Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 3001
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af raekkeettre » 18. aug 2020, 17:00

McMark skrev:
18. aug 2020, 16:52
raekkeettre skrev:
18. aug 2020, 16:14
Bongo123456 skrev:
18. aug 2020, 16:10
Gaarde6 skrev:
18. aug 2020, 16:08
Hvad i alverden får folk til at tro, at Okore går ned i løn??

Okore var fri til at forhandle med andre klubber. Inge har tigget offentligt om at han blev.
Det er da Okore, som stod med trumferne og ikke AaB.

Selvfølgelig bliver han da ikke 1 år mere og samtidig går ned i løn!
Citat fra Nordjyske:
"NORDJYSKE kan desuden erfare, at Jores Okore må acceptere at gå ned i løn. Den norske sportschef vil ikke bekræfte oplysningerne, men kalder det en god aftale for AaB.
- Jores og jeg har haft en god dialog. Vi fandt en løsning med en etårig kontrakt, som også er en fornuftig økonomisk aftale for AaB."
Selvfølgelig er den mand gået ned i løn - Jeg tror bare ikke det er så meget, som jeg ville ønske, udfra det han præstere. Men at tro, at han kunne opretholde en løn som anden bedste i AaB, er jo vanvigtigt efter man har set ham spille. Han er god, men da slet slet slet slet ikke så god.
Jeg tror efterhånden, de fleste har forstået, at du synes Jores Okore slet ikke er særlig god og burde have fået halveret sin løn. Kan vi komme videre?
Du har set vi alle indgår i en debat? Jeg har bestemt ikke noget imod Okore, han er en god spiller, som jeg nu er glad for ikke bliver betalt med den 2. største løn i AaB.

Brugeravatar
PFA
2. div
2. div
Indlæg: 217
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:26
Geografisk sted: Aabybro

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af PFA » 18. aug 2020, 17:01

Ser det som en god handel med Okore forlængelsen, grundet covid-19 har mange klubber i USA og Kina nok ikke nye spillere først på dagsordenen pt, da ligaerne først skal igang igen. For Okore er det også vigtigt at holde sig i gang, dette kan han gøre i AaB nu med træning og kampe. Langt bedre for ham end at være uden kontrakt og skulle selv træne, han er også mere attraktiv for købende klub hvis han er kamp klar når deres ligaer stater op igen, og AaB kan måske få nogle af millionerne tilbage igen. Umiddelbart god deal for begge parter.

McMark
Superliga
Superliga
Indlæg: 716
Tilmeldt: 23. maj 2016, 13:26
Favoritspiller: Jakob Ahlmann
Geografisk sted: Malta

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af McMark » 18. aug 2020, 17:06

raekkeettre skrev:
18. aug 2020, 17:00
McMark skrev:
18. aug 2020, 16:52
raekkeettre skrev:
18. aug 2020, 16:14
Bongo123456 skrev:
18. aug 2020, 16:10
Gaarde6 skrev:
18. aug 2020, 16:08
Hvad i alverden får folk til at tro, at Okore går ned i løn??

Okore var fri til at forhandle med andre klubber. Inge har tigget offentligt om at han blev.
Det er da Okore, som stod med trumferne og ikke AaB.

Selvfølgelig bliver han da ikke 1 år mere og samtidig går ned i løn!
Citat fra Nordjyske:
"NORDJYSKE kan desuden erfare, at Jores Okore må acceptere at gå ned i løn. Den norske sportschef vil ikke bekræfte oplysningerne, men kalder det en god aftale for AaB.
- Jores og jeg har haft en god dialog. Vi fandt en løsning med en etårig kontrakt, som også er en fornuftig økonomisk aftale for AaB."
Selvfølgelig er den mand gået ned i løn - Jeg tror bare ikke det er så meget, som jeg ville ønske, udfra det han præstere. Men at tro, at han kunne opretholde en løn som anden bedste i AaB, er jo vanvigtigt efter man har set ham spille. Han er god, men da slet slet slet slet ikke så god.
Jeg tror efterhånden, de fleste har forstået, at du synes Jores Okore slet ikke er særlig god og burde have fået halveret sin løn. Kan vi komme videre?
Du har set vi alle indgår i en debat? Jeg har bestemt ikke noget imod Okore, han er en god spiller, som jeg nu er glad for ikke bliver betalt med den 2. største løn i AaB.
Ja det er jeg klar over. Det betyder dog ikke, at man behøver lave massevis af indlæg med den præcis samme konklusion. Og hvis det virkelig er så vigtigt, har vi en Jores Okore tråd lige her: viewtopic.php?f=25&t=16453
- "Jeg har ikke brug for en træner, der tænker som Morten Olsen. Der er ikke noget mere dødssygt end at kigge på et hold, der har bolden, men som ikke kommer til chancer." - Lynge Jakobsen

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6376
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Gaarde6 » 18. aug 2020, 17:17

Havde ikke set det på nordjyske om Okore.

