enna, Martin Koch Helsted eller Kristoffer Munksgaard ville være værdige til at få en chance i AaB? Nok de færreste.

Hold nu op, to af spillerne er over 30.
Enig og så kunne man jo også passende nævne 22-23 årige Anders K Jakobsen, som også var et fint supplement fra 1. division i 2013 og havde vel også et lidt blakket ry, som spiller/primadonna...

Vi bliver sgu mestre næste år !!! Angriber fra første division, mester næste år.
Nej, første sæson med en Prica giver bronze :) først den næste vi bliver mestre, hvor vi på vejen slår oprykkerne fra AGF :)


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1634
Tilmeldt: 2. feb 2013, 22:45
Favoritspiller: Kasper Risgård
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Erasmus Montanus » 13. aug 2020, 00:08

Julgranen skrev:
12. aug 2020, 23:36
Så lad os tage 23-årige Sebastian Grønning i stedet, der har leveret langt bedre end Wessam på et svagere fodboldhold. Hvor mange vil have ham tilbage?
Se, der har du på mange måder en bedre sammenligning. Grønning har haft en vild sæson for Skive, men han er samtidig en helt anden type end Wessam. Man kan finde eksempler på spillere med lignende stats, der peger i begge retninger. Det oprindelige tanke-eksperiment var nu nok snarere til for at betragte ham på præsationerne, ikke på det blakkede ry.
Julgranen skrev:
12. aug 2020, 23:36
Så du tror bowling-sagen er det eneste det handler om? Jeg har tidligere lavet en liste herinde med dumme sager.

1. Efter den pinlige Fredericia-exit i pokalen bliver han kaldt til samtale med Gaarde omkring sin brug af sociale medier.
2. Senere på året får han en intern karantæne af Wieghorst.
3. Under Friis degraderes han til U19-holdet i slutningen af sæsonen, og figurerer stort set ikke i kamptruppen.
4. Ender i et pinligt klammeri med en fan i Gaden.
5. Bowling-episoden.
Kilder??? (Edit: på samtale-episoden og Gaden-episoden. Og også gerne på de andre, hvis de ikke er som følge af bowling-episoden)
Julgranen skrev:
12. aug 2020, 23:36
Dit skønmaleri af hans person hænger ikke sammen med virkeligheden. Og havde vores sportschef heddet noget andet dengang, så havde Wessam nok heller ikke den store fremtid i klubben.
Måske, måske ikke.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Til alle udefrakommende: AaB-fans er ikke alle som AllanKasketten/Sukkermus eller Vladimir/Nissum fra bold.dk.

TK-allez
Superliga
Superliga
Indlæg: 609
Tilmeldt: 29. jul 2020, 11:43
Favoritspiller: Lucas Andersen

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af TK-allez » 13. aug 2020, 00:21

Jeg er stadig vildt oppe at køre over Tim Prica-signingen - og endnu mere efter alle de artikler, der bliver skrevet om ham i Sverige :aabfan:

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9618
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Buzz Killington » 13. aug 2020, 07:35

Jeg tænker, Wessam har gjort sig fortjent til et reset. Så må Friis et al vurdere hvor god han er. Ud fra hvad jeg har set i VFF syntes jeg ikke han har rykket sig alvorligt, men det ville være fantastisk hvis han har.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Pastorius » 13. aug 2020, 07:52

Buzz Killington skrev:
13. aug 2020, 07:35
Jeg tænker, Wessam har gjort sig fortjent til et reset. Så må Friis et al vurdere hvor god han er. Ud fra hvad jeg har set i VFF syntes jeg ikke han har rykket sig alvorligt, men det ville være fantastisk hvis han har.
Det gode vel holdsport er at det aldrig er til at vide, hvem der udvikler sig hvordan. Der er jo ingen ungdomsspillere omkring AaB der ikke er dygtige - så havde de ikke været der. Nå ændrer vilkårene omkring holdet sig lidt, måske kommer holdet til at spille lidt anderledes og måske kommer der til at være lidt andre spillertyper på banen end sidst Wessam var her. Måske er han en af dem der bliver sent moden, og nu har set lyset, og fundet ud af han virkelig vil det her, og er begyndt at investere hvad der skal til. Man ved det aldrig.

...men sandsynligheden er nok mest til at de talenter der for alvor udvikler sig, griber den første chance de får fornuftigt. Kun dem der ender som de helt store stjerner, er som regel dem der møder modgang, og alligevel formår at vende udviklingen (gang på gang faktisk), men den sidste gruppe har han i hvert fald ikke vist han hører til.

