Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Dennis Nielsen
Landshold
Landshold
Indlæg: 794
Tilmeldt: 23. okt 2015, 10:07

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Dennis Nielsen » 16. aug 2020, 18:40

9000AaB skrev:
16. aug 2020, 18:20
jayC skrev:
16. aug 2020, 17:55
Dennis Nielsen skrev:
16. aug 2020, 17:10
jayC skrev:
16. aug 2020, 15:07
Fjams skrev:
16. aug 2020, 14:37
jayC skrev:
16. aug 2020, 14:12
Pedros kæreste har lige skrevet til mig på Instagram omkring mit spørgsmål om hans næste klub er AaB - svaret var;
Probably 🙃🙃

U Will now soon


Så umiddelbart ser det ud til han snart er klar i AaB trøjen :D
LINK?
Det var en privat besked jeg skrev til hende :-) kan ikke finde ud af at sætte billede ind 🙃
Det er satme go lir, at en spillers dame bliver kontaktet for at få et rygte bekræftet!
Jeg så der var et opslag tidligere fra et hotel med en drink, så kunne ikke dy mig 😇😂

Havde ikke forventet et svar, men der gik 20 min, så lå der et svar ..

Hun syntes godt om min besked, så ser det som et godt tegn på Han er på trapperne 😁
Hva med ham højrebacken ka du ikke lave det samme stunt med hans kone?;)
Enig, det kunne ende med at blive en regulær AaB-klassiker, at der bliver skrevet til kærester og koner for at få inside info :D

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5224
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Jakobsen » 16. aug 2020, 18:43

Dennis Nielsen skrev:
9000AaB skrev:
16. aug 2020, 18:20
jayC skrev:
16. aug 2020, 17:55
Dennis Nielsen skrev:
16. aug 2020, 17:10
jayC skrev:
16. aug 2020, 15:07
Fjams skrev:
16. aug 2020, 14:37
LINK?
Det var en privat besked jeg skrev til hende :-) kan ikke finde ud af at sætte billede ind Billede
Det er satme go lir, at en spillers dame bliver kontaktet for at få et rygte bekræftet!
Jeg så der var et opslag tidligere fra et hotel med en drink, så kunne ikke dy mig BilledeBillede

Havde ikke forventet et svar, men der gik 20 min, så lå der et svar ..

Hun syntes godt om min besked, så ser det som et godt tegn på Han er på trapperne Billede
Hva med ham højrebacken ka du ikke lave det samme stunt med hans kone?;)
Enig, det kunne ende med at blive en regulær AaB-klassiker, at der bliver skrevet til kærester og koner for at få inside info :D

jayC = Kone-rapporteren eller det mere uskyldigt lydende SoMe-rapporteren. Så satser vi bare på det ikke er Martin P der står bag profilen :)


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

Gamling
Superliga
Superliga
Indlæg: 631
Tilmeldt: 8. jul 2005, 21:48
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: København

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Gamling » 16. aug 2020, 21:02

hit666 skrev:
16. aug 2020, 15:05
Gamling skrev:
16. aug 2020, 13:42
Klitten brødrene, højholt, mc og Ali
mc og ali er jo ikke gode nok så det er en Katastrofe fordi ????????????????????
MC var ofte vores bedste mand i efteråret og første del af foråret før corona. Ali har udviklet sig godt i Vendsyssel og bør have en chance for at vise sig frem. Så at sige at de ikke er gode nok er vist ikke særligt objektivt.
Gamling
"Ib Simonsen forever"

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5224
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Jakobsen » 16. aug 2020, 21:08

Gamling skrev:
hit666 skrev:
16. aug 2020, 15:05
Gamling skrev:
16. aug 2020, 13:42
Klitten brødrene, højholt, mc og Ali
mc og ali er jo ikke gode nok så det er en Katastrofe fordi ????????????????????
MC var ofte vores bedste mand i efteråret og første del af foråret før corona. Ali har udviklet sig godt i Vendsyssel og bør have en chance for at vise sig frem. Så at sige at de ikke er gode nok er vist ikke særligt objektivt.
MC er blevet slået af af Kakeeto....
At han påstå han var bedste mand i efteråret derudover voldsomt overdrevet. Han er en leverpostejsspiller i bedste fald.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4755
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Maglau » 16. aug 2020, 21:53