Det er da intet mindre end VANVITTIG godt af Inge at lande den aftale!
Kunne i forvejen godt lide Okore, men hans status ved mig, er de lige vokset yderligere.
Han kunne bare ha ventet vinduet ud og ventet på noget bedre.
Kæmpe respekt for han bliver!

9000AaB
Superliga
Superliga
Indlæg: 622
Tilmeldt: 30. dec 2013, 15:20
Favoritspiller: M. Lindstrøm

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af 9000AaB » 18. aug 2020, 17:48

Gaarde6 skrev:
18. aug 2020, 17:17
Havde ikke set det på nordjyske om Okore.

Det er da intet mindre end VANVITTIG godt af Inge at lande den aftale!
Kunne i forvejen godt lide Okore, men hans status ved mig, er de lige vokset yderligere.
Han kunne bare ha ventet vinduet ud og ventet på noget bedre.
Kæmpe respekt for han bliver!
Mon ikke Okore får en andel af salget selv hvis han bliver solgt til december nu når han er gået ned i løn eller måske en signon-fee for at underskrive ny kontrakt.
Er nu ret sikker på at der er en grund til han går ned i løn.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7866
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Forza » 18. aug 2020, 17:54

9000AaB skrev:
18. aug 2020, 17:48
Gaarde6 skrev:
18. aug 2020, 17:17
Havde ikke set det på nordjyske om Okore.

Det er da intet mindre end VANVITTIG godt af Inge at lande den aftale!
Kunne i forvejen godt lide Okore, men hans status ved mig, er de lige vokset yderligere.
Han kunne bare ha ventet vinduet ud og ventet på noget bedre.
Kæmpe respekt for han bliver!
Mon ikke Okore får en andel af salget selv hvis han bliver solgt til december nu når han er gået ned i løn eller måske en signon-fee for at underskrive ny kontrakt.
Er nu ret sikker på at der er en grund til han går ned i løn.
Der er mange gode grunde til han går ned i løn.

- AaB købte ham fri fra en guldrandet kontrakt i FCK man skulle matche. Det er ikke tilfældet længere
- han får et år på hans betingelser. AaB vil hjælpe ham videre såfremt der kommer et bud.
- hans løn skal ca. afspejle hans rolle i truppen.
- Fast spilletid og træning for en klub hvor han samtidig kan smutte senere på sommeren hvis det bliver aktuelt. En sjælden set luksus.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10749
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af jonas386 » 18. aug 2020, 17:55

9000AaB skrev:
18. aug 2020, 17:48
Er nu ret sikker på at der er en grund til han går ned i løn.
Såsom at han ikke er lige så eftertragtet et navn som da han skiftede til AaB i første omgang? Er det ikke en god nok grund? Han er blevet ældre, og planen var vel at opholdet i AaB skulle være af en kort periode, hvorefter større ligaer igen ville melde sig i takt med at han kom tilbage i form og fik kampe i benene. Det skete så ikke, kontrakten udløb og de rigtige tilbud stod ikke ligefrem i kø.

Alternativet havde måske været et skifte til GF' eller lignende, og de havde nok ikke været tilfredse med en kontrakt på et år. 3+ år i GF', BIF eller hvad nu ville formentlig også betyde et farvel til den store udenlandskontrakt han drømmer om. I stedet skyder han den lidt til hjørne, og giver sig selv lidt tid at løbe på, og interesserede klubber ved at hans kontrakt snart udløber og at AaB også er interesseret i at hjælpe Okore med at nå dit mål (ifølge Inges egne ord).
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3267
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Brodernumsi » 18. aug 2020, 18:24

9000AaB skrev:
18. aug 2020, 17:48
Gaarde6 skrev:
18. aug 2020, 17:17
Havde ikke set det på nordjyske om Okore.