Selvfølgelig skal alle der er en del af truppen have en chancen for at spille på holdet hvis de gør det godt nok, og det får de også, men det er ikke en chance der bliver givet til dem, det er en de skal tage selv.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Bugatti1
2. div
2. div
Indlæg: 137
Tilmeldt: 7. aug 2019, 12:19
Favoritspiller: Siyabonga Nomvete

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Bugatti1 » 13. aug 2020, 08:06

Fra person tæt på Wessam - "Wessam føler sig udnyttet og udskammet rigeligt i AaB, og ønsker ikke selv at fortsætte karrieren i AaB" Han føler AaB er "som en utro kæreste" - Dem går man heller ikke tilbage til.....

Med Van Wert, Nkada, Prica til dels Lucas m.fl, så er der også rigeligt med angribere i truppen nu.
Hvis Okore smutter, så må der en ny stærk midterforsvarer til.
Ellers er truppen vel ok?

Ud ryger Thelufsen og Wessam og forhåbentlig Magnus C.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13717
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Funky » 13. aug 2020, 08:30

Bugatti1 skrev:
13. aug 2020, 08:06
Fra person tæt på Wessam - "Wessam føler sig udnyttet og udskammet rigeligt i AaB, og ønsker ikke selv at fortsætte karrieren i AaB" Han føler AaB er "som en utro kæreste" - Dem går man heller ikke tilbage til.....

Med Van Wert, Nkada, Prica til dels Lucas m.fl, så er der også rigeligt med angribere i truppen nu.
Hvis Okore smutter, så må der en ny stærk midterforsvarer til.
Ellers er truppen vel ok?

Ud ryger Thelufsen og Wessam og forhåbentlig Magnus C.
Det lyder selvfølgeligt definitivt, men nu er det ikke helt det samme AaB, han vender tilbage til. Det kan jo være, han selv får lysten til at gribe chancen for en ‘reset’ i et nyt miljø.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Julgranen » 13. aug 2020, 08:31

Erasmus Montanus skrev:
13. aug 2020, 00:08
Julgranen skrev:
12. aug 2020, 23:36
Så du tror bowling-sagen er det eneste det handler om? Jeg har tidligere lavet en liste herinde med dumme sager.

1. Efter den pinlige Fredericia-exit i pokalen bliver han kaldt til samtale med Gaarde omkring sin brug af sociale medier.
2. Senere på året får han en intern karantæne af Wieghorst.
3. Under Friis degraderes han til U19-holdet i slutningen af sæsonen, og figurerer stort set ikke i kamptruppen.
4. Ender i et pinligt klammeri med en fan i Gaden.
5. Bowling-episoden.
Kilder??? (Edit: på samtale-episoden og Gaden-episoden. Og også gerne på de andre, hvis de ikke er som følge af bowling-episoden)
Ingen af de andre 4 sager har sammenhæng med bowling-episoden.

1. Dagen efter Fredericia, hvor spillerne er blevet holdt tilbage ved stadion af klubbens medrejsende fans efter voldsom utilfredshed lægger Wessam flere videoer op på instagram hvor der er masser af sjov og ballade inde i midtbyen mellem spillerne.
Og dét efter et nederlag der fremkaldt den voldsomste reaktion i knap 15 år fra klubbens medrejsende fans, som kulmination på en periode hvor spillerne havde leveret under niveau.
Det medfører stor utilfredshed fra klubbens aktive fans, og Gaarde adresserer det ved mødet med fansene ved træningen på Hornevej. Han havde haft Wessam til samtale om episoden og brug af sociale medier.

2. Den interne karantæne under Wieghorst blev holdt under radaren, men jeg nævnte den allerede herinde dengang - officielt tror jeg man kaldte ham skadet. Du kan tro mig her eller lade være.

3. Intern karantæne under Friis: "Det gjorde han sammen med Wessam Abou Ali, og da de to spilleres bytur nåede frem til cheftræner Jacob Friis, var der panik på Hornevej.
Ifølge Ekstra Bladet valgte han at straffe de to spillere med en intern karantæne, mens der blev lavet en klar regel om, at man ikke gik i byen efter kamp."
Man sendte ham desuden senere ned for at spille med U19-holdet, hvorfor han end ikke figurerede i kamptruppen flere kampe. En spiller, der har figureret i 20+ kampe sæsonen inden, sender man ikke bare ned for at spille med et ungdomshold. Det har man aldrig set før i AaB. Det var en klar degradering.

4. Flere fra fanmiljøet var vidne til det, og det er også blevet set af folk herinde fra. Der var også en video i omløb derfra.