Gamling skrev:
16. aug 2020, 21:02
hit666 skrev:
16. aug 2020, 15:05
Gamling skrev:
16. aug 2020, 13:42
Klitten brødrene, højholt, mc og Ali
mc og ali er jo ikke gode nok så det er en Katastrofe fordi ????????????????????
MC var ofte vores bedste mand i efteråret og første del af foråret før corona. Ali har udviklet sig godt i Vendsyssel og bør have en chance for at vise sig frem. Så at sige at de ikke er gode nok er vist ikke særligt objektivt.
De får da alle chancen på lige med de nye. Og bliver de siet fra, er det Pga spillere der er yngre end dem, så har meget svært ved at se det forfærdelige.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Julgranen » 16. aug 2020, 22:47

Gamling skrev:
16. aug 2020, 21:02
MC var ofte vores bedste mand i efteråret og første del af foråret før corona.
Enig, var kandidat til at være sæsonens spiller. Burde måske være i periferien af landsholdet...

Både træner og sportsdirektør er tydeligvis af den opfattelse, at foræringer til modstanderne, tåbelige gule kort og sidelæns boldflytteri ikke er specielt attraktive kvaliteter hos en midtbanespiller anno 2020.

Brugeravatar
hit666
Landshold
Landshold
Indlæg: 865
Tilmeldt: 11. jul 2018, 22:17
Favoritspiller: rade prica

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af hit666 » 16. aug 2020, 22:53

Gamling skrev:
16. aug 2020, 21:02
hit666 skrev:
16. aug 2020, 15:05
Gamling skrev:
16. aug 2020, 13:42
Klitten brødrene, højholt, mc og Ali
mc og ali er jo ikke gode nok så det er en Katastrofe fordi ????????????????????
MC var ofte vores bedste mand i efteråret og første del af foråret før corona. Ali har udviklet sig godt i Vendsyssel og bør have en chance for at vise sig frem. Så at sige at de ikke er gode nok er vist ikke særligt objektivt.
Du kan da seriøst ikke mene at mc( var ofte vores bedste mand i efteråret og første del af foråret før corona) så har vi ikke set de samme fodbold kampe
AaB AaB AaB AaB

Brugeravatar
hit666
Landshold
Landshold
Indlæg: 865
Tilmeldt: 11. jul 2018, 22:17
Favoritspiller: rade prica

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af hit666 » 16. aug 2020, 23:05

i min verden skal Pedro Ferreira ikke være ret god for at slå MC og Kaketo af holdet men det er måske bare mig..........................
AaB AaB AaB AaB

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 2606
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af baresi » 17. aug 2020, 09:12

Opfølgning på min tidligere lange status.
Der kommer en ny 6er der er ment som erstatning for MC.
Efter Inge Andres ankomst vurderes MC alt for sikker til start opstillingen.
Planen med ny 6er er at han SKaL gå i start 11 eren.
Måske på plads inden onsdag. (Hørte jeg igår)

Ham den unge højre Wing fra Juve er ikke glemt men har ikke været så afgørende at skrive med ift de andre.
Men han burde altså stadig være undervejs - der er vist noget omkring hele pengedelen man ikke er enige om.
(Hørte jeg i fredags)

Bubacar sanneh: hører jeg ikke til AaB meget dyr i løn -man går all in på okore.

Og så kommer der en mindre oprydning. Man sigter efter en bredere trup så der bliver ikke bare lejet eller solgt.
Ift at sælge er man rolig og vil ikke sælge uden man får det beløb man nogenlunde ønsker.

Bottomline er:
Man går målrettet efter spillere der passer ind i konceptet om højt tungt pres og det at skabe et aggressivt udtryk.
Det kræver meget af spilleren ift spil forståelse og træning og derfor er disse spillere svigtet præcis til de positioner hvor man ikke har nok kvalitet i truppen.

Og så vil man jo sindssygt gerne hente en ny million dollar baby man kan lave penge på.

Jeg tror ikke vi skal være så bange for at de er unge.
Vores egne unge som klitten - mc - osv trænger til konkurrence . Det er for “let” derude.

På med handsken - og thumbs up til Inge Andre.

Eagledrop
Landshold
Landshold
Indlæg: 804
Tilmeldt: 19. apr 2008, 17:24
Geografisk sted: Kolding

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Eagledrop » 17. aug 2020, 09:57

baresi skrev:
17. aug 2020, 09:12
Opfølgning på min tidligere lange status.
Der kommer en ny 6er der er ment som erstatning for MC.
Efter Inge Andres ankomst vurderes MC alt for sikker til start opstillingen.
Planen med ny 6er er at han SKaL gå i start 11 eren.
Måske på plads inden onsdag. (Hørte jeg igår)

Ham den unge højre Wing fra Juve er ikke glemt men har ikke været så afgørende at skrive med ift de andre.
Men han burde altså stadig være undervejs - der er vist noget omkring hele pengedelen man ikke er enige om.
(Hørte jeg i fredags)

Bubacar sanneh: hører jeg ikke til AaB meget dyr i løn -man går all in på okore.