Det er da intet mindre end VANVITTIG godt af Inge at lande den aftale!
Kunne i forvejen godt lide Okore, men hans status ved mig, er de lige vokset yderligere.
Han kunne bare ha ventet vinduet ud og ventet på noget bedre.
Kæmpe respekt for han bliver!
Mon ikke Okore får en andel af salget selv hvis han bliver solgt til december nu når han er gået ned i løn eller måske en signon-fee for at underskrive ny kontrakt.
Er nu ret sikker på at der er en grund til han går ned i løn.
Når han går efter den sidste store kontrakt, er det bedre at vise sig frem i kamp, end at træne alene i en park.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Julgranen » 18. aug 2020, 18:34

raekkeettre skrev:
18. aug 2020, 17:00
Jeg har bestemt ikke noget imod Okore, han er en god spiller, som jeg nu er glad for ikke bliver betalt med den 2. største løn i AaB.
Det bliver du ved med at postulere. Den her endeløse række af hjælpeløse indlæg fra din side er måske et råb om hjælp...

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 3001
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af raekkeettre » 18. aug 2020, 18:36

Julgranen skrev:
18. aug 2020, 18:34
raekkeettre skrev:
18. aug 2020, 17:00
Jeg har bestemt ikke noget imod Okore, han er en god spiller, som jeg nu er glad for ikke bliver betalt med den 2. største løn i AaB.
Det bliver du ved med at postulere. Den her endeløse række af hjælpeløse indlæg fra din side er måske et råb om hjælp...
Hvad? :o

Så bliver der vist bekendt kulør.

Btw: Hvad synes du om Gaarde?

Ruddifanten
Junior
Junior
Indlæg: 73
Tilmeldt: 27. okt 2014, 19:47
Favoritspiller: Frank strandli

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Ruddifanten » 18. aug 2020, 18:42

bonanza skrev:
18. aug 2020, 10:01
Funky skrev:
18. aug 2020, 09:48
troelsh skrev:
18. aug 2020, 09:38
Julgranen skrev:
17. aug 2020, 22:44
Himmerland skrev:
17. aug 2020, 22:32
Præcis Ingen i AaB bliver fravalgt hvis de havde grebet chancen
Og det er vel også Inge Andre Olsens store opgave her. Det skal være slut med at unge spillere får 3 år med alibibold, før der kommer en (i dette tilfælde nordmand) og siger: Hallo, ham her er da overhovedet ikke god nok.
Spillere skal tidligere ind omkring 1. holdet, og hurtigere ud, hvis de ikke har nogen spændende spidskompetencer og/eller bidrager med noget.

Nabosøn-mantraet har jo altså givet alt for meget spilletid til flere spillere, der aldrig nogensinde har været top 4-materiel. Magnus Christensen og Jannik Pohl, for nu bare at nævne 2 spillere...
Hvad forummet afspejler er vel også, at det har været totalt overvurderet med al den snak om at vi i Aalborg elsker at vores hold består af lokale knægte. Selvfølgelig gør vi det... når de er gode nok. Men det har hovedparten ikke været. Og for 85 % vedkommende har de været pivhamrende anonyme.
Det var sådan set det der triggede mig ved Valgeir Valgeirsson - at han som 17-årig beskrives som sit holds vigtigste spiller, en der er hyperaggressiv og nogengange bisset i sit spil og som trives fint med at der hviler et stort pres på hans skuldre, og tager ansvaret på sig. Den mentalitet er der forsvindende lidt af hos langt de fleste der er kommet op via ungdomsrækkerne.
Jeg er enig, det vildeste eksempel må dog være Blåbjerg, det er vanvittigt at tænke på, at han næsten fik 100 Superliga kampe for os.