5. Hvad angår bowling-episoden, så tog Friis klart afstand til Wessam dengang: https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/fri ... skuffende/

Det er ikke bare én lille fodfejl, der kan undskyldes med at han er ung. Igen, jeg tror ikke nogen af vores ungdomsspillere har haft samme generalieblad.
Derfor er jeg også ret sikker på, at Friis ikke giver ham mange chancer, hvis nogen. Uanset udtalelser.

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Gaarde6 » 13. aug 2020, 08:32

Bugatti1 skrev:
13. aug 2020, 08:06
Fra person tæt på Wessam - "Wessam føler sig udnyttet og udskammet rigeligt i AaB, og ønsker ikke selv at fortsætte karrieren i AaB" Han føler AaB er "som en utro kæreste" - Dem går man heller ikke tilbage til.....

Med Van Wert, Nkada, Prica til dels Lucas m.fl, så er der også rigeligt med angribere i truppen nu.
Hvis Okore smutter, så må der en ny stærk midterforsvarer til.
Ellers er truppen vel ok?

Ud ryger Thelufsen og Wessam og forhåbentlig Magnus C.
Jeg mener stadig truppen skriger på en bomstærk leder på 6'er positionen.
Ellers enig. Ryger Okore skal hullet efter ham også lukkes.

Brugeravatar
Hinrup85
Allstar
Allstar
Indlæg: 1671
Tilmeldt: 11. jul 2006, 16:30
Favoritspiller: Prica
Geografisk sted: Billund

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Hinrup85 » 13. aug 2020, 08:36

Gaarde6 skrev:
13. aug 2020, 08:32
Bugatti1 skrev:
13. aug 2020, 08:06
Fra person tæt på Wessam - "Wessam føler sig udnyttet og udskammet rigeligt i AaB, og ønsker ikke selv at fortsætte karrieren i AaB" Han føler AaB er "som en utro kæreste" - Dem går man heller ikke tilbage til.....

Med Van Wert, Nkada, Prica til dels Lucas m.fl, så er der også rigeligt med angribere i truppen nu.
Hvis Okore smutter, så må der en ny stærk midterforsvarer til.
Ellers er truppen vel ok?

Ud ryger Thelufsen og Wessam og forhåbentlig Magnus C.
Jeg mener stadig truppen skriger på en bomstærk leder på 6'er positionen.
Ellers enig. Ryger Okore skal hullet efter ham også lukkes.
Jeg så at Sanneh havde trukket interesse fra Danmark. Ham så jeg gerne som erstatning for Okore hvis han smutter, og vi samtidig regner med at fortsætte med 3 mands forsvaret.

aaballday
1. div
1. div
Indlæg: 391
Tilmeldt: 19. jul 2016, 19:35

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af aaballday » 13. aug 2020, 08:51

Hinrup85 skrev:
13. aug 2020, 08:36
Gaarde6 skrev:
13. aug 2020, 08:32
Bugatti1 skrev:
13. aug 2020, 08:06
Fra person tæt på Wessam - "Wessam føler sig udnyttet og udskammet rigeligt i AaB, og ønsker ikke selv at fortsætte karrieren i AaB" Han føler AaB er "som en utro kæreste" - Dem går man heller ikke tilbage til.....

Med Van Wert, Nkada, Prica til dels Lucas m.fl, så er der også rigeligt med angribere i truppen nu.
Hvis Okore smutter, så må der en ny stærk midterforsvarer til.
Ellers er truppen vel ok?

Ud ryger Thelufsen og Wessam og forhåbentlig Magnus C.
Jeg mener stadig truppen skriger på en bomstærk leder på 6'er positionen.
Ellers enig. Ryger Okore skal hullet efter ham også lukkes.
Jeg så at Sanneh havde trukket interesse fra Danmark. Ham så jeg gerne som erstatning for Okore hvis han smutter, og vi samtidig regner med at fortsætte med 3 mands forsvaret.
Årsløn på 6 mio kr., lige blevet far (vil gerne blive i Belgien). Tro på det :-)

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af BoT » 13. aug 2020, 09:21

I forhold til Wessam er det vel bare så enkelt, at vi med VW, Lucas, Nkada, Prica + Børsting og evt. Patrik Olsen også er rigtig godt besat på de offensive pladser. I tillæg har vi Oliver Klitten, som trænerteamet vist stadig tror på. Det klart bedste for alle parter ville være, at Wessam skifter permanent til en anden klub - og samme gør sig gældende for Thellufsen. De er simpelthen for langt bagud i køen.