Og så kommer der en mindre oprydning. Man sigter efter en bredere trup så der bliver ikke bare lejet eller solgt.
Ift at sælge er man rolig og vil ikke sælge uden man får det beløb man nogenlunde ønsker.

Bottomline er:
Man går målrettet efter spillere der passer ind i konceptet om højt tungt pres og det at skabe et aggressivt udtryk.
Det kræver meget af spilleren ift spil forståelse og træning og derfor er disse spillere svigtet præcis til de positioner hvor man ikke har nok kvalitet i truppen.

Og så vil man jo sindssygt gerne hente en ny million dollar baby man kan lave penge på.

Jeg tror ikke vi skal være så bange for at de er unge.
Vores egne unge som klitten - mc - osv trænger til konkurrence . Det er for “let” derude.

På med handsken - og thumbs up til Inge Andre.
Det lyder forbandet sexet. Ligesom Pedro og hans frue.. #nohomo

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9618
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Buzz Killington » 17. aug 2020, 10:19

baresi skrev:
17. aug 2020, 09:12
Opfølgning på min tidligere lange status.
Der kommer en ny 6er der er ment som erstatning for MC.
Efter Inge Andres ankomst vurderes MC alt for sikker til start opstillingen.
Planen med ny 6er er at han SKaL gå i start 11 eren.
Måske på plads inden onsdag. (Hørte jeg igår)

Ham den unge højre Wing fra Juve er ikke glemt men har ikke været så afgørende at skrive med ift de andre.
Men han burde altså stadig være undervejs - der er vist noget omkring hele pengedelen man ikke er enige om.
(Hørte jeg i fredags)

Bubacar sanneh: hører jeg ikke til AaB meget dyr i løn -man går all in på okore.

Og så kommer der en mindre oprydning. Man sigter efter en bredere trup så der bliver ikke bare lejet eller solgt.
Ift at sælge er man rolig og vil ikke sælge uden man får det beløb man nogenlunde ønsker.

Bottomline er:
Man går målrettet efter spillere der passer ind i konceptet om højt tungt pres og det at skabe et aggressivt udtryk.
Det kræver meget af spilleren ift spil forståelse og træning og derfor er disse spillere svigtet præcis til de positioner hvor man ikke har nok kvalitet i truppen.

Og så vil man jo sindssygt gerne hente en ny million dollar baby man kan lave penge på.

Jeg tror ikke vi skal være så bange for at de er unge.
Vores egne unge som klitten - mc - osv trænger til konkurrence . Det er for “let” derude.

På med handsken - og thumbs up til Inge Andre.
En anden bruger siger at det med Ocampos handler om flyvemuligheder i disse Coronadage.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3537
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af hje1980 » 17. aug 2020, 10:26

Hørte et rygte igår - fra en i organistation på Hornevej.

AaB har kig på Mike Jensen, da man har modtaget interesse på Patrick Olsen... om det ender i en handel må tiden vise.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5224
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Jakobsen » 17. aug 2020, 10:35

hje1980 skrev:Hørte et rygte igår - fra en i organistation på Hornevej.

AaB har kig på Mike Jensen, da man har modtaget interesse på Patrick Olsen... om det ender i en handel må tiden vise.
Gider ikke Mike Jensen. Han er en overvurderet attitude spiller, som blev hypet fordi han er Brøndby-klubmand. Magter ikke at se den skabagtige unge i AaB. Så hellere Magnus C any day!


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9618
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Buzz Killington » 17. aug 2020, 10:42

hje1980 skrev:
17. aug 2020, 10:26
Hørte et rygte igår - fra en i organistation på Hornevej.

AaB har kig på Mike Jensen, da man har modtaget interesse på Patrick Olsen... om det ender i en handel må tiden vise.
Olsen fortjener fandme også et skifte. Har været en fantastisk genrejsning. Om det så lige er fissemike der skal erstatte ham... Ved sgu ikke lige. De er sammenlignelige som typer og han kan vel gå ind uden den store slinger. Men, han er 32.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7873
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Forza » 17. aug 2020, 10:44

Buzz Killington skrev:
17. aug 2020, 10:42
hje1980 skrev:
17. aug 2020, 10:26
Hørte et rygte igår - fra en i organistation på Hornevej.