Anyways, virkelig vigtigt vi fik forlænget med Okore, og hvis Thelander kan holde glasbenene skadesfri, ser det rigtig godt ud defensivt!
Blåbjerg blev jo også prøvet på mere end en plads, og gjorde det eks. udmærket som venstreback. Han bidrog godt i offensiven på den plads. Men man har satset stort i AaB på, at Ahlman skulle kunne finde tilbage til fordums styrke, og det har nok også kostet Blåbjerg chancen på den plads, hvor han faktisk var bedst. Uagtet at han selv erklæret så sig som centerforsvarer.
Jeg bliver bare nødt til at kommentere. Jeg har aldrig nogensinde set Jakob Blåbjerg nærme sig "udemærket". Hans indsatser var gennemgående elendige, uanset hvilken position han besad. Han var en kæmpe liability defensivt. Han var ukoncentreret og aldrig opmærksom, den ringeste markeringsspiller jeg nogensinde har set på Aalborg stadion. Vi skal have spillere der brænder for klubben, og ikke spillere der lige har en mulighed for at opleve noget. Nu kom sandheden endelig frem i lyset da han stoppede sin karrierer, at Blåbjerg aldrig har prioriteret fodbold og hellere vil andre ting i livet. Han udetaler at han gerne vil gøre en forskel for andre, og det mener han ikke han gør i "underholdnings branchen" som fodbold jo "bare" er. En kæmpe klaphat af rang, som jeg er ovenud lykkelig for at jeg aldrig skal forsøge at sætte min tillid til igen. Vi skal og må ikke være et socialt kontor for naboens forskruede søn.
Har aldrig været vild med blåbjerg men det der er jo direkte dumt, at manden er klogere end gennemsnittet og har andet i hovedet end fodbold 24/7 betyder sku da ikke at manden ikke ydede 100% for AaB når han var udtaget og trak den røde trøje over hovedet. Hørte hans deltagelse i Troels becks radio program og manden er da yderst sympatisk og et spændende menneske.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10749
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af jonas386 » 18. aug 2020, 18:55

Jeg kender en del der har kendt Blåbjerg i de unge år (gymnasiet og folkeskole) og jeg har aldrig hørt andet end at han skulle være 100% seriøs omkring fodbolden allerede fra 13 års alderen.

Jeg synes det er en flot beslutning af Blåbjerg, og mon ikke han vender tilbage til fodbolden når han kommer hjem fra sin jordomrejse. Jeg tænker han starter op i Vejgård og får sig sikkert en udmærket divisionskarriere ved siden af livet som ingeniør. Det under jeg ham gerne.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7866
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Forza » 18. aug 2020, 19:26

https://nordjyske.dk/nyheder/sport/AaB- ... 82d82e9aac

Ret spændende ting i artiklen.

Jeg hæfter mig især ved:

“Vi skal fortsat forstærke os med en til to spillere på midtbanen, og det er noget, som vi arbejder på i øjeblikket, og vi vil også gerne have en tilføjelse mere til forsvaret“

“NORDJYSKE erfarer, at der særligt har været interesse for Patrick Olsen og Mathias Ross.”

Inge André Olsen fortæller, at AaB i øjeblikket forhandler om salg af spillere, men han vil ikke sætte navne på de spillere, som AaB er i forhandlinger om at sælge.“
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Indlæg: 3052
Tilmeldt: 9. apr 2019, 20:03
Favoritspiller: Johansson

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 18. aug 2020, 19:27

Forza skrev:
18. aug 2020, 19:26
https://nordjyske.dk/nyheder/sport/AaB- ... 82d82e9aac

Ret spændende ting i artiklen.

Jeg hæfter mig især ved:

“Vi skal fortsat forstærke os med en til to spillere på midtbanen, og det er noget, som vi arbejder på i øjeblikket, og vi vil også gerne have en tilføjelse mere til forsvaret“

“NORDJYSKE erfarer, at der særligt har været interesse for Patrick Olsen og Mathias Ross.”

Inge André Olsen fortæller, at AaB i øjeblikket forhandler om salg af spillere, men han vil ikke sætte navne på de spillere, som AaB er i forhandlinger om at sælge.“
Det jeg også bemærker i interviewet er at IAO siger at der arbejdes på at hente en rutineret forstærkning hvilket han anser som vigtigt ift. balancen i truppen

Salle17
Landshold
Landshold
Indlæg: 950
Tilmeldt: 21. apr 2014, 15:30

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Salle17 » 18. aug 2020, 19:29

Forza skrev:
18. aug 2020, 19:26
https://nordjyske.dk/nyheder/sport/AaB- ... 82d82e9aac

Ret spændende ting i artiklen.

Jeg hæfter mig især ved:

“Vi skal fortsat forstærke os med en til to spillere på midtbanen, og det er noget, som vi arbejder på i øjeblikket, og vi vil også gerne have en tilføjelse mere til forsvaret“

“NORDJYSKE erfarer, at der særligt har været interesse for Patrick Olsen og Mathias Ross.”