Himmerland
Superliga
Superliga
Indlæg: 556
Tilmeldt: 20. jan 2007, 10:53
Favoritspiller: Strandli
Geografisk sted: Skørping

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Himmerland » 13. aug 2020, 09:40

aaballday skrev:
13. aug 2020, 08:51
Hinrup85 skrev:
13. aug 2020, 08:36
Gaarde6 skrev:
13. aug 2020, 08:32
Bugatti1 skrev:
13. aug 2020, 08:06
Fra person tæt på Wessam - "Wessam føler sig udnyttet og udskammet rigeligt i AaB, og ønsker ikke selv at fortsætte karrieren i AaB" Han føler AaB er "som en utro kæreste" - Dem går man heller ikke tilbage til.....

Med Van Wert, Nkada, Prica til dels Lucas m.fl, så er der også rigeligt med angribere i truppen nu.
Hvis Okore smutter, så må der en ny stærk midterforsvarer til.
Ellers er truppen vel ok?

Ud ryger Thelufsen og Wessam og forhåbentlig Magnus C.
Jeg mener stadig truppen skriger på en bomstærk leder på 6'er positionen.
Ellers enig. Ryger Okore skal hullet efter ham også lukkes.
Jeg så at Sanneh havde trukket interesse fra Danmark. Ham så jeg gerne som erstatning for Okore hvis han smutter, og vi samtidig regner med at fortsætte med 3 mands forsvaret.
Årsløn på 6 mio kr., lige blevet far (vil gerne blive i Belgien). Tro på det :-)
Hvis vi sælger Wessam og Thellufsen har vi råd 😜

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13717
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Funky » 13. aug 2020, 09:57

BoT skrev:
13. aug 2020, 09:21
I forhold til Wessam er det vel bare så enkelt, at vi med VW, Lucas, Nkada, Prica + Børsting og evt. Patrik Olsen også er rigtig godt besat på de offensive pladser. I tillæg har vi Oliver Klitten, som trænerteamet vist stadig tror på. Det klart bedste for alle parter ville være, at Wessam skifter permanent til en anden klub - og samme gør sig gældende for Thellufsen. De er simpelthen for langt bagud i køen.
Det eneste aber dabei er vel, hvis de kommer hjem og viser noget til træningen, som rusker lidt op i køen. Men det er nok ikke realistisk, Kakeeto skulle have chancen i kamp før han for alvor kunne rykke på sin status. Og du har nok ret i den forstand, at Thelllufsen og Wessam næppe når til at få en tilsvarende chance.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3646
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af gravballe » 13. aug 2020, 10:10

Bugatti1 skrev:
13. aug 2020, 08:06
Fra person tæt på Wessam - "Wessam føler sig udnyttet og udskammet rigeligt i AaB, og ønsker ikke selv at fortsætte karrieren i AaB" Han føler AaB er "som en utro kæreste" - Dem går man heller ikke tilbage til.....
Haha og hvordan ser han så sig selv? hold da kæft for en tåbe sælg ham til agf

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4346
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Kristian » 13. aug 2020, 10:19

Bugatti1 skrev:
13. aug 2020, 08:06
Fra person tæt på Wessam - "Wessam føler sig udnyttet og udskammet rigeligt i AaB, og ønsker ikke selv at fortsætte karrieren i AaB" Han føler AaB er "som en utro kæreste" - Dem går man heller ikke tilbage til.....

Med Van Wert, Nkada, Prica til dels Lucas m.fl, så er der også rigeligt med angribere i truppen nu.
Hvis Okore smutter, så må der en ny stærk midterforsvarer til.
Ellers er truppen vel ok?

Ud ryger Thelufsen og Wessam og forhåbentlig Magnus C.
Hvis Magnus skal væk skal der 100 % en ny mand ind til 6'er positionen. Lige ved at der skal uanset hvad.
------------------
mvh Kristian

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Yankee » 13. aug 2020, 10:33

Julgranen skrev:
13. aug 2020, 08:31
Det er ikke bare én lille fodfejl, der kan undskyldes med at han er ung. Igen, jeg tror ikke nogen af vores ungdomsspillere har haft samme generalieblad.
Derfor er jeg også ret sikker på, at Friis ikke giver ham mange chancer, hvis nogen. Uanset udtalelser.
Jeg er sådan set helt enig i din vurdering af Wessam. Men hvis han går ind og laver 8 mål i efteråret, så er alle de sager glemt. Sådan er fodbold jo. Vi får ikke ret meget ud af at kigge bagud eller at dømme spillerne. Vi er nødt til at få det maksimale ud af de aktiver, der er i klubben - og Wessam er ikke bare et stykke fyld i truppen. En 21-årig spiller med et godt scoringssnit i 1. division er der altså værdi i. Han skal enten have chancen i AaB eller lejes ud til en svensk/norsk klub i efteråret mhp. et salg til januar. Vi skal ikke bare rive kontrakten over.

Låst