AaB har kig på Mike Jensen, da man har modtaget interesse på Patrick Olsen... om det ender i en handel må tiden vise.
Olsen fortjener fandme også et skifte. Har været en fantastisk genrejsning. Om det så lige er fissemike der skal erstatte ham... Ved sgu ikke lige. De er sammenlignelige som typer og han kan vel gå ind uden den store slinger. Men, han er 32.
Enig med Olsen. Og er økonomien god ville det også være en flot handel for AaB når man tænker på at han blev hentet i 2. div for et år siden.

Jeg ser dog slet ikke Mike som den rette afløser, så den håber jeg slet ikke på.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

FlemmingG
Superliga
Superliga
Indlæg: 675
Tilmeldt: 12. mar 2014, 18:47

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af FlemmingG » 17. aug 2020, 10:50

Forståeligt at større klubber har kig på Olsen. Han har gjort det fantastisk det sidste års tid og er en af de bedste midtbanespillere i DK.
Men skulle han blive solgt, så er det sgu ikke Mike Jensen der skal erstatte ham. Han er for gammel og ikke dygtig nok længere...
Det vil være en skam at miste Olsen nu, for første gang i hans karriere er han en profil i sin klub og ud fra interviews, virker han også til at være glad for livet udenfor banen. Tag en sæson mere i AaB, holder han niveauet, kommer buddene også næste sommer

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5224
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Jakobsen » 17. aug 2020, 10:59

FlemmingG skrev:Forståeligt at større klubber har kig på Olsen. Han har gjort det fantastisk det sidste års tid og er en af de bedste midtbanespillere i DK.
Men skulle han blive solgt, så er det sgu ikke Mike Jensen der skal erstatte ham. Han er for gammel og ikke dygtig nok længere...
Det vil være en skam at miste Olsen nu, for første gang i hans karriere er han en profil i sin klub og ud fra interviews, virker han også til at være glad for livet udenfor banen. Tag en sæson mere i AaB, holder han niveauet, kommer buddene også næste sommer
Tænker også, at en sæson til er det bedste for alle parter medmindre riget fattes penge. Det er mit indtryk, at PO sætter pris på at få noget ro på og kontinuitet så mon ikke han bliver medmindre det er virkelig stort.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

Brugeravatar
Rams
Landshold
Landshold
Indlæg: 969
Tilmeldt: 27. jul 2007, 09:33
Geografisk sted: Brønshøj

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Rams » 17. aug 2020, 11:00

jeg tænker også umiddelbart mere Frederik Brandhof i Viborg. I øvrigt nogen af vendelboerne, der har styr på, om Morten Knudsen har fundet niveau til evt. at kunne passe ind på en AaB midtbane som det dumme svin?
In verbis simus faciles

Fromthecradle
Landshold
Landshold
Indlæg: 982
Tilmeldt: 6. mar 2019, 00:45
Favoritspiller: Ebbe Andersen

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Fromthecradle » 17. aug 2020, 11:02

Har han ikke lige forlænget? I givet fald skal der vel en pæn sum til for at sende ham videre.

Genbesøgte lige Olsen-tråden - sjovt at læse alle de kloge kommentarer om at Gaarde var et fjols, fordi hans sagde, at Olsen var hentet til den offensive midtbane.
You pay for this?

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10753
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af jonas386 » 17. aug 2020, 11:03

Patrick Olsen har jo også lige forlænget, så et skifte er nok ikke lige op over denne sommer. Jeg kunne forestille mig, at han også sætter pris på lidt stabilitet efter en noget omskiftende karriere med mange nye lande, klubber og medspillere. Han virker til at trives i AaB, og virker da til at være ret gode venner med flere i truppen. Det er selvfølgelig ikke udelukkende det man vælger klub ud fra, men har han allerede lyst til at tage skridtet videre, og evt skulle på bænken i en marginalt bedre klub og liga end at være profil hos os, og rent faktisk tage skridtet fra at være en spiller med potentiale til at være en leder på holdet.

Mike Jensen tror jeg heller ikke på. Det stemmer dårligt overens med de øvrige indkøb, og jeg tror ikke på at han har nogen interesse i AaB eller andre danske klubber end Brøndby. Jeg ved ikke hvordan hans situation har været i Cypern, men jeg kunne forestille mig at han dels henter en ret fin løn hjem, og hvis han mangler en loppetjans sidst i karrieren, så har han vel stadig et godt navn i Norge. Mit eget bud er, at han lader kontrakten løbe ud, og tager 2-3 år hos BIF svinene. Alternativt en anden klub i kbh området.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Låst