Inge André Olsen fortæller, at AaB i øjeblikket forhandler om salg af spillere, men han vil ikke sætte navne på de spillere, som AaB er i forhandlinger om at sælge.“
Jeg håber ikke at man sælger hverken PO eller Ross. Det vil være skidt.

JacobKoustrup
1. div
1. div
Indlæg: 341
Tilmeldt: 24. maj 2009, 12:51
Favoritspiller: Rasmus Würtz

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af JacobKoustrup » 18. aug 2020, 19:32

BoT skrev:
18. aug 2020, 13:36
Tom van Weert har scoret 22 mål i 57 kampe og viser en professionalisme og indstilling til absolut top-karakter. Hvis I tror, vi nemt kan hente angribere, der kan præstere bedre end det, bliver I skuffet.

Der er en grund til, at han flere gange har båret anførerbindet, og jeg er sikker på, at Friis og Co sætter ham rigtig højt, når de vurderer de mest betydningsfulde spillere i AaB.

Han kommer til at spille en stor rolle i at støtte de mange nye udlændinge med at falde til.


Jeg er fuldstændig enig. Jeg synes van Weert bliver undervurderet, og hvor jeg dog håber vi forlænger med ham, medmindre han spiller helt forfærdeligt den kommende sæson. Når det så er sagt, kan nogen huske hvornår AaB sidst har forlænget med en udenlandsk spiller, på nær Kakeeto? (Jönsson og Kayke var først på leje inden de fik en kontrakt)

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7866
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Forza » 18. aug 2020, 19:33

Salle17 skrev:
18. aug 2020, 19:29
Forza skrev:
18. aug 2020, 19:26
https://nordjyske.dk/nyheder/sport/AaB- ... 82d82e9aac

Ret spændende ting i artiklen.

Jeg hæfter mig især ved:

“Vi skal fortsat forstærke os med en til to spillere på midtbanen, og det er noget, som vi arbejder på i øjeblikket, og vi vil også gerne have en tilføjelse mere til forsvaret“

“NORDJYSKE erfarer, at der særligt har været interesse for Patrick Olsen og Mathias Ross.”

Inge André Olsen fortæller, at AaB i øjeblikket forhandler om salg af spillere, men han vil ikke sætte navne på de spillere, som AaB er i forhandlinger om at sælge.“
Jeg håber ikke at man sælger hverken PO eller Ross. Det vil være skidt.
Det er i hvert fald nøglespillere for os som i så fald ikke bliver billige. Især Ross må koste mange penge.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af BoT » 18. aug 2020, 19:33

Jeg håber virkelig, at de eneste yderligere justeringer af truppen (udover de forventede tilgange af Ocampos og Ferreira) bliver afskibning af et par marginalspillere i offensiven + Kasper Kusk, der opretholder en alt for høj løn i forhold til sit output. Salg af Kusk og Wessam, udleje af O. Klitten og måske Malthe Højholt og Jeppe Pedersen, så er det perfekt.

lapal89
Drenge
Drenge
Indlæg: 28
Tilmeldt: 3. jul 2017, 10:34

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af lapal89 » 18. aug 2020, 19:34

Det vil være en katastrofe at sælge PO og ross nu, med mindre der kommer noget ekstremt spændende og noget erfaring retur. PO har kæmpe indflydelse på vores nuværende spillestil, og ross vil være kæmpe tab i forsvaret, hvor det kommer til at tage lang tid at erstatte ham, er jeg bange for.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10749
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af jonas386 » 18. aug 2020, 19:37

Forsvaret er vel Ocampos, og den ene midtbane ham portugiseren. Jeg forventer at der ryger et par folk videre, men håber ikke at Olsen eller Ross blandst dem. Hvis der skal en mand mere ind til midtbanen (foruden portugiseren), så betyder det vel at både MC og Kakeeto snarest er fortid? Det vil være 6 spillere til 2½ pladser (alt efter opstilling), med portugiseren som den umiddelbare backup og Pedersen/Højholt som unge back-ups. Det er måske fint nok. Jeg vil i hvert fald ikke klage hvis Magnus smutter, eller at Kakeeto som minimum er med som yderste mandat. Hvis vi får reel kvalitet ind her, så er det et meget fint vindue hvis vi beholder Olsen og Ross.

Der ryger vel også et par offensive marginalspillere, men jeg er ikke sikker på hvem der trækker sorteper.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Låst